View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kz01 Visitor
Joined: 12 Feb 2009 Posts: 3
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 4:23 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα συμφωνίσω οτι η διαδρομή για Ναυπλιο με τη μετρική είναι μια χαρά.
Όταν θες 1 ώρα και... για Κόρινθο και συνολικά 2μιση ώρες για να φτάσεις στο κέντρο της Αθήνας, δεν μπορείς να περιμένεις απο κανένα πολίτη να σε προτιμίσει σε σχέση με το λεωφορείο ή το Ι.Χ.
Καλώς ή κακώς η χώρα έχει επενδύσει σε δρόμους τα τελεφταία χρόνια, αφήνοντας τον σιδηρόδρομο πίσω. Απο το να γίνοντε ομώς επενδύσεις όπως αυτη που είναι άσκοπες σπατάλες θα ήταν πολυ καλύτερα ή να γίνει μια σοβαρή επένδυση που θα έχει αποτέλεσμα και θα μπορεί να ανταγωνιστεί τον αυτοκινητόδρομο ή τα λεφτά να χρησιμοποιηθούν για κάποιο άλλο έργο.
Στην παρούσα μορφή του το έργο ίσως εξυπηρετέι την τοπική κοινωνία σαν προαστιακός, αλλα σίγουρα δεν βολεύει τους τουρίστες της περιοχής που είναι αρκετοί κάθε Σαββατοκύριακο.
Ανέφερα το Ναύπλιο, γιατί είναι απο τις πολείς που δεν χρειάζετε να φύγεις απο το κέντρο και έτσι το αυτοκίνητο είναι άχρηστο. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 5:50 pm Post subject: |
|
|
Θα επιμεινω και θα πω οτι, οταν θες μιαμιση ωρα να πας απο την Κορινθο στο Ναυπλιο σε ολοκαινουργια σιδηροδρομικη γραμμη, εστω και με μετεπιβιβαση απο την Κορινθο προφανως δεν φταιει η μετρικη αλλα αυτοι που την εβαλαν σημαδι να την κλεισουν. Και βεβαια διαβαζοντας και τα τελευταια posts του φιλου vas8 για την εκπληκτικη τουριστικη επενδυση στη Μεσσηνια ,το Navarino Bay, δεν μπορεις να μην μελαγχολησεις σκεπτομενος οτι αν η χωρα λεγοταν Ισπανια θα συνεδεε την Καλαματα με την Αθηνα με υπερσυγχρονες σιδηροδρομικες γραμμες και τραινα ,ειτε μεσω Πατρων ειτε μεσω Τριπολεως. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 3:15 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ kz01, καταρχάς καλωσήρθες.
Το θέμα της ανακαινισμένης γραμμής της Τριπόλεως έχει θιγεί πολλές φορές σε προηγούμενες σελίδες.
Το πρόβλημα είναι το εύρος της γραμμής όταν δεν λειτουργούν τα πασάγια ? Πιστεύεις ότι ο μηχανοδηγός θα ρισκάρει το Αυτόφωρο στην περίπτωση της κανονικής γραμμής και δεν το κάνει τώρα επειδή είναι μετρική ? Πήγαινε μια βόλτα κάτω και θα καταλάβεις περί τίνος ομιλώ...
Ξαναλέμε: Η μετρική γραμμή έτσι όπως είχε καταντήσει (η επιδομή της) έπρεπε να κλείσει (αλεπάλληλοι εκτροχιασμοί). Χρήματα για κανονική γραμμή (εξ' ολοκλήρου νέα χάραξη) απλούστατα ΔΕΝ υπήρχαν. Οι επιλογές ήταν συγκεκριμένες. Κλείσιμο της μετρικής και εγκατάλειψη χωρίς σιδ.εξυπηρέτηση των εν λόγω περιοχών ή ανακαίνιση και λειτουργία.
Δυστυχώς η επαναλειτουργία δεν συνοδεύτηκε από κατάλληλα μέτρα, αλλά γι' αυτό δεν φταίει το μετρικό εύρος (αν είναι δυνατόν), αλλά η αδιαφορία της ΤΡΕΝΟΣΕ... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 2:55 am Post subject: |
|
|
Μόνο στο project για το Λας Βέγκας το έχω δει και δεν μπορώ να θυμηθώ που αλλού χρησιμοποιείται.
Να αναφερθούμε σε νέα απ' την βαλκανική σιδηροδρομική σκηνή.
