View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 4:13 am Post subject: |
|
|
με τις τροπολογιες που θα κατατεθουν πρεπει να ειναι συμφωνοι και οι παραχωρησιουχοι...το πιθανοτερο ειναι να μειωθουν τα εσοδα του δημοσιου απο το 2012 και μετα..θα δουμε.. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 11:01 am Post subject: |
|
|
manosbar wrote:
Quote: | Κατά δεύτερον, εξήγησέ μου πως μια οδός με χαμηλό φόρτο συντελεί σε ανάπτυξη. Απαραίτητο βέβαια για αυτό είναι να μου ορίσεις τι εννοείς και τι αντιλαμβάνεσαι με τον όρο ανάπτυξη. |
Aκριβώς αυτό που συμβαίνει τώρα στην Θεσπρωτία , στην Πίνδο , στην Δυτική Μακεδονία .
Και αυτό που δυστυχώς δεν συμβαίνει στην Εύβοια , στην Δυτική Στερεά και σε μεγάλο μέρος της Πελοπονήσσου .
Ακριβώς ότι πρέπει να τελειώσει ο ΒΟΑΚ με τα πολλά θανατηφόρα .
Δυστυχώς όμως όλοι αυτοί οι δρόμοι δεν έχουν τους αναγκαίους φόρτους ώστε να είναι επιθυμητοί επιχειρηματικά .
Τί θα γίνει με αυτούς ? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 9:15 pm Post subject: |
|
|
vag3721 wrote: | Θυμάμαι ότι είχε γραφτεί, στο forum, για 4 λεπτά ανα χιλιόμετρο.
Επίσης θυμάμαι να αναφέρεται ότι τα 4 λεπτά είναι χωρίς κάποιο φόρο(ή κάτι τέτοιο),και ότι η τελική τιμή θα είναι 5 λεπτά/km.
Όλα αυτά την εποχή Σουφλιά και σύμφωνα με απλές δηλώσεις του.
Νομίζω ότι 4 ευρώ/100km(τελική τιμή) είναι φυσιολογική τιμή για αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα. |
Τα 4 λεπτά το χιλιόμετρο ήταν ένα μικροπολιτικό παιχνίδι εντυπώσεων του Σουφλιά. Με την ολοκλήρωση των έργων το ανώτερο όριο επιβολής διοδίων θα είναι 4 λεπτά/km αλλά μετά θα πρέπει να προστεθεί ο ΦΠΑ και η ετήσια αναπροσαρμογή λόγω πληθωρισμού με βάση υπολογισμού τον Δείκτη Τιμών Κατανάλωσης του Φεβρουαρίου 2001 (δεν είμαι σίγουρος για τον μήνα). Δηλαδή γύρω στα 6 λεπτά στο νερό.
Επίσης για το τμήμα της διάβασης των Τεμπών - Πλαταμώνα το όριο είναι μεγαλύτερο (6 ή 7 λεπτά) και θα διατηρηθούν χαμηλότερα διόδια και στη σημερινή εθνική οδό. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Wed Dec 29, 2010 5:27 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | ΤΟ πιο εξοργιστικό με το θέμα των διοδίων πάντως για μένα δεν είναι τόσο το γεγονός ότι υπάρχουν, αλλά το αδιανόητο του να σταματάς κάθε 30 χιλιόμετρα και να πληρώνεις. Στο Θεσσαλονίκη-Λάρισα σταματάς σε 4 διόδια για μια απόσταση 150 χιλιομέτρων!!! Δηλαδή έλεος. Δεν μπορείτε εσείς εκεί στην Αιγαίου να βάλετε διόδια στις εισόδους του δρόμου και να πληρώνουμε στην έξοδο όπως γίνεται σε όλα τα πολιτισμένα κράτη; Δεν μπορείς να φράζεις αυτοκινητόδρομο με διόδια κάθε δυο και τρεις και να ψάχνει ο οδηγός 2,90 και 2,70 κλπ. Και μη μου πει κανείς για το e-pass, διότι το e-pass της Αιγαίου δεν λειτουργεί στα Μάλγαρα, δεν λειτουργεί στον Πολύμυλο να πας Εγνατία, δεν λειτουργεί μετά τη Λαμία αν πας προς Αθήνα κλπ. Δεν υπάρχει σοβαρό κράτος που να μην έχει ενιαίο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων με ΕΝΑ σύστημα συλλογής διοδίων (δηλ μόνο στις εισόδους-εξόδους) και με ένα κοινό e-pass για ΟΛΟΥΣ τους δρόμους της χώρας. |
Supera σωστά τα λες για το θέμα αυτό όπως και σωστά τα έχουν πει και πολλοί άλλοι σε αυτό και σε άλλα φόρουμ.. Και δεν είναι θέμα μόνο το αν θα ψάχνεις τα ψιλά για να πληρώσεις. Είναι γενικά άδικο να πληρώνεις για περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έχεις κάνει.
Τα πλευρικά διόδια είναι το πιο δικαιο και σωστό από όλες τις πλευρές.
Νομίζω πολύς κόσμος στα κινήματα κατά των διοδίων αναφέρει και αυτό το θέμα σαν ένα από τα κύρια.
ΥΓ: Ακόμα και με αυτή την άθλια κατάσταση του δρόμου Κόρινθος_Πάτρα η Ολυμπια Οδός χάνει καθημερινά πολλά ευρώπουλα από τη μη χρήση πλευρικών διοδίων , από φορτηγά και νταλίκες που χρησιμοποιούν την παλαιά εθνική οδό και μπαίνουν στην εθνική είτε από το Λόγγο είτε από το Κιάτο. Την ίδια στιγμή επιβαρύνονται απίστευτα οδηγοί που ταξιδεύουν πχ. από την Πάτρα στο Αίγιο ή από την Αθήνα στο Ξυλόκαστρο και είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν διόδια που αντιστοιχούν σε 100 χιλιόμετρα αντί για τα 30-40 που έχουν διανύσει.
ΥΓ2: Η παλαιά εθνική οδός, εκτός του ότι είναι εδώ και χρόνια σε εγκατάλειψη από τις νομαρχίες(ή μήπως περιφέρειες όποιος γνωρίζει ας μας πει) αντιμετωπίζει και πρόβλημα από τα φορτηγά και οχήματα της ολυμπίας οδού (εκτός των χιλιάδων φορτηγών που παρακάμπτουν τα διόδια).
Πολλές φορές η άσφαλτος είναι σε κακιά χάλια από το χώμα, τις λακούβες και την ΚΑΚΙΣΤΗ σήμανση... |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Jan 04, 2011 5:22 pm Post subject: |
|
|
Αυτή την στιγμή εφαρμόζεται το σύστημα που λέει ότι πληρώνουμε ότι διανύουμε ή όχι? Να πω την αλήθεια, μπερδεύτηκα όταν την περασμένη βδομάδα ανέβηκα μέχρι Βόλο, συνηθισμένος από το τι ισχύει στην Αθηνών-Κορίνθου.
Στον γυρισμό από Βόλο, μετά το Πέταλο τα διόδια ήταν 1.90, κάτι το οποίο στο μυαλό μου σήμαινε ότι πληρώνουμε λιγότερα διότι υπάρχουν σημεία του δρόμου που δεν είναι αυτοκινητόδρομος. Δηλαδή πληρώνεις ότι διανύεις. Με αυτή τη λογική όμως γιατί στα πρώτα μετωπικά πληρώνουν και τα 2 ρεύματα? Στην Αθηνών-Κορίνθου τα διόδια λειτουργούν μόνο στο ένα ρεύμα, ακολουθόντας μία λογική ότι πληρώνεις για αυτό που ΘΑ διανύσεις, κάτι που από την άλλη είναι επίσης λίγο αντίθετο με αυτό που πρέπει να ισχύει κανονικά.
Τελικά τι γίνεται???
Υ.Γ.: Χωρίς να θέλω να εκφράσω την αντίθεσή μου στα διόδια, είναι τραγικό που έχουν βάλει σταθμούς κάθε 50χιλιόμετρα. Να υποθέσω ότι σε μεγάλες αργίες ο χρόνος της διαδρομής προς βορά έχει αυξηθεί αισθητά, όταν πέφτεις σε μποτιλιάρισμα κάθε 50χιλιόμετρα + το Πέταλο. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jan 05, 2011 10:22 pm Post subject: |
|
|
aikinn,
για να πληρώνουμε ότι διανύουμε χρειαζόμαστε ηλεκτρονικά διόδια που να καταγράφουν το σημείο εισόδου και στην έξοδο να υπολογίζουν τα χλμ και να πληρώνεις ανάλογα.
Αυτό είναι το σύστημα των πλευρικών διοδίων, που αναφέρεται συχνά και στο φόρουμ.
Με βάση αυτό όποια και να είναι η διαδρομή που θα κάνεις σε ενιαίο αυτοκινητόδρομο θα σταματήσεις μαξ δύο φορές στην είσοδο και έξοδο. Και μάλιστα η πρώτη δεν είναι ακριβώς σταμάτημα καθώς απλά παίρνειις το εισητήριο και φεύγεις.
Αυτό το σύστημα νομίζω είχε ανατεθεί εδώ και χρόνια στην Εγνατία να το μελετήσει και αναπτύξει ώστε αργότερα να επεκταθεί σε όλους τους Α/Δ. Δυστυχώς η εταιρεία δεν έχει ακόμα κάνει τπτ......
Γιατί δεν ξέρω, αλλά κάτι η αναποτελεσματικότητα κατι το δημοσιουπαλληλίκη, κάτι η νοοτροπία ότι έντάξει η Εγνατία σαν έργο φτιάχτηκε κάπως θα τα βολέψουμε να μην πληρώνει ο κοσμάκης.
Ποιός είχε το θάρρος να βάλει διόδια????
ΓΙα τους λόγους αυτούς και επειδή οι εταιρείες δεν τους συμφέρει να αυξήσουν τα λίγα διόδια, προτιμούν να αυξάνουν τον αριθμό τους. Σκεψου ότι με 2 ευρώ στις Αφιδνές οι μισοί πήγαιναν από τον παράδρομο. Με βάση τη σύμβαση και τα διόδια μπορούσε σήμερα να το πάει στα 5 *σχήμα λόγου, δεν το υπολόγισα. Τότε όλοι θα κάναν τη γνωστή παράκαμψη. Έτσι λοιπόν κάνουν πολλόύς σταθμούς ώστε να μην είναι εύκολο το έμπα έβγα.
Θεωρητικά όσο πιο πολλά τα διόδια τόσο πιο δίκαια και πλησιάζουμε στη χρέωση ανά χλμ. Και ότι κερδίζεια σε χρόνο από το έργο το χάνεις στο σταμάτα ξεκίνα. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 5:42 pm Post subject: |
|
|
Ακούω αυτή τη στιγμή ραδιόφωνο και μόλις βγήκε κάποιος ακροατής και αφού ανέφερε ένα site είπε ότι δεν πληρώνουμε διόδια, εκτός από τα κρατικά, τα οποία είναι στα Μάλγαρα, στο Άκτιο και κάπου αλλού που δεν συγκράτησα. Μετά είπα να μπω σε ένα άλλο site "αντίδρασης" και διαβάζω περί διαμαρτυρίας στα διόδια Μαλγάρων.
Τελικά ρε παιδιά τι γίνεται? Που πληρώνουμε και που διαμαρτυρόμαστε? Μήπως το κίνημα έχει γίνει σαν τους συνδικαλιστές? Αλλού οι του ΠΑΜΕ, αλλούς οι Αριστεροί και αλλού οι απλοί πολίτες?
Γιαυτό σε αυτό το τόπικ έχω εκφράσει την αντίθεσή μου με το εν λόγο κίνημα. Διότι η κεφαλή του είναι είτε κομματόσκυλα, είτε αργόσχολοι που απλά ακολουθούν την μόδα και την μαγκιά του να περνάω με την BMW χωρίς να πληρώνω. Κανείς μα κανείς δεν έχει ασχοληθεί με τα πραγματικά παράλογα της σημερινής κατάστασης τα οποία είναι η τιμή, η καταβολή σε μη έτοιμα κομμάτια και η συχνότητά τους. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Jan 08, 2011 12:57 pm Post subject: |
|
|
Eτσι και εγώ έχω βαρεθεί να γράφω στα διάφορα φόρουμ όπου γράφουνε τα φοιτητάκια κομματόσκυλα και κάτι άλλοι πιτσιρικάδες που πήγαν στο Ναύπλιο με το κυριλέ κουπέ των 25000 + ευρώ και δεν πλήρωσαν , κάτι νεόπλουτοι της ιπποκράτειας πολιτείας , όλοι αυτοί που λένε δεν πληρώνω και τώρα ξεκίνησαν αγώνα εναντίον των εισιτηρίων στα λεωφορεία και του τάληρου στα νοσοκομεία .
Δεν μας λένε ποιοί όμως θα πληρώσουν αντί γιά αυτούς .
Οι συνήθεις ηλίθιοι φορολογούμενοι προφανώς . |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 8:48 pm Post subject: |
|
|
η ουσια ειναι ,ότι δεν πρεπε να αυξηθουν τα διοδια..μεσω κρισης..
αυτο τιναξε το θεμα στον αερα..
και αν θελουν να παρουν κνα φραγκο οι εταιριες,να ριξουν τις τιμες,,αλλιως ας τα μαζεψουν και ας φυγουν.. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 9:30 pm Post subject: |
|
|
Τώρα και να μειώσουν τις τιμές και να καταργήσουν σταθμούς διοδίων αυτοι που δεν πληρώνουν,πάλι δεν θα πληρώνουν. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 9:50 pm Post subject: |
|
|
μα η αυξηση των τιμων καθοριζεται απο την συμβαση παραχωρησης..οι τραπεζες εχουν υπογραψει δανειακες συμβασεις με τους παραχωρησιουχους ωστε να εξασφαλιζεται η ομαλη χρηματοδοτηση του εργου...δν μπορει ετσι επειδη υπαρχουν αντιδρασεις να μην αυξησει τα διοδια..οι τοκοι τρεχουν...αν δν γινει αυτο οι τραπεζες με την παρουσα οικονομικη συγκυρια θα σταματησουν την χρηματοδοτηση...ή θα βρουν εθκαιρια να τροποποιησουν τους ορους των δανειων προς τις κοινοπραξιες καθως πλεον δν τους συμφερει και τοσο να δανειουν με 2%.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 12:39 am Post subject: |
|
|
Δημαρχος πηρε την κατασταση στα χερια του. Οχι οποιος κι οποιος.
Το θεμα αφορα στους συνδημοτες του, της Πελασγιας, οι οποιοι θα πρεπει να πληρωσουν στα ομωνυμα διοδια για να μετακινηθουν προς την εδρα του δημου, τη Στυλιδα, με τον παραδρομο απ'οτι καταλαβα να μην ειναι ετοιμος.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231073841 |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 2:57 pm Post subject: |
|
|
Καλά, μιλάμε για πλήρη παράκρουση! Τα διόδια στην Πελασγία υπάρχουν από τον... προηγούμενο αιώνα. Τόσο καιρό δεν "πήγαιναν στα λιοτρίβια τους" [sic] οι κάτοικοι; Από τον αυτοκινητόδρομο πήγαιναν; Έλεος πια! |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 3:01 pm Post subject: |
|
|
Όπως ισχυρίζονται είχαν κάρτα ελεύθερης διέλευσης,εξαιτίας της απουσίας του υποχρεωτικού παράπλευρου οδικού δικτύου, η οποία έπαψε να ισχύει. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 3:07 pm Post subject: |
|
|
Από πού, από τη Νέα Οδό ή από το ΤΕΟ παλιότερα; Αν ισχύει το δεύτερο, mea culpa, αν όχι, εμμένω μέχρι κεραίας στο "Έλεος". |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 3:34 pm Post subject: |
|
|
Παιδια, οπως εξηγησα και παραπανω και πιθανον να μην δωσατε σημασια, οι κατοικοι της Πελασγιας, Γλυφας κ.τ.λ. που ειχαν απαρτισει τον Καποδιστριακο δημο της Πελασγιας, τωρα συνενωθηκαν με τη Στυλιδα και αποτελουν τον νεο Καλλικρατειο δημο Στυλιδας. Κατ'επεκταση οποιαδηποτε μετακινηση στην εδρα του νεου δημου απο την περιοχη του τεως δημου Πελασγιας συνεπαγεται το περασμα απο τα διοδια της Πελασγιας, καθως παραπλευρο δικτυο ή αλλη εναλλακτικη λυση δεν υπαρχει. Γι'αυτους λοιπον τους κατοικους ειχαν εκδοθει καρτες να μπορουν να πηγαινοερχονται απο την εδρα του δημου στα χωρια τους και μονο. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 10:49 pm Post subject: |
|
|
Στον ΣΚΑΙ ανέφεραν ότι όντως οι κάτοικοι έχουν ξαναπάρει τις κάρτες για την ελεύθερη διέλευση. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 12:15 am Post subject: |
|
|
Καλη ειδηση. Τελικα πρεπει να παρει δημοσιοτητα ενα θεμα για να εχει θετικη εκβαση. Παντως δεν σας κρυβω οτι ειναι η πρωτη φορα που ειδα με συμπαθεια τον Γκλετσο και βλεποντας τον στη φωτογραφια με χειροπεδες αναρωτιεμαι γιατι τετοια ακροτητα.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=240087 |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 10:15 am Post subject: |
|
|
Μπορεί να του άρεσε |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 11:03 am Post subject: |
|
|
τα παρανομα διοδια στην Πατρων - Κορινθου αυξηθηκαν κι αλλο....
ευτυχως αυξημενες ειναι και οι αντιδρασεις. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Thu Jan 13, 2011 1:01 am Post subject: |
|
|
Με το ρυθμό που πάνε σε 2-3 χρόνια θα μιλάμε πια για 5€/διέλευση + το διπλασιασμό των σταθμών διοδίων μέσω της λειτουργίας των αμφίπλευρων σταθμών. (μην σας φανεί καθόλου παράξενο...μπέσα πάντως δεν έχουν) Ε, δεν ξέρω εσείς, αλλά εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να 'παρακολουθήσω' τους Κρατικοδίαιτους Μεγαλοεργολάβους/Καναλάρχες σε αυτή την ξέφρενη πορεία τους για την με κάθε κόστος αύξηση των κερδών τους.
Κέρδη που θα 'επενδυθούν' - είναι σίγουρο, όπως και ΟΛΑ τα προηγούμενα - σε πολυτελή κότερα, σε ιδιωτικά τζετ, σε σαλέ στην Ελβετία και στα τροπικά νησιά, σε χρηματιστηριακό τζόγο και σε κερδοσκοπικό ξεσάλωμα.
Εδώ ο κόσμος καίγεται κυριολεκτικά, και αυτοί 'πάμε σαν άλλοτε'...το χαβά τους. Οι αυξήσεις αυξήσεις σαν να μην συνέβη τίποτα απολύτως. Ε, λοιπόν, αυτό που γίνεται με την άρνηση πληρωμής και λίγο είναι. Ας ελπίσουμε πως θα ακολουθήσουν πιο σοβαρά πράγματα.
Εγώ πάντως, που δεν υπάρχει φορά που να μην έχω πληρώσει διόδια, από την επόμενη φορά, επιλεκτικά, χαράτσι-ΓΙΟΚ. Έλεος πια με τα λιμοτάγαρα. Κάμποσοι γνωστοί μου το τελευταίο διάστημα αρχίσαν τις 'περικοπές' στον κεφαλικό φόρο υπέρ-εργολάβων. Και μερικοί ακόμη το σκέφτονται σοβαρά. Και, ναι, δεν οδηγούν Lamborghini, ούτε έχουν σαλέ στα Καλάβρυτα και πάνε να κάνουν σκι. Μεροκαματιάρηδες είναι, με την κυριολεκτική σημασία.
Λίγο αυτοί, λίγο οι συζητήσεις που διαβάζω εδώ μέσα με έχουν πείσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσουμε όπως μέχρι τώρα. Κάτι άλλο θα γίνει πλέον. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jan 13, 2011 12:24 pm Post subject: |
|
|
ειναι σαν τους φορους..
με τα πολλα διοδια,οι εταιριες λιγοτερα εσοδα θα βγαλουν..αφου οι ανθρωποι θα κινουνται λιγοτερο,,ή θα σηκωνουν τις μπαρες..
οι εταιριες ειναι απλα συντηρητες των δρομων,,δεν τους ανηκει,,οποτε ουσιαστικα δεν μπορουν να κανουν τιποτα στους πολιτες που δεν πληρωνουν..αφου ο δρομος δεν τους ανηκει..
μπορει να μου απαγορεψει η καθαριστρια να μπω σε ενα δημοσιο κτηριο που καθαριζει?
να ριξουν τα διοδια,,να τα λιγοστεψουν σε αριθμο,,να βαλουν χιλιομετροχρεωση σε εισοδους εξοδους με χαρτακια κλπ..και ευνοικες πολιτικες γα τους πολιτες..και για τη Γεφυρα..
οταν πας να ρουφηξεις πολυ αιμα απο το αλογο,,σε κλωτσαει μια και δεν παιρνεις τιποτα τελικα.. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jan 13, 2011 3:22 pm Post subject: |
|
|
Αγγελε, το υπεραπλουστεύεις. Αλλο καθαρίστρια, άλλο διαχειριστής |
|
Back to top |
|
|
|