stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά αν γίνει η Πανεπιστημίου πεζόδρομος θα είναι από τους ομορφότερους και μεγαλύτερους ίσως (τουλάχιστον σε πλάτος) πεζόδρομους στον κόσμο και θα αλλάξει ριζικά την εικόνα της Αθήνας. Μακάρι να γίνει!
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Η Πανεπιστημίου θα ειναι μεγάλο βήμα για την αναγέννηση της Αθήνας. Πιστεύω οτι οι συνθήκές τώρα (κορεσμός, περιβάλλον, στροφή σε ΜΜΜ/ποδηλατα), ειναι πιο ώριμες απο το '85 που το πρότεινε ο Τρίτσης και έπεσαν όλοι να τον φάνε.

Όχι απλώς θα περάσει πιο εύκολα, θα ειναι και καλοδεχούμενο. Ακόμα κι όσοι κινουνται με αυτοκίνητο, το αδιέξοδο το βλέπουν

Επίσης θεωρω πολύ σημαντικό την αναδειξη της οδού Πειραιώς. Είχε προταθεί και πριν πολλά χρονια αλλα με την τότε λογική, δλδ να γινει μια φαρδιά ταχεία λεωφόρος, 3 λωρίδες, παραπλευρος, μια Κηφισίας.

Υποθέτω οτι τώρα θα κινηθουν σε άλλη λογική, αναδειξη χώρου, μεγάλα πεζοδρόμια, δεντρα

Το οπλατος του δρόμου δεν ειναι πλέον ζητούμενο
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

όλο το σχέδιο του ΥΠΕΚΑ εδώ:
http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=367

και εδώ:
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=9hMUiXomrUs%3d&tabid=367

Θέλει μελέτη για να το σχολίασω. Στα συν:
- πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου,
- διατήρηση και ανάδειξη υπάρχοντος αστικού ιστού,
- αναδειξη της Αθήνας και της ανταγωνιστηκότητά της ως μεσογειακής μητρόπολης
- πρόβλεψη για επιχειρηματικές χρήσεις στη Δραπετσώνα με ταυτόχρονη χρήση πρασίνου
- εκλογίκευση για το Ελληνικό με ανάδειξη σε πόλο για τη Μεσόγειο σε συνάρτηση με τη Μαρίνα Αγ. Κοσμά.

για τον Ελαιώνα λέει:
Quote:
Η αναζωογόνηση του Ελαιώνα, συνδέεται με τη δημιουργία πρασίνου και ταυτόχρονα με το παραγωγικό του παρελθόν που συναντά τις σύγχρονες απαιτήσεις και στοχεύει στην ανάδυση μιας προνομιακής δημιουργικής περιοχής για την οικονομική ανάπτυξη της Αθήνας.

οικονομική ανάπτυξη της Αθήνας μέσω του Ελαιώνα!!!!!
Η λύση είναι μια: ψηλά κτήρια με πολυ μικρή κάλυψη και ανταποδοτικούς δημόσιους χώρους πρασίνου με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος για το δημόσιο.
Ακούς βρε Τινα. Πολύ πράσινο, λίγα ιδιωτικά ψηλά κτήρια και μηδεν κόστος. Οσο πιο ψηλά τα κτήρια τόσο πιο πολύ θα είναι το πράσινο.
Η εξίσωση είναι απλή, αρκεί να την εφαρμόσετε.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231048633

Quote:
Σαρωτικές αλλαγές

Πεζοδρομήσεις κεντρικών αρτηριών της Αθήνας στο σχέδιο ανάπλασης του Λεκανοπεδίου

Αθήνα
Τη μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και την πεζοδρόμηση των οδών Πανεπιστημίου και βασ. Όλγας προβλέπει, μεταξύ άλλων, το σχέδιο «Αθήνα-Αττική 2014», το οποίο παρουσίασε η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη.

Σε προτεραιότητα μπαίνουν περιοχές του Κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις.

Με τη μετατροπή της βασ. Όλγας σε πεζόδρομο συμπληρώνεται η διαδρομή σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων.

Προβλέπεται η λειτουργία της ως πεζόδρομος, με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ.


Προσωρινά, προβλέπεται η παράλληλη κίνηση τρόλεϊ σε άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, ως μεταβατική φάση, μέχρι να καταστεί εφικτή η πλήρης απομάκρυνσή τους από την οδό.

Με την υλοποίηση του έργου επιτυγχάνεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας ενιαίο ελεύθερο χώρο.

Σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών προετοιμάζεται η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, ώστε πολύ σύντομα να προκηρυχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός.

Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική αποφόρτισης του κέντρου από το αυτοκίνητο και στην αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας συγκοινωνίας.

Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων.

Επίσης προβλέπεται η μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.

Η κα Μπιρμπίλη υπενθύμισε ότι εντός Ιουνίου προκηρύσσεται ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της περιοχής της πλατείας Θεάτρου και της οδού Μενάνδρου

Στόχος είναι η δημιουργία ενός δημόσιου χώρου, που θα δώσει νέο στίγμα στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης, με την δραστήρια συμμετοχή κατοίκων, εμπόρων αλλά και επιχειρηματιών της περιοχής.

Επίσης προβλέπεται η άμεση κήρυξη της οδού Ευριπίδου σε οδό των «μπαχαριών και των παραδοσιακών μαγαζιών», με διατήρηση της παραδοσιακής τους χρήσης.

Πρόκειται για πιλοτική εφαρμογή ενός μέτρου, που αν επιτύχει θα επεκταθεί και σε άλλους δρόμους στις περιοχές των κέντρων Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης.

Σχετικά με τις πλατείες Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής και Αγ. Νικολάου Αχαρνών, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής:

Πλατεία Αγίου Παντελεήμονα

Επιδιώκεται η σύνδεσή της με την Πλατεία Αττικής, μέσω της οδού Αγορακρίτου, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, περιορισμό των θέσεων της παρόδιας στάθμευσης και μελλοντική επέκταση αυτής της διαδρομής περιπάτου έως το Πεδίον του Άρεως και την Ακαδημία Πλάτωνος.


Επεκτείνεται η πλατεία, με περιορισμό της κίνησης του αυτοκινήτου γύρω της. Ο χώρος αντιπαραθέσεων προτείνεται ως χώρος αρμονικής συνύπαρξης των διαφορετικών εθνοτήτων της περιοχής.

Πλατεία Αττικής

Ενοποιείται η πλατεία με το χώρο πρασίνου στο τέρμα της οδού Αγορακρίτου, με διαμόρφωση του κόμβου και συνέχιση της πλακόστρωσης στους γύρω δρόμους ως επέκταση της πλατείας. Εμπλουτίζεται το πράσινο, δημιουργείται χώρος ελεύθερου παιχνιδιού και χώρος συναθροίσεων και εκδηλώσεων. Επίσης, προβλέπονται στέγαστρα για τη σκίαση των τραπεζοκαθισμάτων και των υπαίθριων καθιστικών, με σκοπό τη συνύπαρξη των ανθρώπων.



Πλατεία Αγίου Νικολάου Αχαρνών

Με τον επανασχεδιασμό της πλατείας, ο στόχος είναι να «ανοιχθεί» και να γίνει φιλόξενη και λειτουργική με την ενοποίησή της με τους γύρω πεζόδρομους, την απομάκρυνση του αυτοκινήτου και την απόδοση του χώρου στους πεζούς για κίνηση και αναψυχή. Επίσης, γίνεται σαφής οριοθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων, της οργάνωσης χώρου για το παιχνίδι των παιδιών με ασφάλεια, εξυγιαίνεται και εμπλουτίζεται το πράσινο και ο αστικός εξοπλισμός.

Θα ακολουθήσουν αναπλάσεις σε 3 υποβαθμισμένες πλατείες και χώρους στον Κολωνό, στα Άνω Λιόσια και στα Καμίνια του Πειραιά, ενώ θα προστεθούν και άλλες μετά από συνεννοήσεις με τους αρμόδιους Δήμους.

Ο σχεδιασμός τους θα γίνει μέσα από αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς που θα προκηρυχθούν άμεσα.

Σχετικά με την εικόνα της πόλης, η κα Μπιρμπίλη υπενθύμισε την καθαίρεση των πρώτων 650 διαφημιστικών πινακίδων στο ιστορικό κέντρο.

«Θα ζωντανέψουμε τους απρόσωπους τοίχους με ζωγραφιές σε τυφλές όψεις κτιρίων, που γειτονεύουν με ακάλυπτους χώρους. Είναι δράσεις άμεσες με μεγάλο αποτέλεσμα και δηλώνουν την πρόθεση να βγούμε από την παραίτηση και την απαξίωση της εικόνας των χώρων που μας περιβάλλουν» σημείωσε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις επεμβάσεις για την περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος, όπου εκτός από το συντονισμό με το υπουργείο Πολιτισμού και τον Δήμο Αθηναίων θα σχεδιαστεί το μέλλον της με τη συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση των αποφάσεων.