Στις 16 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στον κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βελιγραδίου παρουσίαση των διόροφων βαγονιών της Želvoz (ανήκει στην ρουμάνικη Grampet).
Τα διόροφα βαγόνια είναι σχεδιασμένα για ταχύτητες 120 kmph και τα Blue Hexagon για 160 kmph.
Τα τέσσερα διόροφα βαγόνια που επεδείχθησαν έχουν χωρητικότητα 270 επιβατών, AC, WiFi, πρίζες για laptop (Α'Θέση), TFT monitors κτλ.
Το πρωτότυπο ρουμάνικο βαγόνι στο οποίο βασίζονται τα διόροφα λέγεται ACVILA.
Φωτογραφίες:
Εξαιρετικά για Regio δρομολόγια με συχνές στάσεις και απαιτήσεις για μεγάλη χωρητικότητα... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 9:00 am Post subject: |
|
|
δεν μου αρεσουν τα διορωφα καθολου..ειναι παντα πιο στενα και κλειστοφοβικα χαμηλα κλπ..ειναι λυση αναγκης που ελπιζω να μη χρειαστει στην ελλαδα.. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 3:49 pm Post subject: |
|
|
Πως δεν χρειάζεται ? Γνωρίζεις π.χ ότι το διήμερο που μας πέρασε ΟΛΑ τα τραίνα από Αθήνα για Β.Ελλάδα έφυγαν γεμάτα ? Σ' αυτή την περίπτωση θα σε ενδιέφερε ο τύπος του βαγονιού που θα ταξιδέψεις ή απλά να πας στον προορισμό σου ?
Δεν μιλάω για IC/ICE δρομολόγια αλλά για απλά τραίνα.
Μια χαρά βαγόνια είναι, και θα έλυναν το πρόβλημα χωρητικότητας που έχει ο ΟΣΕ σε αρκετά δρομολόγια.
Ειδικά με το πέρας των έργων και την ηλεκτρική έλξη φαντάσου μια 500άρα με 8-διόροφα πόσες θέσεις μπορεί να σου δώσει...
Παλαιότερα (2004) είχε παρουσιαστεί ένα παρόμοιο διόροφο βαγόνι απ' την Adtranz και τον Κιολεϊδη στην ΔΕΘ. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 4:14 pm Post subject: |
|
|
περισοτερα βαγονια ή δρομολογια δεν λυνουν το προβλημα?
παντως στο διοροφο τρενο οπως και λεοφωρειο παντα ο καθε οροφος ειναι χαμηλοτερος απο ενα απλο μονοροφο..μη γελιομαστε... και για καποιους σχετικα ψηλους-εγω ειμαι 1.80 πχ,,αρκετα συνηθες υψος- και ευσωμους θα υπαρχει μια κλειστοφοβια.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 7:42 pm Post subject: |
|
|
Nozomi, προφανως δεν θα υπαρχει προβλημα λογω υψους να περασουν διοροφα τρενα τα ελληνικα σιδηροδρομικα τουνελ, ετσι? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 11:35 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωρίζω φίλε pindos10 αν υπάρχει πρόβλημα σε τούνελ όπως αυτό του Αγ.Στεφάνου και κάποια της παλιάς χάραξης Λειανοκλάδι-Δομοκός, αλλά μιλάμε για παλιές χαράξεις που συντόμως θα εγκαταλειφθούν (ο Αγ.Στέφανος όχι και τόσο σύντομα)... |
|
Back to top |
|
|
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
¶ρθρο στο περιοδικό που εκδίδει η Αττικό Μετρό, που δίνει σε πολύ περιληπτική μορφή τον γενικότερο σχεδιασμό για τον σιδηρόδρομο.
Τα βασικά σημεία του άρθρου:
- Ολοκλήρωση της ΠΑΘΕΠ με σταδιακή παράδοση όλων των τμημάτων ως το 2015.
- Το Προαστιακό δίκτυο στην Αττική με κέντρο την Αθήνα προβλέπει σύνδεση με Πειραιά, Θήβα, Χαλκίδα, Κόρινθο-Ξυλόκαστρο, Αεροδρόμιο και μελλοντικές επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα, Λουτράκι, ¶ργος και Ναύπλιο (τίποτα καινούριο δηλαδή).
- Εκτιμάται ότι οι εργασίες κατασκευής του τμήματος Κορωπί-Λαύριο θα μπορούσαν να ξεκινήσουν το 2012.
