View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 3:37 pm Post subject: |
|
|
Φιλε StavrosGramm η Ολυμπια Οδος δειχνει σοβαρη κοινοπραξια και οντως εμπνεει εμπιστοσυνη για την συνεχιση και ολοκληρωση του αυτοκινητοδρομου, παρ'ολες τις δυσκολιες. Ειδα ομως οτι την πληρωσαν καποιοι εργαζομενοι(26 ή 27 απολυσεις), που πιθανον η απολυση τους να ηταν μοχλος πιεσης προς την κυβερνηση.
Παντως σε αυτη τη ζωη ποτε μη λες δρομος χωρις επιστροφη και με τετοιες οικονομικες συνθηκες.
Τα εμποδια υπαρχουν παντα και οχι μονο απλα σε διανοιγμενες σηραγγες αλλα και σε επενδεδυμενες.
Δρομος χωρις επιστροφη παρατημενος εδω και ενα χρονο. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 11:14 pm Post subject: |
|
|
mike , ευχαριστώ για την απάντηση, το είχα απορία.
Τα έργα διαπλάτυνσης που είδα έφταναν μέχρι τα Μcdonalds όπου με βάση τα λεγόμενά σου θα γίνει και ο νέος σταθμός....
Όμωςσ δεν είδα την αντίστοιχη διαπλάτυνση....
Για μένα τα καλά νέα είναι στο Αμβρακία Άκτιο. Τίποτα σημαντικό αλλά και μόνο που είδα μπουλντόζα... |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 5:31 pm Post subject: |
|
|
Αθηνα-Καλαματα-Αθηνα με μηχανή ειναι πλέον 11,20 ευρω...
Ελεος...
Και 4 σταθμοι διοδίων (Ελευσινα, Σπαθοβούνι, Νεστανη, Ασέα) |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 9:29 pm Post subject: |
|
|
τωρα καλα ειναι..απο φθινοπωρο που θα πληρωνουμε ελευσινα,ισθμο(αμφιπλευρα θα γινουν),σπαθοβουνι,νεστανη,ασεα,λευκτρο,καλαματα μονο 7 διοδια |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 9:36 pm Post subject: |
|
|
Μπορείς να πηγαίνεις από τον παλιό , τζάμπα και χωρίς κίνηση . |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
Posted: Tue Jan 04, 2011 12:17 am Post subject: |
|
|
Πλάκα πλάκα... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 04, 2011 3:47 pm Post subject: |
|
|
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231073167
αυξησεις στην ολυμπια οδο..3.10 το αντιτιμο για τα αυτοκινητα...θυμαται κανεις στην συμβαση παραχωρησης οριζει αν εκτος απο τους υπαρχοντες σταθμους διοδιων θα λειτουργησει κι αλλος κοντα στο αιγιο?? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Tue Jan 04, 2011 10:22 pm Post subject: |
|
|
Εμ βέβαια. Τόσα χρόνια το κράτος πληρώνε - σπαταλούσε χρήματα σε περιφερειακούς δρόμους ή μικρούς επαρχιακούς - διανομαρχιακούς δρόμους πλάτους 2.5 μέτρων σε κάποια σημεία αντί να τα ρίχνει στον εξυγχρονισμό των μεγάλων εθνικών οδών. Και επειδή βέβαια αυτές οι δευτερευουσες - τριτευουσες οδοί δεν γίνονταν με καμια σοβαρη μελέτη για τις χαραξεις οδευσεις (απλως ακολουούν το φρύδι μιας πλαγιάς), για τα τεχνικά που τους υποστιριζουν κλπ κλπ, μετά από ένα ή δύο χρόνια λειτουργίας είναι ήδη σχεδόν κατεστραμένοι σε κάποια σημεία και χρειάζονται εκ νέου μεγάλη χρηματοδότηση για την ανακατασκευή τους... Πέρασα σήμερα το πρωί από ένα τέτοιο και θαύμασα το μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τη βλακεία του ελληνικού κράτους και την πελατειακή σχέση με τους πολίτες του.
