View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 5:37 pm Post subject: |
|
|
Θα περάσω αργότερα να τον εγκαινιάσω! Ελπίζω να προχωρήσουν και το άλλο ρεύμα.
gianno! wrote: | Γεια σας παιδιά! Το πρώτο μου ποστ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους από την Πάτρα εάν έχει γίνει καμία πρόβλεψη για πεζοδρόμηση των εμπορικών δρόμων? Θεωρώ ότι είναι κρίμα να είναι πεζοδρομημένη μόνο η Αγίου Νικολάου προς πλατεία Αγίου Ανδρέα και όχι το εμπορικό τετράγωνο Μαιζωνος και Ρήγα Φεραίου. Η πεζοδρόμηση και η μη κυκλοφορία αυτοκινήτων σε αυτές τις οδούς θεωρώ θα ανεβάσει κατά πολύ την ποιότητα ζωής στο κέντρο της Πάτρας και θα το κάνει και ομορφότερο και πιο θελτικό. |
gianno καταρχήν καλώς ήρθες στο forum Η είσοδός σου είναι... γούρικη! Ήδη γίνεται ανακατασκευή της πλατείας Μαρκάτου και πεζοδρόμηση των στενών γύρω της, αλλά σήμερα μάθαμε ότι ο Δήμος σχεδιάζει την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου, από την Κολοκοτρώνη έως την Γούναρη, της οδού Παντανάσσης (από την Αγίου Ανδρέου και πάνω), και των τμημάτων της Γεροκωστοπούλου που δεν έχουν πεζοδρομηθεί ακόμη. Επίσης προγραμματίζεται η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της Αγίου Νικολάου, από την Κορίνθου και πάνω
Επίσης ξεκινούν έργα οδοποιίας, διαμόρφωσης κοινόχρηστων χώρων και διανοίξεις οδών κυρίως σε συνοικίες της πόλης, με λεφτά από δάνειο 9,5 εκ. ευρώ που πήρε πρόσφατα ο Δήμος:
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=17961&Itemid=2006
Εγώ θεωρώ πολύ θετικές αυτές τις εξαγγελίες και είμαι οπωσδήποτε υπέρ της δημιουργίας νέων πεζόδρομων που θα δώσουν χώρο στους πεζούς στο πυκνοχτισμένο κέντρο της Πάτρας. Πρέπει όμως καταρχήν να μην μείνουμε στα λόγια (από εξαγγελίες έχουμε χορτάσει...), αλλά και αν προχωρήσουμε στα έργα πρέπει να προβλεφτεί αρκετό πράσινο, και φυσικά να μην το κάνουμε μόνο για να νοικιάζουμε το χώρο στις καφετέριες...
Όχι 95% καρέκλες και μισό μέτρο διάδρομος, όπως στα πεζοδρόμια γύρω από τα Ψηλαλώνια! |
|
Back to top |
|
|
gianno! Visitor
Joined: 24 Sep 2009 Posts: 4
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 7:07 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά αυτή η πρόταση είναι ότι είχα στο μυαλό μου. Είχα επισκεφτεί τα προηγούμενα χριστούγεννα την Πάτρα και μου είχε κάνει πολύ θετική εντύπωση το εμπορικό κέντρο της Πάτρας από την Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως εώς την Πλατεία Δημοκρατείας.
Μια τέτοια κίνηση, δηλαδή απελευθέρωση των δρόμων από αυτοκίνητα, μαζί με τις πολιτιστικές εκδηλώσεις (βλ. Καρναβάλι, αγώνες καρτ) ανεβάζουν κατακόρυφα την ποιότητα ζωής στην Πάτρα. Αν υπάρξει και επαρκής σύνδεση των προαστείων με το κέντρο με ΜΜΜ (βλ. τραμ) μαζί με τους νέους αυτοκινητοδρόμους, γραμμές τρένου και γέφυρα Χ. Τρικούπη, η Πάτρα θα τραβήξει πολύ κόσμο και θα ανέβει πολύ οικονομικά.
Αυτή η πόλη έχει τεράστιες προοπτικές. |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:26 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητηρια στον gianno! που με το πρωτο του κιολας σχολιο
εθιξε ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ του προβληματος "ποιοτητα ζωης στη Πατρα".
Τετοιους επισκεπτες με ανοιχτο μυαλο τους χρειαζομαστε
μηπως και αποφασισει επιτελους καποιος δημαρχος να ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ.