- Το Προαστιακό δίκτυο στη Βόρεια Ελλάδα με κέντρο την Θεσσαλονίκη προβλέπει σύνδεση με Κατερίνη-Λάρισα, Βέροια-Έδεσσα, Πολύκαστρο-Αξιούπολη-Κιλκίς-Ροδόπολη-Σέρρες και το Αεροδρόμιο. Εξετάζεται αν θα μπορούσαν να γίνουν με ιδιωτικούς πόρους επεκτάσεις προς Γιαννιτσά, Αριδαία, Επανωμή και Μουδανιά και απ’ ευθείας συνδέσεις με Σέρρες, Ασπροβάλτα, Αμφίπολη.
- Το Προαστιακό δίκτυο Θράκης θα συνδέει Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη και εκτιμάται να ολοκληρωθεί το 2018.
- Για τη Δυτική Ελλάδα οι Δυτικοί Σιδηροδρομικοί άξονες περιλαμβάνουν τις εξής γραμμές:
Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα-Καλαμπάκα
Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα-Αντίρριο-Ρίο-Καλαμάτα
Καλαμπάκα-Κοζάνη
Τα τμήματα Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα και Καλαμπάκα-Κοζάνη-Καστοριά βρίσκονται σε φάση εκπόνησης μελετών. Το τμήμα Αντίρριο-Ιωάννινα βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας δημοπράτησης μελετών. Το τμήμα Πάτρα-Πύργος σε φάση εκτέλεσης προμελετών και το τμήμα Πύργος-Καλαμάτα σε φάση προετοιμασίας δημοπράτησης μελετών.
Όλες οι μελετές αναμένεται να είναι σταδιακά έτοιμες ως το 2015.
- Στο υπόλοιπο δίκτυο Πελοποννήσου προγραμματίζεται η αναβάθμιση της υπάρχουσας γραμμής στο τμήμα Τρίπολη-Ζευγολατιό.
- Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαγωνιστική διαδικασία για την κατασκευή των Εμπορευματικών σταθμών σε Θριάσιο Πεδίο και Θεσσαλονίκη.
Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει τίποτα το καινούριο, και μάλιστα με την αλλαγή κυβέρνησης (πρόκειται για τεύχος που κυκλοφόρησε λίγο πριν τις εκλογές) πολλά από αυτά θεωρώ ότι ενδέχεται να αλλάξουν είτε σαν προταιρεότητα είτε σαν σχεδιασμό.
Και μια ερώτηση για τον Nozomi που έχω δει διαρκώς να προτείνει «one-man operation» για ορισμένα δίκτυα προαστικού τύπου.
one-man operation σημαίνει 1 υπάλληλος για όλα (όπως π.χ. στο τραμ στην Αττική), ή σημαίνει 1 μηχανοδηγός και 1 υπάλληλος για όλα τα υπόλοιπα ? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 2:30 pm Post subject: |
|
|
Καταρχάς ευχαριστούμε για το σκανάρισμα του άρθρου και την μεταφορά του σχεδιασμού.
Παρατηρήσεις:
- 5 χρόνια μελέτες, πολλά δεν είναι ? Μήπως δεν θέλουν (ή δεν τα θεωρούν άμεσης προτεραιότητας) κάποια έργα και έχουν στήσει μια "βιομηχανία" μελετών για να ζουν διάφορα γραφεία ?
Μπαίνω στον πειρασμό να αναζητήσω αντίστοιχα παραδείγματα για νέες χαράξεις στο εξωτερικό και πολύ φοβάμαι ότι οι συγκρίσεις θα είναι πάλι συντριπτικές (εις βάρος μας).
- Φίλε koeman, ναι το one man operation είναι η απάντηση πολλών προαστιακών και τοπικών δικτύων στην απαίτηση να πέσει το κόστος λετουργίας και να γίνουν βιώσιμες πολλές γραμμές. Κατά περίπτωση όμως διαφέρει.
Για τον Προαστιακό Αθηνών το ευκταίο είναι ένας μηχανοδηγός και τυχαίοι έλεγχοι (τώρα δεν γίνονται και η γραμμή της Κορίνθου έχει γίνει συνώνυμο της δωρεάν μετακίνησης...) Για τον Προαστιακό Καλαμάτας και άλλα τοπικά δίκτυα ανά την επικράτεια επίσης 1 μηχανοδηγός και αυτόματα ακυρωτικά μηχανήματα αλλά και τσουχτερά πρόστιμα στους τυχόν λαθρεπιβάτες.
