View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 12:14 pm Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Φίλε Rush,
Μετά απο τον φίλο μας Engineer, και εσύ παίρνεις χίλια μπράβο για τις φοβερές φωτογραφίες απο την εξέλιξη των έργων στη σήραγγα Ραψωμμάτη.
Εγώ τουλάχιστον μέσα απο αυτό το φωτο - οδοιπορικό έμαθα οτι πέραν της κύριας σήραγγας υπάρχει και μικρή. Και άλλα πολλά που γίνονται εκεί.
Φίλε engineer, έτσι που είδες την εξέλιξη του έργου μέσω των φωτογραφιών και με βάση τις γνωσεις και την εμπειρία σου, προλαβαίνουν να το παραδώσουν (μέσω της προσωρινής πρόσβασης απο Αθήναιο) μέχρι το τέλος του έτους?? Μάλλον να αμφιβάλλουμε. Δεν ξέρω!!
Εγώ πάντως σε 15 μέρες που θα κατέβω κάτω για δουλειές, θα προσπαθήσω να προσεγγίσω απο το ίδιο σημείο που πέρασε ο rush. Εάν τα καταφέρω θα σας έχω νεότερα.
Συνεχίστε έτσι φίλοι.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 5:26 pm Post subject: |
|
|
Κοιτάξτε εδώ κατάσταση στην Εγνατία-σήραγγα Δρίσκου.
http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_738.html
Εντάξει,είμαστε και σε προεκλογική περίοδο και όλα ενοχλούν τους πάντες κατά το δοκούν. Παρ'όλα αυτά η εικόνα μοιάζει πολλή άσχημη. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 10:34 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Greekbiz wrote: | Στον χαρτη 2 εχει επισης κι ενα αλλο σχετικα ''ακυρο''... δειχνει γεφυρα στο σημειο Περαμα-Παλουκια. Ισχυει κατι τετοιο δεν εχω ακουσει τιποτα, η ιδεα υπαρχει πολλα χρονια τωρα αλλα επισημα δεν ακουσα πουθενα για ενα τετοιο project. |
μια και ανέφερες τη ζεύξη Σαλαμινας Περάματος, πιστεύω ότι αυτοκινητόδρομος Μεγάρων-Περάματος μέσω Σαλαμίνας (πράσινο στην εικονα) με κλαδο προς το Σκαραμαγκά (κόκκινο στην εικονα) θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμος και θα αποσυμφόριζε το υφιστάμενο τμήμα της εθνικής από Μέγαρα προς Αθήνα η οποία υποφέρει τα ΣΚ. Επίσης θα εξυπηρετούσε τα νότια προάστεια και το λιμάνι.
Δειτε την πρότασή μου. Ξέρει κανεις εάν ποτέ έχει προταθεί κάτι τέτοιο;
|
Βεβαίως και είχε προταθεί. Την περίοδο 90 - 91. Ήταν στα Μεγάλα Έργα Αττικής. Υπηρετούσα στο ΠΝ στο πρώτο πλοίο μπαίνοντας στον Ναύσταθμο και έβλεπα να κάνουν τις υποθαλάσσιες γεωτρήσεις.
Η χάραξη ξεκίναγε από τη Λ. Σχιστού κάπου στο σημερινο ΒΙΟΠΑ, κατηφόριζε μέσα από την περιοχή ΠΝ, περνούσε με υποθαλάσσια επικαθήμενη σήραγγα στη νησίδα Αγ. Γεώργιος (παλιές φυλακές ΠΝ), αναδυόταν και συνέχιζε με επίχωμα και μετά γέφυρα πάνω από την είσοδο του Ναύσταθμου στο βουνό πάνω από τα Παλούκια όπου θα γίνονταν και τα διόδια και κατέλεηγε στο τοπικό δίκτυο της Σαλαμίνας. Νομίζω ότι η ταχύτητα μελέτης δεν ήταν για αυτοκινητόδρομο αλλά για αστική ταχεία λεωφόρο γύρω στα 80. Η συνέχιση προς Μέγαρα θα ήταν απλή. Η λύση της σήραγγας υποθέτω ότι προτάθηκε για λόγους ασφάλειας του Ναυστάθμου (μια γέφυρα που καταρρεει, εύκολα φράζει το Ναύσταθμο).
Μελετητής ήταν το ίδιο γραφείο που σάρωνε τότε την αγορά και είχε πλασσάρει τη λύση επικαθήμενων σηράγγων και αλλού (Πρέβεζα, Μαλιακός ΠΑΘΕ+ΟΣΕ).
Έχω την εντύπωση ότι ξαναπροτάθηκε σήραγγα πρόσφατα για διέλευση μόνο τραμ, πεζών και δικύκλων. Πάντως μιλάμε για τρελλή κίνηση. Θυμάμαι ήδη πριν τόσα χρόνια οι παντόφλες πηγαινοέρχονταν τίγκα συνεχώς. Φαίνεται ότι υπάρχουν ισχυρά συμφέροντα κατά μιας σταθερής ζεύξης, πού άλλωστε "έφαγαν" και τα ταχύπλοα κεντρικού λιμένα Πειραιά - Σαλαμίνας. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 10:02 am Post subject: |
|
|
Για την Εγνατία οδό: Αμα δινεις στη κυκλοφορια εργα που δεν εχουν γινει σωστα, αυτα συμβαινουν. Το ειδαμε επι ΠΑΣΟΚ στη Τσακωνα, μαλλον θα το δουμε και επι ΝΔ στο Αραχθος Περιστερι.
Sxiza07: Υπομονή !!! Το φθηνόπωρο φαίνεται να εχει ξεκινησει επιθετικα, συνεπως με κακο καιρο τα χρονοδιαγραμματα πανε πισω (αμα θες να κανεις το εργο μια φορα και οχι δυο).
Για το δρομο Περαμα Παλουκια Σαλαμινα Παχη Μεγαρων. Υπάρχει ένα θέμα οσο αφορα την πρόσβαση σε αυτο το δρομο, αφου απο την πλευρα του Περαματος ο αστικος ιστος δεν σηκωνει καμια παρεμβαση τετοιου ειδους ενώ και η περιφερειακη Λεωφορος του ΟΛΠ που ξεκινα από τα φαναρια του Αγ. Διονυσιου στον Πειραια (εκει που φευγουν τα πλοια για την Κρητη) αν εξεραισει κανεις το νεο τμημα που παραδοθηκε προσφατα, το υποιλοιπο τμημα εχει πολυ κακα οδικα χαρακτηριστηκα και ειναι ακρως επικυνδυνο εαν δεν ξερεις τι θα συνατησεις (πλάτος 5.5 μετρα, απουσια ΛΕΑ, απαραδεκτες ακτινες καμπυλότητας, πάλι καλά που έχει τσιμεντένιο στηθαίο στη μέση). Κατα την εκτιμηση μου θα πρεπει πρωτα να κατασκευαστει ο νεος ανισοοπεδος κομβος Λ. Σχιστου για Δυτικη Περιφερειακη Αιγαλεω πάνω απο την Αθηνων Κορινθου στο Σκαραμαγκα και να διαπλατυνθει η Αθηνων Κορινθου απο τα φαναρια του Δαφνιου μεχρι το κομβο Παραδεισου στην Ελευσινα και μετα να δουμε για τετοια σχεδια. Ταυτοχρονα θα επρεπε, εαν εξαιρεσουμε τη Σήραγγα στον Υμητο και την Ανατολικη Περιφερειακη του Υμητου που κατεβαινει στα Νοτια Προαστια, τα οποία πρεπει να γινουν, να ξαναδουμε το υπολοιπο εργο της επέκτασης της Αττικης Οδου γιατι οπως το εχει σχεδιασει η τωρινη ηγεσια του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι πεταμένα λεφτα (για την ωρα). Καλυτερα να πεσουν λεφτα να γινουν τρεις καινουργιες γραμμες μετρο (αυτες που ειναι σε πολυ αρχικο σταδιο μελετης περα απο την U που θα δημοπρατηθει απο του χρονου).
Α θυμηθηκα και κατι αλλο που δειχνει ποσο ΜΑΛΑΚΕΣ ειμαστε οι ελληνες. Καποτε περι το 1996 -1998 κατασκευαστηκε ο ανισοπεδος κομβος μπροστα απο το ΣΕΦ και το σταθμό του ηλεκτρικου και φτιαχτηκε η νεα εισοδος στον Πειραια απο την Λ. Ποσειδωνος ευθεια και οχι μεσω της οδου Πειραιως. Το αρχικο σχεδιο και ετσι ειχε δημοπρατηθει το εργο, ελεγε οτι ο δρομος αυτος θα ανεβαινε 6 μετρα πανω απο τη σταθμη του εδαφους και θα παταγε επανω σε κολωνες παρακαμπτωντας τον Πειραια δημιουργωντας μια καινουργια Λεωφορο και θα εφτανε στο Αγ. Διονυσιο και θα συνδεοτανε με την περιφερειακη του ΟΛΠ. Τοτε λοιπον οι εμποροι και οι κατοικοι του Πειραια εδωσαν μεγαλο αγωνα για να μην κατασκευαστει ο συγκεκριμενος δρομος να μην χαθει η εμπορικη κινηση και να μην υποβαθμιστει η περιοχη (εχετε περασει απο το παζαρι που γινεται κάθε Κυριακη στο συγκεκριμενο μερος?) και εχουμε τη γνωστη καστασταση με τα φαναρια στη συμβολη Θηβών, Πειραιως κλπ. Τωρα μετα απο 10 και πλεον χρονια ο δημαρχος πιεζει το ΥΠΕΧΩΔΕ να ξαναβαλει την κατασκευη της Λεωφορου στα πλανα αφου πλεον αποδειχτηκε περιτρανα το μεγα λαθος της εποχης (και επειδη ο Φασουλας βγηκε με το ΠΑΣΟΚ, ο Σουφλιάς τον γραφει κανονικα....)
Last edited by Engineer on Tue Sep 08, 2009 11:10 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:31 pm Post subject: |
|
|
Νεοελληνικός πολιτισμός κάποιων...ελπίζω λίγων!!!
Τι μόδα και αυτή (για να μην πω τίποτα άλλο) να γραφουν με σπρέι και να κολλάνε αυτοκόλλητα πάνω στις πινακίδες της τροχαίας στους τοίχους και γέφυρες
http://www.express.gr/news/ellada/172667oz_20090526172667.php3
Υ.Γ. Μπράβο στους φίλους εδώ στο φόρουμ που μας ταξιδεύουν με τις φωτογραφίες τους... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 3:02 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στους "ταξιδιωτικούς προορισμούς" - Losada |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 3:15 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στους "ταξιδιωτικούς προορισμούς" - Losada |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 4:01 pm Post subject: |
|
|
Φιλε Engineer αν τα ΚΠΣ ειχαν αξιοποιηθει σωστα, με τοσα λεφτα θα μπορουσαν να ειχαν φτιαξει και μετρο στην Πατρα και δρομους στην Ευβοια. (Ασχετως αν χρειαζοταν)
Η περιμετρικη λιμενος (ΟΛΠ) ειναι οντως απαραδεκτη και πολυ επικινδυνη. Βασικα δεν ειναι ουτε λεωφορος, ουτε αυτοκινητοδρομος, ουτε οδος ταχειας κυκλοφοριας, ουτε ενα απλο στενο του Πειραια. Ειναι απροσδιοριστης μορφης, εκτος του τμηματος που αναφερεις.
Δεν θεωρω με τιποτα οτι οι νεοι αυτοκινητοδρομοι Αττικης εμποδιζουν την αναπτυξη μετρο απο οικονομικης αποψης.
Αν εξαιρεσουμε την σηραγγα Υμηττου που αναφερεις και την Ανατολικη Υμηττου, στον χαρτη των νεων αυτοκινητοδρομων μας μενει ουσιαστικα η προεκταση της Δυτικης Υμηττου (υψιστης σημασιας κατα την γνωμη μου -με καποιες αλλαγες ισως για την προστασια του ορους - και ο δρομος που οδηγει στην Ραφηνα ο οποιος αναμφισβητητα χρειαζεται.
Χρειαζεται μια παραλληλη αναπτυξη των υποδομων για να υπαρχει ισορροπια. Μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και επαγγελματα τα οποια δεν μπορουν να γινουν ουτε με προαστιακο,με μετρο,τραμ ή ποδηλατο.
Συμφωνω με την διαπλατυνση και βελτιωση της Αθηνων και τον κομβο στον Σκαραμαγκα. Επισης η εναερια λεωφορος στον Πειραια και συνδεση στον Αγ. Διονυσιο θα ηταν οντως ουσιαστικη λυση και ισως πιο σημαντικη απο καθε επεκταση της Αττικης Οδου, οπως και η βελτιωση της Λ. Ποσειδωνος και ο αξονας Ελευσινα - Θηβα.
Ακομα για την Σαλαμινα δεν καταλαβαινω πως γινεται να βαζουν πιο πανω το κερδος 100 ανθρωπων απο τις 40.000 που κατοικουν στο νησι.
Που ζουμε ρε παιδια? Δεν οργανωνουμε κανενα συλλογο ως μοχλο πιεσης στους απο πανω?
Αγγελε ευχαριστουμε για τις φωτος. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 6:26 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Δεν μας πας και μεχρι τα Τρικαλα. |
losada7 εννοουσα την παρουσιαση του οδικου δικτυου απο την Ευρωστινα μεχρι τα Τρικαλα Κορινθιας. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 6:30 pm Post subject: |
|
|
rush wrote: | και ο δρομος που οδηγει στην Ραφηνα ο οποιος αναμφισβητητα χρειαζεται. |
Καλά ο δρόμος για Ραφήνα είναι μεγάλη μούφα!! Δείτε τον χάρτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για τους νέους αυτοκινητόδρομους. Ο αυτοκινητόδρομος για Ραφήνα δεν θα φτάνει στην Ραφήνα αλλά 3km έξω από την Ραφήνα πάνω στην λεωφόρο Μαραθώνος πριν ακόμα και από το φανάρι της Μαραθώνος για Ραφήνα που γίνεται της πόπης. Δηλαδή κέρδος για τη μετάβαση στην ραφήνα ελάχιστο!!!
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί προβλέπουν να κατασκευάσουν νέο κλάδο από την Αττική Οδό για Ραφήνα μήκους 18,6km και δεν επεκτείνουν τον ήδη κατασκευασμένο αυτοκινητόδρομο (συνέχεια της περιφερειακής Υμηττού - παράκαμψη Παλλήνης) για 5km στην ίδια χάραξη με δημόσια κονδύλια ώστε να μην μπουν και διόδια όπως στον υπόλοιπο άξονα (από την Αττική Οδό μέχρι το τέλος του δρόμου)??? |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 6:53 pm Post subject: |
|
|
Μια λυση θα ηταν μπαζωμα του ρεματος και μονοδρομηση της Φλεμινγκ και μετα σηραγγα (στη συμβολη της Φλεμινγκ με την Ευβοικου) 600 μετρα που καταληγει στο λιμανι.
Αν και δεν ειμαι υπερ των λυσεων που προβλεπουν μπαζωματα ρεματων...
Οντως οπως ειναι η σημερινη υπο μελετη χαραξη ειναι μουφα.
Ariskop ποιον κλαδο εννοεις να συνεχισουν? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 7:56 pm Post subject: |
|
|
Καθώς η περιφερειακή υμηττού κατεβαίνει το βουνό στα Γλυκά Νερά ο αυτοκινητόδρομος συνεχίζει και μετά την τομή με την Α.Ο στον κόμβο Ραφήνας (δεν ήταν τυχαίο το όνομα του κόμβου και οι πινακίδες πάνω στην Α.Ο) με 3+3 και ΛΕΑ(και μεγάλο διάζωμα με πρόβλεψη για μελλοντικό σιδηρόδρομο) για κοντά στα 5km παρακάμπτοντας την Παλλήνη και σταματάει απότομα πάνω στο δρόμο που συνδέει τα Σπάτα με την Λ.Μαραθώνος (κοντά στο Αττικό Ζψολογικό Πάρκο). Σε αυτό το σημείο υπάρχει ο λόφος με τον συνοικισμό του Φοίκινα. Εκεί χρειάζεται τούνελ κοντά στο 1km και ο δρόμος θα πέφτει πίσω στο άπλωμα στο Πικέρμι όπου θα διέρχεται και ο υπό μελέτη αυτοκινητόδρομος. Ο δρόμος είναι απόλυτα ορατός και στο google earth!!
Στα αρχικά σχέδια (προ 2005) μέσω αυτού του δρόμου προβλεπόταν να γίνει η σύνδεση με τη Ραφήνα (και μέσω διακλάδωσης στο πολύ μέλλον με την ανατολική πλευρά του αεροδρομίου). |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 9:15 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λέει ο ariskop.
Ο καινούργιος δρόμος παράλληλα από το αεροδρομιο των Σπάτων τι χρειάζεται? (ασε που βαζει φρενο και σε μελλοντικη επεκταση του αεροδρομιου προς τη μονη περιοχη που ειναι διαθεσιμη).
Ο δρομος που θα κατεβαινει απο τη σήραγγα του Υμητου αρχικά θα συνδεοταν στον τωρινο κομβο αεροδρομιου και όχι στον προηγούμενο, με ταυτοχρονη κατασκευη της επεκτασης του αυτοκινητοδρομου (που διερχεται σημερα απο τη μεση του αεροδρομιου και καταληγει στη τεχνικη βαση της ολυμπιακης) εως το σημείο όπου θα συνδεοτανε με τη λεωφορο που αναφέρει ο Ariskop από πάνω (επέκταση της Δυτικης περιφερειακης του Υμητου που φτιάχτηκε για τους Ολυμπιακους αγώνες). Τι άλλαξε? Ποιος έχει οικοπεδα στη περιοχη και θελει να τα αξιοποιησει? ε? |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 12:28 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ο δρομος που θα κατεβαινει απο τη σήραγγα του Υμητου αρχικά θα συνδεοταν στον τωρινο κομβο αεροδρομιου και όχι στον προηγούμενο |
Ακόμα και στον προηγούμενο κόμβο να συνδεόταν,8α αρκούσε η επέκταση του δρόμου του Αεροδρομίου ως τον δρόμο του ariskop,ακι στην συνέχεια στην Μαραθώνος.
Επίσης δεν 8α ήταν καλύτερο αντι για το κομμάτι Καλύβια-Αγ.Μαρίνα να ανακασκευαστεί η Βάρης-Κορωπίου? |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 3:06 pm Post subject: |
|
|
εγκρίθηκαν από το Νομ. Συμβούλιο- με προτάσεις για μικροβελτιώσεις- οι προτεινόμενες αλλαγές του δρόμου Τρίπολης Καλαμάτας στο νομό Μεσσηνίας και στους κόμβους του περιμετρικού Καλαμάτας.
Εύχομαι αυτό να είναι το τέλος των αιτημάτων και να προχωρήσουν πλέον οι απαλλοτριώσεις και οι κατασκευές κοντά στην Καλαμάτα. Ας μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι του 2011 πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στη Μεσσηνία - και ακόμη συζητάνε αλλαγές!!!
Για όσους δε το γνωρίζουν, η μελέτη του περιμετρικού περιλαμβάνει γέφυρα μήκους 350 μέτρων και ύψους 40 μέτρων στα όρια της Καλαμάτας για τη διέλευση του Νέδοντα. Εχει προταθεί η γέφυρα αυτή (δίπλα και ορατή από την πόλη) να έχει ιδιαίτερη αρχιτεκτονική μορφή για να αποτελέσει αξιοθέατο.
Δείτε σχετικό δημισίευμα στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελίδες 5 και 38, φύλλο 9/9/09.
www.eleftherianews.gr |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 3:28 pm Post subject: |
|
|
και το αντίστοιχο δημοσίευμα από την εφημερίσδα ΘΑΡΡΟΣ όπου φαίνεται με μεγαλύτερη σαφήνεια τι αποφασίστηκε τελικα:
Quote: | Προτάσεις:
Οι βασικές βελτιωτικές προτάσεις που παρουσίασε ο κ. Καρνέσης είναι οι εξής:
-Περιοχή Παμίσου: Στην περιοχή παλιάς και νέας κοίτης και χωρίς καμία αλλαγή της χάραξης, πρότεινε να εξετασθεί για γεωτεχνικούς και υδρογεωλογικούς λόγους η δυνατότητα αντικατάστασης μέρους της προβλεπόμενης γέφυρας με επίχωμα επί χαλικοπασσάλων. Ο κ. Καρνέσης συμπλήρωσε ότι το έργο θα εκτελεστεί έτσι ώστε να μη διαταραχτεί η υδρογεωλογική ισορροπία της περιοχής και ο αυτοκινητόδρομος να είναι ασφαλής έναντι καθιζήσεων και λοιπών αστοχιών. Πάντως, υπογράμμισε ότι ακόμα αναζητείται η βέλτιστη λύση για την περιοχή.
• Αντικάλαμος: Πρότεινε ήσσονος σημασίας οριζοντιογραφική παραλλαγή (λύση 2) για τη βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών στις δύο αντίρροπες καμπύλες.
• Λέικα: Πρότεινε την κατασκευή πλήρους ανισόπεδου κόμβου όπως έχει ζητηθεί από το Δήμο Καλαμάτας. Παράλληλα, θα προβλεφθεί και η σύνδεση του κόμβου με την προβλεπόμενη από το ΓΠΣ οδό. Γι’ αυτό απαιτείται ήσσονος σημασίας τροποποίηση της μελλοντικής οδού στη γειτνίασή της με τον κόμβο. Διευκρίνισε, δε, πως για όσο η νέα οδός δεν έχει διανοιχτεί, ο κόμβος δε θα λειτουργεί.
• Κόμβος Σπάρτης: Πρότεινε αντί ανισόπεδου κόμβου να γίνει η κατασκευή στρογγυλού ισόπεδου κόμβου (round about). Έτσι εξασφαλίζεται μικρότερη επιβάρυνση στους παρόδιους.
• Ημικόμβος Νέδοντα (Αγ. Άννα): Πρότεινε τη μετατόπιση της θέσης του ημικόμβου γιατί:
*Η κατασκευή Cut & Cover σε βάθος 37 μ. που προβλεπόταν στην αρχική θέση, με βάση τις πρόσφατες γεωτεχνικές – γεωλογικές μελέτες, κρίθηκε τεχνικά ανέφικτη και εγκυμονούσα κινδύνους, όχι μόνο για τους εργαζόμενους, αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο και την ευρύτερη περιοχή, από κατολισθήσεις.
*Λόγω της υπερύψωσης για γεωλογικούς λόγους της ερυθράς δημιουργείται ανισοστάθμια, που δεν επιτρέπει τεχνικά την κατασκευή των κλάδων της αρχικής λύσης.
Για το συγκεκριμένο σημείο, προτείνει και ο κλάδος προς Τρίπολη (σε μήκος 150 μ.) και ο κλάδος προς Καλαμάτα να είναι σκεπασμένοι και να τοποθετηθούν ηχοπετάσματα, έτσι ώστε να μην ενοχλούνται οι ιδιοκτησίες.
Για την περιοχή στου Καρέλια, είπε ότι θα γίνει σύνδεση με την τοπική οδό, αρκεί να βοηθήσει ο Δήμος με τις απαλλοτριώσεις.
Τέλος, ανέφερε ότι ο αυτοκινητόδρομος συνεχίζει να παραμένει κλειστός, ενώ με τις εν λόγω αλλαγές μειώνονται οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις.
Αρκετές φορές οι κάτοικοι παρενέβησαν ζητώντας απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούσαν στις ιδιοκτησίες τους, ενώ δεν έλειψαν και οι στιγμές έντασης.
| http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=24424&Itemid=32 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 3:34 pm Post subject: |
|
|
Πολύ θετικό ότι πέρασαν οι αλλαγές κατα πλειοψηφία από το Νομαρχιακό Συμβούλιο. Βέβαια αν κάποιος απο τους λίγους θιγόμενους αποφασίσει να το τραβήξει μπορεί και να μπλέξει άσχημα η κατάσταση. Σίγουρα πάντως εάν ο Μορεας θέλει να βοηθήσει την κατάσταση στη Καλαμάτα θα πρεπει να κανει κανα δυο κινήσεις οπως να κατασκευασει αυτος τη συνδεση με την Αθηνων και τη νεα εισοδο της πολης (με ιδια κοστη ακομα και των απαλοτριωσεων). Η γεφυρα πανω απο το Νεδοντα θα ειναι φερουσα πανω σε κολώνες (σιγα το αξιοθεατο...). Με τον Αγ Φλωρο στις πηγες του Παμισου δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει. Εαν το εδαφος εχει προβλημα να ριξουνε πασσαλους. Ειλικρινα μου φαίνεται οτι κατι αλλο παιζει στο συγκεκριμενο σημειο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 3:44 pm Post subject: |
|
|
για μια επαρχιακή πόλη που στερείται παντελώς μεγάλων τεχνικών έργων, οτιδήποτε με ύψος 40 μέτρων αποτελεί αξιον θέασης
Ξέρω ότι έχουν γίνει συζητήσεις του δημάρχου με τον Μπόμπολα ώστε τη γέφυρα αυτή να την επιμεληθούν αρχιτέκτονες για να γίνει πιο όμορφη από π.χ. αυτές τις Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 6:11 pm Post subject: |
|
|
Να προσθέσω κάτι σχετικά τις επεκτάσεις της Α.Ο. όπως προβλεποταν στα αρχικά σχέδια προ 2004-5. Για αυτό που θα πω δεν είμαι και τελείως σίγουρος καθώς δεν βρίσκω τον χάρτη των τότε σχεδίων.
Ο δρόμος μετά τη σήραγγα Υμηττού(που τότε θα ξεκίναγε από την Αργυρούπολη) δεν θα έπεφτε στον κόμβο του Αεροδρομίου επειδή στην ευθεία αυτή είναι το Κορωπί και υπάρχουν και μία σειρά από άλλους οδικούς άξονες (Βάρης - Κορωπίου, Λ.Λαυρίου) που συγκλίνουν εκεί. Αλλά θα περναγε πάνω από το Κορωπί προς το Βουνό και θα έτεμνε την Α.Ο. ανάμεσα στον κόμβο Αεροδρομίου και τον κόμβο Παιανίας. Για αυτό ακριβώς το λόγο υπάρχει και ένα κενό στην αρίθμηση της Α.Ο που λίγοι το έχουν προσέξει ενώ υπάρχει μπροστά στα μάτια τους. Ο Κόμβος της Παιανίας έχει τον αριθμό 18 στις πινακίδες και ο επόμενος κόμβος στο αεροδρόμιο-Κορωπί τον αριθμό 20!!! Το 19 έχει κρατηθεί για μελλοντική χρήση. (το ίδιο έχει γίνει και με τον κόμβο 3 μετά τον Ασπρόπυργο) |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 6:52 pm Post subject: |
|
|
Τις προεκτασεις της Αττικης Οδου νομιζω οτι τις εχω σε χαρτη που ειναι πριν το 2004. Θα ψαξω να τον βρω και μια απο αυτες τις μερες θα τον ανεβασω. Δειχνει και την υποθαλασσια για Σαλαμινα.
Με τον κομβο Σπαρτης που λενε οτι θα γινει ισοπεδος και συμφωνουν ολοι, για ποιον λογο ακριβως σωμφωνουν???Πως γινεται να ειναι αυτοκινητοδρομος με ισοπεδο κυκλικο κομβο?? |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 10:33 pm Post subject: |
|
|
Κι εγω δεν το πολυκαταλαβα αυτο το τελευταιο. αλλα λογικα κυκλικος κομβος σε εθνικο δίκτυο κολλαει παρα σε αυτοκινητοδρομο οποτε, μήπως εννοει τον κόμβο για το δρομο Σπάρτης απο Ταυγετο που δεν νομιζω να εχει σχεση με τον αυτοκινητοδρομο; Κανενας καλαματιανος να μας εξηγησει; |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 11:21 pm Post subject: |
|
|
ο κυκλικός κόμβος είναι στον περιφεριακό της Καλαμάτας, στα βόρεια της πόλης στο σημείο που ο αυτοκινητόδρομος θα τέμνει τον υπάρχοντα δρόμο προς Σπάρτη. Τον περιφεριακό τον κατασκευάζει ο Μορέας και από το σημείο αυτό μέχρι την κατάληξή του (περιπου 1 χλμ πιο ανατολικά) παύει να είναι αυτοκινητόδρομος αλλα θα έχει το ίδιο πλατος (2+2+ΛΕΑ). Και ο κόμβος στη κατάληξη του περιφεριακού νομίζω ότι θα είναι ισόπεδος. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:05 am Post subject: |
|
|
Και βεβαια πρωτου φτάσουμε στον ισοπεδο κυκλικο κομβο θα εχουμε προειδοποιητικα φαναρια με πορτοκαλη χρωμα, πινακιδες μειωσης ταχυτητας και ματια γατας στο οδοστρωμα, οπως στο τελος της Κηφισου εκει που ξεκινα ο κομβος εισοδου στην παραλιακη. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 12:54 pm Post subject: |
|
|
Engineer, δεν αποκλείω να μπουν και κανονικά φανάρια (κοκκινο-πράσινο) πράγμα που αποτελεί μια ελληνική πρωτοτυπία. Οι κυκλικοί κόμβοι σε όλο τον κόσμο γίνονται για να αποφεύγονται τα φανάρια, με εξαίρεση την Ελλάδα (βλέπε δαχτυλίδι Κηφισίας). Επίσης δεν έχω καταλάβει και την άλλη ελληνική πρωτοτυπία, φανάρια με κόκκινο στις δεξιές στροφές, ακόμα και σε σημεία με καλή ορατότητα ή ακόμα και σε σημεία που έχει προβλεφτεί ειδική λωρίδα για τη δεξιά στροφή.
ΕΛΛΑΣ το μεγαλειο σου! |
|
Back to top |
|
|
|