View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 8:21 pm Post subject: Eνημέρωση για την προέκταση του Λεύκτρου-Σπάρτη |
|
|
Επειδή κάπου αναφέρθηκε για το τι γίνεται με την προέκταση του Λεύκτρο-Σπάρτη προς Γύθειο-Αρεόπολη και Μονεμβασία ενημερωτικά έχει αποκτηθεί μελετητική ωριμότητα για Βελτιώσεις στο κομμάτι Αγ. Βασίλειος-Αρεόπολη με κόψιμο των στροφών στο Χωσιάρι...ως προέκταση του κατασκευασμένου τμήματος Παράκαμψης Γυθείου...και κάποιες βελτιώσεις από την Αρεόπολη και κάτω
Τα αυτάκια μου άκουσαν επίση ότι θα ξαναδημοπρατηθεί η ευρεία παρακάμψη της Σπάρτης εργολαβία που παράτησε η di-es....(αυτή που έχει φτιάξει το έκτρωμα της Μακρυνάρας...) και χρεοκώπησε....
Το ΥΠΟΜΕΔΙ επίσης ετοιμάζει και την μελέτη Παράκαμψης της Κουτουμούς (Αιγίες)...λίγο πριν μπούμε στο Γύθειο...με φαραωνικό έργο....που προσωπικά πιστεύω ότι είναι άσκοπο εντελώς έργο....στην μορφή που σχεδιάζεται....
Μια πλήγη που έμπειροι μηχανικοί σχολιάζουν είναι ότι υπάρχει τεράστια διαπλοκή στην ανάθεση των μελετών σε φαραωνικά έργα τα οποία δυστηχώς δεν υπάρχουν οι πόροι να τα κατασκευάσουμε για να έχουν δουλειά κάποια πολύ μεγάλα γραφεία μελετών...και ο νοών νοείτο....
Kαι ένα δωράκι από μια άλλου είδος εξόρμηση "παλτοεξόρμηση" στην γλώσσα των σιδηροδρομόφιλων...το περασμένο Σάββατο...βρήκαμε ευκαιρία να βγάλουμε και κάμμια φώτο από τον Αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται στην Περιοχή του Μάναρι...(κοντά στην Ασσέα)...
http://lh4.ggpht.com/_3CsSKMO2enA/TH0_rxIvDHI/AAAAAAAAA-Y/rNatbSlkeNY/IMG_5560.JPG
Μπορείτε να δείτε ότι τα διόδια είναι έτοιμα...άρα το τμήμα Λεύκτρο-Τρίπολη τέλος Οκτωβρίου ..είναι κομπλέ |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 10:55 pm Post subject: |
|
|
Φίλε lkilint για δώσε περισσότερες πληροφορίες για τη παράκαμψη Αιγιών.
Τι σκοπεύουν να κάνουν; |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 1:53 pm Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Το παρακάτω κείμενο δημοσιέυεται στην σημερινή εφημερίδα "Ελευθερία" της Καλαμάτας:
" Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης που θα ισχύσουν από σήμερα έως τις 31 Δεκεμβρίου, ανακοινώθηκαν χθες, λόγω εργασιών συντήρησης. Πρόκειται για το τμήμα από το 87ο χι-
λιόμετρο (αρχή του δρόμου μετά την Κόρινθο) έως το 118ο χλμ. (13 - 14 χιλιόμετρα μετά τα διόδια Σπαθοβουνίου). Οι ρυθμίσεις αφορούν τον αποκλεισμό της ΛΕΑ σ’ όλο το μήκος και εναλλάξ αποκλεισμό μίας λωρίδας σε συνδυασμό με τη ΛΕΑ. Στο μεταξύ, πυρετωδώς (μέχρι αργά τα μεσάνυχτα) πραγματοποιεί ο “Μορέας“ τις εργασίες ασφαλτόστρωσης από τις σήραγγες της Στέρνας έως και μετά το Αρτεμίσιο, για να τις ολοκληρώσει πιο γρήγορα και να παραδώσει νωρίτερα ολοκληρωμένο τον αυτοκινητόδρομο"
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι αυτό πάλι με το κλείσιμο της ΛΕΑ και μίας επιπλέον λωρίδας εναλλάξ???? Πάλι κολονάκια? Για ολόκληρα 30 χιλιόμετρα? Τι συντήρηση θα κάνουν? Τώρα δεν τελείωσε όλο το έργο?