Η πεζοδρομηση της Ρηγα Φεραιου εχει ηδη προταθει σε μελετη του 1997
που εμενε στα συρταρια.
Προτεινεται μαλιστα πεζοδρομηση οχι ως τη Γουναρη αλλα μεχρι τον Αγιο Ανδρεα.
Η πεζοδρομηση των στενων γυρω απο τη πλατεια Καποδιστριου (Μαρκατο)
σε συνδυασμο με την ηδη πεζοδρομημενη Ηφαιστου
θα δημιουργησει μια περιοχη στο κεντρο της πολης αντιστοιχη με τα Λαδαδικα.
Πολυ περισσοτερο που προκειται για παραδοσιακο φοιτητικο ¨λημερι¨.
Η ιδια μελετη μιλουσε για ολοσχερη πεζοδρομηση της Αγιου Νικολαου.
Δεν ξερω ποσο ειναι εφικτο πλεον αυτο μετα τη τροχο-διαπλατυνση της Αγιου Γεωργιου
(αχρηστο κατα τη μελετη εργο
- ελαχιστα ωφελιμο λεω εγω, αφου εχει μετατραπει σε παρκιν εις βαρος των "φυματικων πεζοδρομιων").
Πιστευω παντως οτι ο προσανατολισμος θα πρεπει να ειναι
η οσο το δυνατον μεγαλυτερη επεκταση του πεζοδρομου (τουλαχιστον μεχρι τη Κορινθου)
με παραλληλες κυκλοφοριακες ρυθμισεις.
Εξαιρετικη προοπτικη ανοιγουν (για ναρθω στη γειτονια μου)
και οι εξαγγελθεισες πεζοδρομησεις στα Ψηλαλωνια.
Πιστευω επισης οτι και μια εκ των Φιλοποιμενος ή Καναρη (ισως και οι δυο) πρεπει να δοθει στους πεζους.
Η κατασκευη περιφερειακων παρκιν θα βοηθησει αυτα τα μετρα.
Στη Πατρα πρεπει να δημιουργηθουν υ π ο γ ε ι α παρκιν εκτος ιστορικου κεντρου.
Ηδη εχουν προταθει καποια σημεια.
Δαπανηρη μεν λυση, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΗ.
Δεν ειναι ευκολα ολα αυτα.
Συγκρουονται με Νοοτροπιες και Συμφεροντα.
Και βεβαια με τον πονοκεφαλο της κυκλοφοριας των οχηματων
που θα πρεπει επι τελους να αντιμετωπιστει σε αλλη βαση.
Οσο για τη δημιουργια χωρων πρασινου (Αγιος Διονυσης, Αγιος Ανδρεας, κεντρικο παραλιακο μετωπο)
εχω ηδη μιλησει. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:02 pm Post subject: |
|
|
Καλά και όταν είναι υπόγεια τα πάρκινγκ, βρίσκουν ευκαιρία και βαράνε στα αυτιά και σαν εδώ στην Λάρισα δεν τα χρησιμοποιεί και κανένας, αντιθέτως στα πεζοδρόμια γύρω γύρω γίνεται χαμός απο παρκαρισμένα... |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 1:42 pm Post subject: |
|
|
Παραδόθηκε πριν από λίγες ημέρες η δεύτερη φάση της μελέτης σκοπιμότητας για την δημιουργία γραμμής τραμ στην Πάτρα, ενώ η τρίτη και τελευταία φάση της μελέτης αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο Νοέμβριο. Στην ερώτηση αν από τα μέχρι σήμερα στοιχεία προκύπτει βιωσιμότητα του τραμ, ο εκπρόσωπος των μελετητών είπε ότι "από τα πρώτα στοιχεία το έργο φαίνεται εφικτό αλλά όχι με βεβαιότητα αποδοτικό, όμως επεσήμανε ότι ακόμα είναι πρόωρο να διατυπωθεί μια οριστική εκτίμηση, καθώς θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και άλλα χαρακτηριστικά".
http://www.symboulos.gr/1/18887.scr
Πάντως αυτά τα περί "βιωσιμότητας" με ανησυχούν λίγο, αν εννοούν ότι το τραμ θα πρέπει να καλύπτει το κόστος λειτουργίας του μόνο από τα εισιτήρια. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στις πόλεις, όπως μείωση κυκλοφοριακού και ρύπανσης, και προσβασιμότητα σε όλους τους πολίτες (παιδιά, ηλικωμένους, επισκέπτες) και όχι μόνο σε όσους έχουν δικά τους μέσα. Γι αυτό πρέπει να επιδοτούνται από το κράτος για να έχουν φτηνό εισιτήριο ώστε να είναι όσο γίνεται περισσότερο ελκυστικά. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
το μουσείο πως πάει? έχει κίνηση?
ο περιβάλλοντας χώρος?
καμια ιστιοσελίδα.. |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 3:39 pm Post subject: |
|
|
To μουσείο πάει πολύ καλά από επισκέπτες, άκουσα για 50.000 περίπου το πρώτο τρίμηνο. Έχει όμως προβλήματα στελέχωσης, πριν λίγες μέρες απομακρύνθηκαν αρκετοί υπάλληλοι που δούλευαν... εθελοντικά γιατί είχαν λήξει οι συμβάσεις τους, και με αφορμή αυτό παραιτήθηκε και η Επιστημονική Επιτροπή του μουσείου, την οποία βέβαια το πιθανότερο είναι ότι θα αντικαθιστούσε έτσι κι αλλοιώς η νέα ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού.
Δυστυχώς, απ' όσο έχω δει το μουσείο δεν έχει ακόμα ιστοσελίδα. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 1:50 pm Post subject: |
|
|
καλά είναι δυνατόν? ούτε στο culture.gr?
αυτή για ποτε τι σχεδιάζουν? για την πολιτιστική του 2012?... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 8:24 pm Post subject: |
|
|
απο οτι ακουγεται τελος νομβριου με μεσα δεκεμβριου θα ειναι ετοιμο τουλαχιστον ενα κομματι του λημανιου, αυτο που εχει μενι πολυ πισω ειναι η συνδεση του λημανιου απο ελ. βενιζελου με την περιμετρικη στην εξοδο 4. ολος ο οδικος αξονας περιπου 5 χιλιομετρα ειναι ετοιμος δηλαδη βαζουν την ασφαλτο και ειμαστε ετοιμοι. τα εργα δυστυχως εχουν σταματησει εδω και αρκετο καιρο μονο το κμματι της βενιζελου ειναι ετοιμο μεχρι τον πρατσικα (αυτο που στην ουσια ηταν ετοιμο μεχρι το 2005) και μετα εκανα τα εργα εκει
το θεμα ειναι οτι το λημανι ειναι ετοιμο ενω ο δρομος οχι και τιθεται το ερωτημα πως θα ανεβαινουν οι νταληκες στη περιμετρικη |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 3:27 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά το νέο λιμάνι θα παραδοθεί σύντομα και ας ελπίσουμε το κέρδος να είναι διπλό, δηλαδή... μετά την πτώση του τείχους του Βερολίνου που είναι και επίκαιρη (20 χρόνια), να πέσει και το "τείχος της Πάτρας" που αποκλείει την πόλη από τη θάλασσα.
Σε συνάντηση Δήμαρχου - υπουργού Υποδομών συζητήθηκε η πορεία των μεγάλων έργων που αφορούν την Πάτρα και τα νέα δεν είναι καλά για τους "συνήθεις υπόπτους" Διακονιάρη, Παραγλαύκιες και μικρή περιμετρική. Η κατάσταση περιγράφεται πολύ αναλυτικά στο Σύμβουλο, http://www.symboulos.gr/1/18977.scr
Διακονιάρης - Παραγλαύκιες: "Για αυτά τα δύο έργα υπολείπονται να εγκριθούν ακόμα 25 μελέτες και να ξεπεραστούν εμπόδια που έχουν σχέση με απαλλοτριώσεις στην περιοχή. Επιπλέον λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών, καθυστερεί η έγκριση συγκριτικών πινάκων για εργασίες που έχουν γίνει, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ροή χρηματοδοτήσεων".
Μικρή Περιμετρική: "Εκεί τα προβλήματα είναι ακόμα πιο δύσκολα, το έργο προχωρά με πολύ αργούς ρυθμούς λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων. Πάντως τις επόμενες ημέρες αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα στην περιοχή της 3ου Ορειβατικού, καθώς υπολείπεται να γίνει μόνο η σηματοδότηση του δρόμου".
Φράγμα Πείρου - Παραπείρου: "Οι εργασίες δείχνουν να εξελίσσονται κανονικά... το φράγμα αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο 2010".
