View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
villsugar Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 4:54 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά νομίζω ότι είμαστε λίγο εκτός πραγματικότητας.
Και στην περίπτωση των καρπουζιών και της forthnet όταν αποφασίζεις την αγορά δεν έχεις ιδέα ότι δεν θα λάβεις αυτό που περιμένεις.
Όταν πληρώνεις τα διόδια της Πατρών - Κορίνθου δεν περιμένεις ότι ως δια μαγείας ο καρόδρομος θα έχει γίνει αυτοκινητόδρομος... over the weekend!
Επίσης το ότι μέρος του φόρου (διοδίων) πάει σε ιδιώτες δεν λέει τίποτα... όλοι μας οι φόροι πάνε σε ιδιώτες τελικά. Πληρώνω φόρο εισοδήματος, το κράτος αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για να αναπλάσει την ομόνοια, κάνει διαγωνισμό, το κερδίζω (ιδιώτης) και μου δίνει λεφτά.
Το ότι το προϊόν δεν είναι προσβάσιμο όταν πληρώνω το φόρο είναι αδιάφορο.
Δεν είναι αντισυνταγματικό να ζητάει το κράτος χρήματα για να χρηματοδοτεί αναπτυξιακά σχέδια, ούτε να παραχωρεί περιουσιακά στοιχεία με αντάλλαγμα υπηρεσίες.
Αυτό που είναι σίγουρα αντισυνταγματικό και που δυστυχώς δεν είναι στην κορυφή της συζήτησης είναι άλλο: το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης.
Η μετακίνηση δημιουργεί ευκαιρίες, και όλοι οι πολίτες δικαιούνται ίσων ευκαιριών ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας. Οι νέοι δρόμοι αλλάζουν την προσβασιμότητα σε αυτές τις ευκαιρίες. Η φορολογία χρήσης (όπως και η φορολογία κατανάλωσης) δεν προστατεύουν την ισότητα των ευκαιριών.
Το κράτος μπορεί να δικαιολογεί είσπραξη διοδίων, αλλά πρέπει να διασφαλίζει την διατήρηση του δικαιώματος της πρόσβασης σε ευκαιρίες για τους οικονομικά αδύνατους. Είτε μέσω της διατήρησης αξιοπρεπούς εναλλακτικής λύσης, είτε μέσω επιδότησης. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 8:08 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει αρκετά με το θέμα της συνταγματικότητας ή όχι??
Δεν υπάρχει κανένα άρθρο σε κανένα Σύνταγμα ούτε αντίστοιχος νόμος σε κανένα κράτος που να αναφέρει ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν διόδια σε δρόμο που δεν έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου.
Το Σύνταγμα σίγουρα προστατεύει έμμεσα (δεν θα υπάρχει αντίστοιχο άρθρο) το δικαίωμα όλων των κατοίκων αυτής της χώρας να μπορούν να απολαμβάνουν το αγαθό της οδικής εξυπηρέτησης και να έχουν την δυνατότητα να μετακινηθούν απρόσκοπτα από το ένα σημείο στο άλλο. Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή η εναλλακτική στην Κορίνθου - Πατρών υπάρχει από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας το 1973!!!. Δεν πήγαν να βάλουν διόδια στην Πατρών - Πύργου ή στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων που δεν υπάρχει η εναλλακτική..
Όποιος δεν θέλει να χρησιμοποιήσει το προϊόν που λέγεται Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών ας μην το κάνει και ας πάει από την παλιά και ας αφήσει εμάς τα κορόιδα να επιλέξουμε και να πληρώσουμε μία άθλια υπηρεσία.
Πάντως μιας και μιλάμε για συνταγματικότητα ξέρετε ποιο πράγμα παραβιάζει τις αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας του Συντάγματος. Το γεγονός ότι σχεδόν το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων της Βορείου Ελλάδος για μικροπολιτικούς λόγους έχει εξαιρεθεί από το σύστημα καταβολής διοδίων. Αυτή τη στιγμή ξεκίνησαν να μας κυνηγάνε οι τράπεζες και η Ε.Ε. για το γεγονός ότι δεν έχουν μπει διόδια στην Εγνατία και τα πρόστιμα είναι προ των πυλών.
Αλλά ακόμα και να μπούνε έχει δοθεί η υπόσχεση ότι θα είναι φτηνότερα (σχεδόν στο μίσό) από τους αυτοκινητόδρομους με σύμβαση παραχώρησης.
