View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 8:51 pm Post subject: |
|
|
Ariskop με την τελευταία σου πρόταση γέλασα γιατί θυμήθηκα τον αέρα ευφορίας που επικρατούσε πριν μια πενταετία. Λες και είχε αναστηθεί ο Μεγαλέξανδρος ένα πράγμα...
Τώρα για τη σύγκριση Αθήνας και Θεσσαλονίκης που αναφέρεστε είναι αδόκιμη και εις βάρος της δεύτερης. Γιατί μπαίνει στο μυαλό να κάνουμε ότι έχει γίνει στην Αθήνα που όμως είναι το παράδειγμα προς αποφυγή (κατα΄δήλωση όλων των Σαλονικιών) Και αυτά όλα είναι αυτά που ακο΄΄υς από τους τοπικούς άρχοντες της πόλης, που δημιουργούν στον κόσμο συμπλέγματα κατωτερότητας. Προεκλογικά (δημοτικές και νομαρχιακές ) κερδίζει όποιος κατηγορήσει καλύτερα την Αθήνα. Είναι κωμικό-τραγικό
Η αθήνα είναι αναποτελεσματική, όχι μόνο για την Θεσσαλονίκη, αλλά για όλη τη χώρα. οι διαφωνίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης δεν γίνονται γιατί οι χαζοί Αθηναίοι δεν καταλαβαίνουν τι λένε οι έξυπνοι Θεσσαλονικείς, ούτε γιατί οι κακοί Αθηναίοι θέλουν το κακό της πόλης σας. Είναι γιατί επικρατεί ρεμούλα, αναξιοκρατία και ανικανότητα. Είναι γιατί φτιάξαμε μια δεύτερη εταιρεία μετρό που υπάγεται στην πρώτη, αλλά έχει όσες διευθύνσεις όσες έχει και η μητρική. Που να συννενοηθούν οι έρμοι? Σε λίγο θα δεις για κάθε διαφωνεία θα προσφεύγει ο ένας στο ΕΜΠ και ο άλλος στο Αριστοτέλειο, έτσι για να έχουμε και ένα επιστημονικό υπόβαθρο στη διαφωνία. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 8:14 am Post subject: |
|
|
Πολύ σωστά τα λες Prevezanos. Το πρόβλημα υπάρχει σε όλη την Ελληνική επικράτεια, πλην λεκανοπεδίου αττικής. Δε μ' αρέσει να χρησιμοποιώ τον όρο "περιφέρεια" γιατί, για μένα τουλάχιστον, παραπέμπει σε γεωγραφικούς πατρίκιους και πληβείους.
Αν δε γίνει πράξη η αποκέντρωση, δεν πρόκειται να αλλάξει η μοίρα αυτού του τόπου. Θα μπορούσα να πω πολλά πάνω στο θέμα, αλλά θεωρώ οτι λίγο-πολύ είναι γνωστοί οι λόγοι που δεν γίνονται πράξη οι βαρύγδουπες περί του θέματος δηλώσεις όλων των αρμοδίων. Είναι η αναποτελεσματική και υδροκέφαλη κρατική μηχανή και η γραφειοκρατία που έχει τη "δύναμη" να ακυρώνει τις όποιες πρωτοβουλίες αλλά ακόμα και κυβερνητικές αποφάσεις, όταν θεωρεί οτι αυτές μπορούν να απειλήσουν τα "συμφέροντα" της. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 1:43 pm Post subject: |
|
|
Οι ελληνικες κυβερνησεις και οι τοπικες αυτοδιοικησεις της πολης ενα πραγμα ηξεραν να παιζουν καλα στη Θεσσαλονικη. Το κομματικο χαρτι τους. Τα αποτελεσματα τα ζουν οι Θεσσαλονικεις στο πετσι τους(δεν ειναι αμοιροι ευθυνων). Δεν ξερω ,αλλα καθε φορα που μιλαω για Θεσσαλονικη και εργα υποδομων μου ερχεται στο μυαλο μου η Βαρκελωνη (μια πολη αναλογου μεγεθους). Οι συγκρισεις ειναι ανισες και συντριπτικες και μονο θλιψη προκαλουν.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_04/09/2009_295822 |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 9:21 am Post subject: |
|
|
Άσε φίλε pindos10 το θέμα των κυβερνήσεων και των αυτοδιοικήσεων. Αλήθεια είναι αυτό που είπες, αλλά δεν είναι εκεί κυρίως το πρόβλημα. Για παράδειγμα φέρνω κάποιες υποδομές. Πώς θα πείσει το ΠΑΣΟΚ πως ενδιαφέρεται για τη Θεσσαλονίκη - οτι δεν είναι...ελέφαντας δηλαδή - όταν για 20 χρόνια δεν κατάφερε να ξεκινήσει ούτε ένα μεγάλο έργο για την πόλη.
