View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 3:43 pm Post subject: |
|
|
Τραυματισμός ανηλίκου την ώρα που σχεδίαζε γκράφιτι σε βαγόνι του ΟΣΕ
Στο νοσοκομείο Αγία Σοφία της Αθήνας διακομίστηκε 12χρονος ο οποίος κεραυνοβολήθηκε από ηλεκτρικό ρεύμα υψηλής τάσης την ώρα που προσπαθούσε να σχεδιάσει γκράφιτι σε βαγόνι αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ στη Λάρισα.
Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, ο ανήλικος χωρίς να γίνει αντιληπτός από τους υπαλλήλους, μπήκε στο κεντρικό αμαξοστάσιο του ΟΣΕ της Λάρισας, σκαρφάλωσε στην οροφή του βαγονιού, αλλά χτυπήθηκε από το ηλεκτρικό ρεύμα. Διακομίστηκε στο Αγία Σοφία, καθώς στα νοσοκομεία της Λάρισας δεν λειτουργούν τμήματα αντιμετώπισης εγκαυμάτων.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_27/04/2010_334757
Αν πω καλά να πάθει... θα φανώ κακός;
Αρκετά πια με το κάθε τσογλάνι που στο όνομα της τέχνης (και καλά) ή της ελεύθερης έκφρασης έχουν γεμίσει το τόπο με κάθε λογής γκράφιτι.
Ειδικά με τα βαγόνια το έχουν ξεφτιλίσει. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 4:11 pm Post subject: |
|
|
Τελικά η ηλέκτριση του δυκτύου είναι η μόνη λύση για να σταματήσουν και οι κλοπές από τους γύφτους που κλέβουν τα καλώδια για να πάρουν το χαλκό. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 4:12 pm Post subject: |
|
|
Εγώ -που εβρισκόμενος στην ξενιτιά- άκουσα την κυρία Λίνα Κλείτου στο δορυφορικό της ΕΡΤ να λέει "ας ελπίσουμε στο μέλλον τα παιδιά να κάνουν το χόμπυ τους με ασφάλεια" και μου ήρθε να σπάσω την τηλεόραση, τι να πω ?
Η εν λόγω κυρία (κόρη πρώην υπουργού της ΝΔ), γνωρίζει ότι δεν είναι "χόμπυ" η καταστροφή της δημόσιας περιουσίας ?
Πως θα έβλεπε να έβαφε το αυτοκίνητό της ένα παιδί κάνοντας το "χόμπυ" του ?
Έλεος πια με αυτή την αμορφωσιά των δημοσιογράφων μας...
Λυπάμαι για το παιδί (και γνωρίζω τι προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει), αλλά όχι και να απολογηθούμε που δεν το αφήσαμε (με ασφάλεια) να προκαλέσει ζημιά σε δημόσια περιουσία ! |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 4:44 pm Post subject: |
|
|
Καλή αρχή
(μα 12χρονωνΕ ρε πστμ και αλώνιζε μονάχος με σπρέι σε αμαξοστάσιο; γονείς έχει; ) |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 11:17 pm Post subject: |
|
|
Γιατί; Για να αλωνίζουν παρέα; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 11:50 pm Post subject: |
|
|
Ας είμαστε λίγο πιο προσεχτικοί με το συγκεκριμένο θέμα. Μιλάμε για ένα παιδί 12 χρονών (6η Δημοτικού ή Α' Γυμνασίου μην ξεχνιόμαστε) που δεν μπορεί να έχει διαμορφωμένο χαρακτήρα και όχι για έναν ενήλικα. Ούτε καν για έναν έφηβο 16-17 που πράγματι έχει επίγνωση του τι κάνει έστω και όχι ολοκληρωμένα. Προφανώς βρέθηκε εκεί γιατί κανείς (π.χ. οικογένεια) δεν ασχολήθηκε μαζί του και ποτέ κανείς δεν του έμαθε ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο.
Η πράξη του δεν μπορεί να είναι συνειδητή σε αυτή την ηλικία. Παρανομεί γιατί δεν έχει καταλάβει ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο και έχει και συνέπειες. Βλέπει ένα αμαξοστάσιο ξέφραγο αμπέλι (παρά τα εκατ. που πληρώνει ο ΟΣΕ σε φύλαξη), τα βαγόνια έναν απέραντο καμβά και τους φίλους του (πιθανώς μεγαλύτεροι) να κάνουν αυτό το πράγμα χωρίς καμία συνέπεια. Αναπόφευκτο δεν είναι...
Τώρα και κάτι σχετικά με το graffiti που το μπερδεύουμε με την κάθε μουτζούρα που κάνει ο καθένας σε ένα τοίχο. Το graffiti είναι τέχνη, και μάλιστα από τις λίγες που μπορούν να γίνουν σε μεγάλη κλίμακα και να ενταχθούν σε ένα αστικό περιβάλλον. Δείτε για παράδειγμα στους τοίχους της Τεχνόπολις και του ΗΛΠΑΠ στο Γκάζι, σε δεκάδες σχολεία που έγινε οργανωμένα στην Αθήνα και στην υπόλοιπη χώρα κ.α. Τα graffiti στο τείχος του Βερολίνου είναι χαρακτηρισμένα μνημεία!!
Το πρόβλημα σε εμάς είναι ότι έχει αφεθεί ανεξέλεγκτο και οδηγεί στην καταστροφή δημόσιας περιουσίας. Δυστυχώς σε εμάς οι περισσότεροι δεν δημιουργούν τέχνη αλλά τους νοιάζει να γράψουν το tag τους κάπου και το κάνουν αφού κανένας δεν τους εμποδίζει. Η διαφορά μας με το εξωτερικό δεν είναι ότι εδώ έχουμε περισσότερους (αντιθέτως κιόλας) αλλά ότι εκεί τους έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στις βιτρίνες των πόλεων και υπάρχει σοβαρή φύλαξη της δημόσιας περιουσίας. Ξέφυγα λίγο offtopic |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 12:01 am Post subject: |
|
|
Μιας και αναφέρθηκαν τα graffiti, που να δείτε τα graffiti στην Λυών που γίνονται σε συνεργασία με την δημοτική αρχή... Μιλάμε για καλιτεχνήματα που έχουν καλύψει κάθε "άχαρο" κενό τοίχο κτηρίου στην πόλη |
|
Back to top |
|
|
tyron New Member
Joined: 05 Apr 2010 Posts: 14
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 2:10 pm Post subject: |
|
|
οι ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΕΣ που βρωμιζουν τα βαγονια βαφουν ΚΑΙ τα παραθυρα και δεν μπορουν οι επιβατες να δουν!
αρα δεν μπορω να πω οτι λυπηθηκα για το συμβαν... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 10:26 am Post subject: |
|
|
Σε ηλεκτροκίνηση η γραμμή Σ.Σ.Οινόης- Σ.Σ. Χαλκίδας
http://www.naftemporiki.gr/localnews/story.asp?id=1809334
Δηλαδή πότε αναμένεται να βελτιωθούν οι ταχύτητες των τρένων που εξυπηρετούν την Χαλκίδα και για τι χρόνο μιλάμε;
Quote: | .........
Ο ΕΔΙΣΥ για την ασφάλεια επισημαίνει ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
1. Να ανεβαίνετε στην οροφή των αμαξοστοιχιών.
.........
14. Να προκαλείτε από αμέλεια ή εκουσίως θραύση μονωτήρων ή κόψιμο αγωγών με τη χρήση κυνηγετικών όπλων ή με άλλο τρόπο. | LOL |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 10:37 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Δηλαδή πότε αναμένεται να βελτιωθούν οι ταχύτητες των τρένων που εξυπηρετούν την Χαλκίδα και για τι χρόνο μιλάμε; |
Η εμπορική χρήση της ηλεκτροκίνησης του τμήματος Οινόη-Χαλκιδα δεν θα έχει καμίά επιπτωση εαν δεν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο κομματι (Πειραιάς)Αθηνα-Οινόη. Όπου στο Αθήνα-3Γεφυρες ακόμα φτιάχνεται (με πολυ αργους ρυθυμους) και στο κομμάτι Αχαρνές-Οινόη ειναι ψιλοκατεστραμένη απο τις δολιοφθορές...
Ήδη η ανακαίνιση της επιδομής στο Οινόη-Χαλκιδα θα μπορούσε να φέρει βελτίωση χρόνων, αλλα ειναι μικρή η αποσταση για να μιλάμε για κατι θεαματικό. Το ηλεκτροκίνητο τρένο προσφέρει καλη επιτάχυνση και εκει ειναι που θα φανεί το χρονικό όφελος σε γραμμη με μικρές τελικές ταχύτητες και συχνες στασεις.
Θα μπορούσε φυσικα να κινηθεί το εμπορικό κομματι στους τοπικους συρμους, με ηλεκτράμαξα σα μηχανη ελιγμών (τόσες έχουμε και κάθονται ) |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 11:13 am Post subject: |
|
|
Έρχονται νέες παρεμβάσεις, ώστε να μειωθεί το έλλειμμα του ΟΣΕ:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=328771&dt=29/04/2010
Κάτι μου λέει πως και αυτή τη φορά λίγα πράγματα θα γίνουν. Στο μεταξύ, δεν μας λένε ποιες γραμμές πάνε να κόψουν, ποια θα είναι η αύξηση των εισιτηρίων κλπ. Πολλές γενικολογίες βλέπω και δεν μου αρέσει αυτό... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 1:09 pm Post subject: |
|
|
Πάλι θα βγουν οι εργατοπατέρες να φωνάξουν και θα φρίξουν οι εγκέφαλοί μας, καιροί που είναι. Τι το συζητάνε το θέμα ακόμα δεν έχω καταλάβει. Κανονικά θα έπρεπε τον ΟΣΕ χωρίς διαγωνισμό, χωρίς τίποτα, να τον χαρίσουν σήμερα κιόλας σε όποιον θέλει. Αυτός ο οργανισμός έχει καταντήσει ανέκδοτο. Ο πιο πολυπληθής και ο πιο προνομιούχος σε μισθούς είναι, και απο υπηρεσίες είναι χειρότερος και από τα τρενάκια στο Allou Fan Park.
Τις προάλλες είχε τον Μάνο στους Φακέλους, και έλεγε για όταν ήταν υπουργός Οικονομικών, ότι σύμφερε πιο πολύ στο κράτος να κλείνει ταξί για να πάνε οι ταξιδιώτες στην Καλαμάτα, παρά να δουλεύει το τρένο. Είναι αυτές οι εποχές που στην Ελλάδα μας βλέπαμε σαν εξωγήινους όσους λέγανε για ιδιωτικοποιήσεις. Και δέκα χρόνια μετά αρχίσαν να τα ξεπουλάνε όλα. Φανταστείτε λοιπόν έναν ΟΣΕ ιδιωτικό 20 χρόνια τώρα.... ο Nozomi δε θα έγραφε όλη την ώρα για τους Ιάπωνες και τους Ισπανούς και τους Γάλλους, αλλά ίσως να είχε να γράψει κάτι και για μας... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 5:39 pm Post subject: |
|
|
Εννοείται ότι αν ιδιώτης είχε τον ΟΣΕ, θα έβαζε ταξί για να πάνε άνετα οι 15 πχ επιβάτες που θα πάνε από Αθήνα Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη Κοζάνη.
Θέλουμε να ξεχνάμε όμως πολύ γρήγορα ότι μέχρι πριν κανένα μήνα δεν κοιτούσαμε το οικονομικό αποτέλεσμα του κράτους, αλλά την εξυπηρέτηση του κόσμου που με 5 και 10 ευρώ πήγαιναν σε μακρινές αποστάσεις γιατί το τρένο ήταν το φτηνό μέσο μεταφοράς (άσχετα που έμπαινε μέσα). |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 5:41 pm Post subject: |
|
|
H ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στη Βρετανία δεν βελτίωσε την κατάσταση, όμως. Μάλλον χειρότερα είναι τα πράγματα εδώ μετά τις ιδιωτικοποιήσεις... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 5:51 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω πότε άρχισε η ιδιωτικοποίηση στην Αγγλία και σε τι κατάσταση βρισκόταν το δίκτυο πριν. Η αλήθεια είναι ότι όντως οι συνθήκες είναι "πισω" σε σχέση με αυτά που βλέπεις να γίνονται σε Γαλλία, Ιαπωνία κτλ... Αλλά από την άλλη μιλάμε για ένα τεράστιο δίκτυο το οποίο καλύπτει κάθε γωνιά της χώρας, και με πολύ συχνά δρομολόγια, τουλάχιστον αυτά που είχα δει εγώ από Λονδίνο προς "κοντινούς" προορισμούς.
Κάτι επίσης που είχα δει ήταν το περίεργο καθεστώς που ισχύει εκεί. Απότι είχα καταλάβει οι "διαδρομές" μισθώνονται για μικρά χρονικά διαστήματα (5-10 χρόνια). Και συνήθως εταιρείες που υπήρχαν πριν, δεν υπάρχουν πια. Ίσως αυτός να είναι επίσης ένας λόγος που δεν μπορούν να γίνουν "μεγάλες" αλλαγές, αν και τώρα προγραμματίζουν την υπερ-ταχεία από Λονδίνο για Σκωτία. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 6:20 pm Post subject: |
|
|
Ναι. Η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται πίσω στην Αγγλία, ενώ οι ανταποκρίσεις δεν λειτουργούν πάντα καλά. Όμως, τουλάχιστον το δίκτυο είναι πυκνό και προσωπικά μου επιτρέπει να πηγαίνω σχεδόν παντού. Επιτέλους, μπαίνει σε μία σειρά και το ζήτημα δημιουργίας υπερταχείας. Σε πρώτη φάση θα φτάνει μέχρι Birmingham από Λονδίνο και μετά βλέπουμε. Μία φίλη μου δουλεύει για το συγκεκριμένο project, οπότε θα σας ενημερώνω σχετικά. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 7:45 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς. Ξέχασα να αναφέρω και το θέμα της ηλεκτροκίνησης που όντως θια μπορούσε να είναι καλύτερα τα πράγματα. Σχετικά με την νέα γραμμή, είχα δει άρθρο στην εφημερίδα πριν κανένα 8μηνο περίπου που έλεγε για Σκωτία. Τώρα για τα στάδια κατασκευής δεν είχα δει κατι.
Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση, γνωρίζεις πότε απελευθερώθηκαν οι γραμμές? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 9:24 pm Post subject: |
|
|
Το άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ είναι πήχτρα στην ανακρίβειες.
Πρόχειρα:
"Εως σήμερα οι ιδιώτες έχουν εισέλθει στον ΟΣΕ στη μεταφορά εμπορευμάτων, καθώς και στα νυχτερινά δρομολόγια με κλινάμαξες."
Πότε έγινε αυτό και δεν το πήραμε χαμπάρι ?
Άλλο:
"Ακόμη, στο προαστιακό δίκτυο της Αττικής μελλοντικές επεκτάσεις προβλέπονται προς το Λαύριο, τη Ραφήνα, το Λουτράκι, το Αργος και το Ναύπλιο."
Αυτή η μπούρδα τι σημαίνει ? Επέκταση της Προαστιακής Γραμμής είναι η κανονική γραμμή και τα RB με το λογότυπο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ? Αν είναι δυνατόν...
Ο Σιδηρόδρομος θα μπορούσε να λειτουργεί ως προαστιακός ακόμα και στα τμήματα Κόρινθος-Άργος, Ισθμός-Λουτράκι (π.χ Τραμ) και Κόρινθος-Ναύπλιο χωρίς "κανονικοποίηση" !
Με την ίδια λογική, όπου έχουμε κανονική γραμμή, ας λειτουργήσουμε Προαστιακό καθότι έτσι εκλαμβάνουν κάποιοι την αναβάθμιση του Σιδηροδρόμου...
Dromeas και aikinn :
Τι συγκρίνετε το δίκτυο μιας χώρας με μήκος 16,264 ( ) με έκταση μόλις διπλάσια της δική μας ?
Μακάρι να είχαμε το δίκτυό τους.
Υπόψιν aikinn, ότι το ελληνικό δίκτυο είναι απ΄τα μικρότερα (το δεύτερο ή τρίτο αν θυμάμαι καλά) της Ευρώπης, οπότε δεν μπορούμε ΕΛΑΦΡΑ τη καρδία να λέμε ότι δεν συμβαίνει και τίποτα αν κλείνουν γραμμές...
Μπορούμε να βρούμε τρόπους να πέσει το λειτουργικό κόστος του Operator ή να αναλάβουν την εκμετάλλευση των γραμμής τοπικοί operators. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 10:00 am Post subject: |
|
|
Η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων ξεκίνησε στη Μ. Βρετανία το 1993 με το Railways Act και ολοκληρώθηκε μερικά χρόνια αργότερα. Το 2000 μετά από μια σειρά από ατυχήματα είχαμε speed restrictions σε όλο σχεδόν το δίκτυο και απίστευτη ταλαιπωρία (ήμουν φοιτητής τότε και έφαγα τις καθυστερήσεις στη μάπα). Η κατάσταση τώρα είναι πολύ καλύτερη, αλλά και πάλι δεν βλέπω καμιά φοβερή βελτίωση σε σχέση με την εποχή πριν από την ιδιωτικοποίηση. Στο Sheffield μόλις πέρυσι μειώθηκε αξιόλογα η χρονική απόσταση προς Λονδίνο. Τώρα, σύμφωνα με τα σχέδια που υπάρχουν για την υπερταχεία (Λονδίνο-Birmingham σε πρώτη φάση με επέκταση προς Βορρά στη συνέχεια), οι εργασίες δεν θα ξεκινήσουν πριν από το 2017! Δες αυτό το άρθρο του BBC:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8561286.stm |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 3:25 pm Post subject: |
|
|
Στην Βρετανία η βελτίωση ήταν περιορισμένη αλλά ας μην συγκρίνουμε το Βρετανικό δημόσιο και τους Βρετανικούς σιδηροδρόμους με το δικό μας ξέφραγκο αμπέλι. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα εδώ.
Αν μη τι άλλο, οι ιδιώτες θα βάλουν περισσότερα δρομολόγια στις κερδοφόρες γραμμές. Εδώ το Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι αραιά και που, δεν μπορεί να κλείσει κανείς εισιτήριο Online και συχνά δεν υπάρχουν καν εισιτήρια παρά την απαξίωση του σιδηροδρόμου στην συνείδηση του Έλληνα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Sun May 02, 2010 11:44 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.
Σήμερα το πρωί 2/5/2010 ανακοινώθηκαν πάρα πολύ σκληρά οικονομικά μέτρα για όλους τους έλληνες καθότι η πατρίδα μας αναγκάστηκε (σύρθηκε ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το) να προσφύγει στο Διεθνες Νομισματικό Ταμείο για να μην χρεωκοπήσει. Και ερωτώ ο δύσμοιρος: Αυτό το τραινάκι που πηγαίνει και έρχεται πέντε φορές τη μέρα Κόρινθο Αργος Τρίπολη ΑΔΕΙΟ με τον μηχανοδηγό του και τον εισπράκτορα - ελεγκτή του, στη μετρική και προβληματική λόγω της χάραξης της, γραμμή της Πελοππονήσου, γιατί συνεχίζει να αποτελεί πηγή οικονομικών ζημιών σε αυτόν τον απίθανο οργανισμό που λέγεται ΟΣΕ ??? εμείς οι απέξω γιατί πρέπει να το υπομένουμε? Τι προσφέρει ? ποιον εξυπηρετεί ? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon May 03, 2010 12:33 am Post subject: |
|
|
Παρεμπιπτοντως φιλε Engineer, σημερα(2/5/2010) ταξιδεψα με αυτο το τραινακι που αναφερεις απο την Κορινθο μεχρι την Τριπολη, με παρεα σιδηροδρομοφιλων. Η γραμμη οπως εχουμε αναφερει και παλαιοτερα ειναι ολοκαινουργια, συγκολλημενη, χωρις δηλ. γκαπα-γκουπα και η ταχυτητα και ποιοτητα ταξιδιου πολυ καλη. Με μια τακτοποιηση και ρυθμιση στις διαβασεις μπορει να επιτευχθει χρονος για την Τριπολη απο Αθηνα γυρω στις 2ω. και 30λ. Ο χρονος βεβαια δεν συγκρινεται με του αυτοκινητου, αλλα αν σκεφτουμε τη χαραξη που εγινε εδω και 120 χρονια!!! πετυχαινουμε ενα ικανοποιητικο δρομολογιο.
Να αναφερω ,οταν περσι ανοιξε ξανα η γραμμη και συνεπεσε με το ανοιγμα του δευτερου κλαδου της σηραγγας Αρτεμησιου δεν αναφερθηκε πουθενα, σε κανενα καναλι. Απο μερους του ΟΣΕ δεν υπαρχει μεχρι σημερα καμμια διαφημιση, με αποτελεσμα οι περισσοτεροι να αγνοουν οτι πηγαινει ξανα τρενο στην Τριπολη. Ειπαμε αγαπαμε τους δρομους ,αλλα οχι και να θαψουμε το σιδηροδρομικο μας δικτυο, μια υπερπολυτιμη υποδομη ,την ωρα που η υπολοιπη Ευρωπη επενδυει πανω στο σιδηροδρομο. Να θυμησω οτι η βενζινη πηρε και αλλο φορο επανω και θα πλησιασει τα 2 ευρω το λιτρο. Θα γονατισουμε ,οι μετακινησεις μας θα γινουν ειδος πολυτελειας, χώρια τα επαχθη διοδια και ζητας να αφανισουμε την εναλλακτικη λυση μετακινησης. Τι να πω, εκπλησσομαι. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon May 03, 2010 12:51 am Post subject: |
|
|
Δεν είναι απλό το ζήτημα, αλλά επέτρεψέ μου να πω ότι στην κατάσταση μας δεν χωράνε συναισθηματισμοί ούτε υποθέσεις. Τα πράγματα είναι απλά. Όταν χρωστάμε ακόμα και το κωλόχαρτο της τουαλέτας στο σπίτι μας, ή τα πουλάμε ή τα κλείνουμε μέχρι νεοτέρας. Και δε μιλάω μόνο για τον ΟΣΕ, αλλά δυστυχώς και ο ΟΣΕ ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Είναι αυτοκτονία την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ στιγμή να συντηρούμε τον ΟΣΕ σκεφτόμενοι ότι δεν μπορούμε να μην έχουμε τρένο (όπου στην ουσία ΔΕΝ έχουμε, διάφορους λόγους) ή ότι καααααποτε οι υποδομές θα βελτιωθούν. Ή λοιπόν βγαίνει ένα σχέδιο ανάπτυξης και έργων ή πουλιέται ή κλείνει. Το να μένει έτσι όπως είναι τώρα ανοιχτός είναι έγκλημα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon May 03, 2010 1:00 am Post subject: |
|
|
Ψυχραιμια βρε παιδια. Δεν κλεινει ετσι ενα δικτυο που μπορει να βοηθησει την οικονομια, οχι συντηρωντας και πληρωνοντας ενα προσωπικο που δεν ενδιαφερεται να προσφερει, αλλα μπορουν να γινουν συνεργασιες, να δοθουν γραμμες προς εκμεταλλευση κ.α. Οι κινεζοι ενδιαφερονται για το εμπορευματικο εργο, οι γαλλοι για τον προαστιακο, αφηστε να δουμε τι μπορει να γινει. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon May 03, 2010 1:27 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς. Και γω αυτό είπα. Να τα δώσουν να τα εκμεταλευτούν άλλοι για να υπάρχουν πολλαπλά οφέλη. Να γλυτώσουμε από το χρέος, να δώσουμε την ευκαιρία σε τοπικές κοινωνίες να αναπτυχθούν από τουρισμό αλλά και από εργαζόμενους που θα έρχονται από αλλούς ή να γίνεται μεταφορά προιόντων. Αυτό που είπα είναι ότι η τωρινή μορφή είναι εγκλημα να συντηρείται χωρίς να αλλάζει τίποτα επειδή οι εργατοπατέρες μας δεν ξέρουν καν τι είναι μετρική και τι κανονική γραμμή. Μη μιλήσω για ηλεκτροκίνηση... που να κάθονται να μαθαίνουν τώρα διαφορετικές τεχνολογίες? Πάλι καλά που δεν καίμε ακόμα κάρβουνο δηλαδή... |
|
Back to top |
|
|
|