View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 11:54 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα! Πέρα από τις πληροφορίες που μοιραζόμαστε όλοι για τους τομείς των υποδομών και των κατασκευών, εγω θα μπορώ να ενημερώνω το forum για το έργο της επέκτασης του Μετρό προς το Ελληνικό καθώς εκεί εργάζομαι. Μετα η εταιρεία μου θα με "μεταθέσει" στην Ολυμπία Οδό...Οσο για την ερώτηση, δεν γνωρίζω ακριβώς τι σημαίνει "Κάτω ΣΚΑ" πάντως δεν έχει καμμία σχέση με τον σταθμό "Αχαρνές". |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 1:06 pm Post subject: |
|
|
Βασικά "Κάτω ΣΚΑ" μάλλον δεν είναι η επίσημη ονομασία αλλά ίσως προσωρινή (του έχουν αλλάξει όνομα 2-3 φορές). Πάντως σίγουρα μιλάμε για την μονή αποβάθρα στην νησίδα της Αττικής Οδού στην γραμμή Αεροδρόμια - Λιόσια και μάλλον για κάποιες από τις έτοιμες αποβάθρες ακριβώς από επάνω στο νότιο μέρος του ΣΚΑ (από εκεί είναι το όνομα).
Τώρα υπάρχει ένα θέμα ποιες ακριβώς αποβάθρες στο ΣΚΑ (πέρα από αυτή στην νησίδα της Α.Ο) θα ανοίξουν και τι ακριβώς θα γίνει με τα δρομολόγια. Το θέμα είναι ότι οι αποβάθρες που είναι τέρμα νότια στο ΣΚΑ (ξεκινάνε από τη γέφυρα πάνω από την Α.Ο.) είναι είτε στην γραμμή Αθήνα - Κόρινθος είτε είναι τερματικές αποβάθρες στο ΣΚΑ. Υπάρχουν και οι έτοιμες αποβάθρες στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη αλλά αυτές είναι στα ανατολικά του συγκροτήματος σε κάποια απόσταση και υπάρχει ολόκληρο εργοτάξιο ανάμεσα.
Περιμένω να δω τι θα γίνει??
Καλώς ήρθες Σταύρο (?) στην παρέα. Περιμένουμε με ενδιαφέρον να μας πεις κανένα νέο για την επέκταση προς Ελληνικό. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 2:30 pm Post subject: |
|
|
Wellcome StavrosGramm και καλα ποσταρισματα. Θελουμε πληροφοριες απο κει. Ο "Νινης" τα καταφερε μια χαρα και κολλησαμε με Ντουντου και με Μαρεσκα. Πες μας για τα αρχαια και την καθυστερηση, νομιζω Αργυρουπολη, δουλευουν εντατικα τα εργοταξια, γιατι γενικως στις υποδομες υπαρχουν αφραγκίες και διακοπες εργασιων. Τι συζητιεται για παραδοση της γραμμης? |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 3:40 pm Post subject: |
|
|
Ο Νίνης έχει ολοκληρώσει την πορεία του εδω και 14 μήνες! Το θέμα που μας καθυστέρησε ήταν τα αρχαιολογικά ευρήματα στον σταθμό "Άλιμος". Εδω και 3 μήνες όμως έχουμε ξαναξεκινήσει τις εργασίες δυναμικά και η δουλειά προχωράει full! Η κυρίως σήραγγα και το υπόγειο αμαξοστάσιο έχουν ολοκληρωθεί, στους σταθμούς απομένουν μόνο λεπτομέριες στα αρχιτεκτονικά τελειώματα, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι αποκαταστάσεις των εργοταξιακών χώρων. Οι πλατείες που θα δημιουργηθούν πάνω από κάθε σταθμό είναι πραγματικά πανέμορφες, με σύγχρονο σχεδιασμό και άποψη και επιβλητικά στέγαστρα στις εισόδους των σταθμών. Επίσης στον σταθμό Άλιμος θα ενσωματωθούν στις πλατείες 2 αρχαιολογικοί χώροι εκατέρωθεν της Λ. Βουλιαγμένης. Όσο για την ημερομηνία παράδοσης, την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη (μέχρι τότε ίσως να ΑΛΛΑΞΕΙ) την 10η Οκτωβρίου (ημερομηνία παράδοσης στην ΑΜΕΛ για τοποθέτηση σήμανσης και δοκιμαστική λειτουργία). |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:19 pm Post subject: |
|
|
Φιλε StavrosGramm, εφ'οσον εχεις τη δυνατοτητα, θα μπορουσαμε να εχουμε ενα πληρες φωτορεπορταζ απο το εργοταξιο? |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:51 pm Post subject: |
|
|
Το φωτορεπορτάζ είναι στις προθέσεις μου, απλά αν μπορεί κάποιος με δυο λόγια να μου πει πώς μπορώ να ανεβάσω φωτό που έχω αποθηκευμένες στον Η/Υ θα του ήμουν υπόχρεος, γιατί εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη...  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:52 pm Post subject: |
|
|
@StavrosGramm
Καλωσήλθες στο φόρουμ !
StavrosGramm wrote: | Η κυρίως σήραγγα και το υπόγειο αμαξοστάσιο έχουν ολοκληρωθεί |
Το υπόγειο ΑΜΕΛ-οστάσιο θα είναι όλα τα λεφτά !
- Δώσε (φωτό)πράμα στον λαό !
Για ανέβασμα φωτογραφιών σε host, ο pindos10 είναι απ' τους πλέον σχετικούς να σε κατατοπίσει... |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 10:01 pm Post subject: |
|
|
Ναι φίλε, είναι εντυπωσιακό! Φαντάσου μια υπόγεια "σάλα" που χωράει 8 συρμούς! + τις υποστηρικτικές εγκαταστάσεις. Δεν υπάρχει τίποτα υπέργειο, ο περαστικός δεν θα καταλαβαίνει καν τι βρίσκεται κάτω από τα πόδια του!  |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 10:58 am Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Βασικά "Κάτω ΣΚΑ" μάλλον δεν είναι η επίσημη ονομασία αλλά ίσως προσωρινή (του έχουν αλλάξει όνομα 2-3 φορές). Πάντως σίγουρα μιλάμε για την μονή αποβάθρα στην νησίδα της Αττικής Οδού στην γραμμή Αεροδρόμια - Λιόσια και μάλλον για κάποιες από τις έτοιμες αποβάθρες ακριβώς από επάνω στο νότιο μέρος του ΣΚΑ (από εκεί είναι το όνομα).
Τώρα υπάρχει ένα θέμα ποιες ακριβώς αποβάθρες στο ΣΚΑ (πέρα από αυτή στην νησίδα της Α.Ο) θα ανοίξουν και τι ακριβώς θα γίνει με τα δρομολόγια. Το θέμα είναι ότι οι αποβάθρες που είναι τέρμα νότια στο ΣΚΑ (ξεκινάνε από τη γέφυρα πάνω από την Α.Ο.) είναι είτε στην γραμμή Αθήνα - Κόρινθος είτε είναι τερματικές αποβάθρες στο ΣΚΑ. Υπάρχουν και οι έτοιμες αποβάθρες στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη αλλά αυτές είναι στα ανατολικά του συγκροτήματος σε κάποια απόσταση και υπάρχει ολόκληρο εργοτάξιο ανάμεσα.
Περιμένω να δω τι θα γίνει?? |
Εικάζω οτι ο δημοσιογράφος τα έχει μπλέξει λίγο (περίεργο) και με την ονομασία "Κατω ΣΚΑ" αναφέρεται στους σταθμους "Κατω Αχαρνες" (επι του αξονα Αθηνα-Θεσσαλονίκη) και "ΣΚΑ" επι της μονής γραμμής Λιοσια-Αεροδρόμιο.
Αυτοι οι δύο σταθμοι ειναι που θα ανοιξουν όντας και ολοκληρωμένοι και υπάρχει συνδετήριος δρόμος/διάβαση μεταξύ τους. Ο σκοπός ειναι ο επιβατης απο τα βόρεια να έχει πρόσβαση στον αξονα ΑΕΡ-Κιατο χωρις να κατέβει Αθήνα.
