stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

παρά την "ολοκλήρωσή" της η Εγνατία θα εξακολουθεί να μας απασχολεί για καιρό, από ότι φαίνεται:
300 ΕΚΑΤ. ευρώ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ή ΝΕΑ ΕΡΓΑ
Εργολαβίες με... «ταρίφα» γύρω από την Εγνατία

Από τον ιστότοπο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ:
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=86472
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρια απο τις κακοτεχνιες και βιαστικες παραδοσεις , η Εγνατια απο τη φυση και τη θεση της, θα ειναι απο μονη της μια φαγανα, μια χοανη που θα καταβροχθιζει αβερτα χρημα για να συντηρηθει. Ας δουμε τωρα ενα εργακι που περασε απαρατηρητο αν και μας ταλαιπωρησε λιγουλακι. Μιλαω για την παλια ματαλλικη αερογεφυρα της λεωφορου Καβαλας με την λεωφορο Κηφισου τον πιο πολυσυχναστο και επιβαρυμενο κομβο της χωρας. Η γεφυρα επισκευαστηκε και συντηρηθηκε με προτυπο κιολας τροπο οπως μας ενημερωνει και η ταμπελα.

Σε τι αναφερεται η προτυπη επισκευη? Εχω την εντυπωση οτι αναφερεται στην τοποθετηση του ασφαλτοταπητα ,καθως εγιναν προεργασιες στην γεφυρα ,για να τοποθετηθει ο ασφαλτοταπητας με τετοιο τροπο ωστε να μην "μασιεται". Οσοι περναγαμε απο κει πριν την επισκευη ,βλεπαμε και νιωθαμε ,για χρονια το οδοστρωμα στην δεξια λωριδα της γεφυρας να εχει μασηθει και συσσωρευτει στην ακρη, δημιουργωντας ασφαλτινους λοφισκους, και αυτο γινοταν κυριως απο τις νταλικες και τα λεωφορεια που κινουνταν στην δεξια λωριδα. Ας ελπισουμε οτι εγινε καλη δουλεια η οποια θα κρατησει για χρονια.


Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Οχι δεν έχει να κάνει με τη ασφαλτο η επισκευη.
Η γεφυρα (η μάλλον πιο ορθα οι δύο γεφυρες) εχουν μεταλλικο φορέα και μεταλλικά ποδάρια και ειναι πολυ παλιες. Επί Ράλλη το 1980 πρεπει να τοποθετηθηκαν. Η προτυπη επισκευη αφορα την ενισχυση του φορεα με επιπλεον μεταλλικα στοιχεια τα οποια τοποθετηθηκαν με κοληση επανω στον παλιο φορεα. Προηγηθηκε εκτεταμενη αμοβολη ωστε να φυγουν οι βαφες που ειχαν τοποεθτηθει ολα αυτα τα χρονια και να αποκαλυφθει το καθαρο ατσαλι ωστε να ελεχθει εξονυχιστικα για ρωγμες κλπ. Ταυτοχρονα αλλαξαν και τα εφεδρανα στα οποια πατανε τα εναερια τμηματα. Η ασφαλτος βεβαιως αλλαξε αλλα μην ελπιζεις οτι θα μεινει σε καλη κατασταση για πολυ καιρο. Η αιτια για αυτο ειναι το γεγονος οτι ο φορεας ειναι πολύ λεπτός με αποτέλεσμα και το πάχος της ασφάλτου να ειναι επισης πολυ λεπτο και επειδη η ασφαλτος ειναι μαλακη σε σχεση με το ατσαλι που ειναι απο κατω και ειναι πολυ πιο σληρο υλικο, αυτη να παραμορφωνεται πολυ ευκολα. Στους αυτοκινητοδρομους αυτο δεν συμβαινει (ευκολα) γιατι εχουμε την παχια βαση του καταστρωματος απο χαλικι 3Α η τσιμεντοκονια και τουλαχιστον 2 χερια ασφαλτο.
Εαν περνας συχνα απο εκει πηγαινε δες (και τραβα και καμια φωτο) τις μεταλλικες πλακες που εχουν κοληθει κατω απο τις δοκους που κρατανε το φορεα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

Μαλιστα φιλε Engineer. Περναω απο κει για να παω στη δουλεια και θυμαμαι τις κολλησεις που εκαναν, οπως αναφερεις. Οντως στηθηκαν επι Ραλλη αυτες οι γεφυρες και καποιες και λιγο μετα. Ηταν οι μεταλλικες της λεωφ. Καβαλας, Ιερας οδου, Π. Ραλλη και Ροσινιολ. Εντυπωσιασαν τοτε αλλα ηταν προεκλογικο πυροτεχνημα, καθως στη συνεχεια παρουσιασαν μεγαλα προβληματα. Στη συνεχεια με την κατασκευη της λεωφ. Κηφισου ολες γκρεμιστηκαν και εμεινε μονο αυτη η οποια καποια στιγμη πρεπει να γκρεμιστει κι αυτη και στη θεση της να γινει καινουργια τσιμεντενια. Βεβαια αυτο για κανα χρονο τουλαχιστον θα προκαλεσει αλυσιδωτες αντιδρασεις για μεγαλο μερος του λεκανοπεδιου ,αλλα νομιζω οτι δεν θα το αποφυγουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ειμαι σίγουρος ότι ειναι δυνατη η κατασκευη τσιμεντενιας στην ιδια θεση. Εκτος εαν εχει τεραστιο ανοιγμα. Οπως ολοι γνωριζουμε το ρευμα της Λ. Κηφισου προς Πειραια ειναι ισογειο γιατι απο κατω βρισκεται η κοιτη του εγκιβωτισμενου πλεον ποταμου. Τα βαθρα της τωρινης γεφυρας πατανε στα πλαινα τοιχωματα της τσιμεντενιας κατασκευης που εχει εγκιβωτισει το ποταμι. Ομως μια τσιμεντενια νεα γεφυρα με τρεις λωριδες ανα κατευθυνση (γιατι διαφορετικα γιατι να την αλλαξουμε?) θα ζυγιζει πολυ περισσοτερο από τις τωρινες μεταλλικες και τα θεμελια της θα πρεπει να πανε πιο βαθια απο τη σταθμη που τωρα βρισκεται ο πυθμενας της κοιτης του ποταμου. Δηλαδή δουλειες με φουντες. Η σωστη λύση βεβαια ειναι η υπογειοποιηση ωστε να περασει η Λ. Αθηνων (Καβαλας) κάτω από την κοιτη του ποταμιου και κατω απο το ρευμα προς Λαμια της Λ. Κηφισου. Το ιδιο να γινει για την Πετρου Ραλλη, Ιερα Οδο, Λενορμαν και Δυραχιου - Κωσταντινουπολεως στη Ροσινιολ. Και μετα ξύπνησα.
Α το μετρο εχει ήδη περάσει κατω απο τον Κηφισό σε δυο σημεια αλλά είχανε ρίξει πασσάλλους όσο το ποταμι ήταν ξεσκέπαστο με το ξεκινημα των εργολαβιων κατασκευης του αυτοκινητοδρομου.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αλλά δεν είναι πολύ βαθιά να πάει η λεωφόρος και κάτω από το ποτάμι?
Και για να κατέβει τόσο χαμηλά θα πρέπει να αρχίσει να βυθίζεται πολύ απόσταση πριν.

Ρε συ Πίνδος είσαι επαρχία είσαι και πρωτεύουσα...
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Γεφυρα με τρεις λωριδες ειναι λιγο δυσκολο να γινει γιατι πρωτον θα πρεπει να φανε μια λωρίδα από του παραδρομους (ειδοσος-εξοδος στην εθνικη) και επισης κυκλοφοριακα είναι λίγο άκυρο εφόσον η επόμενη υπογεια διάβαση της Καβαλας-Θηβων έχει μονο 2 λωρίδες. Άμα γίνουν 3 οι λωριδες της γέφυρας, η ροη των αυτοκινητων θα κόβεται και θα δημιουργείται μποτιλιαρισμα.
Επίσης η υπογειοποίηση μου φαίνεται δύσκολη για δυο λόγους.
Πρώτον θα πρέπει να ξεκινάει πολύ πίσω διότι ακριβώς κάτω από την γέφυρα εκτός του ποταμού υπάρχει και η άλλη υπόγεια διάβαση της Εθνικής. Μια σκεψη θα ήταν να ξεκινάει πριν την Αγ.Αννης και εκει να δημιουργηθει ισοπεδο πέρασμα προς αριστερά, διότι με την λειτουργία του γηπέδου δεν μπορεις να κοψεις την προσβαση της Καβαλας προς την Αγ.Αννης. Σε αυτη την περιπτωση δηλαδή μιλάμε για τουνελ ολοκληρο.
Δεύτερον εξαιτίας του μεγάλου βάθους είναι δύσκολο να προλάβει η διάβαση να έρθει στο επίπεδο του δρόμου, ώστε να εξηπηρετεί τα αυτοκίνητα που θέλουν να κόψουν δεξιά για να βγουν στον ισόπεδο κόμβο Καβαλας-Θηβών.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε aikinn, μια διορθωση. Η Αγ. Αννης μετα την Ιερα οδο και μεχρι την Καβαλας γινεται Μαρκόνι και αν συνεχισεις μετα την Καβαλας γινεται Αντιγονης και ειναι ο δρομος που τα λεωφορεια του ΚΤΕΛ Κηφισου βγαινουν στην Καβαλας.

