View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 2:31 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: |
απλα θελουν να δειξουν και αυτοι οτι δημοπραττουν κατι,γιατι ο σουφλιας δεν αφησε πολλα για δημοπρατηση.. αυτο μενει..και ο δρομος ελευσινα θηβα..
|
Εντάξει μην τον θεοποιήσουμε κιόλας τον Σουφλιά. Πράγματι στον τομέα των αυτοκινητοδρόμων (και όχι των οδικών έργων) άφησε κάποιο έργο πίσω του αν και υπάρχουν διάφορες σκιές. Ως σημαντικότερο έργο του θεωρώ την ολοκλήρωση της Εγνατίας καθώς μεγάλα τμήματα του έργου τα ξεκίνησε ουσιαστικά από το 0 (εννοώ και τα διαδικαστικά στην αρχή).
Τώρα για τους υπόλοιπους δρόμους παραχώρησης δεν είναι τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Του χρειάστηκαν 4 χρόνια (2004-2008) για να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς που είχαν ξεκινήσει νωρίτερα.
Με αυτά και με εκείνα σε 2-3 χρόνια θα έχουμε ένα πολύ καλό και πυκνό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην ηπειρωτική χώρα (η τρύπα θα είναι στην Κρήτη) και το σημαντικότερο με εξασφαλισμένη τη συντήρησή του.
Όμως με ευθύνη και των 2 κυβερνήσεων το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της χώρας (αν και βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν) θέλει ακόμα πολλά έργα για να θεωρηθεί αξιοπρεπές. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για αυτή την κυβέρνηση και μάλιστα με μικρότερο σχετικά κόστος.
Σε αυτό το σημείο θα κριθεί αν θα γίνουμε Ευρώπη ή Τουρκία (με μία δόση υπερβολής η σύγκριση). Στην Ευρώπη εκτός από το καλό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (όχι και τόσο τέλειο το φανταζόμαστε) έχουν σε ακόμα καλύτερη κατάσταση το υπόλοιπο οδικό δίκτυο ενώ στην Τουρκία ενώ το "ιδιωτικό" εδώ και χρόνια δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (εκτεταμένο στη Δύση - ελλιπές στην Ανατολή) είναι σε άριστη κατάσταση, το υπόλοιπο δίκτυο είναι.....
Last edited by ariskop on Sat Jul 03, 2010 3:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 2:52 pm Post subject: |
|
|
Έλα μην ακούω ότι ναναι μεσημεριατικα με τον Σουφλιά και την Εγνατία. Ακόμα να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα με τις κακοτεχνίες στο Γιάννενα Μετσοβο και η γεφυρα Τ9 (Αλλά τα αρνιά τα φάγαμε για να γιορτάσουμε την ολοκληρωση...) |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 3:04 pm Post subject: |
|
|
Οι σκιές που ανέφερα μαζί με κάτι περίεργες συμπληρωματικές συμβάσεις........ |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 5:16 pm Post subject: |
|
|
Νἐα από την Ιόνια οδό.
Η εικόνα που έχει η ιστοσελίδα είναι στην μεγάλη ευθεία μεταξύ νότιας εισόδου παράκαμψης Αγρινίου (Κεφαλόβρυσο) και δυτικής εισόδου Ι.Π. Μεσολογγίου όπου η χάραξη κινείται παράλληλα με τον υπάρχουσα εθνική οδό. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία τα δίκτυα ΔΕΗ και ΟΤΕ στέκουν αγέρωχα......
http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/814-2010-07-03-09-35-37 |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 5:36 pm Post subject: |
|
|
Ο Μαγκριώτης στην επίσκεψή του στην περιοχή υποσχέθηκε ότι η ενεργοποίηση του νόμου των Ολυμπιακών Αγώνων για της απαλλοτριώσεις θα βοηθήσει την Ιόνια Οδό και επέμεινε ότι θα ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα έως τα τέλη του 2013...
