View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 3:38 pm Post subject: |
|
|
Ττι ακριβεια καθοδηγησης ομως ε?
Αλλα και το μπετον αρμε του δωσε και καταλαβε στο φρεάτιο! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:56 am Post subject: |
|
|
Ο δεύτερος μετροπόντικας θα κάνει την θριαμβευτική εμφάνισή του κοντά στα Χριστούγεννα. Ο πρώτος μετροπόντικας θα παραμείνει στο φρεάτιο της Βιβλιοθήκης για ένα μήνα, προκειμένου να γίνει ο μηχανολογικός του έλεγχος ώστε να ξεκινήσει και πάλι το ταξίδι του στα ανατολικά. Για να προχωρήσει, πρέπει στους επόμενους υπό κατασκευή σταθμούς να έχουν ολοκληρωθεί η παρακαμψη των δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας και οι διαφραγματικοί τοίχοι. Σε Ευκλείδη,Φλέμιγκ και Αναλήψεως οι εργασίες προχωρούν κανονικά και σύντομα στην Πατρικίου. Όμως, μετά το Πανεπιστήμιο, στην στάση Παπάφη, οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει λόγω της άρνησης του Ιδρύματος του Ορφανοτροφείου να νοικίασει τον χώρο, ώστε να γίνουν οι απαρραίτητες εργασίες και εκσκαφές, χωρίς ανταλλάγματα που είναι μεταξύ άλλων οι εργασίες ανακαίνισης των κτηριακών εγκαταστάσεων και το ενοίκιο του χώρου. Ακόμα και αν λυθεί το ζήτημα άμεσα, οι εργασίες θα καθυστερήσουν αρκετούς μήνες καθηλώνοντας και τους μετροπόντικες, με αποτέλεσμα να πάει πίσω όλο το έργο. Νομίζω ότι το Όρφανοτροφείο δεν λαμβάνει υπόψη και την αύξηση της αξίας του ακινήτου από την κατασκευή του σταθμού, καθώς η Αττικό Μετρό θα μπορούσε να αντιτήνει ότι υπάρχουν και ανταποδοτικά οφέλη, αρκεί να σκεφτούμε πως οι ιδιοκτήτες αγροτεμαχίων εκτός σχεδίου περιοχής, όταν μπουν στο σχέδιο πόλης, καταβάλλουν υποχρεωτικά ποσά για το κόστος της μετατροπής, για την κατασκευή δρόμων και των απαρραίτητων υποδομών. http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=11453
Η όλη ιστορία μου θυμίζει την υπόθεση του σταθμού Ευαγγελίστριας της επέκτασης της γραμμής 3 στον Πειραιά και την αντίδραση της Μητρόπολης Πειραιώς και της διοίκησης του Γηροκομείου που οδήγησε στην ακύρωση του σταθμού στον νέο διαγωνισμό. Εν τω μεταξύ δεν έχουν απαλλοτριωθεί οι χώροι των σταθμών Βούλγαρη και Νέα Ελβετία. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 11:43 pm Post subject: |
|
|
Σχετικα με αυτο το σταθμο ειχα διαβασει πολυ παλιοτερα στο ΘΕΜΑ οτι η εκκλησια ηθελε να παιρνει ποσοστα η τα ενοικια απο τα καποια καταστηματα που θα δημιουργηθουν στο σταθμο..
Τις απαιτησεις γενικως της εκκλησιας δεν τις σχολιαζω γιατι με βλεπω να τρωω ban παραυτα.. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 8:15 am Post subject: |
|
|
Για τα της εκκλησίας, μάλλον έχουμε τις ίδιες απόψεις. Στο συγκεκριμένο όμως θέμα πρέπει να πω πως αυτή δεν εμπλέκεται τουλάχιστον άμεσα. Αυτό που συμβαίνει είναι οτι ο - εκάστοτε - μητροπολίτης Θεσσαλονίκης είναι και πρόεδρος του Δ.Σ. του Παπαφείου Ιδρύματος. Ατυχώς βέβαια αυτή την εποχή έχουμε τον Άνθιμο και όχι κάποιον σαν τον Ιερώνυμο ας πούμε. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 8:14 pm Post subject: |
|
|
Στο χώρο του Παπάφειου που θα κατασκευαστεί ο σταθμός υπήρχε σχολείο ειδικής αγωγής. Το μετρό έκτισε καινούργιο για να μεταστεγαστεί.
