stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Pavel, τo τι θα γίνει μετά τη λειτουργία του νέου λιμανιού δεν το γνωρίζει κανένας, γιατί δεν έχουν παρθεί οριστικές αποφάσεις. Έχουν γίνει διάφορες προτάσεις, ημερίδες, προμελέτες κλπ. από διάφορους φορείς, και με αφορμή την ερώτησή σου έψαξα και βρήκα μερικά links, νομίζω ότι θα είναι χρήσιμο να τα έχουμε συγκεντρωμένα εδώ. Φαίνεται πολύ πιθανό, ευτυχώς, ότι σε ένα τουλάχιστον τμήμα του παλιού λιμανιού (Παπαφλέσσα ως Ερμού ή Κολοκοτρώνη) θα πέσουν οι φράκτες. Από την άλλη, έρχονται και εκλογές και κανένας δεν ξέρει τι έμπνευση θα έχει ο νέος υπουργός ή η νέα κυβέρνηση...

4/09 Συνέντευξη τύπου υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας (...με την απόδοση του νέου λιμανιού, θα αποδεσμευθεί προς όφελος της πόλης τμήμα 3.500 μέτρων, προκειμένου να έχουν ελεύθερη πρόσβαση οι πολίτες...)
2/09 Οικολογική Κίνηση Πάτρας (ΟΙΚΙΠΑ) - συναντήσεις με ΟΛΠΑ-Δήμο
1/09 Εκδήλωση Δικηγορικού Συλλόγου - δηλώσεις υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας
12/08 Μελέτη για νέα μαρίνα - κόντρα Δήμου-ΟΛΠΑ
23/1/09 Ημερίδα ΤΕΕ
26/1/08 Ημερίδα ΤΕΕ
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για την απάντηση.
ΝΑ προσθέσω κάτι.
Τον περασμένο φεβρουάριο, συμμετείχα σε workshop που έλαβε χώρα στην σχολή μου (Αρχιτεκτονική Σχολή, Πανεπιστήμιο Πατρών) στο οποίο μελετήσαμε όλους τους φορείς που εμπλέκονται στην απελευθέρωση του μετώπου.
Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν επικρατεί ΤΟ χάος. Ο καθένας προτείνει το δικό του. Αυτό που σωστά πρότεινε ο Δήμος είναι η κύρηξη διεθνούς Αρχιτεκτονικού διαγωνισμού που θα αντιμετωπίζει ολοκληρωτικά την έκταση που θα απελευθερωθεί από τον Φάρο μέχρι και την υπάρχουσα μαρίνα. Υπάρχουν φωνές που λένε ότι τα κρουαζιερόπλοια και τα μεγάλα σκάφη αναψυχής πρέπει να συνεχίσουν να δένουν στο παλιό λιμάνι λόγω κύρους. Υπάρχουν και οι ακριβώς αντίθετες φωνές. Υπάρχουν αυτοί που λένε ότι πρέπε να γίνει μαρίνα στον μώλο της Αγ. Νικολάου. Γενικά πολλή διχογνωμία. Αυτά τα ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν από έναν ενιαίο φορέα και όχι με συνεχείς ημερίδες των επιμέρους μικροφορέων γιατί όπως φαίνεται είμαστε σε έναν φαύλο κύκλο και απόφαση δεν παίρνεται από κανέναν.

Τα λέω εγώ βέβαια, ένα φοιτητής Αρχιτεκτονικής που έχω κάνει τόσες πολλές προτάσεις όλα αυτά τα χρόνα που σπουδάζω για το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας. Αν δείτε πόσες προτάσεις υπάρχουν και έχουν περάσει από τη σχολή μας, θα εκπλαγείτε. Προτάσεις οι οποίες θάβονται ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να σταθούν σε έναν μεγάλο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό.

Αλλά δυστυχως αυτό που βλέπω είναι να γίνεται το εξής (που ειναι και το χειρότερο)
Απλά να γκρεμίζονται τα τείχη, κααααααποια στιγμή να υπογειοποιείται η σιδηροδρομική γραμμή και τόοοτε να επεκτεινεται η πόλη προς τη θάλασσα με τον ίδιο άναρχο και ανοργάνωτο τρόπο που κάνει συνήθως.
Απεύχομαι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 7:53 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ λίγο προσοχή με την χωροθέτηση των post σας. Υπάρχει ξεχωριστό topic για λιμάνια και εκεί θα πρέπει σε άλλη περίπτωση να γράφετε για αυτό το θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

PAVEL συμμερίζομαι τις ανησυχίες σου, άλλωστε αυτό γίνεται συνήθως, οι αλλαγές προχωράνε με ρυθμούς χελώνας και χωρίς συνολικό σχεδιασμό. Βέβαια το να έχει ο κάθε φορέας τις απόψεις του δεν είναι κακό, ο καθένας μπορεί να συμβάλλει με τις προτάσεις του, αλλά αυτός ο κύκλος έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί, να είχε γίνει και ένας διεθνής Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός όπως λες, και τώρα να προχωρούσαν οι τελικές μελέτες.

Εδώ όμως δεν έχει λυθεί ακόμα το πιο σοβαρό ζήτημα, το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Όχι μόνο το σημερινό λιμάνι αλλά όλο το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας, 7 km, ανήκει στον ΟΛΠΑ (σε αντίθεση με τις άλλες πόλεις). Αυτό μέχρι σήμερα είχε και τα καλά του, γιατί ο ΟΛΠΑ έχει την οικονομική δυνατότητα να διαμορφώσει κάποιους ωραίους χώρους (φάρος, θεατράκι) και να τους ανοίξει στο κοινό. Ο ΟΛΠΑ όμως είναι ΑΕ που ανήκει στο κράτος και δεν αποκλείεται (μάλλον είναι το πιθανότερο) αύριο να ιδιωτικοποιηθεί. Πριν γίνει κάτι τέτοιο πρέπει οπωσδήποτε οι χώροι που δεν αποτελούν μέρος του λιμανιού να μεταβιβαστούν σε ένα καθαρά δημόσιο φορέα (Δήμο, κράτος, ότι θέλουν αρκεί να μην το ξεπουλήσουν, γιατί μετά μπορεί να ξαναδούμε όχι μόνο κάγκελα αλλά και πολυκατοικίες γύρω από το Φάρο...).

Το θέμα των χρήσεων του σημερινού λιμανιού είναι πολύ σοβαρό. Μπορεί να ομορφύνει πραγματικά την εικόνα της Πάτρας και να προσφέρει ανάσες στο πυκνοχτισμένο κέντρο. Πρέπει ο κάθε πολίτης αυτής της πόλης να παρακολουθήσει τις εξελίξεις και να παράμβει όπως νομίζει, μέσα από φορείς, συλλόγους, συζητώντας με τους φίλους του, κι αν ανήκει σε κόμματα να πιέσει όσους έχουν πολιτική επιρροή.

Εγώ παιδιά ελπίζω σε μια παραλιακή ζώνη ανοιχτή, με πράσινο, παιδικές χαρές (είμαι και μπαμπάς Wink ), με ποδηλατόδρομο και τραμ, που θα μπορεί να είναι και οικονομικά αποδοτική με μια μαρίνα (χωρίς κάγκελα!) και χώρους για φαγητό και καφέ.

EDIT: Losada απάντησα στον PAVEL πριν δω το δικό σου post. Νομίζω ότι η αξιοποίηση του παλιού λιμανιού αφορά πλέον την πόλη, αφού δεν μιλάμε για λιμενικές χρήσεις, αλλά αν θες μετάφερε το post μου στα λιμάνια.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 11, 2009 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Αν οι τοπικοί άρχοντες της Πάτρας (και όχι μόνο) θέλουν να δουν πως θα έπρεπε να είναι η παραλιακή ζώνη της πόλης τους ας κάνουν ένα ταξίδι στην γειτονική Σμύρνη.
Πέρασα το καλοκαίρι απέναντι από τη Χίο και πράγματι μου έπεσαν τα μούτρα από την παραλιακή ζώνη της πόλης. Γενικά η Σμύρνη δεν είναι και καμιά πανέμορφη πολή, πυκνοκατοικημένη με τεράστιες άθλιες πολυκατοικίες μέχρι τη θάλασσα (όπως δηλαδή και η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη) αλλά η ύπαρξη αυτού του παραλιακού μετώπου της δίνει έναν άλλο αέρα. Θα τολμήσω να πω ότι η διαμόρφωση του παραλιακού μετώπου είναι καλύτερη ακόμα και από τη Νίκαια και τις Κάννες. Το πρόβλημα είναι τα γύρω κτίρια.
Και δεν μιλάμε για 1-2 km αλλά για διαμορφωμένο παραλιακό μέτωπο, απόλυτα ελέυθερο στους πολίτες κοντά στα 10 km μέσα στην Σμύρνη και άλλα τόσα απέναντι στο Κορδελιό!!! Εκτός από την τεράστια παραλιακή λεωφόρο με 3 ή 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση έχουν τεράστια πάρκα και προς τα σπίτια και προς τη θάλασσα με ποδηλατόδρομους, παιδικές χαρές, μνημεία, μαρίνες, ναυτικό μουσείο, εμπορικό κέντρο (σε παλιό επιβατικό σταθμό) κτλ. Και όπου υπάρχει στενότητα χώρου προς τη θάλασσα το πεζοδρομούσαν. Μάλιστα ακριβώς στο κέντρο της παραλίας που υπήρχε το παλιό ρολόι (Konak) υπογειοποιήσαν για καποια μέτρα τον δρόμο και ενοποίησαν το χώρο (πληροφοριακά η ανάπλαση της συγκεκριμένης περιοχής πήρε το 2008 βραβείο από την Ε.Ε. και την UNESCO ως η καλύτερη αστική ανάπλαση).

Δείτε κάποιες φώτο (όχι και πολύ ενδεικτικές η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ωραία) και σκεφτέιτε έτσι την Πάτρα ή τη Θεσσαλονίκη!!!

http://www.panoramio.com/photo/5278968
http://www.panoramio.com/photo/6646366
http://www.panoramio.com/photo/894606
http://www.panoramio.com/photo/450712
http://www.panoramio.com/photo/3414089
http://www.panoramio.com/photo/177039
http://www.panoramio.com/photo/1687461
Back to top
View user's profile Send private message
pat-ioa90min
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2009
Posts: 10

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 10:12 am    Post subject: Reply with quote

Έγινε μέσα στο Σ/Κ, και συνεχίζεται, ασφαλτόστρωση στον κόμβο στα Μποζαϊτικα (Τόφαλος). Φαίνεται πως (επιτέλους) ολοκληρώνεται. Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται και σηματοδότες;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 10:57 am    Post subject: Reply with quote

ναι,θα μπουν φαναρια αφου ειναι ισοπεδη διαβαση..ετσι ξερω εγω...
επιτελους τελειωνει.. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Eίδα κι εγώ με πολύ χαρά την ασφαλτόστρωση να προχωράει, ελπίζω να τελειώσει γρήγορα γιατί άνοιξαν και τα σχολεία και οι ουρές, από ένα χιλιόμετρο που ήταν πριν, σήμερα ήταν δύο!

Πίστευα ότι θα έφτιαχναν κυκλικό κόμβο, αλλά δεν φαίνεται καμμιά τέτοια διαμόρφωση, μάλλον θα μπουν φανάρια όπως λες Άγγελε.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Εκπίζω μετά από αυτό να καταργηθεί το φανάρι στην toyota και να μην μπορείς να διασχίσεις κάθετα την εθνική μέσω της Διγενή Ακρίτα...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Πίστευα ότι θα έφτιαχναν κυκλικό κόμβο, αλλά δεν φαίνεται καμμιά τέτοια διαμόρφωση, μάλλον θα μπουν φανάρια όπως λες Άγγελε.


με την φτιαξιμο της ολυμπιας οδου απο Αραχωβιτικα μεχρι Πατρα ,και των ολοκληρωμενων κομβων Ριου Αραχωβιτικων και ψαθοπυργου κλπ θα λυθει κανονικα διαπαντος το προβλημα..σε κανα 3 χρονια βεβαια...ο κυριος δρομος τοτε θα ειναι η εθνικη και ετσι πολλοι λιγοτεροι θα πανε απο παλια εθνικη και μπζαιτικα..

τωρα αν θελεις να ανεβεις στην νεα εθνικη απο την παλαια,πρεπει να πας καατω στη γεφυρα...και απο το λογγο μεχρι την Πατρα ουσιατικα εγκλωβιζεσαι στην παλαια..γιαυτο και τα προβληματα..
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Αν οι τοπικοί άρχοντες της Πάτρας (και όχι μόνο) θέλουν να δουν πως θα έπρεπε να είναι η παραλιακή ζώνη της πόλης τους ας κάνουν ένα ταξίδι στην γειτονική Σμύρνη. Πέρασα το καλοκαίρι απέναντι από τη Χίο και πράγματι μου έπεσαν τα μούτρα από την παραλιακή ζώνη της πόλης. Γενικά η Σμύρνη δεν είναι και καμιά πανέμορφη πολή, πυκνοκατοικημένη με τεράστιες άθλιες πολυκατοικίες μέχρι τη θάλασσα (όπως δηλαδή και η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη) αλλά η ύπαρξη αυτού του παραλιακού μετώπου της δίνει έναν άλλο αέρα.


ariskop, είχα πάει πριν πολλά χρόνια (πάνω από 10) στη Σμύρνη, και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Από τότε μου είχε κάνει εντύπωση το παραλιακό της μέτωπο, ένας τεράστιος ανοιχτός χώρος με πολύ πράσινο!

Σχετικά με τον άλλο... καημό μου, τη μικρή περιμετρική, ανακάλυψα ότι το site της Περιφέρειας Δ.Ε. έχει έναν καλό χάρτη του έργου. Φαίνεται η θέση των δύο cut & cover για τα οποία συζητάγαμε παλιότερα. Το ρωμαϊκό υδραγωγείο δεν φαίνεται, είναι λίγο μετά το πρώτο (πάνω δεξιά) cut & cover:

http://www.ditikiellada.gov.gr/contents.asp?id=289
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Sep 20, 2009 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

Εγινε ο αγωνας καρτ στην Πατρα. Βιντεακι με την διαδρομη.
http://www.pickpatras.gr/news.php?article_id=95.
Οι φιλοι απο την Πατρα ,που παραβρεθηκαν ας μας δωσουν εντυπωσεις και αν εχουν και φωτο.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Sep 21, 2009 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

O αγώνας νομίζω ότι πήγε καλά οργανωτικά, είχε πολλές συμμετοχές (95) και πολλούς θεατές. Πρέπει να ήρθαν και αρκετοί επισκέπτες από άλλες περιοχές, γιατί τα ξενοδοχεία είχαν αύξηση στις κρατήσεις τους. Οι διοργανωτές, ο Νομάρχης και ο Δήμαρχος μιλάνε για επανάληψη του αγώνα και του χρόνου, με στόχο την καθιέρωσή του σε ετήσιο θεσμό.

Υπάρχουν ήδη πολλά βιντεάκια στο YouTube, δείτε κάποιο από αυτά και θα σας βγάλει και πολλά άλλα links:

http://www.youtube.com/watch?v=NUs-IPS8BKg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aclfRFo4iMk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=h68i0YF_eig&feature=related
Back to top
View user's profile Send private message
abaleo
New Member
New Member


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 20
Location: Patra

PostPosted: Mon Sep 21, 2009 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

Τέλειο το τελευταίο Σ/Κ για την Πάτρα, πολύ θέαμα, πολύς κόσμος και όλα κύλησαν ομαλά. Τα μικροπροβλήματα δεν εμπόδισαν καθόλου και ήταν δικαιολογημένα για πρώτη φορά. Πιστεύω ότι για όλους ήταν κάτι το ξεχωριστό.
Να ευχηθούμε και του χρόνου! και επίσης να ευχηθούμε και άλλες εκδηλώσεις για την Πάτρα!
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Sep 22, 2009 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

bravo πάτρα! Very Happy

το μουσείο πως πάει? έχει κίνηση? τελειωσε?

με τι σελίδα internet τι θα κάνουν?
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Sep 23, 2009 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Από μένα το P.I.C.K.
http://s69.photobucket.com/albums/i68/PAVEL_13/PICK/?albumview=slideshow
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Sep 23, 2009 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

PAVEL_13 πλουσιοτατο φωτορεπορταζ. Χορταστικο. Μεχρι και ιπταμενα καρτ εχεις συλλαβει. Παντως τα αυτοκινητα τυπου formula κατι υποδηλωνουν...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Sep 23, 2009 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Pavel έχεις ταλέντο (και καλή SLR)...
Τόσα videakia από το ίδιο γεγονός κανένα τόσο ζωντανό όσο οι καθαρέσ φώτο σου... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 2:12 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Ήταν πολύ εντυπωσιακό το θέαμα! Άντε και με φόρμουλα 1 οι επόμενες που θα ποστάρω! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Φόρμουλα 1-πίστα αλα Μονακό μπορεί να διεξαχθεί μόνο στη Ναύπακτο. Λιμανάκι,κάστρο από πάνω, μεγάλος δρόμος στην παραλία Ψανής-ευθεία και αντίστοιχη ευθεία η από πάνω κεντρική οδός, στενοί δρόμοι, ξενοδοχεία που απαιτούνται σε όλο το μήκος της διαδρομής, είτε παραλιακά είτε στον πάνω δρόμο, κοντά και η Πάτρα με υποδομές-ξενοδοχεία, καζίνο στο Ρίο, αεροδρόμια είτε στον Άραξο είτε του Αγρινίου ( αφού θα έχει κατασκευαστείκαι η Ιόνια ) που παραμένει καθηλωμένο.
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κατασκευάσουμε μια πιστα εξ'αρχής ενώ μπορούμε άνετα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Μονακό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Εντάξει εδώ είναι που λέμε τι Κοζάνη τι Λωζάνη... Razz Δε νομίζω ότι είναι πιθανόν να υπάρξει άλλο circuit αλά Μονακό στη F1...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω ποια ψυχή έχει καταφέρει να κάνει πολλούς Έλληνες να υποτιμούν είτε τον εαυτό τους είτε τα ίδια τους τα μέρη, αλλά αυτό πρέπει να σταματήσει. Η ευρυτανία έχει τρομερή ομορφιά, η ελληνική ελβετία λένε. Το ίδιο μπορούν να πουν για τη Ναύπακτο,αλά Μονακό.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι κάθε μέρος έχει τη μοναδικότητά του με τα συν και τα πλην. Απλά στην Ελλάδα είμαστε λίγο έως πολύ χύμα να το πω, ανοργάνωτοι, ακατάστατοι, όπως θέλετε πείτε το. Χωρίς πρόγραμμα ίσως.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos wrote:
Εντάξει εδώ είναι που λέμε τι Κοζάνη τι Λωζάνη... Razz Δε νομίζω ότι είναι πιθανόν να υπάρξει άλλο circuit αλά Μονακό στη F1...

Για την ακριβεια υπαρχουν αλλα 3: η Βαλενθια, η Σινγκαπουρη (ειναι και νυχτερινος ο αγωνας) και το νεο φετος Αμπου Νταμπι. Η Σινγκαπουρη εγινε πρωτη φορα περσι, ενω ο φετινος αγωνας ειναι αυτο το ΣΚ. Οσοι πιστοι στον Αντ1.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Παντως τα αυτοκινητα τυπου formula κατι υποδηλωνουν...

Αν καταλαβα καλα τι εννοεις δεν υποδηλωνουν αυτο γιατι ο αγωνας θα παραμεινει για καρτ. Αγωνες με μονοθεσια απαιτουν πολυ μεγαλυτερες υποδομες και εκθετικα μεγαλυτερο κοστος το οποιο προς το παρον εμπορικα δεν προκειται να βγει αρα θα απαιτουσε μεγαλη επιχορηγηση απο την τοπικη αυτοδιοικηση. Θα ηταν κριμα λοιπον απο το θετικο κλιμα που δημιουργησε η φετινη διοργανωση να περασουμε σε μια αντιδικια με αντικειμενο αν οφελει ή δεν οφελει το εξοδο. Προς το παρον υπαρχει θετικο προσημο και σιγουρα του χρονου αν βελτιωθει εκει που χρειαζεται ο αγωνας τα οφελη θα ειναι για ολους ακομη πιο μεγαλα. Φυσικα το επομενο βημα - αν οι οργανωτες αισθανονται ετοιμοι - ειναι να μετραει σε καποιο πρωτθλημα ή να γινει πραγματικα διεθνης. Αλλα χρειαζεται υπομονη και πορεια βημα - βημα.

Επισης, μερικα απο τα φορμουλακια που ειδατε τα οδηγουσαν πιτσιρικαδες που εκπροσωπησαν την χωρα μας σε αγωνες του εξωτερικου, το λευκο (Formula BMW) ο Γιωργος Κατσινης και το μπλε ο Στεφανος Καμιτσακης (βεβαια αυτο δεν ηταν το κανονικο αυτοκινητο του Στεφανου, η Formula 3 του δεν ηταν διαθεσιμη).
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κατασκευάσουμε μια πιστα εξ'αρχής ενώ μπορούμε άνετα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Μονακό.

Μια προσωρινη πιστα δειχνει να ειναι πιο φτηνη λυση, ομως στην πραγματικοτητα δεν ειναι ακριβως ετσι γιατι η προσωρινη πιστα απαιτει:
- μεγαλο αρχικο κοστος για να αγοραστει ο απαραιτητος εξοπλισμος (μπαριερες κτλ)
- ετησιο κοστος για να φυλαχθει αυτος ο εξοπλισμος (και πιστεψτε με, θελει αρκετο χωρο)
- ετησιο κοστος για τη διατηρηση του ταπητα σε αγωνιστικες προδιαγραφες μετα απο 12 μηνες δημοσιας χρησης
- ετησιο κοστος για να στηθει/ξεστηθει η πιστα στο συνολο της (οχι μονο μπαριερες αλλα πχ κερκιδες που προφανως ειναι επισης προσωρινες)
- ετησιο (και μαλιστα πολυ μεγαλο) κοστος οριοθετησης των σημειων περα απο τα οποια ο θεατης χρειαζεται εισητηριο

Πρακτικα υπολογιζεται οτι η μονιμη πιστα κανει σε επιπεδου καθαρα κοστους break even σε περιπου μια 5ετια σε σχεση με μια προσωρινη και το κυριοτερο η μονιμη ειναι διαθεσιμη να παραγει εισοδημα απο δοκιμες, events, παρουσιασεις και αλλους αγωνες 300 ημερες το χρονο.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Next
Page 32 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr