View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 2:32 pm Post subject: |
|
|
Το αρνητικό των τελευταίων ημερών είναι ότι όπως έχω μάθει έχουν σταματήσει τα έργα στον κόμβο της Ροδίτσας (Λαμία) και στην παράκαμψη Στυλίδας . Ξέρει κανείς κάτι γι'αυτό??
Επίσης για όπιον είναι γνώστης της περιοχής των Τρικάλων: διαβάζοντας για την κατασκευή της δυτικής περιφερειακής μπερδεύτηκα τελείως. Έχει ολοκληρωθεί κάποιο τμήμα του δρόμου αυτού και κατασκευάζεται το υπόλοιπο? Γιατί τη λέμε δυτική περιφερειακή, έχουν και άλλη περιφερειακή τα Τρίκαλα? Επίσης προχωράνε τα έργα της Λάρισας - Τρικάλων, θα ολοκληρωθεί ποτέ?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 3:34 pm Post subject: Υποδομές και έργα |
|
|
Pindos10: πράγματι δεν έλεγε όνομα, έπρεπε. Πάντως, ο δρόμος Τρίκαλα-Καλαμπάκα είναι όλος με διαχωριστική νησίδα? |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 7:53 pm Post subject: |
|
|
http://epirusgate.blogspot.com/2010/04/blog-post_7759.html
Να ένα καινούργιο άρθρο για τις εξελίξεις στην Ιονία οδο.
Πρίν απο λίγες μέρες πήγα οδικώς απο Άρτα στα Γιάννενα και είδα αρκετά τεχνικά για την Ιονία,δυστυχώς δεν είχα κάμερα μαζί μου για να τραβήξω καμια φωτογραφία...Την επόμενη φορά θα είμαι εφοδιασμένος...
Το τμήμα του Κομποτίου έχει τελειώσει αλλά δεν αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία πριν την κατασκευή του κόμβου στην περιοχή του Πέτα...
Ένας φίλος μου που δουλεύει στο έργο μου είπε οτι τώρα πληρώθηκαν για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Γενάρη... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 10:05 pm Post subject: |
|
|
Σε ποιό σημείο γινόντουσαν τα έργα που λες? νοτιότερα της παράκαμψης Άρτας? (δηλ στο τμήμα που χρόνια περιμένουμε παράδοση και εκτελείται νομίζω από το δημόσιο)
Ή βοριότερα? Γιατί βόρεια της Φιλιπιάδας η χάραξη δεν ακολουθεί την χαράδρα του Λούρου... αλλά στο περίφημο αιματοβαμένο φανάρι της παράκαμψης παίρνει απότομη στροφή προς τα πάνω.
Btw ξέρει κανείς η κίνηση από πόλη της Πρέβεζας πως θα εξυπηρετέιται? Από τον κόμβο Φιλιππιάδας (δηλ. θα διασχίζουμε όλο το 'όμορφο' χωριό για να μπούμε στο δρόμο) ή προβλέπεται ενδιάμεσος κόμβος μεταξύ Άρτας - Φιλιππιάδας? |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 11:06 pm Post subject: Ιόνια Οδός |
|
|
**** Πάντως τα έργα πρέπει να έχουν ξεκινήσει και στο κομμάτι ΜΕΤΑ το Κομπότι, πηγαίνοντας από Άρτα προς Μενίδι. Δεν είναι εμφανή από την παλιά εθνική, όμως φανταστείτε ότι καθώς κατευθυνόμαστε προς Μενίδι, και αφού περάσουμε τη Συκούλα (ή κάπου εκεί), πάνω αριστερά στο βουνό έχει αποψιλωθεί μια αρκετά μεγάλη περιοχή.
Δημιουργείται 'χάραξη' δηλαδή, με κατεύθυνση πίσω από το βουνό που βρίσκεται πάνω απ το Μενίδι (Μακρυνόρος). Και η πορεία της χάραξης είναι ανηφορική, αφού πρέπει να 'πιάσει' το οροπέδιο που βρίσκεται εκεί πίσω.
Η εικόνα όπως φαίνεται από μακριά είναι όπως ήταν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το τμήμα πίσω από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ στο Αντίρριο. Και το μήκος της αποψίλωσης μου φάνηκε αρκετά μεγάλο.