Last edited by pindos10 on Mon Sep 28, 2009 10:11 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτός ο δρόμος (τοσο η Αγ.Άννης όσο η Μάρκονι) είναι η μεγαλύτερη οδική ντροπή του Λεκανοπεδίου. Ίσως είναι ο δρόμος με την μεγαλύτερη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στην χώρα και έχει τα μαύρα του τα χάλια με πλάτος λιγότερο και από έναν συνοικιακό δρόμο. Υπάρχουν κομμάτια οδοστρώματος ανάμεσα σε km λακούβας και λάσπης.

Εκείνη η ρημάδα η διάνοιξη του δρόμου καρκινοβατεί πάνω από 10-15 χρόνια!! Τουλάχιστον μέσα στα έργα για το γήπεδο του Παναθηναικού συμπεριλαμβάνονται (κατά 90%) και η διάνοιξη της οδού από την Ιερά Οδό μέχρι την Ορφέως .
Back to top
View user's profile Send private message
jkar
Visitor
Visitor


Joined: 04 Jul 2008
Posts: 3

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 12:23 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
...... Οντως στηθηκαν επι Ραλλη αυτες οι γεφυρες και καποιες και λιγο μετα. Ηταν οι μεταλλικες της λεωφ. Καβαλας, Ιερας οδου, Π. Ραλλη και Ροσινιολ. Εντυπωσιασαν τοτε αλλα ηταν προεκλογικο πυροτεχνημα, καθως στη συνεχεια παρουσιασαν μεγαλα προβληματα. Στη συνεχεια με την κατασκευη της λεωφ. Κηφισου ολες γκρεμιστηκαν και εμεινε μονο αυτη .......

Πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα μηδενίζουμε όλα, έτσι απλά.
Οι γέφυρες φτιάχθηκαν γιατί το κυκλοφοριακό στο ποτάμι είχε γίνει ανυπόφορο με όλες τίς κάθετες διασταυρώσεις που υπήρχαν, Ν.Φιλαδέλφεια - Ρέντη άνετα 1:30 όχι με τραγική κίνηση και με το ένα τρίτο των σημερινών αυτοκινήτων.
Είχε ήδη αποφασισθεί η πλήρης κάλυψη του Κηφισού, που θα αντιμετώπιζε οριστικά το πρόβλημα, αλλά λεφτά δεν υπήρχαν για να κατασκευασθεί όλο το έργο με την μία, και θα καθυστερούσε άρα χρειαζόταν μιά λύση σχετικά προσωρινή μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο της κάλυψης. Οι δημοπρασίες έγιναν μελέτη-κατασκευή με προϋποθέσεις γρήγορη, φτηνή και προσωρινή λύση και οι μεταλλικοί φορείς προέκυψαν φυσικά ως η πλέον σωστή επιλογή και όλες οι γέφυρες πλην μιάς (προκατασκευασμένης-προεντεταμένης), έγινα μεταλλικές. Εξ όσων γνωρίζω, δεν παρουσίασαν προβλήματα, απλά κάποια στιγμή έδειξαν την ηλικία τους, όταν ακολουθώντας τα ελληνικά δεδομένα, οι προσωρινές λύσεις κράτησαν περίπου 20 χρόνια !!!
Η συντήρηση της γέφυρας της Καβάλας ήταν περισσότερο από επιβεβλημένη μετά από 30 χρόνια (προσωρινής) ζωής.

