|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Full action σε λιγο. Παναθεμα το, απο το απογευμα και δεν λεει να ανεβει. |
Τι θα γίνει; Από χτες που γύρισα από τον Ασπροπόταμο (Ευχαριστώ pindos10 για τα tips) έχω φορέσει τη σαλιάρα μου και περιμένω!
Υ.Γ. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 8:40 pm Post subject: |
|
|
Ξεκινω το ποσταρισμα των φωτο με καποια θεματακια που αφορουν την περιοχη μου καθως υπαρχουν καποιες εξελιξεις και ολοκληρωσεις καποιων τοπικων δικτυων, καθως και γενικες πληροφοριες.
Εδω η γεφυρα του Αχελωου που συνδεει τον Ασπροποταμο με τους Καλλαρυτες και τον νομο Ιωαννινων, μεσω της διαβασης του Μπαρου(σελ. 116 οδικων εργων) ειναι ετοιμη και εχει δοθει προς χρηση χωρις ομως να εχει ακομα ασφαλτοστρωθει. Να σημειωσω οτι περναγες μεσα απο το ποταμι, που σημαινει οτι τετοια εποχη απλα δεν περναγες.
Παμε στο δρομο Χαλικι-Ανηλιο(σελ. 94 οδικων εργων) οπου η κατολισθηση συνεχιζεται παρ'ολο τα συρματοκιβωτια που τοποθετηθηκαν και τα περισσοτερα εχουν παρασυρθει και καταστραφει.
Εδω μια φωτογραφια μεσα απο το δασος οξυας(αλλη μια ειδατε στην προηγουμενη σελιδα)
Και εδω κατι πολυ σημαντικο δωστε προσοχη για οσους φιλους θελουν να εισελθουν στην περιοχη Ασπροποταμου απο την Εγνατια.
Δεν θα εξελθετε απο τον κομβο Μετσοβου για να ελθετε στο Ανηλιο και απο κει στο Χαλικι, αλλα θα βγειτε στον μη σηματοδοτημενο ημικομβο του Ανηλιου(μεταξυ των σηραγγων Μετσοβου και Ανηλιου) ακριβως εδω
Υπ'οψιν οτι μπορεις να εξελθεις και απο τις δυο πλευρες και απο Γιαννενα και απο Θεσσαλονικη.
Στη συνεχεια προχωρας στον ολοκαινουργιο περιφερειακο του Ανηλιου, αυτον εδω
και βγαινεις εδω συνεχιζοντας για το ν. Τρικαλων και τη Θεσσαλια
Η διαδρομη εννοειται προτεινεται και αντιστροφα.
Τωρα ας ξαναγυρισουμε στον ημικομβο Ανηλιου οπου εχει εγκατασταθει ο μεγαλυτερος σταθμος αποχιονισμου του αυτοκινητοδρομου
Τα μηχανηματα ειναι κυριολεκτικα παρα πολλα και θα ηταν μια θαυμασια ευκαιρια, τωρα που διανυουμε τον πρωτο χειμωνα με την Εγνατια ολοκληρωμενη, να ριξει μια σφοδρη χιονοπτωση, για να δουμε πως θα λειτουργησει το συστημα και αν ο δρομος μπορει να παραμεινει συνεχως ανοικτος
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 8:56 pm Post subject: |
|
|
μια και ο Pindos αργει, προλαβαινω να βάλω κάποιες δικές μου που έβγαλα στις 29 Δεκ. από το Μέτσοβο:
Γέφυρα Μετσοβίτικου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/metsovitikos2fog.jpg
Η γέφυρα με το Ανήλιο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/metsovitikosaniliofog.jpg
και το Μέτσοβο στην ομίχλη:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/metsovo1fog.jpg
Και λίγες πληροφορίες για το ταξίδι, που θα ενημερώσουν όσους θα ταξιδέψουν προς τα μερη αυτά:
Ανέβηκα από Αθήνα με προορισμό το νομό Κοζάνης και αποφάσισα να πάω από Λαμία-Δομοκό-Καλαμπάκα-Παναγιά.
Εκανα 3,5 ώρες από Αθήνα μέχρι Καλαμπάκα και 50 λεπτά από Καλαμπάκα μέχρι Μέτσοβο, μέσω Παναγιάς. Ο δρόμος δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση, παρ' όλο το πρόβλημα στα Τέμπη.
Και δε το συζητώ, η Εγνατία από Παναγιά-Μέτσοβο και μετά Κοζάνη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ. Φοβερη εμπειρία να οδηγώ επιτέλους ένα δρόμο που παρακολουθώ χρόνια από εδω και ζήλευα τους βόρειους που τον είχαν περάσει. Το τοπίο - ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ όμως έχουν γίνει βλάβες στο περιβάλλον που ελπιζω η φύση να επουλώσει τα επόμενα χρόνια. Η ποιότητα του οδοστρώματος στο Παναγιά-Μέτσοβο όντως δεν είναι καλή, όπως φαίνεται και στο video των pindos - corfu (παιδιά φοβεροί! είμασταν τις ίδιες μέρες εκεί και δε το ξέραμε!!!). Υποθέτω ότι δεν είναι η τελική στρώση. Πριν τα Γρεβενά και μέχρι Κοζάνη η άσφαλτος φτιάχνει και είναι τέλεια.
