View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 8:18 am Post subject: |
|
|
Xαρακτηριστική περίπτωση ελληναράδων που θέλουν τα πάντα τώρα , ενώ δεν έχουν τίποτα .
Ρε ας φτιαχτεί ο άξονας με ΜΟΝΗ γραμμή γιατί αυτές είναι οι ανάγκες της περιοχής και ας βάλει ο δήμος ένα ελαφρύ μετρό η τράμ για τα 10-15 χλμ που θα απέχει από την πόλη . |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 7:24 pm Post subject: |
|
|
Μεχρι να ανεβασω καποιες φωτο στα οδικα, παρτε μια διελευση στη γεφυρα του Γοργοποταμου, οπου βρεθηκα χθες για βαφτιση, σε μαγαζι λιγο πιο κατω απο τη γεφυρα. Η ληψη τελικα, αργοτερα που το σκεφτηκα, αλλα και οπως μου επισημανθηκε, ειχε μεγαλυτερο ρισκο απο αυτο που ειχα αντιληφθει.
http://www.youtube.com/watch?v=uUIsjC07M8c |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 8:26 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά επικίνυνη λήψη, μπράβο είναι πολύ καλό πάντως το βιντεάκι...
Αυτό που με εκνευρίζει πάντα όσες φορές και άν το βλέπω είναι αυτά τα γκράφιτι είδικά σε καινούρια βαγόνια όπως αυτά.... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 10:54 am Post subject: |
|
|
αμαν..συριζα περασε το τρενο...επικινδυνο... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 2:56 pm Post subject: |
|
|
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=27170&Itemid=32
Quote: | Οικολόγοι Πράσινοι
Έρχεται το «πράσινο τρένο» στην Καλαμάτα
Με ειδικά ναυλωμένο τρένο που θα διασχίσει την Πελοπόννησο, κλιμακώνουν την Παρασκευή 9 Ιουλίου οι Οικολόγοι Πράσινοι την εκστρατεία τους για την υπεράσπιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Το αρχικό ραντεβού στην Αθήνα, με σύντομη συμβολική εκδήλωση, θα είναι στο Σταθμό Λάρισας στις 12.45 το μεσημέρι, για επιβίβαση στον Προαστιακό για Κόρινθο. Το καθαυτό «πράσινο τρένο» θα ξεκινήσει από το σταθμό Κορίνθου του Προαστιακού λίγο μετά τις 2.15 μ.μ., με ενδιάμεσες στάσεις για τοπικές εκδηλώσεις στην πόλη της Κορίνθου (παλιό σταθμό), το Άργος και την Τρίπολη.
Τελικός προορισμός θα είναι η Καλαμάτα, σημείο σύγκλισης του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου που απειλείται με άμεσο κλείσιμο, αλλά και καρδιά των κινητοποιήσεων για την υπεράσπισή του. Για την υποδοχή του τρένου, λίγο μετά τις 8.00 μ.μ., θα οργανωθεί εκδήλωση στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης.
Στην Καλαμάτα θα συνεδριάσει το Σαββατοκύριακο 10 και 11 Ιουλίου το Πανελλαδικό Συμβούλιο των Οικολόγων Πράσινων, ενώ το πρωί του Σαββάτου οργανώνεται ημερίδα με θέμα «Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος - προτεραιότητες για την Πελοπόννησο» (10.00 π.μ., ξενοδοχείο Φαραί).
Οι επιβάτες του πράσινου τρένου θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από πρώτο χέρι για τις πραγματικές αιτίες των ελλειμμάτων του ΟΣΕ και τους μύθους που τα συνοδεύουν, για το διαχρονικό πόλεμο των ελληνικών κυβερνήσεων κατά του τρένου και για τις εναλλακτικές λύσεις, ώστε να γίνει ο σιδηρόδρομος βιώσιμος και από οικονομική άποψη.
Όλα αυτά, με φόντο μια γραμμή που συμπυκνώνει η ίδια όλο το σημερινό παραλογισμό: ανακατασκευάστηκε ριζικά με ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση, επαναλειτούργησε μόλις πέρσι το καλοκαίρι με δρομολόγια ειδικά σχεδιασμένα ώστε να μην εξυπηρετούν κανέναν και τώρα ετοιμάζεται το κλείσιμό της ως «ζημιογόνας», χωρίς μελέτη οικονομικής βιωσιμότητας που να ανατρέπει την αρχική μελέτη σκοπιμότητας για την ανακατασκευή της. Η ειρωνεία είναι ότι η κυβέρνηση επικαλείται για το κλείσιμο το Μνημόνιο και την Κομισιόν, που είχε η ίδια εγκρίνει την αρχική μελέτη σκοπιμότητας για τη συγχρηματοδότηση της ριζικής ανακατασκευής της γραμμής.