**** Κατά τα άλλα όσοι ταξιδέξαμε την περίοδο των γιορτών από την περιοχή είδαμε ότι το έργο έχει 'πάρει μπροστά' σε αρκετά τμήματα, ιδιαιτέρως στην περιοχή από Ευηνοχώρι μέχρι Κεφαλόβρυσο (Μεσολόγγι κλπ). Απλώς και εγώ δεν μπόρεσα να σχηματίσω γενική εικόνα γιατί είναι πολλά τα σημεία στα οποία η καινούρια χάραξη δεν ακολουθεί την παλιά και δεν φαίνεται από τον τωρινό δρόμο. Έχεις την άισθηση όμως ότι 'κάτι γίνεται' από κάποιες φευγαλέες εικόνες που πιάνει το μάτι μακριά από το δρόμο.
Φαίνεται επίσης να δουλεύουν πλέον συστηματικά και μετά τον Κουβαρά, πηγαίνοντας προς Αμφιλοχία στο δεξί μας χέρι μετά το εργοστάσιο της Knauff, όπου η χάραξη γίνεται από την απέναντι πλευρά της λίμνης σε σχέση με τη σημερινή οδό. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 12:57 am Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Το αρνητικό των τελευταίων ημερών είναι ότι όπως έχω μάθει έχουν σταματήσει τα έργα στον κόμβο της Ροδίτσας (Λαμία) και στην παράκαμψη Στυλίδας . Ξέρει κανείς κάτι γι'αυτό??
Επίσης για όπιον είναι γνώστης της περιοχής των Τρικάλων: διαβάζοντας για την κατασκευή της δυτικής περιφερειακής μπερδεύτηκα τελείως. Έχει ολοκληρωθεί κάποιο τμήμα του δρόμου αυτού και κατασκευάζεται το υπόλοιπο? Γιατί τη λέμε δυτική περιφερειακή, έχουν και άλλη περιφερειακή τα Τρίκαλα? Επίσης προχωράνε τα έργα της Λάρισας - Τρικάλων, θα ολοκληρωθεί ποτέ?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
Mετα την παρουσιαση του Στυλιδα-Ραχες που εγινε εδω τον Μαρτιο, θα μαθεις περισσοτερα.
Στο δευτερο μερος των αποριων σου, παρακατω μια απεικονιση των περιφερειακων δρομων των Τρικαλων, που οπως βλεπεις η δυτικη περιφερειακη ειναι ημιτελης και πρεπει να "κουμπωσει" με την Τρικαλων-Καλαμπακας.
Demis wrote: | Πάντως, ο δρόμος Τρίκαλα-Καλαμπάκα είναι όλος με διαχωριστική νησίδα? |
Tσιμεντενια νησιδα στους ισοπεδους κομβους Μ.Κεφαλοβρυσου και Βασιλικης και μεταλλικες μπαριερες μεχρι λιγο πριν την Καλαμπακα. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 1:00 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα στηνΙόνια από Αντίρριο μέχρι Κεφαλόβρυσο βρίσκονται σε ικανοποιητικό στάδιο. Σε αρκετά σημεία γίνονται καθαρισμός-εξυγίανση του εδάφους. Ελπίζω σε 2 χρόνια από Παλιοβούνα μέχρι Χαλίκι να είναι έτοιμο το τμήμα ( μόνη καθυστέρηση η σήραγγα στην Παλιοβούνα,λογικό ).
Αν όλα πάνε κατ'ευχήν prevezane, η γενέτειρά σου θα έχει σε λίγα χρόνια δυο δρόμους σύνδεσης με την Ιόνια ( Άκτιο-Αμβρακία, και Πρέβεζα-Φιλιππιάδα ).
Ποιος σας πιάνει! |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 2:10 pm Post subject: |
|
|
Prevezane,προβλέπεται κόμβος στο σημειο που οι 2+2 γίνονται 1+1 κοντά στην Καμπή.Πέρασα πριν μια βδομάδα από το σημείο και τράβηξα τις φωτο που ανέβασε ο corfu στα ορια των νομών πρέβεζας-ιωαννίνων. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 2:27 pm Post subject: |
|
|
Ηπια διέλευση από Καϊάφα, αυτοκινητόδρομος στο Καλό Νερό - Κυπαρισσία
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σελ. 40 (10/4/2010).
www.eleftherianews.gr
Έξυπνη λύση. Μπράβο τους.
επίσης αναφέρει, κατα τον Ρέππα, για παράδοση του Παραδείσια-Τσακώνα το α εξάμηνο του 2011, κάτι που φαίνεται εφικτό.
και για τους εσωτερικούς δρόμους της Μεσσηνίας γράφει:
Quote: | ....
2. Ο Δυτικός Αξονας, Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα θα εκτελεστεί χωρίς κανένα πρόβλημα και η απόφαση του υπουργείου είναι το τμήμα της Λίμνης Καϊάφα να μείνει ως έχει με κάποιες βελτιώσεις και ως αντιστάθμισμα θα κατασκευασθεί σύγχρονος αυτοκινητόδρομος από το Καλό Νερό μέχρι την Κυπαρισσία.
3. Για το τμήμα Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη και ύστερα από συναντήσεις που είχα από τον Απρίλιο του 2007, με τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά , είχαμε ξεκινήσει τις διαδικασίες για ανάθεση και εκπόνηση μελέτης η οποία τελειώνει σε λίγο χρόνο. Αφού λοιπόν το ίδιο το υπουργείο είχε από τότε προεγκρίνει το έργο και είχε διαθέσει περίπου 5 εκατ. ευρώ για τις μελέτες, αλλά και με δεδομένη την θέληση και του σημερινού υπουργού κ. Ρέππα, μόλις παραδοθεί η μελέτη θα δημοπρατηθεί η εκτέλεση του έργου.
4. Ακόμη ο κ. Ρέππας δεσμεύθηκε να εξετάσει την δυνατότητα χρηματοδότησης και κατασκευής, σε πρώτη φάση, του τμήματος από τον Ριζόμυλο μέχρι και την παράκαμψη του Πεταλιδίου, αφού υπάρχει και έτοιμη μελέτη, καθώς και τα τμήματα του επαρχιακού μας δικτύου από Μεσσήνη μέχρι Μελιγαλά και από Φιλιατρά μέχρι Γαργαλιάνους , που επίσης υπάρχουν μελέτες». |
καλά...αν γίνουν όλα αυτά η Μεσσηνία θα γίνει Βέλγιο, αν και δε μιλάμε για αυτοκινητόδρομους αλλά δρόμους 2+2 και 1+1 αλλά σύγχρονους.
Last edited by vas8 on Sat Apr 10, 2010 2:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 2:33 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω να κατασκευαστεί παράκαμψη στη πόλη της Ζαχάρως.... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 2:36 pm Post subject: |
|
|
δεν νομίζω ότι έχει ποτέ τεθεί θέμα για το τμήμα της Ζαχάρως. Εκεί θα γίνει ο δρόμος όπως έχει σχεδιαστεί.
δε γνωρίζω εάν θα περνά ανατολικά αλλά αυτό είναι το πιο πιθανό.
Αλλιώς θα τους "κόψει" από τη θάλασσα. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 2:59 pm Post subject: |
|
|
Είναι πολύ δύσκολη η περιοχή, έχει αραιή δόμηση παντού από το βουνό μέχρι τη θάλασσα... από όπου και να περάσει ο δρόμος θα υπάρχει γκρίνια εκτός αν πήγαινε πάνω από το βουνό με σήραγγες και κόστιζε ένα σωρό λεφτά... Αφού βγάλανε άκρη με τον Καιάφα λογικά θα προχωρήσει το έργο κανονικά πλέον. |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 10:00 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Σε ποιό σημείο γινόντουσαν τα έργα που λες? νοτιότερα της παράκαμψης Άρτας? (δηλ στο τμήμα που χρόνια περιμένουμε παράδοση και εκτελείται νομίζω από το δημόσιο)
Ή βοριότερα? Γιατί βόρεια της Φιλιπιάδας η χάραξη δεν ακολουθεί την χαράδρα του Λούρου... αλλά στο περίφημο αιματοβαμένο φανάρι της παράκαμψης παίρνει απότομη στροφή προς τα πάνω. |
Τα εργα γινόταν βορειότερα της Φιλιπιάδας, πρίν και μετά το χωριό Ανώγειο στο νομό Πρεβέζης... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 10:41 pm Post subject: Re: Ιόνια Οδός |
|
|
einsiedeln wrote: | **** Πάντως τα έργα πρέπει να έχουν ξεκινήσει και στο κομμάτι ΜΕΤΑ το Κομπότι, πηγαίνοντας από Άρτα προς Μενίδι. Δεν είναι εμφανή από την παλιά εθνική, όμως φανταστείτε ότι καθώς κατευθυνόμαστε προς Μενίδι, και αφού περάσουμε τη Συκούλα (ή κάπου εκεί), πάνω αριστερά στο βουνό έχει αποψιλωθεί μια αρκετά μεγάλη περιοχή.
Δημιουργείται 'χάραξη' δηλαδή, με κατεύθυνση πίσω από το βουνό που βρίσκεται πάνω απ το Μενίδι (Μακρυνόρος). Και η πορεία της χάραξης είναι ανηφορική, αφού πρέπει να 'πιάσει' το οροπέδιο που βρίσκεται εκεί πίσω.
Η εικόνα όπως φαίνεται από μακριά είναι όπως ήταν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το τμήμα πίσω από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ στο Αντίρριο. Και το μήκος της αποψίλωσης μου φάνηκε αρκετά μεγάλο.
**** Κατά τα άλλα όσοι ταξιδέξαμε την περίοδο των γιορτών από την περιοχή είδαμε ότι το έργο έχει 'πάρει μπροστά' σε αρκετά τμήματα, ιδιαιτέρως στην περιοχή από Ευηνοχώρι μέχρι Κεφαλόβρυσο (Μεσολόγγι κλπ). Απλώς και εγώ δεν μπόρεσα να σχηματίσω γενική εικόνα γιατί είναι πολλά τα σημεία στα οποία η καινούρια χάραξη δεν ακολουθεί την παλιά και δεν φαίνεται από τον τωρινό δρόμο. Έχεις την άισθηση όμως ότι 'κάτι γίνεται' από κάποιες φευγαλέες εικόνες που πιάνει το μάτι μακριά από το δρόμο.
Φαίνεται επίσης να δουλεύουν πλέον συστηματικά και μετά τον Κουβαρά, πηγαίνοντας προς Αμφιλοχία στο δεξί μας χέρι μετά το εργοστάσιο της Knauff, όπου η χάραξη γίνεται από την απέναντι πλευρά της λίμνης σε σχέση με τη σημερινή οδό. |
Ακριβώς έτσι είναι η κατάσταση, υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία γίνονται εργασίες από Πάτρα προς Άρτα/Γιάννενα.
Από Πάτρα ερχόμενος (μέχρι Άρτα) μπορέι κάποιος να δεί έργα:
* Στη Μακύνεια μετά το Αντίρριο, δεξιά στο βουνό που γίνεται σήραγγα.
* Πίσω από τη Θερμοζέλ
* Τη σήραγγα της Καλυδώνας στο Ευηνοχώρι
* Από την πίσω μεριά της σήραγγας Καλυδώνας προς Μεσολόγγι από τα δεξιά, χωματουργικά και μικρά τεχνικά.
* Μετά το Μεσολόγγι από τα αριστερά του δρόμου χωματουργικά που φτάνουν μέχρι την αρχή της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο.
* Χωματουργικά μετά την Knauf
* Εκχερσώσεις στη Συκούλα (φαίνονται πηγαίνοντας προς Πάτρα από τα αριστερά).
Έχω μια απορία: Μετά τη Θερμοζέλ και το χωριό Γαβρολίμνη προς τα που πάει ο δρόμος έτσι ώστε να φτάσει τη σήραγγα Καλυδώνας στο Ευηνοχώρι;
Λογικά κάπου θα πρέπει να γίνει και γέφυρα στον ποταμό Εύηνο. Μήπως γνωρίζει κάποιος λεπτομέρεις για τη χάραξη εκεί; Από το δρόμο δε φαίνεται κάτι πάντως.
agr-engineer wrote: | Τα έργα στηνΙόνια από Αντίρριο μέχρι Κεφαλόβρυσο βρίσκονται σε ικανοποιητικό στάδιο. Σε αρκετά σημεία γίνονται καθαρισμός-εξυγίανση του εδάφους. Ελπίζω σε 2 χρόνια από Παλιοβούνα μέχρι Χαλίκι να είναι έτοιμο το τμήμα ( μόνη καθυστέρηση η σήραγγα στην Παλιοβούνα,λογικό ).
Αν όλα πάνε κατ'ευχήν prevezane, η γενέτειρά σου θα έχει σε λίγα χρόνια δυο δρόμους σύνδεσης με την Ιόνια ( Άκτιο-Αμβρακία, και Πρέβεζα-Φιλιππιάδα ). |
Το κομμάτι από Αντίρριο μέχρι νότιο άκρο της παράκαμψης Αγρινίου έχει ημερομηνία παράδοσης τον Απρίλιο του 2011, σε ένα χρόνο δηλαδή. Αν εξαιρέσουμε την σήραγγα στην Κλόκοβα, δεν το προλαβαίνουν κατα τη γνώμη σου; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 2:50 pm Post subject: Υποδομές και έργα |
|
|
Φιλε pindos10 σ'ευχάριστω. Με ενδιαφέρουν φωτογραφίες ΣEA από όλους τους Ελληνικούς αυτοκινητοδρομους |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 3:54 pm Post subject: Τριπολη Καλαματα |
|
|
Χρονια Πολλα και απο εμενα
vas8 συγχαρτηρια για το αψογο φωτορεπορταζ σου....
Πριν απο 2 ωρες γυρισα απο Μεσσηνια....χαρηκα και εγω οπως και ολοι οι Μεσσηνιοι το νεο τμημα που παραδοθηκε, και ειπαμε αντιο στις στροφες της Μεγαλοπολης
αν και Κυριακη, το εργοταξια πιο πριν την Αλλαγη μεχρι και την Τριπολη δουλευαν στο φουλ...οποτε ισως να ειναι εφικτη η παραδοση ολου του δρομου (εως τα Παραδεισια) τον Αυγουστο (του 2010)....vas8, engineer μηπως να κανονισουμε τον Ιουλιο φωτορεπορταζ, για να δουμε και την εξελιξη απο κοντα;;;;; |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:44 am Post subject: Re: Ιόνια Οδός |
|
|
bokomolech wrote: |
agr-engineer wrote: | Τα έργα στηνΙόνια από Αντίρριο μέχρι Κεφαλόβρυσο βρίσκονται σε ικανοποιητικό στάδιο. Σε αρκετά σημεία γίνονται καθαρισμός-εξυγίανση του εδάφους. Ελπίζω σε 2 χρόνια από Παλιοβούνα μέχρι Χαλίκι να είναι έτοιμο το τμήμα ( μόνη καθυστέρηση η σήραγγα στην Παλιοβούνα,λογικό ). |
Το κομμάτι από Αντίρριο μέχρι νότιο άκρο της παράκαμψης Αγρινίου έχει ημερομηνία παράδοσης τον Απρίλιο του 2011, σε ένα χρόνο δηλαδή. Αν εξαιρέσουμε την σήραγγα στην Κλόκοβα, δεν το προλαβαίνουν κατα τη γνώμη σου; |
με βάση όπως θυμάμαι την εξέλιξη των έργων στην παράκαμψη Αγρινίου δεν το βλέπω σε ένα χρόνο. Εγώ το βλέπω 18μηνο, βάλε τέλος 2011 να σαι μέσα.
Βέβαια να προσθέσω ότι τελευταία φορά πέρασα από την περιοχή τα Χριστουγεννα (το πάσχα έπαιξε αεροπλάνο γιατί είχα ψιλιαστεί τη δουλειά με τις ουρές στην Ε.Ο.) και ότι επίσης οι πρόδρομες εργασίες έχουν γίνει σε μεγάλο βαθμό, ενώ πουθενά δεν υπάρχουν μεγάλα τεχνικά (1 γέφυρα και 2 σύρραγγες, μάλιστα χωρίς την Κλόκοβα δεν είναι και τίποτα.
Πάντως αν έχει κανείς καμία φώτο θα τον ευχαριστούσα πολύ.... (Αν γίνονται τόσα σκαψίματα όσα λέει ο bokomolech, ίσως αξίζει μια εξόρμηση καταγραφή)
Τέλος όσον αφορά στη χάραξη πέρα από το ερώτημα του bokomolech, που με ενδιαφέρει και εμένα, αν ξέρει κανείς και που ενώνεται το Αμβρακία Άκτιο με την Ιονία (κόμβος και χωρο΄θέτηση) |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 63
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 9:03 am Post subject: |
|
|
Ετσι ειναι τα πραγματα, με την Ιονια. Επεστρεψα απο Αρτα χθες το πρωι, και υπαρχουν παντου χωματουργικα απο το Κεφαλοβρυσο μεχρι το Αντιρριο.
Στη δε Ολυμπια (Πατρα-Κορινθος) δουλευαν και Κυριακη |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 11:06 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με την "τράμπα" μεταξύ του τμήματος της Ολυμπίας οδού στον Καιάφα και του τμήματος Καλό Νερό - Κυπαρισσία, είναι θετικό αλλά θα πρέπει να συνδυαστεί και με την ανατολική παράκαμψη της Κυπαρισσίας έτσι ώστε η οδός να πέσει στην αρκετά φαρδιά οδό Κυπαρισσίας - Φιλιατρών η οποία μπορεί επίσης να αναβαθμιστεί περαιτέρω. Θυμιζω τα σχετικά άρθρα στον τοπικό Μεσσηνιακό τύπο. Στη συνεχεια εντασονται και οι σχετικές μελετες για το τμημα Φιλιατρά Γαργαλιάνοι και πάει λέγοντας μέχρι την Πυλο εξυπηρετωντας και την ΠΟΤΑ στου Ρωμανου. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:12 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | [...]Btw ξέρει κανείς η κίνηση από πόλη της Πρέβεζας πως θα εξυπηρετέιται? Από τον κόμβο Φιλιππιάδας (δηλ. θα διασχίζουμε όλο το 'όμορφο' χωριό για να μπούμε στο δρόμο) ή προβλέπεται ενδιάμεσος κόμβος μεταξύ Άρτας - Φιλιππιάδας? |
Γεφυρα Καλογήρου δεξιά και ευθεία μεσα απο τους Χαλκιάδες, όπως παλιά, τωρα έχει και λιγη κίνηση...
Το μειον ειναι οτι μπλέκεις στα πολλά φανάρια της Αρτας |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:20 pm Post subject: |
|
|
Για την Ιονία οδό σε αυτά τα σημεία είδα και εγώ έργα το Πάσχα. Μπορεί ακόμα να έχουμε πολύ καιρό για την παράδοση κάποιου τμήματος, μπορεί η κατάσταση σε όλη τη διαδρομή να είναι πιο δύσκολη τώρα με τα έργα αλλά αυτόματα φτιάχνει η ψυχολογία σου που επιτέλους ξεκίνησαν τα έργα.
Πάντως στην περίπτωση της Ιονίας οδού δεν υπάρχει πλέον καμία δεσμευτική ημερομηνία. Για να ίσχυαν οι ημερομηνίες αυτές βασική προϋπόθεση ήταν να είχαν γίνει εντός χρονοδιαγράμματος οι απαλλοτριώσεις από το Δημόσιο. Η διαδικασία αυτή καθυστέρησε πάρα πολύ. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 2:00 pm Post subject: Re: Ιόνια Οδός |
|
|
prevezanos wrote: |
Τέλος όσον αφορά στη χάραξη πέρα από το ερώτημα του bokomolech, που με ενδιαφέρει και εμένα, αν ξέρει κανείς και που ενώνεται το Αμβρακία Άκτιο με την Ιονία (κόμβος και χωροθέτηση) |
Εδώ είναι ένα από τα ωραιότερα σημεία, νομίζω ότι το είχαμε σχολιάσει και με την προκύρηξη - αν πιστέψει κανείς το χάρτη, απλούστατα δεν ενώνονται, καθώς βρίσκονται σε διαφορετικές πλευρές της λίμνης. Και για να φτιάξει κανείς αυτήν την πρόσβαση χρειάζεται μεγάλο τεχνικό ανάμεσα στις δύο λίμνες. |
|
Back to top |
|
|
|