Γιά να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως είχα μείνει με την εντύπωση ότι οι απαλοτριώσεις μέχρι πριν την Αμφιλοχία είχαν ολοκληρωθεί....
Και αυτό γιατί ότι θέμα υπήρχε το άκουγα για Αμφιλοχία και πάνω |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 12:28 am Post subject: |
|
|
Χαρακτηριστικό παράδειγμα καθυστέρησης απαλλοτριώσεων αποτελεί το τμήμα της Ιόνιας οδού μετά την σήραγγα Μακύνειας και μέχρι την Παλιοβούνα. Η καθυστέρηση τελικής απόφασης από το υπουργείο για την λύσης σήραγγας ή όχι στην Παλιοβούνα έχει ως αποτέλεσμα την μη οριστικοποίηση της χάραξης του έργου και συνεπώς της αδυναμία προσδιορισμού των ιδιοκτησιών προς απαλλοτρίωση. |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 1:11 am Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Ως σημαντικότερο έργο του θεωρώ την ολοκλήρωση της Εγνατίας καθώς μεγάλα τμήματα του έργου τα ξεκίνησε ουσιαστικά από το 0 (εννοώ και τα διαδικαστικά στην αρχή). Τώρα για τους υπόλοιπους δρόμους παραχώρησης δεν είναι τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα |
Ξεχνας το πεταλο του Μαλιακου που το ετρεξε στα τρια απο τα τεσσερα κομματια του σε πολυ γρηγορους ρυθμους σε αντιθεση με το τεταρτο κομματι που μπορει να ειναι σχεδον τελειωμενο αλλα ακομα το περιμενουμε απο το φοβερο διδυμο Ρεππα και Μαγκριωτη. Περιεργως κανεις δεν ασχολειται με αυτο, λες και δεν υπαρχει αυτη η εκκρεμοτητα, λες και δεν κινδυνευει κοσμος απο αυτη την απραξια. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 3:34 pm Post subject: |
|
|
Αυτό θα πει τύχη. Τα ξημερώματα έκανες την ερώτηση για τον Μαλιακό σήμερα έρχεται ρεπορτάζ της Καθημερινής με πολύ άσχημα νέα αλλά και μία παρουσίαση της κατάστασης με ευθύνες σε πρώην και νυν πολιτική ηγεσία. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
Συνοπτικά η άποψη του Υπουργείου
Quote: |
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, αιτία του «παγώματος» του έργου είναι η κακή οικονομική κατάσταση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ. Το υπουργείο αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, ανάμεσα στα οποία η λύση της σύμβασης και η επαναδημοπράτηση του έργου. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το υπουργείο διέταξε το Σώμα Ελεγκτών Δημοσίων Εργων να ελέγξει την εταιρεία, ως προς τα οικονομικά της στοιχεία, αλλά και την ποιότητα κατασκευής του τμήματος Σκάρφειας - Θερμοπυλών. |
Η πλευρά της εταιρείας που μιλά για χρέη από τα ολοκληρωμένα έργα της Εγνατίας και για συμπληρωματικές συμβάσεις που δεν έχουν πληρωθεί....
Quote: | Τα έργα στον Μαλιακό σταμάτησαν γιατί το υπουργείο Υποδομών δεν έχει εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του. Αυτό υποστηρίζουν στην «Κ» στελέχη της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, σημειώνοντας ότι το Δημόσιο χρωστάει στην εταιρεία 9 εκατομμύρια ευρώ από τα 15 εκατ. ευρώ της συμπληρωματικής σύμβασης που υπεγράφη για το τμήμα Σκάρφειας - Θερμοπυλών. Επιπλέον, όπως ισχυρίζονται στελέχη της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, οι οφειλές του Δημοσίου προς την εταιρεία από ολοκληρωμένα έργα (στην Εγνατία, τα Γρεβενά και αλλού) ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια ευρώ.