Πέρα από τα μέλη του Πανελλαδικού Συμβουλίου των Οικολόγων Πράσινων, αλλά και απλά μέλη και φίλους του κόμματος, το τρένο θα είναι ανοικτό σε κάθε πολίτη που θέλει να στηρίξει με τη συμμετοχή του την εκστρατεία για το σιδηρόδρομο, ή και απλώς να ζήσει μια διαδρομή, που μπορεί σύντομα να μην είναι πια διαθέσιμη. Η μετακίνηση από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα θα είναι για όλους δωρεάν, με ελεύθερη επιβίβαση και αποβίβαση σε οποιαδήποτε πόλη.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές στα: kostasloukeris@hotmail.comΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε , yannispar@gmail.comΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε και sbaros@otenet.grΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε .
Για περισσότερες πληροφορίες: Γιάννης Παρασκευόπουλος 6979 952070.
Η Εκτελεστική
Γραμματεία |
όποιος μπορέσει να πάει θα είναι καλη εμπειρία και θα κάνει πολύ καλό ρεπορτάζ!!! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 12:53 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν πήγαμε και ήρθαμε στην Πόλη.
Στην μετάβαση, χλιδή! Το τουρκικό τρένο. Μεγάλος χώρος στο κουπέ, άνετα 2 και 3 άτομα μπορούσαν να γυρίσουν μέσα, άνετος χώρος για τις βαλίτσες, βρύση με νεράκι για πλύσιμο, κλιματισμός, πεντακάθαρο. Ευχάριστος ύπνος, αν και όταν σε ξυπνάνε στις 2-3 τα ξημερώματα για ελέγχους δεν είναι ότι το καλύτερο. Στο Cerkezkoy, σταματάει το τρένο, και με λεωφορείο συνεχίζουμε για την Πόλη. Το μόνο αρνητικό ότι σταματάει και για καφέ για μια απόσταση 1,5 ώρας περίπου. Αναχώρηση στις 19:40, αφιξη στις 08:30.
Στην επιστροφή.
20:30 αναχώρηση από το Sirkeci με λεωφορείο για το Cerkezkoy. Κολλήσαμε στο κυκλοφοριακό κουμφούζιο, αλλά όλως περιέργως ούτε ένα ατύχημα δεν είδαμε. Στάση για καφέ και shopping στο μινι μαρκετ. Με τους διάφορους υπολογισμούς που κάναμε μας έβγαινε ότι θα επιστρέψουμε με το τουρκικό τρένο (υπολογίζοντας δρομολόγια και μέρες, συν του ότι δεν υπήρχε προσωπικό του ΟΣΕ στο λεωφορείο). Φτάσαμε 22:30 στο Cerkezkoy και δυστυχώς είδαμε βαγόνια του ΟΣΕ. Σαφώς μικρότερος χώρος, τα κουπε είχαν το σχήμα Τ δηλαδή το δικό μας έμπαινες ένας μικρός διάδρομος με δυσκολία γυρνούσε ένα άτομο, μικρός καναπές και δυο κρεβάτια ένα πάνω δεξιά, ένα πάνω αριστερά. Χώρος για βαλίτσες ανύπαρκτος, βρύση είχε, νερό δεν είχε κλιματισμός ούτε για αστείο, ανοικτά παράθυρα.
Φύγαμε στις 22:40, και φτάσαμε Θεσσαλονίκη στις 14:00. Πριν από μας υπήρχε μια αμαξοστοίχια (τουρκικη, την πετύχαμε 2-3 φορες) με παιδια Τούρκων αξιοματούχων που τα έφερναν Θεσσαλονίκη και είχαν προτεραιότητα. Μετά ο ΟΣΕ το ξεφτέλισε, αφού σταματούσε συνέχεια για να αφήνει τα άλλα τρενά να περνάνε.
Οπότε, θετικά σχόλια αλλά μόνο αν ταξιδέψουμε με τα τουρκικά τρένα! |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 4:30 pm Post subject: |
|
|
Γιατί σταμάτησε το τρένο και πήγατε στην Πόλη με λεωφορείο? Δεν πάει το τρένο έως την Πόλη? Είναι για κάποιο λόγο κλειστή η γραμμή? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 6:02 pm Post subject: |
|
|
Από ότι ακούστηκε έπεσε ένα τουνελ πριν την Κωνσταντινούπολη ή δεύτερη εκδοχή λόγω πλημμυρών υπάρχει αστάθεια στις γραμμές. Εδώ και ένα μήνα περίπου υπάρχει το πρόβλημα. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 4:25 pm Post subject: |
|
|
To περασμένο Σάββατο θα γινόταν δοκιμή ταχύτητας στην γραμμή Κορίνθου - Αργους - Ναυπλίου γιά να δούν αν μπορούν να κατεβάσουν μισή ώρα κάτω την διαδρομή .
Ξέρουμε τι έγινε ? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 12:48 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | To περασμένο Σάββατο θα γινόταν δοκιμή ταχύτητας στην γραμμή Κορίνθου - Αργους - Ναυπλίου γιά να δούν αν μπορούν να κατεβάσουν μισή ώρα κάτω την διαδρομή .
Ξέρουμε τι έγινε ? |
Οι πληροφορίες λένε για -15' στο Κορινθος-Αργος και -25' στο Κορινθος-Τριπολη. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 4:42 pm Post subject: |
|
|
Ενα καλό έως πολύ καλό νέο
Quote: | Την έναρξη του νέου και ενισχυμένου πλέγματος δρομολογίων στη γραμμή Κόρινθος - Άργος και Ναύπλιο - Τρίπολη ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ. Το νέο πλέγμα δρομολογίων θα τεθεί σε ισχύ από την Κυριακή 1 Αυγούστου 2010.
Ειδικότερα, συνολικά το δρομολόγιο Αθήνα - Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό Αθήνας) από τις 2 ώρες και 43 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, ενώ το Αθήνα - Τρίπολη (επίσης, με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό Αθήνας) από τις 3 ώρες και 44 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά.
Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:
- Το Κόρινθος - Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45
- Το Άργος - Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10
- Το Άργος - Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαμόρφωσε ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων, για τη γραμμή Κόρινθος - Άργος/Ναύπλιο - Τρίπολη, τροποποιώντας επιπρόσθετα τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Αθήνα - Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του προαστιακού σιδηρόδρομου.
|
Νομίζω ότι Αθήνα - Ναύπλιο είναι ανταγωνιστικό και του μέσου ΙΧ και σίγουρα ταχύτερο του ΚΤΕΛ . |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 8:21 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ενδιαφέροντα (και θετικά) τα παραπάνω !
Επιτέλους η ΤΡΕΝΟΣΕ εφήρμοσε τις απαραίτητες βελτιώσεις (πασάγια κτλ.) για την μείωση των χρόνων διαδρομής.
Θα υπάρξει σύντομα report για τα νέα δρομολόγια.
Όπως καταλαβαίνετε, το βασικό είναι να διατηρηθεί σε λειτουργία η γραμμή καθώς ο σωτήρας (για το μετρικό δίκτυο) σε κάποια φάση θα έλθει:
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Προαστιακος Πατρας. Βιντεο cab ride στη διαδρομη Ριο-Πατρα, η οποια διανυεται πολυ γρηγορα και ηδη τα δρομολογια γινονται ελκυστικα και φορτωνουν κοσμο.
http://www.youtube.com/watch?v=YXr3QxVHTVQ |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 8:27 am Post subject: |
|
|
εσυ το τραβηξες? πότε?
μπραβο!
θα το χρησιμοποιησουμε και εμεις εδω..
ελπιζω και απο τον οσε που ρωτησα να το φτασουνε μεχρι ψαθοπυργο που εχει και μεγαλο σταθμο..
παντως ειναι γρηγορο..με το αυτοκινητο τρως ωρα..
που μπορω να βρω τις ωρες που φευγει?
το βιντεο ειναι7 λεπτα..
ο χρονος ταξιδιου επισημως 15λεπτα λενε..
ποσος ειναι? απο Ριο -Αγιο ανδρεα. που κανει τα σταματηματα? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 2:13 pm Post subject: |
|
|
Αγγελε το βιντεο γραφει pindos10. Tις δουλειες τις κανω συνηθως μονος, εκτος απο το αεροπλανο που καποιος επρεπε να το πεταξει.
Η αναχωρησεις ειναι ανα μια ωρα απο τις 6:30 πρωινη, δηλ. 6:30, 7:30, 8:30 κ.ο.κ.
Το βιντεο ειναι 7 λεπτα, τοσο κανει και διαβασα οτι επεσε ο χρονος και στα 6' και 30". Ο χρονος ειναι οχι απλα ανταγωνιστικος ,αλλα ασυλληπτος για το Ι.Χ.
Το ΜΑΝακι , που εκτελει τα δρομολογια, γκαζωνει full και φαινεται οτι η καινουργια αυτη υπηρεσια, εν'οψει και Σεπτεμβρη(πανεπιστημιο) θα εχει επιτυχια.
Να σημειωσω οτι η γραμμη βεβαια, ειναι η μετρικη( η ΣΠΑΠικη λεγομενη) και θα αντικατασταθει απο γραμμη κανονικου ευρους , οταν η νεα ΣΓΥΤ φθασει Πατρα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 3:28 pm Post subject: |
|
|
Όταν η Νεα Γραμμή (κανονικού εύρους και όχι μετρικού) - διπλή και όχι μονή όπως είναι τώρα, φτάσει στην Πάτρα.
Και από που θα περάσει???
ή μήπως να την κάνουμε θαμένη από το Ριο μέχρι το λιμάνι??? |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 4:00 pm Post subject: |
|
|
Να σημειώσω ότι θέλει και λεωφορείο για να φτάσει κανείς πανεπιστήμιο, μιας και ο σταθμός του τρένου δεν είναι και εντελώς πανεπιστήμιο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 5:47 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Και από που θα περάσει??? |
πανω απο την παλια..
μπραβο,,ξανα μπραβο pindos10..γκαζωνει πραγματικα.. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 6:16 pm Post subject: |
|
|
Πάρα πολύ ωραίο βιντεάκι pindos, μου αρέσει πολύ! Καταπληκτικές ανταποκρίσεις τελευταία στο forum, από αέρος, με τρένα, αυτοκίνητα και κάτω από τη Γη!
Πάμε γερά! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 7:42 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Όταν η Νεα Γραμμή (κανονικού εύρους και όχι μετρικού) - διπλή και όχι μονή όπως είναι τώρα, φτάσει στην Πάτρα.
Και από που θα περάσει???
ή μήπως να την κάνουμε θαμένη από το Ριο μέχρι το λιμάνι??? |
Αγαπητε Engineer, θυμιζω οτι τα εργα για την νεα ΣΓΥΤ που ξεκινουν απο το Κιατο, φτανουν μεχρι το Αιγιο και σταματουν εκει, ενω δεν εχουν ξεκινησει μεσα απο την περιοχη του Διακοπτου, οπου θα εχουμε μεγαλο cut and cover στην περιοχη του παλιου σταθμου.
Αναμενεται η δημοπρατηση της σιδηροδρομικης σηραγγας της Παναγοπουλας για να βγει η νεα γραμμη στο Ριο. Απο το Ριο διαφοροι παντελως ηλιθιοι, κυριως της τοπικης αυτοδιοικησης ψελισαν κατι για υπογειοποιηση της γραμμης μεχρι την Πατρα!!! Και βεβαιως μπορει να γινει , αφου πρωτα αυτοι που εκαναν την προταση χρηματοδοτησουν και την υπογειοποιηση. Εν πασει περιπτωσει για να μιλησουμε επι της ουσιας επειδη λεφτα δεν υπαρχουν, μετα το Ριο θα μπει μονη κανονικη στην πολη στο ιχνος της παλιας. Αλλωστε η αποσταση ειναι μικρη και η γραμμη θα ειναι πληρως σηματοδοτημενη και τηλεδιοικουμενη , οποτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα στην κυκλοφορια των συρμων. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 9:53 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ πιστεύω ότι η παραπάνω λύση που αναφέρει ο pindos είναι ιδανική στην παρούσα φάση για το τμήμα Πάτρα - Ρίο. Εμένα με προβληματίζει το πως θα φτάσει η γραμμή στο νέο λιμάνι, πράγμα που το θεωρώ απαραίτητο. Εκεί ίσως να χρειάζεται κάποια υπογειοποίηση για να μην αποκόπτεται η πόλη από το νέο παραλιακό μέτωπο που θα δημιουργηθεί στη θέση του τωρινού λιμανιού... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 10:51 pm Post subject: |
|
|
Εννοειται, οτι ειναι μειζονος γεωστρατηγικης σημασιας και εκ των ων ουκ ανευ, για τις υποδομες της χωρας η παρουσια του σιδηροδρομου στο νεο λιμανι της Πατρας, πραγμα που οι νεοελληνες(κ#λ$ελληνες), σχεδιαζουν και ψαχνουν ακομα να βρουν πως θα γινει. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 6:38 am Post subject: |
|
|
Quote: | Εν πασει περιπτωσει για να μιλησουμε επι της ουσιας επειδη λεφτα δεν υπαρχουν, μετα το Ριο θα μπει μονη κανονικη στην πολη στο ιχνος της παλιας. |
το ξερεις σοβαρα αυτο?
και θα γινει υπογειοποιηση μεσα στην Πατρα για μια μονο γραμμη?
τι βλακειες ειναι αυτες?
ασε τωρα τα πηρα..
τοσοι δρομοι γινονται..η διπλη γραμμη τους πειραξε..
ελπιζω οταν μετα απο πανω απο 5 χρονια, να εχει μπει ιδιωτης στην τρενοσε οπως λενε να κανουν τωρα,,και επιταχυνθουν τα εργα..
και να γινουν σωστα..
παντως ο χωρος μο φαινεται αρκετος για διπλη γραμμη,και υπογειως ακομη περισσοτερο..
ας ειναι καλα τα συμφεροντα του κτελ.θα πεθανουν μαχομενοι για να μην φτασει η διπλη γραμμη μεσα στην πολη.. κατι ξερουν.. |
|
Back to top |
|
|
|