View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
Αγγελε, κοιτα να δεις. Ισως να μην εδωσα να καταλαβεις σωστα. Δεν θα γινει υπογειοποιηση για μονη γραμμη ,απλα θα "διαπλατυνθει", για να δωσω οδικο ορο η υπαρχουσα μετρικη σε κανονικη. Παντως η παρατηρηση σου ειναι σωστη ,οτι δηλ. οπως φαινεται και στο βιντεο υπαρχει χωρος για την κατασκευη διπλης γραμμης τουλαχιστον μεχρι το αμαξοστασιο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 5:56 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Δεν θα γινει υπογειοποιηση για μονη γραμμη ,απλα θα "διαπλατυνθει", για να δωσω οδικο ορο η υπαρχουσα μετρικη σε κανονικη. |
το φανταστηκα..
καλυτερα να μεινει οπως ειναι,,μεχρι να γινει κανονικη διπλη γραμμη.αλλιως θα πεταχτουν τσαμπα λεφτα..σαν την τριπολεως κορινθου την ανακαινιση που παει για κλεισιμο και πανε τσαμπα τοσα λεφτα..
τωρα να κατσουν να κανουν το τραμ..απο πανεπιστημιο σε Τει..στην νοτια πλευρα της Πατρας..εκει που δεν καλυπτει ο σιδηροδρομος..
εκει πρεπει να στοχευσουν.. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Aug 06, 2010 12:39 pm Post subject: |
|
|
Θα σας μεταφέρω την χθεσινή μου εντύπωση από το ταξίδι μου με το τρένο ,ύστερα από παύση 7,5 ετών (μέχρι το 2003 ταξίδευα πολύ συχνά)
Πήρα το ICE 57 (ελκόμενο με 4 καταγραφιτιασμένα βαγόνια) από την Λάρισα , κόστος εισιτηρίου 35,60 ευρώ ,στο ταμείο μας είπαν διάρκεια ταξιδιού 3 ώρες.Τελικά κάνανε γύρω στις 3:20.
Πάμε τώρα σε μερικές δικές μου παρατηρήσεις , σε πολλά σημεία της διαδρομής είχα την αίσθηση πως το βαγόνι θα πεταχτεί έξω από τις ράγες.Ήταν κάτι που δεν μου είχε συμβεί όταν ταξίδευα με τα πιο παλαιά τρένα.
Αυτό το ''πέταγμα'' ή τίναγμα αριστερά/δεξία που οφείλεται ;
-στο ότι ο μάστορας βιαζόταν να κάνει το Λάρισα-Αθήνα 3 ώρες (3 .ωρές και 6 λεπτά λέει η Τραινοσε στα δρομολόγια της)
-στο ότι σε κάποια σημεία η γραμμή είναι παλαιά και θέλει ανακαίνηση
-στο οτι είναι κατασκευαστικό θέμα το βαγονιών και συμβαίνει αυτό;
Επίσης,τα καθίσματα δεν ήταν καθόλου βολικά .θεωρώ κλάσεις ανώτερα των AEG.
Φωτισμός πολύ έντονος,δεν μπορούσα καθόλου να κλείσω το μάτι μου ( στα AEG τουλάχιστον όπως ήταν η θέση του φωτισμού και των καθισμάτων ήταν καλύτερα)
Ανακοινώσεις μόνο στα ελληνικά ,ξεκινώντας με την λέξη ''φου''.
Θυμάμε παλαιά που έλεγαν ευχαριστούμε που επιλέξατε τον ΟΣΕ για το ταξίδι σας και κάτι τέτοια.
Έγραψα το παραπάνω σας ένας απλός επιβάτης-πελάτης του όσε και την εικόνα που μου δημιοργήθηκε από τις υπηρεσίες.
και κλείνω λέγοντας πως αυτό που σκέφθηκα πολλές φορές εχθές για τον ελληνικό σιδηρόδρομο
Ηθελλημένη απαξίωση.- |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Fri Aug 06, 2010 5:47 pm Post subject: |
|
|
plati wrote: |
Αυτό το ''πέταγμα'' ή τίναγμα αριστερά/δεξία που οφείλεται ;
-στο ότι ο μάστορας βιαζόταν να κάνει το Λάρισα-Αθήνα 3 ώρες (3 .ωρές και 6 λεπτά λέει η Τραινοσε στα δρομολόγια της)
-στο ότι σε κάποια σημεία η γραμμή είναι παλαιά και θέλει ανακαίνηση
-στο οτι είναι κατασκευαστικό θέμα το βαγονιών και συμβαίνει αυτό;
|
Όταν σχεδιάζεται η γραμμή είναι σχεδόν σίγουρο ότι στις περισσότερες καμπύλες ένα μέρος της κεντρομόλου θα πρέπει να το δεχτεί ο επιβάτης. Οφείλεται στις διαφορετικές ταχυτήτων συρμών τα οποία περνούν πάνω από τη γραμμή.Υπάρχουν όρια στα οποία σχεδιάζεις τη γραμμή ώστε και να είναι άνετα ο επιβάτης αλλά ταυτόχρονα να μη φθείρεται η εσωτερική σιδηροτροχιά περισσότερο απ' όσο θα 'πρεπε αυξάνοντας το κόστος συντήρησης.
Τώρα δεν ξέρω για το δικό σου παράδειγμα αλλά είναι πιο πιθανό να συμβαίνει το 1 ή/και 2 από τα παραπάνω που ανέφερες. Παρόλ' αυτά, (θεωρώ λιγότερο πιθανό) μπορεί να υπάρχει πρόβλημα και στη συντήρηση των αμορτισέρ των βαγονιών, με αποτέλεσμα κάποια από την επιτάχυνση που έπρεπε να απορροφούν αυτά να τη δέχεται τελικά ο επιβάτης. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 9:26 am Post subject: |
|
|
φου, |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 1:56 am Post subject: |
|
|
Εάν δεν έχετε μπει μέχρι τώρα στο group της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Facebook, αξίζει τον κόπο (link). Ξοδέψτε λίγα λεπτά για να διαβάσετε τον τοίχο, για να καταλάβετε πως κάποια πράγματα είναι πολύ απλούστερα από ό,τι νομίζουμε. Αρκούν νέοι ανθρωποι με φρέσκα μυαλά και περιθώριο να δουλέψουν.
Δεν ονειροβατώ βέβαια, ξέρω πολύ καλά για τι καρκίνωμα μιλάμε (ΟΣΕ). Αλλά έχοντας πλέον διαβάσει τα όσα έχουν γραφτεί εκεί μέσα, επιτρέψτε μου να είμαι "μια στάλα" πιο αισιόδοξος. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 12:24 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον admin
Τις προηγούμενες μέρες σκεφτόμουν εάν είναι σωστό και δεν παραβιάζω κάποιον κανόνα να τους στείλω το λινκ από τις συζητήσεις που κάνουμε στο forum του stadia.gr σχετικά με το Σιδηρόδρομο.
Γιατί εδω μέσα αλλά και στο κατά κύριο λόγο σιδηροδρομικό forum (amnizia) γράφονται απόψεις και ιδέες που έαν διαβάζονταν από τους κατάλληλους και ανοιχτόμυαλους ανθρώπους ,κάτι μπορεί και να άλλαζε.
Επίσης επειδή είμαι και εγώ μέλος στο γκρουπάκι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο facebook , παρατηρώ πως τα άτομα που το διαχειρίζονται είναι ανοιχτά σε προτάσεις και λαμβάνουν υπόψιν τους τα όσα γράφονται για αυτούς. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Aug 23, 2010 7:35 pm Post subject: |
|
|
Αναρωτιέμαι από που αντλείτε αυτή την αισιοδοξία !
