stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Sep 06, 2009 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ban το μέλος RASPUTIN (aka PEFKI).

Συνεχίζουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Tue Sep 22, 2009 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Απο το αρθρο της ημερησιας και τα λεγομενα του κ. Σπύρο Kουβέλη και πιο συγκεκριμενα
Quote:
«Θα πρέπει να εφαρμόσουμε το γερμανικό μοντέλο. Δεν αντέχει άλλο η Aθήνα να είναι και διοικητικό και διαμετακομιστικό και εκπαιδευτικό και οικονομικό κέντρο. Oι βιομηχανίες θα πρέπει να απομακρυνθούν από την Aττική και να δημιουργηθούν στη περιφέρεια ένα μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο και ένα μεγάλο λιμάνι που θα αναλάβουν τις διαμετακομιστικές μεταφορές, αποφορτίζοντας το Eλ. Bενιζέλος και το λιμάνι του Πειραιά, άρα και την Aθήνα, η οποία πρέπει να αναδείξει και πάλι το τουριστικό και πολιτιστικό της απόθεμα».
μιλαει για το αεροδρομιο της θεσσαλονικης ή μηπως για κάποιο ΝΕΟ Shocked ;
Τελικα προηγουμενο μπαναρισμενο πλεων μελος κατι πρεπει να ήξερε Question Λετε να μιλαει για Φιλιππιαδα; Confused Προεκλογικες φαμφαρες σιγουρα θα ακουσουμε πολλες για μια ακομα φορα, ελπιζω μονο με την νεα κυβερνηση να μην υπαρξουν καθυστερησεις σε Ηρακλειο και ολοκληρωση/επεκταση του αεροδιαδρομου και αεροσταθμου θεσσαλονικης.
Back to top
View user's profile Send private message
Kakalos
New Member
New Member


Joined: 25 Jul 2005
Posts: 59
Location: Italia\ Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 23, 2009 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Για να ξεχαστούν οι προσωπικές αντιπαραθέσεις, πάρτε ένα καλό νέο, από εκείνα που πολύ σπάνια διαβάζουμε...

Με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, το αεροδρόμιο της Αθήνας στέφθηκε «πρωταθλητής Ευρώπης» στο πλαίσιο των ROUTES 2009, της μεγαλύτερης παγκόσμιας συνάντησης αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών (12-15 Σεπτεμβρίου, Πεκίνο).

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν το 2009 το μοναδικό μεγάλο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο που κατάφερε να έχει αύξηση των δρομολογίων του, με 12 νέες αεροπορικές εταιρίες, και 8 νέους διεθνείς προορισμούς. Να και κάτι που δουλεύει σωστά....
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 7:36 am    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς όμως φίλε Kakalos, οι καλές ειδήσεις δεν "πουλάνε" για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ιδιαίτερα για την τηλεόραση.
Αλλά ακόμα κι εμείς έχουμε εθιστεί στο να μη δίνουμε τη δέουσα προσοχή σε θετικά γεγονότα, αλλά και ούτε να εκφέρουμε ένα θετικό λόγο γι' αυτούς που εμπλέκονται στην υλοποίηση τους.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 3:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσα ισα που κατά διαστήματα αρχίζουμε και το κατατρώμε με "μαύρα" σχόλια.
Θυμάμαι στο ίδιο φόρουμ ολόκληρη συζήτηση που είχε ξεκινήσει με αφορμή το εκθεσιακό του αεροδρομίου και αναφερόταν στην αρχιτεκτονική του. Και αφού διαπιστώσαμε ότι απο αρχιτεκτονικής άποψης είναι απλά ένα κουτί, συνεχίσαμε να λέμε ότι δεν είναι και τόσο πρακτικό και όσα είχαν ακουστεί κατά τα εγκαίνια ήταν προπαγάνδα κλπ. (Νομίζω να τα μεταφέρω με ακρίβεια)

Ο Ελ Βεν λοιπόν είναι αυτό ακριβώς. Ένα κουτί, ένα κουτί όμως πολύ πρακτικό και με ωραίο ηλιόλουστο και ευρύχωρο εσωτερικό, με χαρακτηριστικά απλή οργάνωση. Αυτή είναι η αλήθεια (κατά την προσφιλή έκφραση και του πρωθυπουργού μας - τώρα χτυπάω και το χέρι στο τραπέζι).