Σε περιπτώσεις όμως μεγάλων αρτηριακών τραίνων όπως τα 500άρια το σωστό θα ήταν 2 μηχανοδηγοί και ελεγκτής-συνοδός. Εκεί μας παίρνει να καταργήσουμε μόνο τον Προϊστάμενο.
Παλαιότερα ουδείς στον ΟΣΕ δεν θα αποδέχονταν τέτοιες προτάσεις.
Σταδιακά όμως στα μυαλά αρκετών έχουν αρχίσει να ωριμάζουν τέτοιες ιδέες.
Φυσικά για να πραγματοποιηθούν όλα αυτά, πρέπει να αλλάξει ο απηρχαιωμένος Κανονισμός Κίνησης (ώστε να καλυφθούν νομικά αυτοί που θα πάρουν αυτές τις αποφάσεις). |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 3:04 pm Post subject: |
|
|
Διόλου καλά οικ.αποτελέσματα για τις τρείς μεγάλες ιαπωνικές σιδ.εταιρίες.
Οι JR East, Central, West δημοσιεύσαν τα οικονομικά τους αποτελέσματα για το πρώτο μισό του 2009.
http://www.business-i.jp/news/ind-page/news/200910290056a.nwc
Οι εταιρίες επηρρεάστηκαν ιδιαίτερα απ' τις μειωμένες μετακινήσεις που προεκλήθησαν απ' τον ιό της νέα γρίπης, όπως και την μείωση (κατά 1,000 yen) των διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.
"Δουλέψαμε σκληρά ώστε να παράσχουμε ένα εξαιρετικά αξιόπιστο service στους επιβάτες και αναδιαρθρώσουμε τα δρομολόγια μας ώστε να παράσχουμε περισσότερα Nozomi services, αλλά η οικ.στασιμότητα μας κτύπησε πολύ σκληρά" δήλωσε ο CEO της JR Central Matsumoto Masayuki στην συνέντευξη τύπου στις 28 Οκτωβρίου.
Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να καταργήσει τον επόμενο χρόνο τα διόδια στις εθνικές οδούς και ο διευθύνων Σύμβουλος της JR-East προειδοποιεί "αν προσθέσετε τα σαββατοκύριακα και τις αργίες αυτό θα μας επηρρεάσει πολύ. Θα χάσουμε την ανταγωνιστικότητά μας απέναντι στα λεωφορεία για την ίδια διαδρομή".
Σημ. Ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 6:15 pm Post subject: |
|
|
Nozomi, η φώτο που έχεις στο profile σου από ποια Α/Α είναι??
Με έχει μπερδέψει. Με την πρώτη ματιά (και εξαιτίας της κόκκινης γραμμής) θυμίζει ICE - 3 ή κάποια άλλη έκδοση του Siemens Velaro αλλά δεν είναι από το σχήμα των παραθύρων. Από την άλλη μοιάζουν στο κόψιμο με τα τρένα που πούλησε η CAF στην Τουρκία οπότε μήπως είναι καμία νέα έκδοση high-speed της CAF??
Λογικά πρέπει να είναι κάποιο Ιαπωνικό (ίσως στη σειρά 500) αλλά έχω συνηθίσει πιο "επιθετικές μούρες" σε τρένα απo την άπω Ανατολή!!! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 8:45 pm Post subject: |
|
|
Σε μπέρδεψα φίλε ariskop ?
Όντως ιαπωνικό είναι (Made by Hitachi), αλλά ουχί κανονικού εύρους φίλε μου !
Taroko Express:
http://www.railpictures.net/images/d1/3/5/5/8355.1242756887.jpg
Είναι ειδική παραγγελία των Ταϊβανέζων για την διαδρομή Taipei-Hualien (τουρ.θέρετρο της χώρας).
Είναι μια γραμμή με φτωχά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, και ο εν λόγω tilting συρμός επιτρέπει στο service να πέσει απ' τις 3 ώρες σε κάτω από 2...
Έχει πολλές ομοιότητες με την παραλιακή γραμμή της ιστορικής ΣΠΑΠ, καθότι στην μιά πλευρά βλέπεις την θάλασσα και η απόσταση ανάμεσα στις δύο πόλεις είναι και εκεί 200km !
Η τελική ταχύτητα είναι 150 km/h και έχει γίνει εκτεταμένη χρήση διάφορων πρωτοποριακών τεχνολογιών (νανοτεχνολογία κτλ.)