Από την άλλη το κομάτι της ΠΑΘΕ από την Μεταμόρφωση μέχρι τον Αγ Κωσταντίνο είναι πλέον χαλί με ανακατασκευασμένο ασφαλτοτάπητα και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του. Τα δε κομάτια που ακολουθούν και κατασκευάστηκαν επί υπουργίας ΚΟΥΦΟΥ και συγκεκριμένα το τμήμα που έφτιαξε η ΑΤΤΙΚΑΤ μέχρι τις Θερμοπύλες μέσα σε τρία χρόνια έχει γεμίσει προβλήματα. Τα κομάτια αυτά θα πρεπει να τα ανακατασκευασει άμεσα η κοινοπραξία της κεντρικής οδού που εισπράτει τα διοδια στο σταθμό της Αγ Μαρίνας.
Αντε Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία πάνω από όλα για Εσάς και τις οικογένειες σας. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Wed Jan 05, 2011 4:05 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους τον παραδίδουν, 8 χλμ σε 5 χρόνια και χωρίς Α/Κ, ρεκόρ!!!! |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Jan 05, 2011 5:35 pm Post subject: |
|
|
Ευχάριστα νέα από το νέο τμήμα της Ιόνιας Οδού στην Άρτα.
Οι απειλές των κατασκευαστικών εταιριών για αποχώρηση από τα έργα έφθασαν επιτέλους και στα αυτιά του υφυπουργού. Καιρός λοιπόν να στρωθεί στη δουλειά......
http://epirusgate.blogspot.com/2011/01/blog-post_5704.html |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 05, 2011 6:06 pm Post subject: |
|
|
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=5
Μόνο δυσάρεστα νέα. Το βέβαιο είναι ότι μας εμπαίζουν όποιοι και να ναι αυτοί.
Σταματούν τη χρηματοδότηση των συμβάσεων οι τράπεζες με τις γνωστές αιτίες, μεταξύ των οποίων και η άρνηση πληρωμής των διοδίων από το αυξημένο πλέον ποσοστό των οδηγών που φτάνει το 20%!? Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο ή μας δουλεύουν και σ'αυτό? Σε κάθε περίπτωση ο Ρέππας και όλο το υπουργείο βολεύτηκαν για μια ακόμα φορά με τα προβλήματα που διαρκώς ανακύπτουν σε έργα που ήθελε ο ίδιος ούτως ή άλλως να μπλεχτούν στα προβλήματα και στην καλύτερη περίπτωση να κινούνται με ρυθμούς χελώνας-Πασοκ, αν όχι να ακυρωθούν. Από δω το πάνε από κει το πάνε, πού θα πάει κάποια στιγμή θα τους βγει και θα τα παγώσουν κι αυτά τα έργα, όπως έκαναν άλλωστε με το πέταλο του Μαλλιακού καλή ώρα Pindos με το Στυλίδα-Ράχες και με τον άξονα Θεσνίκη-Προμαχώνας. Να τους χαιρόμαστε όπως κάνουμε ατελείωτα χρόνια τώρα. Engineer δε λες πάλι καλά που προλάβαμε να έχουμε κάποια τμήματα στη διάθεση μας στο πέταλο αλλά στην εγνατία κλπ κι ας είναι προβληματικά? Αυτή τη στιγμή το μέτρο σύγκρισης είναι το απόλυτο τίποτα. Ή θα μπαίνεις στον αυτοκ/μο με τα βυθίσματα ή θα μπαίνεις στον Αγ. Κωσταντίνο και θα προσεύχεσαι στον ομόνυμο άγιο να περάσεις σώος κι αβλαβής τα επόμενα χιλιόμετρα.
Μόλις διάβασα το ποστ σου Orthodontist. Και θεωρείς καλά νέα ότι οι απειλές έφτασαν στα αυτιά του...Μαγκριώτη?? Το θέμα δεν είναι ότι δεν θα ιδρώσουν τ'αυτιά ούτε αυτού ούτε του Ρέππα, ούτε ότι αυτήν την κατάσταση την ξέρει κι η γιαγιά μου, αλλά ότι οι ίδιοι ασφαλώς και γνωρίζουν τι συμβαίνει, αλλά όπως ανέφερα και πριν τους έρχεται γάντι, γιατί με μια απλή κίνηση, προκύπτουν τα προβλήματα ντόμινο με το πέρασμα του χρόνου. Και φυσικά ο Ρέππας και όλο το συνάφι σε ρόλο σωτήρα θα σκύψει πάνω απ'τα προβλήματα. Δεν ξέρουμε αν θα προκύψει βέβαια κάτι αλλά σημασία έχει η πρόθεση και το μεγάλο στοίχημα με την ανάπτυξη που έχουν θέσει για μια καλύτερη κοινωνία, για την Ελλάδα του αύριο, για την ανταγωνιστική Ελλάδα, για την Ελλάδα της ανάπτυξης και της ευημερίας. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jan 06, 2011 12:38 pm Post subject: |
|
|
και δω τα τοπικα καναλια στην Πατρα τα ιδια λενε..φευγει λενε η vinci στον αερα το εργο κλπ.
θα δουμε..
παντως δεν πιστευω οτι ειναι τοσο μεγαλο το ποσοστο που δεν ππληρωνει διοδια..
παντως θελω να δω τωρα τι λενε οι διαφοροι "επαναστατες " που δεν πληρωναν καθολου διοδια κκε και μη..
θα μεινουν με παλιο δρομο..
δεν θελουμε να πληρωνουμε ρε παιδι μου ..ας οδηγουμε σε καροδρομους..
γιατι με δημοσιο μονο χρημα τιποτα δεν μπορει να γινει με την κριση.. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 9:06 am Post subject: |
|
|
Καλημερα κ καλη χρονια....
......Μια παρατηρηση σχετικα με τις παραπανω προσληψεις.....Τα ατομα που διοριστηκαν ειναι ΤΕ Λογιστικου.....Πως σχετίζονται με τις αρχαιολογικες ερευνες;;;;;;;;;; |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 2:00 pm Post subject: |
|
|
Κάτσε φίλε per88. Να τα δούμε πρώτα ε?!!
Ερώτηση ρητορική. Έστω ότι οι απαλλοτριώσεις τον πρώτο χρόνο μετά τις υπογραφές των συμβάσεων βρίσκονταν σε χαμηλό επίπεδο. Αυτή τη στιγμή τι γίνεται? Γιατί μετά από 3 χρόνια υπάρχουν ακόμα προβλήματα με αυτές? Δεν αρκεί το υπουργείο να κατηγορεί τους προηγούμενους. Πρέπει πρώτα να δείξει έργο κι όχι να κάθεται. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 4:48 pm Post subject: |
|
|
Απο την σημερινη Ελευθεροτυπια......
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου ''Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη'' από το 197ο έως περίπου το 198ο χιλιόμετρο του δρόμου, από τις 10 μέχρι τις 30 Ιανουαρίου, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες έκτακτης επισκευής στο οδόστρωμα. Οι ρυθμίσεις θα ξεκινήσουν από την προσεχή Δευτέρα 10 Ιανουαρίου, στις 7.00 το πρωί και θα διαρκέσουν ως τις 31 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 19.00. Κατά την διάρκεια των εργασιών θα πραγματοποιείται αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων και στις δυο κατευθύνσεις, είτε στο αριστερό μισό, είτε στο δεξιό μισό της διατομής του δρόμου, αναλόγως των εκτελούμενων εργασιών.
Γνωριζει καποιος τι εχει συμβει κ σε ποιο σημειο (περιπου) του δρομου αναφερεται;;;;; |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 5:21 pm Post subject: |
|
|
Από την μία οι εταιρίες διαμαρτύρονται ότι ξαφνικό τσουνάμι ¨άνομων πολιτών¨ δεν πληρώνει διόδια, δεν τους δίνουν τα χρήματα που οφείλουν οι τράπεζες. Από την άλλη οι τράπεζες σήμερα πήρανε 25δις ευρώ ως εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. Από την άλλη το κράτος ξαφνικά θέλει να ποινικοποιήσει την μη πληρώμή διοδίων από το πουθενά.
Μήπως όλα αυτά γίνονται τελικά για να μην κουνιέται κανείς ως προς το ύψος των διοδίων. Μήπως, λέω μήπως, τα διόδια έχουν ήδη παραχωρηθεί σε γνωστές εταιρίες του εξωτερικού επειδή σε παλαιότερα χρόνια μας βοήθησαν στα λεγόμενα swaps (ως προμήθεια); Συνεπώς θα πρέπει να πληρώνουν διόδια θέλουν δεν θέλουν, υπάρχει δεν υπάρχει αυτοκινητόδρομος (στο μέλλον βλέπουμε), υπάρχει δεν υπάρχει παράπλευρο δίκτυο;
Σχετικά με το σχόλιο του Engineer για το κομμάτι δικτύου που έφτιαξε ο κουφός και είναι χάλια ενώ το άλλο που είναι ανακατασκευασμένο και υπέροχο από την εταιρία παραχώρησης, εγώ έχω να απαντήσω την ανακατασκευή να την πληρώσει ο κουφός και οι αρμόδιες γ.γ. της υπηρεσίας του, αλλά και η εταιρία που το κατασκεύασε και το παρέδωσε με τόσες κακοτεχνίες.Δεν χρειάζεται να το παραχωρήσουμε για να δούμε σωστή άσφαλτο (και συνεπως να το χρυσοπληρώσουμε σε διόδια).
Αλήθεια θέλω να μου λύσετε μία απορία. Πως γίνεται σε δημόσιο έργο η άσφαλτος σε δύο χρόνια να είναι για επισκευή ενώ σε παραχωρημένο με διόδια δρόμο να είναι άψογη. Αφού οι ίδιες εταιρίες δεν κάνουν τα έργα;;;;
Δείτε και αυτόν τον σύνδεσμο http://www.defencenet.gr/news/?p=44913 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 11:13 pm Post subject: |
|
|
επέστρεψα σήμερα από ταξίδι στη Μακεδονία (Νομό Κοζάνης).
ορισμένα σχόλια από τους δρόμους!
Πολλά μα πάρα πολλά διόδια πλέον. Σταματάς κάθε 40-50 χλμ να πληρώσεις.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - ουρές και χαμένο καύσιμο.
Στα Τέμπη υπάρχουν 3 σταθμοί πλέον σε απόσταση 30 χλμ!!!!
Στην περιοχή του Αλμυρού Βόλου κατασκευάζεται ένας ακόμα σταθμός!!!!
Ο νέος σταθμός μεταξύ Κατερίνης και Κλειδιού είναι έτοιμος και δε λειτουργεί ακόμα.
Είδα πάνω από 5 φορές πολίτες να περνούν χωρίς να πληρώσουν. Τους είδα με πολύ συμπάθεια να πολεμάνε την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση. Το σύστημα ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει.
Η νέα άσφαλτος που έχει πέσει από τους ιδιώτες είναι άριστη.
Η Εγνατία δείχνει πλέον σημάδια γήρανσης. Στο τμήμα της Καστανιάς υπάρχουν μικρές καθιζήσεις και προβληματάκια ασφάλτου.
Το σημείο στα πρώην διόδια Σχηματαρίου (πέρασα βράδυ) είναι απαράδεκτο - δηλαδή πολύ σκοτεινό. Ο κόμβος προς Χαλκίδα μαύρο σκοτάδι.
Στο τμήμα Σχηματάρι Αθήνα πολλά φώτα είναι καμένα. Πληρώνουμε - πληρώνουμε αλλά θα έπρεπε και το υπουργείο να επέμβει και να επιβάλει βελτίωση του φωτισμού. Αν μας διαβάζουν ας κάνουν κάτι.
Όσο για την είσοδο της Λαμίας δε κουνιέται τίποτα και η κατάσταση θυμίζει Αφρική.
Αυτά με την γκρίνια.
Δειτε τι γράφει η Ναυτεμπορική για νέες δημοπρατήσεις στη βόρεια Ελλάδα.
Εντύπωση μου κάνει η αναφορά για περιφερειακό Αλεξανδρούπολης κόστους 55 εκ!!!
Γιατί η Εγνατία δεν είναι περιφερειακός της Αλεξανδρούπολης; Θα κάνουν και 2ο; Ούτε το Λονδίνο δεν έχει 2 περιφερειακούς.
Και δίνουν μισό δις για αναβάθμιση του περιφερειακού Θεσ/κης!
Μήπως το έχουν παρακάνει με τους δρόμους στη Β. Ελλάδα; Οι υπόλοιποι δεν είναι Ελληνες;
Τίποτα στην Κρήτη θα φτιάξετε βρε υπεχωδεδες;
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1918520 |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Jan 08, 2011 3:21 am Post subject: |
|
|
Lalas wrote: | Αλήθεια θέλω να μου λύσετε μία απορία. Πως γίνεται σε δημόσιο έργο η άσφαλτος σε δύο χρόνια να είναι για επισκευή ενώ σε παραχωρημένο με διόδια δρόμο να είναι άψογη. Αφού οι ίδιες εταιρίες δεν κάνουν τα έργα;;;; |
Απλό:
Η Αττική Οδός για παράδειγμα, άμα δει ότι το οδόστρωμά της αρχίζει να φεύγει ένα χρόνο μετά το στρώσιμο, θα φωνάξει μία ΑΛΛΗ εταιρεία να της κάνει την δουλειά. Συνεπώς ο κατασκευαστής θα κάνει μία τέλεια δουλειά, ώστε να ξαναπάρει το έργο όταν έρθει η στιγμή να αλλαχτεί το οδόστρωμα.
Το δημόσιο από την άλλη θα δώσει το έργο σε μία εταιρεία και άμα σε ένα μήνα φύγουν κομμάτια, θα ξαναφωνάξει την ίδια εταιρεία διότι κάποιος μπάρμπας θα έχει κάνει το κονέ και διότι δεν ενδιαφέρει κανέναν πόσα λεφτά ξοδεύονται, μιας και μιλάμε για λεφτά του δημοσίου που δεν τα ελέγχει κανείς.
vas8 wrote: | Στην περιοχή του Αλμυρού Βόλου κατασκευάζεται ένας ακόμα σταθμός!!!! |
Χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω ότι εκεί κατασκευάζεται ΣΕΑ. Η έκταση μου φαίνεται πολύ μεγάλη για διόδια. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Jan 08, 2011 4:13 am Post subject: |
|
|
Ελπίδα για τα έργα παράκαμψης Σελλασίας και Σκούρας, από την αυτοψία Τατούλη
Ανέλαβε δράση ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και άρχισε να ενημερώνεται για τα προβλήματα των νομών της Περιφέρειας. Έτσι στα πλαίσια της ενημέρωσης των δημόσιων έργων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ο κ. Τατούλης επισκέφτηκε και τη Λακωνία την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου, μαζί με κλιμάκιο και συνοδευόμενος από την Αντιπεριφεριάρχη Λακωνίας Ντία Τζανετέα και τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Γιώργο Πουλοκέφαλο, επίσης Λάκωνα.
Αρχικά έκανε αυτοψία στο οδικό έργο της παράκαμψης της Σελλασίας και στη συνέχεια στο οδικό έργο της παράκαμψης Σκούρας.
Ο κ. Τατούλης ζήτησε λεπτομερή καταγραφή των προβλημάτων, ενώ ενημερώθηκε πλήρως για τις κακοτεχνίες και τις αστοχίες του έργου της παράκαμψης της Σελλασίας που προκάλεσαν τη γνωστή καθίζηση του δρόμου, αλλά και την εγκατάλειψη του έργου της παράκαμψης της Σκούρας (Σπάρτη - Πυρί) από τον εργολάβο, ο οποίος κηρύχθηκε έκπτωτος.
Από την πλευρά τους η κα. Τζανετέα ζήτησε να ενημερωθεί για τα έργα τα οποία πρόλαβε να κάνει ο εργολάβος στο δρόμο Σπάρτη - Πυρί, όπου μάλιστα σε αυτό το έργο έχουν γίνει βασικά έργα όπως οι κολόνες της νέας γέφυρας του Ευρώτα και πολλά τεχνικά.
Ο κ. Πουλοκέφαλος ζήτησε από τους μελετητές να κάνουν ότι περνά από το χέρι τους ώστε να γίνουν και τα δύο έργα γρήγορα και χωρίς λάθη, ενώ δεν δίστασε να πει τη γνώμη του και να "βάλει" χέρι στους μελετητές, μιας και ο ίδιος είναι Πολιτικός Μηχανικός στο επάγγελμα και γνωρίζει πολύ καλά από κατασκευές.
Βίντεο: http://www.apela.tv/tv5-6.html
http://www.apela.gr/22-84.html |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Jan 08, 2011 9:09 pm Post subject: |
|
|
προχωραει η ιονια ..αντε να κανουν κατι και με την κλοκοβα...ξερει κανεις γιατι στο κοματι μεταμορφωση-σκαρφεια της νεας οδου,δεν εχουν ανακατασκευαστει οι κομβοι βαρυμποπης και καλυφτακη??γιατι η συμβατικη προθεσμια ηταν περιπου 3 χρονια και μεχρι τωρα δεν εχει γινει τπτ...ανακατασκευασαν μονο την ευθεια κοντα στην θηβα και τις στοφες στην υλικη..
(οταν τελειωσει η απαλλοτριωση ενος χωραφιου ) |
|
Back to top |
|
|
|