Ως προς τους χαμηλούς ρυθμούς με τους οποίους κινούνταν τα έργα στον Μαλιακό τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία υποστηρίζει ότι της είχε δοθεί εντολή από το ΥΠΕΧΩΔΕ να εστιάσει στα έργα της στην Εγνατία Οδό ενόψει της ολοκλήρωσής της, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα υπόλοιπα...
Τέλος, όσον αφορά τους ελέγχους του Σώματος Ελεγκτών Δημοσίων Εργων, η εταιρεία εκφράζει τη δυσφορία της, υποστηρίζοντας ότι οι έλεγχοι κατευθύνθηκαν μόνο στα έργα της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ και της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ στον Μαλιακό και όχι σε άλλων εταιρειών (λ.χ. ΑΚΤΩΡ). Οσον αφορά το αντικείμενο των ελέγχων, η εταιρεία υποστηρίζει πως στον Μαλιακό χρησιμοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ΥΠΕΧΩΔΕ η διαδεδομένη πρακτική της πληρωμής ενός έργου από πόρους γειτονικού έργου, με συμψηφισμό των ποσών στη συνέχεια. |
Την ιστορία με το σώμα ελεγκτών δεν την γνωρίζω. Αν κάποιες γνωρίζει ας μας ενημερώσει.
Πάντως το χειρότερο από όλη αυτή την ιστορία δεν είναι ότι αργεί η παράδοση αυτού του τμήματος. Ευτυχώς το θανατηφόρο τμήμα του πετάλου έχει ολοκληρωθεί. Το χειρότερο είναι ότι αυτή η καθυστέρηση μπορεί να τινάξει στον αέρα τον Ε-65. Η κοινοπραξία δεν εισπράττει από πουθενά διόδια. |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 12:55 am Post subject: |
|
|
Ναι οντως συμπτωση αν και το αρθρο λεει πραγματα που λιγο πολυ οσοι παρακολουθουμε οικονομικη επικαιροτητα τα υποψιαζομασταν. Ενταξει συμφωνω μαζι σου οτι το κομματι αυτο ειναι ισως το πιο ακινδυνο απο το πεταλο αλλα αυτο ειναι μικρη παρηγορια. Εμενα αυτο που πραγματικα με εξοργιζει ειναι η τακτικη του δεν κανω τιποτα του σημερινου υπουργειου. Εχει προβλημα η συμπληρωματικη; Στον εισαγγελεα χθες. Δεν εχει; Να πληρωθει χθες. Δεν μπορει να πληρωθει; Να εξοφληθει απο τις πρωτες εισπραξεις των νεων διοδιων στο πεταλο ή εστω να παρει μεριδιο παραλληλα με την Νεα Οδο μεχρι να εξοφληθει και ας επεκταθει αναλογα η συμβαση της κοινοπραξιας. Τελοσπαντων, κατι για να ξεκολησει το θεμα. Δεν μιλαμε για το μεσανατολικο, ημαρτον. Το μονο που εξυπηρετει η κατασταση οπως το διαχειριζεται το υπουργειο ειναι να στραγγισει η καθε ΑΤΤΙΚΑΤ (που προφανως δεν ειναι αρεστη), τελικα αναρωτιεμαι αυτο ειναι το ζητουμενο του υπουργου; |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 8:59 am Post subject: |
|
|
Πάντως, ήδη έχει ξεκινήσει και κατασκευάζεται σταθμός διοδίων στις Θερμοπύλες από την κοινοπραξία του Ε-65 για να αρχίσει έτσι κ αλλιώς η είσπραξη διοδίων... |
|
Back to top |
|
|
spartakos New Member
Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 1:57 pm Post subject: |
|
|
Το άδοξο τέλος του νόμου Σουφλιά, των μεγάλων εκπτώσεων στην λογική "θα τα βρούμε μετά" - θα κάνουμε συμψηφισμούς - εργολαβίες σκούπα κλπ), οι εκβιασμοί των εργολάβων " - ο δρόμος είναι σκοτώστρα- υπάρχει πίεση από την κοινή γνώμη, θέλει δεν θέλει ο υπουργός θα μου τα δώσει τα λεφτά.