Και να σας πω την αλήθεια θυμάμαι πάντα το αεροδρόμιο στη Γερμανία ( του Βερολίνου νομίζω) που ήταν κυκλικό και τα αεροπλάνα δέναν γύρω γύρω. Και ναι μου άρεσε πολύ και έκανα βολτούλες και μου φα΄νόταν ότι είμαι σε λούνα παρκ. Αλλά αφού χάζεψα πολύ στο Λουνα Παρκα και έφαγα την ώρα μου άρχισα να πανικοβάλομαι για να προλάβω να φτάσω στο τερμιναλ μου και πήγαινα γύρω γύρω... (Πάλι καλά δεν έχασα την πτήση μου). ΥΓ Να μη συζητήσω για επέκταση στο εν λόγω αεροδρόμιο... Ούτε λόγος
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

για μένα η λειτουργικότητα δεν ήταν θέμα ( αν και τα κυβικά παίζουν ρολο).....
Smile
αλλα η αισθητική πρέπει να αρχίσει να γίνετε πιο σοβαρό θέμα στα έργα.

Rolling Eyes


μη ξεχνάμε το αεροδρόμιο με τρένα και εμπορικά διπλα μπορεί να γίνει χορός όχι μονο για επιβάτες ,αλλα και για της γύρο περιοχές για ψώνια κλπ.

λίγο marketing+αισθητική δε βλάπτει.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

An όμωε είναι να διαλέξεις μεταξύ ενός αρχιτεκτονικού κοσμήματος στο Αεροδρόμιο και στο σταθμό Λαρίσης τι θα διάλεγες?
ας μείνει το κουτί στο αεροδρόμιο και το κόσμημα στο κέντρο της Αθήνας.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

εξαρτάται από τα κυβικά....αν η χωρα είχε δυνατά τρένα με τον κόσμο να ανταποκρίνεται ίσος, αλλιώς είμαι υπέρ του αεροδρομίου επειδή είναι διεθνές (άλλο κύρος) και αποτελεί το κέντρο μιας νέας περιοχής-συγκρότημα με σύνδεση με προαστικό/metro/taxi/λεωφορείο.

βασικά και τα 2 θα έπρεπε να είναι ορόσημα, γίνετε να διαλέγουμε? το λέμε αυτό επειδή το αεροδρόμιο είναι έτοιμο και λειτουργικό, αν ήταν να γίνει αλλα θα λέγαμε.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Επίσης να προσθέσω και μία ακόμα παράμετρο. Η μελέτη για το ΑΙΑ ποιας χρονιάς ήταν?? Χωρίς να ξέρω σίγουρα, φαντάζομαι κάπου στις αρχές του '90 ίσως και παλιότερη. Εκείνη την περίοδο η λέξη αρχιτεκτονική στα δημόσια έργα στην Ελλάδα ήταν άγνωστη. Δεν μπορώ να σκεφτώ ένα έργο εκείνης της περιόδου που να είχε κάτι..
Η Αθήνα χρειαζόταν ένα μεγάλο λειτουργικό αεροδρόμιο οπότε η ομορφιά μπήκε σε δεύτερη μοίρα στο επίπεδο των μελετών (δηλαδή στο κέλυφος των κτιρίων). Σίγουρα τα επόμενα χρόνια και όσο πλησιάζαμε προς την ολοκλήρωση γίνανε αναπροσαρμογές στον εσωτερικό χώρο και σε λεπτομέρειες στο εξωτερικό κυρίως ώστε το αεροδρόμιο να είναι και να φαίνεται πιο σύγχρονο και όμορφο.
Από τη στιγμή που τώρα έχουμε ένα λειτουργικό αεροδρόμιο, όταν έρθει η ώρα να χρειαστεί η κατασκευή του δεύτερου "δυτικού" αεροσταθμού τότε θα πρέπει εκτός από λειτουργικό να κατασκευάσουμε και ένα terminal 2 με αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Το ίδιο άλλωστε έχει συμβεί και με τα μεγαλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο (εξαιρώ τα καινούργια της Ασίας), στα οποία συνήθως αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα νέα terminal.

Άλλωστε το ίδιο δεν έγινε και με το μέτρο της Αθήνας. H πρώτη γενιά σταθμών που παραδόθηκε το 2000 επειδή κατασκευάστηκαν με σχέδια του '90 (που η αρχιτεκτονική δεν είχε μπει στα δημόσια έργα) είναι ουσιαστικά σαν κουτιά με πλακάκια αν αφαιρέσεις τα έργα τέχνης (αρχαία ή σύγχρονα). Ενώ ακόμα και σταθμοί που παραδόθηκαν μόλις 4 χρόνια μετά έχουν κάτι περισσότερο να πουν.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 12:21 am    Post subject: Reply with quote

και έτσι όπως είναι σουλουπώνετε με λίγη φαντασία (εσωτερικά ήδη το βλέπω, εξωτερικά όχι).

Όσο για το εξωτερικό, τα νέα terminal έχουν φαντασία ακριβώς επειδή είναι νέα από το 2000 και μετά, ενώ τα υπόλοιπα είναι παλιά έως πολύ παλιότερα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:27 am    Post subject: Reply with quote

Μία νέα μέρα (καλύτερη ελπίζω) ξεκίνησε σήμερα για τις ελληνικές αερομεταφορές. Η Olympic Air μετά από 2 μεταβατικές ημέρες ξεκίνησε το πρωί επίσημα τις πτήσεις.

Ταυτόχρονα ξεκίνησε από το πρωί και η μετάδοση του πολύ καλού (προσωπική εκτίμηση) διαφημιστικού σποτ της εταιρείας με την αποκάλυψη της νέας ταυτότητας της εταιρείας.
Πολύ επιτυχημένη σύλληψη η ιδέα με τα post-it, που μας ξένισαν όλους στα pre launch spot των προηγούμενων ημερών.



Αλλαγή κλίματος τώραSad
Αν μπείτε στο site των "παλιών" Ολυμπιακών Αερογραμμών www.olympicairlines.com σε πιάνει ένα περίεργο αίσθημα καθώς είναι σαν να σταμάτησε ξαφνικά ο χρόνος. Δεν έχουν πειράξει τίποτα, οι προσφορές είναι εκεί, οι διαφημίσεις για το Icarus, και την OLYMPIC AMERICAN EXPRESS εκεί, οι υπηρεσίες εκεί τα πάντα εκεί. Μόνο το online booking system έχει κλείσει. Και στην μέση μία λιτή "e-ταφόπλακα" χωρίς λόγια με δύο φώτο της εταιρείας από το ένδοξο παρελθόν και τις ημερομηνίες 1957 - 2009
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 11:21 am    Post subject: Reply with quote

το olympic air site ειναι αλλη κλαση πώς να το κανουμε...
ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ OLYMPIC ,xvriw αιρ..

το αλλο μυριζει λιγο κρατικιλα... Cool

και το πρωτο σποτ ηταν ψιλο ασχετο..το δευτερο ομως ΤΕΛΕΙΟ....
εχει συναισθημα και συγκινηση μαζι με υψηλη τεχνολογια.....
διπλη αισθηση.. Very Happy Very Happy


καντε συγκριση με τα σιχαμενo- ξενερωτα και λαικιστικα σποτ της aegean...

τι αεροπλανα ειναι αυτα που δειχνει?320?ή 330? Cool
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

Να δούλευε και το Online booking στο νέο site της Ολυμπιακής τι ωραία που θα ήταν...

Οι διαφημίσεις τις Aegean, τουλάχιστον οι πιο πολλές, είναι αρκετά πρωτότυπες και καλές κατά την άποψη μου.. Αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:

καντε συγκριση με τα σιχαμενo- ξενερωτα και λαικιστικα σποτ της aegean...