Κόμβος Παραγλαύκιων με Νέο Λιμάνι: "Κανένα πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει και με την δημοπράτηση του έργου της κατασκευής του Ανισόπεδου Κόμβου Σύνδεσης Παραγλαύκιων Οδών με το Νέο Λιμένα Πατρών, με προβλεπόμενο χρόνο ολοκλήρωσης της κατασκευής 24 μήνες".
Νέο λιμάνι - Β' Φάση (επιβατικό): "Είναι εφικτό έως το τέλος του 2009 να είναι έτοιμο το μεταφορικό τμήμα του νέου λιμανιού και το 2010 το λιμάνι να λειτουργήσει πλήρως".
Νέο λιμάνι - Γ' Φάση (εμπορικό): "Η πιο αρνητική εξέλιξη στην πορεία των μεγάλων έργων υποδομής της Πάτρας αφορά στο νέο λιμάνι και στην δημοπράτηση του 3ου Τμήματος, η οποία ακυρώθηκε". |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 11:51 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά:
PinkFloyd wrote: | Παραδόθηκε χτες στο Δήμο της Πάτρας η μελέτη για την εγκατάσταση τραμ στην πόλη. Απ' ότι ξέρω πρέπει να είναι η πρώτη σχετική μελέτη που ολοκληρώνεται, ενώ έχουν γίνει κάποια βήματα και για Γιάννενα - Βόλο.
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=18127&Itemid=2006
Η ανακοίνωση αναφέρει το ανησυχητικό "Οι πρώτες μετρήσεις μας επιτρέπουν να μιλάμε για μια οριακή βιωσιμότητα". Πιστεύω ότι, τη στιγμή που επιδοτούνται (σωστά) τα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα πρέπει οι κυβερνήσεις και η τοπική αυτοδιοίκηση να ενισχύσουν και τα πιο "καθαρά" ΜΜΜ όπως το τραμ στις άλλες μεγάλες πόλεις ώστε να είναι βιώσιμα, αφού τα οφέλη τους αφορούν όλους τους πολίτες και όχι μόνο αυτούς που τα χρησιμοποιούν (μείωση ρύπανσης, κυκλοφοριακού και θορύβου). |
Agg3los wrote: | βρε ,ασ το φτιαξουν αυτοι,και η οριακη θα γινει κανονικη βιωσιμοτητα.τρωγοντας ερχεται η ορεξη... |
Tanash wrote: | Έχει γίνει στο παρελθόν και για την Λάρισα μελέτη για τραμ. Και εδώ όμως μιλούσε για οριακή βιωσιμότητα και μάλλον δεν έχει προχωρήσει καθώς παέι καιρός από την τελευταία φορά που άκουσα κάτι περί τραμ. |
|
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 12:10 am Post subject: |
|
|
Να κάνω μια ερώτηση; Σε άλλα έργα ( μικρά και μεγάλα ) της Ελλάδας τέτοιες μελέτες βιωσιμότητας γίνονται; Δε μπορώ να πιστέψω για παράδειγμα ότι η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, η Εγνατία, ή και το μετρό Θεσσαλονίκης έχουν οικονομική βιωσιμότητα (τουλάχιστον σε ορίζοντα 20ετίας). Κάποιες φορές κατά την άποψη μου δε θα έπρεπε να είναι μόνο αυτό κριτήριο για να γίνει ένα έργο.. Και στην τελική μιλάμε για "οριακή βιωσιμότητα" , γιατί να μη γίνει το έργο... Τόσα δις έχουν κατασπαταληθεί για άλλα έργα.. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 1:02 am Post subject: |
|
|
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου με με μέση ημερήσια κίνηση 10000 διελεύσεις και ετήσια κίνηση άνω των 5 εκατομμυρίων διελεύσεων πώς γίνεται να μην έχει βιωσιμότητα; Και με 12 ευρώ η διέλευση είναι δυνατόν να μην έχει βιωσιμότητα; Άσε που η εταιρία διαχείρισης πίστευε ότι θα ξεχρεώσει το δάνειο από την ΕΚΤ 20 χρόνια μετά και τώρα πιστεύουν ότι αυτό θα το καταφέρει μέσα στην 10ετία...
Η Εγνατία Οδός είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα κατ'εμέ. Με τόσα συχνά διόδια και με τόση επιβατική και εμπορική κίνηση (λόγω και της παντελούς έλλειψης ανταγωνισμού χάρη στην απουσία σιδηροδρόμων) πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα είναι κερδοφόρα.
Όσο για το Μετρό Θεσσαλονίκης και γενικότερα τα ΜΜΜ, εκεί ποτέ δεν είναι κερδοφόρα σε καμία χώρα. Ακόμα και οι Αγγλικοί και Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι ή το Μετρό του Λονδίνου, Νέας Υόρκης, κτλ, μπαίνουνε κάθε χρόνο μέσα και επιδοτούνται, γιατί πολύ απλά η μαζική μεταφορά σαν έννοια είναι κοινωνικό αγαθό και όχι προσοδοφόρος τομέας... |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 2:43 pm Post subject: |
|
|
Arxitektona συμφωνούμε απόλυτα, η Πολιτεία πρέπει να στηρίξει και την κατασκευή και την μετέπειτα λειτουργία του τραμ. Ελπίζω η Πάτρα να κάνει την αρχή, και να ανοίξει το δρόμο και για άλλες μεγάλες πόλεις. Μερικά επιπλέον στοιχεία της μελέτης από την "Πελοπόννησο" (θυμίζω ότι τα άρθρα της διατηρούνται για λίγες μόνο μέρες στο site, γι' αυτό αντιγράφω ένα τμήμα):
Εναλλακτική όδευση του τραμ στην Πάτρα διερευνούν οι μελετητές, διατηρώντας ως «σταθερές» το Πανεπιστήμιο, το κέντρο της πόλης και το ΑΤΕΙ. Στα μέσα Δεκεμβρίου θα παραδοθεί η οικονομοτεχνική αξιολόγηση για την βιωσιμότητα του συγκοινωνιακού εγχειρήματος. Δημοτική Αρχή και οι μελετητές αισιοδοξούν. Η αρχική σκέψη για διέλευση της γραμμής ως άνοδος από τη Γούναρη και ως κάθοδος από την Γερμανού εγκαταλείπεται για τεχνικούς λόγους. Οι μελετητές κρίνουν ωστόσο απαραίτητη για την βιωσιμότητα του μέσου την διέλευση της γραμμής από το κέντρο, και γι' αυτό εξετάζουν άλλα σενάρια. Στην πρόσφατη σύσκεψη με την Δημοτική Αρχή οι μελετητές ζήτησαν και έλαβαν πολεοδομικά και τεχνικά στοιχεία της Ρήγα Φεραίου, της Μαιζώνος κ.ά. δρόμων. Επίσης, παρέλαβαν στοιχεία για τους πεζόδρομους της πόλης και το πρόγραμμα απαλλοτριώσεων.
Πάντως απορώ από που θα περάσει η γραμμή, αν δεν μπορεί να περάσει από τη Γούναρη ή την Γερμανού (δεν διευκρινίζει ποιά από τις δύο). Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε περισσότερα στοιχεία για τις πιθανές διαδρομές που εξετάζονται. Στο τμήμα του κέντρου νομίζω ότι θα είναι τέλειο να συνδυάσουν την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου με τη διέλευση του τραμ. Θα γίνει ο ωραιότερος δρόμος της πόλης! |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 9:12 pm Post subject: |
|
|
Η Ρήγα Φεραίου ΕΙΝΑΙ ο ομορφοτερος δρόμος της Πάτρας, με τα περισσότερα νεοκλασικά και τα καλύτερα μαγαζιά, απλά πιστεύω ότι αν γίνει πεζόδρομος και περνάει και το τραμ από εκεί, θα είναι τέλεια, ίσως και απ΄τους ομορφότερους δρόμους της Ελλάδας, και θα είναι και άμεσα "ανταγωνιστικός" στην Αθηναϊκή Ερμού.
Quote: | Η αρχική σκέψη για διέλευση της γραμμής ως άνοδος από τη Γούναρη και ως κάθοδος από την Γερμανού εγκαταλείπεται για τεχνικούς λόγους. |
Θα μπορούσανε να κρατήσουν αυτές τις χαράξεις για το τραμ και ταυτόχρονα να μονοδρομήσουν και για τα αυτοκίνητα τη Γούναρη και τη Γερμανού. Αν τελειώσει η Μικρή Περιμετρική και η Διακονιάρη-Ελ. Βενιζέλου, θα υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές για να παρακάμψεις το κέντρο. Τα αυτοκίνητα άλλωστε δεν έχουν εξ ορισμού καμία θέση στα ιστορικά κέντρα των πόλεων, άσε που με εναλλακτικές πορείες μέσω των νέων αρτηριών θα μπορούν να κινηθούν εύκολα. Συνεπώς πιστεύω ότι η μονοδρόμηση αυτών των 2 δρόμων δεν θα προκαλεί κανένα πρόβλημα όταν τα οδικά έργα τελειώσουν, μιας και ο φόρτος στο κέντρο θα μειωθεί, και αυτό θα επιτρέψει και τη διέλευση του τραμ απ΄τους εν λόγω δρόμους... |
|
Back to top |
|
|
abaleo New Member
Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 2:52 am Post subject: |
|
|
να πεζοδρομηθεί η ρήγα φερραίου, ναι, αλλά άμα περνάει το τραμ από εκεί, οι πεζοί από που θα περνάνε?
Δεν ξέρω αν είναι εφικτό τεχνικά, αλλά θα θεωρούσα καλή λύση να δημιουργηθεί αστικός σιδηρόδρομος πάνω στι ήδη υπάρχουσες γραμμές του τρένου και με παρακάμψεις να κατευθύνεται σε πανεπιστήμιο και τει.
Όποιος θέλει να κατεβαίνει κέντρο ας κατεβαίενι στον υπάρχον σταθμό στην 3 συμμαχων και μπορεί να πάει σε οποιοδήποτε σημείο του κέντρου εντός πενταλέπτου με τα πόδια.
Και ας γίνουν 5-6 σταθμοί επιπλέον πχ στη Νορμαν, πάνω από θεατράκι, στο ύψος Αμερικής...
Οι υπόλοιποι δρόμοι δεν ξέρω αν μπορούν να υποστηρίξουν την εγκατάσταση τραμ, ειναι ηδη στενοί. Για την υπόλοιπη Πάτρα να οργανωθούν λίγο καλύτερα τα λεωφορεία |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 8:48 pm Post subject: |
|
|
Έχω ξανακούσει την πρόταση να χρησιμοποιηθούν οι υπάρχουσες (μετρικές) γραμμές του τρένου για το τραμ και φαίνεται καλή ιδέα, αλλά το τραμ της Αθήνας κινείται νομίζω σε κανονική γραμμή, οπότε θα πρέπει οι "ειδικοί των μέσων σταθερής τροχιάς του stadia.gr" να μας εξηγήσουν αν θα μπορούσε στην Πάτρα να γίνει "μετρικό τραμ". Και πάλι όμως η υπάρχουσα γραμμή είναι μονή ενώ το τραμ θα πρέπει να έχει δύο γραμμές, οπότε η δεύτερη ίσως χρειαστεί να διασχίσει έναν άλλο δρόμο. Σχετικά με τη Ρήγα Φερραίου, θα προτιμούσα να γίνει 100% πεζόδρομος, αλλά δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο πρόβλημα για έναν πεζόδρομο να περνάει ένα τραμ κάθε 5-10 λεπτά, το έχω δει σε αρκετές πόλεις της Ευρώπης, όπως στη Φλωρεντία όπου σε όλο το κέντρο κινούνται μόνο τρόλλεϋ και λεωφορεία.
Ελπίζω οι μελετητές να ξέρουν καλά τη δουλειά τους και να βρουν την πιο λειτουργική χάραξη, αλλά το σημαντικότερο είναι να υπάρξει η πολιτική βούληση για την υλοποίηση του έργου. Πιστεύω ότι αν θέλουν μπορούν να χρηματοδοτήσουν το τραμ με συνδυασμό κοινοτικών πόρων, ΣΔΙΤ (με παραχώρηση της εκμετάλευσης) και αν χρειαστεί, με μια μικρή κρατική ενίσχυση. |
|
Back to top |
|
|
abaleo New Member
Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 11:10 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί να μην είναι τραμ ακριβώς αυτό που θα περνάει από τις γραμμές του συμβατικού τρένου αλλά κάποιο τρενοειδές που θα έχει το ίδιο μετατρόχιο.
Η μονή γραμμή να γίνει διπλή, τώρα που θα υπάρξει λίγος χώρος ακόμα με την πτώση των τοιχών του αίσχους (ελπίζω σύντομα) και να γίνουν διαβάσεις για τους πεζούς ανα κάποια μέτρα με σήμανση για να μην πατήσει το τρενο-τραμ κανέναν απρόσεκτο
Γινονται δύο διασταυρώσεις των γραμμων σε ριο και κάτω από τει που στέλνουν τις γραμμές σε πανεπιστήμιο και τει
Έτοιμος ο αστικός σιδηρόδρομος!
λεμε τώρα |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Nov 26, 2009 12:35 pm Post subject: |
|
|
Ενδιαφέρον άρθρο για τον Διακονιάρη, που μου έστειλε ο φίλος Squirrel. Mη βιαστείτε να χαρείτε με τον τίτλο "Ο Διακονιάρης μπορεί να είναι έτοιμος σε 30 μέρες...", γιατί αναφέρεται μόνο στον κόμβο του Διακονιάρη με την οδό Πατρών-Κλάους.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/5018
Στο άρθρο επιβεβαιώνεται δυστυχώς από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών ότι το έργο παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα λόγω των εκτεταμένων κακοτεχνιών που εντοπίστηκαν, και ότι ο ανάδοχος (ΜΗΧΑΝΙΚΗ ) προσπαθεί να δικαιολογήσει τους αργούς ρυθμούς εκτέλεσης που εφαρμόζει σε όλη την κατασκευή προβάλλοντας συνεχώς προφάσεις πρόσθετων δυσκολιών. Βέβαια από την άλλη ακούγεται ότι και το υπουργείο καθυστερεί τις πληρωμές... Πιστεύω ότι φταίνε και οι δύο, αλλά την πληρώνουμε ως συνήθως εμείς οι υπόλοιποι, που υπομένουμε την ταλαιπωρία κάθε μέρα. |
|
Back to top |
|
|
pat-ioa90min New Member
Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
Posted: Thu Nov 26, 2009 8:58 pm Post subject: |
|
|
Για τα έργα στα Μποζαϊτικα υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα;
Αλήθεια, για τι ακριβώς σκάβουν την πλευρά προς το "Τόφαλος";
Κάτι άκουσα για επέκταση του βιολογικού! |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 2:54 am Post subject: |
|
|
Τα έργα στα μποζαίτικα προχωράνε μέρα με τη μέρα. Για το σκάψιμο, περισσότερο επέκταση του συστήματος απορροής ομβρίων υδάτων και υπόνομος μου κάνει παρά για κάτι άλλο. Άντε να τελειώσει ο πολύπαθος κόμβος γιατί μας βγαίνει η πίστη ανάποδα κάθε μέρα... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 3:13 am Post subject: |
|
|
Και ενώ όλοι εσείς περιμένετε σε ατέεεεεελειωτες ουρές, εγώ με το ποδηλατό μου σας περνάω και σας κοροϊδεύω!!!!
Πάρτε όλοι από ένα ποδηλατάκι γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο. Είναι τραγικά αστείο πόσο καιρό τους παίρνει να τελειώσουν ένα ρημαδοκόμβο! |
|
Back to top |
|
|
abaleo New Member
Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 3:20 am Post subject: |
|
|
και οταν βρέχει θα καθομαστε ζεστα στα αυτοκινητάκια μας (χειρότερα κολλημένοι στην κίνηση)
και να τελειώσει ο κόμβος δεν βλέπω καλύτερευση της κατάστασης...
το πρωτο που πρέπει να κάνουν είναι να αυξήσουν το χρόνο που ανάβει πράσινο στην εθνική στα μποζαίτικα στο ρεύμα προς πάτρα! δεν θέλει και πολύ σκέψη...από το στενό δεν κατεβαίνουν πλέον πολλά οχήματα ενώ στην εθνική οι ουρές είναι τεράστιες! |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 1:47 pm Post subject: |
|
|
Το φανάρι θέλει ξήλωμα όταν τελειώσει ο κόμβος. Δεν έχει νόημα να βάζεις φανάρι δίπλα σε ανισόπεδο κόμβο, είναι σαν να ακυρώνεις τον κόμβο. Επιπλέον δεν χρειάζεται να διασχίζεις κάθετα την εθνική στο ύψος της toyota, μπορείς να περνάς κάτω από τον κόμβο.
Pavel για κανένα λόγο δεν θα κυκλοφορούσα με ποδήλατο στους δρόμους της Πάτρας... και ούτε πουθενά αλλού στην Ελλάδα. Άμα φτιάξουν ποδηλατόδρομους τότε ναι... |
|
Back to top |
|
|
|