Δεν μπορούσε η όποια συντήρηση να γίνει παράλληλα?
Εάν αυτό φίλοι δεν είναι αποκλειστικά Ελληνικό φαινόμενο, τότε τι στην ευχή είναι? Μπορεί κάποιος να μάθει περί ποίου τύπου συντήρηση μιλάμε εδώ? Εάν υποψιαστώ ότι είναι για το πράσινο και τα φυτά που υπάρχουν εκατέρωθεν του οδοστρώματος, θα πεθάνω!! Αφού αρχίζει το φθινόπωρο και ο χειμώνας. Και απο τη άλλη, αυξημένα διόδια απο τη Δευτέρα 6/9 χωρίς να έχουν κάν δώσει τα υπόλοιπα κομμάτια. Έλεος πια και συγνώμη για την έπαρσή μου αλλά βαρέθηκα!!
Σας χαιρετώ όλους.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 2:29 pm Post subject: |
|
|
Επειδη πραγματι μου επεσαν οσα μαλλιά μου εχουν μεινει, λεω μήπως πάνε για jersey και ηχομονωτικά? |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 2:39 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Φίλε Jollyroger,
Λές να είμαστε τόσο "προχώ" ώστε να βαφτίζουμε την τοποθέτηση new jersey και ηχομονωτικών (δύο τόσο σημαντικών εργασιών) ως "συντήρηση"? Θα ήταν ατόπημα. Μπορεί βέβαια και να έχεις δίκιο. αλλά εάν πρόκειτε γι'αυτές τις εργασίες, δε θα έπρεπε να είχαν γίνει με το ξεκίνημα του έργου? Λέω εγώ τώρα!!
Εάν εσένα που σου έπεσαν τα μαλλιά με την εείδηση αυτή, τι να πώ και εγώ που τα έχω χάσει πολλά χρόνια τώρα με τέτοιες καταστάσεις.
Φίλε vas - φίλε enginner, ζητάμε τη βοήθειά σας. Μπορείτε να μάθετε κάτι?
Όχι τίποτε άλλο, αλλά ετοίμαζα 3 ταξίδια κάτω μέχρι τέλος του έτους. Μήπως τα κάνω 1 (και νοικοκυρεμένα)
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 6:46 pm Post subject: |
|
|
Καταρχην άσφαλτος πέφτει πριν από την είσοδο της σήραγγας της Στέρνας μέχρι και την έξοδο της σήραγγας του Αρτεμήσιου (για την ακρίβεια μέχρι και 2 χιλιόμετρα μετά την έξοδο της σήραγγας όπου τελειώνει η νέα όδευση του αυτοκινητοδρόμου με τις ανοιχτες καμπύλες που επιτρεπουν μεγαλυτερες ταχυτητς με ασφαλεια). Αυτο δεν είχε γινει μεχρι τωρα αφού τα συνεργεια δεν προλαβαν να το ολκληρωσουν μεχρι τις 15 Αυγουστου. Φαινοταν άλλοστε από το γεγονός ότι η διαγραμμιση ήταν κίτρινη και όχι λευκή. Με το ρυθμό που εργαζονται τα συνεργεια σε 15 ημέρες θα έχουν τελειώσει - δεν υπάρχει ζήτημα.
Για το θέμα με τις εργασίες συντήρησης από την είσοδο της οδού μέχρι τα διοδια στο σπαθοβουνι μου φαίνεται περιεργο γιατι το στηθαιο αν και μεταλλικό είναι μια χαρά με πολύ πυκνο βήμα στα κωλονάκια και η ασφαλτος ειναι στην τελική της στρωση εκτος από την νεα οδευση στην κατηφορα του Σπαθοβουνίου η οποία ομως δεν εχει δωθεί στην κυκλοφορία ακόμη. Ηχωμονωτικά πετάσματα εχει νόημα να μπούνε για 300 μέτρα στο ύψος του Σολωμού (αλλά υπερβολικό το βλέπω δεδομένου ότι ο αυτοκινητοδρομος διέρχεται σε υψηλότερη υψομετρική στάθμη από το χωριό και υπάρχουν και τα δέντρα). Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
|
μήπως πρόκειται για τη διασύνδεση της παραλλαγής στην ανηφόρα στο Σπαθοβούνι με τον υφιστάμενο δρόμο;
Βέβαια ο αποκλεισμός σε μήκος 30 χλμ δεν το δικαιολογεί. Ας μας πει όποιος κατέβει τις επόμενες εβδομάδες. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 12:26 am Post subject: |
|
|
Λοιπον, επειδη στον Μορεα ειναι μετοχος και ο Κοκκαλης, να δειτε οτι ειναι για οδευση οπτικης ινας,μαλλον για την HOL πραγμα που δικαιολογει πολλα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 12:41 am Post subject: |
|
|
Κανένα πρόβλημα με την HOL και τον Κόκκαλη αλλά είναι μεγάλη "λαλακία" να πληρώσεις τοσα λεφτά για να ξηλώσεις το μόλις κατακευασμένο οδόστρωμα για να περάσεις οπτική ίνα και να το επανφέρεις στην συνέχεια στην αρχική του μορφή, τη στιγμή που μπορείς να κάνεις την ίδια δουλειά λίγο πιο δεξιά στα χώματα που βρίσκονται πέρα από το δρόμο (και έχει αρκετό χώρο για οπτικές ίνες ακόμη και στα βράχια μετά την Στέρνα). Δεν νομίζω ότι "παίζει" αυτό που λες... |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 8:10 am Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι, Καλή σας ημέρα.
Αύριο το πρωί κατεβαίνει φίλος για επαγγελματικούς λόγους στην Τρίπολη. Τον ενημέρωσα ήδη για το θέμα και μου υποσχέθηκε ότι εάν δεί συνεργεία να εργάζονται (απο το ύψος της διασταύρωσης με την Πατρών και μετά) θα σταματήσει και θα ρωτήσει για τη "συντήρηση".
Οπότε, απο την πλευρά μου, νεότερα θα μπορέσω να έχω ή την Παρασκευή το βράδυ ή το αργότερο τη Δευτέρα το πρωί και να σας ενημερώσω. Εάν ακούσετε κάτι νωρίτερα μέσα στο ΣΚ, ενημερώστε το forum.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 11:09 am Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - Νέες Εργασίες Συντήρησης |
|
|
Αγαπητέ Admin, Αγαπητοί Φίλοι,
Αρχικά σας ζητάω χίλα συγνώμη για το διπλό post αλλά μόλις ενημερώθηκα ότι: Οι εργασίες "συντήρησης" που θα γίνουν θα διακόπτονται κάθε Παρασκευή απο 15:00μμ - 23:00μμ στο ρεύμα προς Τρίπολη και κάθε Κυριακή απο 12:00μεσημέρι - 23:00μμ στο ρεύμα προς Αθήνα. Κατά τις συγκεκριμένες ώρες και ημέρες, θα μένει κλειστή μόνο η ΛΕΑ και η διέλευση των οχημάτων θα γίνεται απρόσκοπτα απο τις 2 κανονικές λωρίδες κυκλοφορίας.
Οπότε, κανένα πρόβλημα στα ταξίδια μας τα Σ/Κ. Τέλος, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που έκανα δεν έμαθα τι εργασίες συντήρησης θα γίνουν.
Σας χαιρετώ
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
Ερχονται ανακοινώσεις για νέα έργα, δρόμους, μετρό Θεσσαλονίκης και Αθήνας, εν' όψει της ΔΕΘ.
Σημειώνω:
- γέφυρα Θερμαικού
- επιταχυνση των οδικών έργων με παραχώρηση με αλλαγές στο καθεστός απαλλοτριώσεων
- επεκτάσεις μετρό Θεσσαλονίκης
- Δημοπράτηση 1ου τμήματος γραμμής 4!!! δυστυχώς πάμε για σαλαμοποίηση της 4 και η Κηφησίας μένει χωρίς μετρό για τα επόμενα 12-15 χρόνια
- επέκταση μετρό προς Ιλιο-Καματερό.
Απο την Ημερησία:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=54993147 |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
Και τα άσχημα νέα για την Ιόνια Οδό αλλά και για τον πολλά υποσχόμενο άξονα Αμβρακία - Άκτιο συνεχίζονται. Και κάθε φορά είναι χειρότερα από τα προηγούμενα. Για την Άττικατ γνωρίζαμε τις οικονομικές δυσκολίες που είχε, για την Μηχανική γνωρίζαμε την άσχημη φήμη της από τα έργα της Πάτρας. Ιδού και η συνέχεια.......
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/601531/Article.aspx |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 6:08 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, μάλλον έχω ξεχάσει να διαβάζω ή έχω χαζέψει. Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει η Ιονία οδός με τους δημους της ΒΑ Αττικής, το Καπανδρίτη, τια διόδια στις Αφίδνες και την Μεταμόρφωση? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 6:42 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που ενώνει όλα αυτά είναι σύμβαση παραχώρησης η οποία είναι ή ίδια για το τμήμα του ΠΑΘΕ Μεταμόρφωση - Σκάρφεια δηλαδή τη "Νέα Οδό" και την Ιόνια Οδό. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 7:35 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς έχεις ξεχάσει ό,τι διαβάζεις!!!!
Τελικά, η σύμβαση παραχλωρησης περιέχει όρους και προϋποθέσεις που ποτέ δεν έγιναν ευρέως γνωστοί. Υποθέτω φυσικά ότι αντίστοιχοι όροι και προϋποθέσεις υπάρχουν και για το Ελληνικό δημόσιο (βλέπε απαλλοτριώσεις) που ποτέ δεν τηρήθηκαν....... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 7:51 pm Post subject: |
|
|
Ρε λέτε γι αυτό να τρέχει ο Μπόμπολας να τελειώσει τον αυτοκινητόδρομο πελλοπονήσου? Την έχει ψιλιαστεί τη δουλειά ότι οι κοινοπραξίες της Ιονίας και του Ε65 δεν θα τη παλέψουν και προετοιμάζεται από τώρα να αναλάβει και κάποιες εργολαβίες από κει? |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 9:46 pm Post subject: |
|
|
Πάντως ολοι νομιζω πως συμφωνουμε οτι μετα τον Μορεα, την Ολυμπία και τον Μπομπολα , ασχετα τα "νταβατζιλικια", ολοι οι αλλοι ειναι βοηθα Παναγια τελικα! Λειτουργουν σαν αμορφωτοι εργολαβοι του '80. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:19 am Post subject: |
|
|
Φίλε jollyroger τίποτα δεν είναι τυχαίο. Δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλο χάσμα επαγγελματισμού ανάμεσα σε μια εταιρεία και τις υπόλοιπες ΔΥΣΤΥΧΩΣ για τον ανταγωνισμό. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι ο Άκτωρας έχει μεγάλο πλεονέκτημα λόγω των τρομερών εσόδων της Αττικής Οδού και της συμμετοχής του στη Γέφυρα Α.Ε. αλλά πραγματικά βρίσκεται σε πραγματικά άλλο επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μορέας, η Ολυμπία Οδός και ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου δεν μας έχουν απασχολήσει αρνητικά. Οι άλλες δυο εταιρείες για τις οποίες ακούγονται θετικά σχόλια στον κλάδο μας είναι η ΑΕΓΕΚ και η Κυπριακή J&P.
Όσο για τις άλλες? Είναι δυνατόν η Μηχανική να ταλαιπωρεί τόσα χρόνια τους πολίτες της Πάτρας και όχι μόνο? Και να εγαταλείπει εργολαβία τον άξονα Άκτιο - Αμβρακία? Τώρα θυμήθηκε τα οικονομικά δεδομένα? Μια σοβαρή εταιρεία τα υπολογίζει όλα. Η Αττι-Κατ έχει παρατήσει αδικαιολόγητα τα έργα της στο "πέταλο" όπως είχε παρατήσει τα εργοτάξιά της στην Εγνατία με όλη της τη σαβούρα!!! Και η κοινοπραξία της Νεας και της Ιόνιας Οδού, είναι δυνατόν να έχει στην κατοχή της το "φιλέτο" Μεταμόρφωση - Σκάρφεια, ένα τμήμα απίστευτα κερδοφόρο και να μην το εκμεταλλεύεται σωστά και το σημαντικότερο να μην έχει ακόμα ολοκληρώσει τα έργα αναβάθμισης?
Να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα με την ελπίδα να ομαλοποιηθούν καθώς τα θέματα ένα-ένα λύνονται και σε μικρό χρονικό διάστημα οι κατασκευαστές δεν θα έχουν καμία δικαιολογία.... |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 10:58 am Post subject: |
|
|
Χμμμμ.... Καποιοι δε μας τα λένε καλα
http://www.capital.gr/News.asp?id=1040423
Edit: Παραθέτεις (ορθά) το link, συνεπώς δεν χρειάζεται να κάνεις paste όλο το άρθρο εδώ πέρα.
Admin |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 11:39 am Post subject: |
|
|
δε νομίζω ότι 3-4 μήνες καθυστερήσεων (πάντα συμβαίνουν τέτοιες στην Ελλάδα) θα ανάγκαζαν μια σοβαρή ελληνική εταιρία να λύσει μια σύμβαση.
Αλλα παιζονται.
Το πιο πιθανό είναι πως με την έκπτωση που έδωσαν και με τα αυξημένα επιτόκια δανεισμού να μη τους βγαίνει το έργο.
Προφανώς δεν τους κάνουν τη χάρη για συμπληρωματικές συμβάσεις....οπότε προτίμησαν να την κάνουν.
Ελπίζω να εξαφανιστούν όλοι οι τυχάρπαστοι που ξεβρακώνονται στις εκπτώσεις και μετά τα παρατάνε στη μέση και να μείνουν μόνο οι σοβαροί. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 12:30 pm Post subject: |
|
|
Για πόσο καιρό ακόμα θα "πληρώνουμε" με καθυστερήσεις και ακυρώσεις αυτό το άθλιο σύστημα με τις εξωπραγματικές εκπτώσεις στους διαγωνισμούς??
Είναι δυνατόν ένα έργο που το έχει προϋπολογίσει η αναθέτουσα αρχή 47 εκατ. να λες εσύ ότι θα το κατασκευάσεις με 27 εκατ. (52% έκπτωση). Η απάτη ήταν καραμπινάτη!!! Έδινες μία εξωπραγματική προσφορά που δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί άλλη εταιρεία, έπαιρνες το έργο και μετά είχες την διαβεβαίωση κάτω από το τραπέζι ότι με συμπληρωματικές συμβάσεις θα καλύψεις και το υπόλοιπο ποσό (της έκπτωσης). Όλοι ξέρουμε ότι οι συμπληρωματικές συμβάσεις στην Εγνατία κόστισαν σχεδόν όσο και οι κανονικές εργασίες. Μιλάμε για μεγάλο φαγοπότι.
Ώσπου ήρθε η νέα τάξη πραγμάτων (προφανώς και δεν αναφέρομαι στο δίδυμο Ρέππα - Μαγκρίωτη που δεν νομίζω να το έκαναν υπό άλλες συνθήκες αλλά σε αυτούς που μας επιτηρούν) και αυτά κοπήκανε. Συμπληρωματικές συμβάσεις γιοκ οπότε καταρρέουν οι εργολαβίες σαν τα κοτόπουλα. Και το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τόσο στα μεγάλα έργα (Άκτιο - Πρέβεζα, παράκαμψη Στυλίδας κτλ.) αλλά εκεί που γίνεται ο χαμός είναι στα μικρά έργα σε δήμους, νομαρχίες και περιφέρειες.
Τώρα σχετικά με τους αυτοκινητόδρομους. Ο Μορέας, η Ολυμπία και ο Αιγαίου ήταν σίγουρο από την αρχή ότι θα προχωρήσουν πιο εύκολα καθώς ήταν πιο ώριμα έργα (οριστικοποιημένες μελέτες - χάραξη, λιγότερα εντελώς νέα τμήματα, λιγότερες απαλλοτριώσεις, διασφαλισμένα έσοδα από διόδια κτλ.) αν και σε αυτούς δεν λείπουν και τα εμπόδια απλώς είναι στα δευτερεύοντα κυρίως τμήματα των αξόνων (είσοδος Καλαμάτας, διέλευση Αχαγιάς, διέλευση Καϊάφα, κλείσιμο κοιλάδας Τεμπών κτλ).
Από την άλλη τόσο στην περίπτωση της Ιονίας όσο και στον Ε-65 μιλάμε για σχεδόν καινούργιους άξονες και τα προβλήματα είναι πολλαπλάσια. Πάντως το θετικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι επειδή μιλάμε για μεγάλες συμβάσεις και όχι απλώς για δημόσια έργα αυτοί οι άξονες μπορεί να καθυστερήσουν αλλά κάποια στιγμή θα ολοκληρωθούν. Είναι πολύ δύσκολο να σπάσει μία τέτοια σύμβαση είτε από τους ιδιώτες είτε από το δημόσιο..
Όποιος θέλει να μελετήσει την σύμβαση παραχώρησης της Ιονίας οδού ας μπει στη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου (που πλεόν η πρόσβαση είναι δωρεάν) και ας αναζητήσει το ΦΕΚ (έτος: 2007 Τεύχος: Α Αριθμός ΦΕΚ: 81). Σε 224 σελίδες θα λυθούν αρκετές απορίες του. |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 7:37 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα υπηρεσιακοί λόγοι....(άχ αυτοί οι αρχαιολόγοι...) με έφεραν στην περιοχή της Πελλάνας Λακωνίας...
Με μεγάλη μου έκπληξη είδα οτι ο Μωρέας έχει ανοίξει μέτωπο και εκεί...
για την ακρίβεια έκαναν απομάκρυνση φυτικής γης μεταξύ Πελλάνας-Παρδάλι..δηλαδή άνοιξαν μέτωπο 20 χλμ από τη Σπάρτη...αν και τα δύσκολα είναι στα τελευταία 5 χλμ της διαδρομής...
Επίσης σε πολύ προχωρημένο στάδιο είναι οι εργασίες στα τεχνικά στο Κυπαρρίσι...στα σύνορα Λακωνίας-Αρκαδίας
Φώτο και σχηματάκι κάποια άλλη ώρα... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 8:29 pm Post subject: |
|
|
vas8
Quote: | δε νομίζω ότι 3-4 μήνες καθυστερήσεων (πάντα συμβαίνουν τέτοιες στην Ελλάδα) θα ανάγκαζαν μια σοβαρή ελληνική εταιρία να λύσει μια σύμβαση. |
ariskop
Quote: | Είναι δυνατόν ένα έργο που το έχει προϋπολογίσει η αναθέτουσα αρχή 47 εκατ. να λες εσύ ότι θα το κατασκευάσεις με 27 εκατ. (52% έκπτωση). Η απάτη ήταν καραμπινάτη!!! Έδινες μία εξωπραγματική προσφορά που δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί άλλη εταιρεία, έπαιρνες το έργο και μετά είχες την διαβεβαίωση κάτω από το τραπέζι ότι με συμπληρωματικές συμβάσεις θα καλύψεις και το υπόλοιπο ποσό (της έκπτωσης). Όλοι ξέρουμε ότι οι συμπληρωματικές συμβάσεις στην Εγνατία κόστισαν σχεδόν όσο και οι κανονικές εργασίες. Μιλάμε για μεγάλο φαγοπότι. |
Έχετε απόλυτο δίκιο παιδιά, το έχετε πιάσει το νόημα |
|
Back to top |
|
|
|