Engineer wrote:
...Δεν ειμαι σίγουρος ότι ειναι δυνατη η κατασκευη τσιμεντενιας στην ιδια θεση. Εκτος εαν εχει τεραστιο ανοιγμα. Οπως ολοι γνωριζουμε το ρευμα της Λ. Κηφισου προς Πειραια ειναι ισογειο γιατι απο κατω βρισκεται η κοιτη του εγκιβωτισμενου πλεον ποταμου. .....

Θα συμφωνήσω μαζί σου είναι πολύ δύσκολη τεχνικά μιά νέα γέφυρα και μάλιστα αυτή η τεχνική δυσκολία = τεράστιο κόστος, νομίζω ότι είναι ο λόγος διατήρησης της (προσωρινής) μεταλλικής γέφυρας και της συντήρησης που συζητάμε.

Engineer wrote:
..... Τα βαθρα της τωρινης γεφυρας πατανε στα πλαινα τοιχωματα της τσιμεντενιας κατασκευης που εχει εγκιβωτισει το ποταμι. ......

Αν δεν με γελάει η μνήμη μου, η μεταλλική γέφυρα έχει τα δικά της βάθρα, ανεξάρτητα από τους πασσάλους - τοιχώματα της κάλυψης και στον διαγωνισμό της κάλυψης ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα η διαφύλαξη της στατικής της επάρκειας κατά την διάρκεια της κατασκευής.

Engineer wrote:
.... Η σωστη λύση βεβαια ειναι η υπογειοποιηση ωστε να περασει η Λ. Αθηνων (Καβαλας) κάτω από την κοιτη του ποταμιου και κατω απο το ρευμα προς Λαμια της Λ. Κηφισου. .....

Αυτό είναι ακόμα πιό δύσκολο=ακριβό γιατί, ακριβώς στο σημείο της διασταύρωσης έχει φτιαχθεί ειδικό έργο καταστροφής ενέργειας για να μπορέσει να εκβάλει το Χαιδαρόρευμα και ό Κηφισός εκεί έχει βαθύνει ακόμη περισσότερο. Δεν θυμάμαι πιά τα νούμερα ακριβώς, αλλά, πρέπει να μιλάμε για κλάδους μήκους 500 μέτρα εκατέρωθεν οπότε δεν μιλάμε για μιά απλή κάτω διάβαση, αλλά, για υπόγειο έργο-στοά.
Ομως έχεις δίκαιο, κάποια στιγμή δεν θα το αποφύγουμε, χρειάζεται μία σωστή διάβαση, αλλά πρέπει να βρούμε τα (πολλά) λεφτά πρώτα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
BILLIS
New Member
New Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 13
Location: ATHENS

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Ο Pindos10 είναι ο "πανταχού παρών και τα πάντα....φωτογραφίζων" Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 10:40 am    Post subject: Reply with quote

jkar

Εχει απολυτο δικιο για τα θεμελια της μεταλλικης γεφυρας. Δεν το εγραψα σωστα. Τα θεμελια της μεταλλικης ειναι σχετικά ψηλά και εφαπτονται του πασαλοτειχιου που εγκιβωτιζει το ποταμι. Δεν ακουμπουν επανω του.
Παντως για την επαρκεια των παλιων γεφυρων θυμαμαι οτι οταν γκρεμιζανε τη Ροσινιολ το 1996 (?), ενα JCB ηταν επανω στο ρευμα προς Πειραια και εσπαγε και ξαφνικα το τμημα του φορεα αναμεσα σε δυο πυλωνες στηριξης γλυστρισε απο τα εφεδρανα και επεσε κατω χωρις να ο χειριστης του JCB να παθει κατι!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:

Ρε συ Πίνδος είσαι επαρχία είσαι και πρωτεύουσα...

BILLIS wrote:
Ο Pindos10 είναι ο "πανταχού παρών και τα πάντα....φωτογραφίζων"

Με δουλευετε ψιλο γαζι.
Engineer wrote:
Οχι δεν έχει να κάνει με τη ασφαλτο η επισκευη.
Η γεφυρα (η μάλλον πιο ορθα οι δύο γεφυρες) εχουν μεταλλικο φορέα και μεταλλικά ποδάρια και ειναι πολυ παλιες. Επί Ράλλη το 1980 πρεπει να τοποθετηθηκαν. Η προτυπη επισκευη αφορα την ενισχυση του φορεα με επιπλεον μεταλλικα στοιχεια τα οποια τοποθετηθηκαν με κοληση επανω στον παλιο φορεα. Προηγηθηκε εκτεταμενη αμοβολη ωστε να φυγουν οι βαφες που ειχαν τοποεθτηθει ολα αυτα τα χρονια και να αποκαλυφθει το καθαρο ατσαλι ωστε να ελεχθει εξονυχιστικα για ρωγμες κλπ. Ταυτοχρονα αλλαξαν και τα εφεδρανα στα οποια πατανε τα εναερια τμηματα. Η ασφαλτος βεβαιως αλλαξε αλλα μην ελπιζεις οτι θα μεινει σε καλη κατασταση για πολυ καιρο. Η αιτια για αυτο ειναι το γεγονος οτι ο φορεας ειναι πολύ λεπτός με αποτέλεσμα και το πάχος της ασφάλτου να ειναι επισης πολυ λεπτο και επειδη η ασφαλτος ειναι μαλακη σε σχεση με το ατσαλι που ειναι απο κατω και ειναι πολυ πιο σληρο υλικο, αυτη να παραμορφωνεται πολυ ευκολα. Στους αυτοκινητοδρομους αυτο δεν συμβαινει (ευκολα) γιατι εχουμε την παχια βαση του καταστρωματος απο χαλικι 3Α η τσιμεντοκονια και τουλαχιστον 2 χερια ασφαλτο.
Εαν περνας συχνα απο εκει πηγαινε δες (και τραβα και καμια φωτο) τις μεταλλικες πλακες που εχουν κοληθει κατω απο τις δοκους που κρατανε το φορεα.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01294.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραιος !
Αυτο θα πει άμεση ενημέρωση !
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Από σήμερα ίσχυσαν τα νέα αυξημένα διόδια στην Αθηνών - Λαμίας με τα κανάλια να κάνουν τα γνωστά τους ρεπορτάζ.
Βέβαια όλοι παρουσιάζουν και το θετικό της υπόθεσης ότι μειώθηκε το κόστος για Χαλκίδα. Μήπως όμως αυτό είναι λίγο για τα μάτια του κόσμου. Μην ξεχνάμε ότι στη σύμβαση παραχώρησης είναι και ο κλάδος Σχηματάρι - Χαλκίδα.
Σε αυτό το τμήμα δεν έχουν μπει ακόμα διόδια, ίσως επειδή ακόμα το έργο είναι υπό κατασκευή. Προσωπικά βάζω στοίχημα ότι δεν θα αργήσει αυτή η στιγμή που θα μπουν διόδια στον κλάδο και όχι πάνω στην αθηνών - λαμίας. Σιγά μην αφήσει η κοινοπραξία όλη την κίνηση Αθήνα - Χαλκίδα να πληρώνει το αντίτιμο μόνο στις Αφίδνες και να χαρίζει στους οδηγούς το υπόλοιπο τμήμα όσο μικρό και αν είναι. Εδώ βάλανε μετωπικά διόδια με αντίτιμο 35 λεπτά για να μην χάνει λεφτά η κοινοπραξία δεν θα βάλει στην χαλκίδα που είναι 11km ή 50 λεπτά και τόσες χιλιάδες οχήματα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Πάει και η "υποθαλάσσια" στη Θεσσαλονίκη...

Ακυρώθηκε και τυπικά χθες το έργο της "υποθαλάσσιας" στη Θεσσαλονίκη. Αφού χθες, 28 Σεπτεμβρίου συμπληρώθηκαν 60 μέρες από την ημέρα, που οι τράπεζες και ο παραχωρησιούχος κατήγγειλαν την σύμβαση της «Υποθαλάσσιας» και ελληνικό Δημόσιοότι δεν υλοποίησε τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την σύμβαση και γι’ αυτό ενεργοποιούν τις ρήτρες της, ακυρώνοντας την συνεργασία τους, με αξιώσεις για αποζημίωση δεδουλευμένων και διαφυγόντων κερδών, ύψους περίπου 130 εκ. ευρώ.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ γνώριζε ήδη από τις 30 Ιουλίου ότι οι τράπεζες και ο παραχωρησιούχος κατήγγειλαν τη σύμβαση.



Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_2710.html
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

στο καλο και να μας γραφει η υποθαλασσια..αντε τωρα να δουμε τι θα γινει με τοσα λεφτα που χρωσταει το κρατος στην θερμαικη οδο(μπομπολας,ολλανδοι) ως αποζημιωση λογω ματαιωσης του εργου.. Rolling Eyes
Arrow με τα διοδια στην αθηνων-λαμιας τι εγινε τελικα??ακουσα πως αντι για 1.85 που ειχε ανακοινωθει η τιμη ειναι 1.40 στις αφιδνες και ακομα δεν λειτουργουν τα πλευρικα διοδια στους κομβους..οσο για τον κλαδο σχηματαρι-χαλκιδα πιστευω πως μολις παραδοθει στην ΝΕΑ ΟΔΟ απο το δημοσιο,θα επιβαλλει διοδια γυρω στα 40 λεπτα,καθως ο μετωπικος αφιδνων εχει ακτινα επιδρασης(χρεωσης)απο τον Α/Κ μεταμορφωσης μεχρι τον κομβο σχηματαριου..αρα γιατι να μην χρεωσουν αλλα 11km??(11*0.037=0.40 ευρω..)βεβαια περα απο την εξτρα χρεωση θα επιβαλλεται και εξτρα μποτιλιαρισμα,αν υποθεσουμε κιολας οτι ο σταθμος διοδιων θα κατασκευαστει στα ναυπηγεια.. Confused [/b]
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:05 am    Post subject: Reply with quote

H ιστορια με τα διοδια ειναι σκετο ψυχοπλακωμα και θα εξελιχθει σε εφιαλτη. Οι συμβασεις αποδεικνυονται εξοντωτικες και ειναι του τυπου "παρτα ολα". Πραγματικα εχθρικες και ειδικα σε τετοιες οικονομικες περιοδους , με εναν και μονο μπουσουλα. Οχι το κερδος αλλα την απληστια. Ευχομαι ολοψυχα να γινει μυλος η κατασταση ,οπως στο Μεξικο δηλ. κατασκευη δρομων με πανακριβα διοδια με αποτελεσμα να μην τα προτιμαει ο κοσμος ,οι εταιρειες να ζητουν τα λεφτα απο το κρατος με αποτελεσμα ενα μπαχαλο, ετσι κι εδω μπας και γινει καμια επαναδιαπραγματευση και γλιτωσουμε κανα ευρω. Παντως οι παλιες εθνικες οδοι Αθηνων-Κορινθου- Πατρων, Αγ.Σωτηρες,Καζες, Μπραλοι κτλ. θα γνωρισουν μεγαλες πιενες.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
Πάει και η "υποθαλάσσια" στη Θεσσαλονίκη...


Έτσι να ξεσκαρτάρουμε σιγα σιγά.
Η Μάγχη και η Πρέβεζα θα μείνουν μόνο με υποθαλάσσια, να γουστάρουμε. Θέλαν τώρα και στη Θεσ/νίκη υποθαλάσσια... Κάτσε ρε μεγάλε, ποιός είσαι... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
100 χρόνια μπροστά η πατρίδα...

Στα διόδια τώρα για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα... ελπίζω αν βάλουν τηλεδιόδια αυτά να δίνουν και κάποια έκπτωση στους χρήστες, όχο όπως στην Ολυμπία και τον Μωρέα.
Μήπως ξέρει κανείς αν είναι νόμιμο να έχουν την ίδια τιμή για συνδρομητές και μη συνδρομητές???
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:45 am    Post subject: Reply with quote

δεν ξερω αν ειναι παρανομα..παντως ουτε στην αττικη οδο ειχε εκπτωτικα πακετα στην αρχη της λειτουργιας της..η ΝΕΑ ΟΔΟΣ παντως ανακοινωσε οτι συντομα θα λειτουργει το νεο ηλεκτρονικο συστημα με εκπτωσεις,αλλα δεν ειπε ποτε.. Rolling Eyes το σαιτ τους παντως ειναι τραγικο,μονο πολυ γενικες πληροφοριες και εναν χαρτη..θα πρεπει να το βελτιωσουν..ουτε ανακοινωσεις,ουτε τιμες διοδιων..τιποτα Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 1:57 am    Post subject: Reply with quote

Σωστός gouperman! Το κωλοκράτος μας σκότωνε και οι ιδιώτες μας γράφουν.
Να δείτε γέλιο μάγκες τις Κυριακές το βράδυ στις μεγάλες επιστροφές τι έχει να γίνει στις Αφίδνες! Η ουρά θα φτάνει στην Μαλακάσα!!!!!!!!!!!
Το "κακό" είναι επίσης πως σε αυτήν την κοινοπραξία δεν συμμετεχει ο Ακτωρας και δεν θα έχουν συμβατότητα τα e-pass και Olympia pass.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 2:36 am    Post subject: Reply with quote

βασικα επιτηδες καθυστερουν τα ηλεκτρονικα πακετα ωστε να εισπρατουν περισσοτερα...οντως η ΝΕΑ ΟΔΟΣ δεν θα εχει συμβατοτητα με e-pass εστω και διχως εκπτωση...δεν πειραζει..ας βγαλουν επιτελους κατι και ας εχουμε και 2 πομποδεκτες το παρμπριζ..παντως αμφιβαλλω στο κατα ποσο επαρκουθν οι λωριδες εξυπηρετησης στις αφιδνες αν και κανανε καποια μικρα εργα επεκτασης..τα νεα διοδια στη θηβα ξερει κανεις αν επαρκουν ή αν ειναι πολυ μικρα για το πληθος των οχηματων??
Arrow οσο για τον ΜΟΡΕΑ δεν εχει καν δικο του ηλεκτρονικο συστημα εισπραξης διοδιων,παρα μονο το e-pass της Α.Ο..ενω η ολυμπια οδος σιγουρα σε λιγο καιρο θα διαθεσει μεσω του olympia pass καποια εκπτωτικα πακετα..για τον αυτο/μο αιγαιου δεν ξερω τι γινεται..δεν υπαρχει ουτε teo pass..μονο χειροκινητα Rolling Eyesας ελπισουμε να ειναι συμβατο τουλαχιστον το e-pass μιας και ο ακτορας συμμετεχει στην κοινοπραξια..
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως παιδιά κάθε φορά που πηγαινοέρχομαι Λάρισα πληρώνω μόνο στα Μάλγαρα (Τα οποία επίσης αποτελούν πρόκληση καθώς ο δρόμος είναι σε μαύρο χάλι)! Χάνω κανένα 10λεπτο αλλά δεν τους δίνω 4,80 τη διαδρομή για να μας κοροϊδεύουν!!!
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
για τον αυτο/μο αιγαιου δεν ξερω τι γινεται..δεν υπαρχει ουτε teo pass..μονο χειροκινητα Rolling Eyesας ελπισουμε να ειναι συμβατο τουλαχιστον το e-pass μιας και ο ακτορας συμμετεχει στην κοινοπραξια..

Στον Αιγαίου υπάρχει σύστημα με μηχάνημα για το αυτοκίνητο σε λειτουργία , αλλά χωρίς έκπτωση στους συνδρομητές . Το έχω πάρει και το έχω τοποθετήσει στο δικό μου αυτοκινητο. Πάντως είναι μεγάλη βλακεία να χρειάζεται κανείς 3-4 μηχανήματα για να γυρίσει όλη την Ελλάδα. Θα έπρεπε να υπάρχει μια συννενόηση από τις εταιρίες για να υπάρχει ένα και μόνο .....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

nikosKyr wrote:
Εγώ πάντως παιδιά κάθε φορά που πηγαινοέρχομαι Λάρισα πληρώνω μόνο στα Μάλγαρα (Τα οποία επίσης αποτελούν πρόκληση καθώς ο δρόμος είναι σε μαύρο χάλι)! Χάνω κανένα 10λεπτο αλλά δεν τους δίνω 4,80 τη διαδρομή για να μας κοροϊδεύουν!!!

Υπάρχει μια σελίδα που αναφέρει όλες τις πιθανές διαδρομες για να αποφύγεις τα διόδια αλλά νομίζω πως δεν κάνει κανείς μόνο 10 λεπτά παραπάνω. Αν έχεις κάτι που μπορεί να βοηθήσει γράψτο μας ....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 420, 421, 422  Next
Page 121 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr