View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Feb 04, 2011 10:38 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ο ηλεκτρισμος στο αθηνα Κιατο λειτουργησε ακομα ? |
Όλα είναι έτοιμα, αλλά για να δώσουν πανυγυρικό τόνο στα εγκαίνεια φτιάξαν ένα μεγάλο ντόμινο που το τελευταιο κομμάτι ενεργοποιεί το γενικό διακόπτη για να πε΄σει ρεύμα στο δίκτυο.
Όλα πήγαιναν καλά μέχρι το κομμάτι νούμερο 34892 όπου η απόσταση από το επόμενο κομμάτι ήταν μεγαλύτερη. Αποφασίστηκε η διενέργεια ΕΔΕ για την διερεύνηση ενδεχόμενου δολιοφθοράς από Τούρκους πράκτορες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τελικά οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος εργαζομένου, που βάση έγκυρων πληροφοριών είχε προσληφθεί ρουσφετολογικά από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο υπουργός αναμένεται να κάνει δηλώσεις αύριο. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Feb 06, 2011 1:53 am Post subject: |
|
|
Να το κάνω delete ή κάτι ήθελες να απαντήσεις στον Αγγελο, το οποίο δεν μπορώ να καταλάβω; |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 11:46 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | ο ηλεκτρισμος στο αθηνα Κιατο λειτουργησε ακομα ? |
Οχι Αγγελε, το κομματι Πειραιάς-Αθηνα-ΣΚΑ δεν έχει ρευμα και θα αργησει για πολύ ακομα
Ρευμα (άρα και ντεζιρο) εχει το Κιατο-Αεροδρόμιο και για Αθηνα κατεβαινεις Λιοσια και παίρνεις το Railbus |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 4:57 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ρευμα (άρα και ντεζιρο) εχει το Κιατο-Αεροδρόμιο |
οκ,,αυτο εννουσα.. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 12:04 am Post subject: |
|
|
Θα με συγχωρέσετε για τις ερωτήσεις, αλλά επειδή δεν πολυπαρακολουθώ τα "σιδηροδρομικά" νέα, η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε ποιό στάδιο βρίσκεται? Αν δεν κάνω λάθος έχει ανακαινισθεί το τμήμα Θεσσαλονίκη-Λάρισσα (δεν ξέρω στα Τέμπη τι παίζει) ενώ περνόντας με το αμάξι έχω δει ότι και από Αθήνα μέχρι τουλάχιστον την Τυθορέα υπάρχει και κει ανακαινισμένη γραμμή. Στα υπόλοιπα κομμάτια τι ισχύει? Γίνονται έργα? Έχει βαλτώσει? Και μια τελευταία ερώτηση, η χάραξη είναι η ίδια με την παλιά? Υπάρχει κάποιος χάρτης να χαζέψουμε?
Ευχαριστώ... |
|
Back to top |
|
|
manos pde New Member
Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 12:55 pm Post subject: |
|
|
Ξεκινώντας απο Θεσ/νίκη και μέχρι την Λάρισα έχουμε σχετικά καινούρια διπλή γραμμη με Η/Κ σε όλο το μήκος,Τ/Δ σε μέρος αυτής και με νέα χάραξη στα Τέμπη(με τουνελ κτλ για υψηλές ταχύτητες).
Απο Δομοκό μέχρι Τιθορέα η παλιά μονή γραμμή η οποία θα υπάρχει για τουλάχιστον άλλα 3 χρονάκια μέχρι να παραδωθεί η νέα 2 Η/Κ και Τ/Δ γραμμή που είναι σε νέα χάραξη και για ταχύτητες μέχρι 200χ/ω με εκτιμώμενο κέρδος 60'..
Απο εκεί και κάτω ένα μπάχαλο:ανακαινισμένη 2πλή γραμμή(οχι σε όλο το μήκος της),με Η/Κ και Τ/Δ που τοποθετείται και μετά ξυλώνεται απο τους γύφτους,με έργα που είναι κολλημένα χρόνια και απο Οινόη μέχρι Σταθμό Λαρίσης με πολλές καθυστερήσεις λόγω έλειψης των παραπάνω και λόγω των πολλών τραίνων που κυκλοφορούν..
Μαθαίνω τέλος πως το C&C στους Αγίους Αναργύρους με τον 4πλό διάδρομο έχει πάρει τον δρόμο του προς ολοκλήρωση,έχουμε μήπως ευκαιρο ρεπορτάζ??? |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 1:27 pm Post subject: |
|
|
Τα 3 χρονια για το Τιθορεα-Δομοκος ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο.
Θα ήταν εφικτο στο Δομοκος-Λιανοκλαδι, αλλα με την αποψιλωση και τη διάλυση του ΟΣΕ καθως και τη σταση πληρωμων, τα εργα έχουν σταματήσει... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 6:23 pm Post subject: |
|
|
Εντελως αναιτια και αδικα, κοπηκαν τα δρομολογια προς Φλωρινα, τα οποια παρουσιαζαν πολυ καλες πληροτητες και εσοδα. Εδω ενα video με τις αντιδρασεις, γεματο ελπιδα, γιατι πρωτοστατουν τα νεα παιδια.
http://www.youtube.com/watch?v=RhcjkIobhgc
Το video αναρτηθηκε στο φιλοσιδηροδρομικο site, απ'οπου και το μετεφερα. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 2:14 am Post subject: |
|
|
Προχθές περπατούσα με συγγενικό μου πρόσωπο στο λιμάνι του Sydney.
Αφού περάσαμε την Pitt street, η οποία έχει χαρακτήρα αντίστοιχο με αυτή της Ερμού στην Αθήνα, είδα σταθμευμένο πάνω από τα κεφάλια μας, το monorail της πόλης.
Δυστυχώς τα δρομολόγια γίνονται κάθε μισή ώρα και δεν είχα την ευκαιρία να το τραβήξω εν κινήσει.
Είναι ένα εντυπωσιακό "αιωρούμενο τραμ" που αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία, αν και τα δρομολόγια του περιορίζονται στο λιμάνι της πόλης, όπως ενημερώθηκα.
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 10:37 am Post subject: |
|
|
Εαν θυμάμαι καλα, το Monorail δημιουργήθηκε για τους Ολυμπιακους του 2000 στο Σύντνεϊ και είχε επικριθεί αρκετά ως έργι (στη λογική της μεταολυμπιακής χρήσης) |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 2:44 am Post subject: |
|
|
Το ότι αυτά τα εναέρια Monorail δεν έχουν καθιερωθεί διεθνώς, δεν θα έπρεπε να προβληματίζει ?
Είναι και εξόχως αντιαισθητικά στον ορίζοντα μιας πόλης... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 9:30 pm Post subject: |
|
|
Με την ασχημια, το χαλι και την καταντια του Πειραια, μαλλον θα τον ομορφηνει. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 11:24 am Post subject: |
|
|
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29974&Itemid=32
Δημοσίευμα στο ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας σχετικά με τη σημερινή κατάσταση του μηχανοστασίου το ΟΣΕ στην πόλη, το οποίο πάει προς κατάργηση.
Σε λίγο δε θα υπάρχει πιθνανότητα επιστροφής σε λειτουργία του προαστιακού της Μεσσηνίας. Κρίμα...γιατί σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, όπου δε θα δίνονταν πλασματικές υπερωρίες με μισθούς να φτάνουν έτσι τα 4000-8000 το μήνα, μια χαρά θα έβγαιναν τα νούμερα για μια λιτή λειτουργία του τοπικού τραίνου, έτσω και με μικρή επιδότηση από τους δήμους. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 1:36 pm Post subject: |
|
|
Με κόστος 12 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο δε νομίζω ότι οι δήμοι θα μπορούσαν να κρατήσουν το σιδηρόδρομο.
Και με εξορθολογισμό των δαπανών (πλασματικές υπερωρίες κλπ) το κόστος θα έπεφτε μεν, αλλά και πάλι εδώ μιλάμε για πολλά λεφτά. Σιγουρα ένα μεγάλο μέρος αυτού του ποσού θα είναι και το μηχανοστάσιο. Μήπως τελικά πρέπει να κλείσει το μηχανοστάσιο και να επανεξεταστεί το κόστος λειτουργίας του τρένου. Χωρίς το μηχανοστάσιο το τρένο δεν μπορεί να σταθεί, κάνοντας π.χ χρήση της υποδομής της Πάτρας
Αλήθεια ξέρει κανείς τιμές κόστους (KPIs) για ανάλογη λειτουργία στο εξωτερικό? |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 2:18 pm Post subject: |
|
|
Πατριώτη, τα 12 εκατομμύρια απο πού προκύπτουν; |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 2:29 pm Post subject: |
|
|
μα τα 12 εκ. που λέει το άρθρο αναφέρονται σε τακτική λειτουργία ολόκληρου του μετρικού δικτύου της Πελλοποννήσου. Εγώ μιλάω για διατήρηση μόνο του προαστιακού τμήματος του νομού Μεσσηνίας και λειτουργία με λιτό τρόπο, δηλ με 2 άτομα ανά συρμό, ο ένας αναλαμβάνει και έλεγχο εισητηρίου κατά την επιβίβαση, σταθμούς χωρίς προσωπικό με αυτόματα μηχανήματα εισητηρίων.
Δηλαδή λειτουργία ανάλογη με το τραμ της Αθήνας, όταν αυτό πρωτοξεκίνησε και ήταν πολύ κερδοφόρο και πριν ο Σουφλιάς το φορτώσει με τους δικούς του.
Ετσι το μισθολογικό κόστος κρατιέται στο ελάχιστο. Οι "μελέτες" που μας λένε για 12 εκ κόστος, γίνονται με τρόπο που να δικαιολογεί τις αποφάσεις τους και με βάση το μοντέλο και τα κόστη του παλαιού ΟΣΕ. Ε φυσικά έτσι δε βγαίνουν τα νούμερα....Αλλά από πολιτικούς νούμερα τι να περιμένουνμε.
Last edited by vas8 on Tue Mar 01, 2011 3:01 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 2:46 pm Post subject: |
|
|
Για να μην τρελαινόσαστε..είναι η κλασσική παγαποντιά του ΥΠΟΜΕΔΙ..καλά πληροφορημένη πηγή αναφέρει ότι στα 12 εκ ευρώ..είναι και η μισθοδοσία του πορδιαστικού...για το κομμάτι από Κόρινθο και κάτω... |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 12:28 pm Post subject: |
|
|
''Σε ολικό... λίφτινγκ πέντε σιδηροδρομικών σταθμών σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Βόλο, προχωρεί η ΓΑΙΑΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ για την ακίνητη περιουσία.''
απο http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=99421163#
βεβαια τελευταια βολος και λαρισα εχουν κινηθει πολυ δυναμικα για να επιτυχουν μεσω του jessika την χρηματοδοτηση της ηλεκτροκινησης της γραμμης , το θεμα ειναι αν θα τα καταφερουν... |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 2:04 pm Post subject: |
|
|
Οι σταθμοι χρειαζονται προσωπικο και δρομολόγια, οχι φρουφρου κι αρωματα... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 10:02 pm Post subject: |
|
|
Και πως μπορούν να αξιοποιηθούν οι πιο σημαντικοί σταθμοί Πειραιάς και Αθήνα (Σταθμός Λαρίσσης) όταν ουσιαστικά θα υπολειτουργούν για πολύ καιρό ακόμα. Διαβάστε τις αρνητικές επιπτώσεις στο παρακάτω άρθρο και το πόσο στραβά ξεκίνησε από την αρχή ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ έργο και αναπόφευκτα φτάσαμε ως εδώ...
Το απόλυτο μπ.. τέλος πάντων.......
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=387590 |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Fri Mar 04, 2011 5:15 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | Οι σταθμοι χρειαζονται προσωπικο και δρομολόγια, οχι φρουφρου κι αρωματα... |
και οταν οι σταθμοι ειχαν προσωπικο και δρομολογια θελαμε φρουφρου κι αρωματα... δυστυχως στην ελλαδα δυσκολα συνδιαζονται "2 καλα" μαζι! |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 5:12 pm Post subject: |
|
|
Μερικές σιδηροδρομικές ειδήσεις, δυο καλές, μια κακή.
Οι καλες.
α) Επιτυχία γνωρίζει ο προαστιακός της Πάτρας
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=388864
2) Από 5 Απριλίου σε λειτουργία ο σταθμός του Προαστικού «Αχαρνές»
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1942102
Και μια κακή:
Η ΕΕ ψάχνει τα λεφτά της στον ΟΣΕ
Ο ΟΣΕ κινδυνεύει να επιστρέψει στην ΕΕ κονδύλια τα οποία δαπανήθηκαν για έργα που ουδέποτε λειτούργησαν
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=388670&h1=true
Σχόλια:
Το πρώτο μας δείχνει τι ψωμί υπάρχει σε μικρά περιφερειακά δρομολόγια, ειδικα σε όσα οδηγούν στο κέντρο των ελληνικων αναρχα δομημένων πόλεων. Αυτα τα δρομολόγια δε, μπορούν να ειναι πολυ χαμηλού κόστους και δεν απαιτούν μεγάλες επενδύσεις και εκτελούνται δορυφορικά των πόλεων.
Το δεύτερο ειναι ένα θετικό βήμα, μια και επιτέλους συνδέεται ο αξονας Βορά-Νότου με τον Ανατολή-Δυση και αξιοποιείται επιτέλους ενα μέρους του μεγάλου κόμβου στο ΣΚΑ
Το τρίτο ειναι αναμένόμενο...
Ειδικά εν οψει της 25ης Μαρτίου... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 11:01 pm Post subject: |
|
|
τι εγινε με τον ξενο επενδυτη που θα εμπαινε στον οσε?γαλλους κλπ?
με τα ποδια ερχεται? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 11:41 pm Post subject: |
|
|
Μετα απο τον καταιγισμο των τελευταιων δημοσιευματων, κυριως απο τοπικους συλλογους σιδηροδρομοφιλων ανα την Ελλαδα, τις αντιδρασεις απο τοπικες κοινωνιες, τις οποιες δεν τις περιμεναν(βλεπε Φλωρινα) και το φοβο μηνυσεων για εγκαταλειψη κρατικης περιουσιας, οι τραγικοι διαχειριστες της εξουσιας μας προσφερουν πρωτοφανεις εικονες διαλυσης εθνικων υποδομων.
Τις τελευταιες μερες αποσυρεται προς την Αθηνα ολο το μετρικο τροχαιο υλικο της Πελοποννησου, αποτελουμενο απο τα μετρικα intrcity MAN4 και τα ΜΑΝ1.
Ενα βιντεο με τη διελευση συρμου απο τον Ισθμο ,σημερα.
http://www.youtube.com/watch?v=6m9YeKlrHGo |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 6:39 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post, δείτε ακόμη δύο φωτογραφίες από το Monorail του "παραθαλάσσιου Sydney" και πιο συγκεκριμένα από την περιοχή του Darling Harbour.
Gala Bird = Mosquito Terminator |
|
Back to top |
|
|
|