Υ.Γ.Pindos με πρόλαβες!!!! Ταυτόχρονα ποστάραμε εικόνες. |
|
Back to top |
|
|
alek2002 New Member
Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 1:53 pm Post subject: |
|
|
Τις τελευταιές μέρες στη zougla του Τριανταφυλλόπουλου υπάρχουν συνεχώς άρθρα που υποστηρίζουν ότι η αίτια της κατολίσθησης στα Τέμπη ήταν οι εκρήξεις για τη διάνοιξη των σηράγγων. Απο την άλλη το troktiko υποστηρίζει οτι αυτό είναι παιχνίδι του "Μάκη" στην αντιπαράθεση του με τον Μπόμπολα.
Είναι γνωστό και πιστεύω απ΄ όλους αποδεκτό οτι υπάρχει διαπλοκή μεταξύ εκδοτών, μεγαλοεργολάβων και πολιτικών...
Θα μάθουμε άραγε ποτέ την αλήθεια για τις πραγματικές αιτίες του συμβάντος και θα κληθούν οι πραγματικά υπευθυνοι να πληρώσουν για το τεράστιο οικονομικό κόστος που υφιστάμεθα όλοι μας η θα το κάνουμε κι αυτό γαργάρα οπως τόσα και τόσα.
Για την ταλαιπωρία των μετακινούμενων φυσικά και δεν πρόκειται να πληρώσει κανένας... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 12:55 am Post subject: |
|
|
Το θεμα που θα αναφερω δειχνει off topic, αλλα θα το κανω εγω in topic. Το ποσταρισα στο αντιστοιχο topic , αλλα υστερα απο παραινεσεις το ποσταρω και εδω, στη "ναυαρχιδα" του forum για να το δουν περισσοτεροι.
Mε την ευκαιρια και της παρουσιας του Corfu στην Αθηνα, θα πραγματοποιηθει συναντηση μελων το Σαββατο το βραδυ 9/1/2010. Εχει οριστικοποιηθει η συμμετοχη των Corfu, Engineer, Prevezanos, pindos10, vas8, mike. Θα συζητηθουν, μεταξυ τυρου και αχλαδιου, ολες οι εξελιξεις στα οδικα εργα και οχι μονο, καθως τα παραπανω μελη διενυσαν χιλιαδες χιλιομετρα τις μερες που περασαν και θα υπαρξουν ευρειες συζητησεις για ολα τα μετωπα οδικων εργων. Φυσικα ειστε ολοι ευπροσδεκτοι, στειλτε μου pm με τηλ. οσοι θελετε και μπορειτε. Ευελπιστουμε στην παρουσια των Admin και Mods. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 6:59 am Post subject: |
|
|
Κάτι που βρήκα στο zougla.gr, και μου κίνησε τη περιέργεια.
Το άρθρο είναι αυτό.
Δώρο Σουφλιά 170 εκατ. ευρώ τρεις ημέρες πριν τις εκλογές
Μιχάλης Παπαπάνος
«Δωράκι» και μάλιστα της τελευταίας στιγμής έκανε ο πρώην Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, στους εργολάβους των Τεμπών, υπογράφοντας συμπληρωματική σύμβαση 170 εκατομμυρίων ευρώ τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές.
Όχι μόνο δεν διασφάλισε ότι οι υπάλληλοί του και οι αρμόδιες υπηρεσίες θα επόπτευαν την καλή εκτέλεση της επίμαχης σύμβασης, όχι μόνο δεν φρόντισε να «πιέσει» τους αναδόχους του έργου να εξασφαλίσουν το μοναδικό οδικό πέρασμα από και προς τη Βόρεια Ελλάδα, και βεβαίως την ασφάλεια ταξιδιωτών και εγαζομένων, αλλά «υπέκυψε» στις προτάσεις των εργολάβων να μικρύνει σε κόστος το έργο και να πληρωθεί ακριβότερα.
Όλα ξεκίνησαν όταν τα διευθυντικά στελέχη των αναδόχων εταιρειών «ανακάλυψαν» ένα σημείο, επί του οποίου θα μπορούσαν να ζητήσουν αναθεώρηση της σύμβασης και βεβαίως υψηλότερο τίμημα. Το κρίσιμο σημείο ήταν οι εσοχές για την αποφυγή και αντιμετώπιση κινδύνων, που σύμφωνα με την αρχική σύμβαση έπρεπε να κατασκευαστούν ανά 250 μέτρα. Ουσιαστικά, έπρεπε να διανοίξουν πολύ φαρδύτερη σήραγγα και μετά να κλείσουν τα σημεία μεταξύ των ειδικών χώρων στάθμευσης. Εναλλακτικά, θα μπορούσαν να ανοίξουν σήραγγα στα όρια του οδοστρώματος και ανά 250 μέτρα να επεκτείνουν το εύρος, ώστε να δημιουργείται χώρος στάθμευσης για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Οι εργολάβοι επιμέτρησαν το κόστος και είδαν ότι και οι δύο προφανείς λύσεις ήταν εξαιρετικά ακριβές και χρονοβόρες. Πρότειναν, λοιπόν, στην αναθέτουσα και εποπτεύουσα Αρχή, που είναι η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ, να κατασκευάσουν ενιαία λωρίδα εκτάκτου ανάγκης σε όλο το μήκος του δρόμου. Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ότι προχώρησαν σε προσφορά προς το κράτος, αλλά όταν αναλυθούν τα κόστη καταλαβαίνει κανείς ότι δεν είναι έτσι. Η λύση που πρότειναν ήταν σαφώς φθηνότερη και γρηγορότερη, αλλά αντί να επιστρέψουν μέρος του τιμήματος στο κράτος, ζήτησαν συμπληρωματική αμοιβή. Το επιπλέον τίμημα έφθασε τελικά τα 170 εκατ. ευρώ, που ουσιαστικά δόθηκαν για μια εργασία με μικρότερο κόστος -και σε χρήμα και σε χρόνο. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 7:42 pm Post subject: |
|
|
Ακουσα, οτι ειχαμε κατολισθησεις και στην Ε.Ο. Αρτας-Ιωαννινων και η κυκλοφορια διεξαγεται απο το ενα ρευμα κυκλοφοριας. Εχει κανενας φιλος περισσοτερες πληροφοριες απο κει? |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 10:59 pm Post subject: |
|
|
To oδοιπορικο, ολες οι φωτογραφιες και ολα τα σχολια ειναι απο τον φιλο agr-engineer. Εγω απλως τα παραθετω.
Μόλις βγήκα από το φαράγγι της Κλεισούρας όπου βρίσκεται η Αγία Ελεούσα και έχουμε "πιάτο"τη λιμνοθάλασσα Αιτωλικού. ο Ήλιος δύει σιγά σιγά,ξεκίνησα αργά.
Εδώ στρίβω προς Σταμνά δεξιά. Αυτό που βλέπετε είναι ο Α/Κ Χαλικίου, όπου θα συνδέονται οι Αγρινιώτες και οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής ( 20 ολόκληρα ΜΑΤΩΜΕΝΑ χιλιόμετρα από Αγρίνιο )
Έχω σταματήσει πάνω στη γέφυρα που οδηγεί για Σταμνά και φωτογράφισα την ευρεία παράκαμψη Αγρινίου ( κατεύθυνση προς Αγγελόκαστρο ) -- Παρατηρήστε τη Λ.Ε.Α με αυξημένο πλάτος ( θα αποτελέσει τη λωρίδα καθοδήγησης -εισόδου στην Ιόνια Οδό στον Α/Κ Χαλικίου,όταν αυτός δοθεί στην κυκλοφορία κάποια στιγμή )
Πάνω στη γέφυρα επίσης, βλέπετε το φαράγγι της Κλεισούρας και τον υφιστάμενη παλαιά,πλέον,Εθνική-Τραγική Οδό ( Σε γεωλογικούς χρόνους, από εδώ χυνόταν στη θάλασσα ο Αχελώος,αφού όλη η λεκάνη του Αγρινίου ήταν μια απέραντη λίμνη, από την οποία απέμειναν η Τριχωνίδα / μεγαλύτερη φυσική λίμνη στην Ελλάδα, η Λυσιμαχία,ο Οζερός,η Αμβρακία και η Βουλκαριά )
Πάνω στην ίδια γέφυρα,με κατεύθυνση προς Μεσολόγγι, βλέπετε τον Α/Κ Χαλικίου ( Δεξιά στη φωτογραφία το Αιτωλικό )
Παρόμοια με την πάνω, εστιασμένη στο Αιτωλικό
Λιμνοθάλασσα Αιτωλικού
Κατευθυνση προς Αγγελόκαστρο. Στο βάθος τα ορύγματα κοντά στη Σταμνά
Μετρική σιδηροδρομική γραμμή των ΣΒΔΕ Αγρίνιο - Μεσολόγγι - Κρυονέρι ( Ανακαινισμένη κατά 90% επί υπουργείας Βερελή και εν τέλει παρατημένη δυστυχώς, ενώ θα μπορούσε να λειτουργεί ως προαστική γραμμή )
Παραλία Σταμνάς -- Λιμνοθάλλασσα ( Πολύ κουνούπι,όπως και στην ευρύτερη περιοχή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ). Κατά τις δεκαετίες 50-60 που λειτουργούσε η μετρική γραμμή, έσφιζε από λουόμενους,πολλούς Αγρινιώτες που κατέβαιναν για μπάνιο ( εννοείται ότι ήταν πιο καθαρά τα νερά )
Ομοίως
Πινακίδα ΥΠΕΧΩΔΕ ( Υποδομών πλέον )
Όρυγμα στην Ιόνια Οδό-Παράκαμψη Αγρινίου,περιοχή παραλίας Σταμνάς
Να και μια "συμπαθητική "μασκότ" !!
Παραπλεύρως του τμήματος Α/Κ Αγίου Ηλία -- Σήραγγα Αγίου Ηλία, δίπλα σε μια γέφυρα, όπου κάτω ( στα δεξιά της φωτογραφίας ) διακρίνεται παλιό τοξωτό γεφύρι
Παρόμοια φωτογραφία, όπου στα αριστερά διακρίνεται ο οχετός για τα νερά του δρόμου
Επίχωμα ( Αύλακας άρδευσης χωραφιών δίπλα στο δρόμο )
Αύλακας, διακρίνεται η στροφή του δρόμου πριν την ευθεία για τη σήραγγα
Επίχωμα, η προηγούμενη γέφυρα και στο βάθος ψηλά η Ιόνια Οδός
Εδὠ είμαστε. ( Πίσω διακρίνεται η Ιόνια Οδός ). Η γέφυρα είναι αυτή της προηγούμενης φωτογραφίας. Για την ανάβαση απαιτήθηκαν κάποια άλματα για την υπερπήδηση σημείων με λάσπη, όπως επίσης και ορειβατικές ικανότητες επί του επιχώματος ( ή καλύτερα επί της τσιμεντένια διόδου απορροής των υδάτων επί του επιχώματος )
Πάνω στον υπό κατασκευή δρόμο,με κατεύθυνση προς τη σήραγγα ( Εμφανές το πλάτος του δρόμου, το οποίο κατ' εμέ είναι μικρό και θα αποδειχθεί όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος,όπου η κίνηση λόγω του φόρτου από τα μεγάλα φορτηγά που θα πηγαινοέρχονται από και προς το λιμάνι ,όπως επίσης και λόγω τουριστικής κίνησης,αλλά και της τοπικής θα είναι μεγάλη. ΄ποψή μου ότι έπρε να κατασκευαστεί δρόμος με 2+2 λωρίδες και διαχωριστικό, λόγω λιμανιού,που έχει τεράστιες δυνατότητες )
Ίδιο σημείο με ζουμ
Η Σταμνά στο βουνό
Εδώ βλέπουμε με ζουμ το δρόμο,αφού στριβέι ο δρόμος για τη σήραγγα ( λίγο πριν από αυτή ). Διακρίνεται και τεχνικό-γέφυρα,που θα δούμε και σε επόμενη φωτογραφία
Εδώ πάλι φωτογραφία προς Ιόνια Οδό. Το επίωμα μετά τη γέφυρα θα συνεχίζει για τον Α/Κ Αγίου Ηλία, αλά οι εργασίες έχουν σταματήσει λόγω αρχαίων ( όπως είχα διαβάσει σχετικά πρόσφατα σε τοπική εφημερίδα ). Ας τελειώσουν όλα αυτά τα ζητήματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα,γιατί οι υποδομές είναι ανύπαρκτες στην περιοχή.
Εστίασα στο αυλάκι για τα νερά
Από εδώ ανέβηκα στο δρόμο. Αφορά την απορροή των ομβρίων υδάτων στον οχετό στη βάση του επιχώματος. Είναι τώρα αυτή κατασκευή, με λίγο προχειροπεταμένο σκυρόδεμα??
Εδώ θα γίνεται η συλλογή και μεταφορά στον οχετό,των υδάτων του δρόμου ( προς το παρόν γεμάτο λάσπες )
Συνεχίζουμε παραπλεύρως του υπό κατασκευή δρόμου, πλησιάζοντας στη στροφή πριν την τελική ευθεία για τη σήραγγα ( Ξεκίνησα αργά το οδοιπορικό,αλλιώς θα περπατούσα από το σημείο που ανέβηκα στο δρόμο μέχρι τη σήραγγα )
Η γέφυρα που ανέφερα πιο πριν, λίγο πριν τη σήραγγα ( όπως βλέπετε, είχε λάσπες λόγω βροχής, οπότε οποιαδήποτε προσέγγιση ήταν αδύνατη )
Η σήραγγα Αγίου Ηλία στο βάθος και δεξιά η προαναφερθείσα γέφυρα πριν τη σήραγγα
Η σήραγγα με ζουμ ( διακρίνουμε 2 φανάρια! )
Ομοίως
Ο Άγιος Ηλίας από χαμηλά
Δεξιά η σήραγγα και αριστερά ο Άγιος Ηλίας
Ο δρόμος προς τη σήραγγα από ψηλά και στο βάθος η Ιόνια Οδός και ο υπό κατασκευή Α/Κ Αγίου Ηλία/διακρίνεται η αντίστοιχη ανισόπεδη διάβαση ( και συγκεκριμένα από τον Άγιο Ηλία, μετά από ανάβαση δρόμου πλάτους 3 μέτρων αυτοκινητόδρομος, όχι αηδίες!!! )
Αντίστοιχη φωτογραφία με την πάνω,απλά εδώ φαίνεται και η Ιόνια Οδός στο βάθος σε μεγάλο μήκος
Λιμνοθάλασσα Αιτωλικού/παραλία Σταμνάς, Ιόνια Οδός και αριστερά ένα τμήμα του νέου δρόμου
Από Άγιο Ηλία προς Αχελώο/Γουριά. Ο Ήλιος δύει και δημιουργεί χρώματα
Παρόμοια φωτογραφία. Και οι 2 μέσα από το αυτοκίνητο
Εδώ βρίσκομαι από την πίσω πλευρά του βουνού,αλλά δε μπορούσα να διακρίνω τη σήραγγα. Ίσως οδηγούσε εκεί κάποιος άλλος δρόμος,αλλά δεν είχα χρόνο,γιατί σουρούπωνε. Αυτά τα χωματουργικά που φαίνονται εδώ ίσως είναι για εξυγίανση του εδάφους πάνω από τη σήραγγα ( η οποία λογικά βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά )
Κατεβαίνοντας για Αχελώο/Γουριά. Ο Ήλιος δύει και προσφέρει χρωματισμούς. Θολή φωτογραφία μέσα από το αυτοκίνητο.
Άλλη μια μέσα από το αυτοκίνητο
Και φτάσαμε στον Ασπροπόταμο,που οδεύει ολοταχώς για το Δέλτα στις εκβολές, αφού περάσει από τον απέραντο κάμπο του Νεοχωρίου-Κατοχής.
Άλλη μία με "πρωταγωνιστή"τον Αχελώο
"Δημοτικά Έργα" !!!
Ζωικό Βασίλειο. 5 πάπιες στο "πιάτο" σας, δηλαδή στον υπολογιστή σας!
Πινακίδα ΥΠΕΧΩΔΕ στη Γουριά. Αριστερά πάμε για Αστακό
Ο Αχελώος πάνω από τη γέφυρα που συνδέει τη Γουριά με το Πεντάλοφο ( όπως έρχεται από Αγγελόκαστρο )
Ο Αχελώος οδεύει προς τις εκβολές. Ο Ήλιος δημιουργεί πορτοκαλί χρωματισμούς στα νερά του,καθώς δύει και ίσως μιλάμε για την ωραιότερη φωτογραφία και την καλύτερη στιγμή αυτού του μίνι οδοιπορικού. Αυτά προς το παρόν.
|
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 12:28 am Post subject: |
|
|
Ωραιες οι φωτο agr-engineer, και σε ευχαριστουμε Πινδος για τον κοπο σου που τις ανεβασες, περιμενουμε το δικο σου οδοιπορικο τωρα !
Αληθεια τι ημερομηνια παραδοσης εχει ο συγκεκριμενος δρομος και τι οριο ταχυτητας θα παιζει σε αυτα τα 6 χιλιομετρα; Γιατι λες οτι θα επρεπε να ηταν κλειστος με 2 λουριδες ανα κατευθυνση;Θα εχει τετοια κινηση σε εκεινο το σημειο ωστε να χρειαζεται κατι τετοιο; |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 1:36 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Ωραίος φωτισμός!
Αν μου επιτρέπεις μερικές διευκρινίσεις:
1. Δεν είναι πάπιες, αλλά χήνες.
2. Το "παλιό τοξωτό γεφύρι" είναι υδραγωγείο από την Τουρκοκρατία ή μεσαιωνικό, γι' αυτό η ΜΠΕ της οδού πρότεινε διέλευση από πάνω με γέφυρα.
3. Το αρδευτικό αυλάκι μεταφέρει νερό που έρχεται μέσω σήραγγας από τη Λυσιμαχία προς τον κάμπο Λεσινίου - μεγάλο έργο για την εποχή του, περνάει τον Αχελώο με σίφωνα. Αυτήν την εποχή είναι άδειο γιατί δεν υπάρχει ανάγκη για άρδευση. Δυστυχώς τότε που έγινε η διώρυγα αυτή καθαίρεσαν τμήμα του παραπάνω υδραγωγείου (και πως θα το πέρναγε το νερό; - δεν ανεβαίνει σε γέφυρα!).
Μετά τη σήραγγα θα γίνει προσωρινή σύνδεση με την υφιστάμενη γέφυρα Γουριάς. Έχει μελετηθεί νέα μεγάλη γέφυρα στον Αχελώο που καθυστερεί. Στη συνέχεια μελετάται νέα χάραξη που θα περνά ξυστά νότια του Πεντάλοφου και οδεύει ευθεία δυτικά μέχρι τις πηγές Αγ. Δημητρίου, όπου παρακάμπτει κάτι σιλό και συγκλίνει στην υφιστάμενη οδό, την οποία διαπλατύνει μέχρι τον κόμβο προς Πλατυγιάλι. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer πώς καταφερες και εβγαλες τοσο καλες τις βραδυνες?εγω με πολυ ζορι καταφερνω το βραδυ..εχεις καλη καμερα υποθετω.. |
|
Back to top |
|
|
greveniotisgr Visitor
Joined: 01 May 2009 Posts: 1
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:34 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Καλη χρονια σε ολους
και μακαρι να προχωρησουν γρηγορα τα εργα στο νεο ετος.. |
καλησπερα στο forum
μακαρι να υπηρχαν πολλα Ελληνικα forum σαν αυτο
θα ηθελα να σε πληροφορησω οτι πριν τα Χριστουγεννα , στο τμημα μεταξυ Καλαμπακας - Τρικαλων ( μετα την δευτερη διαβασει τον γραμμων του τρενου απο Καλαμπακα προσ Τρικαλα , ) ειχουν αρχισει τα εργα του αυτοκινητοδρομου κεντρικης Ελλαδος . εχουν γινει και αρκετα τεχνικα εργα . ακομη και στην παρακαμψη του Μεγαλοχωριου εχουν ξεκινησει
τωρα το ποτε θα τελειωσουν το ξερετε , ειμαστε στην Ελλαδα |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 12:19 am Post subject: |
|
|
Ωραίες φωτογραφίες pindos10! Ευχαριστούμε!
Δεν μπορώ να μην κάνω κάποιες διαπιστώσεις γι' αυτά που βλέπουμε (και που είδα και ο ίδιος κάνοντας την ίδια διαδρομή λίγες μέρες μετά):
Η διατομή της παράκαμψης Λαμίας είναι ανεπαρκής. Πιο πριν η είσοδος Λαμίας αλλά και τα νεότερα τμήματα παράκαμψεων Καρδίτσας και Τρικάλων, αλλά και Φαρσάλων έχουν 2+2 λωρίδες. Εδώ είναι και ανήφορος, ούτε καν 1+2.
Το τμήμα Δομοκός - Ν. Μοναστήρι, αν και έχει μελετηθεί 15 χρόνια, ακόμα να δημοπρατηθεί.
Γιατί δεν παρακάμπτουν τον οικισμό Μεταλλείο; Θα σκοτωθεί κόσμος. Τόση δύναμη έχει το βενζινάδικο;
Για όλα τα παραπάνω υποψιάζομαι δάκτυλο Ε65...
Στην έξοδο Τρικάλων, εκεί που η (ήδη πολύ παλιά) περιφερειακή συναντά την οδό που βγαίνει από το κέντρο προς Καλαμπάκα, είναι ορατά τα έργα του τελευταίου τμήματος του περιφερειακού δακτυλίου από την οδό προς Πύλη μέχρι την οδό προς Καλαμπάκα. Δυστυχώς ετοιμάζουν ισόπεδη διάβαση με τη σιδ. γραμμή αντί να γίνει ανισόπεδη. Από ό,τι ακούω το θέμα έχει μεγάλη προϊστορία και τελικά υποχώρησε ο ΟΣΕ. Θα γίνουν σίγουρα ατυχήματα! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:00 am Post subject: |
|
|
Φιλε mike απο μικρο παιδι που ανεβαινω αυτον τον δρομο μεχρι και σημερα που τον εχουν βελτιωσει καπως, συνεχιζει να μου δινει την εικονα της Ελλαδας περασμενων δεκαετιων, αμεσα συνδεδεμενης με την κακοριζικη μοιρα των υποδομων σ'αυτην την χωρα. Σ'αυτα που ανεφερες να προσθεσω και την υπαρξη των δημοσιων αποχωρητηριων στην Αγ. Αικατερινη, ανεγγιχτων και απαραλλαχτων εδω και δεκαετιες. Πανω στην εθνικη οδο ενα απο τα πιο δυσωδη σημεια της ελληνικης επικρατειας, ενα αισχος της χωρας, αυτα τα "W.C." της εθν. οδου.
Με το τμημα που ανεφερες στα Τρικαλα κλεινει και ο περιφερειακος δακτυλιος της πολης. Να εισαι σιγουρος οτι, οταν το τρενο θα παρασυρει και θα σκοτωσει ανθρωπους(παιρνοντας αδικα και το αναθεμα), τοτε θα γινει και η ανισοπεδη διαβαση.
Σημερα διαβασα οτι κατασκευαστηκε νεος σταθμος διοδιων στο Αιγινιο. Εχω καιρο να ανεβω Θεσσαλονικη και προφανως θα ειναι μετωπικος. Οι κατοικοι θα τον κλεισουν με μηχανηματα, διαμαρτυρομενοι και αυτοι με τη σειρα τους. Γεμισε η εθνικη μετωπικους , οι οποιοι εκτος απο το κοστος διελευσης θα μας τρωνε και αρκετο χρονο. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:23 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | agr-engineer πώς καταφερες και εβγαλες τοσο καλες τις βραδυνες?εγω με πολυ ζορι καταφερνω το βραδυ..εχεις καλη καμερα υποθετω.. |
Με μια απλή κάμερα olympus 6 megapixel.
Μαεστρία |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:39 am Post subject: |
|
|
Εγώ αυτο που δεν έχω καταλάβει,είναι αν τα έργα στα κομματια Ν.Μοναστήρι-Καρδίτσα ,Τρίκαλα-Καλαμπάκα και οι ευθείες στο οροπέδιο Δομοκού, είναι μέρος του Ε65 ή βελτίωση του τοπικού δικτύου?Διότι αν είναι έργα του Ε65 μιλάμε για οδό 2+2 χωρίς ΛΕΑ.
Επίσης,(επειδή στις γιορτές ανέβηκα απο Μουργκάνη-Παναγια και επέστρεψα απο Γρεβενά-Μουργκάνη,για 1η φορά στην ζωή μου), έχω να πω ότι το κομμάτι της Παναγιάς είναι απείρως πιο δύσκολο για να κατασκευαστει αυτοκινητόδρομος απο το άλλο.
Πάρα πολύ μεγάλη διαφορά υψους,απόκρημνες πλαγιές, και το τελείωμα στην Παναγια πολύ δύσκολο για ένωση με Εγνατία.Ενώ το άλλο κομμάτι έχει πολύ πιο ήπιες κλίσεις και μεγάλες ευθείες(βέβαια είναι μεγαλύτερη απόσταση). |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:50 am Post subject: |
|
|
Καμμια σχεση δεν εχει ο δρομος που εκανες με τον Ε65. Η χαραξη ειναι ολοκαινουργια, δεν βελτιωνει τον δρομο Καλαμπακας-Παναγιας και βγαινει πισω απο τα Μετεωρα και τα ορη Χασια στην Εγνατια στον κομβο της Αγ. Παρασκευης(αν δεν αλλαξει παλι κατι με το που θα καταληγει στην Εγνατια). Απλα η ταμπελλα και τα εργα στην εθνικη της Λαμιας-Ν. Μοναστηρι-Καρδιτσα, μπερδευουν πολλους. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:56 am Post subject: |
|
|
pindos, πολύ ωραίες οι φωτογραφίες από τη διαδρομή που έκανα και εγώ πριν 13 ημέρες.
Να προσθέσω στα "καλά" και αξεπέραστα της ελληνικής πραγματικότητας τη διασταύρωση με τη γραμμή του τραίνου στον περιφεριακό της Λαμίας όπου παραλίγο να σπάσω το αμάξι μου γιατί δε φανταζόμουν ότι σε δρόμο 2+2 υπάρχει σκαλί βάθους 15-20 cm και δεν έκοψα εγκαιρως ταχύτητα. Οποιος περάσει από εκεί πρέπει να προσέξει το σημείο και να το περάσει σχεδόν σταματημένος.
pindos σε ευχαριστούμε και για τη οργάνωση της χθεσινής συνάντησης. Περάσαμε όλοι πολύ ωραία, γνωρίσαμε θρυλικά μέλη και είπαμε πολλά και ενδιαφέροντα περί δρόμων, έργων μεταξύ κοκορετσίου, κοντοσουβλίου και ποτού Στην επόμενη μακάρι να έλθετε κι άλλοι από εδώ. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 12:13 pm Post subject: |
|
|
Pindos10
Η ταμπέλα του Ε65 που δειχνεις είναι του υπουργείου. Εγώ είδα και μια άλλη (που δυστυχως δεν φωτογραφησα) στο οροπεδιο της Ξυνιαδας μεταξυ Λαμιας Δομοκου που την εχει βαλει η κοινοπραξια και εδειχε το δρομο για εργοταξιο αριστερα (οπως πηγαινουμε προς Δομοκο). Φαινεται οτι αργα αργα το εργο ξεκινα.
vag3721
Ο Ε65 δεν εχει σχεση με την ανακατασκευη της υπαρχουσας εθνικης οδου. Περνα στο μεγαλυτερο μερος του μεχρι και την Καρδιτσα αριστερα της σημερινης οδου. Ο χάρτης εδω:
http://www.kentrikiodos.gr |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 1:29 pm Post subject: Tripoli Kalamata |
|
|
Καλημερα και απο εμενα
Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum, μιας και εμενα με "καει" ποτε επιτελους θα παραδοθει ο δρομος Τριπολη Καλαματα....
Μια νεα πληροφορια, αφορα τις γεφυρες στην Στερνα (συμφωνα με τον συντακτη ο ενας κλαδος θα παραδοθει πριν το Πασχα ).....
Το link ειναι το ακολουθο:
http://kpylos.blogspot.com/2010/01/blog-post_09.html
Φιλικα
NVB
....έχουμε και συνέχεια....
Στο σημερινο φύλλο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ αναφερεται πιθανη καθυστερηση στην παραδοση του τμηματος Παραδεισια-Τσακωνα....
Μαλλον το 2010 το ξεχναμε...και παμε για 2011
http://www.eleftherianews.gr/
Φιλικα
NVB |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 3:54 pm Post subject: |
|
|
nvb καλώς ήλθες στο forum. Χαίρομαι που ενισχύεται το νότιο μέτωπο! Φοβερό το υλικό από το blog της Πύλου που παρέθεσες. Καλά ποσταρίσματα και καλη χρονιά.
Παραθέτω το κυριότερο τμήμα από το δημοσίευμα της σημερινής ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, στο οποίο αναφέρεται πιο πάνω ο φίλος nvb γιατί ο σύνδεσμος στο site της δουλεύει μόνο για την τρέχουσα ημέρα. Από αύριο θα πρέπει να πάτε στο site και να αναζητίσετε το φύλλο 11/1/2010 και να πάτε στη σελίδα 40.
Στη σελίδα 40 υπάρχει και φωτογραφία από τη μεγάλη κοιλαδογέφυρα (450μ) που γίνεται στο μέρος της επιχωμάτωσης που υπήρχε με τον παλαιότερο δρόμο (για να λυθεί και η απορία του corfu από προχθές). Δεν γνωρίζω αν χρειαζόταν πραγματικά η αντικατάσταση της επιχωμάτωσης με την πανάκριβη κοιλαδογέφυρα, δεδομένου ότι η κατολίσθηση έγινε σε άλλο σημείο στο βουνό. Ας μας ενημερώσει κάποιος εάν γνωρίζει το θέμα.
Το βράδυ άπό το σπίτι θα βάλω και την φωτογραφία αυτή γιατί από το γραφείο δε μπορώ να δω τον φωτοκουβά.
Quote: | .....Στέλεχος της κοινοπραξίας εκτίμησε ότι η προβληματική χρηματοδότηση θα επηρεάσει περισσότερο το χρονοδιάγραμμα των εργασιών κατά το επόμενο διάστημα, που θεωρείται κρίσιμο για την πρόοδο του έργου. Με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2010, όπως προβλέπεται υπό φυσιολογικές συνθήκες. Η ίδια πηγή υποστήριξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, καθώς έγινε η διαχείριση των νερών, αντιμετωπίστηκε δηλαδή η αιτία του προβλήματος, με το έργο που υλοποιείται. Οσον αφορά την τοξωτή γέφυρα που προβλέπεται να κατασκευαστεί στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, τελείωσαν οι θεμελιώσεις και την άνοιξη μπορεί να ξεκινήσει η κατασκευή - τοποθέτησή της. Αυτό θα εξαρτηθεί από τη χρηματοδότηση, καθώς απαιτούνται προκαταβολές για την προμήθεια των υλικών της, που θα έρθουν από το εξωτερικό. Το πρόβλημα με τα όμβρια που διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών, στο σημείο που περνάει κοντά ο υφιστάμενος δρόμος στην Τσακώνα, αντιμετωπίστηκε με την κατασκευή νέου αγωγού. |
ΥΓ: ιδού και η φώτο της κοιλαδογέφυρας που την πήρα από από το σύνδεσμο που παρέθεσε ο nvb νωρίτερα.
http://lh5.ggpht.com/_dpiH_bfFq-Q/S0sZ9JTdarI/AAAAAAAACFU/rOG21AanJAg/s1600-h/image%5B2%5D.png |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 4:52 pm Post subject: |
|
|
vas8 σε ευχαριστω ια το καλοσωρισμα....
Τελικα απο αναβολη σε αναβολη πηγαινει το χρονοδιαγραμμα αυτου του δρομου....
Ισως θα πρεπει, να ψαξουμε να βρουμε ολες τις δηλωσεις πολιτικων - υπηρεσιακων παραγοντων σχετικα με τα χρονοδιαγραμματα παραδοσης του εργου απο το 2000 εως σημερα...ετσι για να εχουμε κατι να γελαμε (μαλλον για κλαμαα ειναι η ολη ιστορια)...
Ισως θα πρεπει να μην ασχοληθουμε ξανα...και το επομενο post για τον δρομο Τριπολη - Καλαματα, να γινει αφου τον εχουμε διασχισει με τα αμαξια μας....
Τοτε μονο θα ειμαστε σιγουροι οτι εχει παραδοθει.... |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 1:02 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω τι γίνεται μετά την Τρίπολη αλλά στο κομμάτι Κόρινθος-Τρίπολη δουλεύουν εντατικά. Ειδικά στο σπαθοβούνι και στις νέες σίραγγες στις κεραίες προχωράνε καλά! Κάθε 2 μήνες που περνάω βλέπω και κάτι καινούργιο! Ειδικά η γέφυρα για την ένωση με την νέα σίραγγα στις κεραίες είναι εντυπωσιακή τώρα πια όποτε περνάς απο δίπλα! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|