Πάντως το παλιό κτήριο έχει κατασκευαστεί και γίνονται κάποιες εργασίες στην επιφάνεια. Το μετρό απαλλοτριώνει όλους τους χώρους των σταθμών. Προφανώς λοιπόν το Παπάφειο θα πάρει χρήματα για την έκταση που θα χάσει. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 10:42 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Το μετρό απαλλοτριώνει όλους τους χώρους των σταθμών. |
δηλαδή; δώσε ένα παράδειγμα γιατί με μπέρδεψες. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 3:00 pm Post subject: |
|
|
Προφανως θα εννοει τα καποια τ.μ που καταλαμβανει καθε σταθμος στην επιφανεια για ασανσερ σκαλες εξαερισμο κλπ. Εκτος και αν εκει στο παπαφειο νομιζουν οτι ειναι στην Ιαπωνια οπου η ιδιοκτησια καποιου συνεχιζεται και στο υπεδαφος μεχρι το κεντρο της Γης |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή στο Βαρδάρι που γκρέμισαν τα παραπήγματα με τις λαμαρίνες, οι ιδιοκτήτες αποζημιώθηκαν. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 12:32 am Post subject: |
|
|
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στις περισσότερες περιπτώσεις το μετρό δεν απολλοτριώνει τους χώρους που επιλέγει για εργοτάξια. 'Αλλωστε συνήθως μιλάμε συνήθως για αδόμητους χώρους που ανήκουν στους δήμους, στην εκκλησία (προαύλεια ιερών ναών), σε πανεπιστήμια (π.χ. ΑΠΘ), σε κοινωφελείς οργανισμούς (π.χ. Ευαγγελισμός στην Αθήνα), υπηρεσίες του δημοσίου (π.χ. Νομισματοκοπείο στο υπουργείο οικονομικών) ή τον στρατό (π.χ. Κατεχάκη).
Σε αυτές τις περιπτώσεις έρχεται σε συμφωνία με τους ιδιοκτήτες του χώρου για προσωρινή κατάληψη και για επαναφορά του χώρου στην πρότερη κατάσταση ίσως και με κάποια ανταλλάγματα (σπάνια).
Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις που για να εγκατασταθεί το εργοτάξιο θα πρέπει να απαλλοτριωθούν εκτάσεις που ανήκουν σε ιδιώτες. Όπως το παράδειγμα που ανέφερες ή η περίπτωση του Ελαιώνα στην Αθήνα, της Αγ. Παρασκευής και του Χαιδαρίου (με επιφύλαξη) κ.α. . Σε αυτές τις περιπτώσεις η έκταση περνάει στην εταιρεία του μετρό που διαχειρίζεται τον χώρο μετά όπως θέλει συνήθως μετατροπή σε πλατεία αν και όχι αναγκαστικά. Στο Χαιδάρι χτίζει 3όροφο υπέργειο parking, στην Αγ.Παράσκευη υπάρχει φήμη για κτίσιμο συγκροτήματος γραφείων ενώ στο χαλάνδρι ο χώρος έγινε υπαίθριο parking!!!
Φαντάζομαι ότι η περίπτωση του Παπάφειου ανήκει στην πρώτη κατηγορία. Ο χώρος μετά θα ανήκει στο ίδρυμα. απλώς για την όχληση ώς αντάλλαγμα νομίζω κατασκεύασε η εταιρεία το νέο κτίριο του σχολείου. Δεν ξέρω την περιοχή αλλά σε δημοσιεύμα διάβασα ότι το παλιό κτίριο του σχολείου δεν ήταν ακριβώς κτίριο αλλά 3-4 κοντέινερ στο προαύλιο που χρησιμοποιούταν ως αίθουσες διδασκαλίας. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 9:51 pm Post subject: ΜΕΤΡΟ |
|
|
Γνωστά πράγματα μας λέει το http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=420 για το μήνα Νοέμβρη. Μακάρι να λυθούν όλα τα προβλήματα! Ειδικά από το νέο έτος που το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι και αυτόνομο. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 12:53 pm Post subject: |
|
|
Χαίρομαι πάντως που βλέπω ότι επιστρέψαμε (έστω και τυπικά) στη σοβαρότητα. Από τα "Κωστίκας" και "Γιωρίκας", στα "TBM1" και "TBM2". Κάτι είναι κι αυτό. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 1:11 pm Post subject: |
|
|
Τα ονόματα που είχαν αρχικά δοθεί στα μηχανήματα ολομέτωπης διάνοιξης, ήταν "Κάσσανδρος" και "Θεσσαλονίκη" αν θυμάστε. Το είχα επισημάνει και τότε που ο κ. Σουφλιάς έκανε την "πατάτα" του. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 2:29 am Post subject: |
|
|
Έγγραφο-φωτιά, με το οποίο δεν γίνονταν δεκτές οι βελτιωτικές τροποποιήσεις στη χάραξη της εξωτερικής περιφερειακής οδού και έμπαινε στο αρχείο η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, κρατούσε στο συρτάρι η Εγνατία Οδός ΑΕ εν γνώσει του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=47734 |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 1:18 pm Post subject: |
|
|
Καλά τα νέα για το Μετρό.Δεσμεύσεις για επιτάχυνση των ανασκαφικών εργασιών στα εργοτάξια του μετρό δόθηκαν σε σύσκεψη που έγιναν. Το πιο σημαντικό είναι η πρόσληψη κι άλλων 80 αρχαιολόγων. Σημαντικό βήμα για την επιτάχυνση των εργασιών αποτελεί αυτό. . Άντε, περιμένουμε και άλλα καλά νέα να ακούσουμε για το πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης. http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=108169 |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 1:22 pm Post subject: |
|
|
Να'χαμε να λεγαμε, και αρχαιολογους(ημετερους) να βολευαμε... Αν τους δειτε πως δουλευουν οχι 80 αλλα και ολους τους αρχαιολογους της χωρας να φερουμε δεν προχωραει το εργο |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Fri Dec 04, 2009 10:31 pm Post subject: ΜΕΤΡΟ |
|
|
Σήμερα οι εργαζόμενοι στο μετρό έβγαλαν μια ανακοίνωση και αναφέρονται στο γιατί δεν πρέπει να τους κατηγορούν.Λένε χαρακτηριστικά ''Σταματήστε όμως να κατηγορείτε τους εργάτες και γενικότερα την Αρχαιολογία΄΄ και διάφορα άλλα ρίχνοντας τις ευθύνες στο παλαιό υπεχωδε και την κατασκευάστρια εταιρεία. Η ανακοίνωση φαίνεται πως είναι των αρχαιολόγων. http://metro-thessalonikis.blogspot.com/2009/12/blog-post_7379.html |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 3:32 am Post subject: |
|
|
Κανανε και σωματειο... Μαλιστα.. Η ιστορια του συγχρονου συνδικαλισμου παντως εχει δειξει οτι αυτοι που φωναζουν περισσοτερο ειναι και οι μεγαλυτεροι τεμπεληδες. Και επειδη η οικογενειακη μου επιχειρηση ειναι σχεδον αμεσα θιγομενη απο τα εργα του μετρο λιγακι μου τη δινει να βλεπω ανθρωπους να σκουπιοζουν το χωμα |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 8:30 pm Post subject: |
|
|
Δύο βάρδιες σημαίνει όχι 24ωρη κάλυψη. Απλά Ελληνικά. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Dec 07, 2009 5:00 pm Post subject: |
|
|
απο το μετρο της θεσσαλονικης!!
Πρώτα να δειτε πως δουλέυουν οι αρχαιολογοι Απο σταση στην εκθεση-αγγελακη(?)
Απο το πανεπιστημιο όπου βρίσκεται οενας τυφλοποντικας!
Στην επομενη σταση ανατολικα!
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:48 am Post subject: |
|
|
αυτός ο σταθμός στο Συντριβάνι υποτίθεται ότι θα σκαφτεί κάποια στιγμή? και τα αρχαία τι θα γίνουν θα τα ξηλώσου όπως είναι ολόκληρα? |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 5:51 pm Post subject: |
|
|
Όπως σε όλους τους σταθμούς σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη, και όπως ήδη έχει γίνει στο φρεάτιο έναρξης του μετροπόντικα στον Ν.Σ. Σταθμό, αλλά και τη νότια πλευρά του σταθμού Βενιζέλου, μόλις εντοπιστούν τα αρχαία, αναλαμβάνουν οι αρχαιολόγοι. Αφου συλλεχθούν όλα τα κινητά αντικείμενα, όπως αγγεία, αγάλματα, σπασμένα κομμάτια αγγείων και αλλου τέτοιου είδους πράγματα, γίνεται καταγραφή τον μη κινητών αντικειμένων, κοινώς των τοίχων.
Αφού γίνει η καταγραφή και η χαρτογραφηση(?) τότε δίνεται άδεια απο τους αρχαιολόγους και γκρεμίζονται όλοι αυτοί οι τοίχοι. Στη συνέχεια ακολουθείται η συνήθης κατασκεαυστηκή διαδιασία (κατασκευή πλάκας οροφής του σταθμού) |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 2:34 am Post subject: |
|
|
Αλήθεια, υπάρχει κανένα χρονοδιάγραμμα που να δείχνει πότε γίνεται η κάθε διαδικασία; Δηλαδή πότε ξεκινάει το σκάψιμο του τάδε Σταθμού, πότε τελειώνει κλπ... |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 4:40 am Post subject: |
|
|
Προχθες γινοταν χαμος απο μπετονιερες στο εργοταξιο της Διασταυρωσης Τροχιοδρομιων, στη Βιβλιοθηκη μπροστα...
Και επισης αρχισαν να σκαβουν σε αλλα σημεια στο πεζοδρομιο στο Πανεπιστημιο....
Οσο να 'ναι, ειναι καποιες αλλαγες! |
|
Back to top |
|
|
|