Και σε αυτή την περίπτωση μην νομίζετε ότι θα αργήσει να βρεθεί και ένας καλοθελητής από τη Νότια Ελλάδα να προσφύγει στη δικαιοσύνη για παραβίαση του Συντάγματος. Και την απόφαση του δικαστηρίου δυστυχώς για όλους μας μπορούμε να την φανταστούμε αν αναλογιστούμε ποιες συμβάσεις είναι νόμοι του κράτους και ποιες είναι απλές πολιτικές αποφάσεις. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 9:25 pm Post subject: |
|
|
Εγώ που θέλω να κάθομαι στα τραπεζάκια της πλατείας και να πίνω την φραπεδιά που έφερα από το σπίτι , μπορώ ?
Δεν είναι "αντισυνταγματικό" να μην μπορώ να κάτσω στην πλατεία και να πρέπει να πληρώσω τον ιδιώτη που του έχει νοικιάσει ο δήμος την πλατεία ?
Γιά τις ξαπλώστρες στις παραλίες ?
Μου αρέσει που οι ίδιοι που πληρώνουν 5 ευρώ την καφεδιά ενώ κάθονται στις δημόσιες πλατείες και καμαρώνουν , είναι οι ίδιοι που παρουσιάζουν σαν "επαναστατική πράξη" την τζαμπατζίδικη μετακίνηση .
Και οι τζαμπατζήδες δεν ξεκινήσανε από την Πατρών - Κορίνθού , αλλά από τα Κιούρκα που έχει 3+3 λωρίδες και ΛΕΑ και από την Κατερίνης - Θεσσαλονίκης που και εκεί είναι το ίδιο .
Αρα καλό το παραμύθι τους , αλλά δεν μας πείθουν .
Ας μας απαντήσουν σε 2 πράγματα
1.Πρέπει να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι ?
2.Ποιοί θα τους πληρώσουν ? Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ? |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Oct 28, 2010 8:35 am Post subject: |
|
|
Quote: | Οσο αφορά το γεγονός ότι πληρώνεις για να μπεις σε αυτοκινητόδρομο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη, φταις εσύ διότι το γνωρίζεις από πριν ότι είναι σε φάση κατασκευής και επιλέγεις να μπεις. Για παράδειγμα μπορείς να πας στην Πάτρα από την παλιά εθνική οδό και να κάνεις τέσσερις ώρες αντί για τρεις, για την Θεσσαλονικη μπορεις να πας από Ελευσίνα Καζα, Θηβα, Αμφικλεια Μπράλο Λαμία Δομοκό Λαρισα Ελασσωνα Ελευθεροχωρι Κατερινη Κλειδι και να βγεις στην οδό Λαγκαδα χωρις να πληρωσεις ούτε λεπτό του Ευρω και να κάνεις 10 ώρες ταξίδι αντί για 5. Συνεπώς γιατί διαμαρτυρόμαστε αφού επιλογή υπάρχει? |
γιαυτο και το Πατρα Κορινθος ειναι τοσο πιο πληρες σαν διαδρομη..γιατι εχει απολυτα παραληλλα την παλαια εθνικη.
ενω στο Αθηνα Λαμια η παλαια εθνικη ειναι μακρια,,και ετσι τους ρουφανε το αιμα με πολλα διοδια..
λιγες διαδρομες στην Ελλαδα εχουν ετσι δυο τελειως παραλληλους δρομους.. |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 9:10 am Post subject: |
|
|
δυο τελειως παραλληλους κατσικοδρομους θα συμπληρωνα εγω.
cruiser wrote: | Μου αρέσει που οι ίδιοι που πληρώνουν 5 ευρώ την καφεδιά ενώ κάθονται στις δημόσιες πλατείες και καμαρώνουν , είναι οι ίδιοι που παρουσιάζουν σαν "επαναστατική πράξη" την τζαμπατζίδικη μετακίνηση .
Και οι τζαμπατζήδες δεν ξεκινήσανε από την Πατρών - Κορίνθού , αλλά από τα Κιούρκα που έχει 3+3 λωρίδες και ΛΕΑ και από την Κατερίνης - Θεσσαλονίκης που και εκεί είναι το ίδιο .
Αρα καλό το παραμύθι τους , αλλά δεν μας πείθουν .
Ας μας απαντήσουν σε 2 πράγματα
1.Πρέπει να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι ?
2.Ποιοί θα τους πληρώσουν ? Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ? |
εγω που γκρινιαζω μονο για το Κορινθου Πατρων και δεν πινω καφε με 5 ευρω μπορω να απαντησω;
1. Ναι, πρεπει να γινουν αυτοκινητοδρομοι.
2. Οι χρήστες πρεπει να τους πληρωσουν.