τι αεροπλανα ειναι αυτα που δειχνει?320?ή 330? Cool


+1 και όμως αυτά είχαν τρελή περάσει (ειδικά εκείνο με τους φουκαράδες άγγλους.....).το ένα με την ερωμένη και το άλλο με 2 να ωρύονται στο δρόμο, ευτυχώς δεν είναι εθνικός αερομεταφορέας! Rolling Eyes Laughing

Συμφωνώ αυτά της ολυμπιακής έχουν και φαντασία και γούστο. Προφανώς η aegean (που μου αρέσει) στοχεύει σε άλλο target group, φοιτητές(ο θεός να τους κάνει...) και αλλα....
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Να πω την αλήθεια, αν και δεν το περίμενα, ένιωσα λίγο περίεργα τώρα που έκλεισε η παλιά "κακή" Ολυμπιακή. Προσωπικά είχα την τύχη όσες φορές την χρησιμοποίησα να πέσω σε κανονικό αεροπλάνο της Ολυμπιακής και όχι νοικιασμένο από την κάθε τυχάρπαστη εταιρεία.
Αλλά και χάλια να ήταν οι υπηρεσίες επειδή την έχω χρησιμοποιήσει μόνο σε ευχάριστες συγκυρίες (πρώτη φορά σε αεροπλάνο σε ταξίδι στο Λονδίνο στην παρθενική μου έξοδο από τη χώρα 16 χρονών σε εκδρομή πληρωμένη από το ΥΠΕΠΘ που το έμαθα 2 εβδομάδες πριν - ακόμα θυμάμαι το τρέξιμο και τα "μέσα" για να βγει το διαβατήριο άμεσα και το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι στην ΝΥ με τη σχολή ένα ταξίδι που το περίμενα 5 χρόνια) τα έχω εξιδανικεύσει όλα. Ακόμα και το μπάχαλο που υπήρχε στο αεροπλάνο με το να κόβουμε βόλτες πάνω κάτω και να πιάνουμε κουβέντα με τις αεροσυνοδούς (ακούγοντας ιστορίες από τις μεγαλύτερες και με κανονικό πέσιμο στις μικρότερες) εμένα μου άρεσαν σε αυτές τις συγκυρίες. Βέβαια αν ήμουν άλλος επιβάτης δεν θα μου άρεσαν καθόλου.

Πάντως και τώρα με την Olympic Air πιστεύω ότι θα δούμε καλές μέρες και σίγουρα καλύτερες υπηρεσίες. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει στον νέο στόλο της ένα αεροπλάνο μεγάλο που να γεμίζει το μάτι και το ότι πλέον μιλάμε για μία regional αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης με έμφαση στα Βαλκάνια. Θέλω να ελπίζω ότι σε λίγα χρόνια θα δημιουργηθούν πάλι οι συνθήκες για να πετάξει ξανά η Ολυμπιακή σε διηπειρωτικούς προορισμούς.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

ναι το regional δε μου αρέσει ούτε εμενα, αλλα πιστεύω είναι η αρχή έκοψε αρκετές κλασικές πτήσεις, πχ. τουρκια, μαδρίτη....

εφόσον ούτε η aegean κάνει μεγάλα ταξίδια, πρέπει να έχουμε μια εταιρία που να τα κάνει.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός θα ενταθεί και αυτό είναι για το καλό όλων εμάς που χρησιμοποιούμε τη μία ή την άλλη εταιρία..

π.χ Οι τιμές έχουν πέσει κάτω από το μισό στο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο Ηράκλειο-Αθήνα με την είσοδο τρίτου καραβιού ( της MIG) στο δρομολόγιο..

Οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε καλύτερες τιμές! Αν έριχναν και λίγο τους φόρους του Ελ. Βενιζέλος θα βλέπαμε πραγματικά καλές τιμές..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Πάντως και τώρα με την Olympic Air πιστεύω ότι θα δούμε καλές μέρες και σίγουρα καλύτερες υπηρεσίες. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει στον νέο στόλο της ένα αεροπλάνο μεγάλο που να γεμίζει το μάτι και το ότι πλέον μιλάμε για μία regional αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης με έμφαση στα Βαλκάνια. Θέλω να ελπίζω ότι σε λίγα χρόνια θα δημιουργηθούν πάλι οι συνθήκες για να πετάξει ξανά η Ολυμπιακή σε διηπειρωτικούς προορισμούς.



η ολυμπιακη ειναι σαν τα δεντρα..πρεπει να τα κλαδεψεις για να αναπτυχθουν σωστα και πιο δυναμικα...οποτε γιαυτο το 30% κοψιμο δρομολογιων..αλλα σιγουρα θα ξαναγινουν και καλυτερα...


καποιοι συνεκριναν aegean με ολυμπιακη κλπ..η πρωτη ειναι απολυτα φτηνιαρα..σε ολα..η αλλη ειναι αρχοντισα..ειναι αλλη κλαση...

και η διαφημηση το δειχνει αυτο//

οπως ειπε και ο Βγενοπουλος...

Το παρτυ τελειωσε...
http://www.youtube.com/watch?v=Hwl218H4MBg Cool Cool Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Έτσι και αλλιώς η νέα εταιρεία ήταν υποχρεωμένη από την ΕΕ την πρώτη μέρα λειτουργίας να έχει έως το 65% του πτητικού έργου της πΟΑ.
Σιγά σιγά οι ευρωπαϊκοί προορισμοί θα επιστρέψουν στο πρόγραμμα της εταιρείας, όπως έχει δηλώσει και η νέα διοίκηση (π.χ. για τους προορισμούς της Γερμανίας). Στους διηπειρωτικούς προορισμούς κάτι τέτοιο δεν φαίνεται για το άμεσο μέλλον.

Πάντως Άγγελε δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα στην σύγκριση Aegean - Olympic Air. Είτε σου αρέσει είτε όχι αυτή τη στιγμή και για τον επόμενο χρόνο σίγουρα η Aegean είναι μεγαλύτερη αεροπορική από την Olympic Air. Στο μέλλον ίσως αλλάξει πάλι. Αυτό το δείχνει και μία σύγκριση των στόλων και των προορισμών.
Επίσης η ποιότητα των υπηρεσιών της Aegean δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό φτηνιάρα.

Στόλος Olympic Air (την άνοιξη του 2010 όχι τώρα που είναι μικρότερος)
16 Airbus (A320/A319)
10 Q400 Bombardier
5 Dash 100
1 ATR-42

Βέβαια έχουν ξεκινήσει οι διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες για κατασκευή νέων jet αεροσκαφών και ελικοφόρων, τα οποία όμως θέλουν και κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα για να ενταχθούν στον στόλο.

Στόλος Aegean (σήμερα)
17 AIRBUS A320
4 AIRBUS A321
1 BOEING 737-300
3 BOEING 737-400
6 AVRO RJ 100 κατασκευής BAE Systems (British Aerospace)
2 ATR-72-500

Η παραγγελία των airbus είναι συνολικά 27, απομένουν άλλα 6 τα οποία θα παραδοθούν στο μέλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Για την Aegean, πρέπει να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες shorthall (μικρο-μεσαίες αποστάσεις) εταιρία που έχω πετάξει, και έχω πετάξει πολύ (gold status και με Star και One World συμμαχίες). Ίσως να ήμουν τυχερός αλλά τα αεροπλάνα τους είναι πάντα νέα (και δικά τους - όχι δανεισμένα από εδώ και από εκεί), οι αεροσυνοδές ευγενικές, το φαί ανεκτό και με μηδενικές καθυστερήσεις. Βέβαια οι καλές και σοβαρες αεροπορικές εταιρίες φαίνονται περισσότερο από τις μακρυνές πτήσεις αλλά προφανώς είναι δύσκολο για μια Ελληνική εταιρία (δηλ. από μια μικρή χώρα) να ανταγωνιστεί σε αυτον τον τομέα. Μακάρι και η νέα Ολυμπιακή να μιάσει στην Aegean. Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι μια χώρα του μεγέθους της Ελλάδας μπορεί να χωρέσει δύο μεγάλες ανεξάρτητες αεροπορικές εταιρίες.

Πάντως, χωρίς να έχω αναλύσει στο θέμα, απογοητεύτηκα όταν άκουσα ότι η Ολυμπιακή σκοπεύει να αναβιώσει τις Μακεδονικές αερογραμμές. Αφηνοντας τα εθνικά θέματα από έξω (καθότι το Μακεδονικό θέμα είναι ιδιαίτερα μπερδεμένο), δεν μου φαίνεται ότι είναι καλή ιδέα επιχειρηματικά η Ολυμπιακή να χωρήσει τις ήδη περιορισμένες δραστηριότητες της στα δύο. Και το branding της μειώνει με διαφορετικές επωνυμίες και διοικητικές και άλλες αγκυλώσεις μπορεί να δημιουργήσει... Βέβαια, για να το κάνει το νέο management, κάτι θα ξέρει, αν και υποψιάζομαι ότι είναι καθαρά μια κίνηση marketing για εσωτερική πολιτική κατανάλωση και για ενίσχυση των πολιτικών ερεισμάτων της νέας Ολυμπιακής ενάντια στην Aegean.

Τέλος, πάλι χωρίς να γνωρίζω όλες τις πτυχές του θέματος, οι κατηγορίες του Βγενόπουλου κατά του ΥΠΕΞ και της Aegean για τις νέες πτήσεις της τελευταίας προς την Κωνσταντινούπολη είναι απαράδεκτες. Αν είναι κάποιος αδικημένος εδώ και χρόνια από την προνομιακή μεταχείρηση της Ολυμπιακής είναι η Aegean... Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 3:02 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ πως μια εταιρεία σαν την Aegean, δυο φορές βραβευμένη ως ευρωπαϊκή airline of the year, με καλό στόλο, στρωμένο όνομα στην αεροπορική πιάτσα, και οσονούπω μέλος της Star Alliance δεν τη λες φτηνιάρα. Help, δηλαδή!

Από κει και πέρα, όλοι νιώσαμε το τσίμπημα στην καρδιά με το κλείσιμο της Ολυμπιακής, αλλά μέχρις εκεί. Είναι για το καλό της και το καλό μας.
Και μόνο το ότι θα αλλάξει η συμπεριφορά των υπαλλήλων της που νόμιζαν πως βρίσκονταν στο χωράφι τους, αυτό είναι τεράστια αλλαγή.
Τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν ανά τον κόσμο για την αγένεια των αεροσυνοδών της ΟΑ είναι γνωστά εδώ και καιρό, και μάλιστα κάποιο είχε αναρτηθεί παλιότερα και σε αυτό το φόρουμ.
Ειδικά σε διηπειρωτικές πτήσεις (το Αθήνα -Γιοχάνεσμπουργκ το έχω κάνει άπειρες φορές λόγω "καταγωγής") μόνο χριστοπαναγίες που δεν σου πέταγαν αν έκανες το λάθος να τους ζητήσεις κάτι.
Κι ας μην ακουστεί ότι περιπτωσιολογώ, ότι "άνθρωποι είναι κι αυτές", ότι, ότι, ότι...
ΟΚ, σύμφωνοι! Προφανώς δεν ήταν όλες έτσι, αλλά από την άλλη δεν τις πέταξε κανείς με το ζόρι στα αεροπλάνα. Βύσμα βάλανε όλες τους, και μάλιστα γερό. Τις δυσκολίες της δουλειάς τις ήξεραν από πριν.
Όλη αυτή η εικόνα παγιώθηκε με τα χρόνια, από την ασυλία που απολαμβάνουν όλοι οι κρατικοδίαιτοι αυτής της χώρας. Μόλις περάσει ο πρώτος καιρός, σου πετάνε στα μούτρα τους τίτλους "ιδιοκτησίας" του τσιφλικιού τους, κι άμα θες κάνε παράπονα...

Χαίρομαι. Πάρα πολύ χαίρομαι. Δεν θέλω ιπτάμενο υπηρέτη όταν ταξιδεύω, ούτε να στέκονται στο ένα πόδι, αλλά..... τα γαϊδούρια σπίτια τους! Τέλος!
Μπας και βρει δουλειά και κανείς που έχει τα προσόντα και τη διάθεση, δηλαδή.

Η ιστοσελίδα της νέας εταιρείας πολύ καλή (ο ενικός μού τη βαράει στα νεύρα βέβαια, αλλά τεσπα). Και μόνο ότι σου δίνεται επιτέλους η δυνατότητα για online check in, είναι πολύ ευπρόσδεκτη αλλαγή! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και εγώ με αυτά που λες. Ήθελα να τα αναφέρω και προηγουμένως αλλά επειδή δεν έχω και μεγάλη προσωπική πείρα από πτήση με Aegean (μόνο μία πτήση εσωτερικού) είπα να το αφήσω.

Επίσης και εμένα μου ακούστηκε λίγο περίεργο αυτό για τις Μακεδονικές Αερογραμμές powered by Olympic Air. Επικοινωνιακό τέχνασμα του Βγενό το θεωρώ για να χαϊδέψει αυτιά στην Β.Ελλάδα. Τέλος πάντων θα δούμε. Πάντως τα πρώτα δείγματα marketing είναι θετικά οπότε η όποια κίνηση θα είναι σίγουρα μελετημένη από τους τεχνοκράτες της ΜΙG.

Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι σε αυτό σχετικά με τις πτήσεις για την Τουρκία και τις διακρατικές συμφωνίες. Παρακολουθώντας το ρεπορτάζ αυτές τις ημέρες για το θέμα και εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι υπάρχει μεθόδευση από το ΥΠΕΞ υπέρ της Aegean στο δόγμα "νόμιμο αλλά όχι ηθικό". Επίσης η Aegean ήταν ο μεγάλος κερδισμένος τόσα χρόνια από την πορεία που είχαν επιλέξει οι ιθύνοντες για την ολυμπιακή, μην κρυβόμαστε...
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ δεν πιστευω ότι η νεα Ολυμπιακή(ο Βγενοπουλος δηλαδη) εκανε την κινηση με τις Μακεδονικες Αερογραμές για επιχειρηματικούς λογους,ουτε γιατι θελει να κερδίσει κατι σε σχέση με την Aegean.Μπορεί απο αυτή την κίνηση να χάσει, και να χανει όσο 8α λειτουργεί,αλλα να μην τον νοιάζει.
Πιστεύω ότι ο μονος λογος που το εκανε ειναι για τις προσωπικές του πολιτικές επιδιώξεις.Να αναλαβει δηλαδή μια μερα τα παντα στην χώρα,να γίνει γίνει δηλαδή μια μερα Πρωθυπουργός.
Σκεφτειτε απλά πόσο κοσμο κερδισε στην βόρεια Ελλαδα με αυτη την κίνηση.Αυτο που λέω ομως το δείχνει ακομα περισσότερο η παρακάτω δηλωση:«δεν είμαστε ιδιοκτήτες του ονόματος της Ολυμπιακής αλλά διαχειριστές. Το όνομα ανήκει στους Έλληνες».Αλλά και κινησεις όπως η καταμετωπη επίθεση στην Ντόρα,το ότι μπηκε στην Βουλη και είπε "Κυριοι Βουλευτες είστε υπαλληλοι του λαου άρα και δικοι μου",και η "κοινωνικη πολιτική" με την μείωση της τιμής στα γιαουρτια κλπ

ΥΓ
Δεν αποκλείω σύντομα να γίνει kίνηση για μια "μεγαλη ελληνική αεροπορικη" ,να ενωθούν δηλαδή Ολυμπιακή και Aegean.


Last edited by vag3721 on Fri Oct 02, 2009 6:10 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sat Oct 03, 2009 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι σε αυτό σχετικά με τις πτήσεις για την Τουρκία και τις διακρατικές συμφωνίες.


Ariskop μπορεί να έχεις δίκιο - δεν ξέρω την υπόθεση αρκετά καλά. Αλλά από αυτά που έχω διαβάσει, η Ολυμπιακή μονοπολούσε τα ελληνικά σλοτς στην Κωνσταντινούπολη ενώ λογικά θα έπρεπε να μοιραστούν ή να δημοπρατηθούν μεταξύ των Ελληνικών εταιριών. Αντίθετα, το Ελληνικό κράτος γιατί προσπαθούσε να βοηθήσει την Ολυμπιακή να μην καταρεύσει (αν και βέβαια την υπονόμευε την ίδια στιγμή με το να ανέχεται την γνωστή κατάσταση εκεί), προσπάθησε να πάρει επιπλέον σλοτς στην Πόλη και να δώσει αυτά στην Aegean χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσει σλοτς από την Ολυμπιακή. Ακόμα και τώρα, η Ολυμπιακή κατέχει, αν δεν απατώμαι, περισσότερα σλοτς στην Πόλη από την Aegean.

Έχω την εντύπωση ότι ο Βγενόπουλος έκανε αυτήν την επίθεση στην Μπακογιάννη γιατί α) δεν θα του κοστίσει τίποτα καθότι από ότι φαίνεται θα αλλάξει η κυβέρνηση και β) θέλει να περάσει το μήνυμα στους -μελλοντικούς- κυβερνόντες ότι η Ολυμπιακή, αν και ιδιωτική τωρα, πρέπει να παραμείνει το χαιδεμένο παιδί του κράτους. Εξού και οι εθνικιστικές δηλώσεις και οι Μακεδονικές Αερογραμμές. Γιατί η Ολυμπιακή θα χάσει πολλά εάν το κράτος αρχίσει να φαίρεται σε όλες τις εταιρίες με τον ίδιο ίσο τρόπο.

Για το εάν θέλει να γίνει πρωθυπουργός, δεν γνωρίζω αλλά προσωπικά αμφιβάλω. Συν του ότι έχει ξένους επενδυτές από πίσω του που δεν θα ανεχθούν χασούρες της Ολυμπιακής για πολύ καιρό.

Από την άλλη δεν κρύβω ότι αυτά μόνο τα υποψιάζομαι και μπορεί να έχω και 100% λάθος...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 03, 2009 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Να γράψω και κάτι για κάποιους που διαμαρτύρονται για δήθεν παραπλανητικές διαφημίσεις περί ναύλων.
Όταν σου λέει η Αιγαίου ας πούμε Αθήνα-Θεσσαλονίκη από 24 ευρώ, εννοεί αν κλείσεις ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ πριν, και ΙΣΧΥΕΙ (όπως και για αντίστοιχες εξωτερικού).
Η Αιγαίου δεν είναι ΟΣΕ, ώστε να πηγαίνεις στο ταμείο τελευταία στιγμή και να πληρώνεις 50 ευρώ ή ακόμα χειρότερα να επιδεικνύεις το... ροζ "συναδελφικό" χαρτάκι που έχουν οι ΟΣΕτζήδες και να σου λέει η ταμίας "φυσικά και θα σας τακτοποιήσουμε, ακόμα και στον θάλαμο μηχανοδήγησης θα σας βάζαμε" (αυτήκοος μάρτυς!).
Επομένως, όταν φτύνουν κάποιοι την Aegean και τυχαίνει (?) να είναι κρατικοδιαίτοι, ας γνωρίζουν ότι ξέρουμε για ποιούς λόγους το κάνουν.
Έχω ταξιδέψει αρκετά στα Βαλκάνια και με τις δύο εταιρείες (Ολυμπιακή και Αιγαίου) και μπορώ με παρρησία να ισχυριστώ ότι την αγένεια των αεροσυνοδών της Ο.Α την ανταγωνίζεται μόνο καμμία Air-France (όπως έχω πληροφορηθεί).
Οι διορισμένες κρατικοδίαιτες αεροσυνοδοί της Ο.Α είχαν (ελπίζω τώρα να αλλάξει) ένα τουπέ που σου έκοβε κάθε σκέψη απ' το να ζητήσεις κάτι επιπλέον.
Όσον αφορά το επιβατικό κοινό, θα σας πω μόνο ότι την Aegean χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον επιχειρηματίες, και ειδικά στις πρωινές πτήσεις για Βαλκάνια αποτελούν το συντριπτικό ποσοστό επί των επιβατών...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 47, 48, 49  Next
Page 43 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr