View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 1:48 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια, sorry τωρα, αλλα ελεος. Αντι να μας ενοχλει που ο κομβος θα γινει τελικα ισοπεδος -αντι του ανισοπεδου που ειχε προβλεφθει- μας ενοχλει το αν θα μπουν φαναρια ή οχι?
Δικαιολογειται περιφερειακος μεγαλης πολης να μην εχει τα στοιχειωδη χαρακτηριστικα αυτοκινητοδρομου?
Για να θιξω και τον Βολο τωρα. Πως γινεται η εκτη κατα σειρα μεγαλυτερη πολη της Ελλαδας με πληθυσμο 130.000 κατοικους (μαζι με τον δημο Νεας Ιωνιας) να μην συνδεεται με αυτοκινητοδρομο? Και να κατασκευαζουν εναν περιφερειακο πολης, με φαναρια και σηραγγα 600 μετρων με μια λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση? Και μην μου πειτε οτι ο Βολος εξυπηρετειται απο τον ΠΑΘΕ, γιατι και η Χαλκιδα την ιδια αποσταση απεχει απο τον αυτοκινητοδρομο και της φτιαξανε δρομο. Καλα οι πολιτες και οι κατοικοι του Βολου δεν αντιδρανε? (Θιγω το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα. Υπαρχουν και αλλα πολλα τετοια παραδειγματα).
Ενημερωτικα υπαρχουν και στο εξωτερικο κυκλικοι κομβοι, roundabout, με φαναρια και κυριως στην Ιρλανδια, που αυτη και η Αγγλια σε καθε διασταυρωση εχουν κυκλικο κομβο. |
|
Back to top |
|
|
vshadow New Member
Joined: 12 Apr 2005 Posts: 25 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 1:48 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Να προσθέσω κάτι σχετικά τις επεκτάσεις της Α.Ο. όπως προβλεποταν στα αρχικά σχέδια προ 2004-5. Για αυτό που θα πω δεν είμαι και τελείως σίγουρος καθώς δεν βρίσκω τον χάρτη των τότε σχεδίων.
Ο δρόμος μετά τη σήραγγα Υμηττού(που τότε θα ξεκίναγε από την Αργυρούπολη) δεν θα έπεφτε στον κόμβο του Αεροδρομίου επειδή στην ευθεία αυτή είναι το Κορωπί και υπάρχουν και μία σειρά από άλλους οδικούς άξονες (Βάρης - Κορωπίου, Λ.Λαυρίου) που συγκλίνουν εκεί. Αλλά θα περναγε πάνω από το Κορωπί προς το Βουνό και θα έτεμνε την Α.Ο. ανάμεσα στον κόμβο Αεροδρομίου και τον κόμβο Παιανίας. Για αυτό ακριβώς το λόγο υπάρχει και ένα κενό στην αρίθμηση της Α.Ο που λίγοι το έχουν προσέξει ενώ υπάρχει μπροστά στα μάτια τους. Ο Κόμβος της Παιανίας έχει τον αριθμό 18 στις πινακίδες και ο επόμενος κόμβος στο αεροδρόμιο-Κορωπί τον αριθμό 20!!! Το 19 έχει κρατηθεί για μελλοντική χρήση. (το ίδιο έχει γίνει και με τον κόμβο 3 μετά τον Ασπρόπυργο) |
Όπως επίσης είχε κρατηθεί και το Υ5 μεταξύ Αγίας Παρασκευής και Γλυκών Νερών για μελλοντική χρήση ως "κόμβος ανατολικής περιφερειακής Υμηττού"!!!
Πάντως όντως, η αρχική σήραγγα Υμηττού ήταν να γίνει στα όρια Αργυρούπολης και Ελληνικού που είναι και το χαμηλότερο σημείο του βουνού και θα χρειαζόταν πολύ σκάψιμο. Γιατί θα σκάψουν στη Σακέτα δε το έχω καταλάβει ακόμα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 2:24 pm Post subject: |
|
|
Α φιλε rush ολα κι ολα.
Το προβλημα μου ειναι φτιαχει ο αυτοκινοτοδρομος του Μορεα μεχρι τον κομβο της Θουρίας. Από εκεί, εγώ θα πηγαίνω δεξιά για το χωριό μου. Αμα οι Καλαματιανοι βαρανε το κεφαλι τους σε τρια χρονια από σήμερα, ειλκρινα δεν μου καιγεται καρφι. Νισαφι πια με τα μυαλα τους.
Η σημερινή "Ελευθερία" 10/9/2009 http://www.eleftherianews.gr έχει φωτορεπορταζ απο τις χτεσινη ανατιναξη του συγκεκριμενου λόφου που σας ειχα δειξει προσφατα οτι εχει προχωρησει η απαλοτριωση. Μιλαμε οτι παει σφαίρα το έργο...
Εδώ ο λόφος πριν την ανατιναξη:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia1.jpg |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:37 am Post subject: |
|
|
Φιλοι, ξανα σημερα επιστρεφουμε στην "ελληνικη κορδιλιερα" ,οπου θα δουμε δρομους με εντονες ιδιαιτεροτητες. Τα οδικα εργα που κατασκευαστηκαν και κατασκευαζονται στην περιοχη ,μας φερνουν κοντα στις πιο δυσπροσιτες περιοχες της πατριδας μας. Δρομοι που ανεβαινουν σε πολυ μεγαλα υψομετρα και δρομοι που αιωρουνται πανω απο χαραδρες χιλιων και πλεον μετρων!!! Συγκεκριμενα ,καινουργιος δρομος θα μας οδηγησει στην ψηλοτερη διαβαση της Ελλαδας ,στα 1900μ. υψομετρο. Ο δρομος ειναι διαπεριφερειακος και ενωνει Θεσσαλια και Ηπειρο. Αφετηρια ειναι για αλλη μια φορα η περιοχη Ασπροποταμου (Ν. Τρικαλων).
Ξεκιναμε.
Θυμαστε τη γεφυρα του Αχελωου που ειχα ποσταρει τον Ιουνιο?
Οριστε που βρισκεται σημερα
Απο δω μεχρι την κορυφη του αυχενα που θα παμε, δηλ. στα συνορα με την Ηπειρο ειναι 8χλμ. Τα πρωτα 6 ειναι ετοιμα για ασφαλτοστρωση και τα 2 τελευταια εχουν ασφαλτοστρωθει. Δυστυχως ομως ,οπως συμβαινει παρα πολυ συχνα τον τελευταιο καιρο στην Ελλαδα και λιγο πριν ο δρομος τελειωσει, το εργο κολλησε καθως ο εργολαβος αντιμετωπιζει οικονομικα προβληματα.Ακουσα οτι ο νομαρχης τον παρακαλαει(!) να τελειωσει το εργο.Ειναι δυνατον να συμβαινει αυτο? Ηδη εχουν αρχισει εντονες βροχοπτωσεις στην περιοχη και με το δρομο στο 3αλφα, καταλαβαινετε τι σημαινει αυτο.Υπ'οψιν, απο την πλευρα της Ηπειρου ο δρομος ειναι ολος ασφαλτοστρωμενος.
Η αναβαση συνεχιζεται
Κοιταξτε τον δρομο πως ελισσεται
Φτασαμε .Διαβαση Μπαρου(παρακειμενη κορφη του Περιστεριου) στα 1900μ. υψομετρο. Η υψηλοτερη διαβαση στην Ελλαδα. Απο δω αντικριζουμε τα εξης :
Βορεια το Περιστερι
Κοιτωντας νοτια( στο βαθος πισω τα Τζουμερκα)
Ανατολικα ο δρομος προς Ματσουκι και η κορφη Πλασταρι(2150μ.)
Δυτικα ο δρομος προς Καλλαρυτες τον οποιο και θα ακολουθησουμε. Οι δυο αυτοι δρομοι χαμηλα συγκλινουν(στο καλλαρυτικο ρεμα),οποτε ακολουθωντας τον δρομο για Καλλαρυτες, θα γυρισουμε ξανα στον Μπαρο απο το δρομο του Ματσουκιου. Η διαδρομη αυτη ειναι 40χλμ.
Πλησιαζουμε τους Καλλαρυτες
Εδω μια σταση για να δουμε και το φημισμενο Συρρακο(το χωριο του Prevezanou)
Tα δυο χωρια ενω ειναι τοσο κοντα το ενα απ'το αλλο τα χωριζει βαθια χαραδρα με αποτελεσμα οδικως να θελεις 45 λεπτα να πας απ'το ενα στο αλλο. Ας μας πει ο φιλος Prevezanos αν εχει συζητηθει ποτε η κατασκευη γεφυρας.
Καταβασης συνεχεια απο τους Καλλαρυτες και να ο δρομος πως ερχεται.Φαινεται το μικρο τουνελ που θα συναντησουμε
Η πρωτη γεφυρα Μπελεϋ,στον Καλλαρυτικο, που συνανταμε (25 τονων). Τι ειναι αυτο το καρουλι απο κατω? Για συντηρηση?
Το μικρο τουνελ
Μετα το τουνελ ,αν αφησουμε τα ματια μας απο το δρομο και τα σηκωσουμε προς τον ουρανο αντικριζουμε ενα υπεροχο αλλα και αποκοσμο θεαμα. Εμπειρια ζωης. Ιερα Μονη Κηπινας.
Μια εικονα του που βρισκομαστε
Τωρα αρχιζουμε ξανα αναβαση προς Ματσουκι. Απεναντι ο δρομος των Καλλαρυτων
Πλησιαζοντας το Ματσουκι και τις φοβερες χαραδρες του περνας δυο κολλητες γεφυρες για να το προσεγγισεις. Εδω η μικρη η τσιμεντενια
Και εδω η μεγαλη, η μπελεϋ(45 τονων).
Εδω πανω στην μπελεϋ και απο κατω η αβυσσος
Ναι, βγαινει απ'τον βραχο
Εδω το Ματσουκι, με κεντρικο δρομο τρομερα επικλινη. Λες το αμαξι δεν θα ανεβει αλλα θα αναποδογυρισει. Αληθεια ,δρομο με ποσες μοιρες κλιση μπορει να ανεβει αυτοκινητο? Ξερουμε τις πινακιδες με το 10% και ανω.
Αφηνοντας το Ματσουκι και ανεβαινοντας για τη διαβαση του Μπαρου.Απεναντι ο δρομος για Καλλαρυτες
Πλησιαζοντας τον Μπαρο και τελος διαδρομης
|
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:56 am Post subject: |
|
|
Πίνδος μας έστειλες κανονικά τώρα! Μύρισα έλατο, και άκουσα κλαρίνα! Είναι πολύ ωραία να συνδιάζονται φωτογραφικά οδικά έργα και τέτοιο περιβάλον. Τι να πούμε και εμείς οι κατωαυλακιώτες που είμαστε τελείως καμμένοι πια.
Ωραίος!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 11:19 am Post subject: |
|
|
Φιλε Πινδος εισαι αστερι. Φοβερες φωτογραφιες. Φευγω τωρα και παω στην γεφυρα με τριαξονικο να δω αν θα κρατησει...
Και ονειρα ή οραματα -οπως θελετε πειτε το- απο την Ανατολικη Μακεδονια.
http://www.philippi.in/?p=8487 |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:23 pm Post subject: |
|
|
Από το καλό στο καλύτερο τα φωτορεπορτάζ σου φίλε Pindos... Πολύ ζωντανές οι φωτογραφίες! Έυγε |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 6:46 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς οδηγηθήκαμε με μαθηματική ακρίβεια εκτός θέματος.
Όσο και να ήθελα να ταιριάξω αυτά τα 5 posts στην παρούσα θεματική ενότητα κατέστη αδύνατο.
Μεταφέρθηκαν εκεί που μετέφερα και τα άλλα δύο στη προηγούμενη σελίδα του παρόντος, δηλαδή στο "Ταξιδιωτικοί προορισμοί". |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 2:49 pm Post subject: ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι, Φίλε μου Engineer,
Πολύ καλά τα λές να γίνει ο δρόμος τυολάχιστον μέχρι τη Θουρία που στο κάτω κάτω είναι το σημείο αυτό που σε ενδιαφέρει. Και πολύ καλά κάνεις. Ακόμη και εγώ που στρίβω λίγα χιλιόμετρα μετά απο εσένα, είμαι μαζί σου. Εμένα -όπως έχω ξαναπεί σε αυτό το forum- με ενδιαφέρει να γίνει ο δρόμος μέχρι την Αλλαγή. Απο εκεί και πέρα καρφάκι δε μου καίγεται. Ας μείνει όπως είναι. Ξέρω πόση ώρα θα κάνω απο εκεί μέχρι το χωριό μου. Και πραγματικά μου αρέσει.
Απο τη στιγμή που κάποιοι "πολίτες" αυτής της "Ευρωπαικής" χώρας χαιρεκακούν και ζηλεύουν με την πρόοδο και την αναβάθμιση του τόπου τότε καλά να πάθουν. Και επειδή στο νομό Μεσσηνίας υπάρχουν αρκετοί απο αυτούς (μόνο στο χωριό μου αποτελούν το 80% του πληθυσμού) τότε ας λάβουν τα έργα και τις ευκολίες που τους αναλογούν. Ας κάνουν προσφυγές και ότι άλλο περνάει απο το χέρι τους έτσι ώστε ο νομός να μείνει με το οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 70 και του 80.
Αλλά θλίβομαι επειδή στις 30 Αυγούστου που επέστρεφα απο τις διακοπές μου έγινα μάρτυρας μιας παρ' ολίγον μετωπικής σύγκρουσης στο ανέβασμα των στροφών της Τσακώνας. Και θλίβομαι επειδή σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις βλέπεις την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα τέτοιων σημαντικών οδικών έργων στη χώρα μας. Και να φανταστείτε οτι η Μεσσηνία δεν είναι δα κανένας Μαλλιακός ή καμία Νέα!!!! Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών. Και ακόμη περισσότερο θλίβομαι γιατί το συγκεκριμένο γεγονός το είδαν και τα 2 παιδιά μου και απο τότε κάτι τα πιάνει μόλις μπαίνουν στο αυτοκίνητο.
Είμαι μαζί σας σε οποιαδήποτε κίνηση και εάν θέλετε να κάνετε για να πιέσουμε καταστάσεις. Οχι μόνο για τον δρόμο αυτό αλλά για όλους ους προβληματικούς δρόμου και τις αιώνιες περιπτώσεις σε όλη τη χώρα. Το είχα προτείνει μετά το Πάσχα και εγώ αλλά δεν υπήρξε ανταπόκριση πέραν ενός pm του φίλου Vas. Φτιαξτε ενα κείμενο, αναρτήστε το στο internet και απλά θα πάμε όλοι και θα βάλουμε την υπογραφή μας.
Σας Ευχαριστώ
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 6:11 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Εχει πεσει νεκρα και σιγη ιχθυος εδω και μερες για το αλλο μαγαζι της Εθνικης Οδου τον Αυτοκινητοδρομο Αιγαιου. Τι γινεται εκει ? Που βρισκονται οι σηραγγες των Τεμπων? Του Πλαταμωνα ? Σκαβουν κατω απο τον Αγ. Παντελεημονα? Οι βορειοελλαδιτες φιλοι μας δεν πηγαιναν για μπανιο να δουμε καμια φωτο? |
jollyroger wrote: | Επίσης θα συμφωνήσω με τον Pindos10, έχουμε και έναν καροτσόδρομο Αθηνων-Θεσσαλονίκης. Κανένα νέο απο κανέναν? |
Έφτασεεεεεεεε!!!!!!
Τις προάλλες ανεβαίνοντας Δράμα μου δόθηκε η ευκαιρία να βγάλω μερικές φωτογραφίες από τον ΠΑΘΕ.
Ζητώ συγνώμη για την όχι και τόσο καλή ποιότητα των φωτογραφιών, αλλά τις τράβηξα μέσα από λεωφορείο με το κινητό μου. Επίσης δεν έχω φωτογραφίες απ όλα τα τμήματα που γίνονται εργασίες λόγο της τέντας που είχε κατεβασμένη στο παρμπρίζ ο οδηγός σε μεγάλο μέρος της διαδρομής.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Δημιουργία ενός ταμείου διοδίων στην έξοδο Καπανδριτίου (ρεύμα προς Αθήνα).
Στην ευθεία της Θήβας έχει ολοκληρωθεί το ρεύμα προς Λαμίας ενώ το άλλο ολοκληρώνεται εντός ολίγων ημερών. Εντύπωση προκαλεί το πολύ ψηλό στηθαίο jersey που έχει κατασκευαστεί στο τμήμα αυτό. Επίσης παρατήρησα πως η ΛΕΑ είναι μειωμένου πλάτους από το συνηθισμένο.
Γίνεται ανακατασκευή των κόμβων Αυλώνας, Οινοφύτων και Θήβας με ταυτόχρονη τοποθέτηση διοδίων στην ρεύμα εξόδου (και όχι εισόδου) του αυτοκινητόδρομου.
Φτάνοντας στην Υλίκη βλέπουμε τις έντονες εργασίες βελτίωσης της χάραξης του δρόμου.
Μάλιστα, από ένα σημείο και μετά η κίνηση διεξάγεται μόνο από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας (αυτό προς Λαμία), ενώ το άλλο έχει καταλειφθεί από εργοταξιακά μηχανήματα.
http://www.imageshack.gr/files/yzdfm6nuv8xn53lwaows.jpg
http://www.imageshack.gr/files/kmuvlumzjg61k5osbk9n.jpg
http://www.imageshack.gr/files/l99hyxc09ofqn2t0ubuh.jpg
Από το πέρας των εργασιών βελτίωσης στην Υλίκη και μέχρι τα Διόδια Τραγάνας η Νέα Οδός ΠΑΘΕ Α.Ε. έχει αντικαταστήσει σχεδόν σε όλο το μήκος το jersey με καινούριο. Φυσικά η αντικατάσταση έχει γίνει πάνω στο παλιό και όχι με γκρέμισμα του παλιού.
Στα μέσα του τμήματος αυτού γίνονται στο ρεύμα προς Λαμία εργασίες ασφαλτόστρωσης.
Επίσης παρατήρησα σε αρκετά σημεία σε όλο το μήκος για το οποίο έχει αρμοδιότητα η Νέα Οδός ΠΑΘΕ Α.Ε., έχουν τοποθετηθεί ειδικές βάσεις/πάσσαλοι μάλλον για τοποθέτηση τηλεφώνων sos:
http://www.imageshack.gr/files/5iie6akkf1n1t6gdooe3.jpg
Το ΣΕΑ στον Ευαγγελισμό έχει ανοίξει τις πύλες του για τα διψασμένα ρεζερβουάρ.
Ελπίζω σύντομα να έχουν ολοκληρωθεί και οι χώροι εστίασης.
http://www.imageshack.gr/files/r6cwaiwf93s1nkd9hxk3.jpg
http://www.imageshack.gr/files/gxvjml6jqelu5qjq9jue.jpg
Λίγο πιο πάνω στο σημείο όπου τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος και αρχίζουμε σιγά-σιγά να οδεύουμε προς τη κοιλάδα των Τεμπών φαίνεται το μεγάλο επίχωμα όπου θα συνεχίζει ο αυτοκινητόδρομος.
http://www.imageshack.gr/files/jbslyra6qb0rrgvnc2f0.jpg
http://www.imageshack.gr/files/gs0tv2dolhoqd7r5v3pr.jpg
Το εν λόγω επίχωμα σταματάει ακριβώς πριν τις γραμμές του τρένου, όπου θα κατασκευαστεί η άνω διάβαση του αυτοκινητόδρομου.
Φωτογραφίες από τα στόμια των σηράγγων δεν έχω, διότι δεν είναι εύκολα εμφανή από τον δρόμο.
Ο υπάρχον δρόμος μέσα στη κοιλάδα έχει βελτιωθεί κατά κάποιο τρόπο με αλλαγή της ασφάλτου, δημιουργία στις άκρες του αυλακιών απορροής όμβριων υδάτων, νέα οριζόντια και κάθετη σήμανση, βελτίωση των φωτιστικών σωμάτων καθώς και τοποθέτηση προκατασκευασμένων στηθαίων jersey με συρματόπλεγμα στη άκρη του δρόμου, μάλλον για περιπτώσεις μικρών κατολισθήσεων:
http://www.imageshack.gr/files/uk898vh1o0gsqks10dy6.jpg
Στο τέλος του τμήματος της κοιλάδας των Τεμπών συναντάμε και τα νέο-παραδοτέα διόδια Πυργετού, στα οποία για να μην ξεχνιόμαστε διπλασιάστηκε το αντίτιμο.
Αυτά είναι... είμαστε πολύ μπροστά ως χώρα!!!!
http://www.imageshack.gr/files/rvxfj8oqedbnhxc6bgfo.jpg
http://www.imageshack.gr/files/1kw99z65r49wcvq383yy.jpg
http://www.imageshack.gr/files/uz5kdixvmr7zidka2ier.jpg
http://www.imageshack.gr/files/1fhn6iaxdowdg8zrn131.jpg
Αυτό που μου άρεσε ήταν οι μεγάλες φωτεινές ενδείξεις πάνω από κάθε λωρίδα εξυπηρέτησης των διοδίων.
Μπαίνοντας στο μικρό τμήμα αυτοκινητόδρομου που ενώνει τα Τέμπη με τον Πλαταμώνα, ακριβώς μετά τα διόδια:
http://www.imageshack.gr/files/kypxzc6rwcup0fy3rtvd.jpg
Επίσης σημαντικές παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας έχουν γίνει και στο τμήμα του Πλαταμώνα όπου έχουν αντικατασταθεί ασφαλτοτάπητας, σήμανση, έχουν κλείσει μερικές επικίνδυνες μικρές διασταυρώσεις και έχει γίνει και εδώ τοποθέτηση στηθαίων jersey σε σημεία με κίνδυνο κατολίσθησης βράχων:
http://www.imageshack.gr/files/so522m1mj88go7jiuhyj.jpg
http://www.imageshack.gr/files/xri8fur2zazj0xhgj19r.jpg
http://www.imageshack.gr/files/i9jkniqhspqvyufjodrg.jpg (κατεύθυνση Κατερίνη-Αθήνα)
Σήραγγα Πλαταμώνα. Βόριο στόμιο:
http://www.imageshack.gr/files/vkk8aew8xgcbly94bct2.jpg
Διόδια Λεπτοκαρυάς. Και εδώ έχουμε τις νέες μεγάλες φωτεινές ενδείξεις:
http://www.imageshack.gr/files/to1c29rbyylwloz8y8kz.jpg
Τέλος στο τμήμα μετά τη σήραγγα Κατερίνης και μέχρι λίγο πιο κάτω από τον Α/Κ Κλειδιού εκτελούνται εργασίες ασφαλτόστρωσης στον κλάδο Θεσσαλονίκη-Κατερίνη:
http://www.imageshack.gr/files/df3j5wt66pchff2omfrw.jpg
http://www.imageshack.gr/files/yc33dn3rnn1y2lesmgr8.jpg
http://www.imageshack.gr/files/6towl7ps0feo0xmwo3sr.jpg
*******************************************************************
jollyroger wrote: | Σταύρο, οι μπουλτόζες στην Μακρυνάρα δουλεύουν πολύ καλά! Απο περιφερειακό Σπάρτης κανένα νέο? Απο παράκαμψη Βουτιάνων? |
Η παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων βαίνει προς ολοκλήρωση.
Έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι κόμβοι σύνδεσης με την υπάρχουσα Ε.Ο. και έχει τοποθετηθεί ο φωτισμός.
Η ασφαλτόστρωση (στρώση κυκλοφορίας) νομίζω πως κοντεύει να ολοκληρωθεί και αυτή εκτός ενός cut&cover που λογικά πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πλέον και ενός ημιστέγαστρου.
Μένει η οριζόντια και κάθετη σήμανση.
Σύντομα θα έχουμε εγκαίνια καθώς και φωτορεπορτάζ!
Στη παράκαμψη Σπάρτης περιμένουμε δημοπράτηση. Νομίζω πως θα γίνει εντός Οκτωβρίου-Νοεμβρίου.
Στη Μακρυνάρα έχω να περάσω από 17 Αυγούστου.
Δεν είδα κάποια κινητικότητα είναι η αλήθεια...
*******************************************************************
Draminos wrote: | Μπράβο rush, μόλις 4 εβδομάδες έχει που έκανα την διαδρομή και ήταν υπό κατασκευή και τώρα μας παρουσιάζεις φωτογραφίες οδηγώντας απάνω τις.
δυστυχώς αλλα Νούμερο δεν μπήκε ακόμα στις Πινακίδες για να έχουμε επίσημη Ονομασία.
Ωραία δουλειά Rush αλλα και ωραία δουλειά από την κατασκευαστική, συνεπής και σύντομη.
Να μην παραπονιέμαι ότι αργούν τα Έργα !!!! |
Η επίσημη αρίθμηση είναι A11. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 8:23 pm Post subject: |
|
|
Ωραιος Stavros86. Οι φωτογραφιες μου φαινονται πολυ καλες και καθαρες αν και δεν βρισκοσουν και στο καλυτερο μερος για φωτογραφηση. Βλεπω εκανες κονε με τον οδηγο για να μπορεις να φωτογραφησεις. Θελω να παρατηρησω τα εξης: αυτο το τσιμεντενιο jersey που εχει τοποθετηθει στην ακρη, σε τμηματα των Τεμπων και του Πλαταμωνα και ειναι για την προστασια του δρομου απο κατολισθησεις, οπως αναφερει ο Stavros86, μου δινει εντονα την αισθηση του εγκλωβισμου, καθως ο δρομος ειναι διπλης κατευθυνσης και αν συμβει κατι και θελεις να τραβηξεις το αμαξι δεξια, χαθηκες. Η δευτερη παρατηρηση εχει να κανει με το ΣΕΑ και οπως βλεπω η βενζινη ειναι ... παμφθηνη. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 10:12 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλο το φωτορεπορταζ φιλε pindos υπεροχα μερη που εχω να επισκεφθω πανω απο δεκα χρονια και μου εχουν μεινει ανεξιτηλα!!
οσο για τα εργα στον ΠΑΘΕ προχωρανε καλα οπως βλεπουμε!!καλα,τα διοδια του πυργετου ειναι επι του παλιου δρομου???εγω νομιζα οτι ειναι στο υπαρχον μικρο τμημα αυτοκινητοδρομου πριν το πλαταμωνα...στα διοδια λεπτοκαρυας διακρινω μια δεξια λωριδα διοδιων που εχει μια ενδειξη που μοιαζει με e-pass..λειτουργει καινουριο ηλεκτρονικο συστημα στον αυτοκινητοδρομο αιγαιου??? και θα θελα επισης να σε ρωτησω φιλε σταυρο αν στην ΝΕΑ ΟΔΟ στην θηβα τα διοδια ειναι αμφιπλευρα..ετοιμαζονται να λειτουργησουν ή κατασκευαζονται ακομη?τα πλευρικα διοδια στην εξοδο του κομβου προς θηβα και στους αλλους κομβους ειναι ετοιμα και λειτουργουν? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 10:52 pm Post subject: |
|
|
@ pindos10
Φίλε και χωρίς το jersey δεν μπορούσες να κάνεις πιο δεξιά... Το έχουν τοποθετήσει ακριβώς μπροστά (εφάπτεται) στο βράχο.
Μάλιστα σε μερικά σημεία έχουν ξύσει το βράχο ώστε να χωρέσει.
Όσο για τον οδηγό, αναγκάστηκα σε κάποια φάση να του πω να την σηκώσει. Δεν τη πάλευα άλλο. Ήθελα να βλέπω μπροστά, αλλά και να μπορώ να βγάλω καμιά φωτο για την παρέα μας.
-----------------------------------------------------------------------------
@gouperman
Πάλι καλά που μου το θύμησες φιλέ. Ξέχασα να αναφέρω τα διόδια Θήβας (μετά τον ομώνυμο κόμβο λίγο πριν τις στροφές της Υλίκης).
Έχουν ακόμη δουλεία. Αυτή τη στιγμή έχει κατασκευαστεί μόνο το στέγαστρο. Μένουν ακόμη πολλά... γκισέ, τσιμεντένιο δάπεδο, ηλεκτρομηχανολογικά κλπ.
Οι σταθμοί διοδίων των εξόδων είναι (φαινομενικά) έτοιμοι.
Οι ράμπες εξόδου-εισόδου δεν είναι έτοιμες. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 11:07 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Stavros86 είσαι ωραίος και με έχεις εξυπηρέτηση πολλές φορες (A11).
Τα οδοστρώματα τα ξεκινήσανε τον Ιούνιο και ακόμα συνεχίζουν, φαίνεται αλλάζουν όλη την άσφαλτο στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη.
Και ένα ευχάριστο Pindos10 για τα ρεπορτάζ και σε όλους που συνεχεια μας ενημερώνουν. |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 11:18 pm Post subject: |
|
|
να τονισω δυο πραγματα.
ο αυτοκινητοδρομος αιγαιου εβαλε το ηλεκτρονικο συστημα διοδιων και το ονομασε eway
επειδη πολλοι φιλοι το λενε στην ευθεια της θηβας το στηθαιο ειναι πολυ ψηλο επειδη λογο της κλησης του εδαφους το βραδυ σε στραβοναν τα φωτα του αντιθετου ρευματους για αυτο το καναν ετσι.
και κατι αλλο.αν μπειτε στο http://www.aegeanmotorway.gr/ εχει ανακοινωση οτι αλλαζετε η ασφαλτος απο κατερινη μεχρι κλειδι και στα δυο ρευματα και οι εργασιες θα διαρκεσουν μεχρι τελος του 2009. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 11:39 pm Post subject: |
|
|
Αχχ ένα ένα τα θυμάμαι...
Θέλω να προσθέσω πως εκτός των έργων έτυχα πάνω σε δύο ανεκδιήγητες φάσεις.
Πρώτον, καθώς κατέβαινα από Δράμα προς Θεσσαλονίκη, στο ύψος του αυχένα Δερβενακίου λίγο πριν τον κόμβο 4 (Τιταν) και επί της ΛΕΑ εκινήτω τρακτέρ. Ναι καλά διαβάσατε, τρακτέρ!
Επίσης στο ύψος του ΑΚ Κλειδιού ένας καραγκιόζης έκανε όπισθεν επί της ΛΕΑ διότι έχασε την έξοδο (μάλλον).
Ρε έλληνα ήμαρτον πια!
-------------------------------------------------------------------------------
Dramine πριν αρκετό καιρό είχα κάνει ένα ποστ με όλες τις αριθμήσεις.
Ορίστε και πάλι:
Stavros86 wrote: | Πριν λίγο καιρό κάποιος φίλος (δεν θυμαμαι ποιος... ) είχε ανεβάσεις χάρτη από ένα τεύχος ΦΕΚ με θέμα "Κωδικοποίηση και αρίθμηση του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου".
Σύμφωνα με ό,τι μπόρεσα να διακρίνω από το χάρτη και με αρκετό ψάξιμο, η αρίθμηση έχει ως εξής:
Α1. Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Κατερίνη - Εύζωνοι
Α2. Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Γρεβενά - Κοζάνη - Βέροια - Θεσσαλονίκη - Καβαλά - Ξανθή - Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη - Κήποι
Α3. Παναγία - Τρίκαλα - Καρδίτσα - Λάμια - ¶μφισσα - Αντίρριο
Α4. Τρίκαλα - Λάρισα
Α5. Ρίο - Αντίρριο - Μεσολόγγι - ¶ρτα - Ιωάννινα - Κακαβιά
Α6. Ελευσίνα - Σταυρός - Κορωπί
Α7. Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα
Α8. Σκαραμαγκάς - Κόρινθος - Πάτρα
Α9. Πάτρα - Πύργος - Τσάκωνα
Α11. Σχηματάρι - Χαλκίδα
Α12. Βελεστίνο - Βόλος
Α13. Ελευσίνα - Θήβα
Α14. Καρπενήσι - Αγρίνιο - Αγγελόκαστρο
Α21. Αρδάνιο - Ορεστιάδα - Ορμένιο
Α22. Σέρρες - Καβάλα
Α23. Κομοτηνή - Νυμφαία
Α25. Μουδανιά - Θεσσαλονίκη (Ανατολική Περιφερειακή) - Λαγκαδάς - Προμαχώνας
Α27. Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη
Α29. Σιάτιστα - Καστόρια - Ιεροπηγή
Α52. Αμβρακιά - ¶κτιο - Πρέβεζα
Α61. Κορωπί - Μαρκόπουλο - Λαύριο
Α62. Κορωπί - Αερολιμένας Αθηνών
Α63. ¶λιμος - Βύρωνας - Παιανία
Α64. Βύρωνας - Σταυρός - Παλλήνη - Ραφήνα (Περιφερειακή Υμηττού)
Α65. ¶νω Λιόσια - Σκαραμαγκάς (Περιφερειακή Αιγάλεω)
Α71. Λευκτρο - Σπαρτή
Α72. Νεστανη - Βυτίνα - Αρχαία Ολυμπία - Πύργος
Α90. Καστέλι Κίσσαμου - Χανιά - Ρέθυμνο - Ηράκλειο - ¶γιος Νικόλαος - Σητεία (Βόρειος Οδικός ¶ξονας Κρήτης)
Α97. Ηράκλειο - ¶γιοι Δέκα
Α98. ¶γιοι Δέκα - Ιεράπετρα - Παχεια ¶μμος (Νότιος Οδικός ¶ξονας Κρήτης)
Α111. Γλαύκος - Κρύα Ιτεών
Α121. Δυτική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης
Α122. Καλοχώρι - Θεσσαλονίκης
Α123. Φοίνικας - Καλαμαριά
Α141. Νίκαια - Λάρισα
Α642. Χαλάνδρι - Σταυρός
Ο κατάλογος που παραθέτω είναι με κάθε επιφύλαξη! |
|
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 12:37 pm Post subject: |
|
|
Στη σημερινή ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ υπάρχει ένθετο για την Εγνατία. Καλό είναι. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 1:38 pm Post subject: |
|
|
Όμηρος νομικών εμποδίων ο αυτοκινητόδρομος ¶κτιο-Αμβρακία
Δυστυχώς η κατασκευή του οδικού άξονα ¶κτιο – Αμβρακία στη Δυτική Ελλάδα βρίσκει και νέα εμπόδια.
Αυτή τη φορά, το Ανώτατο Δικαστήριο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αρμόδιο για τον έλεγχο των συμβάσεων μεγάλης οικονομικής αξίας, έκρινε άκυρο το διαγωνισμό για την επιλογή της αναδόχου κοινοπραξίας, με αιτιολογία ότι δεν τηρήθηκε το απαιτούμενο χρονικό περιθώριο ανάμεσα στις διαδοχικές δημοπρατήσεις του έργου, ύψους 338,2 εκατ. ευρώ. , όπως διαβάζουμε στο capital.gr
Πριν μερικούς μήνες, είχε ακυρωθεί ο διαγωνισμός του έργου δις, εξαιτίας αντίστοιχων στάσεων εργασίας των μηχανικών του Δημοσίου.
Στον τελευταίο διαγωνισμό του έργου, τον περασμένο Ιούνιο η Μηχανική αναδείχθηκε σε μειοδότρια μιας από τις τέσσερις εργολαβίες του έργου, ενώ η ΑΕΓΕΚ και εταιρείες συμφερόντων του ομίλου Μαρούλη μειοδότησαν στις υπόλοιπες τρεις εργολαβίες του έργου. Μια από αυτές αφορά την σύνδεση του Ακτίου με τον Δυτικό Αξονα Βορρά-Νότου με προϋπολογισμό 120 εκατ. ευρώ.
Με φόντο τις αλληλοκατηγορίες τοπικής αυτοδιοίκησης-ΥΠΕΧΩΔΕ, άλλο ένα έργο δείχνει στο τόπο μας να μην προχωράει. Για ποιό λόγο άραγε η Αιτωλοακαρνανία θα αργήσει κατά πολύ να συνδεθεί ( αν συνδεθεί) με έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με τη Λευκάδα; Να τον αναζητήσουμε σε μικροπολιτικές σκοπιμότητες; Η ακόμα καλύτερα σε συμφέροντα εταιριών κτλ; Όποιο και αν είναι, στο κατώφλι των εθνικών εκλογών άλλο ένα έργο υποδομής για το τόπο μας βρίσκει ανυπέρβλητες δυσκολίες.. Και αυτό είναι το πιο ουσιαστικό.
Πηγή: http://agrinio-news.blogspot.com/2009/09/blog-post_12.html |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 1:44 pm Post subject: |
|
|
κατα τη γνωμη μου ο αυτοκινητοδρομος ακτιο- αμβρακια ειναι μια υπερβολη..για να ικανοποιηθουν οι μικρομεσαιοι εργολαβοι,μιας και εχουν μεινει πολυ λιγα μεγαλα οδικα εργα να κατασκευαστουν ως δημοσια( οι δρομοι εχουν παραχωρηθει στις κοινοπραξιες)..αρκει μια αναβαθμιση του δρομου ως 2+2 με βελτιωση χαραξης..ας διατεθουν τα κονδυλια για την οδικη ασφαλεια,μεσα μαζικης μεταφορας,περιβαλλον και ποιοτητα ζωης πχ προστασια δασων κτλ μιας και το ΥΠΕΧΩΔΕ το εχει γραμμενο το περιβαλλον.. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 2:35 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα, και το Λεύκτρο - Σπάρτη κάποτε αυτοκινητόδρομο το λέγαμε, μέχρι να μάθουμε πριν λίγο ότι είναι τελικά δρόμος υψηλών ταχυτήτων.
Οπότε μη δίνεις και πολύ βάση στο τι λέει ο Σουφλιάς, και μάλιστα μια βδομάδα πριν τις ευρωεκλογές.
Και να σου πω την αλήθεια δε θα διαφωνήσω και ιδιαίτερα. Αν δεν κάνω λάθος οι δρόμοι Υ.Τ σημαίνουν προδιαγραφές ταχυτήτων 90km/h και παράκαμψη οικισμών. Σαν να λέμε δλδ ότι το ημερολόγιο θα γυρίσει 40 χρόνια μπροστά. Δεν είναι και άσχημα που τώρα κινούμαστε με 50-55km/h |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 4:25 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | κατα τη γνωμη μου ο αυτοκινητοδρομος ακτιο- αμβρακια ειναι μια υπερβολη.. |
Παιδια, και πριν βιαστουν να τα βαλουν μαζι μου οι αδικημενοι απο αποψη υποδομων ,και δικαιολογημενα, Αιτωλοακαρνανες και μενα με ειχε ξενισει στο ακουσμα για κατασκευη αυτοκινητοδρομου Αμβρακιας-Ακτιο και το θεωρησα αμεσως too much. Καθε χρονο που παω Πρεβεζα η κινηση που συναντω απο Αμφιλοχια μεχρι Ακτιο ειναι πολυ περιορισμενη και δεν δικαιολογει την κατασκευη αυτοκινητοδρομου. Παρακαμψη πριν την Αμφιλοχια ,βελτιωση και διαπλατυνση του υπαρχοντος δρομου και παρακαμψη Βονιτσας ειναι νομιζω αρκετα. Και βεβαια δεν συζηταω εαν παραδιδετο το Αμβρακια-Ακτιο σαν αυτοκινητοδρομος και το Αντιριο-Αμφιλοχια παραμεινει ως εχει θα μιλαγαμε για σουρρεαλιστικες εικονες και πεταμενα λεφτα. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 4:39 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος Αμβρακία-¶κτιο συνδέει 3 τουριστικές περιοχές ( Λευκάδα-Πρέβεζα-Δυτική Αιτωλοακαρνανία ) και το αεροδρόμιο του Ακτίου . Έχει μεγάλη τουριστική κίνηση και είναι αδιανόητο να παραμείνει έτσι. Τώρα,όσον αφορά τη βελτίωση που λέτε, είναι αδύνατη, καθώς το ανάγλυφο όσοι έχετε περάσει από κει, θα έχετε παρατηρήσει ότι είναι ακατάλληλο για βελτιώσεις, εκτός ολίγων εξαιρέσεων. 50 χιλιόμετρα είναι , δεν είναι 200. 2+2 λωρίδες με στηθαίο και ανισόπεδους κόμβους είναι ότι πρέπει. Είναι λάθος να κατασκευάζουμε πλέον δρόμους με 1+1 λωρίδα σε σημεία με μεγάλη τουριστική κίνηση. Οι όποιοι νέοι δρόμοι πρέπει να καλύπτουν και τις ανάγκες του αύριο κι όχι μόνο των επόμενων 10 ετών.Πρέπει να κοιτάμε μακριά. Αυτή είναι η άποψή μου.
Όπως επίσης ότι δρόμος ανάλογων χαρακτηριστικών πρέπει να κατασκευαστεί κι από την άλλη πλευρά του αμβρακικού, ¶ρτα-Πρέβεζα. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
|
Σε ταχεία Οδός έχουμε Όριο Vmax 110km/h (Λάρισα-Τρίκαλα E.Ο.6, Καβαλα-Στρυμόνας E.Ο.2, Θεσσαλονίκη-Κιλκίς E.Ο.65.....)
Σε Εθνική Οδός Vmax 90km/h
επίσης μετατρέπονται στις υπάρχουσες ταχείες οδούς όλη η κόμβοι σε ανισόπεδους αν δεν είναι κιόλας (Καβαλα-Στρυμόνας, Λάρισα-Τρίκαλα.....) |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 5:08 pm Post subject: |
|
|
Agr-engineer ,εννοεις αυτο
και οχι αυτο?
|
|
Back to top |
|
|
|