View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 3:33 pm Post subject: |
|
|
Τι έγινε? Πολύ νέκρα έχει πέσει πάνω στο συγκεκριμένο τόπικ. Υπάρχουν και νέα. Λειτούργησε-με καθυστέρηση -ο σταθμός μετεπιβίβασης για λεωφορεία στο μετρό Νομισματοκοπείο. Αλήθεια στο αρχικό σχέδιο του ΟΑΣΑ δεν υπήρχε προγραμματισμός για λεωφορειακή γραμμή προς κτελ κηφισού? Τέλος του επόμενου μήνα θα λειτουργήσει ο νέος σταθμός μετρό Χολαργός ( ). Το καλοκαίρι έρχεται νέος σταθμός μετεπιβίβασης στον Ελαιώνα. Ποπό χαμός θα γίνεται και με το κτελ όταν με το καλό θα γίνει(αν). |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 3:54 pm Post subject: |
|
|
Αφού προβλέπετε το καλοκαίρι σταθμός μετεπιβίβασης στον Ελαιώνα, από εκεί πολύ απλά χρειάζεται να μπει μία γραμμή προς Κηφισσό.
Από όσο διάβασα θα γίνουν και νέοι σταθμοί μετεπιβίβασης στο Ελληνικό (για τα νότια προάστια) και στο Περιστέρι (για τα δυτικά). Σωστές κινήσεις!!! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 6:51 pm Post subject: |
|
|
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4558387
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον άρθρο για να δοθεί κάποια ζωντάνια στο παρόν topic .
Απ' ότι φαίνεται θα βάλουν το μεγαλύτερο τμήμα του στόλου των τροχοφόρων να τροφοδοτεί περιφερειακά το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 10:49 pm Post subject: |
|
|
πολύ καλά νέα αλλα μπερδεύτηκα με ένα πράμα, οι γραμμές από βόρεια προάστια μαρούσι, κηφισιά, εκάλη, κλπ. που θα πηγαίνουν? δε γραφει κάτι.... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 11:14 pm Post subject: |
|
|
Οι γραμμές από τα βόρεια (Μαρούσι, Κηφισιά) μένουν όπως έχουν μέχρι το κέντρο καθώς χρησιμοποιούν τον άξονα της Κηφισίας που δεν υπάρχει κάποιος σταθμός μετρό εκτός κέντρου.
Τώρα σχετικά με τις αλλαγές πέριξ της Μεσογείων πράγματι ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει από καιρό. Πάντως τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν καθώς ναι μεν ο ΟΑΣΑ έκοψε σωστά τις περισσότερες γραμμές από κέντρο για περιοχές όπως Παπάγου, Χολαργό, Αγ.Παρασκευή κτλ. αλλά δεν έχει ενισχύσει ανάλογα τις νέες ή προυπάρχουσες τοπικές γραμμές από τους σταθμούς μετρό της περιοχής. Ειδικά τα Σ/Κ οι επίσημες χρονοαποστάσεις είναι αστείες (20-30-40').
Η αλήθεια είναι ότι η ΕΘΕΛ πάσχει σημαντικά από έλλειψη οδηγών γι'αυτό αποφάσισε πλέον να κόψει τα λεωφορεία από το κέντρο. H πρόταση για αυτό το σύστημα ώστε να μην κατεβαίνουν τα λεωφορεία στο κέντρο έχει προταθεί από όλους τους συγκοινωνιολόγους εδώ και 10 χρόνια με το άνοιγμα του μετρό αλλά υλοποιήθηκε μόλις τώρα (από πέρυσι για την ακρίβεια με την πρώτη αναδιοργάνωση στο Περιστέρι) καθώς τώρα ζορίστηκε η ΕΘΕΛ με τους οδηγούς.
Όσο για την δρομολόγηση απευθείας λεωφορείου Ελαιώνα - ΚΤΕΛ Κηφισσού ακούγεται πολύ καλή κίνηση καθώς η απόσταση είναι ελάχιστη ούτε 2km. Βέβαια ο παράδρομος του Κηφισσού μεταξύ ιερά Οδού και λ.Αθηνών πήζει πολύ άσχημα σε ώρες αιχμής. Πάντως και το υπάρχον λεωφορείο 051 από το μετρό του Μεταξουργείου σε φτάνει στα ΚΤΕΛ σε πολύ λίγο χρόνο αρκεί να βρεις την στάση στο Μεταξουργείο.... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 11:41 pm Post subject: |
|
|
Nα διευκρινίσω κάτι όταν έλεγα αρχικό σχέδιο του ΟΑΣΑ υπήρχε προγραμματισμός για λεωφορειακή γραμμή προς κτελ κηφισού, εννοούσα από τον αντίστοιχο σταθμό στο Φιξ(Συγγρού). Αυτή η κίνηση στον παράδρομο στον Ελαιώνα όταν συμβαίνει κολλάς για τα καλά σε σύγκριση με την άνεση του -μισο-άδειου δρόμου- στις ώρες που είναι όμορφα τα πράγματα. Πάντως σαν σαρδέλα είσαι σε κάποιες συγκεκριμένες μέρες στο 051 ειδικά αν μπεις από Μεταξουργείο.Κάτι τελευταίο το ξέρατε οτι υπάρχει κτελ που κάνει στάση στον Ελαιώνα πλέον και όχι στο Μεταξουργείο? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 11:46 pm Post subject: |
|
|
Παντως για τον παραδρομο Ιερας Οδου-Κηφισου-ΚΤΕΛ, στο φαναρι στο υψος με την λ. Καβαλας, εχουν αυξησει τη διαρκεια του πρασινου φαναριου και περνας καπως καλυτερα. Οσον αφορα στη δρομολογηση λεωφορειου μεταξυ Ελαιωνα και ΚΤΕΛ μπορει να γινει, μιας και ο σταθμος του μετρο βρισκεται στη συμβολη Ιερας Οδου και Μαρκονι, και απο Μαρκονι-λεωφ. Καβαλας-Κηφισος-ΚΤΕΛ. Ελπιζω ολα αυτα να ειναι προσωρινα μιας και το ΚΤΕΛ θα ερθει στον Ελαιωνα και να μην ισχυσει για αλλη μια φορα το "ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου".
Οσο για το 051, περναει απο την Ακαδημια Πλατωνος, που ειναι αγνωστη περιοχη για τους περισσοτερους, με ενα θαυμασιο παρκο, οπου εκει, μεσα στο πρασινο, μπορεις να διαπιστωσεις, ιδιοις ομμασι, την ομορφη και ανθρωπινη πλευρα της πολυπολιτισμικοτητας. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 2:37 pm Post subject: |
|
|
Νεαροί βάζουν εμπόδια στις γραμμές του ηλεκτρικού
Τι ηλίθια αμερικανιά είναι και αυτή δηλαδη για να κανουμε την φιγούρα μας πρεπει να την πληρωσει ο ηλεκτρικός με όλα τα προβλήματα που εχει λογο αναβάθμισης, και κατα συνεπεια οι επιβατες να ρισκαρουν και ατυχημα απο πανω. Περίφημα! Αυτα τα τσογλανια δεν μπορει να τα μπαγλαρωσει κανενας; Τα τελευταια χρονια οποτε γυριζω ελλαδα βλεπω πολλες τετοιες FarWest επηρροες στη νεολαια και στην μοδα μας. Γιατι ρε παιδια ελεως πια, μηδεν σεβασμος για την ξενη περιουσια YO! Αμερικαν Μπαρ γιναμε!!!! |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Feb 26, 2010 11:58 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα το πρωϊ, έδωσαν βήμα στην Πρωϊνή Ενημέρωση (το νέο πρωϊνάδικο της ΕΡΤ) στην Κίνηση Πολιτών Αναγέννηση η οποία ζητά υπογειοποίηση στις γραμμές του ΟΣΕ στον Δήμο Αθηναίων.
Είχαμε "μιά απ'τα ίδια", με δακρύβρεχτες αναφορές στην ποιότητα ζωή τους που θα υποβαθμιστεί απ' την αναβάθμιση του σιδ.διαδρόμου (ενώ πριν ήταν θαυμάσια με τα σπίτια τους στα "εξωτικά" Σεπόλια), τον ανάλγητο ΟΣΕ που δεν υπογειοποιεί την γραμμή (λες και ο ΟΣΕ τα βάζει μόνος του τα χρήματα!), όπως και τις διώξεις που υφίστανται από τεράστιους Οργανισμούς (sic) για παρακώλυση συγκοινωνιών κτλ.
Δυστυχώς άλλη μια σοβαρή εκπομπή υπέπεσε στα γνωστά κλισέ των Ξανθόπουλων που μάχονται ενάντια στους ανάλγητους Οργανισμούς, υποβάθμισης της ποιότητας ζωής ανθρώπων που έκτισαν παράνομα δίπλα στις γραμμές κ.ο.κ.
Κρίμα.
-edit-
Απ' την άλλη και ο ΟΣΕ έκανε τα σφάλματά του και τώρα φτάσαμε στο σημείο να επιδιώκει την εγκατάσταση (επιφανειακά) εναέριας γραμμής επαφής 25 KV σε κατοικημένη περιοχή που γειτνιάζει με σπίτια με μοναδικό στόχο να αποφύγει την επιστροφή των κοινοτικών χρημάτων της Ηλεκτροκίνησης. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Feb 27, 2010 12:20 am Post subject: |
|
|
Τουλάχιστον φίλε Nozomi δεν θα πέσει το κλάμα δημοσιογράφων και λοιπών...για τα αρχαία τείχη στον ΗΣΑΠ που θα χαθούν. Τα Μακρά Τείχη τα πάτησε το τρένο λέει χαρακτηριστικά ο τίτλος της ελευθεροτυπίας και κάτι παρόμοια αναφέρουν τα νέα. http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=135940 |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 5:25 pm Post subject: |
|
|
Κυριακάτικες φωτογραφίες από το εργοτάξιο του σταθμού Αγίων Αναργύρων του προαστιακού. Τραβήχτηκαν από την πεζογέφυρα της λεωφόρου Δημοκρατίας.
28 Φεβρουαρίου 2010
Η είσοδος του σταθμού από τη λεωφόρο Δημοκρατίας
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 8:19 pm Post subject: |
|
|
Βλεπουμε οτι κατασκευαζεται ο δεξιος ημιδιαδρομος στη θεση που πριν υπηρχαν οι δυο γραμμες Αθηνων-Θεσ/νικης. Η κυκλοφορια διεξαγεται απο τον αριστερο ημιδιαδρομο ,ο οποιος εχει πλεον κατασκευαστει και οπως βλεπετε, βυθιζεται στο υψος των Αγ. Αναργυρων μετα το νεο σταθμο. Ετσι οταν τελειωσει και ο δεξιος ημιδιαδρομος θα εχουμε τετραπλο διαδρομο απο Αθηνα μεχρι ΣΚΑ, με ανετη κυκλοφορια προαστιακων και υπεραστικων συρμων. Βεβαια απο Αθηνα μεχρι Τρεις Γεφυρες θα εχουμε υπογειοποιηση, γιατι αντιδρουν στα Σεπολια, οποτε "φεξε μου και γλιστρησα".
Losada7 σουπερ φωτορεπορταζ!!! |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:05 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες φωτογραφίες losada από την περιοχή. Μία τεχνική λεπτομέρεια, οι έτοιμες αποβάθρες στον σταθμό σε πρώτη φάση και μέχρι την ολοκλήρωση των έργων και όταν ανοίξει θα εξυπηρετεί όλα τα τρένα αλλά στην τελική μορφή είναι οι υπεραστικές αποβάθρες (για αυτό και το τόσο μεγάλο μήκος). Οι αποβάθρες του προαστιακού θα είναι στον δυτικό ημι-διάδρομο και θα έχουν πιο περιορισμένο μήκος.
Και μία συμβουλή: Απέφυγε στο μέλλον την φωτογράφηση στο συγκεκριμένο σημείο (την πεζογέφυρα). Λόγω του γειτονικού στρατοπέδου απαγορεύεται η φωτογράφιση στο σημείο. Ένα μέλος από το forum amnizia είχε τρεξίματα πριν από λίγο καιρό, τον συνέλαβαν καθώς φωτογράφιζε τα σιδηροδρομικά έργα στην περιοχή, του κατάσχεσαν την φωτογραφική και είχε υποστεί την σχετική ταλαιπωρία |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 1:03 am Post subject: |
|
|
Φιλε Αρη πολυ χρησιμη η επισημανση σου για τους φιλους του forum. Παντως η ευλαβικη προσηλωση της μηχανης πανω στις γραμμες, χωρις να ξεφυγει ενα κλικ λοξά, δειχνει οτι ο losada7 ηταν πολυ προσεχτικος και γνωριζε τους κινδυνους. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 2:12 am Post subject: |
|
|
Κακά τα ψέμματα, έχει να κάνει και με ποιά μηχανή φωτογραφίζεις !
Εξ΄ όσων έχω καταλάβει ο losada φωτογραφίζει με compact. Η εικόνα του ατόμου που φωτογραφίζει με DSLR χρησιμοποιώντας μπουρού-φακό έξω από στρατόπεδο παραπέμπει σε επαγγελματία... Δεν λέω πως δικαιολογείται η αντίδρασή τους, αλλά απ' την άλλη ας τηρούμε και τα προσχήματα. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 10:09 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για τις προειδοποιήσεις.
Δυστυχώς προσωπικές υποχρεώσεις με έχουν κάνει, περιστασιακώς, λίγο απρόσεκτο κατά την ανάγνωση posts και έτσι δεν γνώριζα για το περιστατικό με τη σύλληψη.
Θα το λάβω σοβαρά υπ' όψην μου και δεν θα ξανατραβήξω φωτογραφίες από εκείνο το σημείο.
Πίστευα ότι εφόσον πρόκειται για κεντρικότατο σημείο των Αγίων Αναργύρων, δεν θα υπήρχε η αυστηρότητα που υπάρχει σε νησιά του ανατολικού Αιγαίου που έχω επισκεφτεί, και υπάρχει δικαιολογημένα υπερευαισθησία σε αυτό το τομέα.
Θα αφαιρέσω δύο από τις λήψεις. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 10:58 pm Post subject: |
|
|
Δείτε τα αίσχη που συνέβησαν τα τελευταία χρόνια στην εταιρεία λειτουργίας του Μετρό (ΑΜΕΛ).
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=138798
Btw, βοούσε το σύμπαν για τις προεκλογικές προσλήψεις του Σεπτεμβρίου στην ΑΜΕΛ.
Φυσικά, τώρα μπορούν να βγαίνουν ορισμένοι ηλίθιοι και να επιχαίρουν για τον κατήφορο της ΑΜΕΛ (είναι γνωστή η εξίσωση προς τα κάτω που επιθυμούν πολλοί συμπλεγματικοί συμπατριώτες μας).
Να τους χαιρόμαστε (ειδικά την προηγούμενη ηγεσία του Μεταφορών). |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 6:29 pm Post subject: |
|
|
Σιδηροδρομικός «γάμος» Μετρό - ΗΣΑΠ
Στην ενοποίηση των εταιρειών «Αττικό Μετρό Λειτουργική» και «Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος» προχωρά το υπουργείο Μεταφορών, καθώς εκτιμάται ότι η κίνηση αυτή θα οδηγήσει σταδιακά σε περιορισμό κόστους λειτουργίας και στη βελτίωση του προγραμματισμού των δρομολογίων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΜΕΤΡΟ ορίστηκε ο Σαράντης Μιχαλόπουλος, ο οποίος αναμένεται να αναλάβει και καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΗΣΑΠ.
Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Μεταφορών, η ενοποίηση των δύο εταιρειών δεν θα επηρεάσει τους εργαζόμενους.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_08/03/2010_326881 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 6:43 pm Post subject: |
|
|
καλο αυτο..αφου μετρο ειναι και τα δυο
αλλα η νεα εταιρια θα ειναι ιδιωτικη -κρατικη σε ποιο ποσοστο? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 7:58 pm Post subject: |
|
|
"Κρατικό" Ν.Π.Ι.Δ. 100%. Και σήμερα ο μοναδικός μέτοχος και στις 2 εταιρείες (ΑΜΕΛ Α.Ε. - ΗΣΑΠ Α.Ε.) είναι το ελληνικό δημόσιο σε ποσοστό 100%
Πάντως η συγχώνευση δεν θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη. Υπάρχουν πολλές "οργανωτικές" και ¨εργασιακές" διαφορές στις 2 εταιρείες.
Αυτά που αναφέρει ο Nozomi απλώς δεν θέλω να τα σχολιάσω. Αίσχος... Με αυτά και με εκείνα στην ΑΜΕΛ οι εργαζόμενοι που μπήκαν με το σπαθί τους πρέπει να είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Μετά τα ρουσφέτια του Βερελή , σε αυτά του Στυλιανίδη - Σουφλιά. Δύσκολα βρίσκεις εργαζόμενο στο μετρό που δεν έχει καταγωγή την Αιτωλοακαρνανία , τη Ροδόπη ή τη Λάρισα...
Τα ίδια και στο ΤΡΑΜ Α.Ε.(θυγατρική της ΑΜΕΛ μην ξεχνιόμαστε)... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 11:49 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, μπορεί να είναι Αστικός Σιδηρόδρομος και οι δύο εταιρείες, αλλά το εργασιακό καθεστώς και οι Κανονισμοί λειτουργίας τους (π.χ προσέξετε τα 2 άτομα/συρμό που έχει ο ΗΣΑΠ με τους ανοιξοκλείστηδες στο ενδιάμεσο...) απείχε παρασάγγας !
Τώρα δημιουργείται το εξής ερώτημα: τι καθεστώς και Κανονισμούς θα έχει η νέα εταιρεία ?
Όσον αφορά τα εργασιακά, επειδή είναι μάλλον απίθανο να αποδεχθούν οι ΗΣΑΠήταροι το εργασιακό καθεστώς της ΑΜΕΛ, άρα "χαράς ευαγγέλια" για τους ΑΜΕΛάρους... Κρίμα όμως για όλους εμάς (τους φορολογούμενους!) |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 12:27 pm Post subject: |
|
|
Εάν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει: "Κάτω ΣΚΑ" εννοείται ο σταθμός "Αχαρνές" που βρίσκεται στον μονό συνδετήριο κλάδο Ανω Λιοσίων - Αεροδρομίου; Ο σταθμός αυτός, ο οποίος συνδέεται με πεζογέφυρα με το ΣΚΑ, αν και κλειστός είναι έτοιμος εδώ και μήνες, με τα φώτα του αναμμένα κάθε βράδυ και με τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων να λειτουργούν κανονικά. |
|
Back to top |
|
|
|