Στο ίδιο έργο θεατές. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 12:56 am Post subject: |
|
|
Ανεβαζω λιγες φωτο απο Αθηνα-Λαμια, να ξεχαρμανιασουμε λιγο καθως τους τελευταιους μηνες η κριση χτυπαει αλυπητα και το forum, με αισθητη μειωση των μετακινησεων. Παντως για τον επομενο εναμιση μηνα , κυνηγαω δυο-τρεις μεγαλες παρουσιασεις και πιστευω να μου "κατσουν".
Στη διαδρομη συναντησα κιτρινες(προσωρινες διαγραμμισεις, εργα, μονοδρομησεις ,καινουργια διοδια, γενικως υπηρχε ποικιλια). Στην επιστροφη μου Κυριακη βραδυ, ολοι οι κωνοι και τα στενεματα ειχαν αρθει και μπηκα Αθηνα μια χαρα.
Ξεκιναω αμεσως με ευθεια Θηβας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03410.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03411.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03412.jpg
Φτανουμε Υλικη οπου τα εργα για τη βελτιωση της χαραξης συνεχιζονται
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03413.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03414.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03415.jpg
Ειμαστε στο ρευμα καθοδου, οπου εχει γινει διπλης κατευθυνσης. Απεναντι βλεπουμε το ρευμα ανοδου να εχει σχεδον τελειωσει.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03416.jpg
Λιγο καυτη μαυρη ασφαλτος μεχρι τον κομβο της Αρκιτσας...
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03417.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03418.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03419.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03420.jpg
Κωνοι και στενεμα για διαγραμμιση
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03421.jpg
Ξανα κιτρινη διαγραμμιση πριν τον Αγ. Κωνσταντινο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03422.jpg
Τωρα φωτογραφιες της επιστροφης.
Θερμοπυλες (HotGates ) στο βαθος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03490.jpg
Γεφυρα, με την ούγια να γραφει...
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03491.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03492.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03493.jpg
Πλησιαζουμε εκει που θα μας κοβουν το επομενο κουστουμι. Νεος σταθμος διοδιων, λογικα αφου ειμαστε μετα τη Σκαρφεια, μιλαμε για Ε-65. Ας εισπραξει κανα φραγκο, μπας και δουμε καποτε το εργο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03494.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03495.jpg
Συνεχιζουμε
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03496.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03497.jpg
Ενα απο τα σημεια που μου αρεσουν πολυ στο δρομο. Εισοδος σηραγγας Κνημιδας, αλλα το δυτικο μετωπο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03498.jpg
Ξανα κιτρινες διαγραμμισεις , κωνοι και εργα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03499.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03500.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03501.jpg
Ανεμογεννητριες πανω απο τον κομβο Θεολογου-Μαλεσινας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03503.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03504.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03505.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03506.jpg
Και ξανα στην Υλικη, με καλυτερη θεαση των εργων αυτη τη φορα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03508.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03509.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03410.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03511.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03512.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03513.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03514.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03515.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03516.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03517.jpg |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 12:40 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλή η παρουσίαση από την Αθηνών - Λαμίας, επίσης πολύ καλή φαίνεται και η νέα άσφαλτος...
Η Νέα Οδός έχει υποσχεθεί και νέα σήμανση και αναβαθμισμένες παρκίδες (τις αναφέρει ως σταθμούς ανάπαυσης με τουαλέτες κτλ). Ακόμα δεν πρέπει να έχουν γίνει αυτά, παντού είδα ακόμα την παλιά σήμανση... Περιμένουμε να τα δούμε το επόμενο διάστημα.
Όσο για την Υλίκη, ελπίζω να κάνουν μια στοιχειώδη αποκατάσταση εκεί που δεν θα υπάρχει πλέον δρόμος...
Και μία τεχνική λεπτομέρεια: προσέξτε το στηθαίο στις 3 πρώτες φωτό στην ευθεία της Θήβας. Το μικρό κατακόρυφο τμήμα του στηθαίου κάτω κάτω ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει και μάλιστα να έχει ύψος (αν δεν κάνω λάθος) 15cm. Άν δεν συμβαίνει αυτό υπάρχει η περίπτωση όχημα που θα προσκρούσει εκεί να αναποδογυρίσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο σημείο έχει κίτρινη διαγράμμιση οπότε με άλλη μια στρώση ασφάλτου που θα πέσει αυτό σχεδόν θα εξαφανιστεί. Μάλλον κάτι δεν έχει υπολογιστεί σωστά εκεί.....
Επίσης θα ήθελα να κάνω και ένα σχόλιο για την ΑΤΤΙ-ΚΑΤ και το θέμα που έχει προκύψει με τα έργα στο πέταλο...
Γενικά η εταιρεία αυτή δεν έχει και την καλύτερη φήμη στον κλάδο μας. Μου έλεγαν φίλοι συνάδελφοι που δούλευαν στην Εγνατία, ότι ενώ όλες οι εταιρείες καθάρισαν πλήρως τα εργοτάξιά τους καθώς αποχωρούσαν στο τέλος του έργου, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ τα παλιά της εργοτάξια τα παράτησε με ότι μπορείτε να φανταστείτε, από παλιά χαλασμένα μηχανήματα, παλιοσιδερα, ελαστικά και ότι άλλη σαβούρα της περίσεψε...
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το Υπουργείο να σταματήσει τη χρηματοδότηση σε αυτό μόνο το έργο και στα υπόλοιπα όχι... Εδώ σε εμάς στο Ελληνικό δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα...
Τέλος, για την Ιόνια Οδό, πολύ καλές οι φωτό, δείχνουν πραγματικά κινητικότητα...
Απ' ότι φαίνεται στη σήραγγα της Μακύνειας μένει μόνο η Β' φάση για να ολοκληρωθεί η διάνοιξη, πράγμα πολύ ευχάριστο..
Ελπίζω σύντομα να παρθούν και οι τελικές αποφάσεις για τη χάραξη και να προχωρήσει και το υπόλοιπο.... |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 1:44 pm Post subject: |
|
|
Pindos10 πολύ καλή η φωτογραφική σου παρουσίαση των έργων! Εγώ τα είδα πριν 10 ημέρες όταν επέστρεφα από μια εκδρομή στη Χαλκιδική.
Να ρωτήσω κάτι που είδα σε αυτό το ταξίδι:
Αληθεύει ότι μετά τα Τέμπη και κατεβαίνοντας προς Λαμία, δεν συναντάς όχι ΣΕΑ, αλλά ούτε βενζινάδικο ούτε με κυάλι ...ή σχημάτισα λάθος εντύπωση? Το μόνο μέρος που μπόρεσα να βρω που να έχει βενζινάδικο και ένα στοιχειώδες εστιατόριο ήταν στη Στυλίδα. Μετά τη Στυλίδα για την ακρίβεια, προς τη Λαμία.
Αλλά δεν το συζητάω ότι ΣΕΑ δεν υπάρχει μετά τα Τέμπη και για περίπου...200 χλμ! (τουλάχιστον στο ρεύμα προς Αθήνα) Δεν είναι ελεεινοί οι άνρθωποι? Οι αρπάχτρες, οι φραγκοφονιάδες ιδιώτες, που σε 500 χλμ από Θεσσαλονίκη σε σταματάνε 9-10 φορές για να σου αρπάξουν τα 2ευρα? Πριν να έχουν ολοκληρωσει αυτό που πρέπει να σου παρέχουν? Έλεος... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 2:05 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Γενικά η εταιρεία αυτή δεν έχει και την καλύτερη φήμη στον κλάδο μας. Μου έλεγαν φίλοι συνάδελφοι που δούλευαν στην Εγνατία, ότι ενώ όλες οι εταιρείες καθάρισαν πλήρως τα εργοτάξιά τους καθώς αποχωρούσαν στο τέλος του έργου, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ τα παλιά της εργοτάξια τα παράτησε με ότι μπορείτε να φανταστείτε, από παλιά χαλασμένα μηχανήματα, παλιοσιδερα, ελαστικά και ότι άλλη σαβούρα της περίσεψε... |
Φιλε StavrosGramm, διεθεσε λιγο χρονο και κανε μια βολτα στις σελιδες των οδικων εργων απο την 65η περιπου μεχρι και πριν την 100η. Θα δεις πραγματα και παρουσιασεις απο την κατασκευη της Εγνατιας, που δεν θα πιστευεις στα ματια σου. Εκει θα δεις και πολυ ΑΤΤΙΚΑΤ και τι ακριβως σημαινει αυτη η εταιρεια. Τραυματισε σοβαρα το μοναδικο περιβαλλον της Πινδου. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 5:22 pm Post subject: |
|
|
Μπραβο Σταυρο για τις φωτο. Θυμασαι που ειχα πει πως παει στις καλενδες το εργο? Ο περιφεριαρχης δεν εχει δεκαρα για φετος, ο νομαρχης παει για δημαρχος, και στο τελος θα περιμενουν τον μορεα να φτασει στην Σπαρτη, οποτε ... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 11:15 pm Post subject: |
|
|
Φίλε einsiedeln έχεις απόλυτο δίκιο στα όσα αναφέρεις για τα ΣΕΑ.
Η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" έχει προγραμματίσει την κατασκευή 3 ΣΕΑ στα 200 χλμ που αναφέρεις, κοντά στη Λάρισα, στο Αερινό και στη Σούρπη.
Δες στο χάρτη του site του αυτοκινητοδρόμου τις θέσεις:
http://www.aegeanmotorway.gr/map.html
Τώρα το πότε θα γίνουν δεν το ξέρω... |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 2:13 pm Post subject: |
|
|
Συνεδρίασε σήμερα για πρώτη φορά η επιτροπή μεγάλων έργων (μου θύμησε την διυπουργική επιτροπή την προ-Ολυμπιακή περίοδο) με τη συμετοχή πολλών υπουργών, υφιπουργών και γ.γ. Θα συσταθεί ομάδα εργασίας και θα ξανσυνεδριάσει σε πλήρη σύνθεση όπως σήμερα σε 15 μέρες.
Σήμερα συζητήθηκαν κυρίως οδικά έργα απ'ότι φαίνεται και ειδικότερα:
- επιτάχυνση των διαδικασιών για τα έργα παραχώρησης που βρίσκονται σε εξέλιξη (αυτοκινητόδρομοι),
- τα έργα στο Ν. Θεσσαλονίκης και στην πόλη,
- η επιτάχυνση των διαδικασιών για τα νέα έργα παραχώρησης με πρώτα την Υποθαλάσια Ζεύξη Λευκάδας και τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη
πηγή: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231051345 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 10:15 am Post subject: |
|
|
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=43119147#
μετά από αδράνεια πολλών μηνών ο Ρέππας άρχισε να ξυπνάει.
Εντύπωση μου κάνουν τα εξής:
1. Ο Ελευσίνα - Θήβα θα ξεκινά από Αττ. Οδό και όχι από την παλαιά εθν. οδό!!!
2. Κινδυνεύει να χαθεί η χρηματοδότηση με ευνοικά δάνεια!!! Καλά και 9 μήνες τι έκαναν γι αυτό; |
|
Back to top |
|
|
|