View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed May 19, 2010 11:43 am Post subject: |
|
|
Δημοπρατείται από τη νομαρχία Ευρυτανίας το μεγαλύτερο έργο του νομού, προϋπολογισμού 12 εκατ. ευρώ
Δεύτερη φάση κατασκευής του δρόμου Κρέντη - Βαρβαριάδα - Άγραφα μήκους 13 χλμ.
Έργα στην Ευρυτανία
Στην δημοπράτηση του δεύτερου τμήματος του δρόμου Κρέντη - Βαρβαριάδα - Άγραφα προχωρά η Τεχνική Υπηρεσία της ΝΑ Ευρυτανίας. Με 12 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο διατίθεται από το Ειδικό Αναπτυξιακό κονδύλι Στερεάς Ελλάδας, θα γίνουν τα απαιτούμενα έργα για την κατασκευή του δρόμου Βαρβαριάδα - Άγραφα, μήκους 13 χλμ.
Όπως έχουν γράψει και τα «Ευρυτανικά Νέα» σε εκτενή ρεπορτάζ, πρόκειται για το πιο δύσκολο και μεγαλύτερο κομμάτι του έργου. Οι εργασίες που θα γίνουν αφορούν στην βελτίωση, ασφαλτόστρωση και κατασκευή τεχνικών έργων, μήκους 13 χιλιομέτρων, ενώ θα κατασκευαστεί γέφυρα μήκους 25 μ. στη θέση «Κουφαλόρεμα».
Ο διαγωνισμός θα γίνει την Τρίτη 20 Ιουλίου 2010, στις 10:00 το πρωί και οι προσφορές υποβάλλονται μέχρι την ημέρα εκείνη, στα γραφεία της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Τέλος, να σημειώσουμε πως η προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών λήγει σαράντα (40)
http://www.evrytanika.com/article.php?id=4772
Που σημαίνει 925 χιλιάρικα για κάθε χιλιόμετρο δρόμου, όταν για αντίστοιχους ορεινούς δρόμους στην Αιτωλοακαρνανία δίνονταν το πολύ 500 χιλιάρικα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Στην Αιτωλοακαρνανία δεν έχουν τοιχεία και συμρατοπλέγματα σε αντίθεση με την Ευρυτανία, που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια από τα χώματα και τις πέτρες που θα πέφτουν θα είναι άχρηστοι.
Μια ανακοίνωση που βρήκα σε τοπικό blog που αφορά τη διακοπή της κυκλοφορίας στην ευρεία παράκαμψη Αγρινίου στο ρεύμα προς Αντίρριο για στρώση αντιολισθητικού τάπητα.
"Σύμφωνα με απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας, θα εκτραπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στο ρεύμα προς Αντίρριο της Ιόνιας Οδού, στην Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων στη θέση «κόμβος Κουβαρά» κατά το χρονικό διάστημα από την 07:00 ώρα της 18-6-2010 έως την 18-7-2010, λόγω εκτελουμένων εργασιών αντιολισθητικής ασφαλτικής στρώσης."
http://prototypia.blogspot.com/2010/05/blog-post_8049.html |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed May 19, 2010 7:52 pm Post subject: |
|
|
"Σταθμοί διοδίων εγκαθίστανται σε δύο μήνες στην Εγνατία οδό. Ο πρώτος σταθμός θα λειτουργήσει στα Μάλγαρα, με κόστος 2,8 ευρώ για τη διέλευση ΙΧ, ενώ σε τρεις μήνες θα τεθεί σε λειτουργία ο σταθμός στον Πολύμυλο, με το ίδιο κόστος διέλευσης.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, από το 2011 στην Εγνατία Οδό θα λειτουργήσει το σύστημα της Βινιέτας. Πρόκειται για μορφή εισιτηρίου χρονοχρέωσης και όχι χιλιομετρικής χρέωσης. Θα το προμηθεύεται κανείς από το κινητό του ή μέσω Ίντερνετ και το σύστημα αυτό θα καταγράφει τα αυτοκίνητα μέσω κάμερας. Επίσης, ο κ. Ρέππας είπε ότι από το 2013 όλα τα διόδια θα είναι ηλεκτρονικά.
Σε ό,τι αφορά στο χιλιομετρικό κόστος των διοδίων, στην Εγνατία, θα είναι κατά 10 λεπτά φθηνότερο από εκείνο των διοδίων στους εθνικούς δρόμους, οι οποίοι κατασκευάζονται με το σύστημα παραχώρησης."
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=136721&cid=4 |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed May 19, 2010 7:57 pm Post subject: |
|
|
μα στα μάλγαρα εχει διόδια!!! |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed May 19, 2010 8:04 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | μα στα μάλγαρα εχει διόδια!!! |
Είμαστε large τύποι....δεν μας φτάνει μόνο ένα... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed May 19, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Μια ανακοίνωση που βρήκα σε τοπικό blog που αφορά τη διακοπή της κυκλοφορίας στην ευρεία παράκαμψη Αγρινίου στο ρεύμα προς Αντίρριο για στρώση αντιολισθητικού τάπητα.
"Σύμφωνα με απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας, θα εκτραπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στο ρεύμα προς Αντίρριο της Ιόνιας Οδού, στην Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων στη θέση «κόμβος Κουβαρά» κατά το χρονικό διάστημα από την 07:00 ώρα της 18-6-2010 έως την 18-7-2010, λόγω εκτελουμένων εργασιών αντιολισθητικής ασφαλτικής στρώσης."
http://prototypia.blogspot.com/2010/05/blog-post_8049.html |
Προφανώς, πρόκειται για το κομμάτι της παράκαμψης που είχε κατασκευάσει η Τέρνα και έχει ακόμα κίτρινη διαγράμμιση. Το ρεύμα προς Κουβαρά είναι κλειστό ακόμα;
Και με την ευκαιρία να κάνω και ένα παράπονο για το γεγονός ότι site για την Ιονία Οδό δεν υπάρχει καν. Είναι απαράδεκτο που η Νέα Οδός έχει πληροφορίες μόνο για το κομμάτι που κατασκευάζει στην Αθηνών - Λαμίας (και για αυτό το site να μη σχολιάσω...). Είναι κλειστή η παράκαμψη και το βλέπει κάποιος όταν φτάσει στον κόμβο. Οι άλλες κοινοπραξίες (Ολυμπία, Μωρέας κλπ) επικοινωνιακά τουλάχιστον είναι πολύ καλύτερες. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed May 19, 2010 9:09 pm Post subject: |
|
|
Αυτά εννοεί το άρθρο.
Δεν πρόκειται να κατασκευαστούν καινούρια.
Το τμήμα από Α/Κ Κλειδιού μέχρι και την εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (A/K 1) δεν ανήκει στον ΠΑΘΕ, αλλά στην Εγνατία Οδό με αποτέλεσμα να περιέχονται και τα διόδια σε αυτή. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed May 19, 2010 11:08 pm Post subject: |
|
|
Για να καταλάβετε τι ακριβώς ανακοίνωσαν σήμερα από το Υπουργείο διαβάστε καλύτερα το απομαγνητοφωνημένο κείμενο από τη σελίδα του Υπουργείου και όχι τις αναδημοσιεύσεις από τον Τύπο.
Σχετικά με τα διόδια της Εγνατίας υπάρχει ρητή υποχρέωση για την άμεση χρέωση της οδού. Επειδή το κόστος για την κατασκευή όλων των προβλέπομενων σταθμών διοδίων, την στελέχωση τους και τη λειτουργία τους είναι μεγάλο και οι διαδικασίες αδειοδότησης χρονοβόρες αποφασίστηκε η μεταβατική λύση της βινιέτας για τα επόμενα 2 χρόνια στα τμήματα Ηγουμενίτσα - Σιάτιστα και Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη. Το σύστημα της βινιέτας είναι σύστημα που αγοράζεις χρονικό διάστημα που θα χρησιμοποιείς όσες φορές θέλεις τον αυτοκινητόδρομο και ο έλεγχος θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικών μέσων (που μετά την μεταβατική περίοδο θα χρησιμοποιηθούν στην ηλεκτρονική χρέωση των διοδίων). Στα τμήματα Σιάτιστα-Βέροια και Βέροια- Θεσσαλονίκη η χρέωση θα γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο στα μετωπικά διόδια.
Όλα αυτά μέχρι το 2013 καθώς υπάρχει κοινοτική οδηγία (σύμφωνα με το Υπουργείο) που επιβάλλει την ηλεκτρονική χρέωση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης. Επίσης υπάρχει ρητή δέσμευση στις συμβάσεις παραχώρησεις τα συστήματα των διαφόρων εταιρειών να είναι διαλειτουργικά και ήδη έχει ξεκινήσει η συνεννόηση των εταιρειών ώστε τα συστήματα της μίας να λειτουργούν στην άλλη. Μέχρι το 2013 με βάση την ίδια κοινοτική οδηγία είναι υποχρεωτική η διαλειτουργικότητα σε όλο το δίκτυο.
Άλλες ειδήσεις σχετικά με τα διόδια:
-Κλείνει για 2 χρόνια (μέχρι την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος) ο σταθμός διοδίων στο Αιγίνιο και το δημόσιο θα καταβάλει την αντίστοιχη αποζημίωση.
-Παραδέχεται ανοιχτά το υπουργείο (και δεν κρύβεται πίσω από ψεύδη ότι το δημόσιο δεν πληρώνει για τους νέους δρόμους) ότι ο Ε65 και η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου είναι δρόμοι επιδοτούμενοι. Σε αυτούς τους δρόμους το δημόσιο πληρώνει και την συμμετοχή του στην κατασκευή (όπως σε όλους τους δρόμους) και δεν προβλέπεται ποτέ να εισπράξει μέρος των εσόδων. Αντιθέτως ξεκινά να παίρνει μερίδιο από τις εισπράξεις το 2012 από τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, το 2015 από την Ιονία-Νέα οδό και το 2021 από την Ολυμπία.
Σχετικά με τα οδικά έργα γενικά βγαίνει η είδηση της δημοπράτησης της βελτίωσης της Ε.Ο. Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα κόστους 48.850.000 στο τμήμα Καρτέρι-Πάργα. Έκανα τον δρόμο αυτό επιστρέφοντας από Ιταλία στην Ηγουμενίτσα και ενώ έχει αρκετά καλή χάραξη και χαρακτηριστικά έχει πέσει μεγάλο θύμα της έλλειψης συντήρησης. Καταστροφές από κατολισθήσεις, κατεστραμμένο άθλιο οδόστρωμα, ανωμαλίες στο δρόμο κτλ... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu May 20, 2010 2:31 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΙ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΣΕ ΣΤΕΡΝΑ - ΝΕΟΧΩΡΙ
Σοβαρή εμπλοκή στο Καλογερικό - ΑΝΤΙΔΡΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ
Αύριο παραδίδονται οι σήραγγες στη Στέρνα (στις κεραίες) και στο Νεοχώρι, στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα, στον εθνικό δρόμο Κορίνθου -
Τρίπολης. Ομως, σοβαρή εμπλοκή έχει παρουσιαστεί στην ολοκλήρωση και παράδοση της διάβασης Καλογερικού και των άλλων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου (έως το Αθήναιο και Λεύκτρο - Παραδείσια), που είχαν προγραμματιστεί να παραδοθούν στις αρχές Αυγούστου. Και αυτό γιατί, όπως μας ενημέρωσε στέλεχος του “Μορέα“, υπάρχει πρόβλημα με το λατομείο στο Παλλάντιο, που έχει απαλλοτριωθεί, αλλά ο ιδιοκτήτης του δεν επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών. «Εχουμε καθυστερήσει πάρα πολύ», μας είπε ο εκπρόσωπος του κατασκευαστικού ομίλου και τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να προλάβουμε το Δεκαπενταύγουστο και δεν ξέρουμε αν θα προλάβουμε και τον Αύγουστο, γιατί ακόμα δε γνωρίζουμε πότε θα μπούμε να δουλέψουμε.
Εχει γίνει απαλλοτρίωση και δε μας αφήνει να μπούμε μέσα. Το Δημόσιο προχώρησε σε διοικητική αποβολή, πήγε και στον εισαγγελέα, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα». Ο εκπρόσωπος του “Μορέα“ μας εξήγησε ότι παραδίδονται νωρίτερα οι σήραγγες προς Καλαμάτα, προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν κανονικά αρχές Αυγούστου και οι σήραγγες προς την Αθήνα.
Γ.Σ. |
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ 40 (20/5/2010)
www.eleftherianews.gr
κάτι μου μύριζε στο Καλογερικό.
Εάν θυμάστε στο φωτορεπορταζ που έκανα το Πάσχα, είχα μια φωτογραφία όπου φαινόταν η έλειψη έργου στο σημείο και το είχα επισημάνει.
Δυστυχώς ο Αύγουστος γιοκ! |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu May 20, 2010 2:36 pm Post subject: Στερνα - Καλογερικο |
|
|
Απο το σημερινο φυλλο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, διαβαζουμε οτι παραδιδονται αυριο οι συγραγγες Στερνας κ Νεοχωριου με κατευθυνση την Καλαματα
Υπαρχει ομως προβλημα το οποιο σχετιζεται με την εργολαβια του Καλογερικου. Το αρθρο ειναι:
Αύριο παραδίδονται οι σήραγγες στη Στέρνα (στις κεραίες) και στο Νεοχώρι, στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα, στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης. Ομως, σοβαρή εμπλοκή έχει παρουσιαστεί στην ολοκλήρωση και παράδοση της διάβασης Καλογερικού και των άλλων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου (έως το Αθήναιο και Λεύκτρο - Παραδείσια), που είχαν προγραμματιστεί να παραδοθούν στις αρχές Αυγούστου. Και αυτό γιατί, όπως μας ενημέρωσε στέλεχος του #8220;Μορέα“, υπάρχει πρόβλημα με το λατομείο στο Παλλάντιο, που έχει απαλλοτριωθεί, αλλά ο ιδιοκτήτης του δεν επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών. «Εχουμε καθυστερήσει πάρα πολύ», μας είπε ο εκπρόσωπος του κατασκευαστικού ομίλου και τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να προλάβουμε το Δεκαπενταύγουστο και δεν ξέρουμε αν θα προλάβουμε και τον Αύγουστο, γιατί ακόμα δε γνωρίζουμε πότε θα μπούμε να δουλέψουμε.
Εχει γίνει απαλλοτρίωση και δε μας αφήνει να μπούμε μέσα. Το Δημόσιο προχώρησε σε διοικητική αποβολή, πήγε και στον εισαγγελέα, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα». Ο εκπρόσωπος του “Μορέα“ μας εξήγησε ότι παραδίδονται νωρίτερα οι σήραγγες προς Καλαμάτα, προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν κανονικά αρχές Αυγούστου και οι σήραγγες προς την Αθήνα."
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu May 20, 2010 2:53 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | nvb σχεδον μαζί κάναμε το post αλλά ήρθες δεύτερος!
|
Σωστα.......
...και σκεφτομουν μεσα Ιουλη, να κανουμε φωτορεπορταζ στα εργοταξια...δυστυχως μας προλαβαν οι εξελιξεις........ |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu May 20, 2010 3:10 pm Post subject: |
|
|
θα το κάνουμε. Μόνο που πρέπει να είναι εργάσιμη ημέρα για να είναι ανοιχτά τα εργοτάξια.
Είναι και η Τσακώνα, να δούμε θα έχουν φέρει τα σίδερα για τη μεταλλική γέφυρα; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu May 20, 2010 3:12 pm Post subject: |
|
|
Eσεις, τα παλικαρια απο την Καλαματα φαινεστε λιγο αγχωμενα και λεω σιγα-σιγα να αρχιζω να ανεβαζω κανα εργο μπας και χαλαρωσετε λιγακι.
agr-engineer, διαβασα το αρθρο την Κυριακη που ανεβαινει η εφημεριδα και περιμενω να δω που ανατεθηκε το εργο. Σιγουρα προκειται για σπουδαια ειδηση και ενα δυσκολο εργο , γι'αυτο καλειται ο engineer να παρακολουθει την αυστηρη εφαρμογη των μελετων των περιβαλλοντικων επιπτωσεων του εργου, καθως στο πρωτο τμημα(Κρεντης-Βαρβαριαδα), διαπιστωσε σωρεια σοβαρων περιβαλλοντικων παραβασεων και αλλοιωσεων. Καλειται επισης ο Corfu να προσελθει με ελικοπτερο , οπως εχει δηλωσει για την περιοχη των Αγραφων, καθως η πτηση με αεροπλανο εδω, θυμιζει αεροπορια στα Ιμαλα'ι'α. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu May 20, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
|
Είσαι σίγουρος ότι γίνει και περιβαλλοντική μελέτη (μου φαίνεται καταρχας αφού είναι έργο της νομαρχίας, απίθανο να έχουν κάνει σωστή γεωτεχνική μελέτη και σε λίγο καιρο να γίνει της κατολίσθησης το έλα να δεις...)
Πολύ άσχημο το νέο για το λατομείο στο Παλάντιο. Πάντως εάν όντως έχει απαλωτριωθεί και έχουν κατατεθεί τα χρήματα στο Παρακαταθηκών και Δανείων, πως ο πρώην ιδιοκτήτης, εμποδίζει την εξέλιξη του έργου? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 20, 2010 4:30 pm Post subject: |
|
|
παρατηρησα ότι η κοιτη του αχελου κάτω απο τη γέφυρα είναι ακόμη μπαζωμενη! Γιατι, ετσι, της εχουν αλλαξει τη ρόή ή δεν τέλειωσαν ακόμη οι εργασιες εκει?? |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu May 20, 2010 11:11 pm Post subject: |
|
|
Τελικά να δείτε όπως το εχω ξαναγράψει, με αυτά και τα άλλα, πρώτα θα τελειώσει το εργο Σπάρτη - Λεύκτρο και μετά η Καλαμάτα!
Τώρα, μια μικρή οικολογική παρατήρηση, δυστυχώς δεν έκατσε στον Μορέα η μεταφύτευση των πεύκων στη ευθεία της Τρίπολης. Ξεράθηκαν όλα!
Δεύτερο κακό νέο είναι πως υπάρχει μεγάλη εμπλοκή στην "καταραμένη" παρακαμψη Σελλασίας, Βουτιάνων και δεν υπαρχει πια στο ορατό μέλλον καμμια ελπίδα επισκευής του δρόμου. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri May 21, 2010 2:00 pm Post subject: |
|
|
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ 5:
Quote: | Θα συνεχιστούν οι εκτροπές της κυκλοφορίας στον υφιστάμενο εθνικό δρόμο στη Μεσσηνία, λόγω των εργασιών του αυτοκινητόδρομου που προχωρούν πλέον με εντατικούς ρυθμούς.
Στόχος του “Μορέα“ και του υπουργείου Υποδομών είναι άνοιξη με καλοκαίρι του 2011 να δοθεί στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος από την Τσακώνα έως και τη Σπερχογεία. |
www.eleftherianews.gr
Δηλαδή σε 12-13 μήνες θα πηγαίνουμε με αυτοκινητόδρομο μέχρι 6-7 χλμ πριν την Καλαμάτα!!!!
Σπαρτιάτες....δε νομίζω να μας προσπεράσετε. Ισως μόνο στον περιμετρικό της Καλαμάτας - αυτό είναι σίγουρο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri May 21, 2010 2:24 pm Post subject: |
|
|
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1819656
"Στην κυκλοφορία δύο νέες σήραγγες στην Κορίνθου - Τριπόλεως"
μιλάμε για τον ένα κλάδο προς Τρίπολη -προς το βουνό. Ετσι θα μπορέσουν να γίνουν απρόσκοπτα και οι προσβάσεις προς το δεύτερο κλάδο που διαπλέκονται με τη δεξιά λωρίδα της παλαιάς χάραξης. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri May 21, 2010 5:14 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: | Δεύτερο κακό νέο είναι πως υπάρχει μεγάλη εμπλοκή στην "καταραμένη" παρακαμψη Σελλασίας, Βουτιάνων και δεν υπαρχει πια στο ορατό μέλλον καμμια ελπίδα επισκευής του δρόμου. |
Γνωρίζεις τίποτα περισσότερο...;
Τελευταία φορά που πήγα συνάντησα ανθρώπους να κάνουν εργασίες για γεωλογικές μελέτες.
Συγκεκριμένα έχουν κάνει αρκετές γεωτρήσεις για να πάρουν δείγματα.
http://img689.imageshack.us/img689/474/dsc02456t.jpg
vas8 wrote: | Σπαρτιάτες....δε νομίζω να μας προσπεράσετε. Ισως μόνο στον περιμετρικό της Καλαμάτας - αυτό είναι σίγουρο. |
|
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Fri May 21, 2010 8:02 pm Post subject: νεα επεκταση λιμανιου πειραια |
|
|
γεια σας φιλοι μου,
θελω να σας παρακαλεσω εσας που γνωριζετε απο τεχνικα εργα και τα συν αυτω, που λεγαμε παλαια, αν θελετε και μπορειτε να προωθησετε οπου δει την παρα κατω ιδεα.
διαβασα προ καιρου στο περιοδικο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ οτι ο ΟΛΠ σκεπτεται να επεκτεινει το υπαρχον λιμανι για να δημηουργησει νεες θεσεις για τα κρουαζιεροπλοια.
η προταση μου ειναι να δημηουργησει νεο λιμανι σε επεκταση της πειοχης του ΦΑΛΗΡΟΥ δυτικα του υπαρχοντος λιμενος για θαλαμηγα σκαφη .η περιοχη ειναι ιδιαιτερα ευκολα προσβασημη απο τη ΣΥΓΓΡΟΥ σε συγκριση με το πειραια.
ειμαι πρωην πλοιαρχος του ΕΝ και εχω υπηρετησει την εμπορικη ναυτιλια απο τα 18 μεχρι σημερα 68.
σας ευχαριστω ιδιεταιρως. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri May 21, 2010 9:36 pm Post subject: |
|
|
Quote: | παρατηρησα ότι η κοιτη του αχελου κάτω απο τη γέφυρα είναι ακόμη μπαζωμενη! Γιατι, ετσι, της εχουν αλλαξει τη ρόή ή δεν τέλειωσαν ακόμη οι εργασιες εκει?? |
Στην ιδια φωτο παρατηρησατε το "σκαλοπατι" μεταξυ δρομου και γεφυρας ... |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Sat May 22, 2010 11:57 am Post subject: οδικοί Χάρτες |
|
|
Παρακαλώ να διαγραφεί το νέο topic που κατά λάθος δημιούργησα. Με τη δεύτερη προσπάθεια ελπίζω να εμφανιστεί εδώ στα οδικά έργα το παρακάτω:
Κυκλοφόρησε τυπωμένη νέα έκδοση 2009/10 του οδικού χάρτη Ελλάδας (#737) της Michelin - κοστίζει 10 Ε. Συγχρόνως εμφανίστηκε και στον ελεύθερο ιστοχώρο ViaMichelin http://www.viamichelin.com/web/Maps , στο τελικό ουσιαστικά zoom. Είναι η πρώτη πραγματικά ενημερωμένη έκδοση του κλασσικού χάρτη (αρχική έκδοση αν θυμάμαι καλά το 1983 με το ίδιο μάλιστα υπόβαθρο) από το 2005 καθώς οι ενδιάμεσες εκδόσεις ήταν απλές ανατυπώσεις εκείνης με εξαίρεση μία σε άλλη κλίμακα και κατώτερης ποιότητας ενημέρωση & υπόβαθρο.
Ο εν λόγω χάρτης για μένα είναι με διαφορά ο καλύτερος - και τους βλέπω σε τακτική βάση νομίζω όλους - σε ότι αφορά ενημέρωση & ακρίβεια, κλίμακα (1:700 000) και επομένως χρηστικότητα σε άπλωμα-δίπλωμα (γιατί κανένας πλοηγός δεν συγκρίνεται με τυπωμένο χάρτη στη συνολική εικόνα του χώρου και της διαδρομής), εύρος κάλυψης του ελλαδικού / αγαιακού χώρου (φτάνει έως και μεταξύ Κωνσταντινούπολης - Νικομήδειας/Izmit αν και αναγκαστικά η Κρήτη είναι αποκομμένη στη γωνία) και αριθμό λαθών: έχει - αλλά σημαντικά λιγότερα από όλους τους άλλους. Δείτε το και σαν κουίζ αν τον τσεκάρετε στο παραπάνω site αρχίζοντας από τους αυτοκινητοδρόμους.
Ενα μείον του για τους σιδηροδρομόφιλους είναι ότι δεν ενημερώνει τη χάραξη του δικτύου με τις επελθούσες αλλαγές από την αρχική έκδοση έως σήμερα αλλά βέβαια αυτό δεν το έχει κάνει και κανείς άλλος. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat May 22, 2010 1:52 pm Post subject: |
|
|
Ἔγινε ! |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sat May 22, 2010 7:17 pm Post subject: Re: οδικοί Χάρτες |
|
|
Sintix wrote: | Παρακαλώ να διαγραφεί το νέο topic που κατά λάθος δημιούργησα. Με τη δεύτερη προσπάθεια ελπίζω να εμφανιστεί εδώ στα οδικά έργα το παρακάτω:
Κυκλοφόρησε τυπωμένη νέα έκδοση 2009/10 του οδικού χάρτη Ελλάδας (#737) της Michelin - κοστίζει 10 Ε. Συγχρόνως εμφανίστηκε και στον ελεύθερο ιστοχώρο ViaMichelin http://www.viamichelin.com/web/Maps , στο τελικό ουσιαστικά zoom. Είναι η πρώτη πραγματικά ενημερωμένη έκδοση του κλασσικού χάρτη (αρχική έκδοση αν θυμάμαι καλά το 1983 με το ίδιο μάλιστα υπόβαθρο) από το 2005 καθώς οι ενδιάμεσες εκδόσεις ήταν απλές ανατυπώσεις εκείνης με εξαίρεση μία σε άλλη κλίμακα και κατώτερης ποιότητας ενημέρωση & υπόβαθρο.
Ο εν λόγω χάρτης για μένα είναι με διαφορά ο καλύτερος - και τους βλέπω σε τακτική βάση νομίζω όλους - σε ότι αφορά ενημέρωση & ακρίβεια, κλίμακα (1:700 000) και επομένως χρηστικότητα σε άπλωμα-δίπλωμα (γιατί κανένας πλοηγός δεν συγκρίνεται με τυπωμένο χάρτη στη συνολική εικόνα του χώρου και της διαδρομής), εύρος κάλυψης του ελλαδικού / αγαιακού χώρου (φτάνει έως και μεταξύ Κωνσταντινούπολης - Νικομήδειας/Izmit αν και αναγκαστικά η Κρήτη είναι αποκομμένη στη γωνία) και αριθμό λαθών: έχει - αλλά σημαντικά λιγότερα από όλους τους άλλους. Δείτε το και σαν κουίζ αν τον τσεκάρετε στο παραπάνω site αρχίζοντας από τους αυτοκινητοδρόμους.
Ενα μείον του για τους σιδηροδρομόφιλους είναι ότι δεν ενημερώνει τη χάραξη του δικτύου με τις επελθούσες αλλαγές από την αρχική έκδοση έως σήμερα αλλά βέβαια αυτό δεν το έχει κάνει και κανείς άλλος. |
Δεν έχει ολοκληρωμένη την εγνατία! Βασικά σε κάποια επίπεδα ζουμ την έχει σε άλλα όχι! Λείπουν κομμάτια που έχουν δωθεί από καιρό.....
Απο ότι βλέπω στο επίπεδο ζουμ που φαίνεται ολοκληρωμένη η εγνατία, αν πας προς Πελοπόννησο έχει το κομμάτι Αθήναιο-Λεύκτρο που πρόσφατα έδωσε ο μορέας. Αλλά αν κάνεις άλλο ένα ζουμ εξαφανίζεται όπως και τα κομμάτια της Εγνατίας.
Last edited by balantis7 on Sat May 22, 2010 7:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sat May 22, 2010 7:18 pm Post subject: Re: οδικοί Χάρτες |
|
|
Michelin -
Ο εν λόγω χάρτης για μένα είναι με διαφορά ο καλύτερος - Σύμφωνο απόλυτος. Έχω μελετήσει παρα πόλους χάρτες τις Ελλάδος και κανεις δεν έχει πιο λίγα λάθη από αυτόν. |
|
Back to top |
|
|
|