Μεγάλες Μητροπολιτικές παρεμβάσεις

Η υπουργός εξέφρασε την ελπίδα να οριστικοποιηθεί σύντομα το σχέδιο γενικής διάταξης, ώστε σε μερικούς μήνες να είναι έτοιμες οι μελέτες που θα επιτρέψουν την έναρξη του έργου της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου.

Προβλέπεται εξάλλου από το υπουργείο Πολιτισμού η μετατροπή του γηπέδου Tae Kwon Do μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο του, σε Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο της Αθήνας.

Η δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό παραμένει ένας μεγάλος στόχος, συνέχισε η υπουργός λέγοντας ότι αναζητούνται οι καταλληλότεροι τρόποι, τεκμηριωμένοι επιστημονικά, ώστε υπό την παρούσα συγκυρία να καταστεί εφικτό να δημιουργηθεί και να συντηρείται ένας άρτια κατασκευασμένος, ελκυστικός και ασφαλής πρότυπος χώρος πρασίνου για την Αθήνα.

Για τα αστικά πάρκα σε Γουδή και Ιλίσια προβλέπονται διαμορφώσεις αναβάθμισης, επίλυση των εκκρεμοτήτων διάθεσης τμημάτων του, θεσμοθετήσεις που εκκρεμούν, ώστε όχι μόνο να ενισχυθούν οι πυρήνες πρασίνου για την πόλη, αλλά να υπάρξει και αποτελεσματική τους διαχείριση με τη σύσταση ενός ενιαίου φορέα.

Για το Πάρκο «Αντώνη Τρίτση» βασικός στόχος είναι η αξιοποίησή του ως ενιαίου χώρου πρασίνου και αναψυχής για την Δυτική Αθήνα και για ολόκληρο το Λεκανοπέδιο.

Για τον Ελαιώνα η κα Μπιρμπίλη είπε ότι η παρέμβαση για την αναβάθμιση του Ελαιώνα απαιτεί την ισχυρή πρωτοβουλία και παρουσία της κεντρικής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, καθώς και τη συνέργια όλων των κοινωνικών και οικονομικών εταίρων.

Παράλληλα επισήμανε την ανάγκη -έστω και με καθυστέρηση- να συνδεθούν τα Κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά.

Προβλέπεται η εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος για την αναβάθμιση του διπόλου Αθήνας και Πειραιά, όπου θα επαναπροσδιορίζεται η ταυτότητα, ο χαρακτήρας τους και οι στρατηγικές επιλογές για την εξέλιξή τους έως το 2020.

Προβλέπεται επίσης η δημιουργία πεζόδρομου-ποδηλατοδρόμου από τον Φαληρικό Όρμο έως τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης.

Επίσης από την Κηφισιά στο Φαληρικό Όρμο, μήκους 25 χλμ., που θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου.

Κλάδος του θα συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον προβλεπόμενο ποδηλατόδρομο του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή και της Πανεπιστημιούπολης.

Εκπονούνται οι μελέτες και προβλέπεται έναρξη υλοποίησης του πρώτου τμήματος ποδηλατοδρόμου, μήκους 1.500μ στην Καλλιθέα, με την εποπτεία του ΥΠΕΚΑ.
Newsroom ΔΟΛ
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 3:25 pm    Post subject: Reply with quote

πολύ καλο αυτό!

Very Happy
Very Happy
να προσθέσω θα μου άρεσε να δω περισσότερα καλά ,φτηνά, ξενοδοχεία 2-3 αστερια στο κέντρο σε καλύτερα σημεία. Δεν είναι δυνατόν τα groups και ο κάθε νέος να βρίσκετε σε κάτι σοκάκια της κακιας ώρας για να μη δώσει 100 euro.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Και αν η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και η διέλευση τραμ από αυτή ήταν κάτι που λίγο πολύ το περιμέναμε, η μεγάλη έκπληξη ήρθε από την μονοδρόμηση των Πατησίων και Αχαρνών.

Αυτό σε συνδυασμό με τα παρακάτω τμήματα της παρουσίασης είναι ένα πολύ θετικό βήμα.
Quote:
Με τη δημόσια συγκοινωνία, μεγιστοποιείται ο αριθμός των διακινούμενων, περιορίζεται ο αριθμός οχημάτων και εξοικονομείται χώρος που είναι πολύτιμος για την υλοποίηση των πολεοδομικών στόχων. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, το ΥΠΕΚΑ θα συνεργαστεί με το Yπουργείο Υποδομών, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους άλλους αρμόδιους φορείς για την προώθηση της δημόσιας συγκοινωνίας, με έμφαση στο τραμ, που αποτελεί εργαλείο για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου.


Quote:
Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων.


Η μονοδρόμηση της Πατησίων είναι η αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη δικτύου τραμ στην Πατησίων όπως έδειξε η μελέτη του καθηγητή Πολύζου (νυν προέδρου του ΟΡΣΑ). Το πιο πιθανό είναι σε πρώτη φάση να μονοδρομηθεί (προς το κέντρο) με τη διατήρηση και της λεωφορειολωρίδας αντίθετης κατεύθυνσης (προς Πατήσια) και σε δεύτερη φάση (μιας και τα έργα τραμ χρειάζονται κάποιο χρόνο και διάφορες μελέτες) την θέση των λεωφορειολωρίδων να καταλάβει διπλή γραμμή τραμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Και αν η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και η διέλευση τραμ από αυτή ήταν κάτι που λίγο πολύ το περιμέναμε, η μεγάλη έκπληξη ήρθε από την μονοδρόμηση των Πατησίων και Αχαρνών.


Αν πας μερικές σελίδες πιο πίσω, θα δεις τον χάρτη που ανέβασα με όλη την πρόταση Πολύζου ΕΜΠ. Όσοι γνωρίζαμε τα σχέδια του ΟΡΣΑ δε βρεθήκαμε προ εκπλήξεως. Άντε, σειρά της Συγγρού-Καλλιρρόης και της Βασ.Σοφίας-Μιχαλακοπούλου.
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, ωραίες οι αναπλάσεις και οι πεζοδρομήσεις, αλλά όσο το κράτος δε βάζει φρένο στον πολλαπλασιασμό των παράνομων μεταναστών και δε συγκρούεται με τον υπόκοσμο που τους εκμεταλλεύεται δεν πρόκειται ποτέ να δούμε άσπρη μέρα. Δείτε για παράδειγμα τι γίνεται σήμερα με τους μικροπωλητές μπροστά από την τριλογία. Ποιος μου εγγυάται ότι αν πεζοδρομηθεί η Πανεπιστημίου η παράνομη αυτή αγορά δεν θα επεκταθεί απ'άκρη σ΄άκρη;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Φοβάμαι ότι η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου ακούγετε εντυπωσιακή αλλά δεν θα πετύχει. Για τους εξείς λόγους:

1) Χωρίς επιπλέον μετρό (και πιθανότατα χωρίς επεκτάσεις της Περιφεριακής Υμηττού που θα μείωνε την διαμπερή κίνηση στο κέντρο) το πρόβλημα του κυκλοφοριακού θα γίνει αβίωτο.

2) Το τραμ στην Πανεπιστημίου είναι ψιλοάχρηστο - έχει ήδη μετρο στην ίδια ακριβώς διαδρομή και πολλές λεωφοριακές γραμμές.

3) Το δρόμος είναι πολύ πλατής και μακρύς και σε μεγάλο βαθμό εγκατατελημένος ιδίως από την τριλογία και μετά. Αντίθετα από π.χ. την Αθηνάς η οποία θα μπορούσε να γίνει ένας ζωντανός δρόμος με γκαλερί, καφέ και μαγαζιά, η Πανεπιστημίου δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Έχει δίκιο ο dimiskour να φοβάται ότι θα καταλήξει ένα τεράστιο γύφτικο παζάρι...

4) Η πεζοδρόμηση της, χωρίς σχέδιο για το τι κέντρο πόλης θέλουμε, είναι πολύ πιθανόν να επιτείνει την εγκατάληψη του κέντρου από γραφεία και επιχειρήσεις.

5) Φοβάμαι συνεχείς βανδαλισμούς του πεζόδρομου (τα υλικά των οποίων είναι γενικά ποιο ευαίσθητα από την άσφαλτο) από τους συνεχείς διαμαρτηρούντες, αναρχικούς και δεν ξέρω εγώ ποιους άλλους. Ιδίως δεδομένου της ανικανότητας του κράτους και του δήμου να συντηρήσει καν την Δ. Αεροπαγείτου και την Πλατεία Συντάγματος (ας μην μιλήσουμε για την Ομόνοια και την Κλαυθμωνος)...