Αντε να δούμε τι θα γίνει με τη ρημαδα τη Μεταμόρφωση
Καλώς σας βρήκα btw |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 12:35 pm Post subject: |
|
|
Για το θηρίο που χτίζεται εδώ και χρόνια (και ευτυχώς προχωράει) δίπλα στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου έχει κανείς πληροφορίες; Απ'ό,τι ξέρω δεν έχει σχέση με το Αττικό Μετρό και κατασκευάζεται από ιδιώτες. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 6:10 pm Post subject: |
|
|
Πρόκειται περί κτηρίου πολλαπλών χρήσεων με καταστήματα στα χαμηλότερα επίπεδα, γραφεία στα ανώτερα και υπόγειο πάρκινγκ 2 ή 3 ορόφων...Κατασκευάζεται από ιδιώτη. Αρχικά ήταν να γίνει πάρκινγκ 6 ορόφων για τις ανάγκες των επιβατών του μετρό, αλλά μετά, λόγω των επεκτάσεων του μετρό πιο νότια, κρίθηκε ως μη προσοδοφόρα αυτή η λύση, όποτε άλλαξε ο σχεδιασμός... |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 6:23 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχει καμμία σχέση με το Μετρό, είναι εμπορικό κέντρο και κινηματογράφοι με 4όροφο υπόγειο χώρο στάθμευσης. Τα τελευταία αρκετά χρόνια είχε σταματήσει (δεν ξέρω γιατί) αλλά τελευταία προχωράει κανονικά... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 10:01 am Post subject: |
|
|
προχωράει η δημοπράτηση του monοrail στο λιμάνι του Πειραιά. Αντε επιτέλους να κινηθεί κάτι στον τομέα των δημόσιων έργων γιατί τα περισσότερα τα έχουν μπλοκάρει ή τα καθυστερούν.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1790373
Quote: | ......Η λειτουργία του, απόλυτα αθόρυβη και οικολογική, θα οδηγήσει σε απόσυρση άλλα ενεργοβόρα μέσα (λεωφορεία), τα οποία επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, θα είναι δε προσβάσιμο στους κατοίκους των όμορων περιοχών (από Πειραϊκή - Χατζηκυριάκειο μέχρι Δραπετσώνα) στην επικοινωνία τους με το κέντρο του Πειραιά.
Το μήκος του δικτύου ανέρχεται σε 6 χλμ. με δυνατότητα επέκτασης άλλων 5 χλμ. και οι σταθμοί σε οκτώ. Το έργο αμέσως μετά τη δημοπράτησή του, αναμένεται να κατασκευαστεί ταχύτατα με πιθανότερη ημερομηνία λειτουργίας του το β΄ εξάμηνο του 2011.
|
Last edited by vas8 on Wed Mar 17, 2010 10:04 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 10:38 am Post subject: |
|
|
Monorail... Δε θα ηταν πιο πρακτικη καποιου ειδους επεκταση του Τραμ μεσα στο λιμανι?... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 10:49 am Post subject: |
|
|
Οι χερσαίοι χώροι του λιμανιού είναι ήδη μικροί και τα αυτοκίνητα που περιμένουν να μπούν στα καράβια συχνά δημιουργούν μεγάλες ουρές και μποτιλιαρίσματα. Οπότε η λύση του υπερυψωμένου monorail καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο και δεν επηρεάζεται από τα αυτοκίνητα και τις νταλίκες.
Φαντάσου να κάνανε τραμ το οποίο θα έπρεπε να περνά από σημεία όπου περιμένουν σε ουρές τα αυτοκίνητα....θα γινόταν μπάχαλο. |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 10:56 am Post subject: |
|
|
Το τραμ μπορει να χρησιμοποιησει και υπεργειες υποδομες αν χρειαστει.Μην παρεξηγηθω μια χαρα ειναι το monorail,απλα η πρωτη μου αντιδραση ειναι να σκεφτω αν υπαρχει μια λυση καλυτερα ενταγμενη στο γενικο συστημα ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 1:21 pm Post subject: |
|
|
παιδιά μια ερώτηση μήπως ξέρετε.......ο σταθμός αχαρνές του προαστιακού που ήταν να άνοιξε αυτές της μέρες άνοιξε? |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 7:38 pm Post subject: Επέκταση προς Ελληνικό |
|
|
Φίλε StavrosGramm καλώς ήρθες και από μένα!
Αυτό που έχει ακουστεί για καθυστερήσεις στην παράδοση των επεκτάσεων, λόγω καθυστερημένης προμήθειας/παράδοσης Η/Μ εξοπλισμού ισχύει? Ξέρεις κάτι σχετικά, από το κομμάτι προς Ελληνικό όπου εργάζεσαι? |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 11:27 pm Post subject: Σε ένα χρόνο οι επεκτάσεις... |
|
|
Φοβάμαι ότι μας πρόλαβε ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό:
Quote: | Το αργότερο σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουν ολοκληρωθεί οι επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό προς Χαϊδάρι, Ανθούπολη και Ελληνικό, το οποίο συνολικά θα φτάσει τα 60 χιλιόμετρα γραμμών, θα διαθέτει 37 σταθμούς, θα εξυπηρετεί ένα εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως και θα διαθέτει χώρους στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 3.300 θέσεων. |
Από τη Ναυτεμπορική:
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1791153
Και όταν λένε αυτοί 'το αργότερο', εμείς σκεφτόμαστε...'το νωρίτερο'. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 8:19 am Post subject: |
|
|
καλά η Ανθούπολη δεν ήταν να παραδοθεί τέλος του μήνα? |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 9:52 pm Post subject: |
|
|
Θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα για το Ελληνικό. Οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις προχωράνε κανονικά! Δεν ξέρω περισσότερα για το θέμα καθώς οι συγκεκριμένες εργασίες είναι άλλης εταιρείας της Siemens.. Εμείς ως κατασκευή το πρόβλημα που έχουμε είναι με τα αρχαία στον σταθμό "Άλιμος". Ο κυρίως σταθμός βρίσκεται στο ρεύμα της Λ. Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα. Στην απέναντυ πλευρά πρέπει να κατασκευαστεί κλιμακοστάσιο βάθους 18 μέτρων και μία σήραγγα 70 μέτρων που θα συνδεεί σαν υπόγεια διάβαση το κλιμακοστάσιο με το σταθμό... Για να κατασκευαστεί η σήραγγα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή του κλιμακοστασίου το οποίο δυστυχώς ξεκίνησε από το μηδέν πριν μόλις έναν μήνα λόγω αρχαίων! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ: έχουμε ολοκληρώσει την εκσκαφή του κλιμακοστασίου, μετά τα μπετά, σε 2-3 βδομάδες ΘΑ ξεκινήσει η εκσκαφή της σήραγγας, μετά η σκυροδέτησή της, δάπεδα, ψευδοροφές κ.α...... Οπότε και τα ηλεκτρομηχανολογικά και να τα είχαμε δεν μπορούν στο συγκεκριμένο σημείο να εγκατασταθούν. Εδώ να σημειώσω ότι για τους δικούς της λόγους η Αττικό Μετρό θέλει να λειτουργήσουν όλοι οι σταθμοί της συγκεκριμένης επέκτασης ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Τέλος, να σας πω ότι το χρονοδιάγραμμα που εμείς κυνηγάμε για παράδοση του έργου είναι η 10η Οκτωβρίου 2010. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 12:20 am Post subject: |
|
|
assotos yios wrote: | Το τραμ μπορει να χρησιμοποιησει και υπεργειες υποδομες αν χρειαστει.Μην παρεξηγηθω μια χαρα ειναι το monorail,απλα η πρωτη μου αντιδραση ειναι να σκεφτω αν υπαρχει μια λυση καλυτερα ενταγμενη στο γενικο συστημα ΜΜΜ. |
Assote Yie, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά εάν γινόταν αυτό πως θα μπορούσε ο ΟΛΠ να προσλάβει ένα σωρό υμέτερους στις διοικητικές και άλλες θέσεις του Monorail;
Το πρόσθετο κόστος βέβαια θα το πληρώσουμε όλοι μας με μεγαλύτερους φόρους... Συν την ταλαιπωρία του κοσμάκη που θα πρέπει να μετεπιβιβάζεται από το tram στο monorail. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 1:18 am Post subject: |
|
|
Οι επίγειες υποδομές του monorail, δηλαδή ο χώρος που καταλαμβάνουν οι κολώνες στήριξης στο έδαφος, έχουν πλάτος ίσο ή μικρότερο από το πλάτος της γραμμής του τραμ. Και μιλάω και για τις δύο τροχιές, διότι και οι δύο μπορούν να στηριχτούν σε μία μόλις κολώνα (http://www.lightrailnow.org/images/kuala-lumpur-monorail.jpg). Δηλαδή ένα τέτοιο μέσο, μπορεί πολύ εύκολα να δημιουργηθεί ακόμα και μέσα στον χωρο του λιμανιού, αλλά και να περνάει με ευκολία και εκτός, μιας και οι επίγειες υποδομές οπως προανέφερα είναι πολύ μικρές.
Από την άλλη δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί να δημιουργηθεί ένα υπέργειο τραμ στον χωρο εντός ή εκτός του λιμανιού. Οι υποδομές του είναι τεράστιες και παραθέτουν σε ολόκληρη πλατφόρμα και όχι απλά μια κολώνα. Και επίσης δεν νομίζω ότι ένα υπέργειο τραμ (αν υπάρχει γιατι δεν εχω δει ποτέ να σου πω την αλήθεια) είναι πιο οικονομικό από το monorail της μίας κολωνίτσας. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 1:21 am Post subject: |
|
|
Προσωπικά θα διαφωνήσω με αυτό που αναφέρεις Alkis. Πολλές φορές στο παρελθόν έχω επιχειρηματολογήσει υπέρ του τραμ (άλλωστε είναι το αγαπημένο μου ΜΣΤ) αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση το monorail είναι η βέλτιστη λύση.
Αυτό που χρειάζεται το λιμάνι είναι ένα ευέλικτο μεταφορικό μέσο που να κινείται μέσα στα όρια του λιμανιού και να μεταφέρει του επιβάτες από τα σημεία που δένουν τα πλοία (και το terminal των κρουαζιερόπλοιων) γρήγορα στους σταθμούς των ΜΜΜ (ΗΣΑΠ , προαστιακός , σε κάποια χρόνια μετρό και τραμ). Δεν κατασκευάζεται για να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά την πόλη του Πειραιά. Αυτός είναι ο δεύτερος σκοπός ενός τέτοιου έργου.
Οποιαδήποτε επιφανειακή λύση μέσα στο λιμάνι ήταν καταδικασμένη σε αποτυχία λόγω του κυκλοφοριακού χάους που επικρατεί όταν φεύγει ή φτάνει ένα πλοίο. Εδώ το λεωφορείο του ΟΛΠ που κάνει κυκλικά το δρομολόγια από την Ε1 στον ΗΣΑΠ σε περιόδους μεγάλου φόρτου καθυστερεί απίστευτα!!!
Τώρα η λύση του υπερυψωμένου τραμ είναι τεχνικά ανέφικτη. Μην ξεχνάμε ότι το τραμ είναι ουσιαστικά ένα τρένο και δεν επιτρέπονται οι απότομες κλίσεις. Οπότε αν θέλαμε το τραμ να φτάσει υπερυψωμένο στο λίμανι θα έπρεπε να ξεκινήσει να ανεβαίνει από ράμπα στο δημοτικό θέατρο!!!
Επίσης μία διπλή γραμμή τραμ θέλει πολύ περισσότερο πλάτος, τσιμενταρισμένο ή μεταλλικό ολόκληρο το πλάτος του καταστρώματος και συνεχή υποστυλώματα (ίσως και σε μορφή Π) για να κρατήσουν τόσο βάρος. Αντιθέτως στο monorail αρκούν πιο "ελαφριές" κολώνες και 2 δοκοί!!! Όπως εδώ
Τέλος το monorail έχει την ικανότητα να κάνει απότομες καμπύλες και S που το κάνει πολύ ευέλικτο στην χάραξη μέσα στο περίεργο χώρο του λιμανιού που άλλοτε θα πρέπει να πλησιάζει τη θάλασσα και άλλοτε να απομακρύνεται ενώ έχει και πολλές απότομες στροφές που ένα συμβατικό μέσο σταθερής τροχιάς αδυνατεί να τις κάνει
edit: aikinn απαντάγαμε ταυτόχρονα
------------------------------------------------------------------------------------
Μιας και αναφερθήκαμε στην περίπτωση του monorail ο ΟΛΠ το τρέχει τάχιστα το θέμα. Ήδη βγήκε η πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για την υποβολή τεχνικών προτάσεων με προθεσμία μόλις 60 ημερών!!! Μάλιστα ο διαγωνισμός είναι δεσμευτικός δηλαδή στον τελικό διαγωνισμό θα συμμετέχουν μόνο όσες εταιρείες υποβάλλουν τεχνική πρόταση σε αυτή τη φάση...
Επίσης έδωσε στην δημοσιότητα έναν χάρτη με ενδεικτική χάραξη
Λίγο offtopic αλλά ο ΟΛΠ έχει προκηρύξει και τον διαγωνισμό για την επέκταση του κρηπιδώματος του λιμανιού μπροστά από τον σταθμό του ΗΣΑΠ |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 3:08 am Post subject: |
|
|
Μακάρι να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Είναι ένα έργο που χρειάζεται μιας και το λιμάνι είναι τεράστιο. Το έχω ζήσει για τουλάχιστον 6 χρόνια σαν φοιτητής, αλλα ήμουν από τους τυχερούς να παίρνω το καράβι έξω από τον ΗΣΑΠ. Κάποιες φορές όμως που αράζανε αλλού και αναγκαζόμουν να τρέχω με τα πράματα στην άλλη άκρη, καταλάβαινα τι εστί ταλαιπωρία σε ενα λιμάνι χωρίς καθόλου καλή εξυπηρέτηση. Επιπροσθέτως το γεγονός ότι θα είναι το πρώτο στην Ελλάδα το κάνει ταυτόχρονα και αξιοθέατο, ενώ είμαι σίγουρος ότι θα είναι αρκετά εντυπωσιακό. |
|
Back to top |
|
 |
|