Γκρουπάκι στο fb ο καθείς μπορεί να φτιάξει. Αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να επηρρεάσει καταστάσεις.
Και btw, τι θέση έχουν στην ΤΡΕΝΟΣΕ τα εν λόγω άτομα ?
Γιατί αν είναι Προαστιακάριοι (κάπου γράφουν ότι δεν είναι πολλά χρόνια στον Σιδηρόδρομο), δεν νομίζω ότι μπορούν να κάνουν και πολλά, ανεξάρτητα της όποιας καλής θελήσεως μπορεί να έχουν.
Αυτά τα γράφω γιατί έχουν βρεθεί διάφοροι φίλοι του Σιδηροδρόμου κατά καιρούς σε διάφορα πόστα του ΟΣΕ (σύμβουλοι-μηχανικοί κτλ.), και δεν έχουν καταφέρει να αλλάξουν στρατηγικές επιλογές απαξίωσης (παρότι έχουν επιτύχει σημαντικά πράγματα σε επί μέρους τομείς).
Να γράψουμε και κάτι ευχάριστο !
http://e.nikkei.com/e/fr/tnks/Nni20100819D19SS971.htm
Αύξηση σημείωσε η επιβατική κίνηση και των έξι εταιρειών των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων την εβδομάδα 11-18 Αυγούστου, την πρώτη μετά από 2 χρόνια.
Αυτό ήρθε μετά την επιλογή της ιαπωνικής κυβέρνησης να μειώσει την περίοδο που παρέχονται εκπτώσεις στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
Η γραμμή Tokkaido Shinkansen, είχε αύξηση 4% φτάνοντας τους 2,5 εκατ. επιβάτες !
Για να γίνουν ευκολότερα κατανοητά τα νούμερα που παρατείθονται, η επιβατική κίνηση μόνο της γραμμής Tokkaido Shinkansen, ξεπερνά από μόνη της όλα τα τραίνα μεγάλων αποστάσεων των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn)... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Aug 24, 2010 10:50 pm Post subject: |
|
|
Πριν αναρωτηθείς, δοκίμασε να κάνεις αυτό που έγραψα και να διαβάσεις τον τοίχο του εν λόγω group. Εκεί απαντώνται οι απορίες σου. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Aug 25, 2010 2:27 am Post subject: |
|
|
Μα το έκανα, και εξηγώ πως αυτό δεν λέει τίποτα πέραν της καλής θελήσεως των ατόμων που έχουν φτιάξει το group.
Εδώ το μαγαζί έχει βαρέσει διάλυση και στα προαστιακά βάζουν Intercity (τα ΜΑΝ-2000 ξεμένουν από τροχούς...), πως μπορώ να είμαι αισιόδοξος από ένα group-άκι στο fb ?
Φυσικά, ο τρόπος που εκλαμβάνει ο καθένας μας την πραγματικότητα είναι υποκειμενικός... |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 12:18 am Post subject: |
|
|
Σήμερα μετά από αρκετό ψάξιμο με το μηχανάκι ανακάλυψα το νέο σταθμό
του προαστιακού στο Ζευγολατιό Κορινθίας (μιας και είμαι στο Βραχάτι Κορινθίας για διακοπές)..
Φαίνεται καθόλα έτοιμος (τουλάχιστον από την εξωτερική όψη) αλλά έχουμε
καμία επίσημη ενημέρωση πότε θα παραδοθεί στο κοινό; |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 9:09 am Post subject: |
|
|
Πιθανον τον Οκτώβριο μαζί με την ηλεκτροκίνηση εως το Κιάτο (θα πάει πακέτο με τους 2 νεους σταθμους στο ΣΚΑ καθως και τη Λυκότρυπα) |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 12:59 pm Post subject: |
|
|
είναι δεδομένο το ενδιαφέρον και η αγάπη για το τραίνο στη Μεσσηνία.
Σε μια άλλη χώρα με μια αλλη νοοτροπία θα είχαμε συχνά τοπικά και αξιόπιστα δρομολόγια εντός του νομού με μικρές καθαρές και καινούργιες αυτοκινητάμαξες.
Αλλά δυστυχώς ζουμε στο ΚΤΕΛ-ιστάν.
δείτε από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (σελ 40) τι έγινε την περασμένη Κυριακή:
Quote: | Την αγάπη τους για το τρένο και το ποδήλατο εκδήλωσαν δεκάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας, που την Κυριακή συμμετείχαν με τα ποδήλατά τους στην εκδρομή με το τρένο που πραγματοποιήθηκε από την Καλαμάτα στο Καλό Νερό. Με τα ποδήλατά τους πήγαν από το σταθμό του Καλού Νερού έως το μαγευτικό παραλιακό δάσος της Ελαίας μέσω του Αγιαννάκη, ενώ κάποιοι προτίμησαν να επισκεφθούν την Κυπαρισσία. Οι εκδρομείς απόλαυσαν το μπάνιο τους στη θάλασσα του Ιονίου από το Καλό Νερό έως την Ελαία. Στο σταθμό του Καλού Νερού τους υποδέχθηκε ο δήμαρχος Αυλώνος Γιάννης Φιλντίσης. Την εκδρομή οργάνωσαν ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας και ο Μεσσηνιακός Γυμναστικός Σύλλογος, αρκετά μέλη των οποίων έδωσαν το “παρών“. Οπως μας επεσήμαναν οι οργανωτές, ήταν τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε τις τελευταίες μέρες για συμμετοχή στην εκδρομή που και δύο βαγόνια να είχαν ακόμα, θα τα γέμιζαν. Δεσμεύτηκαν, όμως, ότι σύντομα θα οργανώσουν και άλλη τέτοια εκδρομή. Γ.Σ. |
www.eleftherianews.gr
(αρχειο, 31/8/2010 σελ 40)
επισκευτείτε το σύνδεσμο όπου υπάρχει και φωτογραφία.
Last edited by vas8 on Tue Aug 31, 2010 5:23 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 3:48 pm Post subject: |
|
|
Πλουσιοτερο υλικο απο το ωραιο event που ελαβε χωρα στη Μεσσηνια και μας παραθετει ο φιλος vas8, απο το μελος του amnizia.com forum, de dietrich
Μελος του ιδιου forum, αποκαλει την Μεσσηνια "Το Γαλατικο χωριο στον σιδηροδρομικο χαρτη". Να θυμισω εδω οτι ενω η πολη εχει αποκοπει σιδηροδρομικα απο την Αθηνα, απολαμβανει ακρως πετυχημενα προαστιακα και αστικα δρομολογια προς Μεσσηνη και ΤΕΙ, τα οποια καποιοι εχουν στοχοποιησει ακριβως επειδη πανε καλα. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 11:50 pm Post subject: |
|
|
Κρίμα που πάει για κλείσιμο!
Είναι αλήθεια ότι το μνημόνιο προβλέπει διατήρηση της-τουριστικής- γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο? |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 12:12 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή Κορινθος-Τριπολη-Ναυπλιο δεν ειναι καθόλου τουριστική |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 12:40 pm Post subject: |
|
|
Δεν είπα για Κορινθος-Τριπολη-Ναύπλιο αλλά για Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο .
Τελοσπάντον ζούμε στην χώρα του αυτοκινήτου.
Επίσης οι δηλώσεις λένε για βιωσιμότητα της γραμμής με 50-55 επιβάτες κατά μέσο όρο.
Ωστόσο ακούω και είδα 2 φορές ότι ο μέσος όρος είναι 30 επιβάτες |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 8:41 pm Post subject: |
|
|
Την πολύ καλή πορεία του Προαστιακού Πατρών, την επιβεβαιώνει η κάτωθι είδηση:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/29400
Ώστε ζητούν επέκταση του Προαστιακού και στον Ψαθόπυργο και την Κάτω Αχαϊα...
Πάντως εγώ εξεπλάγην !
Μπορούμε και λειτουργούμε προαστιακά δρομολόγια σε μονή μετρική μη Σηματοδοτούμενη και Τηλεδιοικούμενη γραμμή...
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μετρική γραμμή για προαστιακά δρομολόγια και δεν είναι απλώς "τραινάκια του λούνα παρκ" για τους ΟΣΕτζήδες ?
Τι λες βρε αδερφέ...
Βρε τι μαθαίνουμε το 2010 ! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 10:38 am Post subject: |
|
|
αντε με το καλο..να ερθει ψαθοπυργο.στα μερη μου..
παντως ανεξαρτητα με αυτο..πρεπει να επιταχυνθουν τα νεα εργα..
η ηλεκτροκινητη διπλη γραμμη παντα ειναι καλυτερη για προαστιακος..λιγοτερη συντηρηση τρενων..,μεγαλυτερη ταχυτητα κλπ..
οποτε μη χανουμε το στοχο.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 2:30 pm Post subject: |
|
|
Καλα Αγγελε, κατσε να δημοπρατηθει πρωτα η σιδηροδρομικη σηραγγα της Παναγοπουλας και μετα θα μπορεις να ελπιζεις οτι θα ερθει και στον Ψαθοπυργο. Παντως φαινεται να υπαρχει κινητικοτητα σε ενα αλλο μερος , που δεν ειχε ξεκινησει τιποτα. Αναφερομαι στο Διακοπτο και μαλλον ξεκινουν τα εργα εκει. Απ'οτι ξερω, στο Διακοπτο η νεα ΣΓΥΤ θα περασει στο ιχνος της παλιας μετρικης και στο υψος του παλιου σταθμου θα κατασκευαστει ενα cut & cover μηκους 300μ. περιπου.
Δεν αποκλειω με την παρουσα οικονομικη κατασταση και τον κακιστο σχεδιασμο, που λαμβανε και λαμβανει χωρα στον ελληνικο σιδηροδρομο, να φτασει η νεα γραμμη στο Αιγιο και απο κει να εχουμε τιποτα μετεπιβιβασεις, οπως συνηθιζεται, σε τρενο της ΣΠΑΠικης γραμμης για να συνεχιστει το ταξιδι για Πατρα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 7:26 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | αντε με το καλο..να ερθει ψαθοπυργο.στα μερη μου..
παντως ανεξαρτητα με αυτο..πρεπει να επιταχυνθουν τα νεα εργα..
η ηλεκτροκινητη διπλη γραμμη παντα ειναι καλυτερη για προαστιακος..λιγοτερη συντηρηση τρενων..,μεγαλυτερη ταχυτητα κλπ..
οποτε μη χανουμε το στοχο.. |
Ο στόχος είναι η καλύτερη σιδηροδρομική εξυπηρέτηση κάθε περιοχής και όχι οι εμμονές μας.
Αν ρωτήσεις έναν κάτοικο π.χ της Ελευσίνας θα σου πει ότι η παλιά μετρική τον βόλευε περισσότερο και ότι αυτός πρέπει να είναι ο στόχος (η επαναλειτουργία της...)
Η μεγαλύτερη ταχύτητα από που προκύπτει ?
Σε πληροφορώ ότι πέριξ Πατρών η ταχύτητα της νέας ΣΓΥΤ θα είναι αντίστοιχη της παλιάς μετρικής... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 7:46 pm Post subject: |
|
|
μεχρι Αιγιο θα φτασει..αρκετο ειναι.μετα βλεπουμε..
παντως τα ηλεκτρικα τρενα μπορουν να επιταχυνουν πιο γρηγορα,περισσοτερες φορες,μικροτερη συντηρηση..με διπλη γραμμη ,περα δωθε..
γιατι το μετρο ειναι ηλεκτρικο?
και η χαραξη που λενε για την νεα γραμμη προς Πατρα θα ειναι εκει περιπου που ειναι η μετρικη..
οχι μακρια,,οπως στην Κορινθο πχ..
η ηλεκτροκινηση μεχρι πατρα ειναι απαραιτητη..ειναι το μελλον..
και διπλη γραμμη ακομα καλυτερα..
ολες οι προηγμενες χωρες σε τρενα κατι ξερουν.. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
|
Πάντως κακά τα ψέμματα, αυτή την συγκεκριμένη στιγμή το μείζον ζήτημα είναι η εξυγίανση του οργανισμού, και ύστερα όλα τα άλλα. Και πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες προτιμούν να μην δουν ούτε ένα έργο για τον επόμενο χρόνο, μέχρι να μπει ο οργανισμός σε μία σύγχρονη και σταθερή τροχιά, παρά να αρχίσουν να στρώνουν σιδηροτροχιές με το υπάρχον καθεστός, οι οποίες σε 5 χρόνια θα αχρηστευτούν και αυτές.
Σας παραθέτω άρθρο σχετικά με τις πρώτες σημερινές εξαγγελίες.
Quote: | Μετατάξεις εργαζομένων σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες και συνταξιοδότηση 2.451ατόμων, (751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 1600 από τον ΟΣΕ και το διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής) προβλέπει μεταξύ άλλων το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ που πήρε το πράσινο φως από το υπουργικό συμβούλιο.
Όπως είπε ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, παρουσιάζοντας το σχέδιο, τα συσσώρευμα χρέη του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα απορροφηθούν από το δημόσιο, ενώ ως αντιστάθμισμα, η ακίνητη περιούσια του Οργανισμού θα περάσει στην κυριότητα του δημοσίου.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί θα παραμείνουν στην κυριότητα του ΟΣΕ προκείμενου να τους αξιοποιεί ο οργανισμός και να έχει έσοδα.
Ο κ. Ρέππας δηλωσε ότι με το σχέδιο απαλλάσσεται ο έλληνας φορολογούμενος από τα ελλείμματα του οργανισμού που ξεπερνούν τα 10,7 δισ. ευρώ.
Το σχέδιο επισης προβλέπει τον διαχωρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου σε τέσσερις κατηγορίες:
- Στο ενεργό δίκτυο, που διενεργούνται κανονικά μεταφορές
- Στο δίκτυο που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής, όπου μετά την ολοκλήρωση των έργων συνδέεται με το ενεργό δίκτυο
- Στο ενεργό δίκτυο που βρίσκεται σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας όπου εκεί διενεργούνται μόνο οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης προκείμενου να είναι δυνατή η διενέργεια σιδηροδρομικών μεταφορών σε περίπτωση που χαρακτηρισθεί ως ενεργό στο μέλλον
- Και στο σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο έχει καταργηθεί, αλλά θα αξιοποιείται απο τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και θα μπορεί να κάνει συμβάσεις παραχώρησης είτε με ιδιώτες είτε με οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης |
Επίσης πριν από λίγο στις ειδήσεις είδα τα νούμερο που αφορούν τον ΟΣΕ. Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά κράτησα την διαίρεση που έκανα. Για το 2009 ο μέσος όρων ήταν στα 55.000€. Τι καθόμαστε δηλαδή και συζητάμε για νέες γραμμές και νέα δρομολόγια? Δεν θέλω να δω νέα τρένα. Δεν θέλω να δω νεες γραμμές. Θέλω αυτά τα λαμόγια εκεί μέσα να έχουν μειώσεις 60% στους μισθούς τους και μετά ας στρώσουν όλη την Ελλάδα με σίδερα. Δεν θέλω να αναπτυχθεί ο ΟΣΕ στην κατάσταση που βρίσκεται, γιατί το ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι θα μιλάμε για πεταμένα λεφτά και για έργα που δεν τελειώνουν ποτέ. Δέκα χρόνια και δεν μπορούν να στρώσουν 500χιλ. γραμμής στο Αθήνα-Θεσσαλονική. Και εκτός από όλα αυτά έχουν και το θράσσος και βγαίνουν και στον δρόμο σήμερα. Αντί να πάνε να κρυφτούν όλοι στα σπίτια τους. Λαμόγια... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 8:58 pm Post subject: |
|
|
Άγγελε στα προαστιακά δίκτυα (ειδικά σε τόσο μικρά όπως μιλάμε για την Πάτρα) το θέμα Η/Κ δεν παίζει κανέναν ουσιαστικό ρόλο. Οι αποστάσεις είναι τόσο μικρές και οι σταθμοί τόσο κοντά που τα όποια πλεονεκτήματα είναι ελάχιστα. Οι λόγοι που έχει εγκατασταθεί Η/Κ σε όλα τα σοβαρά προαστιακά δίκτυα δεν είναι ούτε η ταχύτητα ούτε η επιτάχυνση αλλά η οικονομία στην καταναλώση και η μείωση της μόλυνσης στα αστικά κέντρα. (Μιλάω για σοβαρά προαστιακά δίκτυα με μεγάλη κυκλοφορία, το 1 τρένο την ώρα στη Πάτρα δεν μετράει για μόλυνση).
Ο μόνος λόγος για να μπει Η/Κ στην Πάτρα είναι όταν θα φτάσει η κανονική γραμμή μέσα στην πόλη για να εξυπηρετεί τον άξονα Αθήνα -Πάτρα....
Όσο για αυτό για ποιο λόγο τα μετρό είναι ηλεκτροκίνητα, σκέψου σε μία υπόγεια σήραγγα μια ντηζελομηχανή!!!!!
Aikinn θα διαφωνήσω με την άποψη σου περί υποδομών. Άλλο ο ΟΣΕ και άλλο οι σιδηροδρομικές υποδομες!! Οι επενδύσεις σε υποδομές όχι μόνο δεν πρέπει να σταματήσουν αλλά θα πρέπει να επιταχυνθούν. Μόνο αν υπάρχουν σοβαρές υποδομές υπάρχει περίπτωση να προσελκύσουμε κάποιον επενδυτή να ασχοληθεί με τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. Αν δεν είχαν γίνει τόσα έργα (έστω και με ρυθμούς χελώνας) τις τελευταίες δεκαετίες στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν θα υπήρχε καμία ελπίδα ούτε καν για αυτόν τον άξονα. Ποιός τρελός ιδιώτης θα έβαζε τρένο που θα έκανε 7-8 ώρες για Θεσσαλονίκη??? Οι ιδιώτες θέλουν έτοιμες υποδομές και δεν έχουν πρόθεση να κατασκευάσουν νέα δίκτυα.. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 12:27 am Post subject: |
|
|
Ένα update για μια διαφωνία που είχαμε για το group-ακι του fb.
Mea culpa !
Τα άτομα δηλώνουν σύμβουλοι της Διοίκησης, τείνουν ευήκωα ώτα στις παρατηρήσεις των επιβατών ( ), και έκαναν μια εξαιρετική προσπάθεια με το κάτωθι site:
http://tickets.trainose.gr/dromologia/
Το site μοιάζει με αυτά αεροπορικών εταιρειών (...), σου βγάζει ακόμα και την φορά του συρμού ώστε να διαλέγεις που θα "βλέπει" η θέση που θα κρατήσεις !
Πραγματικά ευχάριστη έκπληξη αυτό το site, ελπίζω να συνεχίσει.
Ένα μπράβο στα παιδιά που βρίσκονται πίσω απ΄την προσπάθεια, αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί και κατά το παρελθόν υπήρξαν αξιόλογες προσπάθειες, αλλά χάθηκαν μέσα στο γενικότερο "κλίμα" που υπάρχει στον Οργανισμό... |
|
Back to top |
|
|
|