Ελπίζω να κάνω λάθος...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Πρωτοβουλία του Γερμανοελληνικού Συνδέσμου για φύτευση βελανιδιών στον Υμηττό
Παντα τετοια και οχι μονο απο τους ομογενεις, αλλα και απο εμας που μενουμε και αναπνεουμε τον αερα αυτης της πολης!
Όποιος θέλει μπορεί να βοηθησει πάντως.

Φίλε Dimiskour κανενα κρατος δεν μπορει να βαλει αμεσα το φρενο για τους μεταναστες, είναι θεμα ποιος θα επικρατησει, ο παράνομος ή ο κατοικος.
Στο Τορινο πριν τους Ολυμπιακους (χειμερινοί 2006) αλλά και αργότερα, αναβαθμισαν περιοχες υποβαθμισμενες οι οποιες ήταν ακρως επικινδυνες. Όρισαν το ιστορικο τους κεντρο και το αναπλασαν με πεζοδρομους, νεο και πληρες φωτισμο, αποκατασταση προσοψεων, και πληρες ανακατασκευη εγκαταλλειμενων κτιριων, (εδω βοήθησαν και τα πανεπιστημια με δημιουργια φοιτητικων εστιων, ιδιωτικος τομεας) δημιουργια ποδηλατόδρομου (μην φανταστειτε κανα τεραστιο δικτυο, όσο χρειάζεται χωρις υπερβολες), υπόγεια παρκινγκ (εδω το παρακαναν!!! να φανταστειτε ότι σε ορισμενα απο αυτα εφτιαξαν και αντιβομβαρδιστικα καταφυγια Shocked ) και σε συνεχεια ανοιξαν μαγαζια, εστιατορια μπαρ, ωστε να ειναι σχεδον όλο το 24ωρο ζωντανη η περιοχη. Με όλα αυτα οι παρανομοι και ο υποκοσμος γενικότερα που επικρατουσε στην περιοχη...εξαφανιστηκαν...όπως και οι γατες Laughing !!!!
Εντωμεταξυ το φαινομενο εξαπλωνεται και σε αλλες περιοχες εκτος κεντρου!!!
Χωρις να φερθει "ρατσιστικα", χωρις βια, ο δημος εκανε το πρωτο βημα και μετα ήρθαν και όλα τα άλλα. Ας ξεκινησει η αναπλαση και μεσα στην επομενη δεκαετια με την σωστη διαχειριση, φυλαξη (για να μην ξαναπλωθει το κακο!) και συντηρηση θα αλλάξει ριζικά η περιοχή του κεντρου της Αθηνας. Και αυτο που σας λεω το εχω δει με τα ματια μου να πραγματοποιειται μερα με την μερα και ειναι πραγματικα κατι το αξιοθαύμαστο Idea
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Οι βελανιδιές είναι η μόνη λύση για αναδάσωση σε θερμές περιοχές όπως η νότια Ελλάδα,και ειδικά σε σχέση με τα πεύκα.
Δείτε εδώ :
http://velanidies.blogspot.com/
http://anadasosivarnava.blogspot.com/2009/09/blog-post_11.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά είναι επιβλητικά και ανθεκτικά δέντρα.

Αυτό που δεν γνώριζα είναι ότι αρκούν σπόροι για να αναπτυχθούν αυτά τα δέντρα και όχι μεταφύτευση μικρών δέντρων από φυτώριο . Idea
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Με τα φυτά όμως κερδίζεις 2-3 χρόνια,και έχεις σίγουρο αποτέλεσμα.
Με τους σπόρους(καρπούς για την ακρίβεια,ολόκληρα βελανίδια) έχεις κίνδυνο να μην εξελιχθούν όλοι σε δέντρα,διότι θα έχεις απώλειες στην πορεία,επειδή δεν θα μπορείς να ελέγχεις την ανάπτυξη.Δεν γνωρίζω πόσο "δυνατά" είναι τα βελανίδια,αν οι απώλειες είναι μικρές τότε σίγουρα συμφέρει η απ'ευθείας σπορά.
Το ιδανικό θα ήταν να βάλουν καρπούς σε κάποια χωράφια και σε 2 χρόνια να πάρουνε φυτά.Μην νομίζεις ότι 8α είναι φυτά 20 πόντων,μέχρι και 2 μέτρα μπορούν να γίνουν σε 2 σεζόν.