Μιλάμε για high-tech μηχάνημα και δεσμεύομαι για μια πληρέστερη παρουσίαση στο μέλλον με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία...
Σκέφτομαι (εδώ και καιρό) την παρουσιάση διάφορων σύγχρονων μετρικών Αυτοκινηταμαξών με τον τίτλο "Τα τραίνα που δεν ήρθαν ποτέ στην ΣΠΑΠ"...
Αναφερόμαστε πάντα στην περίπτωση που εμμέναμε στο μετρικό εύρος (όπως είχε προταθεί σε διάφορα υπ.συμβούλια του ΟΣΕ).
Υ.Γ
Όντως ICE-φέρνει... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 7:14 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς πως πάνε τα έργα στη σήραγγα του Καλλιδρόμου; Ψάχνω στο internet για καμιά φωτογραφία αλλά τίποτα.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 8:11 pm Post subject: |
|
|
Φιλε mfotinakis, φανταζομαι τις φωτογραφιες που ανεβασε το Σεπτεμβριο στη σελ. 13 του topic ο φιλος Draminos θα τις εχεις δει, ετσι? |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 8:32 pm Post subject: |
|
|
Μ΄έπιασες αδιάβαστο...
Έπρεπε να το φανταστώ ότι το καλύτερο ρεπορτάζ θα ήταν εδώ, τι έψαχνα όλο το internet.. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 10:54 pm Post subject: |
|
|
3 posts μεταφέρθηκαν στο thread "Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής".
Θυμίζω ότι συζητήσεις για το τραμ στις άλλες πόλεις εκτός Αθήνας (Θεσ/νίκη, Πάτρα, Βόλο, Λάρισα, Ηράκλειο) έχουν γίνει κατά το παρελθόν στα αντίστοιχα topics:
- "Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)"
- "Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής"
- "Έργα σε Βόλο & Λάρισα (Μεσογειακοί Αγώνες 2013)"
- "Κρήτη - Έργα & Οράματα"
Κρίνω λοιπόν σκόπιμο να συνεχίσουμε έτσι. Αν, με το καλό, ανοίξει κουβέντα για τραμ και σε άλλες πόλεις, μπορεί να γίνει στο thread "Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας". |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 1:46 am Post subject: |
|
|
Πληροφορίες για τις τρέχουσες εξελίξεις για την Σιδηροδρομική Εγνατία (Κοζάνη-[-Κλάδος Καστοριά]-Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα) και τον Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα (Ιωάννινα-Αντίρριο-Πάτρα-Καλαμάτα).
Quote: | Κάτι αρχίζει να κινείται, έστω και με αργούς ρυθμούς, στο πολύπαθο έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας που εξαγγέλθηκε πριν από πολλά χρόνια και παραμένει στα χαρτιά. Σύμφωνα με τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας κανονική είναι η πορεία σύνταξης που ακολουθούν οι μελέτες του έργου, ενώ εκείνο που απομένει είναι να καθοριστεί αν υπάρχει η δυνατότητα το συγκεκριμένο έργο ή τμήμα του, να ενταχθεί για υλοποίηση τη νέα προγραμματική περίοδο (δηλ ΕΣΠΑ) (...)
Με την ολοκλήρωση των έργων σύνδεσης, οπότε θα υπάρχει πλήρης αξιοποίηση του άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης, η διαδρομή Καλαμπάκας - Κοζάνης θα διαρκεί 50' λεπτά και η διαδρομή Τρικάλων - Κοζάνης 1 ώρα. Ο χρόνος διαδρομής Αθήνας - Κοζάνης μέσω Καλαμπάκας θα είναι 3 ώρες και 45', Αθήνας - Φλώρινας μέσω Καλαμπάκας 4 ώρες και 55' και Αθηνών - Ιωαννίνων μέσω Καλαμπάκας 3 ώρες και 30'.
Υπολογίζεται επίσης ότι κατά το πρώτο χρόνο λειτουργίας των τμημάτων του δυτικού σιδηροδρομικού άξονα, η μέση επιβατική κίνηση θα ανέρχεται:
* στο τμήμα Ηγουμενίτσα - Κοζάνη σε περίπου 4.000 επιβάτες την ημέρα,
* στο τμήμα Ιωάννινα - Ρίο σε 5.000 επιβάτες την ημέρα και
* στο τμήμα Πάτρα - Καλαμάτα σε 1.500 επιβάτες την ημέρα Για τη γραμμή Καλαμπάκας - Ιωαννίνων – Ηγουμενίτσας το έργο αποτελείται από δύο διαδρομές: Καλαμπάκα - Ιωάννινα και Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα.(....)
Η πρώτη διαδρομή περιλαμβάνει την στρώση γραμμής μήκους 79,2 χλμ. Θα κατασκευασθούν 8 σήραγγες συνολικού μήκους 15.500 μ. εκ των οποίων σημαντικότερες είναι 2 (μήκους 7.748 μ. και 4.345 μ.) καθώς και πλήθος γεφυρών, εκ των οποίων η σημαντικότερη θα έχει μήκος 990 μέτρων. Η δεύτερη διαδρομή περιλαμβάνει την στρώση γραμμής μήκους 68 χλμ. Θα κατασκευασθούν 10 σήραγγες συνολικού μήκους 26.700 μέτρων εκ των οποίων η μεγαλύτερη θα έχει μήκος 7.200 μ. Η γραμμή θα υλοποιηθεί για μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ/ω εκτός των περιοχών με δυσμενές γεωγραφικό ανάγλυφο, όπου εφαρμόσθηκε ταχύτητα μελέτης 120 χλμ/ω (ελάχιστη ακτίνα 700 μ.) και μέγιστη κλίση 20%ο. |
Και πολλά περισσότερα στην διαδρομή (λινκ) εδώ: http://www.radioargos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2271:2009-11-15-10-34-15&catid=3:2008-12-29-17-09-57&Itemid=17
Αφού μάθαμε λοιπόν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση, πόσο βιώσιμη (λέμε τώρα) είναι η κατασκευή και η λειτουργία του έργου;
Edit: Σημερινό από Τροκτικό http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_7246.html |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Nov 26, 2009 12:09 pm Post subject: |
|
|
Μιας και έχει περάσει πολύ καιρός (χρόνια θα έλεγα) από την τελευταία δημοπράτηση σιδηροδρομικού έργου στην Ελλάδα φαίνεται ότι αρχίζει να κινείται κάτι.
Αν και δεν έχει γίνει καμία ανακοίνωση από το υπουργείο στις 21/10/2009 κατατέθηκε αίτηση στην Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων για δάνειο 1.000.000.000 ευρώ για έργα προυπολογισμού 2.200.000.000 για την ολοκλήρωση του άξονα ΠΑΘΕΠ. Η πρόταση είναι υπο αξιολόγηση.
Πηγή http://www.eib.org/projects/pipeline/2008/20080221.htm
Τα λεφτά είναι πάρα πολλά και σίγουρα καλύπτουν όλα τα κενά που δεν έχουν δημοπρατηθεί ακόμα στο άξονα.
- Επιδομή + Σταθμοί + Η/Κ Τιθορέα - Δομοκός 244.000.000
- Υποδομή στο τμήμα του Διακοπτού 88.000.000
- Υποδομή Αίγιο(Ροδοδαφνη) - Ψαθόπυργο + Σηρ.Παναγοπούλας 305.000.000
- Επιδομή (+Η/Κ) Κιάτο - Πάτρα (ίσως έχει ήδη δημοπρατηθεί μέχρι Ροδοδάφνη)
- Υποδομή Ψαθόπυργο - Πάτρα
- Μια σειρά από παραλλαγές και ανακαινίσεις στα βόρεια σύνορα.
- Διφορες μικροεπεμβάσεις σε όλο το δίκτυο |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 11:33 pm Post subject: |
|
|
Φιλοι ενα βιντεακι που ανεβασα στους σιδηροδρομοφιλους. Τυπικα ειμαι μελος του ΣΦΣ, ουσιαστικα απεχω εδω και χρονια λογω οικογενειακης καταστασης(ειναι πολλα τα... παιδια Αρη).
Σφυριγμα να αντιλαλουν τα βουνα και ατμος στο Πηλιο απο κασσετουλα 8mm που διεσωσα.
http://www.youtube.com/watch?v=ZUs3Jzo4unI |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 12:54 am Post subject: |
|
|
Pindos ένα μπράβο για το πολύ καλό σιδηροδρομικό φωτορεπορτάζ που ανέβασες σε άλλο forum.
Δεν ανεβάζεις και εδώ ένα best of από τα έργα... |
|
Back to top |
|
|
|