|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Feb 26, 2010 12:46 am Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | Απο την άλλη, θεωρώ απαράδεκτες τις τιμές που έχουν για τα ταξίδια του εσωτερικού. Με 200€ έκλεισα για Λονδίνο με την Ολυμπιακή, μία εβδομάδα πριν πετάξω, και με τα ίδια λεφτά κλείνεις και για να πας Θεσσαλονίκη. |
Ακριβώς. Οι ναύλοι για εξωτερικό είναι ανταγωνιστικότατοι (μπορείς να βρεις και από 80 ευρώ!).
Οι ναύλοι για το εσωτερικό όμως είναι εξωφρενικοί.
Δοκιμάστε (στα sites τους) να δείτε ναύλους για προορισμούς όπως π.χ τα Ιωάννινα εντός συντόμου χρονικού διαστήματος. Οι τιμές "παίζουν" από 80 έως... 150 ευρώ ! Συγγνώμη, αλλά θεωρώ εξωφρενικό το εισητήριο των 115 ευρώ για να μεταβώ στα Ιωάννινα και να πληρώνω στο "Ελ.Βενιζέλος" 40 ευρώ φόρους αεροδρομίου !
Δεν μπορώ να κατανοήσω τι εννοείται "άψογο service" κάποιοι και πως το επιζητείτε στο αεροδρόμιο. Δεν λέω, όμορφα τα ωραία φουαγιέ του Βενιζέλος, αλλά προσωπικώς δεν τα χρησιμοποιώ. Όταν πετάω συνήθως βιάζομαι να μπω στο αεροπλάνο και να φτάσω.
Alkis wrote: | Παρεπιπτόντως, φαντάζεστε τι θα γινόταν εάν θέλαμε να κάνουμε ένα άλλο αεροδρόμιο κοντά στην Αθήνα. Τι κορμοράνοι θα βρίσκονταν, τι τοπικές κοινωνίες θα έκλειναν τους δρόμους, τι προσφυγές στο ΣτΕ... |
Όταν έχουμε αξιοποίηση υπάρχοντος στρατιωτικού αεροδρομίου δεν νομίζω να υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις. Άλλωστε κτιριακά δεν θα χρειαστούν μεγάλες επεμβάσεις.
ariskop wrote: | Και από την άλλη πόσες πλέον πόλεις έχουν περισσότερα από 1 αεροδρόμια? Είναι λίγες μπροστά στο σύνολο (Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, Μιλάνο) και συνήθως το δεύτερο ή τρίτο αεροδρόμιο είναι και σε κάποια απόσταση 40-50 km. |
Θα σου μιλήσω για Βαλκάνια.
Οι Σέρβοι σκέφτονται να αξιοποήσουν άλλα αεροδρόμια (έχει προταθεί η Batajnica που είναι στρατιωτικό αεροδρόμιο και απέχει 22 χλμ. απ' το κέντρο του Βελιγραδίου όπως και άλλα σε περιφερειακές πόλεις) για low-cost πτήσεις. Επίσης και οι Ρουμάνοι έχουν δύο αεροδρόμια, ένα για low cost (Baneasa) όπως και ένα "κανονικό" το Otopeni.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα μπορούσε να έχει δύο αεροδρόμια και η Αθήνα, δεν νομίζω το κόστος λειτουργίας ενός low-cost αεροδρομίου να είναι τόσο μέγαλο (φυσικά ακριβή στοιχεία δεν διαθέτω). |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Feb 26, 2010 2:20 am Post subject: |
|
|
Και πάνω που μιλάγαμε για low-cost να σου μία καλή είδηση.
Ξεκινάει πτήσεις στην Ελλάδα η Ryanair. Φυσικά όχι από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη όπως είναι φυσικό σύμφωνα και με την πολιτική της εταιρείας.
Από νησιά (Ρόδος, Κω) και από το αεροδρόμιο στην Ν.Αγχίαλο στο Βόλο για Φρανκφούρτη, Μιλάνο, Φλωρεντία (ή μάλλον καμιά 100 km από αυτές).
Πάντως το σχεδόν ολοκληρωμένο (κάπου έχουν κολλήσει τα έργα) ολοκαίνουργιο αεροδρόμιο του Βόλου εξελίσσεται σε μαγνήτη για τις low-cost. Ήδη έχει τακτικές πτήσεις το καλοκαίρι η air berlin για Γερμανία.
Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος σε ένα δεύτερο low cost αεροδρόμιο στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας αλλά δεν το θεωρώ και μεγάλης προτεραιότητας. [/list] |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Feb 26, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Καλοταξιδο!!! Αντε βρε διαολε. Μας ελειψε το αεροπλανακι.
(στο ειπα και παλι. Θα χρειαστω ψυχολογικη υποστηριξη για να σου ανεβω ) |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 10:22 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται οτι τελικά θα γίνει η ένταξη στο έσπα του Αεροδρομίου Ανδραβίδας με το αξιοσημείωτο ποσό των 20 εκαττομυρίων ευρώ.
Και το πιο σημαντικό μάλλον και της σύνδεσης του αεροδρομίου με την Ολυμπία οδό με 12 εκατομμυριάκια. είδωμεν!
http://voices.gr/2010/03/09/eidiseis-090310/ |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 1:49 am Post subject: |
|
|
Ανδραβιδα ή Αραξος?
τι τα μπλεκουνε..δεν μπορω να καταλαβω..αντι να ενισχυσουν το ενα-Αραξο κατα τη γνωμη μου-φτιαχνουν δυο μικρα αεροδρομιακια.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 2:02 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Ανδραβιδα ή Αραξος? |
"Κιθαριστας ή ντραμερ?"
Τοπικιστικα αδιεξοδα?
Ε, φιλτατε Admin δεν μπορω να μην κανω quote. |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 11:16 am Post subject: |
|
|
Το θέμα Άραξος-Ανδραβίδα είναι μια γελοία -τουλάχιστον- ιστορία τοπικιστικού ανταγωνισμού, από αυτές που έχουν πάει την επαρχία 30 χρόνια πίσω από την Αθήνα, και δε φταίει η Αθήνα γι'αυτό.
Οι θαμώνες του thread μπορείτε να καταλάβετε πόσο παράλογο είναι να φτιαχτούν 2 αεροδρόμια σε 30-40 χλμ απόσταση. Και στο τέλος θα φτιαχτούν 2 λειψά και ακριβά αεροδρόμια, και θα φταίνε οι ξένοι που θα μας κοροϊδεύουν για τις αστείες υποδομές μας. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 12:52 pm Post subject: |
|
|
To θεμα πρέπει να εξεταστεί και με τα δεδομένα της ΠΑ. Αυτή τη στιγμή η Ανδραβίδα έχει τα F4- PI2000 ανακαινισμενα (τρομαρα τους) αλλα με λιγα χρονια ζωής. Απο την άλλη, ο Αραξος ειναι μεν εγγυτερα στην Πατρα, αλλα παραλαμβάνει τα F-16 Block 52+, οτι πιο σύγχρονο έχουμε και οι υποδομές αναβαθμίζονται για να τα υποδεχτουν, επίσης πιθανότατα θα ερθουν κι αλλα να συμπληρώσουν την "κουτσή" παραγγελία των 30. Οποτε δεν ξέρω εαν ο Αραξος χωράει υποδομη Πολιτικής Αεροπορίας.
Η Ανδραβίδα ειναι πιο μεγάλο αεροδρόμιο, αλλα έχει και τα ΚΕΑΤ/ΣΟΤ εκει... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 3:39 pm Post subject: |
|
|
Θα μου επιτρέψεις φίλε να σου πω πως δεν έχει καμία σημασία οι τύποι αεροσκαφών και ο εξοπλισμός των αεροδρομίων, με το πολιτικό τμήμα τους.
Οι πίστες ελιγμών των πολιτικών αφων, είναι ήδη χωροθετημένος και στα δύο αεροδρόμια.
Το αν φύγουν τα F-4Ε από την Ανδραβίδα ''αύριο'', θα αντικατασταθούν με Eurofighter ή με άλλα F-16C Block 52+ που θα έρθουν.
Θέλω να πω πως και τα δύο αεροδρόμια είναι πολύ σημαντικά για την ΠΑ
και δεν πρόκειται να ''κλείσουν'' ή να παραδωθούν στην ΥΠΑ.
Αυτό που θα γίνει είναι να αναπτυχθούν τα Terminal σε συγκεκριμένα τμήματα των αεροδρομίων. Βλέπε Ν. Ανχίαλο.
