View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 2:42 pm Post subject: |
|
|
Eκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης της Δυτικής Αχαΐας θα συναντηθούν τη Μεγάλη Τρίτη με τον Ρέππα, για να ζητήσουν αλλαγή της χάραξης της Πατρών – Πύργου στο ύψος του Δήμου Βραχνεΐκων. Θεωρούν (και μάλλον έχουν δίκιο) ότι η τωρινή χάραξη διχοτομεί τα χωριά τους και ζητούν να περάσει ο δρόμος νοτιότερα. Το αίτημα είχε γίνει δεκτό πέρισυ προφορικά από τον Σουφλιά, αλλά τώρα με τη νέα κυβέρνηση οι διαπραγματεύσεις αρχίζουν απ' την αρχή.
Tο ποσό που απαιτείται για την αλλαγή της χάραξης υπολογίζεται στα 100 εκ. ευρώ, ψιλοπράγματα, ειδικά αυτή την εποχή.... |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 4:51 pm Post subject: |
|
|
Καταγγελίες για σκόπιμη αλλαγή χάραξης του οδικού άξονα Αιτ/νιας-Ευρυτανίας
Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας "Ευρυτανικά νέα" διαμαρτύρονται έντονα οι δημότες και κάτοικοι της Δυτικής Ευρυτανίας για την αδιαφορία της πολιτείας και τη στάση κάποιων τοπικών "παραγόντων" οι οποίοι, ενώ υπάρχει η χάραξη του δυτικού οδικού άξονα Καρπενήσι - Αγρίνιο μέσω Φραγκίστας, προσπαθούν να πείσουν τους πολίτες ότι ο μοναδικός οδικός άξονας για Αγρίνιο διέρχεται μέσω Προυσού. Ζητούν να στηρίξουν τον οδικό άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο έτσι όπως έχει χαραχθεί.
Μεταξύ άλλων τονίζουν: "Βρισκόμαστε στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα και διαπιστώνουμε ότι το φλέγον και καίριο θέμα της βελτίωσης του Εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου όχι μόνο παραμένει στάσιμο, αλλά και επιδεικνύεται μια προκλητική αδιαφορία από τους αρμόδιους φορείς του τόπου μας.
Το ζωτικότερο θέμα για την επιβίωση και ανάπτυξη της Δυτικής Ευρυτανίας και όχι μόνο, φαίνεται ότι σκοπίμως εγκαταλείπεται στο έλεος της τύχης του, εγκαταλελειμμένος σαν να πρόκειται για κάποιον άνευ σημασίας δασικό δρόμο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, διάφοροι παράγοντες του νομού μας τοποθετούνται με πρωτοφανή εχθρότητα ενάντια στην προοπτική ριζικής αναδιάρθρωσης του εν λόγω οδικού άξονα θεωρώντας ότι το μέλλον της οδικής επικοινωνίας με την Αιτωλοακαρνανία είναι δια μέσω Προυσού.
Θα ήταν σκόπιμο να τονιστεί ότι τα μεγάλα οδικά έργα δεν γίνονται με βάση μικροκομματικά, καιροσκοπικά και ιδιοτελή μικροσυμφέροντα αλλά με βάση την προοπτική αναζωογόνησης του νομού μας, ο οποίος κατά τα 2/3 οφείλει την ύπαρξή του στο τμήμα της Ευρυτανίας από το όριο του ποταμού Μέγδοβα και δυτικά.
Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Καρπενήσι - Αγρίνιο χαράχθηκε και είχε και έχει σκοπό, πλην της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και την οικονομική και εμπορική ανάπτυξη όχι μόνο της Ευρυτανίας αλλά και τη διεύρυνση των παραπάνω δραστηριοτήτων με το σύνολο της Αιτωλοακαρνανίας, την πρόσβαση στην Ήπειρο.
Τα οφέλη από την παραπάνω επικοινωνία είναι αυτονόητα για το νομό μας γενικά και δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση (άλλωστε γιΆ αυτό κατασκευάστηκαν οι σύγχρονες γέφυρες Κρεμαστών και Τατάρνας).
Είναι λοιπόν απορίας άξιον πώς οι παραπάνω προαναφερθέντες «παράγοντες» εθελοτυφλούν μπροστά στα οφθαλμοφανή οφέλη που προκύπτουν από τη δραστική βελτίωση του εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου μέσω της υπάρχουσας χάραξης."
http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/2010/03/blog-post_2115.html
Μα καλά, η Εθνική Οδός Αγρινίου - Καρπενησίου - Λαμίας υπΆ αριθμό 30 που μάλιστα ανήκει και στο διευρωπαϊκό δίκτυο Ε με αριθμό Ε 962 δεν έχει οριοθετημένη χάραξη από τη Γέφυρα Επισκοπής - Φραγκίστα κλπ...;
Όλοι οι οδικοί χάρτες αυτή η διαδρομή υποδεικνύουν.
Ωστόσο το Μητρώο εθνικών οδών το αφήνει λίγο φλου διότι αναφέρει ως ΕΟ 38 το Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο - Θέρμο χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το τμήμα Καρπενήσι - Αγρίνιο. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 10:33 pm Post subject: |
|
|
Kαρπενησι-Προυσσος-Αγρινιο 80χλμ.
Καρπενησι-Φραγκιστα-Αγρινιο 110χλμ.
Εχοντας στο μυαλο μας την ελλειψη πορων, θα πρεπει να δουμε ποιες βελτιωσεις μπορουμε να κανουμε απο τη Λαμια μεχρι το Αγρινιο μεσω Καρπενησιου, καθως σκεψεις για νεες χαραξεις και μεγαλα τεχνικα θα πρεπει να εγκαταληφθουν. Μπορει π.χ. να κατασκευαστει η παρακαμψη Μακρακωμης, οπου θα βελτιωσει το χρονο για Καρπενησι. Η παρακαμψη Καρπενησιου εχει σχεδον ολοκληρωθει και ενα τμημα της εχει δοθει στην κυκλοφορια.
Απο κει και περα παρουσιαζονται μεγαλα προβληματα και στις δυο διαδρομες.
Για Αγρινιο μεσω Προυσσου εχουμε συνεχεις κατολισθησεις στην Ποταμια(Μικρο Χωριο) και μετα το "πατημα της Παναγιας" οπου ο δρομος στενευει και μεχρι τον Προυσσο εχουμε συνεχεις πτωσεις βραχων. Μετα τον Προυσσο εχουμε φοβερη κατολισθηση και ο δρομος παραμενει κλειστος.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3835
Για Αγρινιο μεσω Φραγκιστας θα πρεπει οπωσδηποτε να βελτιωθει η χαραξη απο το Καρπενησι μεχρι τη Φραγκιστα η οποια ειναι απαραδεκτη. Ειδικα μετα τη διαβαση Μπαγασακι και μεχρι τη μεταλλικη γεφυρα του Ταυρωπου οι στροφες μπορουν να "γονατισουν" τον καθε ανυποψιαστο που θα δοκιμασει τη διαδρομη. Μιλαμε για μια υψομετρικη διαφορα περιπου 700 μετρων(απο τα 650μ. στα 1350μ.) ,με συνεχεις φουρκετες. Περνωντας τη Φραγκιστα και πριν τη γεφυρα της Επισκοπης ειχαμε πριν 1 ή 2 χρονια αν θυμαμαι καλα, αλλη μια μεγαλη κατολισθηση, οπου εχει γινει απλα ενας καθαρισμος του δρομου. Μετα τη γεφυρα εχουμε συνεχεις κατολισθησεις σε Χουνη και Αγ. Βλαση, χώρια το στροφιλικι μεχρι το Αγρινιο.
Απο Φραγκιστα βεβαια ειχαν δωσει καποια χρηματα και ειχαν κατασκευασει και βελτιωσει την προσβαση σε Αμφιλοχια και Αγρινιο, μεσω της γεφυρας Ταταρνας, οπου ειχα αναρτησει και φωτο απο τη διαδρομη.
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=1436&postdays=0&postorder=asc&start=3175 |
|
Back to top |
|
|
heavyg Visitor
Joined: 25 Apr 2009 Posts: 8 Location: Ioannina
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 11:10 am Post subject: Re: Υποδομές και έργα |
|
|
Αν πρόσεξες την ημερομηνία του άρθρου, είναι απο πέρυσι
Δεν βλέπω καμμια πρόοδο στους ΣΕΑ της Εγνατίας, τουλάχιστον εδω στην Ήπειρο |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
|
Ανέβηκα προχθές μέχρι το Μέτσοβο.Η Τ9-11 ειναι ετοιμη για ασφαλτόστρωση.Λείπουν ακόμη τα κιγκλιδώματα και ο φωτισμός.Ενας μήνας ακόμη σίγουρα.Οι ρυθμοί έχουν χαλαρώσει.... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 1:45 pm Post subject: |
|
|
Κάτι λίγο άσχετο, αλλά μου ήρθε φλασιά εκεί που έβλεπα ειδήσεις. Τα έργα στην Υλίκη για ποιο λόγο γίνονται? Αυτό που μπορώ να παραδεχτώ είναι ότι ο υπάρχον δρόμος, έχει λίγο κλειστές στροφές, ικανές όμως να σου επιτρέψουν να πάς με 100χιλ. Κατά τα άλλα ο δρόμος ποτέ δεν πήζει, μιας και είναι κανονικός αυτοκινητόδρομος με 2+1 λωρίδες ενώ ούτε ατυχήματα έχω ακούσει να γίνονται λόγο επικινδυνότητας. Επισης, με την νέα χαραξη θα μιλάμε για συντόμευση της διαδρομής της τάξης των 2-3 λεπτών? Ενώ με την ολοκλήρωση των έργων, ο παλιός δρόμος τι θα απογίνει? Μήπως η εταιρεία θα κάνει αποκατάσταση ή θα τον δώσουν για χωράφια στους ντόπιους αγρότες ? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 3:47 pm Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Ανέβηκα προχθές μέχρι το Μέτσοβο.Η Τ9-11 ειναι ετοιμη για ασφαλτόστρωση.Λείπουν ακόμη τα κιγκλιδώματα και ο φωτισμός.Ενας μήνας ακόμη σίγουρα.Οι ρυθμοί έχουν χαλαρώσει.... |
Α ρε Τασο, τετοιες γεφυρουλες πριν την παραδοση της Εγνατιας τις ειχαν για ψωμοτυρι.
@ aikkin γινονται βελτιωσεις χαραξης στις πολυ επικινδυνες στροφες της Υλικης η μια μετα το 90 και μια στο τελος της λιμνης, αυτη που εχει παραδοθει ο κλαδος καθοδου ηδη. Εσυ ρωτας για ποιο λογο γινονται τα εργα στην Υλικη και δεν αφηναν τον δρομο ως ειχε. Εγω θα ρωτησω γιατι μετα το 90χλμ. δεν τραβηξαν μια ευθεια μεχρι το Καστρο. Ηδη αυτο θα πρεπει να συζητιοταν στην πρωτη μετατροπη του παλαιου δρομου σε αυτοκινητοδρομο, αλλα δεν εγινε ποτε. Και η Νεα Οδος βελτιωνει την υπαρχουσα χαραξη χωρις και αυτη να βγει ευθεια για το Καστρο. Μπορειτε πολυ ευκολα να δειτε τι επρεπε να γινει ανοιγοντας εναν χαρτη, οπου θα διαπιστωσετε ιδιοις ομμασι το πεταλο μετα την Υλικη. Το ακρο του πεταλου εναι ο υπαρχων κομβος Ακραιφνιου. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 4:32 pm Post subject: |
|
|
να υποθεσω το σχεδόν αυτονόητο , πως με τις στροφές κερδίζουν περισσότερα οι εργολάβοι ; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 4:51 pm Post subject: |
|
|
Κι ομως φιλε plati, εδω κατι αλλο πρεπει να συμβαινει. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 5:20 pm Post subject: |
|
|
Αν εχω καταλαβει καλα για το σημειο που μιλατε, μαλλον φταει η υψομετρικη διαφορα που πρέπει να "σβησει" και αυτο μπορει να γινει σε δεδομενοι χώρο μονο μεσω στροφων..(?) |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 6:44 pm Post subject: |
|
|
Η υψομετρική διαφορά είναι όντως αρκετά μεγάλη και με δεδομένο το γεγονός πως η μέγιστη κλήση σε αυτοκινητόδρομο θα πρέπει να είναι μέχρι 4% δεν ξέρω αν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές χωρίς στροφές.
---------------------------------------------------------------------
Τι πετυχαίνει μερικές φορές κανείς στη περιπλάνηση του στο αχανές διαδίκτυο...
Κατεβάζοντας αυτό το zip θα βρείτε εικόνες για:
Γενική Οριζοντιογραφία Κόμβου με πρανή
Λεπτομέρεια Ανισόπεδου Κόμβου Εγνατίας
Διατομή με αναβαθμούς (πέρασμα πάνω από σήραγγα)
Διατομές Κλάδων Κόμβου με Εθνική Οδό (δύο σήραγγες)
Μηκοτομή Κλάδου (διακρίνονται δύο γέφυρες)
Μηκοτομή Σήραγγας Αγίας Παρασκευής
Τυπική Διατομή Σήραγγας
του ανισόπεδου Κόμβου σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με τον Ε65.
---------------------------------------------------------------------
Μελέτη του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού (τμήμα 1) στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης για τον οδικό άξονα από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα
Εποπτική Προεπισκόπηση
---------------------------------------------------------------------
Μελέτη οδοποιίας του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) στο τμήμα 3
Εποπτική Προεπισκόπηση
---------------------------------------------------------------------
Και κάτι τελευταίο.
Engineer δεν ξέρω αν είδες ή γνωρίζεις, αλλά τι ετοιμάζει ο Μορέας στον κόμβο Τρίπολης...;
Απ ό,τι κατάλαβα απ όσα είδα ετοιμάζεται να διαπλατύνει το κλάδο της γέφυρας που βλέπει στη Τρίπολη από την οποία περνά ο αυτοκινητόδρομος πάνω από τη ΠΕΟ. Διαπλάτυνε τα ακρόβαθρα και έχει ήδη έτοιμους τους προκατασκευασμένα δοκάρια. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 9:09 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη θα διορθώσουν την στροφή που είναι πολύ σφιχτή τώρα?
Μπράβο τους. Νομιζα ότι θα το άφηναν έτσι. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 10:03 pm Post subject: |
|
|
To σημείο της Υλίκης το χα κοιτάξει από πολύ καιρό στο google και όντως ισχύει αυτό με την ευθεία, είχα μετρήσει και τις υψομετρικές διαφορές αλλά αυτό φαίνεται κι από μόνο του απ'το ανάγλυφο της περιοχής, μετά την πρώτη στροφή μπαίνοντας για Υλίκη ο δρόμος θα μπορούσε να ακολουθήσει μια διαγώνια διαδρομή ακόμα μες τα βουνά μέσα από ένα φυσικό πέρασμα και μετά βγαίνει στην πεδιάδα και συνεχίζει μέσα σ'αυτήν μέχρι να φτάσει στο Κάστρο. Πολύ περίεργο που επιλέχτηκε αυτή η χάραξη κι ακόμα περίεργο που τώρα με τη βελτίωση δε συζητήθηκε ένα τέτοιο σενάριο. Ποιος ξέρει θα χαν τους λόγους τους για να τον αφήσουν όπως ήταν. Σε κάθε περίπτωση η ΠΑΘΕ έχει κι άλλα μαύρα σημεία και μάλιστα στις καμπύλες στο ύψος της Μαλεσίνας που εκεί μάλλον δεν μπορεί να γίνει κάτι εύκολο όπως στην περίπτωση της Υλίκης, μετά άλλο ένα εκνευριστικό σημείο είναι μετά τις Ράχες με τις αλλεπάλληλες στροφές που απ'όσο ξέρουμε δεν προβλέπεται βελτίωση της χάραξης, καθώς επίσης και στο ύψος του Αερινού στο Βόλο όπου δε φαίνεται να ενδιαφέρθηκαν ποτέ να βελτιώσουν κι εκεί τη χάραξη. Για τον Κόρινθο-Τρίπολη πάντως προνόησαν σε πολλά σημεία να βελτιώσουν τη χάραξη. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 11:36 pm Post subject: |
|
|
@ Engineer
Λογικά αυτό θα γίνει.
Ωστόσο δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, έχουν δουλειά...
Επειδή επάνω στην εν λόγω στροφή είναι και ο κόμβος θα πρέπει να μετακομίσουν και τη ράμπα εισόδου στον αυτοκινητόδρομο μαζί με τη λωρίδα επιτάχυνσης.
@ Beethoven
Στη περιοχή του Μαρτίνο/Μελεσίνα δεν τους παίρνει να κάνουν κάτι καλύτερο. Και εκεί το ανάγλυφο καθώς και οι υψομετρικές διαφορές είναι τεράστιες.
Στις Ράχες με μια σήραγγα θα μπορούσαν να αποφευχθούν οι τρεις καμπύλες.
Στους Αγ. Θεόδωρους και πάλι δεν τους παίρνει για κάτι καλύτερο.
Στο Αερινό υπάρχουν κάποιες καμπύλες, αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα. Απ ότι θυμάμαι εκεί το ανώτατο όριο ταχύτητας δεν πέφτει στα 90km/h όπως στα άλλα σημεία.
Τέλος όσο αφορά τη Κορίνθου-Τρίπολης, (η οποία είχε κατασκευαστεί με διαφορετικές προδιαγραφές και κανονισμούς από τους ισχύοντες σήμερα) η βελτίωση της χάραξης επιβάλλεται σε όλα τα σημεία όπου και γίνονται αλλαγές ώστε να χαρακτηριστεί ο δρόμος αυτός αυτοκινητόδρομος. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 12:39 am Post subject: |
|
|
Για τη χάραξη στην περιοχή Υλίκης είχα ακούσει από στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ πριν από 15 χρόνια ότι η αρχική μελέτη βελτίωσης του ΠΑΘΕ πράγματι ήταν ευθεία από το "90" μέχρι το Κάστρο, αλλά διαφώνησε ο Στρατός που τότε σχεδίαζε τη μεταφορά του ΚΕΒΟΠ από το Χαϊδάρι στην περιοχή αυτή, έτσι παρέμεινε η παλιά χάραξη. Μάλιστα ο άκυρος ΑΚ που υπάρχει εκεί προβλέφτηκε ακριβώς για την πρόσβαση του στρατοπέδου που όμως ποτέ δεν μεταφέρθηκε.
@stavros86
Οι κόμβοι της Τρίπολης δεν ήταν πλήρεις. Έτσι π.χ. από τον 2ο ΑΚ, τον καλούμενο και ΑΚ Σπάρτης, δεν μπορούσες να μπεις στην Τρίπολη , παρά μόνο να πάς προς Σπάρτη. Αυτό μάλλον για να μη χάσουν πελατεία τα καταστήματα της 1ης εισόδου π.χ. από κάποιους που ο εντός Τρίπολης προορισμός τους ήταν πιο κοντά στον 2ο ΑΚ. Αντίστοιχοι περιορισμοί υπήρχαν και στον 1ο ΑΚ. Όμως ο κόσμος έκανε διάφορες επικίνδυνες παρανομίες (πήγαινε λίγο προς Σπάρτη και έκανε επί τόπου αναστροφή) και ίσως αυτό πάει να διορθωθεί τώρα.
edit: Είδα στο google ότι στον 1ο ΑΚ δεν υπάρχει περιορισμός κινήσεων άρα τα έργα μάλλον αφορούν βελτίωση της κλειστής καμπύλης που ακολουθεί ευθυγραμμία 10 χλμ. Ελπίζω πάντως να συμπληρώσουν τον 2ο ΑΚ... |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 8:17 am Post subject: |
|
|
Καλημερα
Τα πρωτοσελιδα, τριων μεσσηνιακων εφημεριδων (ελευθερια, θαρρος, λογος) εχουν κοινο πρωτοσελιδο. Αφορμη η ομιλια στο ΤΕΕ Καλαματας του κ. Καρνεση.
......Το αθηναιο - λευκτρο, παραδιδεται την Μ. Τριτη.....
(σαν ψεμματα μου φαινεται)
Δυστυχως on-line ειναι ακομα τα πρωτοσελιδα, οποτε απο το μεσημερι και επειτα θα εχουμε περισσοτερες πληροφοριες, σχετικα με τα χρονοδιαγραμματα που εδωσε, για τα υπολοιπα τμηματα...ετσι για να εχουμε και κατι να γελαμε.... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 7:22 pm Post subject: |
|
|
ας βάλω εδω τι λέει το ΘΑΡΡΟΣ της Μεσσηνίας σχετικά:
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26197&Itemid=32
Quote: | ...Στην αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας, τη Μεγάλη Τρίτη συγκεκριμένα, θα σημάνει η αρχή του τέλους στο… Γολγοθά των οδηγών από την Καλαμάτα προς την Αθήνα και ανάποδα.
Την ημέρα αυτή, σύμφωνα με όσα είπε χθες ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής της ΕΥΔΕ Μελετών – Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου του υπουργείου Υποδομών, στην ημερίδα της Νομαρχιακής Επιτροπής Μεσσηνίας του ΤΕΕ για τους οδικούς άξονες, πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήναιο - Λεύκτρο, μέσω του οποίου θα παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης.
Από εκεί και πέρα, η επόμενη χρονική περίοδος ορόσημο για τον «πολύπαθο» αυτοκινητόδρομο είναι οι αρχές του προσεχούς φθινοπώρου. Τότε, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, θα είναι έτοιμο το τμήμα μέχρι τα Παραδείσια. Νωρίτερα θα έχουν ολοκληρωθεί κι όλα τα έργα στο τμήμα από την Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη.
Για το κομμάτι Παραδείσια – Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης επανέλαβε ότι πρόκειται για ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα και, εφόσον η χρηματοδότησή του συνεχιστεί απρόσκοπτα, θα ολοκληρωθεί κι αυτό σύμφωνα με όσα προβλέπονται. Υποστήριξε δε ότι ο δρόμος από την Τσακώνα μέχρι την Καλαμάτα, στο ύψος του νοσοκομείου, θα είναι έτοιμος το φθινόπωρο του 2011.
Όσο για την περιμετρική οδό της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, ο κ. Καρνέσης δεν έδωσε σαφή ημερομηνία ολοκλήρωσης. Σημείωσε, όμως, ότι σε κάθε περίπτωση το έργο θα υλοποιηθεί και οπωσδήποτε πριν από το Σεπτέμβριο του 2012, οπότε και ολοκληρώνονται οι ημερομηνίες κατασκευής της ανατολικής οδού (Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη - Καλαμάτα και το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη).
Αναφορά στη χθεσινή ημερίδα έγινε και στην «Ολυμπία Οδό». Για το προβληματικό τμήμα του Καϊάφα, ο κ. Καρνέσης σημείωσε ότι φαίνεται να προκρίνεται ως λύση η «μηδενική λύση»: στο συγκεκριμένο τμήμα, μήκους 5 χιλιομέτρων, δε θα γίνει νέα χάραξη, αλλά ο υπάρχων δρόμος θα βελτιωθεί.
Επιπλέον, είπε ότι τους προσεχείς μήνες θα εντατικοποιηθούν οι εργασίες κατασκευής του στο τμήμα από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, για να συνδεθεί έτσι με τον άλλο αυτοκινητόδρομο.
|
Τουμπεκί για την ημερομηνία παράδοσης της Τσακώνας και μεγάλες καθυστερήσεις στην κατασκευή του περιφεριακού Καλαμάτας.
Χαίρομαι για τη λύση που προκρίθηκε στον Καϊάφα.
"εντατικοποιηθούν οι εργασίες από Καλο Νερό έως Τσακώνα!!!!!" μα δεν έχουν ξεκινήσει καν. Α ρε δούλεμα που πέφτει. Ολοι ίδοιοι είστε....ΦΑΙΔΡΟΙ πολιτικάντηδες.
Την επόμενη εβδομάδα κατεβαίνω για Πασχα οπότε θα σας ετοιμάσω φωτορεπορτάζ όταν επιστρέψω. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 8:54 pm Post subject: |
|
|
Vas8
για το καλογερικο και το λευκτρο παραδεισια η ημερρομηνια που εδωσε ειναι (μαλλον) για γελια, εξαλλου απο εδω και περα θα τους κανει καλο καιρο,οποτε δικαιολογιες του στυλ "δεν μας βοηθησε ο καιρος και καθυστερησαμε" δεν υπαρχουν...
για το παραδεισια-τσακωνα, πρεπει ολοι να κλαιμε μια και επαψε πια να δινει ημερομηνιες.....
παντως για το καλο νερο - τσακωνα εχουν γινει καποιες εργασιες, τις οποιες τις βλεπεις οταν κατεβαινεις τις στροφες της τσακωνας....(προσωπικη μου γνωμη)
Τουλαχιστον θα κατεβουμε για Πασχα χωρις τις στροφες της μεγαλοπολης..... |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 12:22 pm Post subject: |
|
|
Καλημερα
Απο το σημερινο πρωτοσελιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
http://www.eleftherianews.gr/
1) Μ. Τρίτη Αθηναιο-Λευκτρο (1+1 μας εμεινε)
2) Αγουστος 2010 Καλογερικό (και βελτιώσεις Κορινθος - Τρίπολη)
3) Τέλος 2011 Παραδείσια - Τσακώνα και μέχρι το Νοσοκομειο Καλαμάτας
4) Σεπτεμβριος 2012 Λευκτρο - Σπάρτη κ περιφερειακος Καλαματας
5) 2014 ολοκληρωση Ολύμπιας Οδου
Κλασσικα, το χρονοδιαγραμμα για το Καλογερικο (μαλλον) ειναι για γέλια....αν το εχουμε μεχρι το δεκεβριο του 2010, ειναι καλα, ενω για το Παραδεισια - Τσακώνα
Περισσότερες πληροφορίες το βράδυ, που θα ειναι διαθεσιμη ολη η εκδοση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
Αναμένω σχόλια... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 3:56 pm Post subject: |
|
|
Τα σχολια ειναι τα εξης....
Θυμαμαι τα δικα μου τα περσινα, τον Μαη, νεος και γω στο φορουμ, πρωτη συναντηση με τα παιδια του stadia.gr για την πρωτη διαδρομη στην "αρκουδα" και τις πρωτες φωτογραφιες.
Φιλε nvb και φιλοι ΜΩΡΕΑκηδες. Δικαιολογειστε, εν οψει εξοδου του Πασχα, να ξεχασετε στην Αθηνα πραγματα, τη γυναικα σας ακομα και τα παιδια σας. Θα ειστε ομως ασυγχωρητοι αν ξεχασετε την φωτογραφικη σας μηχανη.
vas8 να ετοιμαζεσαι για ληψεις αρκετων εκατονταδων ποδων πανω απο το εδαφος..... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 4:17 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: |
vas8 να ετοιμαζεσαι για ληψεις αρκετων εκατονταδων ποδων πανω απο το εδαφος..... |
Tί γίνεται ρε παιδιά ετοιμάζεται κάτι και δεν το ξέρει ο πρωταγωνιστής? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 4:48 pm Post subject: |
|
|
Ποιος πρωταγωνιστης? Εσυ? Κι αν μου πεις στα 3000 ποδια "δεν αισθανομαι καλα" τι πρεπει να κανω? Να πηδηξω? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 11:49 pm Post subject: |
|
|
Εν οψει ,λοιπον της Μ. Εβδομαδας με τις πολυ σημαντικες εξελιξεις που αναμενονται στα οδικα εργα, στο μετωπο του ΜΩΡΕΑ, και θα εξαλειψουν τα παθη των οδηγων, ας παμε λιγο στα Αγραφα, μπας και λαβουν τελος και εκει τα αιωνια παθη των κατοικων και επισκεπτων.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=4117
Στην πρωτη σελιδα της εφημεριδας γραφει οτι παραδοθηκε στην κυκλοφορια ο δρομος Προυσσος-Αγρινιο που εχε διακοπει λογω μεγαλης κατολισθησης. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 12:02 am Post subject: |
|
|
εμ τι νόμιζες corfu δε κάνει μόνο η Κέρκυρα πορτοκάλια!
(εσεις κάνετε τα μικρά τα κουμ κουάτ αλλά εμεις τα μεγάλα τα κανονικα!!!!)
θα είχα πεταξει χθες αλλά περιμένουμε ενα ανταλλακτικό. Το προγραμματίζουμε για Μ. Παρασκευή (μόνο αργείες μπορούμε) και ελπίζω να βοηθήσει και ο καιρός, γιατι μαθαίνω ότι θα έχουμε αέριδες τις επόμενες ημέρες. Αλλα σε κάθε περίπτωση θα έχω φώτος από το έδαφος.
corfu δε φαντάζομαι να μας "καντεμιάζεις" για να μη σου παρουμε τη δόξα! γιατί όλο το αναβάλλω, μια ταξίδια μια ανταλλακτικά βλέπεις. |
|
Back to top |
|
|
|