Έρχεται λοιπόν η Ν.Δ. και ξεκινά άμεσα το έργο του μετρό και της επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων του αεροδρομίου μας. Τί θα σκεφτεί συνεπώς ο μέσος πολίτης?
Φοβάμαι πάντως οτι η πόλη μου έχει μια βαθιά συντηρητική νοοτροπία που δύσκολα θα αλλάξει. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 10:52 am Post subject: |
|
|
Αυτό που σκέφτομαι εγώ είναι ότι το έργο ορίμασε πλέον και για αυτό ξεκίνησε.
Αν δεν γινόταν η προεργασία από το τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει το έργο.
Για παράδειγμα η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μίλησε για την εξωτερική περιφερειακή. Που είναι; Γιατί δεν ξεκίνησε η κατασκευή της αν αγαπάνε τόσο πολύ την πόλη; Γιατί προφανώς (καλώς ή κακώς) για να ξεκινήσει το οποιοδήποτε έργο στην Ελλάδα πρέπει να περάσει μια 10ετία.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=9/5/2009&page=16
«Ναυάγησαν» τα έργα για το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 11:47 am Post subject: |
|
|
Παιδια , μιλησα για ευθυνες ΟΛΩΝ των κυβερνησεων και των τοπικων αρχοντων, που φανηκαν ανεπαρκεις να προσδωσουν οραμα στην πολη και να διεκδικησουν με επιτυχια χρηματοδοτησεις ,ωστε να δωσουν στην πολη πραγματικα την οψη και το ρολο που της αξιζει. Τωρα ειδικα που βρισκομαστε σε προεκλογικη περιοδο ,νομιζω οτι πρεπει να αποφυγουμε αντιπαραθεσεις ,τι εκανε το ενα κομμα και τι το αλλο , γιατι ετσι δεν προκειται να βγει ακρη. Η πολη αποτελει εναν ελκυστικοτατο προορισμο για ολες τις βαλκανικες χωρες και πρεπει να καθορισουμε τι ρολο θελουμε να παιξει καθως εργα ,δρασεις και υποδομες δειχνουν (οσα επιτελους γινονται) αποκομενες και αποσπασματικες χωρις στρατηγικο σχεδιασμο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 2:14 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Για παράδειγμα η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μίλησε για την εξωτερική περιφερειακή. Που είναι; Γιατί δεν ξεκίνησε η κατασκευή της αν αγαπάνε τόσο πολύ την πόλη; |
ξεκινησαν το μετρό που οι πασοκες για 20 χρονια το ξεχναγανε.... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 2:23 pm Post subject: |
|
|
Οποιοδήποτε post που θα προκαλέσει κομματική αντιπαράθεση θα διαγραφεί άμεσα καθώς και όλα τα επόμενα που θα απαντούν σε αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 2:38 pm Post subject: |
|
|
Ένα μετρό, ένας αυτοκινητόδρομος, ένα αεροδρόμιο δεν είναι αγαπητέ μου κομματικά έργα. Ούτε ο Κωστάκης, ούτε ο Γιωργάκης έβγαλαν λεφτά από την τσέπη τους για να τα κατασκευάσουν.
Και για να κατασκευαστεί ένα τέτοιο έργο (από την στιγμή της σύλληψης, των μελετών, της ανάθεσης, της κατασκευής, των προβλημάτων, της ολοκλήρωσης και λειτουργίας), σίγουρα δεν αρκούν τα 4 χρόνια που θα έπρεπε να διαρκεί η θητεία μιας κυβέρνησης.