Τώρα στην ερώτηση Ανδραβίδα ή Άραξος ή και τα δύο, συμφωνώ κι εγώ πως δύο αεροδρόμια σε 40 χιλ. απόσταση μεταξύ τους είναι υπερβολή.
Προσωπικά θα ήταν καλύτερα να αναπτυχθεί πλήρως ο Άραξος που εξυπηρετεί την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, αλλά και γιατί ο Πύργος και γενικότερα η Ηλεία είναι πολύ κοντά στον Άραξο.
Επίσης ήδη λειτουργεί αεροσταθμός και τοπικό κλιμάκιο της ΥΠΑ στον Άραξο. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 3:52 pm Post subject: |
|
|
Δε διαφωνούμε πουθενά, απλα επεσήμανα τα χαρακτηριστικά του καθενός.
Σιγουρα σαν πολιτικό αεροδρόμιο, ΕΝΑ χρειάζεται και ο Αραξος λόγω Πατρας ειναι καλύτερη λύση.
Για νοτια-νοτιοδυτική Πελοπόννησο έχουμε και το πολιτικό της Καλαμάτας |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 5:36 pm Post subject: |
|
|
Μην τσακώνεστε φίλτατοι.
Το αεροδρόμιο Αγρινίου είναι εκεί, καταμεσής του Αγρινιώτικου κάμπου, χωρίς πολεμικά αεροπλάνα, χωρίς τίποτα.
Πρόβλημα ουδέν, αλλά εν αχρηστία.
Μπορούν πανεύκολα να αναπτυχθούν πτήσεις cargo σε συνδυασμό με το πλέον ανερχόμενο λιμάνι του Πλατυγιαλίου ( αρκεί κάποια στιγμή επιτέλους, να σταματήσουν τις τρικλοποδιές αυτοί που τις βάζουν και ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι εδώ και 15 χρόνια ), όπως επίσης και κάποιες πτήσεις τσάρτερ για επιλεγμένους προορισμούς,έστω και για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους.
Το πολεμικό αεροδρόμιο στο Αγρίνιο, αν δεν κάνω λάθος, έχει τις ίδιες προδιαγραφές με αυτές του Ακτίου, του Αραξου και της Ανδραβίδας, γιατί κατασκευάστηκαν όλα από το ΝΑΤΟ. Όποιος γνωρίζει καλύτερα ας ,με διορθώσει. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 6:51 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ κι εγώ με τη δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στο Αγρίνιο, μιας και υπάρχει εκεί αεροδρόμιο αχρησιμοποίητο. Γενικά, η συνύπαρξη πολιτικών-στρατιωτικών αεροδρομίων κρίνεται ως λύση ανάγκης και όχι ως ο κανόνας. Απ΄τη στιγμή που υπάρχει αεροδρόμιο που "περιμένει" χρήση, η λύση είναι ή το οριστικό κλείσιμό του ή η χρήση του.
Σε επίπεδο περιφέρειας, στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος έχουμε 4 αεροδρόμια (2 Αιτωλοακαρνανία, 1 Αχαϊα και 1 Ηλεία) και νομίζω ότι το πιο κεντροβαρικό από αυτά, και γεωγραφικά αλλά και πληθυσμιακά, είναι αυτό του Αγρινίου. Να υπενθυμίσω ότι η απόσταση Καλαμάτα-Πύργος είναι αρκετά μικρή και η Ηλεία νομίζω μπορεί να εξυπηρετηθεί καλύτερα από εκεί...
Τέλος, άποψή μου είναι ότι το κόστος συντήρησης των αεροδρομίων (πολιτικών και στρατιωτικών) είναι πολύ μεγάλο. Στρατηγικά και οικονομικά θεωρώ τελείως άτοπη την ύπαρξη στρατιωτικών αεροδρομίων σε Άραξο, Ανδραβίδα, Καλαμάτα και Τρίπολη, ταυτόχρονα. Μετά την ενδεχόμενη απόσυρση των Phantom της Ανδραβίδας, πιστεύω πως θα έπρεπε να κλείσει. Ο Άραξος είναι αυτός που έχει πάρει πλέον τα σκήπτρα, λόγω νέας τεχνολογίας, ολοκαίνουριων υποδομών και νέων αεροσκαφών. Μια αναδιανομή του δυναμικού της Ανδραβίδας στα υπόλοιπα στρατιωτικά αεροδρόμια της χώρας, θα μπορούσε να μας γλιτώσει από τα (περιττά κατ'εμέ) έξοδα συντήρησης άλλης μιας μονάδας. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:05 pm Post subject: |
|
|
Το Αγρίνιο αυτή τη στιγμή ειναι γεμάτο απο τα A-7H/E Corsair σε μακρά αποθήκευση. Επίσης ειναι μεν προδιαγραφών ΠΑ (δλδ ΝΑΤΟ) αλλα ειναι πολύ πιο μικρό σε σχέση με του Ακτίου, εχει εναν διαδρομο και - αν θυμαμαι καλά - δεν εχει τροχοδρόμο.
Το Ακτιο εχει δύο διαδρομους, μεγαλύτερου μήκους και ευκολοτερης προσέγγισης για μεγάλα αεροσκάφη (ανοικτο και απο τις δυο πλευρές) ενω το Αγρίνιο ειναι μεν σε πεδιαδα αλλα μεσα σε βουνα (ας σχολιάσουν οι πιλοτοι του φόρουμ).
Η Ανδραβίδα δυσκολα θα κλείσει γιατι έχει εκεί τα ΚΕΑΤ/ΣΟΤ που δε χωράνε ευκολα σε αλλα αεροδρόμια (η Καλαμάτα ειναι τιγκαρισμένη λογω εκπαιδευτικών). |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 5:28 pm Post subject: |
|
|
Και τα 4 αεροδρόμια νομίζω ότι έχουν περίπου το ίδιο μήκος διαδρόμου, γύρω στα 3 χιλιόμετρα.
Το πιο κεντρικό από τα 4 είναι αυτό του Αγρινίου και είναι σε αχρηστία χωρίς λόγο.
Βέβαια, παρεμφερείς λογικέςοδήγησαν τον τόπο στη σημερινή κατάσταση.
Ελπίζω μελλοντικά σε κάτι καλύτερο, γιατί μέχρι στιγμής, φωνή βοώντος εν τη ερήμω! |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 5:39 pm Post subject: |
|
|
Eχεις δίκιο, το τσεκαρισα στο googlearth, μαλιστα του Αγρινίου ειναι μεγαλύτερο, εχει μηκος 3,15 χλμ του Ακτίου 2,96.
Απο την άλλη, το Ακτιο δουλεύει χρόνια σαν πολιτικό και έχει υποδομή έτοιμη (κτήριο αεροσταθμού κλπ) |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 12:04 pm Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Συμφωνώ κι εγώ με τη δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στο Αγρίνιο, μιας και υπάρχει εκεί αεροδρόμιο αχρησιμοποίητο... |
Να εξυπηρετήσει ποιές ανάγκες; Έχει τουρισμό η Αιτ/νία με μεγάλες τουριστικές μονάδες που θα φέρουν chartered πτήσεις; Ή μήπως κάποιο πραγματικά μεγάλο αστικό κέντρο; Ειδικά με την προοπτική των νέων αυτοκινητόδρομων σκεφτείτε πως το Αγρίνιο θα είναι 3-3,5 ώρες από Αθήνα και άλλες τόσες ή κάτι τέτοιο από Θεσσαλονίκη. Ποιός θα χρειαστεί αεροπλάνο;
Arxitektonas wrote: | Σε επίπεδο περιφέρειας, στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος έχουμε 4 αεροδρόμια (2 Αιτωλοακαρνανία, 1 Αχαϊα και 1 Ηλεία) και νομίζω ότι το πιο κεντροβαρικό από αυτά, και γεωγραφικά αλλά και πληθυσμιακά, είναι αυτό του Αγρινίου. Να υπενθυμίσω ότι η απόσταση Καλαμάτα-Πύργος είναι αρκετά μικρή και η Ηλεία νομίζω μπορεί να εξυπηρετηθεί καλύτερα από εκεί... |
Κεντροβαρικό το Αγρίνιο με την Πάτρα των 250.000 κατοίκων, των 30.000 φοιτητών κ.λπ. να είναι ακριβώς στη μέση;
Στην περιοχή σίγουρα χρειάζεται ένα αξιοπρεπές αεροδρόμιο. Όχι τόσο για τώρα, αλλά γιατί υπάρχουν σοβαρές προοπτικές για πολύ μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στην τεράστια παραλία της Δ.Πελοποννήσου, που αρχίζει νότια της Πάτρας, περίπου στην Κ.Αχαΐα, και τελειώνει... 120 χιλιόμετρα νοτιότερα, στην Κυπαρισσία! Αυτός είναι και ο λόγος που είναι αδιανόητο να εξυπηρετηθεί η περιοχή από Καλαμάτα ή ... Αγρίνιο.
Αλλά, θα πρέπει να γίνει ΕΝΑ αεροδρόμιο. Τι διάολο, Παρίσι και Λονδίνο είμαστε να έχουμε 2 και 3 αεροδρόμια στην καθισιά μας;! Απίστευτη χώρα η Ελλάδα τελικά... |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 12:49 pm Post subject: |
|
|
Παίδες, μην τρελαινόμαστε.
Υπάρχει πολιτικό αεροδρόμιο στην Καλαμάτα, υπάρχει υποδομή πολιτικού αεροδρομίου στον Αραξο, υπάρχει φρέσκια υποδομή πολιτκου αεροδρομίου στο Ακτιο που εξυπηρετεί Πρέβεζα/Λευκάδα/Παργα (το καλοκαίρι τα ΣΚ γινεται χαμός απο τα charter), δε χρειάζεται καθόλου πολιτικο αεροδρόμιο στο Αγρίνιο.
Αλλωστε με το νεο δρομο απο το Πλατυγυαλι προς την Ιόνια Οδό (η οποία προχωράει) το λιμανι του Αστακου θα ειναι πολύ κοντά σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Το μονο που θα εξυπηρετεί το αεροδρόμιο Αγρινίου ειναι οι τοπικοι βουλευτές να μαζέψουν ψήφους διορίζοντας μερικους τεμπέληδες στην ΥΠΑ να αράξουν διπλα στον Αχελώο
|
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 4:08 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει κάτι για συνδυασμένες μεταφορές, αλλά με Πλατυγιάλι ως λιμάνι με τις καλύτερες δυνατότητες τεχνικά στην Ελλάδα και με το αεροδρόμιο στο Αγρίνιο για cargo μεταφορές, στην περιοχή δημιουργούνται πολλές θέσεις εργσίας, περιοχή με μεγάλη ανεργία και το μικρότρο κατά κεφαλή ΑΕΠ στην Ελλάδα.Με το συμπάθειο, αλλά ότι είναι η Αθήνα για την Ελλάδα ( υδροκέφαλο κράτος ) έχει γίνει εδώ και 15-20 χρόνια η Πάτρα για τη Δυτική Ελλάδα.
Κι αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά με τις αντιδράσεις από Πάτρα μεριά για δημιουργία πανεπιστημίου , εφετείου, αξιποίηση Πλατυγιαλίου και ένα σωρό άλλων υποθέσεων που θα φέρουν την απαιτούμενη ανάπτυξη στο νομό.
Όποιος ζει στην περιοχή βλέπει τί δυνατότητες υπάρχουν κατά Αιτωλοακαρνανία μεριά και γιατί δεν κουνιέται φύλλο εδώ και 30 χρόνια.
Αυτά προς γνώση.
Ήμουν όσο πιο επιεικής μπορούσα. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 4:52 pm Post subject: |
|
|
Καλά όλα τα άλλα που είπες συμφωνώ, εξάλλου λογικό είναι οι Πατρινοί να αντιδρούν θεωρώντας ότι απειλούνται (κάθε συμφεροντολόγος τοπικιστής θα έπραττε το ίδιο) αλλά αυτό με το πανεπιστήμιο που λές δεν το καταλαβαίνω... Ειλικρινά πιστέυεις πως υπάρχει ανάγκη για ακόμα ένα πανεπιστήμιο στο Αγρίνιο όταν υπάρχουν 2 (Γιάννενα, Πάτρα) σε απόσταση 1,30 ώρας? Είναι απαράδεκτο σε αυτή τη χώρα να ιδρύονται πανεπιστήμια για να νοικιάζονται σπίτια και να πουλιούνται σουβλάκια....
Προφανώς δεν επιτίθομαι σε σένα ούτε στους λοιπούς φίλους αγρινιώτες, απλά αυτή η τακτική έχει εφαρμοστεί και αλλού και πήρα το post σου σαν αφορμή για να το σχολιάσω. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 5:35 pm Post subject: |
|
|
Σε τρία χρόνια το Άκτιο θα είναι μόλις 40 λεπτά μακριά αό το Αγρίνιο (κοίτα το ποστ μου στα Οδικά έργα), δηλαδή όσο θέλω για να πάω από την Αθήνα στο Ελ. Βενιζέλος.
Όσο για τις cargo μεταφορές αυτό δεν το πιάνω καθόλου. Ποιός θα φέρει με πλοίο εμπόρευμα από την Κίνα να το βγάλει στο Πλατυγιάλι, για ν το πάει στο Αγρίνιο και να το μεταφέρει με αεροπλάνο που??? Στο Λονδίνο?
Τι εμπόρευμα θα είναι αυτό, γιατί εγώ δεν σκέφτομαι κάτι.
Ο Αστακός είναι διαμετακομιστικό λιμάνι όπως έχω ξαναγράψει. Δεν καταλαβαίνουμε τι ακριβώς είναι αυτό το πράγμα γιατί δεν έχουμε κάτι άλλο αντίστοιχο στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που φανταζόμαστε...
Όσον αφορά στην υπάρχουσα υποδομή, αν περάσεις καλοκαίρι από Άκτιο και δεις τα τσαρτερ που κατεβάζει η TUI θα διαπιστώσεις το μεγάλο χάσμα σε υποδομή που υπάρχει.
Το αεροδρόμιο στο Άκτιο εξυπηρετεί ήδη ανάγκες και όπως έχω ξαναποστάρει είναι από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα σε κίνηση (domestic flights excluded).
Είναι έτοιμο, έχει αεροσταθμό, είναι προσεγγίσιμο από αεροπλάνα, δεν κλείνει ποτέ.... κλπ.
Για τα υπόλοιπα σχετικά με τους Πατρινούς (sorry friends) συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Μήπως όμως ότι κάνει η Πάτρα στο Αγρίνιο κάνει και το Αγρίνιο στην Πρέβεζα - Λευκάδα???? |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 5:41 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | και με το αεροδρόμιο στο Αγρίνιο για cargo μεταφορές, στην περιοχή δημιουργούνται πολλές θέσεις εργσίας |
Aεροπορικες μεταφορες,απο ποια προελευση και με ποια κατευθυνση και για ποια προϊοντα Καλοπροαιρετα, νομιζω πως η γενικη ιδεα εχει την ιδια σχεση με την πραγματικοτητα που ειχε η σιδηροδρομικη γραμμη του Βερελη...Δεν σχολιαζω τιποτα αλλο απο τα υπολοιπα παρ'οτι με ερεθιζει η καταγωγη μου απο την Αιτωλοακαρνανια γιατι θα βγουμε Ο.Τ.
edit.Σορρυ,το πιο πανω ποστ το εχασα,και προσθεσα και εγω το ...αχρειαστο |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 9:25 pm Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Κεντροβαρικό το Αγρίνιο με την Πάτρα των 250.000 κατοίκων, των 30.000 φοιτητών κ.λπ. να είναι ακριβώς στη μέση;
Στην περιοχή σίγουρα χρειάζεται ένα αξιοπρεπές αεροδρόμιο. Όχι τόσο για τώρα, αλλά γιατί υπάρχουν σοβαρές προοπτικές για πολύ μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στην τεράστια παραλία της Δ.Πελοποννήσου, που αρχίζει νότια της Πάτρας, περίπου στην Κ.Αχαΐα, και τελειώνει... 120 χιλιόμετρα νοτιότερα, στην Κυπαρισσία! Αυτός είναι και ο λόγος που είναι αδιανόητο να εξυπηρετηθεί η περιοχή από Καλαμάτα ή ... Αγρίνιο.
Αλλά, θα πρέπει να γίνει ΕΝΑ αεροδρόμιο. Τι διάολο, Παρίσι και Λονδίνο είμαστε να έχουμε 2 και 3 αεροδρόμια στην καθισιά μας;! Απίστευτη χώρα η Ελλάδα τελικά... |
Αν το αεροδρόμιο πρόκειται να υπάρχει για να εξυπηρετεί μόνο τουριστικές ανάγκες, τότε το πολιτικό σκέλος του Αράξου και του Ακτίου είναι υπεραρκετά...Οι τουριστικές μονάδες είναι στην Πάργα, στη Λευκάδα και στην παραλία μετά την Κ.Αχαϊα, οπότε υπερκαλύπτονται από τα δύο παραπάνω αεορδρόμια... |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 10:12 pm Post subject: |
|
|
Να προσθέσω και κάτι τελευταίο για να μην υπάρξει κάποια παρεξήγηση. Με τους Πατρινούς δεν έχω κάτι έτσι? Έχω και φίλους Πατρινούς και όλα καλά. Όπως καταλάβατε εννοώ το πολιτικό σκέλος της όλης υπόθεσης. Δηλαδή, το Αγρίνιο όντας τα τελευταία 15 χρόνια συνεχώς αναπτυσσόμενο ( με τις δικές του δυνάμεις πάντα και χωρίς καμιά κρατική βοήθεια επί δεκαετίες ) αποτελεί "κίνδυνο" για τα γύρω αστικά κέντρα? Από πότε μια περιοχή δε δικαιούται να αναπτυχθεί και οι κάτοικοί της να απολαμβάνουν καλύτερο επίπεδο ζωής, μόρφωσης κ.λπ., άλλα καλούδια που υπάρχουν αυτονόητα σε άλλες περιοχές της χώρας, ακόμα και σε όμορες περιοχές?
Τουριστικά πολύ σωστά είπατε ότι το Άκτιο εξυπηρετεί Πρέβεζα-Λευκάδα-Δυτικά παράλια Αιτωλοακαρνανίας ( Βόνιτσα,Μύτικα,Ζαβέρδα/Πάλαιρος ).
Και όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο φίλος prevezanos σε λίγα χρόνια με το καλό, αν όλα πάνε κατ'ευχήν, η μετάβαση στο Άκτιο θα είναι υπόθεση λίγης ώρας ( Σήμερα υπογράφτηκε η σύμβαση για την κατασκευή του άξονα Αμβρακία- Άκτιο με χρόνο κατασκευής τα 3 χρόνια ).
Όσον αφορά το Πανεπιστήμιο, γιατί δεκάδες χιλιάδες Αιτωλοακαρνάνες να αναγκάζονται να σπαταλούν τόσα χρήματα σε άλλες περιοχές ( όντας οι τελευταίοι και με πρόσφατα επίσημα στοιχεία σε κατά κεφαλήν ΑΕΠ ) ??
Όλοι έχουν δικαίωμα στη γνώση. Και φυσικά αναφέρομαι σε σχολές κάποιου επιπέδου και με καλό γνωστικό αντικείμενο και όχι απλά για να γεμίζουν καφετέριες και να νοικιάζονται γκαρσονιέρες. Εξάλλου το Αγρίνιο πλέον δεν είναι απλά μια πόλη μικρή, έχει καταστεί ένα σχετικά μεγάλο αστικό κέντρο, μια από τις 10 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και φαντάζομαι δικαιούται κάτι όσον αφορά την ανώτατη εκπαίδευση, όταν πόλεις με πληθυσμό τον 1/3 από του Αγρινίου έχουν ένα σωρό σχολές ΤΕΙ,ΑΕΙ και λοιπά. Τοπικισμός είναι να θες να γίνονται όλα μόνο στην περιοχή σου και πουθενά αλλού. Δε μίλησα για κάτι τέτοιο. Αντίθετα τόνισα ότι καλώς υπάρχουν αυτά που υπάρχουν σε μεγάλα αστικά κέντρα, νομίζω ότι και στο Αγρίνιο, ως μεγάλο αστικό κέντρο μιας μεγάλης περιοχής,όπως η Αιτωλοακαρνανία,που συνορεύει με Λευκάδα,Φωκίδα και Ευρυτανία δικαιούται τα αυτονόητα.
Αυτά,γιατί ξεφύγαμε από το θέμα. |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 2:26 am Post subject: |
|
|
Να πάρει το Αγρίνιο ότι του πρέπει βρε. Το αεροδρόμιο λέμε τι το θέλει!
Όσο για τις σχολές, η απίστευτη αποκέντρωσή τους είναι ιστορία εγκληματική. Οι ανώτατες σχολές πρέπει να είναι συγκεντρωμένες σε clusters, ήτοι μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις, για να υπάρχουν συνέργειες από διεπιστημονικές συνεργασίες και οικονομίες κλίμακας υποδομών. Η Ελλάδα πληρώνει ήδη τα λάθη της με στρατιές ημιμαθών και μικρής ανταγωνιστικότητας αποφοίτων που με το που βγαίνουν πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να κάνουν μεταπτυχιακά...στον ΑΣΕΠ. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|