stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Aug 30, 2009 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

RASPUTIN wrote:
To αεροδρόμιο στη Λακωνία είναι παντελώς άχρηστο. Τι κίνηση μπορεί να έχε? Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το Άκτιο το οποίο οφείλει την ύπαρξη του στο ΝΑΤΟ και την ΠΑ. Τώρα το σώζει η Λευκάδα με τα charter τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στοιχεία επιβατικής κίνησης αερολιμένα Ακτίου κατά το έτος 2007, και όσον αφορά σε πτήσεις προς το εξωτερικό (μόνο) το ανεβάζουν στην 11η Exclamation Exclamation Exclamation θέση σε σύνολο 39 πολιτικών αεροδρομίων στην Ελλάδα.
Η κατάταξη έχει ως ακολούθως: (σε παρένθεση αριθμός επιβατών σε σύνολο έτους)
Αθηνών(10600785)
Ηράκλειο(4338587)
Ρόδου(2793242)
Θεσσαλονίκης(2534385)
Κερκύρας(1703606)
Κώ(1372005)
Χανίων(1370120)
Ζακύνθου(956723)
Σαντορίνης(389056)
Κεφαλληνίας(318418)
Ακτιου(301146)
Σάμου(265117)
Σκιάθου(238836)
Μυκόνου(208056)
Καβάλας(197926)
Μυτιλήνης(154406)
Αράξου(121520)
Καρπάθου(113131)
Καλαμάτας(103207)
Χίου(25830)-Λήμνου(16207)-Αγχιάλου(14136)-
Νάξου(4687)-Ιωαννίνων(3011)-Σκύρου(2611)-
Αλεξανδοπόλεως(2593)-Κυθήρων(2542)-Αστυπάλαιας(170)

Ενώ τα νησιά
Iκαρίας-Καλύμνου-Κάσου-Καστελλορίζου-Καστοριάς-Κοζάνης-Λέρου-Μήλου-Πάρου -Σητείας-Σύρου
δεν έχουν καθόλου καταγεγραμμένους επισκέπτες
Για λόγους σύγκριση προσέξτε ότι το Άκτιο έχει 300 000 επιβάτες ενώ η Καλαμάτα 100 000 και η Νάξος 5000.


Με ποιά λογική λοιπόν το Άκτιο συντηρείται από την Π.Α και το ΝΑΤΟ δεν το καταλαβαίνω. Αλλά και έτσι να είναι αυτό ενισχύει την άποψή μου οτι έχεις ένα αεροδρόμιο που έτσι και αλλιώς θα το συντηρήσεις. Αν έχει και υγιής γραμμές ακόμη καλύτερα. Αν δεν έχει να κοπούν (εκτός καλών εξαιρέσεων)

RASPUTIN wrote:

Για αξιόλογη εσωτερική κίνηση ούτε λόγος. Τώρα με την κατασκευή της Ιονίας και του Αμβρακία-Ακτιου πρέπει να καταργηθεί το εσωτερικό δρομολόγιο ή να περιοριστεί ακόμα περισσότερο. Τα λεφτά της επιδότησης ας επενδυθούν σε άλλες υποδομές της περιοχής. Για το Αγρίνιο μόνο αστείο ακούγεται να αποκτήσει πολιτικό αεροδρόμιο.


ειδικά για το τελευταίο΄ακόμα δεν έχω βρει αναφορά σε επιδότηση για το δρομολόγιο της Άθήνας, το οποίο όταν το χρησιμοποιούσα σαν φοιτητής ήταν πάντα γεμάτο και έκανα κράτηση 1 μήνα πριν και με "ελληνικό μέσο".
Άσε να γίνει η Ιονία πρώτα και αφού μειωθεί ο οδικός χρόνος σε ανταγωνιστικά επίπεδα το συζητάμε. Όταν ολοκληρωθούν τα οδικά έργα τότε τα μισα αεροδρόμια της ηπειρωτικής Ελλάδας θα πρέπει να κλείσουν και στα εναπομείναντα όποιος θέλει να κάνει πτήσεις με μηδενικές επιδοτήσεις.

Με βάση αυτό το τελευταίο balanti καταλαβαίνεις ότι δεν το λέω ειδικά για τη Λακωνία. Πολύ σωστά έιπες ότι το αεροδρόμιο το θέλετε για τσάρτερ. Αν υπάρχει η ανάγκη αυτή ας γίνει. Απλά την ανάγκη αυτή δεν την βλέπω. Και επίσης η ύπαρξη αεροδρομίου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα φέρει operators. Πρώτα πρέπει να μετρηθεί το ενδιαφέρον. Αν έχεις στοιχεία για αυτό πρόθυμα ακούω.

Συμφωνώ απολύτως για το Αγρίνιο που είναι 70 χλμ από το Άκτιο

Όλα τα παραπάνω αναφέρονται σε πολιτικά αεροδρόμια, όχι σε υποφομές αεραθλητισμού που είναι κάτι το τελείως διαφορετικό... και όχι αεροδρόμια. Ούτε σημαίνει ότι πρέπει να μετεξελιχτούν σε αεροδρόμια. Μια χαρά είναι η Αερολέσχη Μεσολογγίου, για αυτό που φτιάχτηκε... Δεν σημαίνει ότι θα το κάνουμε αεροδρόμιο 50χλμ από τον Άραξο
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Aug 30, 2009 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι είναι άδικα αυτά που γράφονται για το αεροδρόμιο του Ακτίου. Το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εξυπηρετεί μια ευρύτερη τουριστική περιοχή με πολλές πτήσεις charter από το εξωτερικό (όχι μόνο την Λευκάδα αλλά και όλη την ακτογραμμή από Πάργα έως Πρέβεζα που φιλοξενεί χιλιάδες ξένους τουρίστες κάθε χρόνο). Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων φαίνεται να είναι κοντά στο Άκτιο αλλά δεν είναι τόσο κοντά στις περιοχές με τουριστική ανάπτυξη. Οι ξένοι operator θέλουν την απόσταση του αεροδρομίου από το ξενοδοχείο να μη υπερβαίνει τη 1 ώρα χοντρικά. Επίσης νομίζω ότι υπάρχουν και προβλήματα με την προσέγγιση μεγάλων αεροπλάνων στα Ιωάννινα. Για πτήσεις εσωτερικού, το βρίσκω λογικό να μην έχει καθημερινές πτήσεις. Βέβαια η πτήση Αθήνα - Ακτιο δεν υπήρξε επιδοτούμενη από όσο γνωρίζω αλλά για να τη διατηρούν οι αεροπορικές σημαίνει σημαίνει ότι είχε κίνηση. Αλήθεια τώρα υπάρχει καμία τακτική πτήση από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη (στο site του ΑΙΑ βρίσκω πτήση 2 φορές την εβδομάδα αλλά δεν τη βρίσκω στο site της Ολυμπιακής)???

Τα ίδια με το Άκτιο ισχύουν και για τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Άραξου που εξυπηρετούν περιοχές με ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που απευθύνονται κυρίως στην αγορά του εξωτερικού μέσω charter. Πτήσεις εσωτερικού δεν έχουν νόημα (ΟΚ μόνο το Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα).