@Aggelo
Μην κόβεις μόνο την πρόταση, χάνεται το νόημα.  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 3:40 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, μην ξεχνάμε ότι το μετρό της Αθήνας, ενώ ξεκίνησε να συζητείται ίσως πριν γεννηθώ, άρχισε να μπαίνει στα σκαριά τη δεκαετία του 90, ταλαιπωρήθηκε με συμβάσεις και προσφυγές, και ξεκίνησε να παίρνει σάρκα και οστά με την μεγάλη ώθηση στα έργα του τέλους της ίδιας δεκαετίας.
Προς το 2000 δόθηκαν οι πρώτοι σταθμοί, και η αποδοχή που έτυχε από τον κόσμο ανάγκασε τους πολιτικούς
1. να προωθήσουν περαιτέρω τα έργα στην Αθήνα
2. να κάνουν μετρό και στη Θεσ/νίκη
από τότε και μετά και εν μέσω προετοιμασιών Ολυμπιάδας έγιναν και οι πρώτες κινήσεις για το μετρό Θεσ/νίκης με προκήρυξη του έργου. Το έργο όμως δεν το ξεκίνησε η προηγούμενη κυβέρνηση.
(Παρένθεση: όπως σήμερα π.χ. έχουμε δημοπρατήσει το αεροδρόμιο στο Καστέλι, τον Ε-65 κλπ. Δεν σημαίνει όμως ότι ξεκίνησαν και τα έργα)
Η αλλαγή της κυβέρνησης έπεσε σε μια συγκυρία που σε όλη την ελλάδα πλην μητροπολιτικού κέντρου Αθήνας δεν κουνιόταν γύλλο.
Και υπήρχε ένα έργο ώριμο να προχωρήσει στη Θεσ/νίκη, και για αυτό προχώρησε, και μια σειρά από άλλα μη ώριμα (ή και ανούσια όπως η υποθαλάσσια κατά την προσωπική γνώμη) τα οποία σεν προχώρησαν όπως αναμενόταν από τους γνώστες της πραγματικότητας.
Το πρόβλημα έγκειται σε αυτούς που τα υποσχέθηκαν. Και σε αυτούς που τους πίστεψαν.
(εκ παραδρομής δεν αναφέρθηκα στο αεροδρόμιο. Προφανώς η επέκτασή του ήταν επιβεβλημένη) |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 4:30 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, λυπάμαι που δε με καταλάβατε. Εσείς, εγώ και πολλοί σκεπτόμενοι πολίτες ξέρουμε τι συμβαίνει. Μια μεγάλη μάζα όμως δε γνωρίζει και επηρεάζεται απο τις συγκυρίες και απ' αυτό που "φαίνεται".
Agg3los, λυπάμαι για τον απαξιωτικό τρόπο που μιλάς για κάποιο πολιτικό οργανισμό της χώρας μας. Έχουμε όλοι αντιληφθεί απο μακρού χρόνου - ως μη οφείλαμε - την κομματική σου τοποθέτηση. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Agg3los, λυπάμαι για τον απαξιωτικό τρόπο που μιλάς για κάποιο πολιτικό οργανισμό της χώρας μας. |
εγω λεω τα γεγονοτα και την αποψη μου..εσυ τι προβλημα εχεις? |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 5:15 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς επειδή δεν έχω κανένα - κομματικό ή άλλο - πρόβλημα, μπορώ χωρίς εμπάθειες να αποδίδω "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι" και σε μένα να στοχεύουν οι προεκλογικές εκστρατείες των κομμάτων. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
|
Να υποθέσω ότι δεν έχετε αντιληφθεί πως απαγορεύονται οι συζητήσεις περί κομμάτων ή ότι μας γράφετε; Τι από τα δύο;
Δεν χρειάζεται να απαντήσετε. Το επόμενο εκτός θέματος post θα διαγραφεί. Συνεχίζουμε. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 12:58 am Post subject: |
|
|
Λόγω της προκύρηξης των εκλογών (καλώς ή κακώς), και από την αρχή της προεκλογικής περιόδου, δεν επιτρέπονται κατά γενικό κανόνα οι προκηρίξεις δημοσίων έργων, υπουργικών αποφάσεων, ψήφιση νομοσχεδίων, προσλήψεις-μεταθέσεις κ.ά. Το ελληνικό κράτος (σ.σ. Υπουργείο ΥΠΕΧΩΔΕ) είχε μέχρι τα τέλη του μηνός να υποβάλει εναλλάκτική πρόταση στην κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας. Η προκύρηξη των εκλογών παγώνει κάθε διαδικασία και εν προκειμένω και την όποια υπουργική απόφαση.
Με την παρούσα κατάσταση και την προκύρηξη των εκλογών, ουσιαστικά η σύμβαση λύεται μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της κοινοπραξίας, και καλείται το ελληνικό κράτος (σ.σ. ο κάθε φορολογούμενος πολίτης) να καταβάλει αποζημίωση τουλάχιστον 130 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς προσαυξήσεις, μέχρι τώρα έξοδα από μισθούς και μελέτες, και άλλες επιστροφές-Το συνολικό κόστος του έργου ήταν 472 εκατομμύρια) . Η κοινοπραξία σε κάθε περίπτωση, ακόμα και χωρίς την διεξαγωγή εκλογών, προσανατολιζόταν προς την άρνηση ανταλλαγής του έργου με κάποιο άλλο (ίσως με την εξωτερική περιφερειακή).
Τα κόλλυβα μοιράστηκαν ήδη από την διάλυση της Βουλής, ενώ το αγγελτήριο της προώρης κηδείας έγινε με την υπογραφή του τότε υπουργού πολιτισμού (κ. Μιχάλη Λιάπη) της απόφασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου(ΚΑΣ) που όριζε την εκβάθυνση του άξονα με χρήση μετροπόντικα και αλλαγή της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων(ΜΠΕ).
Περισσότερα, στο ίσως πιο αμερόληπτο και αντικειμενικό άρθρο των ημερών (και για το Τραμ στην Θεσ/κη που το έχουμε ξεχάσει αν και είναι στον τίτλο αυτού του τόπικ "Έργα στη Θεσ/νίκη [Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ"] ) : http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=44109
------------------------------------------------------------------
Και μια παλιά δημοσκόπηση (07/09) που δεν αναφέρθηκε:
ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα σχετικά με την αναγκαιότητα των μεγάλων έργων της πόλης. Στην κορυφή της ατζέντας με βάση την αξιολόγηση των ερωτηθέντων βρίσκεται η εξωτερική περιφερειακή, την οποία θεωρεί αναγκαία το 94,8%. Οι χώροι στάθμευσης κρίνονται αναγκαίοι από το 90,5% και ακολουθούν το μετρό (86,8%), ο προαστιακός (74,7%), η θαλάσσια αστική συγκοινωνία (60,3%) και το τραμ (53,5%). Έκπληξη θα μπορούσε να θεωρηθεί η χαμηλή προτεραιότητα που δίνουν οι Θεσσαλονικείς στην -έτσι κι αλλιώς υπό ματαίωση- υποθαλάσσια, την οποία θεωρεί απαραίτητη το 48,8%, ενώ το 43,5% την αξιολογεί από λίγο έως καθόλου αναγκαία.
Ειδικότερα όσον αφορά το μετρό, το 52,9% δηλώνει αρκετά έως πολύ δυσαρεστημένο από την πορεία κατασκευής του έργου (46% των ψηφοφόρων της ΝΔ και 65,4% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ), ενώ ικανοποιημένο δηλώνει μόλις το 21,7% (32,3% ΝΔ και 10,9% ΠΑΣΟΚ).
ΔΕΘ
Της αποδοχής της πλειοψηφίας των Θεσσαλονικέων τυγχάνει η προωθούμενη ιδέα μετεγκατάστασης της ΔΕΘ σε χώρο εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος. Υπέρ αυτής της ιδέας τάσσεται το 56,4% (πιο ένθερμοι είναι οι άνδρες με 66,1% έναντι 48,7% των γυναικών), ενώ όχι στη μετεγκατάσταση λέει το 37%. Περισσότερο θετικοί στη μετεγκατάσταση εμφανίζονται οι ψηφοφόροι της ΝΔ (59,8%) έναντι 54,1% του ΠΑΣΟΚ, αλλά και οι κάτοικοι της Καλαμαριάς (60,8%) έναντι αυτών του κεντρικού δήμου (56,6%). http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=43811 |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 1:06 pm Post subject: |
|
|
Κάποια εξαιρετικά εργαλεία έχει πλέον το site www.oasth.gr Αριστερά, στο Εργαλέια: Δοκιμαστικά, μπορείς πλεόν να δεις σε ποιό σημείο της πόλης βρίσκεται το κάθε λεωφορείο, καθώς και να δεις σε πόσα λεπτά φτάνουν τα λεωφορεία σε κάποια επιθυμητή στάση. Έτσι μπορείς να προγραμματίσεις πότε ΑΚΡΙΒΩΣ να φύγεις από το σπίτι, χωρίς να χρειαστεί να περιμένεις στη στάση για πολύ.
ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον ΟΑΣΘ. Μακάρι να λειτουργούσε και έτσι ο ΟΑΣΑ.. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 6:05 pm Post subject: |
|
|
To σύστημα αυτό έχω ακούσει ότι λειτουργεί στο Ηράκλειο εδώ και χρόνια... Δεν είναι και κάτι εξωπραγματικό καθώς απλά συνδυάζει τεχνολογίες υπάρχουσες από χρόνια (GPS kai databases)
Όπως και να χει κάλιο αργά παρά ποτέ.... Άντε και στην Αθήνα κάποια στιγμή |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 10:33 am Post subject: |
|
|
χωρίς ωράριο στις στάσεις όλα αυτά είναι πάνω-κάτω άχρηστα. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 11:37 am Post subject: |
|
|
Μπορείς να μου πεις τι εννοείς ως ωράριο στις στάσεις;
Εννοείς μήπως το χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης που δείχνει πότε φτάνει το όχημα, το οποίο διαθέτει το δίκτυο χωρών όπως της Σουηδίας ; |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 3:56 pm Post subject: |
|
|
Αλήθεια τι εννοείς ωράριο??
Αν εννοείς ηλεκτρονικοί πίνακες στη στάση μιλάμε για το ίδιο σύστημα. Για να υπάρξει πληροφόρηση στο internet το σύστημα έιναι το ίδιο με αυτό για πληροφόρηση στην στάση.
Πάντως στην Θεσσαλονίκη έχει τοποθετηθεί εδώ και καιρό το σύστημα με την πληροφόρηση στη στάση, μάλλον τώρα άνοιξαν και την πλήροφόρηση στο internet. Λογικά ήταν πάκετο...
Στην Αθήνα το αντίστοιχο σύστημα (που είναι αρκετά πιο περίπλοκο και πολύ πιο ακριβό) έχει παραπεμφθεί στις γνωστές καλένδες του ...... ΣΔΙΤ!!!
Άντε ελπίζω το νεό υπουργείο Υποδομών να ξεκολλήσει και αυτή τη διαδικασία.... |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 4:49 pm Post subject: |
|
|
ωράριο ρε παιδιά. απλό ωράριο άφηξης με χαρτί και μελάνι, όπως υπάρχει σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο εδώ και 150 χρόνια. Απλά να ξέρεις τί ώρα φθάνει το λεωφορείο στη στάση. Τα ηλεκτρονικά που βάλανε είναι καλά μόνον αφότου γνωρίζεις το ωράριο, ώστε να βλέπεις τυχόν καθυστερίσεις κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 6:08 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς αυτό στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, και πολύ περισσότερο στην Αθήνα, είναι ανεφάρμοστο καθώς για να υπολογίσεις με κάποια σοβαρή ακρίβεια τον χρόνο διέλευσης ενός λεωφορείου από μία στάση ακόμα και 3km από την αφετηρία σε ώρα αιχμής είναι υπερβολικά δύσκολο με τις περίεργες κυκλοφοριακές συνθήκες τους. Τη μία μέρα μπορέι να κάνει 10 λεπτά από την αφετηρία και την άλλη 30.
Στην Αθήνα επιπλέον πρόβλημα είναι και οι τεράστιες διαδρομές που κάνουν οι περισσότερες γραμμές λεωφορείων ή τρόλλευ |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 7:25 pm Post subject: |
|
|
κυκλοφοριακό έχουν όλες οι πόλεις στον κόσμο. Μη μου πεις πως στη Ρώμη είναι καλύτερες οι συνθήκες, ή στη Νέα Υόρκη... Σε σχέση με τέτοιες πόλεις το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης είναι ανέκδοτο!
Να μπει ωράριο είναι το ευκολότερο και βασικότερο πράμα.
Έτσι πως είναι τώρα πας κουτουρού στη στάση και βλέπεις ότι το λεωφορείο έρχεται πχ σε 10 λεπτά. Ε, και πρίν τις ηλεκτρονικές πινακίδες πήγαινες στη στάση και περίμενες δέκα λεπτά χωρίς να ξέρεις πότε θα έρθει. Το αποτοτέλεσμα είναι το ίδιο: ή περιμένεις ή ξεκινάς με τα πόδια ... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Jackohara,
Για να είναι λειτουργικό ένα μέσο μαζικής μεταφοράς πρέπει να εφαρμόζεται συγκεκριμένο ωράριο για κάθε στάση λεωφορείου ώστε να μπορεί ο επιβάτης για παράδειγμα το πρωί να υπολογίζει την ώρα αναχώρησης από την στάση λεωφορείου/μετρό της περιοχής του έως την στάση λεωφορείου/μετρό της άφιξης του.
Κοιτάξτε στις μεγαλύτερες Δυτικές πόλεις του κόσμου το λειτουργικό σύστημα των διαδρομών στο Google Maps. Χωρίς συγκεκριμένο ωράριο για κάθε στάση θα ήταν αδύνατο να σχεδιαστεί αυτό το πρόγραμμα.
Απλώς χρησιμοποιούνται αντιπροσωπευτικά συγκεκριμένες διασταυρώσεις και σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης ή αλλαγής/ακύρωση διαδρομής λόγω έργων, ενημερώνετε το σύστημα ώστε ο επιβάτης πριν ξενικήσει από το σπίτι/δουλειά του να υπολογίσει σε πόση ώρα θα είναι στον προορισμό του.
Και σε όλες τις πόλεις υπάρχει κυκλοφοριακό, απλώς χρειάζεται συγκεκριμένη φιλοσοφία, σχεδιασμό και επαγγελματισμό από πλευράς διοίκησης ΟΑΣΘ/οδηγών ώστε να ερφαρμοστεί. Και με την ολοκλήρωση του μετρό (όποτε γίνει αυτό) είναι μεγάλη ευκαιρία να επανασχεδιαστούν και τα δρομολόγια και να βελτιωθεί η εγκυρότητα και η αξιοπιστία των λεωφορείων.
Για παράδειγμα, ο οδηγός του λεωφορείου δεν έχει παρά να εφαρμόσει για παράδειγμα της γραμμή 14 για Άνω Τούμπα, μια συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης από τον Ν.Σ.Σ., την πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδάρη), την Αγία Σοφία, το Σιντριβάνι, το 424, το ΙΚΑ Τούμπας κτλ. Δεν είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αφού εφαρμόζεται με επιτυχία και ικανοποιητική αξιοπιστία στις μεγαλύτερες/μικρότερες πόλεις του κόσμου, όπως εδώ στο Μόντρεαλ του Καναδά. Ένα παράδειγμα ενδεικτική διαδρομή: Από την Ελληνική συνοικία στο Μόντρεαλ έως το Ολυμπιακό Στάδιο. [κάνοντας ζουμ βλέπεται ότι σε καθέ δρόμο υπάρχει στάση με εικονίδιο την στάση του λεωφορείου και ξεχωριστά κωδικός στάσης ώστε μέσω κλήσης (π.χ. από το γραφείο σου) σε αυτοματοποιημένο σύστημα να ακούς τις τρεις επόμενες διελεύσεις του λεωφορείου...]
Ενδεικτική διαδρομή από την συνοικία Quartier Grec (Parc Avenue) έως το Ολυμπιακό Στάδιο του Μόντρεαλ (1976)
Και οφείλω να ομολογήσω ότι με ενοχλεί πολύ όταν λέμε ότι "...εδώ είναι Ελλαδιστάν και δεν μπορεί να εφαρμοστεί" ή όταν λέμε ότι "...δεν πρέπει να συγκρίνουμε την ελληνική πραγματικότητα με ξένες νοοτροπίες" ή όταν για τα καλά και συμφέροντα πότε εφαρμόζουμε κάτι απ'έξω και πότε όχι αρκεί να μην ξεβολευτούμε και να κουνήσουμε το κ*λαράκι μας...
Last edited by Squirrel on Wed Oct 21, 2009 5:44 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|