το παραδειγμα με τα τραπεζακια ειλικρινα δεν καταλαβανω πως ειναι αντιστοιχο. Η αντισυνταγματικοτητα της πραξης εχει να κανει με το γεγονος οτι ο χρηστης της Κορινθου-Πατρων αγοραζει κατι και ο "πωλητης" τον εξαπατα δινοντας του αλλο, κατώτερο, προιόν από αυτο που υποσχέθηκε |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 12:25 pm Post subject: |
|
|
Quote: | δυο τελειως παραλληλους κατσικοδρομους θα συμπληρωνα εγω. |
ναι αλλα στο Αθηνα Λαμια που δεν εχουν αλλο δρομο,δες τι περνανε,,τους ρουφανε τα διοδια και δεν μπορουν να πανε απο αλλου.. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
To παράδειγμα με τα τραπεζάκια είναι πως ο δήμος δίνει δημόσιο χώρο σε ιδιώτη γιά να το εκμεταλλεύεται και εισπράττει αντάλαγμα .
Είναι κάτι διαφορετικό η παραχώρηση των αυτοκινητόδρομων ?
Γιά την Κορίνθου - Πατρών υπάρχει θεωρητικά θέμα , αλλά το κράτος λέει ότι δεν μπορεί να βάλει περισσότερα και έτσι τα εισπράττει από τους σημερινούς χρήστες , ακριβώς όπως έκανε 40 χρόνια τώρα .
Στο Αθήνα-Λαμία δεν έχει άλλο δρόμο να πάνε από Κιούρκα - Αθήνα ?
Γιά την ακρίβεια 2-3 είναι κοντά στην ΕΟ , ο ένας παράλληλος , ο άλλος προς τον την κεραία της ΕΡΤ και Αγιο Στέφανο και νομίζω και από την άλλη μεριά άλλος .
Δεν είναι βέβαια αυτοκινητόδρομος . Είναι λίγο καλύτερος από τους δρόμους της Εύβοιας που είναι και μοναδικοί και χωρίς εναλλακτικές , αλλά οι τζαμπατζήδες νεόπλουτοι των Κιούρκων , είναι κυριλέ και δεν τους καταδέχονται . |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Nov 20, 2010 9:02 am Post subject: |
|
|
εναρξη λειτουργίας του σταθμου διοδιων αγ.τριαδας στο πεταλο του μαλιακου κοντα στις θερμοπυλες..τιμη για αυτοκινητα 1.55 τα μεσανυχτα της δευτερας
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/613819/Article.aspx
δειχνει οτι κατι κινειται στον Ε65 μιας και οι εισπραξεις απο το πεταλο του μαλιακου πανε στην κατασκευη του νεου αξονα απο τον παραχωρησιουχο
αυτο σημαινει και την ταυτοχρονη παραδοση στην κεντρικη οδο α.ε του τμηματος σκαρφεια-λαμια??)ως το σημειο που εχει τελειωσει,γιατι απο κει μεχρι ραχες εκρεμμει το προβλημα της εργολαβιας της αττικατ )
αυξησεις στον ΜΟΡΕΑ απο μεσανυχτα δευτερας..2.30 σπαθοβουνι,2.20 νεστανη,1.8ασσεα....μεσανυχτα δευτερας και αυτες οι αυξησεις |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Nov 20, 2010 11:51 pm Post subject: |
|
|
Ολα υπογραφησαν και συμφωνηθηκαν προ οικονομικης κρισης. Με τους πολιτες και τη χωρα στα προθυρα της οικονομικης καταστροφης και χρεοκωπιας το θεωρω πλεον αισχρο αυτο που συμβαινει εστω και αν οι εταιρειες εφαρμοζουν τη συμβαση, εστω και αν το προ'ι'ον που πουλανε ειναι εξαιρετικο. Θα μπορουσαν να κανουν λιγο κράτει, για ενα , δυο ή εστω και τρια χρονια και να δουν πως θα παει η κατασταση. Εχουν καταφερει να φτασουν τις τραπεζες πλεον σαν οι πιο αποκρουστικες και αντιπαθητικες επιχειρησεις. Εχω αρχισει να αναρωτιεμαι αν αξιζει να φωτογραφιζω σπουδαια εργα μεν, με βαρυτατο ομως δε και καθολου λογικο αντιτιμο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
|
όντως φωτιά και λαύρα πλέον το ταξίδι προς την Καλαμάτα.
Οι νέες τιμές του Μορέα είναι αύξηση συνολικά άνω του 100%!!!!
Θα πρέπει ο Μορέας να δείξει ευελιξία για το θέμα και να κάνει εκπτώσεις στους τακτικούς χρήστες του δρόμου, μέσω του e-pass.
Αλλιώς προβλέπω αντιδράσεις και μεγάλη μείωση κίνησης.
Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν και οι ιδιώτες ότι ο χώρα περνά κρίση και ότι οι αυξήσεις δεν επιφέρουν πάντα και αύξηση εσόδων. Ελπίζω να πονέσουν, και να αναγκαστούν σε καλύτερες τιμές. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 8:56 pm Post subject: |
|
|
Ειδικά στο τμήμα Κορινθος Λεύκτρο του Μωρέα η ενναλλακτική για να μην πληρώσεις διόδια κοστίζει σε χρόνο εξωφρενικά. Για θυμίσου πρίν το 1991 που λειτούργησε το Κόρινθος Τριπολη. Συνεπώς να μειωθεί η κίνηση στο δρόμο γιατί κάποιος θα πάει από Κορινθο Αργος κωλοσουρτη Τριπολη κλπ δεν υπάρχει περίπτωση. Να κάνουμε διαμαρτυρια στο Μωρεα γιατί εφαρμοζει τη συμβαση που υπεγραψε με το Σουφλια στο ακεραιο, το βλεπω οξυμωρο όταν όλοι παραδεχόμαστε ότι είναι η μόνη εταιρεία που πραγματικα προχωράει αυτό που έχει αναλάβει. Γιατί δεν κόβουμε τους καφέδες στην ΑΛΕΑ αφού έτσι και αλλιώς οι δύο ώρες ταξίδι από την Αθήνα στην Καλαμάτα βγαίνουν πλέον και χωρίς στάση? (Κάθε δύο ώρες ταξίδι πρέπει να σταματάς λέει ο ΚΟΚ) |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 9:32 pm Post subject: |
|
|
κοίτα, εδώ είναι το κόλπο, ξέρουν ότι από Αργος και Αχλαδόκαμπο δε συμφέρει με τίποτα.
Απλά μείωση της προβλεπόμενης κίνησης μπορεί να γίνει και με άλλους τρόπους:
1. ταξιδεύω λιγότερο (εγώ ήδη το εφαρμόζω, λόγω βενζίνης)
2. Τραίνο για τις εμπορευματικές μεταφορές. Ειδικά τώρα που ο γραμμή σε λίγο ολοκληρώνεται! Αλλά με τα χάλια του ΟΣΕ....παπαλα και αυτό.
Ελπίζω ο "νέος" ΟΣΕ σε κανά χρόνο από σήμερα να ξυπνήσει και να αναλάβει τον εμπορευματικό του ρόλο με σοβαρότητα. Ειδικά στην Πελοπόννησο με το σχετικά πυκνό δίκτυο, θα μπορούσαν να γίνουν θαύματα. Και οι πατάτες ή το λάδι δεν νοιάζονται εάν το ταξίδι γίνεται σε 6 ώρες. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 10:21 pm Post subject: |
|
|
.......ή απλα, να πηγαινεις απο το νεο δρομο, εως την ευθεια της Τριπολης, και οταν ειναι να μπεις για καλογερικο, να ακολουθεις την παλια διαδρομη (ανεμογεννητριες, στροφες μεγαλοπολης), η οποια τωρα δεν νομιζω να εχει κινηση κ φορτηγα....... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
Αμα σε βαλει μεσα ειναι δυσκολο να βγεις. Θα πας μεχρι τελους και θα στα παρει μεχρι τελους. Ειναι σαν τα σουπερ μαρκετ. Μπαινεις με σκοπο να αγορασεις πραγματα 20€ και βγαινεις εχοντας αγορασει 100€. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Nov 21, 2010 11:02 pm Post subject: |
|
|
Η να πάρουμε όλοι από ένα αεροπλανάκι και να πετάμε. Σε λίγο θα είναι ανταγωνιστικό λόγω διοδίων.
Η μόνη λύση είναι ο σιδηρόδρομος. Αλλά ο σωστός με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον επιβάτη.
Ας γίνει λοιπόν κινητοποίηση για εξορθολογισμό και εκσυγχρονισμό του μέσου.
Όχι άλλες καθυστερήσεις, όχι άλλες μίζες κλπ.
Που είναι το Θριάσιο? Ως πότε θα περιμένουμε την ηλεκτροκινηση στο Κιάτο...
Ο προαστιακός στην Χαλκίδα είναι τελικά ανέκδοτο??? |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Nov 23, 2010 8:45 am Post subject: |
|
|
το παρακαναν με τα διοδια..
ετσι που πανε λιγοτερα θα βγαλουν οι εταιριες..
πιο εξυπνο θα ηταν να χαμηλωσουν τιμες για να αυξηθει κινηση.. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Dec 01, 2010 3:36 pm Post subject: |
|
|
Φωτιά βάζει στο σκηνικό των διοδίων, με τις αποκαλυπτικές του δηλώσεις, ο τέως υφυπουργός Υγείας κ. Κωνσταντόπουλος σε συνέντευξή του στο Ράδιο-Ενημέρωση 92,2 FM στην Κατερίνη.
http://www.anasta.de/TOPOS/index.php?option=com_content&task=view&id=507&Itemid=1 |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Dec 02, 2010 12:04 pm Post subject: |
|
|
Διόδια στη Χαλκιδική
Με προκήρυξη της εταιρίας για την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων στην Εγνατία οδό και στους κάθετους άξονες Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας ζητείται να γίνουν αντίστοιχες ενέργειες και στους αυτοκινητόδρομους Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά, Κλειδί - Χαλάστρα - Εύζωνοι και Ακτιο - Αμβρακία!
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=69906
http://voria.gr/details.php?id=33963
ωστε τελικά αυτοκινητόδρομος ο δρόμος προς Χαλκιδική! βρε τί μαθαίνει κανείς, τσκ-τσκ.... |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 12:29 am Post subject: |
|
|
Βλεπω σε κανα χρονο να αγοραζουμε ολοι 4χ4 και να παρατηρειται κυκλοφοριακη συμφορηση στους αγροτικους δρομους... |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 11:18 pm Post subject: |
|
|
Ο Σαββας Κωφιδης πλεον εινια ο πρωτος "επωνυμος" ο οποιος αρνειται να καταβαλει διοδια.
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/299831.html
Να δειτε που μετα απο αυτον το κινημα θα πολλαπλασιαστει.. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 11:32 pm Post subject: |
|
|
To τραγικότερο όλων είναι ότι δεν πληρώνει διόδια και οδηγεί αυτοκίνητο πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Αν μη τι άλλο γυφτιά το αποκαλώ. Σα να πας κουστουμαρισμένος να πιεις ενα καφεδάκι, να ψωνίζεις για να φας το μισό μαγαζί και να μην αφήνεις φιλοδώρημα. Μαγκιά κλανιά και μούρη, αλλά δεπληρώνουμε τίποτα. Αυτοί είμαστε οι έλληνες! |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 11:53 pm Post subject: |
|
|
PAVEL-13 νομίζω ότι κάνεις λάθος στην προκειμένη. Άλλο το ένα ( ακριβό αυτοκίνητο ) και άλλο η μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων σε μη ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο. Η ευρωπαική νομοθεσία περί πληρωμής διοδίων είναι σαφής. Μόνο σε υπάρχοντες δρόμους με ελάχιστα χαρακτηριστικά 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα. Απλά εδώ στην Ελλάδα μας πιάνουν κορόιδα σε πολλά θέματα. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 1:00 am Post subject: |
|
|
Επειδή αυτό το επιχείρημα (περί διοδίων μόνο σε δρόμους 2+2+ΛΕΑ) το βλέπω να πολυφοριέται, μπορεί κάποιος να μου υποδείξει την Απόφαση ή Οδηγία της ΕΕ που αναφέρει κάτι τέτοιο; Υφίσταται ή μιλάμε για άλλον έναν αστικό μύθο; |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 9:20 am Post subject: |
|
|
Μιλάμε γιά παραμύθι και γιά τζάμπα μαγκιές κάθε "επώνυμου' ποδοσφαιριστή , μπουζουκτσή η καντηλανάφτη .
Γουστάρουμε να χρησιμοποιούμε υποδομές που τις πληρώνουν οι άλλοι .
Και βέβαια δεν μας ενδιαφέρει αν το κράτος δεν μπορεί να κάνει υποδομές στις άλλες περιοχές και έτσι αυτές μένουν υπανάπτυκτες .
Στο δικό μας το τσαρδάκι έχουμε υποδομές , στα αχαμνά μας γιά τους άλλους .
Επειδή όμως είμαστε μάγκες , γουστάρουμε να χρησιμοποιούμε τις παραγωγικές δυνατότητες των άλλων γιά δικό μας όφελος .
Ετσι παίρνουμε ρεύμα από την Πτολεμαίδα η το Άλιβέρι και αυτοί τρώνε τους ρύπους μας , αλλά δρόμους δεν κάνει να αποκτήσουν .
Το ίδιο και με το νερό και τον Εύηνο και τον Μόρνο .
Τζαμπατζήδες και τσάμπα μάγκες λοιπόν , αλλά και ένοχοι βαρύτατης αντικοινωνικής συμπεριφοράς . |
|
Back to top |
|
|
|