Τώρα η Λακωνία (και το Αγρίνιο, Άρτα π.χ.), ακόμα και αεροδρόμιο να είχε δεν νομίζω ότι μπορεί να προσελκύσει οργανωμένα group από το εξωτερικό καθώς (ευτυχώς!!) δεν έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις τέτοιας έκτασης. Έχει ακολουθήσει άλλο μοντέλο ήπιας τουριστικής ανάπτυξης. Για την Κομοτηνή δεν μπορώ να φανταστώ λόγους που δικαιολογούν την ύπαρξη ανεξάρτητου αεροδρομίου όταν υπάρχει το "Μέγα Αλέγανδρος" στην Καβάλα και το "Δημόκριτος" στην Αλεξανδρούπολη.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 2:08 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω πως παρεξηγήσατε όλοι κάτι πολύ σημαντικό ή μάλλον δεν καταλάβατε την έννοια του όρου.
Ο υπουργός μιλάει για αεροδρόμια ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ. Για όσους λοιπόν δεν γνωρίζουν, σ' αυτό το είδος ανήκουν όλα τα ελαφρά (μικρά) αεροπλάνα μονοκινητήρια ή δικινητήρια που δραστηριοποιούνται είτε για λόγους αναψυχής (τουρισμού κλπ), είτε για αεραθλητισμό (αγώνες αεροράλυ, ανεμόπτερα υπερελαφρά κλπ).
Μην συνχέεται δηλαδή πως η δημιουργία αεροδρομίου στην Κομοτηνή θα πηγαίνουν αεροπλάνα αερογραμμών τσάρτερ και γενικότερα εμπορικές πτήσεις. Αυτές όλες θα εξηπερετούνται από τα γειτονικά όπως πιο πάνω είπατε Καβάλας και Αλεξανδρούπολης.
Αυτό που εγώ θέλω να πω, πως η γενική αεροπορία στην Ελλάδα είναι η πιο κατατρεγμένη, από οποιαδήποτε άλλη ευρωπα'ι'κή χώρα. Και επιτρέψετε να το πει ένας άνθρωπος που είναι και αεραθλητής.
Το αεροδρόμιο στην Κομοτηνή είναι ένα στοίχημα που το κέρδισε με μεράκι αλλά και τσαμπουκά η αερολέσχη Κομοτήνης. Τα παιδιά τα γνωρίζω και προσωπικά. Άρχισαν έναν αγώνα εδώ και τέσσερα χρόνια. Τους βοήθησε πολύ όταν ανέλαβε περιφερειάρχης ο κ. Σταμάτης πρώην δοιηκητής ΥΠΑ, και το ολοκληρώνει ο βουλευτής τους και τώρα υπουργός μεταφορών.
Για τα υπόλοιπα αεροδρόμια δεν είναι πυροτέχνημα όπως νομίζουν κάποιοι.
Είναι τα αεροδρόμια που προυπήρχαν από το παρελθόν και ζητήσαμε εδώ και κάτι χρονάκια να ενεργοποιηθούνγια να μπορούμε να πηγαίνουμε εμείς αλλά και να ενεργοποιηθεί ο υψηλών εισοδήματος τουρισμός.

Προσέξτε κάτι τώρα πάνω σ' αυτό που είπατε παραπάνω για τη Λακωνία (Σπάρτη).
Το ξέρετε πως ολόκληρη Πελοπόννησος δεν έχει ένα αεροδρόμιο για να πάει κάποιος τουρίστας με το αεροπλανάκι του και την οικογένειά του να κάνει διακοπές?
Πείτε μου που να πάει?
Ο Άραξος στρατιωτικό.
Η Ανδραβίδα στρατιωτικό.
Η Καλαμάτα στρατιωτικό.
Η Τρίπολη στρατιωτικό.
Η Σπάρτη στρατιωτικό.
Το Επιτάλειο στρατιωτικό.
Πριν μερικά χρόνια, τρία αν θυμάμαι καλά, ήταν υπουργός εθνικής άμυνας ο Σπηλιωτόπουλος (πρώην πιλότος της ΠΑ και αρχηγός ΓΕΑ), και του ζητήσαμε να μας ανοίξει τα πολεμικά αεροδρόμια για να μπορούμε να πηγαίνουμε. Και να 'ναι καλά, άνοιξε τα πολεμικά αεροδρόμια που ΠΡΟΣΟΧΗ εδρεύει ΥΠΑ και μπορούν να πηγαίνουν μόνο τα Σαββατοκύριακα τα αεροπλάνα γενικής αεροπορίας και μόνον ελληνικού νηολογίου. Ήταν όντως ένα πρώτο πολύ σημαντικό βήμα.
Γιατί λοιπόν να μη γίνει το αεροδρόμιο της Σπάρτης αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας?

Πάμε τώρα στην Κρήτη.
Τα Χανιά είναι στρατιωτικό άρα απαγορεύεται να πάει καθημερινές ο οποισδήποτε, αλλά και τα Σαββατοκύριακα δεν μπορεί να πάει ο Ιταλός, ο Γερμανός, ο Γάλλος, ο Ελβετός κλπ.
Το Ηράκλειο είναι πολιτικό, πολύ ωραία, είναι και το δεύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας με τη μεγαλύτερη κίνηση, για να πας εκεί χρειάζεται PPR δηλαδή Prior Permision Recuire, δηλαδή το καλοκαίρι φέξε μου και γλίστρησε δηλαδή αν έχεις μέσω ίσως.
Και μένει αυτό της Σητείας όντως το πιο φιλικό αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας, αλλά είναι και στου διαόλου το ανάθεμα.
Μάλλον καλύτερα, καλά είναι εκεί που είναι αλλά εξυπηρετεί την ανατολική Κρήτη. Δώστε λοιπόν το Μάλεμε που είναι από την άλλη πλευρά να εξυπηρετηθεί ο κόσμος.

Γίνεται λοιπόν μια προσπάθεια να ανεβεί η γενική αεροπορία στην Ελλάδα.
Πρώτον για να φέρει υψηλού εισοδήματος τουρισμό, δεύτερο να διμιουργηθούν αεραθλητικά κέντρα καθώς και επαγγελματικές σχολές χειριστών αεροσκαφών για να προσελκύσουμε και ξένους υποψήφιους πιλότους να έρθουν στη χώρα μας, γιατί μην ξεχνάτε πως η Ελλάδα σε σχέση με τη βόρεια αλλά και την κεντρική ευρώπη, έχει μία από τις καλύτερες μετεορωλογικές συνθήκες. Οι ξένοι μας θεωρούν το θερμοκήπιο της ευρώπης. Λίγες σχετικά καταιγίδες ομίχλες κλπ.
Αλλά και για να μην φεύγουν τα δικά μας παιδιά που πάνε στην Αγγλία και στην Αμερική κυρίως, για να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι. Ξερετε τη συνάλαγμα που φεύγει από τη χώρα γι' αυτό τον λόγο?
Για όλα τα πιο πάνω λοιπόν θέλουμε να διμιουργηθούν αεροδρόμια γενικής αεροπορίας στην Ελλάδα.

Δείτε και το λινκ για το αεροδρόμιο της Κομοτηνής και θα καταλάβετε και μόνοι.
http://fonirodopis.files.wordpress.com/2009/08/aerodromiompakalmpasis2982009.pdf

Να με συγχωρείτε αν σας κούρασα με το μακροσκελή κείμενο.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Corfu, καθόλου δεν μας κούρασες, ίσα ίσα έγινες πολύ κατανοητός.
Με το ανωτέρω πλαίσιο συμφωνώ απολύτως, αν θυμάσαι σε κάποιο από τα ποστ μου έγρφα ότι όσα λέω δεν ισχύουν για τον αεραθλητισμό. Άρα παρανόηση του όρου.
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Το 95% των επισκεπτών του Ακτίου όπως αποδεικνύει και το link είναι από το εξωτερικό και για συγκεκριμένους μήνες. Με άλλα λόγια είναι ένα τυπικό τσαρτεράδικο σε ηπειρωτκό χώρο. H εσωτερική κίνηση είναι ασήμαντη. Με ετήσια εσωτ. κίνηση 15000 επιβάτες μόνο περισσότερο με πολυτελή πιάτσα ταξί φαντάζει. Σε 5 χρόνια με Ιονία και Αμβρακία-Ακτιο η εσωτερική κίνηση θα πέσει ακόμα περισσότερο. Εξάλλου μόνο η ΟΑ πετάει και με το παλιό καθεστώς. Με Βγενό παίζεται. Και για Λάρισα άμα βάζανε αεροπλάνο τίγκα θα ήτανε. Δεν υπάρχει λόγος όμως.
Το ότι είναι γεμάτα τα αεροπλάνα δε λέει τίποτα απολύτως διότι τα αεροπλάνα που μπαίνουν στη γραμμή είναι μικρά και τα δρομολόγια αραιά. Το ίδιο συμβαίνει και για Λέρο, Μήλο, Νάξο κλπ νησιά.
Δεν είπε κανείς να μην έχει αεροδρόμιο η περιοχή. Το σωστότερο και αποδοτικότερο θα ήτανε να γίνει ένα μεγάλο σύγχρονο αεροδρόμιο ας πούμε Πανηπειρωτικό, στη Φιλλιπιάδα με αναβάθμιση του οδικού άξονα Πρέβεζα-Αρτα και ταυτόχρονο κλείσιμο Ακτιου και Ιωαννίνων. Ειδικά το τελευταίο είναι καρκίνος λόγω της ομίχλης και η μελέτη αναβάθμισης του μία αμαρτωλή ιστορία.

Το Ακτιο φτιάχτηκε λόγω ΝΑΤΟ και ΠΑ για αυτό και ο τεράστιος σε μήκος του αεροδιαδρόμος μια και εκεί επιχειρούσαν τα Ε3 ΑWACS ως προκεχωρημένη βάση του Γκεζελκίρχεν.
Ο Σπηλιωτόπουλος ουδέποτε υπήρξε αρχηγός ΓΕΑ. Εφτασε μέχρι σμήναρχος και για τις επιδόσεις του ως πιλότος άστα καλύτερα.

Για Καλαμάτα επίσης θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος εσωτερικού δρομολογίου από Αθήνα. Ξεκίνησε ένα από θεσσαλονίκη το οποίο αρχικά ήτανε επιδοτούμενο αλλά νομίζω ότι τα λεφτά του τα βγάζει μόνο του. Σίγουρα με την κολοσσιαία επένδυση στο Ναβαρίνο τα πράγμματα θα αλλάξουν άρδην. Και αυτό όμως οφείλει την ύπαρξη του στην ΠΑ. Της Τρίπολης πρέπει να κλείσει.

Για τα νησιά όμως ούτε λόγος να γίνεται για άρση της επιδότησης.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

RASPUTIN wrote:

Δεν είπε κανείς να μην έχει αεροδρόμιο η περιοχή. Το σωστότερο και αποδοτικότερο θα ήτανε να γίνει ένα μεγάλο σύγχρονο αεροδρόμιο ας πούμε Πανηπειρωτικό, στη Φιλλιπιάδα με αναβάθμιση του οδικού άξονα Πρέβεζα-Αρτα και ταυτόχρονο κλείσιμο Ακτιου και Ιωαννίνων. Ειδικά το τελευταίο είναι καρκίνος λόγω της ομίχλης και η μελέτη αναβάθμισης του μία αμαρτωλή ιστορία.


Γιατί σωστότερο και αποδοτικότερο στη Φιλιππιάδα μπορείς να μου εξηγήσεις?
Επίσης το αεροδρόμιο αυτό θα καλύπτει και το Αγρίνιο - Θεσπρωτία?
Πάντως και έτσι να είναι δεν το λέω τοπικιστικά, αφού για την πόλη της Πρέβεζας προσφορότερο είναι, αλλά δεν καταλαβαίνω ποιά η ανάγκη γκρεμίσματος και κατασκευής αεροδρομίων. Δεν είναι playmobil.

Για τα υπόλοιπα έχω ήδη αναφερθεί και δε θέλω να γίνομαι κουραστικός. Σε άλλα συμφωνείς μαζί μου σε άλλα όχι.
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 1:06 am    Post subject: Reply with quote

Καταρχήν η ενδέκατη θέση κατά τα λεγόμενα σου σύμφωνα με την πηγή σου είναι στη πραγματικότητα δέκατη έκτη. Από πότε τέτοιες θέσεις χρήζουν διθυραμβικών σχολίων με 3 θαυμαστικά?

Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά τον πίνακα, θα δεις ότι η εσωτερική κίνηση του Ακτιου για την οποία και μιλάμε είναι μόλις 19700 άτομα που το φέρνει ακόμα πιο κάτω, στην 29η Θέση πίσω από Νάξο, Μήλο, Λέρο, Πάρο και έτη φωτός από άλλα ηπειρωτικά αεροδρόμια. Αν κάνεις αναγωγή σε ημερήσια κίνηση θα δεις ότι μιλάμε για ιπτάμενη μεταφορά σχολικού λεωφορείου σε ηπειρωτικό χώρο που σε 5 χρόνια θα εξυπηρετείται από σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. Μόνο η ΟΑ πετάει προς το παρόν τουλάχιστον με πολύ μικρά αεροπλάνα και αραιά δρομολόγια (2 την εβδομάδα!!!). Εισαι σίγουρος ότι αυτό θα συνεχιστεί επί μακρόν?

Παρόλο που το αεροδρόμιο καλύπτει πολύ μεγαλύτερη γεωγραφική έκταση και με μεγαλύτερο πληθυσμό σε σχέση με ένα νησί, τα στοιχεία της πηγής σου και η συχνότητα των δρομολογίων επιβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει εσωτερική αεροπορική αγορά στην συγκεκριμένη περιοχή.

Ολα τα παραπάνω συν τη γεωγραφία απαντούν και στην απορία σου γιατί επιδοτούνται τα δρομολόγια στα νησιά όπου είναι και το νήμα της συζήτησης.

Το αεροδρόμιο στη Φιλλιπιάδα θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα 3/4 της Ηπείρου. Η Ηγουμενίτσα ρίχνεται αλλά δε μπορεί όλοι να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι. Με μία αναβάθμιση του οδικού δικτύου τα πράγματα βελτιώνονται. Το Αγρίνιο δεν λαμβάνεται ως υποψήφια αεροπορική αγορά στους σχεδιασμούς των εσωτερικών δρομολογίων όπως και η Λάρισα και ο Βόλος που είναι μεγαλύτερες πόλεις. Αυτές εξυπηρετούνται από οδική και σιδηροδρομική σύνδεση. Τα αεροδρόμια όπως ανοίγουν έτσι και κλείνουν όπως έγινε με το Ελληνικό όπως θα γίνει και στο Ηράκλειο(αμήν και πότε).
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Από που και ως που ένα υποθετικό αεροδρόμιο στην Φιλιπιάδα θα εξυπηρετούσε τα 3/4 της Ηπείρου??? Η απόσταση από τα Γιάννενα (η μεγαλύτερη πόλη) είναι σε ευθεία γραμμή 50 km!!!!! Με το σημερινό οδικό δίκτυο είναι κοντά στα 70km, άντε με την Ιονία να πάει στα 60km.

Επίσης η Πρέβεζα απέχει περίπου 40km, ενώ από το άκτιο ελάχιστα!!! Μόνο στην Άρτα θα είναι κοντά...

Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική προτείνεις να κλείσει το αεροδρόμιο στο Άκτιο υπερ ενός νέου στη Φιλιπιάδα?? Σημαντική εσωτερική κίνηση ούτε το ένα ούτε το άλλο μπορεί να αποκτήσει για τους λόγους που αναφέρεις. Λειτουργούν καθαρά ως αεροδρόμια για πτήσεις charter και με αυτή τη λογική η θέση του Ακτίου είναι πλέον προνομιακή λόγω της γειτνίασης με τις 2 αγορές που απορροφούν τους τουρίστες (Λευκάδα, ακτογραμμή Πρέβεζα -Πάργα). Επίσης οι εγκαταστάσεις του πολιτικού αεροδρομίου στο άκτιο είναι σχετικά καινούργιες.

Επίσης τα παραδείγματα που φέρνεις για αεροδρόμια που μεταφέρθηκαν ή θα μεταφερθούν είναι άτυχα. Και το Ελληνικό και του Ηρακλείου είναι αεροδρόμια που είχαν φτάσει χρόνια στα όρια λειτουργίας τους και ο περιορισμένος χώρος δεν επέτρεπε προσθήκες και επεκτάσεις. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει στο Άκτιο καθώς είναι μέσα στα όρια λειτουργίας του και υπερκαλύπτει ακόμα και τα πλεόν αισιόδοξα σενάρια για μελλοντική κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:00 am    Post subject: Reply with quote

50 χλμ ή 40 χλμ σε αυτοκινητόδρομο είναι 30 λεπτά δρόμος. Είναι ο μέσος χρόνος που 4 εκ κάτοικοι χρειάζονται για πάνε στο Ελ. Βενιζέλος με κάποια εκατομμύρια εσωτερική κίνηση. Δε μπορούμε να έχουμε αεροδρόμιο στην αυλή μας και με τόση μικρή εσωτερική αγορά. Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι καμένο από χέρι στην υπάρχουσα τοποθεσία λόγω ομίχλης. Ρώτησε ένα τοπικό να ενημερώσει για το χάλι του. Αν λοπόν φτιαχτεί στη Φιλλιπιάδα το αεροδρόμιο ποιος ο λόγος να είναι σε τόσο κοντινή απόσταση δεύτερο.
Οι εγκαταστάσεις του Ακτιου αναβαθμίστηκαν το 2003. Οταν και αν φτιαχτεί αεροδρόμιο στη Φιλιπιάδα μετά 10-15 χρόνια στη καλύτερη, θα ήταν παλαιές. Στη τελική πέρα από στρατιωτικό που ήδη είναι, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για αεραθλητισμό που κάποιο μέλος του forum παραπονείται για έλλειψη χώρων. Δεν είναι δα και το Heathrow που θα μεταφερθεί.

Ενα μικρό παράδειγμα από τα POUKET. Το αεροδρόμιο με υπερπολλαπλάσια κίνηση, απέχει από την ξενοδοχειακή υποδομή και την πρωτεύουσα του νησιού 45 λεπτά. Που είναι λοιπόν το πρόβλημα με τη Φιλλιπιάδα σε σχέση με τη Λευκάδα και τα Σίβοτα? Θέλει απλά αναβάθμιση το οδικό δίκτυο σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο 2+2, πράγμα αναγκαίο ούτως ή άλλος.

Ενα μεγάλο και υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στο κέντρο της περιοχής είναι προτιμότερο από δύο μικρά και προβληματικά. Για αυτό το λόγο και κλείνει ή ανοίγει ένα αεροδρόμιο. Ετσι απλά με σχέδιο και οργάνωση.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων όχι μόνο δε γίνεται να κλείσει, αλλά θα αναβαθμιστεί κι όλας. Πρόσφατα κάπου διάβαζα ότι επιχειρματίες από Νότια Αλβανία ( η οποία αναπτύσσεται ραγδαία, κυρίως τα παράλια-΄γιοι Σαράντα ), θέλουν να συνεργαστούν με το αεροδρόμιο Ιωαννίνων όπου θα καταφτάνουν πτήσεις τσάρτερ κι από κει θα μεταφέρονται οδικώς στην Αλβανία.
Τα Γιάννενα μετά την κατασκευή της Εγνατίας και με τη μελλοντική κατασκευή της Ιόνιας γίνονται σημαντικός κόμβος. Βρίσκεται και κοντά στα σύνορα με το τμήμα της Αλβανίας όπου αναπτύσσεται.
Το αεροδρόμιο του Ακτίου εξυπηρετεί τουριστικά κυρίως τα παράλια της Πρέβεζας, τη Λευκάδα και τα δυτικά παράλια της Αιτωλοακαρνανίας ( Μύτικας, Ζαβέρδα ή αλλιώς Πάλαιρος), όπου καταφτάνουν κάθε καλοκαίρι αρκετά τ΄σαρτερ με Άγγλους τουρίστες.
Το Αγρίνιο ίσως θα μπορούσε να μπει σαν ενδιάμεση στάση πριν τον τελικό προορισμό στο Άκτιο. Μέχρι το 1967, πριν διακόψει τη γραμμή η χούντα, όπως και το σιδηρόδρομο Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι, η αεροπορική γραμμή ήταν Αθήνα-Αγρίνιο-Γιάννενα για όσους δεν ξέρουν.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

RASPUTIN wrote:
Καταρχήν η ενδέκατη θέση κατά τα λεγόμενα σου σύμφωνα με την πηγή σου είναι στη πραγματικότητα δέκατη έκτη. Από πότε τέτοιες θέσεις χρήζουν διθυραμβικών σχολίων με 3 θαυμαστικά?


Ή δεν ξέρω να μετράω, ή δεν ξέρεις να διαβάζεις, η σου αρέσει σε κουβέντα να βρισκόμαστε...

τα στοιχεία που τα βρήκα δεν το έχω πει, μάλλον βρήκες τα ίδια, επιβεβαίωσες την αλήθεια τους και βάζοντας άλλα κριτήρια την έβγαλες 16η τη θέση του Ακτίου. (έμμεσα με επιβεβαιώνει η σιγουριά σου)

Το δικό μου το κριτήριο ήταν ο αριθμός επιβατών από αεροδρόμια της αλλοδαπής σε σύνολο έτους 2007. Με βάση αυτό το κριτήριο το οποίο έχω αναφέρει είναι ψευδή τα στοιχεία μου ? Μάλλον όχι.

Το δικό σου κριτήριο ποιό είναι? (Παρεπιπτόντως απλά για να σε βοηθήσω να αποκτήσεις πληρότητα στα λεγόμενα σου).

Επίσης πες μου για να καταλάβω. Το ότι δεν έχει εσωτερική κίνηση το Άκτιο αλλά έχει την 11η κίνηση σε επιβάτες διεθνών πτήσεων γιατί σημαίνει ότι πρέπει να το κλείσουμε?

Δυσκολεύομαι να θυμηθώ το όνομα παλιού μέλους του φόρουμ που ο τρόπος που μπερδεύεις τα λόγια των άλλων τον θυμίζει αρκετά ...
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Δελτιο τύπου απο την νομαρχια Λακωνιας για το αεροδρομιο που λεγαμε στην Σπαρτη.

Quote:

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Θέμα: «Αεροδρόμιο Λακωνίας»

Ένα μεγαλόπνοο όραμα ανάπτυξης πολλών δεκαετιών που αποτέλεσε διεκδίκησή μας για δύο τετραετίες, σήμερα παίρνει το δρόμο της υλοποίησης.

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης ανακοίνωσε και επίσημα την κατασκευή του σημαντικότερου έργου του νομού, του Αεροδρομίου Λακωνίας, με το οποίο διευρύνονται οι τουριστικές και εμπορικές προοπτικές της Λακωνίας και ενισχύεται η εξωστρέφεια του νομού.

Το έργο που έχει διετή ορίζοντα παράδοσης, προβλέπει την επέκταση και ανακατασκευή με αλλαγή τάπητα του υπάρχοντος αεροδιαδρόμου -που τώρα διαθέτει μήκος 1250 μέτρα και πλάτος 33-, ώστε να είναι δυνατή η στάθμευση αεροσκαφών και η πλήρης ανάπτυξη της πτητικής δραστηριότητας ελαφρών και μέσων αεροσκαφών, μικρών jet κλπ. (charter???)

Παράλληλα το υπό κατασκευή έργο θα προσφέρεται για εγκατάσταση αεροπορικών σχολών και αεροαθλητικού κέντρου, γεγονός που θα δώσει σημαντική ώθηση στον τομεακό αθλητικό τουρισμό.

Σε μία περίοδο που ολόκληρη η Ευρώπη υφίσταται τη σφοδρότερη μεταπολεμικά οικονομική κρίση και σε πείσμα των αμφισβητήσεων, η ανακοίνωση αυτή αποτελεί την απόλυτη δικαίωση των προσπαθειών και των διεκδικήσεων όλων των τελευταίων ετών, αλλά και την τήρηση των δεσμεύσεων του πρωθυπουργού για ουσιαστική αναβάθμιση της Λακωνίας.

Ήδη από το 2005, μετά από επίσκεψη του Νομάρχη Λακωνίας κ. Κων/νου Φούρκα στον τότε Υπουργό Μεταφορών και Συγκοινωνιών κ. Μιχάλη Λιάπη είχε υποβληθεί ο πλήρης φάκελος για το Αεροδρόμιο Λακωνίας με δύο προτάσεις: Την αναβάθμιση της υφιστάμενης εγκατάστασης του παλιού αεροδρομίου στη θέση Πυρί, ή την κατασκευή νέου αεροδρομίου. Αίτημα, το οποίο τέθηκε δυναμικά από το Νομάρχη και στον Πρωθυπουργό, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα εξαγγέλλοντάς το δημόσια το 2006 στην τότε επίσκεψή του στη Σπάρτη.

Σήμερα, τρία χρόνια μετά ίσως το μεγαλύτερο έργο ανάπτυξης για τον τόπο μας που αλλάζει για πάντα το προφίλ του νομού παίρνει σάρκα και οστά. Έργο υποδομής που θα αναδείξει το ρόλο και τη σημασία της Λακωνίας στον ευρύτερο χάρτη της περιοχής και θα δώσει διέξοδο στην περιφέρεια του ηπειρωτικού νότου από την απομόνωση που βρισκόταν για πολλά χρόνια.

Με δήλωσή του ο Νομάρχης Λακωνίας κ. Κων/νος Φούρκας ευχαριστεί τους διατελέσαντες και εν ενεργεία τοπικούς βουλευτές ... μπλα μπλα μπλα...


Υ.Γ. Παιδια plz μην αρχισετε πάλι την κοντρα, ότι ειναι να γίνει θα γίνει. Πάντως το οτι αεροδρόμια κλεινουν ειναι αληθεια, το θεμα στην Ελλαδα ειναι να μπουν αεροδρομια σε στρατηγικα σημεια ωστε να εξυπηρετουν μια μεγαλη ακτινα και οχι ενα μεμονωμενο πληθος ανθρωπων. Μεγαλα αεροδρομια δεν χρειαζομαστε πια μετα απο του Ηρακλειου, και μια επεκταση του τερμιναλ στην Θεσσαλονικη. Μετα μια καλη αναπτυξη μικρων αεροδρομιων multirole σε διαφορετικα σημεια πολους και θα ειμαστε πραγματι σουπερ. Εαν αργοτερα τετραπλασιαστουμε σαν πληθυσμο, ή πλακώσει όλος ο πλανήτης για διακοπες στην Ελλαδα Razz να φτιαξουμε και κανα ακομα μεγαλυτερο εκει που θελει ο φιλος Ρασπουτιν ή οπου αλλού χρειαστει.
Φιλικα greek-biz
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

καλά δημοπρατήθηκε και το αεροδρόμιο Καστελίου Exclamation Exclamation Exclamation

Τώρα τι να πω να κανουμε εκλογές κάθε τρίμηνο, ή μήπως θα μας έρθει μπούμερανγκ - μισοτελειωμένες διαδικασίες και ακύρωση διαγωνισμών.

Γιατί ή τα είχαν έτοιμα στο συρτάρι και τα κράταγαν (απαράδεκτο) ή απλά τα δημοπράτησαν ανέτοιμα, με τη λογική " ε εντάξει το ΠΑΣΟΚ θα τα βρει δύσκολα θα ακυρωθούν και θα λέμε ότι το ΠΑΣΟΚ ακυρώνει την αναπτυξιακή πορεία που κάναμε εμείς κτλ κτλ..."

Αυτά όμως δεν είναι υπεύθυνη πολιτική, να ταιριάζει με το προφίλ που καλλιεργεί ο "ενδεχόμενος υποψήφιος ανώτατος άρχοντας".
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 12:45 am    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω με ποιον με ταυτίζεις ή τι υπονοείς αλλά είναι αδύνατον να διαφωνεί μόνο ένας μαζί σου εκτός και αν έχεις το αλάθητο του Πάπα. Τώρα για το μέτρημα εκεί είναι ο πίνακας, ξανακοίταξε τον (19700 άτομα, 2 δρομολόγια/εβδομάδα) και βγάλε συμπεράσματα. Τα νούμερα είναι αδιάσειστα. Δεν είναι δική μου δουλειά να κρίνω την επάρκεια σου. Σίγουρα δεν είναι δική σου να γράφεις τέτοια σχόλια και να κάνεις ακριτομυθίες.
Μία συγνώμη θα ήταν το ελάχιστο που θα μπορούσες να πράξεις.

Επειδή είσαι αγενής και εριστικός προς αυτούς που διαφωνούν με τον άκρατο τοπικισμό σου , με τα ατεκμηρίωτα και λανθασμένα επιχειρήματα σου, τα στοιχεία της airliners που εσύ παρέθεσες, καταρρίπτουν το συλλογισμό σου και απαντούν στις απορίες σου. Προφανώς χρησιμοποιείς τη στατιστική με το ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο οι τελευταίοι πολιτικοί καταρτίζουν προυπολογισμούς και υπολογίζουν το χρέος. (Δημιουργικά και στρεβλωτικά).

Το αεροδρόμιο της Φιλλιπιάδας δεν είναι δική μου έμπνευση αλλά είναι ιδέα σκεπτόμενων ανθρώπων από τα Γιάννενα που έχουν βαρεθεί πολύωρες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων λόγω ομίχλης. Το σχέδιο αναβάθμισης του Πύρρος έχει κολλήσει εδώ και 5 χρόνια λόγω σοβαρότατων λαθών της μελέτης και διάγνωσης του αδιεξόδου της τοποθεσίας του.

Η προσωπική μου άποψη για να είναι ότι πρόκειται για εξαίρετη λύση διότι προκαλεί συνέργειες δύο μικρών αεροδρομίων(προσωπικό υποδομές, δρομολόγια κλπ), είναι απαλλαγμένο από ομίχλη, δεν θα είναι ένα τσαρτεράδικο διάρκειας 4 μηνών όπως του Ακτίου και με τους νέους αυτοκινητόδρομους είναι σε απόσταση βολής 30 λεπτών από 3 πρωτεύουσες νομών και με το βόρειο τμήμα ενός τέταρτου. Αν μάλιστα συνοδεύονταν με την ανάπτυξη και προαστιακού Γιάννενα-Φιλλιπιάδα-Πρέβεζα ικανοποιώντας και το τοπικό αίτημα για σιδηρόδρομο θα μιλάγαμε για την τέλεια ολοκληρωμένη υποδομή με ανυπολόγιστες θετικές συνέπειες στην ευρύτερη περιοχή.

Αν υπήρχε ίχνος αεροπορικής αγοράς στο Αγρίνιο, θα είχε σχεδιαστεί δρομολόγιο. Το αεροπλάνο δεν είναι τρόλευ για να κάνει στάσεις. Επίσης δε μπορεί να υπάρχουν τόσα πολλά μικρά αεροδρόμια σε μία τόσο μικρή αεροπορική αγορά. Συνεπώς χρειάζεται μαχαίρι και επανασχεδιασμός όπως και για στρατόπεδα, πανεπιστήμια-ΤΕΙ.

Πάσα τεκμηριωμένη διαφωνία αποδεκτή και σεβαστή.

ΥΓ. Αν κάποιος επιθυμεί να συνεχιστεί η συζήτηση για να μη κουράζουμε το forum κάθε pm είναι ευπρόσδεκτo. Για εμένα το παρόν θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα να ακούσω ιδέες και προτάσεις.
Ευχαριστώ
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 4:21 am    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη δε ζητάω από κανέναν που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Τα στοιχεία δεν είναι από την airliners , αλλά από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία.
Το αεροδρόμιο ακτίου είναι 11ο πανελλαδικά σε κίνηση διεθνών πτήσεων για το 2007 αριθμώντας επιβάτες, είτε το θες είτε όχι. Δεν λέω ψέματα και έχω 180 ποστ που το αποδεικνύουν.
Η επιχειρηματολογία μου στηριζόταν στις πτήσεις εξωτερικού και μόνο. Δυστυχώς ο τουρισμός διαρκεί τέσσερις μήνες μόνο, και όχι μόνο στο Ακτιο και την Δυτική Ελλάδα αλλά στην πλειονότητα των Ελληνικών τουριστικών προορισμών. Ευτυχώς δεν θα γίνεις ποτέ υπουργός τουρισμου ή μεταφορών για να κλείσεις το εν λόγω αεροδρόμιο, το οποίο εξυπηρετεί κάποιες χιλιάδες τουρίστες.
Μείνε με τις απόψεις σου και εγώ με τις δικές μου. Δεν ζητάω να συμφωνείς μαζί μου, αλλά αν έχεις το θάρρος της γνώμης σου να αποδεικνυεις το λάθος του άλλου. Εγώ μιλάω συγκεκριμένα, και δεν μπορώ να σε αναγκάσω να κάνεις το ίδιο.

Και για να τελειώνουμε, με χρήση των στοιχείων της Εθνικής στατιστικής υπηρεσίας η Ναξος είχε το 2007
24158 επιβάτες εσωτερικού και το άκτιο 18312 (μας περνάει δηλαδή κατά 32% και επειδή είμαστε αντικειμενικοί δεν κοιτάμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της κίνησης της Νάξου περιορίζεται όχι στο τουριστικό 4μηνο αλλά στο τουριστικό δίμηνο)

και σε επιβάτες εξωτερικού η Νάξος έχει 4 687 και το άκτιο 301 146 δηλαδή 64 φορές επάνω. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί χρειάζεται να ακολουθήσουν θαυμαστικά η συζήτηση σταματάει εδώ για εμένα.

Αν θες να συνεχίσουμε πες μας τι ποσοστό των 24158 επιβατών ταξιδεύουν εκτός τουριστικής περιόδου προς Νάξο (είναι βασικό σου επιχείρημα ότι πρέπει να παραμείνει το δρομολόγιο εσωτερικού για Νάξο λόγω δυσκολίας πρόσβασης το χειμώνα με πλοίο...) Ξέρεις ποιό είναι το μαξιμουμ διάστημα που έχει παραμείνει η Νάξος χωρίς σύνδεση με τον Πειραιά τα τελευταία χρόνια? ΕΠειδή εμείς δεν το ξέρουμε να μας διαφωτίσεις? Επίσης στο σχόλιο σου για το Καλαμάτα - Θεσ/ν'ικη έλεγες ότι τα βγάζει τα χρήματά του άρα καλώς υπάρχει. Για το Άκτιο Αθήνα έλεγες ότι εντάξει και επειδή γεμίζει το αεροπλάνο δε σημαίνει και τίποτα.... Exclamation Exclamation Αδυνατώ να καταλάβω το συλογισμό αυτό. Εννοούμε δλδ ότι ένα γεμάτο αεροπλάνο δε βγάζει τα λεφτά του, ενώ ένα άλλο επίσης γεμάτο τα βγάζει? Μαζεύει λεφτά στον α΄΄ερα δηλαδή το δεύτερο?

Περί του αλάθητου του Πάπα, πιστεύω ότι όταν λέω ότι 2+2 κάνουν 4 δικαιολογούμαι να λέω ότι το έχω το αλάθητο. Αν θες μπορείς να επιμένεις εσύ σε όποιον αριθμό θέλεις. Αλλά ο Πάπας λέει 4 και συμφωνεί μαζί του και ο Βούδας.

Τέλος για να μπορείς να αναγνωρίσεις το στρεβλό, πρέπει εσύ πρώτα να μπορείς να κοιτάς ευθεία. Αν βλέπεις πολλά στρεβλά μάλλον κάτι φταίει!
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Μόλις επιβεβαίωσες το φανατικό και τυφλό τοπικισμό σου και την έλλειψη ευπρέπειας. Λυπάμαι αλλά δε ακολυθήσω

Αναρωτιέμαι πόσα από τα postarisma σου έχουν ουσία και περιεχόμενο και δεν είναι προσπάθεια κατάκτησης υψηλότερης κατάταξης με έπαθλο τα αστεράκια και προπαγανδισμού της περιφέρειας σου.

Οτι είχα να πώ για το θέμα του Ακτιου το είπα. Αν η εμπάθεια σου προς την αντίθετη άποψη και η μη αναγνώριση του λάθους σου σε τυφλώνει δε φταίω εγώ. Δε μπορώ να επαναλαμβάνομαι και να γίνομαι πληκτικός προς τα άλλα μέλη.

ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ !!!
19700 εσωτερική κίνηση,2 δρομολόγια/εβδομάδα μόνο από την ΟΑ και εξωτερική επισκεψιμότητα μόνο Απρίλιο-Σεπτέμβρη Οι διευθυντές πτητικής εκμετάλευσης ΟΑ και ΑΕGEAN κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να πληρώνονται.

Ποτέ μου δε διάβασα ή άκουσα ότι η 11η 16η 29η θέση σε οπιαδήποτε κατάταξη αποτελεί έναυσμα πανηγυρισμού και κομπασμών.

Παίζεις με τη λέξεις και επιβεβαιώνεις αυτούς που λένε ότι η στατιστική είναι στριπτίζ που αποκαλύπτεις ότι θέλεις και σε βολεύει.

Τι και ποιούς θα έβλαπτε μία συγχώνευση με των Ιωαννίνων στη Φιλλιπιάδα? Ενα αεροδρόμιο όταν φτιάχνεται έχει εμβέλεια ςξυπηρέτησης min τα 100 χλμ.

Συγνώμη από τα υπόλοπα μέλη αν και νέο μέλος φλυάρισα για ένα θέμα αλλά είναι θέμα τάξης απέναντι σε τοπικιστές που έχουν βλάψει κατά κόρον την πατρίδα μας.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Για να βοηθήσουμε τους φίους του φόρουμ να καταλάβουν τι γίνεται εδώ πέρα:
Αναπάντητα ερωτήματα:

prevezanos wrote:
1.Το αεροδρόμιο ακτίου είναι 11ο πανελλαδικά σε κίνηση διεθνών πτήσεων για το 2007 αριθμώντας επιβάτες!

Ισχύει ναι ή όχι?
prevezanos wrote:
2.Και για να τελειώνουμε, με χρήση των στοιχείων της Εθνικής στατιστικής υπηρεσίας η Ναξος είχε το 2007
24158 επιβάτες εσωτερικού και το άκτιο 18312 (μας περνάει δηλαδή κατά 32% και επειδή είμαστε αντικειμενικοί δεν κοιτάμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της κίνησης της Νάξου περιορίζεται όχι στο τουριστικό 4μηνο αλλά στο τουριστικό δίμηνο)!

Ισχύει ναι ή όχι?
prevezanos wrote:
3.και σε επιβάτες εξωτερικού η Νάξος έχει 4 687 και το άκτιο 301 146 δηλαδή 64 φορές επάνω. !

Ισχύει ναι ή όχι?
prevezanos wrote:
4.Αν θες να συνεχίσουμε πες μας τι ποσοστό των 24158 επιβατών ταξιδεύουν εκτός τουριστικής περιόδου προς Νάξο (είναι βασικό σου επιχείρημα ότι πρέπει να παραμείνει το δρομολόγιο εσωτερικού για Νάξο λόγω δυσκολίας πρόσβασης το χειμώνα με πλοίο...)


prevezanos wrote:
5.Ξέρεις ποιό είναι το μαξιμουμ διάστημα που έχει παραμείνει η Νάξος χωρίς σύνδεση με τον Πειραιά τα τελευταία χρόνια? ΕΠειδή εμείς δεν το ξέρουμε να μας διαφωτίσεις?


prevezanos wrote:
6.Επίσης στο σχόλιο σου για το Καλαμάτα - Θεσ/ν'ικη έλεγες ότι τα βγάζει τα χρήματά του άρα καλώς υπάρχει. Για το Άκτιο Αθήνα έλεγες ότι εντάξει και επειδή γεμίζει το αεροπλάνο δε σημαίνει και τίποτα.... Exclamation Exclamation Αδυνατώ να καταλάβω το συλογισμό αυτό. Εννοούμε δλδ ότι ένα γεμάτο αεροπλάνο δε βγάζει τα λεφτά του, ενώ ένα άλλο επίσης γεμάτο τα βγάζει? Μαζεύει λεφτά στον α΄΄ερα δηλαδή το δεύτερο?


Και το πιο ωραίο, σύμφωνα με δικά σου λόγια:
-Ενα αεροδρόμιο όταν φτιάχνεται έχει εμβέλεια ςξυπηρέτησης min τα 100 χλμ.
- Συμφωνώ απολύτως, στα λόγια μου έρχεσαι (και πάλι) Το Άκτιο είναι 102 χλμ μακριά από τα Γιάννενα με παλιό δρόμο ο οποίος θα φτιαχτεί σύντομα

6 σημεία αναπάντητα μόνο από ένα ποστ δείχνουν τον πραγματικό λόγο που ζητάς συγγνώμη.

Και αν είμαι τοπικιστής, τουλάχιστον δεν είμαι λαϊκιστής να πετάω τσιτάτα περί αδικημένων νησιωτών και μετά να μην τους υπερασπίζομαι. Και αυτό είναι χαρακτηριστικό των πολιτικάντηδων που κατέκρινες πριν Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ξαναδιάβασε και ανέλυσε προσεκτικά τα στοιχεία και τα γραφόμενα μου. Είναι ξεκάθαρα,σαφή. Δε μπορώ να επαναλαμβάνομαι και να συμετέχω σε συζήτηση με μουτζαχεντίν τοπικισμού γιατί δεν οδηγεί πουθενά. Δεν απαντώ σε ερωτηματολόγια με ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Οι διευθυντές πτητικής εκμετάλευσης των αεροπορικών εταιρειών δίνουν την απάντηση.

Τα μέλη του forum έχουν κρίση. Γιατί δεν τους εμπιστεύεσαι και τα κουράζεις με άσκοπη φλυαρία? Εξάλλου εδώ δεν είναι δικαστήριο. Δε κοστίζει άμα λέμε κάτι λάθος αρκεί να το αντιλαμβανόμαστε.

Αμα σου πέφτει βαρύ να ζητήσεις συγνώμη για την αγενή συμπεριφορά σου και τις ακριτομυθίες σου γιατί θα τσαλακωθεί το ego σου δε πειράζει. Είναι ένα ακόμα δείγμα γραφής της προσωπικότητας σου στη σύντομη ιντερνετική γνωριμία μας .
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Κύριοι. Πριν από λίγες βδομάδες αποβλήθηκε από το forum το μέλος PEFKI.
Για μένα, είχε πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις. (Ενδιαφέρουσες δεν είναι απαραίτητα οι σωστές απόψεις, ή αυτές που συμφωνούν με τις δικές μας. Είναι αυτές που τεκμηριώνονται, υπερασπίζονται απ' τον κάτοχό τους και προτρέπουν σε προβληματισμό).
Με τη διαφορά ότι το συγκεκριμένο μέλος υπερασπιζόταν τις δικές του με περισσότερο πάθος απ' όσο αντέχει μια ευπρεπής συζήτηση, και το αποτέλεσμα ήταν να συγκρούεται σχεδόν σε κάθε post με τους περισσότερους.

Παρακαλώ, μην γίνει το ίδιο και με εσάς. Ήδη οι εκατέρωθεν χαρακτηρισμοί παραβιάζουν σαφέστατα τους κανονισμούς του forum, και επιπλέον τα υπόλοιπα μέλη δεν χρωστάνε να βλέπουν μια διαφωνία που εξετράπη σε σύγκρουση επί προσωπικού.
Κρατήστε τους χαρακτηρισμούς σε επίπεδο ΡΜ αν αυτό πιστεύετε ότι σας εκτονώνει, αλλά για το forum κρατήστε την ουσία της διαφωνίας και την παράθεση επιχειρημάτων, όχι συνθημάτων.
Αν τηρηθεί αυτός ο πολύ απλός όρος, όσο έντονη κι αν είναι η αντιπαράθεση ουδείς θα σας ψέξει γι' αυτό, ίσα ίσα που καλό είναι να ανάβουν καμμιά φορά τα αίματα. Αποδείξτε λοιπόν ότι θέλετε να διαλεχθείτε εδώ μέσα, κι όχι να μαλώσετε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ειρηνη Υμιν αδελφια...! Very Happy Very Happy Very Happy Cool Cool Cool Wink
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Υpsilon,

Eλπίζω να εισακουστείς από το παλαιότερο μέλος.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να διαφωνεί κάποιος μαζί μου. Αυτό είναι και το νόημα κάθε forum. Aπλά παθαίνω αλλεργία με τον τοπικισμό, την αγένεια, τη παραπληροφόρηση και την υποκρισία.

Ο Prevezanoς έχει παρεκτραπεί λεκτικά πολλάκις , γράφει εριστικά και προκλητικά. και από δύο pm τα οποία έλαβα σήμερα κατάλαβα ακόμα περισσότερα.

Θα ήθελα τη βοήθεια σου ή κάποιου άλλου μέλος στο πως να αντιγράφω σε ένα ποσταρισμα μου, κάτι που έχει γράψει κάποιος άλλος.

Ευχαριστώ
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Αν εννοείς πώς να αντιγράφεις ένα κομμάτι του κειμένου άλλου μέλους το οποίο θες να σχολιάσεις, είναι πολύ απλό.
Πηγαίνεις στο post του, πατάς το tag με την ένδειξη quote πάνω δεξιά, και αυτόματα βλέπεις το post του με το quote και το όνομά του μέσα σε αγκύλες, στην αρχή και στο τέλος του κειμένου.
Κρατάς αυτές τις αγκύλες, διαγράφεις με μαρκάρισμα το κείμενο που δεν σε ενδιαφέρει, και αυτό που απομένει και θες να σχολιάσεις, είναι στη διάθεσή σου. Συνεχίζεις να γράφεις κανονικά κάτω από το επισημασμένο κείμενο του συνομιλητή σου.

Αν εννοείς ότι θες να παρουσιάσεις δημόσια στο forum τα εριστικά σχόλια που έχεις δεχθεί από άλλο μέλος, να υπενθυμίσω ότι αυτό αποτελεί προσωπική επικοινωνία και κατά καμμία έννοια δεν μπορεί να γίνει δεκτή η δημοσιοποίησή της για ευνόητους λόγους (ακόμα και με τη συγκατάθεση του άλλου, θα προσέθετα εγώ).
Θα σε παρακαλέσω να μην επιμείνεις σε αυτό, εκτός αν κατάλαβα λάθος οπότε ζητώ συγγνώμη και συνεχίζουμε με το θέμα του topic.
Για διευκρινίσεις ή οτιδήποτε άλλο που δεν αφορά την συζήτηση, ο διαχειριστής και οι συντονιστές είναι στη διάθεσή σου. Με ΡΜ όμως!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Υpsilon

Eυχαριστώ για τη βοήθεια.

Οχι δε σκοπεύω να κατρακυκηλήσω στη γραφικότητα. Προσπαθώ όσο μπορώ να μη δίνω σημασία σε απρεπείς και ακραίες συμπεριφορές. Με βοήθησαν να προσαρμοστώ και κάποια μέλη, τα οποία επίσης ευχαριστώ, για την κατανόηση του συγκεκριμένου μέλους με το πλούσιο βιογραφικό αγένειας και τοπικισμού
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Sep 06, 2009 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε RASPUTIN, χωρίς να μπώ στην ουσία της αντιπαράθεσης σου με το μέλος Prevezanos, πρέπει να σε πληροφορήσω πως όσο καιρό βρίσκεται στο forum, δε μου έδωσε ποτέ το δικαίωμα να αμφισβητήσω την καλή του συμπεριφορά αλλά και τις γνώσεις του σε θέματα υποδομών.

Υ.Γ. Εγώ όπως θα πρόσεξες, γράφω μόνον όταν έχω κάτι να πω!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Sep 06, 2009 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Εφιστώ την προσοχή όλων σας για άλλη μία φορά, στην ουσία του προπροηγούμενου post του Y στο παρόν topic ως μία ύστατη προσπάθεια να αποτραπούν τυχόν κυρώσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Next
Page 42 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr