View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 12:19 pm Post subject: |
|
|
Το ίδιον όφελος , η συναλλαγή και οι λαμογιές έφτασαν την Πάτρα στο σημερινό της χάλι...
Μήπως ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε σαν κοινωνία και να κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον ??
Η πόλη απαιτεί λύσεις με μακρόπνοο σχεδιασμό και προοπτική άμεσα!!
Πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν οι πεζοδρομήσεις του ιστορικού κέντρου! |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 1:47 pm Post subject: |
|
|
Η απόφαση για την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου φέρνει νομίζω και ένα σημαντικό μήνυμα, ότι εμείς οι απλοί πολίτες έχουμε τελικά περισσότερη δύναμη απ' όση νομίζουμε. Όσο η απαίτηση για ένα πιο ανθρώπινο αστικό περιβάλλον ωριμάζει μέσα μας και γίνεται διεκδίκηση μέσα από συλλογικές δράσεις, τόσο οι πολιτικοί θα αναγκάζονται να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις ακόμα και κόντρα στα συντεχνιακά συμφέροντα, όπως των ταξιτζίδων που αναφέρει ο Arxitektonas, ή των εμπόρων που δεν ντρέπονται να ζητούν να επιτρέπεται το παράνομο διπλοπαρκάρισμα!
Έχουμε και υποσχέσεις ότι θα ξαναρχίσουν οι εργασίες στη μικρή περιμετρική (χωρίς χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης όμως...) που είχαν σταματήσει από το ΚΑΣ: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/11867 |
|
Back to top |
|
|
abaleo New Member
Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 3:33 am Post subject: |
|
|
οι οδοστρωτήρες έφυγαν και από το κέντρο και τι άφησαν... όχι μια τρύπα στο νερό, κάτι χειρότερο... φρεσκοστρωμένους - προχειροστρωμένους δρόμους με κακοτεχνίες, σκαλοπάτια σε σταυροδρόμια και φρεάτια και ωραιότατα βουναλάκια!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 9:31 pm Post subject: |
|
|
Έλα ρε... Ανυπομονώ να τους δω |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 10:45 am Post subject: |
|
|
Ανοιξε ο δρομος για να γινει η Πατρα - επιτελους - παραθαλασσια πολη !
Αντιγραφω την χτεσινη "επισημη" ανακοινωση (οι υπογραμισεις δικες μου):
30/03/2010
"Συνάντηση εργασίας σχετικά με θέματα που αφορούν στο λιμάνι της Πάτρας είχαν σήμερα η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Τ. Κατσέλη, ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής και στελέχη του ΥΠΟΙΑΝ με τον Δήμαρχο Πατρέων, Ανδρέα Φούρα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συμφωνήθηκε η ανάγκη επαναπροσδιορισμού της χερσαίας ζώνης του Λιμένος Πατρών με στόχο την εξασφάλιση στον ΟΛΠΑ τόσο της έκτασης από τον ποταμό Γλαύκο έως και τον ποταμό Διακονιάρη, όσο και την προσωρινή χρήση του τμήματος του παραλιακού μετώπου από την οδό Θεσσαλονίκης έως και την οδό Κολοκοτρώνη.
Τα υπόλοιπα τμήματα του παραλιακού μετώπου θα επανέλθουν στο Ελληνικό Δημόσιο
ως ανοιχτή παραλιακή ζώνη με στόχο την έξοδο της πόλης προς τη θάλασσα”.
Με αλλα λογια :
Η δικαιοδοσια του ΟΛΠΑ περιοριζεται στους χωρους καθαρα λιμενικης χρησης
και το υπολοιπο παραλιακο μετωπο παραδιδεται στους φυσικους του "ιδιοκτητες", τους πολιτες της Πατρας.
Μιλαμε για τη παραλιακη γραμμη απο την Ελευθεριου Βενιζελου εως την Κολοκοτρωνη
με προοπτικη η απελευθερωση να επεκταθει ως την οδο Θεσσαλονικης
- ουσιαστικα δηλαδη ως την Μαρινα.
Ελπιζουμε στην αμεση υλοποιηση της "συμφωνιας" αρμοδιου υπουργειου και δημου
που θα ανοιξει ενα νεο κεφαλαιο στην ιστορια της πολης.
Θα αναβαθμισει ΚΑΘΕΤΑ την αισθητικη και την ποιοτητα ζωης στη "προσοψη" της
Η διαχειριση της παραλιας απο ενα δημοσιο φορεα (κι οχι μια Α.Ε.)
εξασφαλιζει τον ελεγχο της απο τους δικαιωματικους χρηστες, δηλαδη τους δημοτες.
Ας ριξουμε μια ματια, με την ευκαιρια, πώς αναβαθμιζεται θεαματικα το θαλασσιο μετωπο της Θεσσαλονικης
χαρις στους σχεδιασμους του δημου :
http://online-pressblog.blogspot.com/2009/06/blog-post_1733.html |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 11:27 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλά νέα, αφού έτσι απομακρύνεται ο κίνδυνος τσιμεντοποίησης του παραλιακού μετώπου μέσω μιας πιθανής ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠΑ!
Μένει βέβαια τώρα να δούμε αν (και πότε) θα αξιοποιήσει ο Δήμος όλη αυτή την έκταση που διεκδικούσε επίμονα, για μια δραστική αναβάθμιση της εικόνας της Πάτρας.
Προτείνω πανηγυρικό γκρέμισμα του τείχους, με ανοιχτή συναυλία των PinkFloyd στο μώλο
Κι άλλο ένα καλό νέο, ένα βήμα για τη διάνοιξη της Κανακάρη: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/12312 |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
Καλά νέα, λλά λέω να περιμένουμε μέχρι να ανακοινωθεί αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την διαμόρφωση του χώρου που απελευθερώνεται. Αλλιώς θα είναι τραγικό το μέλλον της παραλίας. Χωρίς ενιαίο σχεδιασμό το μέτωπο της πόλης θα γίνει ένα τραγικό συνοθύλευμα από ανεξάρτητες, κατακερματισμένες ιδιωτικές πρωτοβουλίες, γαρνιρισμένες από κλαασική δημοτική αισθητική. Δηλαδή αστα ν απάνε |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 8:32 pm Post subject: |
|
|
Θα προτιμούσα την διαμόρφωση της παραλιακής ζώνης να την αναλάβει ο ΟΛΠΑ ,κατα βάση, για πολλούς λόγους...
Βλέπω να γκρεμίζεται το "τείχος του αίσχους" , αλλά στην θέση του να μην γίνεται τίποτα σοβαρό , αν το αναλάβει ο Δήμος... |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
|
Οτι αναλαμβάνει ο Δήμος να "καλλωπίσει" χαρακτηρίζεται απο προχειρότητα και φτηνοδουλειά...
Παράδειγμα οι ασφαλτοστρώσεις πολλών οδικών αρτηριών που γίνονται αυτή την περίοδο....μόνο για τα μάτια είναι... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 8:44 pm Post subject: |
|
|
Είναι λάθος να τοποθετούμαστε εναντίον πρωτοβουλιών που προέρχονται από δημόσιους φορείς λόγω έλειψης εμπιστοσύνης... Καλώς η κακώς με τις λανθασμένες επιλογές τους και την κακή φήμη που τους συνοδεύει μας κάνουν να σκεφτόμαστε έτσι αλλα τελικά είναι οι μόνοι που όταν θα πάρουν αποφάσεις δεν θα έχουν τον παράγοντα κέρδος σαν πρώτο στόχο....
Πρέπει να υπάρξουν άνθρωποι με όραμα και θέληση οι οποίοι λειτουργήσουν δημιουργικά για το καλό της πόλης με ορίζοντα δεκαετιών και όχι 4ετίας μέχρι τις επόμενες εκλογές. Το θέμα είναι που θα βρεθούν τα χρήματα για μια τόσο μεγάλη παρέμβαση. Αν προκυρηχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός (δεν είναι και μικρό πράγμα να αλλάξεις ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο μιας πόλης) θα υπάρξουν σίγουρα πολλές και καλές προτάσεις. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 9:13 pm Post subject: |
|
|
Augalos έτσι ΘΑ έπρεπε να ήταν ...αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική!
Το προσδοκώμενο κέρδος μπορεί να βοηθήσει πολλαπλά τόσο στην βιωσιμότητα ενός έργου όσο και στην μη κατασπατάληση πόρων κατά την κατασκευή. |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Apr 01, 2010 12:12 am Post subject: |
|
|
Μιλαμε για μια Αναβαθμιση που εχει καθυστερησει
με ευθυνη των κυβερνησεων και των δημοτικων αρχοντων του παρελθοντος.
Ο Σχεδιασμος θα πρεπει να ειναι ενιαιος
- τουλαχιστον για μεγαλα αυτοτελη τμηματα οπως αυτο της Ακτης Δυμαιων, μετα το κολυμβητηριο του ΝΟΠ-
ομως η εκτελεση θα μπορουσε να γινει σταδιακα, αν υπαρξουν υψηλα κοστη.
Αλλωστε μια καλως εννοουμενη εκμεταλλευση του χωρου θα αποδοσει και εσοδα στον Δημο
που θα καλυπτουν και τα εξοδα συντηρησης, για να μην τα ξεχναμε και αυτα.
Τετοια μεγαλα αναπλαστικα και αναπτυξιακα εργα μπορουν σχετικα ευκολα να ενταχθουν σε προγραμματα της Ε.Ε.
Οραμα χρειαζεται, δουλεια και πιστη στις δυνατοτητες της πολης.
Δεν ειναι δυνατον μια τοσο μεγαλη και κρισιμη για τους δημοτες εκταση
να παραχωρηθει σε Α.Ε.
Η ιδιωτικη πρωτοβουλια βεβαια θα πρεπει να αξιοποιηθει (αναποφευκτο)
αλλα στα πλαισια μιας στρατηγικης που θα υπηρετει πρωτιστα το κοινωνικο οφελος. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 01, 2010 11:07 am Post subject: |
|
|
το λιμανι για τα πλοια προς κεφαλλονια Ζακυνο κλπ..θα μετακινηθει και αυτο στο νεο λιμανι?ή μονο το εμπορικο λιμανι θα μετακινηθει? |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 2:34 pm Post subject: |
|
|
Την επόμενη Τρίτη είναι πιθανό να γίνει η παράδοση του νέου λιμανιού στον ΟΛΠΑ: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/13496
Οι προοπτικές του θαλάσσιου μετώπου και της αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης μετά τις εξαγγελίες για παραχώρηση των εκτάσεων στο Δήμο, θα συζητηθούν στην εκπομπή "Συνωμοσίες" του SuperB, σήμερα στις 10.15μμ (επανάληψη Κυριακή 2.30μμ).
Ο Δήμος σκοπεύει βέβαια να προωθήσει διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για τον τρόπο αξιοποίησης του σημερινού λιμανιού, αλλά έχει ενδιαφέρον ότι έχει γίνει ήδη μια προμελέτη που έχει προσδιορίσει τις βασικές κατευθύνσεις της ανάπλασης, και το καλό είναι ότι αυτή έχει καλές ιδέες και βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση. Δείτε μια περίληψη εδώ:
http://www.symboulos.gr/1/20039.scr (2η και 3η παράγραφος). |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 3:12 pm Post subject: |
|
|
Παίδες πέρασα χτες από το δρόμο μπροστά από το παμπελοπονησιακό στάδιο και στη διασταύρωση με την μελλοντική λεωφόρο του Διακονιάρη πρόσεξα ότι έχει πέσει άσφαλτος! Λέτε να γίνει κανα θαύμα? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 10:16 am Post subject: |
|
|
εχει αρκετο καιρο που γινονται τα εργα και αναφερσαι στην ελ. βενιζελου, αν δεν παραδωθει η βενιζελου που ξεκιναει απο την εισοδο του νεου λιμανιου μεχρι τη περιμετρικη το λιμανι δεν μπορει να ανειξει ακαθως το φορτιγα πρεπει με καποιο τροπο να μην περνουν μεσα απο το κεντρο της πατρας. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 3:09 am Post subject: |
|
|
Πέρασα προχτές από μίνι περιμετρική. Απραξία;!;!;! και κατολίσθηση...
ο δρόμος είναι έτοιμος από την οδό αγ σοφίας μέχρι την είσοδο των τούνελ με κανονική διαγράμμιση, και με άσφαλτο καονικά μέχρι το τούρκικο υδραγωγείο. Από κει και πέρα χωράφια και ανασκαφές. Μια καταολίσθηση επίσης στο διαγραμμισμένο τμήμα.
Πάμε για το 2012.... Θα προλάβουμε; (εμπνευσμένο από τους δικούς μας ολυμπιακούς ) |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 12:46 pm Post subject: |
|
|
Μα αυτή η κατολίσθηση είναι πιθανών ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Θυμηθείτε την κατολίσθηση στην εθνική Καλαμάτας - Τρίπολης (Παραδείσια,αν θυμάμαι καλά). Αν επεκταθεί το φαινόμενο ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ για μερικά χρόνια. Θα πρέπει να ξηλωθεί το προβληματικό τμήμα και να γίνει πλήρης υδρολογική παρέμβαση. Πόσο ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ είναι τα έργα της Πάτρας πια;... |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 9:47 pm Post subject: |
|
|
Αυτές τις μέρες ξηλώνουν το δρόμο μπροστά απο το σπίτι μου....για να δούμε τι αποτελέσματα θα έχουμε μετά την ασφαλτόστρωση!! |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon May 10, 2010 2:28 pm Post subject: |
|
|
cosygatos wrote: | Μα αυτή η κατολίσθηση είναι πιθανών ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Θυμηθείτε την κατολίσθηση στην εθνική Καλαμάτας - Τρίπολης (Παραδείσια,αν θυμάμαι καλά). Αν επεκταθεί το φαινόμενο ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ για μερικά χρόνια. Θα πρέπει να ξηλωθεί το προβληματικό τμήμα και να γίνει πλήρης υδρολογική παρέμβαση. Πόσο ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ είναι τα έργα της Πάτρας πια;... |
ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ πραγματικά... Εκτός από την κατολίσθηση που είναι σίγουρα μεγάλο πρόβλημα, η ταλαίπωρη μικρή Περιμετρική έχει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια μπροστά της. Η χθεσινή "Πελοπόννησος" γράφει: "Σοβαρό πρόβλημα προκύπτει στο έργο της Μίνι Περιμετρικής της Πάτρας. Πληροφορίες αναφέρουν πως έχει προκύψει ζήτημα με τον ανάδοχο που έχει αναλάβει το τρίτο τμήμα της Μίνι Περιμετρικής, που είναι και το πιο δύσκολο - πίσω από το 1ο Δημοτικό Σχολείο στην περιοχή των Κρητικών - όπου γίνεται η σήραγγα. Η παρέμβαση στο τμήμα αυτό πρέπει να γίνει με τρόπο που να προφυλάσσονται και τα αρχαία ευρήματα, τα οποία έχουν αποκαλυφθεί στην διάρκεια των εργασιών για την κατασκευή του σημαντικού αυτού έργου. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν να υπάρχουν απαιτήσεις από την πλευρά του Αναδόχου που είναι η τεχνική εταιρεία ΘΟΛΟΣ, οι οποίες δεν έχουν προϋπολογιστεί και παρά τις προσπάθειες που έχουν καταβληθεί δεν έχει προκύψει κάποια λύση στο πρόβλημα. Το ζήτημα της Μινι Περιμετρικής είναι από τα έργα με τα οποία ασχολείται ιδιαίτερα ο Περιφερειάρχης Τασος Αποστολόπουλος που θέλει να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέσα στο 2010, καθώς έχει ήδη ενημερωθεί για την πολύχρονη καθυστέρηση του λόγω της εμπλοκής που υπήρξε με τον εντοπισμό των αρχαιοτήτων στην περιοχή των Κρητικών και γνωρίζοντας καλά την σημασία του για την Πάτρα".
Αυτό το "θέλει να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέσα στο 2010" μόνο σαν αστείο ακούγεται... Σημειώστε ότι ο "Θόλος" είναι θυγατρική της Μηχανικής, που εκτελεί (στην κυριολεξία ) και τα άλλα μεγάλα οδικά έργα της Πάτρας (Διακονιάρης, Γλαύκος, Τόφαλος). |
|
Back to top |
|
|
pat-ioa90min New Member
Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
Posted: Mon May 10, 2010 4:08 pm Post subject: |
|
|
Και τώρα που είπες Τόφαλος, εκεί φανάρια θα βάλουν; Ξέρει κανείς;
Το Σ/Κ που πέρασα είδα κάποια πρόοδο (άσφαλτο), και φαίνεται να τελειώνει σύντομα! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue May 11, 2010 10:14 am Post subject: |
|
|
γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο.. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue May 11, 2010 9:57 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο.. |
Ωρες , ώρες το σκεπτικό της κατασκευής κάποιων έργων δεν γίνεται με την πρώτη αντιληπτό...
Είναι και της μόδας οι κυκλικοί κόμβοι τελευταία, οπότε εύλογο το ερώτημα... |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed May 12, 2010 10:05 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο.. |
Όταν έχει πολλή κίνηση σε ένα κόμβο δε δουλεύει καλά ο κυκλικός, γίνονται όλα μπάχαλο και είναι αρκετά επικίνδυνο. Σε εκείνο το σημείο καλύτερα που μπαίνουν φανάρια. |
|
Back to top |
|
|
abaleo New Member
Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Wed May 12, 2010 1:01 pm Post subject: |
|
|
Τα αίσχη στον τόφαλο, οπου έχει μπει κακήν κακώς άσφαλτος με ανωμαλίες ( ) και μπαλώματα, στην οποία έγιναν και κίτρινες διαγραμμίσεις. Στην άκρη του δρόμου όμως, τα καπάκι των φρατίων με τα τσιμεντένια πλαίσια τος ΕΞΕΧΟΥΝ από το ύψως του οδοστρώματος και έτσι δεν κάνουν προφανώς τη δουλειά τους για απομάκρυνση των υδάτων, ενώ είναι και άκρως επικίνδυνα για οχήματα και κυρίως για δίκυκλα (τα ποδήλατα έχουμε μια τάση να τα ξεχνάμε εντελώς...)
Πολύ φοβάμαι ότι η κίτρινη διαγράμμιση θα παραμείνει (ουδέν μονιμότερο του προσωρινού) και μαζί και ο σκ@τοδρομος, σε ένα έργο που το έχουν ήδη ζαλίσει πολύ και μαζί και τα νεύρα των διερχομένων και κατόικων της περιοχής. Στην Πάτρα όλα δουλέυουν ρολόι... |
|
Back to top |
|
|
|