Γενικά οι βελανιδιές έχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα και σχεδόν κανένα μειονέκτημα.Επίσης έχω ακούσει ότι θέλουν ελάχιστο βάθος χώματος για να αναπτυχθούν,και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Σε συνέχεια του προηγουμένου ...

Άκρως ευεργετικές θα ήταν οι δεντρο-φυτεύσεις πλάτανων στους δρόμους της Αθήνας. Ὑπάρχει ένα είδος, για το οποίο είχα διαβάσει σε άρθρο στο δίκτυο, το οποίο αναπτύσσει τις ρίζες του κατακόρυφα προς τα κάτω , με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται πότισμα μετά από χρόνια καθώς βρίσκει υπόγεια ρεύματα νερού και έτσι είναι αυτοσυντήρητο . Μάλιστα, αυτή του η ιδιότητα βοηθάει καταλυτικά στο να μην δημιουργούνται φθορές και παραμόρφωση στις πλακοστρώσεις των υποδομών της πόλης, όπως λόγου χάριν δημιουργούν οι λεύκες Embarassed .

Όταν μεγάλωνα, εδώ στη δυτική πλευρά του Κηφισού, και μία μία οι αλάνες στη γειτονιά μου γίνονταν πολυκατοικίες, ενώ ταυτόχρονα οι χωματόδρομοι γίνονταν ασφαλτόδρομοι , οι αρμόδιοι για την δεντροφύτευση επέλεγαν να φυτεύουν λεύκες διότι αναπτύσσονταν γρήγορα. Δυστυχώς, μάλλον δεν γνώριζαν ότι οι ρίζες των λευκών θα κατέστρεφαν τη πλακόστρωση και θα χάλαγαν πλατείες και πεζοδρόμια . Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Τα πλατάνια κάνουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ίσκιο! ΑΛΛΑ: αναπτύσσονται (τα κλαδιά τους) πολύ πιο οριζόντια από τις λεύκες για παράδειγμα (αφού το έφερε ο λόγος), άρα επ'ουδενί δεν είναι κατάλληλα για τους περισσότερους στενούς δρόμους των Ελληνικών πόλεων. Όπου υπάρχει λίγη άπλα παραπάνω όμως, πχ σε μικροπλατείες ή μεγάλα παρτέρια, με λίγα πλατάνια δημιουργείται μια όαση δροσιάς σε εκείνο το σημείο, που πραγματικά την αισθάνεσαι όταν είσαι από κάτω! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Τα πλατάνια φυσικά και κάνουν την καλύτερη σκιά , ( http://www.dpgr.gr/wallpapers/images/anhel_Agios%20Nikolaos%20WP.jpg )
αλλά μην ξεχνάτε όμως ότι θέλουν και πλούσιο υδροφόρο ορίζοντα,για να γίνουν μεγάλα και εντυπωσιακά.
Αυτό που σίγουρα μπορεί να πιάσει οπουδήποτε,είναι οι μουριές.
Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφες όσο τα πλατάνια αλλά κάνουν φοβερή σκιά.


Last edited by vag3721 on Wed Jun 16, 2010 10:44 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Αλλάζοντας θέμα, σήμερα πέρασα μετά από καιρό από τη Συγγρού και με χαρά διαπίστωσα ότι έχουν αποξηλώσει όλες τις διαφημιστικές πινακίδες, τουλάχιστον σε ένα μεγάλο κομμάτι της που παρατήρησα μέχρι να πήξω στην κίνηση και να ξεχαστώ. Εντύπωση μου έκανε ότι αφαίρεσαν και ένα μεγάλο πλαίσιο που ήταν σε μια πράσινη νησίδα στο τέλος της Αμφιθέας λίγο πριν μπεις Συγγρού. Για να δούμε τώρα αν (ή μήπως να ρωτάμε πότε; Rolling Eyes ) θα ξαναφυτρώσουν.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 11:17 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως η επιχείρηση δεν έχει ατονίσει. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπ.Υποδομών σήμερα θα γινόταν απομάκρυνση διαφημιστικών πινακίδων στη Μεσογείων.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά που γράφονται για την πλατεία Ομονοίας, προσωπικά δεν με συγκινούν.
Ουδεμμία πρωτότυπη ιδέα.
Το βασικότερο πρόβλημα (όπως πολύ σωστά έγραψαν κάποιοι), είναι η μικροεγκληματικότητα που ανθεί πέριξ της πλατείας.
Η λύση είναι μία:
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στους μικροκακοποιούς-επαίτες-πρεζόνια... Τόσο απλό είναι και αλλού το έχουν εφαρμόσει. Γιατί όχι και εμείς?
Μήπως φοβούνται τις αντιδράσεις των "προοδευτικών" ? Η λύση πολύ απλή...
Τοπικό δημοψήφισμα των κατοίκων της Αττικής για το ποιά μορφή επιθυμούν να έχει το κέντρο της πόλης τους.
Τα ξέχασε τα τοπικά δημοψηφίσματα ο κ.Παπανδρέου ή φοβάται το αποτέλεσμά τους και συμφέρουν μόνο όταν συμφωνούν με τις απόψεις μας ?
Μόνο τότε, μπορούμε να κάνουμε αρχιτεκτονικά σχέδια και να προτείνουμε ιδέες που θα ομορφύνουν την πλατεία.

Άλλο πράγμα που ασχημαίνει την πλατεία είναι τα γυφτοπερίπτερα με τα περιοδικά κρεμασμένα με μανταλάκια όπως σε αφρικανικές χώρες, όταν ακόμα και σε βαλκανικές χώρες αυτά δίνουν μια αφάνταστα πιο νοικοκυρεμένη εικόνα με ράφια κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Για του λόγου το αληθές, συνεργεία στη Μεσογείων από το πρωί
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=173675
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΊΝΕΤΑΙ ΠΡΑΞΗ!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Έχεις απόλυτο δίκιο ιδιαίτερα για τα περίπτερα. Όχι μόνο πρέπει να αντικατασταθούν με νέα ομορφότερα κ πιο σύγχρονα αλλά και να μειωθούν. Είναι αδιανόητο μια πλατεία να έχει 13 περίπτερα!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Πολλοί δεν έχουν συνειδητοποιήσει την ασχήμια, StavrosGramm, γιατί είναι εξοικειωμένοι μ' αυτήν.

Μιας και οι εικόνες "μιλούν" διαφορετικά, ορίστε περί τίνος ομιλούμε.
Αθηναϊκό περίπτερο:


Περίπτερο στο Βελιγράδι:

Προφανώς τα παιδιά με εμπειρίες από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, θα έχουν αντίστοιχες εικόνες.

Επιφυλάσσομαι να μιλήσω άλλη φορά για το χάλι των λαϊκών αγορών (δεν αφορά το θέμα μας) !
Πρέπει να είμαστε η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία κλείνονται δημόσιοι δρόμοι για να στήσουν τα τσαντήρια τους και να πουλήσουν τα προϊόντα τους οι παραγωγοί αγροτικών προϊόντων...
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

σιγουρα δεν ειμαστε οι μονοι, και δεν ειναι δα και τοσο χαλι...
ασε που δινει μια καλη ευκαιρια σε παραγωγους να πουλησουν τα προιοντα τους χωρις μεσαζοντες...
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιος σας ειπε οτι στις λαϊκές πουλάνε οι παραγωγοί; Question
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Συνέχεια στα της Πανεπιστημίου. Παίδες, επειδή θυμάμαι πόσο ειχε λοιδωρηθεί ο Τρίτσης όταν το ειχε προτείνει, βλέπω οτι τωρα ο κόσμος το δεχεται και το περιμένει.

Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και, αν όλα πανε καλά, θα δουμε μεγάλες αλλαγες. Μονο που σκέφτομαι να εισαι στην Κοραή και να βλεπεις την Τριλογία εχοντας μπροστά σου 30 μετρα πεζοδρομίου, με πιάνει δέος.

Απο την "Ελευθεροτυπία"

Quote:
Πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου

Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

Αλλαγές σε ολόκληρη την περιοχή του κέντρου θα φέρει η προωθούμενη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, η οποία θα συνοδεύεται από δυναμικές παρεμβάσεις που φτάνουν ώς την Πατησίων και τη Συγγρού, στο ύψος του παλιού εργοστασίου «Φιξ».


Σε επόμενα στάδια τα μέτρα θα επεκταθούν ώς την περιοχή του «Χίλτον», δημιουργώντας ένα δυναμικό πόλο στην πρωτεύουσα με νέο σημείο αναφοράς την περίφημη αθηναϊκή τριλογία που συνθέτουν τα μοναδικής ομορφιάς κτίρια της Ακαδημίας, του Πανεπιστημίου και της Βιβλιοθήκης.

Η μέση κυκλοφορία στην Πανεπιστημίου κυμαίνεται από 80 έως και 100 χιλιάδες οχήματα την ημέρα, που με βάση τα μαθηματικά δεν μπορεί να απορροφηθούν από τους γειτονικούς δρόμους. «Τα δεδομένα υπάρχουν για να ανατρέπονται», μας εξήγησαν αρμόδιοι στο υπουργείο Περιβάλλοντος, που θεωρούν ότι ο στόχος δεν είναι να διοχετευθεί η κυκλοφορία στο υπόλοιπο δίκτυο, αλλά η εγκατάλειψη του Ι.Χ. για τις κινήσεις στο κέντρο. Επικαλούνται μάλιστα την εμπειρία από τον άξονα της Δ. Αρεοπαγίτου-Απ. Παύλου. Πριν από την πεζοδρόμησή του δεν ήταν λίγοι αυτοί που προέβλεπαν κυκλοφοριακό χάος, αλλά διαψεύστηκαν από την πράξη.

Οι καθοριστικές αποφάσεις θα ληφθούν το φθινόπωρο, με βάση την κυκλοφοριακή μελέτη που είναι στη φάση της εκπόνησης από τον καθηγητή Μαθιό Καρλαύτη και ομάδα ειδικών του Πολυτεχνείου. Με τα έως τώρα δεδομένα προβλέπονται τα εξής:

* Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου θα επεκτείνεται ώς το Αρχαιολογικό Μουσείο, στις αρχές της Πατησίων και θα συνδυαστεί με τη μελλοντική γραμμή του τραμ που θα φτάνει ώς την πλατεία Αιγύπτου, με μακροπρόθεσμη προοπτική να φτάσει ώς τα Πατήσια.

* Η Ακαδημίας αλλάζει κατεύθυνση για να εξυπηρετεί όσους κινούνται προς τα Πατήσια, που θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την 3ης Σεπτεμβρίου. Με αυτόν τον τρόπο θα λειτουργεί ως δίδυμο με τη Σταδίου που θα παραμείνει ως έχει. Η αλλαγή της Ακαδημίας αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές ρύπων στο κέντρο, αφού είναι ανηφορική και τα οχήματα καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο.

* Στο μικροσκόπιο βρίσκονται και όλοι οι κάθετοι δρόμοι και θεωρείται βέβαιο ότι θα πεζοδρομηθεί η Ρήγα Φεραίου, ο μικρός δρόμος ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο και τη Βιβλιοθήκη, σε συνδυασμό με τη νέα μείωση των λεωφορειακών γραμμών που περνούν από την περιοχή.

Σε επόμενη φάση σχεδιάζεται η «βύθιση» της Ακαδημίας, ώστε η διαμορφωμένη ζώνη γύρω από την τριλογία να περιλάβει και το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων.

Σημείο-κλειδί είναι η διαμπερής κυκλοφορία, αφού θεωρείται ότι πάνω από το 60% των οχημάτων που διασχίζουν το κέντρο κατευθύνονται προς άλλες περιοχές. Η ομάδα του Πολυτεχνείου δοκιμάζει κυκλοφοριακά μοντέλα για να βρει τρόπους για να ανακόπτεται η κυκλοφορία στα όρια ενός περιμετρικού οδικού άξονα. Αφορά ένα μικρότερο δακτύλιο που θα συγκροτείται από τις οδούς Φιλελλήνων-Συγγρού-Καλλιρρόης-Βασ. Κωνσταντίνου-Βασ. Σοφίας.

Η διερεύνηση αυτή συνδέεται με τα επόμενα βήματα των παρεμβάσεων, που περιλαμβάνουν τρεις σημαντικές πεζοδρομήσεις:

* Της λεωφόρου Αμαλίας από το Σύνταγμα ώς τη διασταύρωση με τη Φιλελλήνων, στο ύψος της ρωσικής εκκλησίας.

* Τμήματος της Β. Κωνσταντίνου από την οδό Ριζάρη ώς τον κόμβο του «Χίλτον», που θα φέρει την ενοποίηση χώρων άνω των 300 στρεμμάτων, στα οποία περιλαμβάνονται το πάρκο Ριζάρη, ο χώρος γύρω από το Βυζαντινό και Πολεμικό Μουσείο, καθώς και η αρχαιολογική ζώνη του Λυκείου του Σωκράτη.

* Τμήματος της Συγγρού ή της Καλλιρρόης ώστε να εξασφαλιστεί ο χώρος που σήμερα λείπει γύρω από το εργοστάσιο «Φιξ», το οποίο προορίζεται να στεγάσει το μουσείο σύγχρονης τέχνης. *


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=173529
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Next
Page 30 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr