View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 5:37 am Post subject: |
|
|
τα διοδια μειωνονται στον ΜΟΡΕΑ απο δευτερα ξημερωματα(οχι απο 3 μαρτιου που ειχε ανακοινωθει) λογω καθυστερησης στην διαμορφωση των ΣΔ σπαθοβουνιου και νεστανης(γινονται αμφιπλευροι)
σχετικα με τα οδικα εργα αττικης,γιατι χρειαζεται το τουνελ στην θεση "σακετα"???απο την στιγμη που ακυρωνεται η επεκταση προς αγ.μαρινα/βαρκιζα δεν υπαρχει λογος υπαρξης..αλλωστε δεν εξυπηρετει ουτε τα νοτια προαστια ιδιαιτερα,αντιθετα με τον σχεδιασμο του 2001 και το τουνελ στην ανω γλυφαδα... οσοι θελουν απο αθηνα να πανε αεροδρομιο μπορουν να ακολουθουν την υπαρχουσα διαδρομη απο ΔΠΛ υμμητου... επισης στη βορεια επεκταση της ΔΠΛΥ απο πικερμι προς σπατα και βορεια εισοδο αεροδρομιου γιατι ακυρωνεται ο κλαδος Α/Κ πικερμιου-εισοδος ραφηνας??δεν πρεπει να διατηρηθει αυτο το κομματι(θα ελεγα οτι ο κλαδος προς βορειο Α/Κ αεροδρομιου/σπατα ειναι αχρηστος αφου αρτεμιδα/λουτσα καποιος μπορει να παει και μεσω υπαρχουσας αττικης οδου,αν ειναι ανοιχτη η βορεια εισοδος του "ελ.βενιζελος",ενω η ραφηνα και -μελλοντικα-μαραθωνας,καπανδριτι μονο απο λεωφ. μαραθωνος θα προσεγγιζεται,οπως και σημερα... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 1:32 pm Post subject: |
|
|
gouperman θα συμφωνήσω μαζί σου. Όπως είπα και πριν το τούνελ στον Υμηττό σε αυτό το σημείο δεν είχε νόημα. Αντίθετα όπως σχεδιαζόταν παλιότερα από Γλυφάδα είχε κάποιο νόημα. Βέβαια και καθόλου να μην γίνει λόγω κόστους δεν πειράζει.
Τώρα για την προέκταση της ΔΠΛΥ χρειάζονται και οι 2 κλάδοι που αναφέρεις (βέβαια ίσως δεν χρειάζεται αυτοκινητόδρομος κάτι τέτοιο να έχουν στο μυαλό τους). Ο κλάδος της βόρεια εισόδου του αεροδρομίου σίγουρα χρειάζεται καθώς θα απορροφήσει όλη την αυξημένη κίνηση από την ΔΠΛΥ προς το αεροδρόμιο και θα συντομεύσει και τη διαδρομή κατά κάποια km. Ο κόμβος της Ραφήνας στην Α.Ο. με τη 1 λωρίδα από ΔΠΛΥ προς Αεροδρόμιο δεν θα μπορεί να την σηκώσει. Εκτός αυτού το μήκος είναι ελάχιστο (γύρω στα 6km), ο διάδρομος μέσα στο αεροδρόμιο απαλλοτριωμένος και τα τεχνικά ελάχιστα (μόνο τα τούνελ κάτω από τη συνοικία του Φοίνικα).
Τώρα για το άλλο τμήμα που αναφέρεις (Σπάτων - Φανάρια ραφήνας) σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει σύνδεση για να γλιτώνεις την ταλαιπωρία του Πικερμίου. Δεν υπάρχει όμως λόγος να είναι αυτοκινητόδρομος. Ένας άνετος δρόμος (π.χ. με τα χαρακτηριστικά της λεωφ. Μαραθώνος) είναι υπεραρκετός.
Εμένα άλλο μου κινεί την περιέργεια. Τι θα γίνει με την χρηματοδότηση του έργου? Δύσκολα θα πάει για αυτοχρηματοδοτούμενο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:55 pm Post subject: |
|
|
"Τι θα κάνουμε την Εγνατία;"
Πριν από δώδεκα χρόνια το ελληνικό κράτος έφτιαξε μια εταιρία προκειμένου να αποπερατώσει το μεγαλύτερο έργο στην ιστορία της. Την «Εγνατία Οδό». Η εταιρία αυτή έκανε κάτι αυτονόητο, αλλά μη σύνηθες για τα ελληνικά δεδομένα. Ολοκλήρωσε το έργο της.
Με δυσκολίες, με κενά, με ...
αστοχίες (τις πληρώνουμε ακόμη), με επιπλέον χρηματοδοτήσεις και δάνεια, με απίθανες καθυστερήσεις. Ακόμη κι έτσι πάντως σήμερα κάποιος ξεκινάει από την Ηγουμενίτσα και φτάνει στην Αλεξανδρούπολη, πάνω σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Για πολλά χρόνια το αγαπημένο επιχείρημα της εταιρίας, αλλά και των κυβερνήσεων ήταν ότι αποκτήθηκε η τεχνογνωσία. Ότι οι Έλληνες κέρδισαν τη γνώση ενός άγνωστου σε εκείνους αντικειμένου. Έμαθαν να φτιάχνουν δρόμους. Και μάλιστα με μεγάλο συντελεστή δυσκολίας. Το κομμάτι στην Ήπειρο είναι εξαιρετικά δύσκολο στην κατασκευή του. Οι Έλληνες λοιπόν έμαθαν να μελετούν, να προϋπολογίζουν, να κατασκευάζουν, να επιβλέπουν σε δύσκολες συνθήκες.
Αυτή η τεχνογνωσία δεν θα ήταν έπαινος σε κορνίζα, αλλά πολύτιμη για το μέλλον της χώρας. Η εταιρία θα αναλάμβανε διεθνή έργα στα Βαλκάνια μεταφέροντας τις γνώσεις και τους αυτοματισμούς της. Θα βοηθούσε όμως και το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων στο εσωτερικό. Μελέτες για το φυσικό αέριο, επίβλεψη στον σιδηρόδρομο, κατασκευή κάθετων αξόνων, αναμόρφωση επαρχιακού δικτύου. Στα έργα θα απασχολούνταν μηχανικοί, εργάτες, τοπογράφοι, εργολάβοι.
Όλα αυτά θα έπρεπε να είναι σχέδιο του ελληνικού κράτους. Σε περίοδο κρίσης οι δημόσιες επενδύσεις είναι ανάσα και άλμα προς τα μπρος. Αποδείχθηκαν ευχές και μάλιστα την κρισιμότερη στιγμή. Αυτές τις μέρες οι εργαζόμενοι της εταιρίας (χωρίς να έχουν διοίκηση) δίνουν αγώνα για να θυμίσουν στην κυβέρνηση και την ελληνική κοινωνία τον κρίσιμο ρόλο που θα μπορούσε να έχει η εταιρία τους. Να υπενθυμίσουν ότι τεχνογνωσία, υποδομές και μια έτοιμη εταιρία δεν κλείνουν εν μία νυκτί λόγω γενικής αφασίας.
Όχι ότι υπάρχουν τα χρήματα. Αλλά η περίπτωση της Εγνατίας Οδού θυμίζει έντονα τα Ολυμπιακά Ακίνητα. Τότε δηλαδή που δεν έφταιγαν μόνο τα κονδύλια, αλλά και η απουσία σχεδίου για την αξιοποίηση της περιουσίας του ελληνικού κράτους. Με την Ιόνια Οδό να έχει σταματήσει, το σιδηρόδρομο να έχει ξεχαστεί και ως αίτημα, είναι απορίας άξιον γιατί δεν αξιοποιούμε την περιουσία μας. Γιατί η Εγνατία Οδός είναι περιουσιακό στοιχείο και αν δεν την προσέξουμε σύντομα θα καταντήσει κουφάρι. Αφού θέλουμε δημόσιες επενδύσεις η εταιρία και η ευκαιρία υπάρχουν.
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_6160.html
----------------------------------------------------------------------------
Στην «Εγνατία οδός Α.Ε» παραπέμπει ο Γ. Μαγκριώτης
Το αίτημα του νομαρχιακού συμβουλίου και των δήμων (Περάματος, Πασσαρώνας, Εκάλης κ.α) του βορειοδυτικού λεκανοπεδίου Ιωαννίνων για κατασκευή κόμβου επί της Εγνατίας οδού στην περιοχή του Δροσοχωρίου, δεν υιοθετείται εξαρχής από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά παραπέμπεται να επανεξεταστεί από τη νέα διοίκηση της «Εγνατία οδός Α.Ε».
Η σχεδόν...λακωνική απάντηση του αρμόδιου υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη σε αναφορά του βουλευτή Μιχάλη Παντούλα κάθε άλλο παρά αισιοδοξία επιτρέπει...
Ο κ. Μαγκριώτης επικαλείται την μη πρόβλεψη του κόμβου και το γεγονός ότι είναι αυτοκινητόδρομος η Εγνατία, πράγματα ήδη γνωστά: «Η δημιουργία ανισόπεδων κόμβων κατά μήκος ενός αυτοκινητοδρόμου εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό λειτουργίας του. Στο πλαίσιο αυτό δεν είχε προβλεφθεί στην Εγνατία οδό κόμβος στα Β/Δ του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων. Η Εγνατία οδός είναι αυτοκινητόδρομος υψηλών ταχυτήτων, στον οποίο δεν είναι σκόπιμο να δημιουργείται μίξη τοπικής και υπερτοπικής κυκλοφορίας».
Φτάνοντας στο δια ταύτα ο υφυπουργός, ο οποίος άλλα έλεγε ως πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τα δημόσια έργα, καταλήγει:
«Το υπουργείο αναμένει τις απόψεις του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» το οποίο θα επανεξετάσει το θέμα».
Στην εταιρεία έχει οριστεί πρόσφατα, με μεγάλη καθυστέρηση είναι η αλήθεια, πρόεδρος και αναμένεται να συγκροτηθεί η νέα διοίκηση για να ασχοληθεί και με αυτό το θέμα που δεν είναι το μόνο που αφορά τον αυτοκινητόδρομο στο νομό, αφού εκκρεμεί η είσοδος-έξοδος στο Μεγάλο Περιστέρι και η θέση των διοδίων.
Για τον νέο κόμβο που θα εξυπηρετεί το βορειοδυτικό λεκανοπέδιο, αφού η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ είχε αποκλείσει την δημιουργία και εισόδου μετά την έξοδο της σήραγγας Δρίσκου και πριν τη γέφυρα Αράχθου, προέκυψε η...λύση του Δροσοχωρίου και μάλιστα αρχικά είχε εξεταστεί η περίπτωση να κατασκευαστεί στο πλάτωμα που στήθηκε ο σταθμός διοδίων ο οποίος θα καταργούνταν, σύμφωνα με προφορική δέσμευση του πρώην υπουργού Γ. Σουφλιά, όπως την μετέφερε ο νομάρχης.
Εκεί δεν μπορεί να λειτουργήσει ανισόπεδος κόμβος και η «Εγνατία οδός Α.Ε» εξέταζε ως το περασμένο καλοκαίρι εναλλακτική λύση με μετατόπιση προς το Δροσοχώρι. Εκεί έμεινε το θέμα αφού μετά τις εκλογές ενημέρωση δεν υπάρχει από την εταιρεία, πάντως το Τεχνικό Επιμελητήριο μελετά σύνδεση του Β/Δ λεκανοπεδίου με νέο δρόμο από την Μάζια, αλλά ο κόμβος ...αναζητείται.
http://www.neoiagones.gr/index.php/-mainmenu-41/13247--l--r----.html |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:58 pm Post subject: |
|
|
εχουμε ενημερωση για το τμημα Αλιάκμονας – Βογατσικό του καθετου της εγνατιας ποτε παραδιδετε? |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 10:08 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το Βογιάτσικο.
Ωστόσο υπάρχουν υποσχέσεις για παράδοση τον Οκτώβρη του 2010 για την παράκαμψη της Άρτας! Είναι σίγουροι?
Δεν θα αφερθώ στις ''ανακρίβειες΄΄ του υφυπουργού για τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων στην Ιονία. Αυτά στην ίδια σελίδα που παρέθεσε παραπάνω ο μπετόβεν.Είναι στα δεξιά του άρθρου που προτείνει ο μπετόβεν. |
|
Back to top |
|
|
jiorhos New Member
Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 3:49 am Post subject: |
|
|
ελπιζω να τα βρουνε ωστε να μην σταματησει το εργο..πρεπει να λειτουργησουν γρηγορα οι σταθμοι διοδιων στον ΠΑΘΕ στον μωλο και ο δευτερος μετα την λαμια και να αντληθουν εσοδα μπας και ξεπεραστει το προβλημα... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 4:07 am Post subject: |
|
|
Ερώτηση. ΤΩΡΑ κατάλαβαν από πού θα περάσει ο Ε65?? Τι Σπερχειός και χωράφια το έργο ξεκίνησε και αυτοί λένε δεν ιδρώνει κανενός το αυτί για τις εναλλακτικές λύσεις. Καλά κάνουν γιατί κι εσάς δεν ίδρωσε ο Κώ..λος να ενημερωθείτε όταν γίνονταν οι μελέτες και να πείτε ό,τι έχετε τέλος πάντων να πείτε. Ναι να μείνει έξω η Φθιώτιδα να μείνει έξω για να μην ακούμε και τη γκρίνια της. Έξω να μείνουν και τα Βραχνέικα στην Πάτρα και όποιος άλλος κοιμάται και ξυπνάει όταν ακούσει φασαρία. Σε λίγο οι τύποι θα μας πουν ότι κι η χάραξη του σιδηροδρόμου ενοχλεί και να βρουν εναλλακτικές λύσεις μέσω Παρνασσού. |
|
Back to top |
|
|
jiorhos New Member
Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 7:23 am Post subject: Ημερίδα Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε-65 |
|
|
νημερωτική Ημερίδα με θέμα: «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε-65: Επιπτώσεις και Προοπτικές», που συνδιοργανώνεται από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων, τη Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Τρικάλων και τη Νομαρχιακή Επιτροπή του TEE Ν. Τρικάλων, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Μαρτίου 2010 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τρικκαίων.
Το πρόγραμμα της ημερίδας έχει ως εξής:
10.00 Αφήξεις
10.30 Καφές-Υποδοχή
11.00 Χαιρετισμοί: Πρόεδρος ΤΕΔΚ Ν. Τρικάλων, Νομάρχης Τρικάλων,
Πρόεδρος Ν.Ε. TEE Ν. Τρικάλων
11.30 Παρουσίαση Υπουργείου Υποδομών - Εγνατίας Α.Ε.:
• Γενική παρουσίαση του έργου (σχεδίαση -εκτέλεση - χρονοδιάγραμμα)
• Υπεύθυνες εταιρίες ανά τμήματα έργου
• Πορεία απαλλοτριώσεων – Χρονοδιάγραμμα
• Θέσεις διοδίων - Κόστος διέλευσης
12.30 Τοποθετήσεις εμπλεκόμενων κατασκευαστικών φορέων
• Παραχωρησιούχος Κοινοπραξία Νέα Οδός Α.Ε.
• Ανάδοχος Κατασκευαστική Κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Κεντ. Ελλάδας Α.Ε. (Ε - 65)
13.00 Τοποθετήσεις τοπικών φορέων
• Βουλευτές
• Ν.Α. Τρικάλων
• Μέλη ΤΕΔΚ - Δήμων
• Τ.Ε.Ε
14.00 Ερωτήσεις - Παρεμβάσεις
15.00 Συμπεράσματα - Λήξη Εργασιών |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
|
Εχουμε μεγαλη κατολισθηση στον δρομο Παλαιοχωριου-Προσηλιου στον νομο Ιωαννινων.
http://epirusgate.blogspot.com/2010/03/blog-post_7395.html
Να σας ενημερωσω, γιατι ακουσα την ειδηση στο ραδιοφωνο και κινδυνολογησαν οι ηλιθιοι, χωρις να αναφερουν την πραγματικη διασταση του γεγονοτος. Τα χωρια Συρρακο και Καλαρρυτες δεν αποκοπησαν, απλα δεν προσεγγιζονται πλεον μεσω Παλαιοχωριου, που ειναι και η πιο συντομη διαδρομη απο Γιαννενα. Προσεγγιζονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ μεσω της διαδρομης Ιωαννινων-Κατσανοχωριων-Πραμαντων, κανοντας λιγα χιλιομετρα παραπανω. |
|
Back to top |
|
|
dytikimakedonia Visitor
Joined: 03 Mar 2010 Posts: 6
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 9:12 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα!Πρώτο μήνυμά μου εδω.Όπως ειπα και στους διαχειριστές,δεν έχω τεχνικες γνώσεις και δεν πρόκειται να επιβαρύνω το χώρο αυτό με άσκοπες αναρτήσεις μου.Απλά σαν ανταπόδοση των όσων εχω αποκομίσει από 'δω,θα με ευχαριστούσε μια προσφορά μου,φωτογραφική έστω.Ο Α-27 (κόμβος Εγνατίας- Πτολεμαϊδα-Φλώρινα) απουσιαζει τελείως από τις συζητήσεις σας.Εγω τυγχάνει να τον διανύω τρις εβδομαδιαίως.Ενδιαφέρον φωτογραφικά ή όχι;Και φυσικά για ότι άλλο από τη Δυτική Μακεδονία, σε επίπεδο "επιτόπιας έρευνάς" μου-στη διάθεσή σας!Καλώς σας βρήκα, για να σας προλάβω!
Last edited by dytikimakedonia on Fri Mar 12, 2010 10:14 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 9:28 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και καλώς ήρθες.
Εννοείται πως οτιδήποτε μπορείς να προσφέρεις στη παρέα μας είναι ευπρόσδεκτο!
Αν έχεις φωτογραφίες από τον A27 ανέβασέ τες τάχιστα!
Απ ό,τι γνωρίζω ο εν λόγω άξονας δεν είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά οδός ταχείας κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά η σήμανση που έχει παραπέμπει σε αυτοκινητόδρομο... |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 9:37 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα
Ο ΜΟΡΕΑΣ εβγαλε δελτιο τύπου σύμφωνα με το οποιο:
1) Απο την Δευτερα θα λειτουργουν και τα δυο διοδια (Σπαθοβουνι, Νεστανη) ανα κατευθυνση
2)Παραδιδονται οι κομβοι Αγ. Βασιλειου και Σολωμου
3) Παραδιδονται εντος του Μαρτιου 3 νεοι σταθμοι ανεφοδιασου καυσιμων 2 στο Σπαθοβουνι και 1 στη Νεστανη
4) Εντος του 2010 θα λειτουργει αυτοκινητοδρομος εως το Λευκτρο....
(Τονιζω για αλλη μια φορα οτι το χρονοδιαγραμμα του ΜΟΡΕΑ ειναι για τον Αυγουστο του 2010)
5)για Καλαματα το 2011, και για Σπαρτη το 2012
...αντε λιγο μας εμεινε ακομα...... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 10:27 pm Post subject: Re: χάραξη αυτοκινητοδρόμου Ε65 |
|
|
jiorhos wrote: | γιατι σταματησε η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Ροδίτσας? |
Φιλε jiorhos, για τον ιδιο λογο που σταματησε και η παρακαμψη Στυλιδας, για τον ιδιο λογο που ο Ε-65 δεν κατασκευαζεται. Ελλειψη απο μπικικινια, κασερι, μαρουλι, μα'ι'ντανο κτλ.
Φιλε dytikimakedonia, καλως ηλθες στην παρεα μας. Εχει απολυτο ενδιαφερον οχι μονο ο κομβος, αλλα ολος ο δρομος μεχρι την Φλωρινα και περιμενουμε την παρουσιαση του. Αλλωστε εδω, εχουν παρουσιαστει χωματοδρομοι, δασικοι δρομοι, περασματα αρκουδων, αετων, λυκων,αγριογουρουνων κτλ. Προχωρα χωρις φοβο και παθος.
Επ'ευκαιριας θα ηθελα να σε ρωτησω κατι που αφορα στον συγκεκριμενο δρομο(Εγνατια-Φλωρινα) και το ειχα αναφερει στο forum παλαιοτερα.
Τον ειχα διανυσει πριν μερικα χρονια,αλλα ηταν μερα. Ακουσα στη συνεχεια οτι αν περασεις νυκτα, σε ισοπεδους κομβους του δρομου, οπου απο μακρια φαινοταν απολυτο σκοταδι , μολις πλησιαζει το αυτοκινητο τον κομβο αναβουν τα φωτα του και στη συνεχεια, οταν το οχημα τον αφησει πισω, ξανασβηνουν. Ισχυε κατι τετοιο? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
dytikimakedonia Visitor
Joined: 03 Mar 2010 Posts: 6
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 11:28 pm Post subject: |
|
|
Όπως ειπα δε θελω να σας ενοχλω με κενου περιεχομενου μυνηματα!!απλά νιωθω τη χαρα της συμμετοχης και δε μπορω να αρνηθω μηνυματα απευθυντεα σε μενα! Εγω ξερω πως τα 25 χιλιομετρα από κομβο εγνατιας εως πτολεμαιδα ειναι αυτοκινητοδρομος,εστω και με μειωμενες προδιαγραφες σε σχεση με εγνατια.ξερω πως από πτολεμαϊδα μεχρι θεσσαλονικη πηγαινω με JERSEY ΚΑΙ ΔΥΟ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.κι από πτολεμαϊδα εως Φλωρινα πηγαινω με σταθερη ταχυτητα 110 χιλιομετρα γιατι το επιτρεπει ο δρομος (2+1 εναλλάξ ανάλογα με αναβαση-κατάβαση, εστω και χωρις νησιδα).Είμαι ευνοημένος,το αναγνωριζω,ως προς τις οδικες υποδομές.θα σας το αποδειξω και φωτογραφικά!Σας ευχαριστω για την υποδοχή. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sat Mar 13, 2010 1:56 pm Post subject: |
|
|
Μακαρι να μην εχεις δικο Engineer......
Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ρυθμισεις που αφορουν το τμημα απο Σηραγγα Αρτεμισιου εως το τελος του "καλου" δρομου και θα διαρκεσουν εως 30Απριλιου (με εξαιρεση τις μερες του Πασχα
"Για να ολοκληρωθούν οι βελτιωτικές εργασίες στον εθνικό δρόμο
Κορίνθου - Τρίπολης, στα όρια της Αρκαδίας, κλείνει η λωρίδα έκτακτης
ανάγκης ενώ εναλλάξ θα αποκλείονται η δεξιά και η αριστερή λωρίδα
σε διάφορα σημεία του δρόμου, μέχρι τις 30 Απριλίου.
Τις κυκλοφοριακές αυτές ρυθμίσεις ανακοίνωσε η Αστυνομική Διεύθυνση Αρκαδίας.
Εξαιρέσεις θα υπάρχουν -δηλαδή θα κυκλοφορούνται και οι 2 λωρίδες τις εξής ημερομηνίες:
Στις 24 και 25 Μαρτίου. Από τη Μεγάλη Πέμπτη (1η Απριλίου) έως την
Τρίτη του Πάσχα (6 Απριλίου). Για τον κλάδο προς Καλαμάτα, τις Παρα
σκευές από τις 4 το απόγευμα μέχρι τις 11 το βράδυ και για τον κλάδο
προς Αθήνα, τις Κυριακές από τις 12 το μεσημέρι έως τις 11 το βράδυ." |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Mar 13, 2010 10:11 pm Post subject: |
|
|
pindos: Τώρα με αυτή την κατολίσθηση, πιστεύω ωριμάζουν οι συνθήκες να γίνει ο κάθετος οδικός άξονας της Εγνατίας προς Συρράκο - Πράμαντα με 2+ΛΕΑ και διπλό Jersey...
Πάντως το συγκεκριμένο σημείο δε με εκπλήσσει. Είναι το λεγόμενο Μαυρολάγκαδο αν θυμάμαι καλά. Σκούρο γκρι με μαύρο πέτρωμα, σαθρό από το νερό που κυλάει μέσα του
παρεπιπτόντως που χαθήκατε όλοι εσείς τόσο καιρό
___________
Δηλώσεις McΡιώτη στην Ηχώ της Άρτας για τα χρονοδιαγράμματα των έργων. Εγώ αυτό που έλεγα πάντα είναι: Πίστευε και μη, ερεύνα (και όχι το παραποιημένο αντίθετο), οπότε θα παραμείνω αναγνώστης του stadia για να τον βλέπω να μην δικαιώνεται...
http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=1608:2010-03-12-14-02-09&catid=1:local&Itemid=28
(Δηλαδή ρε μεγάλε σε ένα χρόνο θα φτάσει ο δρόμος στο Κεφαλόβρυσο... Με αεροπλάνο????) |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Mar 13, 2010 11:45 pm Post subject: |
|
|
Καλά, αν τελειώσει το τμήμα μέχρι Κεφαλόβρυσο σε ένα χρόνο από τώρα, θα βγω στο δρόμο και θα φωνάζω "ήρθε το τέλος"!!! Κανείς δεν τους πιστεύει πλέον.
Εδώ δεν έχει αποφασιστεί τελικά τί θα κάνουν με την παλιοβούνα επίσημα ( Οπότε και σήραγγα να κατασκευάσουν, δεν προλαβαίνουν ούτως ή άλλως, οπότε ας βγουν να πουν κάποτε έστω και μια αλήθεια ) .
Όσον αφορά την ευρεία παράκαμψη Αγρίνιου, πλην του Α/Κ Ρίγανης, κανένας άλλος Α/Κ δεν έχει δοθεί στην κυκλοφορία, ούτε ο Α/Κ Χαλικίου που είναι έτοιμος απόπαλιά, ούτε ο Α/Κ Αγγελοκάστρου, ούτε ο Α/Κ Κουβαρά ( όπου υπάρχει ένας ισόπεδος κυκλικός κόμβος , όπως και στο Κεφαλόβρυσο.
Για να μην πω ότι στη σύμβαση δεν έχει συμπεριληφθεί κάθετος άξονας σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια και αναγκαζόμαστε να οδηγούμε 20 ολόκληρα χιλιόμετρα σε δρόμο ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟ ( Και προς Χαλίκι και προς Κουβαρά ).
Για τον Αμβρακία - Άκτιο δε σχολιάζω καν. Εδώ δε μπορούν να βάλουν σε μια σειρά όλα τα υπόλοιπα εξελισσόμενα έργα ( Ο Ε-65 που έχει κυρωθεί εδώ και 2 χρόνια .... )
Έργα και όχι λόγια , που λένε.
Έργα, έργα, έργα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 12:17 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | pindos: Τώρα με αυτή την κατολίσθηση, πιστεύω ωριμάζουν οι συνθήκες να γίνει ο κάθετος οδικός άξονας της Εγνατίας προς Συρράκο - Πράμαντα με 2+ΛΕΑ και διπλό Jersey...
Πάντως το συγκεκριμένο σημείο δε με εκπλήσσει. Είναι το λεγόμενο Μαυρολάγκαδο αν θυμάμαι καλά. Σκούρο γκρι με μαύρο πέτρωμα, σαθρό από το νερό που κυλάει μέσα του
παρεπιπτόντως που χαθήκατε όλοι εσείς τόσο καιρό |
Μια χαρα θυμασαι,εκει λιγο μετα το Παλιοχωρι.
Eμεις που χαθηκαμε? Για προσεχε τα λογια σου ε, γιατι θα σας κλεισουμε και την προσβαση απο τον Μπαρο και θα παρακαλας τον Corfu να σε παει στο Συρρακο αεροπορικως.
Πολλα τα λεφτα για το δρομο Εγνατια-Πραμαντα φιλε Prevezane. Εδω σταματησε η Αθηνων-Θεσσαλονικης, που λεφτα για κει.
Φιλε agr-engineer τι να πω γι'αυτους που ανακοινωνουν παραδοση του Αντιρριου-Κεφαλοβρυσου το 2011? Δεν θελω να χαρακτηρισω διοτι θα παραβω τας διαταξεις |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 1:57 pm Post subject: |
|
|
Ερώτηση:
Εξακολουθεί να είναι αιματοβαμμένο το τμήμα της (παλιάς πλέον) ΕΟ από Κεφαλόβρυσο μέχρι Αγρίνιο; |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 9:30 pm Post subject: |
|
|
Προς ενημέρωση η Αττικατ πριν δύο μήνες ζήτησε προσφορές από εταιρίες για τα Η/Μ στις σήραγγες Στυλίδας - Καραβόμυλου και οι προσφορές δεν έχουν δωθεί ακόμη. Και από εκεί έπειτα να σκέφτεστε ότι μόνο η προμήθεια και εγκατάσταση υλικού θα πάρει 4-5 μήνες. |
|
Back to top |
|
|
|