View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 8:49 pm Post subject: |
|
|
Σας μεταφερω ειδηση-βομβα που μου ανεφερε ο Corfu σημερα καθως ανεβαινε Κερκυρα και σταματησε στο εργοταξιο της Καλυδωνας ,για να δει τον φιλο του προ'ι'σταμενο. Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα. Το εχει αναλαβει η "Μοχλος". |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 8:55 pm Post subject: |
|
|
Ε,καλά είσαι, τώρα που ανέλαβαν 2 στελέχη της εταιρείας σε θέσεις γραμματέων του Υποδομών , ποιος τους πιάνει.
Άντε να δούμε,γιατί το καλό πράμα αργεί,αλλά το γοργόν και χάριν έχει.
Ούτως ή άλλως η σήραγγα είναι το πιο φυσιολογικό από το "μπαλκόνι"!! Με το τελευταίο δε θα υπήρχε εναλλακτική διαδρομή ( όπως απαιτεί η Ευρωπαική νομοθεσία ) ή για κίνηση αγροτικών μηχανημάτων και τέτοιου είδους τροχοφόρων.
pindos, βάλε και κανά τόνο στα γραφόμενά σου |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 2:22 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Σας μεταφερω ειδηση-βομβα που μου ανεφερε ο Corfu σημερα καθως ανεβαινε Κερκυρα και σταματησε στο εργοταξιο της Καλυδωνας ,για να δει τον φιλο του προ'ι'σταμενο. Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα. Το εχει αναλαβει η "Μοχλος". |
μπραβο!
θα μαθουμε ποτε θα ξεκινησουν τα εργα ...
σιγα σιγα θα μαθουμε και το μηκος.. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 3:34 pm Post subject: |
|
|
να ετοιμαζομαστε για νεα "Τεμπη"? |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 11:33 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα. |
Quote: | Το εχει αναλαβει η "Μοχλος". | |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 12:14 am Post subject: |
|
|
Πες mike τι ξερεις, για να μην ακουμε τον καθε προ'ι'σταμενο
Ελα mike πες, και κοιτα τι εχω εγω:
|
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 12:48 am Post subject: |
|
|
H "Μοχλός" αν δεν κάνω λάθος έχει αναλάβει και τη σήραγγα Μακύνειας για την Ιονια οδό.
Πάντως δε πιστεύω σε καμία περίπτωση να προλαβαίνουν το χρονοδιάγραμμα για το κομμάτι από Αντίρριο μέχρι παράκαμψη Αγρινίου.
Τέλος πάντων, ας μείνουμε στην ευχάριστη είδηση ότι θα γίνει σήραγγα.
Όσον αφορά το υπό κατασκευή κομμάτι της παράκαμψης Άρτας, είδα ότι ρίχνουν άσφαλτο αλλά σύνδεση με το υφιστάμενο κομμάτι δε βλέπω... |
|
Back to top |
|
|
ChristosP New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 12 Location: Vasteras/Sweden
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 1:37 pm Post subject: Amfilochia |
|
|
Καλημέρα και Καλή Χρονια από Σουηδία!
Σας παρακολουθώ κάθε μέρα και χαίρομαι για όσες πληροφορίες και φωτογραφίες ανεβάζετε στο site. Επειδή κατάγομαι από Αμφιλοχία, όπου έρχομαι κάθε καλοκαίρι για διακοπές, θ' ήθελα να σας ρωτήσω αν ακούγεται τίποτε για τα έργα εκεί. Είναι το πιο δύσκολο σημείο και πριν λίγες μέρες φούσκωσε ο Αμβρακικός και τα νερά βγήκαν στην εθνική οδό. Φυσικά όλοι εσείς που περνάτε από εκεί γνωρίζετε τι γίνεται με τις ουρές. Η eρωτηση μου είναι αν τελικά η παράκαμψη της Αμφιλοχίας θα προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν και λιωνουν οι πάγοι και κοπεί εντελώς η κυκλοφορία. Για σας που μιλάτε για Παληοβούνα η παράκαμψη Aρτας, τα προβλήματα σας είναι πολύ μικρότερα νομίζω.
Αλλα στην Ελλάδα, ως συνήθως, πρέπει πρώτα το πρόβλημα να γίνει άλυτο για να σκeφτουμε ότι υπάρχει, ενώ εδώ στην Σουηδία, προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα όταν είναι ακόμα μικρό... Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 2:02 pm Post subject: |
|
|
Χαιρετισματα στον παγωμενο βορρα...
αν θελεις πες μας καμια φορα και εντυπωσεις, απο τους δρομους εκει πανω..
σε συγκριση πχ με τους δικους μας.. |
|
Back to top |
|
|
ChristosP New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 12 Location: Vasteras/Sweden
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 2:26 pm Post subject: |
|
|
Την προηγουμενη εβδομάδα είχε γύρω στους -20 (σήμερα μονο -8 ). Όλοι οι δρόμοι είναι παγωμένοι, και ρίχνουν αλάτι και άμμο για να μην γλιστράει. Όλοι πρέπει να έχουν χειμερινά λάστιχα (τρακτερωτά με ειδικό μείγμα ελαστικού και όχι πλαστικό) η ακόμα με καρφιά. Μέσα στις πόλεις, σε κατηφόρες και στα φανάρια κοντά, οι δρόμοι είναι θερμαινόμενοι (με ζεστό νερό από δίκτυα κάτω από την άσφαλτο), γιατί αλλιώς κανένας δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει στην ανηφόρα και όλη θα τρακάρανε στην κατηφόρα.
Οι Σουηδοί δεν κάνουν μαγκιές στους δρόμους και κρατάνε αποστάσεις και μαλακα φρεναρίσματα. Το πρόβλημα είναι ότι οι δίσκοι των τροχών χαλάνε όταν κανεις δεν "φρεηαrει" για να φύγει το αλάτι που μαζεύεται, και έτσι πολύ πάνε σε πεδιάδες και τους "καθαρίζουν" φρενάροντας δυνατά...Κατά τα αλλα το 2009 η Σουηδία είχε τον μικρότερο αριθμό θανάτων από τροχαία από τότε που άρχισαν να μετράνε (το 1930 περίπου), και έχασαν την ζωή τους λιγότερο από 400 άτομα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
εντυπωσιακα
τωρα καταλαβαινω γιατι δεν πρεπει να παιρνεις μεταχειρισμενα αυτοκινητα απο βορειες χωρες..
ειναι σαπια απο το αλατι.. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 8:24 pm Post subject: Re: Amfilochia |
|
|
ChristosP wrote: | Καλημέρα και Καλή Χρονια από Σουηδία!
Σας παρακολουθώ κάθε μέρα και χαίρομαι για όσες πληροφορίες και φωτογραφίες ανεβάζετε στο site. Επειδή κατάγομαι από Αμφιλοχία, όπου έρχομαι κάθε καλοκαίρι για διακοπές, θ' ήθελα να σας ρωτήσω αν ακούγεται τίποτε για τα έργα εκεί. Είναι το πιο δύσκολο σημείο και πριν λίγες μέρες φούσκωσε ο Αμβρακικός και τα νερά βγήκαν στην εθνική οδό. Φυσικά όλοι εσείς που περνάτε από εκεί γνωρίζετε τι γίνεται με τις ουρές. Η eρωτηση μου είναι αν τελικά η παράκαμψη της Αμφιλοχίας θα προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν και λιωνουν οι πάγοι και κοπεί εντελώς η κυκλοφορία. Για σας που μιλάτε για Παληοβούνα η παράκαμψη Aρτας, τα προβλήματα σας είναι πολύ μικρότερα νομίζω.
Αλλα στην Ελλάδα, ως συνήθως, πρέπει πρώτα το πρόβλημα να γίνει άλυτο για να σκeφτουμε ότι υπάρχει, ενώ εδώ στην Σουηδία, προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα όταν είναι ακόμα μικρό... Ευχαριστώ. |
Γεια σου και καλωσήρθες.
Προς το παρόν δε φαίνεται να κινείται κάτι στην περιοχή της Αμφιλοχίας. Εξάλλου το κομμάτι αυτό βρίσκεται στο δεύτερο στάδιο χρονοδιαγράμματος (2013). Από την περιοχή κοντά, το μόνο που ξέρω είναι ότι πληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις για όσους έχουν περιουσίες στα όρια του δήμου Μενιδίου.
http://www.menidi.gr/Downloads/Apoz-Ionia.pdf
Δεν έχω βρεί κάτι αντίστοιχο για την Αμφιλοχία.
Πάντως η κατάσταση στην Αμφιλοχία είναι απαράδεκτη και ειδικά σε γιορτές και μεγάλες εξόδους. Και όταν θα ετοιμαστεί με το καλό το κομμάτι μέχρι την παράκαμψη Αγρινίου, προβλέπω να γίνεται χειρότερη. |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Fri Jan 15, 2010 11:08 pm Post subject: |
|
|
Αφου αναφερεστε στη εθνικη Αντιριου-Ιωαννινων και εγω μολις επεστρεψα απο τη περιοχη,να γκρινιαξω λιγο.Καλως να γινουν τα τουνελ της Παλιοβουνας αλλα μεχρι τοτε να μπαλωσουμε λιγο το οδοστρωμα που μοιαζει οργωμενο απο τρακτερ σε καποια σημεια?Το ιδιο ισχυει και για καποια σημεια της παλιας εθνικης απο Κεφαλοβρυσο προς Αγρινιο που θα συνεχιζει να εξυπηρετει ενα σημαντικο κομματι της Αιτωλοακαρνανιας.Ενταξει,τη φτιαχνουμε την Ιονια οδο αλλα ριχνουμε και κανα euro (τι λεω τωρα και γω ) στο παλιο δικτυο... |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sat Jan 16, 2010 8:11 pm Post subject: |
|
|
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για την υιοθέτηση κυλιόμενου αυτοκινητόδρομου στα Τέμπη
Στην υιοθέτηση κυλιόμενου αυτοκινητόδρομου για την Κοιλάδα των Τεμπών φαίνεται ότι οδηγείται η Κυβέρνηση μετά και τις σχετικές ανακοινώσεις του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Δημ. Ρέππα προ ημερών στην Βουλή, καθώς...
όσο περνάει ο καιρός, γίνεται σαφέστερο ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να αποκατασταθεί η οδική κυκλοφορία στην κοιλάδα των Τεμπών.
Ο κυλιόμενος αυτοκινητόδρομος και η εφαρμογή του αφορά σε μία απόσταση 8 περίπου χιλιομέτρων-από τον παλιό σταθμό Τεμπών μέχρι την Ραψάνη-που θα διανύεται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από το τρένο, το οποίο θα μεταφέρει τουλάχιστον 30 νταλίκες σε κάθε διαδρομή.
Ωστόσο για να συμβεί αυτό υπάρχουν διάφορες τεχνικές δυσκολίες οι οποίες και θα πρέπει να ξεπεραστούν.
Ήδη, στελέχη του Εθνικού Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ), θυγατρικής του ΟΣΕ, μελετούν την περιοχή, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διαμορφώσεις, για να διευκολύνονται τα φορτηγά να ανεβοκατεβαίνουν γρήγορα στο τρένο. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι προς την πλευρά του σιδηροδρομικού σταθμού Ραψάνης, όπου η παλιά γραμμή δεν φτάνει μέχρι το σταθμό. Απαιτείται, ως εκ τούτου μικρό συμπληρωματικό έργο, ίσως γεφύρωση, σε μήκος πενήντα περίπου μέτρων, παράλληλα της κοίτης του Πηνειού, που θα επιτρέψει στη γραμμή να επεκταθεί μέχρι το σημείο, όπου υπάρχει άφθονος χώρος για ελιγμούς φορτηγών.
Στελέχη της ΕΔΙΣΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διερευνούν στο εξωτερικό τη δυνατότητα ενοικίασης ενός τρένου μεταφοράς οχημάτων. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, επειδή η παλιά σιδηροδρομική γραμμή δεν ενώνεται στις δύο άκρες της με τη διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, το ειδικό τρένο θα τοποθετηθεί πάνω στην παλιά γραμμή με γερανούς, σε διάστημα λίγων ωρών.
Το τρένο, θα διαθέτει μηχανές και από τις δύο άκρες του και η φόρτωση θα γίνεται ως εξής: Από τους χώρους ελιγμών στο Σ. Σ. Τεμπών και Σ. Σ. Ραψάνης, όπου θα φθάνουν τα μεγάλα οχήματα, αυτά θα μπαίνουν κατευθείαν με ράμπα στα ειδικά βαγόνια, που είναι συνεχόμενα και δεν έχουν ενδιάμεσα κενά. Έτσι τα αυτοκίνητα, γρήγορα, το ένα πίσω από το άλλο θα καταλαμβάνουν όλο το μήκος του τρένου και η φόρτωση θα ολοκληρώνεται σε 10- 15 λεπτά. Οι οδηγοί θα μένουν στις θέσεις τους και η αποβίβαση θα γίνεται άμεσα, κατά τον ίδιο τρόπο, από την άλλη πλευρά του τρένου, με το εμπρός μέρος των αυτοκινήτων. Στην άλλη άκρη θα αναμένουν τα οχήματα που κινούνται αντίθετα και αυτό θα γίνεται μάλλον σε 24ωρη βάση. Τα βαγόνια διαθέτουν στα πλάγια ειδικό στηθαίο, που καθοδηγεί και συγκρατεί τις ρόδες, ώστε αυτές να κινούνται ευθεία.
Η εκτίμηση είναι ότι καθημερινά μπορούν να μεταφέρονται πάνω από 500 μεγάλα οχήματα προς κάθε κατεύθυνση, αριθμός που μπορεί να συμπεριλάβει το μεγαλύτερο μέρος της 24ωρης κίνησης των νταλικών, που πάνε από άλλες οδούς.
http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_9133.html |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jan 16, 2010 10:13 pm Post subject: |
|
|
Κοιτώντας για άσχετο λόγο την σύμβαση παραχώρησης Μαλιακός - Κλειδί έπεσα πάνω σε κάτι ενδιαφέρον σχετικά με το ποιος θα πληρώσει την νύφη στα Τέμπη (σελ56-60).
Για εργασίες αποκατάστασης της ευστάθειας των πρανών και για τυχόν κατολισθήσεις (με επιφυλάξεις για συγκεκριμένες περιπτώσεις) στην ζώνη του έργου το κόστος το αναλαμβάνει η κοινοπραξία.
Όμως σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεωλογικών φαινομένων με επίπτωση στα δομικά στοιχεία ή στην ασφάλεια λειτουργίας του έργου εκτός από τοπικές κατολισθήσεις το κόστος το αναλαμβάνει το ελληνικό δημόσιο και επίσης αποζημιώνει την κοινοπραξία για τεκμηριώμενη απώλεια εσόδων.
Οπότε υπάρχει τεράστιο οικονομικό συμφέρον αν οι κατολισθήσεις στα Τέμπη θα θεωρηθούν τοπικό φαινόμενο ή απρόβλεπτο γεωλογικό φαινόμενο.
Σε αυτό οφείλεται και η σημαντική καθυστέρηση για να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του φαινομένου από διάφορες επιστημονικές ομάδες και του εξωτερικού. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία της "διαιτησίας" μεταξύ κοινοπραξίας και υπουργείου καθώς καμία πλευρά δεν είναι διατεθειμένη να πληρώσει.
Μάλλον το πιο πιθανό είναι να καταλήξουν σε κάποια "μέση" συμφωνία για επιμερισμό του κόστους και στις 2 πλευρές αλλιώς προβλέπω πολύχρονο δικαστικό αγώνα. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 16, 2010 10:51 pm Post subject: |
|
|
Γιατι κατα μήκος της εγνατιοας αρκετα πάρκινγκ ενω είναι έτοιμα τα έχουν κλειστα στις εισοδους τους?????
Ειδικα ξέρω ενα ( στις λιμνες της θεσσαλονικης) που ειχε ανοιξει προεκλογικα και μετά το ξαναλείσανε μέρχι και τώρΑ!! |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Sun Jan 17, 2010 4:44 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με το βίντεο που έβαλε ο pindos10 να τον ευχαριστήσω και εγώ μιας και δεν έχω περάσει ακόμα από την εγνατία και μάλλον θα αργήσω.
Πάντως, τα Χριστούγεννα έκανα μια μεγάλη διαδρομή στους Ευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους (Γερμανία- Ολλανδία- Βέλγιο) και το συγκεκριμένο τμήμα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει, τουλάχιστον όπως φάνηκε από το βίντεο.
Θέλω να συγχαρώ και τους μηχανικούς γι' αυτό το έργο, γιατί μπορεί να βρίζουμε και να κάνουμε και να δείχνουμε για τις υποδομές στη χώρα μας αλλά ειδικά όσον αφορά τους δρόμους οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν (αντιμετωπίζουμε σε λίγα χρόνια ) είναι τεράστιες, ειδικά σε σχέση με το επίπεδο έδαφος των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών χωρών.
Και οι επόμενες φωτογραφίες πολύ ωραίες αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το βίντεο. Και πάλι ευχαριστούμε. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jan 17, 2010 11:45 pm Post subject: |
|
|
Φιλε manosbar να σε ευχαριστησω και εγω με τη σειρα μου και να δωσω ακομα καποιες πληροφοριες για την Εγνατια, οσον αφορα τη λειτουργια της στα δυσκολα που προαναφεραμε δηλ. τις χιονοπτωσεις. Διελευση του Corfu απο Εγνατια το Σαββατο τα ξημερωματα και συγκεκριμενα τις πολυ δυσκολες ωρες απο 02:00 εως 03:00 για Μακεδονια. Εκεινη την ωρα περναγε απο το Μετσοβο και μεχρι τα Γρεβενα υπηρχε σφοδρη χιονοπτωση. Κι ομως εκεινη την ωρα τα μηχανηματα αποχιονισμου δουλευαν στο full , οι ηλεκτρονικες ταμπελλες σε πληρη λειτουργια, να εντεινουν την προσοχη των οδηγων για χαμηλες ταχυτητες, γυρω στα 50 με 60χλμ./α.ω. το πολυ, καθως ηταν μεγαλος ο κινδυνος κυριως βγαινοντας απο τα στεγνα τουνελ με μεγαλη ταχυτητα να ολισθησεις ξαφνικα πεφτοντας στο χιονι και να φυγεις για χορτα. Πολυ ευχαριστα πραγματα κανουν τον οδηγο να νιωθει ασφαλης, παρ'ολο που η Εγνατια ακομη δεν εισπρατει διοδια και το κοστος ολων αυτων ειναι μεγαλο.
Να περασουμε τωρα στο θεμα των κατολισθησεων , οπου το ΤΕΕ εχει επισημανει 7 επικινδυνα σημεια σε ολη την Ελλαδα.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3205
Να ποσταρω και εγω καποιες φωτογραφιες απο την περιοχη μου(Ασπροποταμο), οπου εχουμε φοβερη κατολισθηση στο δρομο που πηγαινει στο χωριο Πολυθεα, η οποια και συνεχιζεται, με αποτελεσμα να εχει συζητηθει η κατασκευη νεου δρομου προς το χωριο. Η μια φωτο που δειχνει ολη την κατολισθαινουσα πλαγια ειναι ενδεικτικη του τι συμβαινει φετος σε ολη την Ελλαδα.
Στην περιοχη Τρια Ποταμια ξεκιναει ο δρομος για την Πολυθεα ακριβως εδω
η κατολισθηση ξεκιναει απο ψηλα, λιγο πριν το χωριο
Η περιοχη Τρια Ποταμια οπως φαινεται απο ψηλα, πηγαινοντας για Πολυθεα. Ο δρομος που βλεπετε πηγαινει για Ανθουσα, Χαλικι στα ορια του νομου Τρικαλων.
Υ.Γ. Προκειται να παρουσιασω ολο το οδικο δικτυο της περιοχης μου, αλλα οι φωτο που τραβηξα δεν φτανουν και δεν με ικανοποιουν, θα γινει αργοτερα. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 9:39 pm Post subject: |
|
|
Μερικές χθεσινές φωτογραφίες από την Εγνατία στην περιοχή της Αρκούδας και του Μετσόβου στο ρεύμα από Θεσσαλονίκη προς Ηγουμενίτσα:
Στην έξοδο της Σήραγγας Μετσόβου άλλος θεός... ήλιος!
Γέφυρα Αράχθου και Μιτσικέλι
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 9:55 pm Post subject: |
|
|
Φιλε supera ευχαριστουμε με τη σειρα μας. Καλα μας εφτιαξες τη διαθεση, αγχολυτικες οι φωτογραφιες σου. Υπεροχη η Εγνατια χιονισμενη, αλλη αισθηση. Εικονες λες και βρισκεσαι σε αλλη χωρα. Πες μας για ταχυτητες διελευσης και προσφυση κ.τ.λ. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 10:02 pm Post subject: |
|
|
Η πρόσφυση ήταν τέλεια, ο δρόμος ήταν καθαρισμένος και με αλάτι, καθόλου χιόνι στην άσφαλτο. Από την άλλη όμως οι ταχύτητες ήταν χαμηλές από Σήραγγα Πριονιών μέχρι Σήραγγα Μετσόβου λόγω πολύ πυκνής ομίχλης. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 1:56 pm Post subject: Διοδια Τριπολη-Καλαματα |
|
|
Διοδια στην Νεστανη και στο Σπαθοβουνι (ανα χιλιομετρο) και στις δυο κατευθυνσεις απο το Μαρτιο, συμφωνα με την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....
....οποτε το χρονογραγραμμα που εχει θεσει ο ΜΟΡΕΑΣ, για ολκληρωση των εργων στο τμημα Κορινθος-Τριπολη τον Μαρτιο του 2010 φαινεται να ισχυει....μερικως....διοτι μονο ο ενας κλαδος της γέφυρας που οδηγει στο τουνελ της Στερνας θα ειναι ετοιμος....
Το κειμενο ειναι αυτο:
Από το Μάρτιο θα πληρώνουμε διόδια και στη Νεστάνη και στο Σπαθοβούνι, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Η χρέωση
θα γίνεται με το χιλιόμετρο, όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης. Το ύψος των διοδίων που θα πληρώνουν οι οδηγοί
συνολικά και στους δύο σταθμούς, δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί, ωστόσο πηγές του “Μορέα“ επεσήμαναν πως μπορεί να μην
υπάρξει αύξηση, αλλά η τιμή να είναι στα ίδια με τα σημερινά επίπεδα (2,90 ευρώ) ή και χαμηλότερη. Στο μεταξύ από τα μεσάνυχτα, αυξήθηκαν οι τιμές των διοδίων στην εθνική οδό Αθηνών - Πατρών, απ΄ την Ελευσίνα έως το Ρίο. Η τιμή για τα ΙΧ αυτοκίνητα καθορίζεται στα 2,90 ευρώ.
Φιλικα
NVB |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
|
Ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι... Επαναδημοπράτηση των οδικών έργων που είχε παρουσιάσει ο Σουφλιάς για την Αττική, η οποία θα γίνει στα τέλη του 2010.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1096358&lngDtrID=251
Έτσι όπως πάμε, θα κάνουμε πολλά χρόνια να δούμε νέους δρόμους εδώ. Ο καθένας θέλει να περνάει τους όρους του στο όνομα του περιβάλλοντος. Και έτσι όπως πάνε και αυτοί, δε του βλέπω πολλά χρόνια στην εξουσία, άρα άντε ξανά-μανά επαναδημοπρατήσεις |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 10:09 pm Post subject: |
|
|
Με βάση την κουβέντα που κάναμε όταν προκηρύχθηκαν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, δεν με χαλάει καθόλου η επαναδημοπράτηση του έργου, εάν αυτό συνεπάγεται την αλλαγή της όλης λογικής του.
Δεν θα επεκταθώ, τις θέσεις μας άλλωστε τις αναπτύξαμε όλοι τότε. Αυτό που απλά θέλω να πω είναι ότι μερικές φορές το "ένα βήμα πίσω" δεν είναι κακό πράγμα (αν το βήμα μπροστά σε βγάζει σε γκρεμό!). |
|
Back to top |
|
|
|