View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:02 pm Post subject: |
|
|
Ειρωνική αναφορά...
Για τον τελευταίο δρόμο που αναφέρεις φτιάχνουν μια σήραγγα εδώ και μια παραπέρα.
Ότι είχαν να δώσουν στην περιοσή το δώσαν στις ευρωεκλογές. Τώρα πάμε για το επόμενο πενταετές.
Και για την Ιονία: Πότε είπαμε θα ολοκλήρωθεί?
Ολα θα γίνουνε παιδιά, μη σας πιάνει άγχος. Και σιδηρόδρομο θα φέρουμε. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:09 pm Post subject: |
|
|
...και θαλασσα στο Συρρακο. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:14 pm Post subject: |
|
|
rush, πάτα αυτό το λινκ
http://www.airphotos.gr/etoloakarnaniadromoi.htm
και δες την τελευταία φωτογραφία.
Ο δρόμος που κατασκευάζεται είναι το πρωτό δημοπρατηθέν τμήμα του δρόμου που ζητάς. Από Α/Κ Αγίου Ηλία ( Ανάμεσα από Α/Κ Χαλικίου και Α/Κ Αγγελοκάστρου της παράκαμψης Αγρινίου ) "φεύγει¨παράλληλα στον αύλακα,στρίβει δεξιά προς σήραγγα Αγίου Ηλία ( φαίνεται κάπως δεξιά, καλύτερα στην τέταρτη φωτογραφία από το τέλος ), κι αφού τη διασχίσει πάει από την άλλη μεριά προς Γουριά-Πεντάλοφο, όπου θα κατασκευαστεί νέα γέφυρα Αχελώου ανάμεσα από αυτά τα δύο χωριά. Αν μπεις στο google-earth θα καταλάβεις που είναι. Εκεί τελειώνει το πρώτο τμήμα. Από κει απαιτούνται άλλα 15 χιλιόμετρα περίπου μέχρι το λιμάνι-Πλατυγιάλι.
Κι από εκεί 6-7 χιλιόμετρα μέχρι Αστακό όπου έχει απαράδεκτο δρόμο για τον οποίο το τελευταίο που έχω διαβάσει είναι ότι απλά θα γίνουν-όποτε γίνουν-κάποιες βελτιώσεις στον υφιστάμενο δρόμο και τίποτα παραπάνω γιατί λέει δε συμφέρει οικονομικά ( σε αντίθεση βέβαια με άλλους παρόμοιους δρόμους στη Βόρεια Ελλάδα,που συμφέρει δε συμφέρει, εκεί έχουν μπάρμπα από την Κορώνη και τους φτιάχνουν όλους τους δρόμους όπως ακριβώς θέλουν ). |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:17 pm Post subject: |
|
|
Φιλε agr-engineer συμφωνω απολυτα μαζι σου για το πλατος του δρομου.
Οταν κατασκευαζεται ενας αρκετα φαρδυς δρομος, ο οποιος ενδεχομενως εχει και ανισοπεδους κομβους, ειναι τεραστια βλακεια να μην εχει διαχωριστικο.
Θα διαφωνησω μαζι σου για την οδο ταχειας κυκλοφοριας.
Η οδος ταχειας κυκλοφοριας ειναι 2+2 με διαχωριστικο, αλλα μπορει να ειναι και 1+1 με ΛΕΑ σε καθε κατευθυνση, παντου ανισοπεδοι κομβοι και πληρως περιφραγμενοι. Οπως ειναι ο Κοζανη - Πτολεμαιδα που αναφερει ο φιλος pindos, 2+2 με διαχωριστικο, αλλα και ο Πτολεμαιδα - Αμυνταιο 1+1 και ΛΕΑ με ανισοπεδους κομβους και περιφραξη.
Ειναι αυτοι που εχουν την μπλε πινακιδα με την αντικα για σημα.
Σε ευχαριστω για την κατατοπιση. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:24 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν έχει ανισόπεδους κόμβους αυτός οδρόμος. Είτε έχει είτε όχι πάντως, θα εξυπηρετεί ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια στην Ελλάδα, παρ'όλο που είναι παροπλισμένο εξαιτίας συμφερόντων. Οπότε αν κάποια στιγμή λειτουργήσει κανονικά, ή καλύτερα αν το αφήσουν να λειτουργήσει κανονικά, τότε η ο φόρτος της οδού θα υπερκαλύψει τα χαρακτηριστικά του δρόμου, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οψόμεθα. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 10:42 pm Post subject: |
|
|
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να έχει δρόμο, το αντίθετο. Όχι όμως κατ' ανάγκη αυτοκινητόδρομο. Σίγουρα όμως τα γεφυράκια του Αιτωλικού δεν φτάνουν.
Θελει ένα δρόμο με καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, τουλ 2+2 γιατί είναι δρόμος με μεγάλη κίνηση βαρέων οχημάτων και με μικρές κλίσεις. Διασύνδεση με το λοιπό οδικό δίκτυο και κυρίως με τους βόρειους γείτονες, δλδ Εγνατία.
ΑΛΛΑ ΤΟ πιο σημαντικό θέλει τραίνο. (δεν αναφέρομαι άλλο γιατί έμπλεξα οδικά λιμάνια και τρένα σε ένα ποστ) |
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 12:19 am Post subject: |
|
|
Αλήθεια το τρένο από/προς Πλατυγιάλι, που θα ξεκινάει και που θα τελειώνει ? Αν δε κάνω λάθος είναι διαμετακομιστικό λιμάνι γι' αυτό και πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία με το ΤAURO της Ιταλίας να παίρνει τα επιπλέον φορτία που εκείνο δε μπορεί να εξυπηρετήσει. Τα φορτία προς την ενδοχώρα είναι μη ανταγωνιστικά. Το ζήσαμε στη παρατεταμένη απεργία των λιμενεργατών του ΟΛΠ.
Tι στιγμή που φτιάχνονται δύο γίγαντες στα Δυτικά ( Ηγουμενίτσα-Πάτρα) με άριστη οδική σύνδεση και με σιδηροδρομική στο όχι και μακρινό μέλλον τουλάχιστον για τη Πάτρα, με τρίτη προβλήτα ο Πειραιάς και αύξηση χωριτικότητας της δεύτερης κατά 50%, παραγωγικότη από COSCO πως θα σταθεί και επιβιώσει ο Αστακός ο οποίος είναι ιδιωτική επιχείρηση και αποτέλεσμα επιχειρηματικής αυτοκτονίας των τέως ιδιοκτητών της ΑΕΓΕΚ?
Δρόμος σίγουρα ναι για τη στοιχειώδη επιβίωση του και την εξυπηρέτηση, των κατοίκων αλλά τρένο ?????? που, πως,πότε, πόσο?????? |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 3:55 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στα λιμάνια - Losada |
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
Συγνώμη αλλά για να καταλάβω το προηγούμενο postarisma, που απαντάει στο ότι ο Αστακός θέλει τρένο ?
Ποια ακριβώς φορτία θα σηκώσει ο Αστακός και για να τα πάει που στην ενδοχώρα ? Στον Πειραιά, στη Πάτρα, στη Θεσσαλονίκη, στην Αλεξανδρούπολη ? Η μόνη ελπίδα που έχει ο Αστακός για να επιβιώσει είναι να πάρει φορτία από εξωτερικές γραμμές. Με απόσταση 450 χλμ από τη Θεσσαλονίκη και 270 χλμ από Αθήνα τι ανταγωνιστικότητα θα ποσσφέρει ? Ενα container στη διάρκεια της κρίσης του ΟΛΠ κόστιζε 400-500 ευρώ παραπάνω για να το παραλάβεις από τον Αστακό. Μόλις τελειώσουν τα έργα στη Πάτρα και στην Ηγουμενίτσα ο Αστακός θα συντριβεί και θα φυτοζωεί.
Τα Κey words είναι απλά εκτός θέματος, τόπου και χρόνου.
Απλά γράφουμε για να παίρνουμε points και να κάνουμε τον έξυπνο προς τα νέα μέλη . |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 11:20 am Post subject: |
|
|
Πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 11:56 am Post subject: |
|
|
Η πρόσφατη προκήρυξη διαγωνισμού για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αναφέρει ρητά τη δημιουργία σιδηροδρομικού σταθμού και σιδηροδρομική εγνατία όταν γίνει σε αυτό τον αιώνα θα τερματίζει εκεί.
Για το μέλλον του Αστακού μιλιά.
Εντάξει καταλάβαμε. "Να είχαμε να λέγαμε αμπέλια να κλαδεύαμε" |
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 3:12 pm Post subject: |
|
|
Αν και τρένο στον Αστακό ούτε σε 100 χρόνια δε θα πάει επαναδιατυπώνω κάποιες ερωτήσεις και προβληματισμούς.
"Ποιος ο λόγος να πάει τρένο στον Αστακό".
"Πως θα αντιμετωπίσει σε 5 χρόνια τη μέγγενη από Πάτρα , Ηγουμενίτσα και Πειραιά " .
"Ποια φορτία θα διεκδικήσει από ποιους και με ποιά προσόντα"
" Από πότε μία ιδωτική επιχειρήση απαιτεί σε συγχωρδία με τοπικιστές τρένα με ασσύληπτο κόστος? Γιατί δε ρωτάνε οι Fun τον αυτόχειρα Τριανταφύλλου της ΑΕΓΕΚ αν θα ξαναέφτιαχνε το λιμάνι αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω.
Η προσωπική μου άποψη είναι το συγκεκριμένο λιμάνι απότελεσμα λανθασμένης επιχειρηματικής απόφασης, πολύ δύσκολα θα επιβιώσει στον εσωτερικό ανταγωνισμό. Μόνο με συνεργασία με κάποιο της Αδριατικής μπορεί να δικαιολογήσει την ύπαρξη του.
Η μελέτη του 95 που αποσπάσματα της είχαν δημοσιευτεί στο τύπο είχε δείξει ότι το τρένο από Ιωάννινα-Αντίρριο θα είχε λόγο υπάρξης μόνο αν το λιμάνι του Αστακού είχε φορτία. Η σχέση λοιπόν είναι παντελώς αντίστροφη και δε μπαίνω καν στα τεχνικά και οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν για αυτή τη γραμμή.
Ο δρόμος να γίνει για τη στοιχειώδη λειτουργία του λιμένα και την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών και κατοίκων. Αρκετά θύματα θρηνήσαμε στο Μολώχ της Δυτ.Ελλάδας. Εκεί τελειώνει και με το παραπάνω το χρέος της πολιτείας. Αλλο δρόμος και άλλο μεγαλόστομες διακηρύξεις. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 5:39 pm Post subject: |
|
|
"Ποιος ο λόγος να πάει τρένο στον Αστακό".
Γιατί πολύ απλά είναι το μεγαλυτέρων δυνατοτήτων διαμετακομιστικό λιμάνι στηνΕλλάδα με άπλετα περιθώρια επέκτασης. Ο νυν νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας επανηλλειμμένα έχει προτείνει τη δημιουργία γραμμής Αστακός-Αγρίνιο και μεταφορά των εμπορευμάτων μέσω αεροπλάνου από το αεροδρόμιο Αγρινίου ( Συνδυασμένες μεταφορές )
"Πως θα αντιμετωπίσει σε 5 χρόνια τη μέγγενη από Πάτρα , Ηγουμενίτσα και Πειραιά " .
Ακόμα κι όταν τελειώσουν αυτά τα 2 λιμάνια, το Πλατυγιάλι παραμένει με ασύγκριτα μεγαλύτερες δυνατότητες το καλύτερο λιμάνι στο είδος του. Απλά ο καθένας μπορεί να ψάξει να βρει τί μπορεί να "σηκώσει" το καθένα από αυτά τα 3 λιμάνια, ακόμα κι από αυτό του Πειραιά ( Δεν είχαν ενδιαφερθεί τυχαία άλλωστε οι της Cosco πριν από 1,5 χρόνο για την εξαγορά του, προτού οι της κυβέρνησης πέσουν πάνω τους για να πάρουν αυτό του Πειραιά ).
Μια βόλτα στο google earth θα σας πείσει. Κοιτάξτε πόσο μεγάλο φαίνεται, τη στιγμή που τα λλιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας ούτε καν υπάρχουν στο χάρτη.
"Ποια φορτία θα διεκδικήσει από ποιους και με ποιά προσόντα"
Για αυτό ευθύνονται οι εκάστοτε κυβερνήσεις, που επιλεγουν έτσι προκλητικά να πριμοδοτούν 2 συγκεκριμένες περιοχές, ενώ η Αιτωλοακαρνανία μένει συνεχώς χωρίς ίχνος ανάπτυξης ( Γιατί άραγε ? ).
Εξάλλου ο εκτελωνισμός στο Πλατυγιάλι συμφέρει,μειωμένος σε σύγκριση με τα άλλα λιμάνια, απλά δεν υπάρχουν υποδομές σύνδεσης αυτού με το υπόλοιπο δίκτυο ( σκόπιμα λέω εγώ )
Όσο για τα προσόντα του Πλατυγιαλίου, αυτά είναι ξεκάθαρα πολύ μεγαλύτερα ακόμα και μετλα την κατασκευή νέου λιμανιού στην Πάτρα και την επέκτασση αυτού της Ηγουμενίτσας. Το έθιξα πιο πάνω.
" Από πότε μία ιδωτική επιχειρήση απαιτεί σε συγχωρδία με τοπικιστές τρένα με ασσύληπτο κόστος? Γιατί δε ρωτάνε οι Fun τον αυτόχειρα Τριανταφύλλου της ΑΕΓΕΚ αν θα ξαναέφτιαχνε το λιμάνι αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω.
Με την ίδια λογική οι Πατρινοί και οι Θεσπρωτοί είναι άκρατοι τοπικιστές, διότι εκεί συνεχώς κατασκευάζονται νέα λιμάνια, ενώ στην Αιτωλοακαρνανία δε γίνεται απόλύτως τίπτα μονίμως. Γιατί άραγε? Ποια συμφέροντα μπλοκάρουν την ανάπτυξη του αυτού του "μαύρου" τόπου?( Ρητορικό ερώτημα ) |
|
Back to top |
|
|
RASPUTIN New Member
Joined: 08 Jul 2009 Posts: 16 Location: POLITEIA-RHODES-
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 8:09 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | "Ποιος ο λόγος να πάει τρένο στον Αστακό".
Γιατί πολύ απλά είναι το μεγαλυτέρων δυνατοτήτων διαμετακομιστικό λιμάνι στηνΕλλάδα με άπλετα περιθώρια επέκτασης. Ο νυν νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας επανειλημμένα έχει προτείνει τη δημιουργία γραμμής Αστακός-Αγρίνιο και μεταφορά των εμπορευμάτων μέσω αεροπλάνου από το αεροδρόμιο Αγρινίου ( Συνδυασμένες μεταφορές )
Yπάρχει τέτοιος άνθρωπος (νομάρχης) που εκτοξεύει τέτοια μαργαριτάρια?
Τι είδους φορτία θα έρθουν στον Αστακό που θα μπούνε σε τρένο και μετά θα χωρέσουν σε αεροπλάνο για να πάνε πού. Μάλλον ο νομάρχης τα είχε τσούξει εκείνη την ημέρα.
Ακόμα κι όταν τελειώσουν αυτά τα 2 λιμάνια, το Πλατυγιάλι παραμένει με ασύγκριτα μεγαλύτερες δυνατότητες το καλύτερο λιμάνι στο είδος του. Απλά ο καθένας μπορεί να ψάξει να βρει τί μπορεί να "σηκώσει" το καθένα από αυτά τα 3 λιμάνια, ακόμα κι από αυτό του Πειραιά ( Δεν είχαν ενδιαφερθεί τυχαία άλλωστε οι της Cosco πριν από 1,5 χρόνο για την εξαγορά του, προτού οι της κυβέρνησης πέσουν πάνω τους για να πάρουν αυτό του Πειραιά ).
Μια βόλτα στο google earth θα σας πείσει. Κοιτάξτε πόσο μεγάλο φαίνεται, τη στιγμή που τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας ούτε καν υπάρχουν στο χάρτη.
Για όνομα του θεού και της παναγίας με τό "κράτος των Αθηνών". Η COSCO τι είναι για να της πει η Χ κυβέρνηση τι θα κάνει. Κανένα μωρό; Τι σύγκριση μπορεί να γίνει μεταξύ Πειραιά και Αστακού? Απολύτως καμία.
Και καλά αφου ο Αστακός είναι τέτοιο κελεπούρι γιατί άλλες εταιρείες όπως η ΖΙΜ, η ΜΑΕRK, η ΜSC μεγαλύτερες από τη COSCO δεν τρέχουν να το πάρουν από τις τράπεζες για να πάρουν και αυτές τα λεφτά τους από τα θαλασσοδάνεια? Εκεί είναι και χάσκει.
Γιατί πολύ απλά ο Αστακός δεν αξίζει. Απλά φτιάχτηκε από λάθος και πάνω σε αυτόν χτίζονται virtual τρένα, αεροδρόμια, φορτία και πολιτικές καριέρες από ότι φαίνεται. Σαν την Ολυμπιακή που χρόνια πουλάγανε το παραμύθι του διαμαντιού που ξεπουλιέται και στη πράξη αποδείχτηκε κάρβουνο.
""Για αυτό ευθύνονται οι εκάστοτε κυβερνήσεις, που επιλεγουν έτσι προκλητικά να πριμοδοτούν 2 συγκεκριμένες περιοχές.... Όσο για τα προσόντα του Πλατυγιαλίου, αυτά είναι ξεκάθαρα πολύ μεγαλύτερα ακόμα και μετα την κατασκευή νέου λιμανιού στην Πάτρα και την επέκτασση αυτού της Ηγουμενίτσας. Το έθιξα πιο πάνω."
Οι κυβερνήσεις δεν ασχολούνται με τη λειτουργία των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Είναι ευθύνη των διοικήσεων τους στον ελεύθερο ανταγωνισμό να ψάξουν να βρούν φορτία. Μοναδικό σωσίβιο όπως έγραψα για τον αστακό είναι τα container που περισσεύουν από κάποιο άλλο λιμάνι της Αδριατικής. Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ίσως, Φορτία από και προς την ενδοχώρα δεν προβλέπονται. Πετρελαικό terminal ούτε. Βιομηχανία δεν υπάρχει ούτε για δείγμα στη περιοχή.
Με την ίδια λογική οι Πατρινοί και οι Θεσπρωτοί είναι άκρατοι τοπικιστές, διότι εκεί συνεχώς κατασκευάζονται νέα λιμάνια, ενώ στην Αιτωλοακαρνανία δε γίνεται απόλύτως τίποτα μονίμως. Γιατί άραγε? Ποια συμφέροντα μπλοκάρουν την ανάπτυξη του αυτού του "μαύρου" τόπου?( Ρητορικό ερώτημα ) |
Εγραψα ποιο πάνω την πικρή εμπειρία που βιώσαμε από το "Αστακόσημο" με το extra κόστος 500 ευρώ ανά 20ft TEU της οδικής μεταφοράς για Αθήνα. Σε 5 χρόνια η Πάτρα θα έχει επιλιμένιο τρένο. Σε 10-20 η Ηγουμενίτσα. Ο Αστακός δεν προβλέπεται ούτε σε 100. Που θα σταθεί λοιπόν ο Αστακός? Θα κονιορτοποιηθεί. Ποια τρελή εταιρεία θα στείλει container στον Αστακό για πάνε μετά Αθήνα η Μακεδονία ? Kαμία.
Η Ηγουμενίτσα είναι εθνικό κεφάλαιο και με τα προγραμματισμένα έργα θα γίνει πολύφρενη νύφη. Ηδη την ορέγονται.
Κανένας δε μπλοκάρει την ανάπτυξη της Αιτωλωακαρνανίας ούτε υπάρχει κάποια συνομωσία εις βάρος της. Βιομηχανία δεν έχει, μεταποίηση τίποτα, τουρισμός ελάχιστα. Δεν υπάρχει DNA επιχειρηματικότητας. Η πολιτεία κάνει την Ιονία, το Αμβρακία-Ακτιο, το νοσοκομείο, το δρόμο για Αστακό. Δε νομίζω να είναι λίγα. Μάλλον στους προνομιούχους ανήκεις της τελευταίας διακυβέρνησης.
Απλά υστερεί ο νομός σου στη γεωγραφία, στο λάθος μοντέλο που ακολούθησε, έχει δίπλα του την Πάτρα όπου σε λίγο με την Ιονία οδό η πόλη σου θα γίνει προάστιο της. Αυτό βασικά είναι και το πλάνο προ κατασκευής Γέφυρας. Ο νομός θα παραμείνει μία αγροτική περιοχή με αναδιάρθρωση φυσικά των καλλιεργειών (ξήλωμα του καπνού). |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 10:52 pm Post subject: |
|
|
" Η πολιτεία κάνει την Ιονία, το Αμβρακία-Ακτιο, το νοσοκομείο, το δρόμο για Αστακό. Δε νομίζω να είναι λίγα. Μάλλον στους προνομιούχους ανήκεις της τελευταίας διακυβέρνησης.
έχει δίπλα του την Πάτρα όπου σε λίγο με την Ιονία οδό η πόλη σου θα γίνει προάστιο της. "
Κάτι τελευταίο.
Η Ιόνια έχει σταματήσει εδώ και 2-3 εβδομάδες, το Αμβρακία-Άκτιο ακυρώθηκε σαν έργο, το νοσοκομείο έπρεπε να είναι έτοιμο εδώ και 10 χρόνια ( είναι υποχρέωση να φτιάξει ένα νέο νοσοκομείο σε μια περιοχή 225 χιλιάδων κατοίκων. Δε μας κάνει χάρη κι όλας )κι ο δρόμος για Αστακό επίσης ο οποίος τώρα είναι επιεικώς απαράδεκτος.
Όσον αφορά το Αγρίνιο, ούτε είχε ούτε έχει ανάγκη κανέναν, καθώς εδώ και δεκαετίες ότι έχει καταφέρει το έχει καταφέρει μόνο του,από τις δράσεις των ντοπιων. Ποτέ δε βοηθήθηκε, από καμιά κυβέρνηση. Η Αιτωλοακαρνανία και το Αγρίνιο ουδεμία σχέση έχουν με αυτό το έκτρωμα που λέγεται περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Περισσότερο συναλάσσεται με Λευκάδα και Ευρυτανία ( που παλιά ήταν επαρχία του νομού ), παρά με Αχαιούς και Ηλείους. Τί σχέση μπορεί να έχει το Αγρίνιο με Πάτρα και Πύργο άραγε? Καμία.Απλά το ήθελαν κάποιοι ολίγοι.. Τόσο απλά.
Εδώ σταματάω αυτό το γαιτανάκι που δημιουργήθηκε. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 1:38 am Post subject: |
|
|
Ωραία δουλειά rush, μου φαίνεται πως μετά απο τόσες διαδρομές θα χρειαστείς service.
Επιτέλους ξαναγυρίσαμε στο topic μας Οδικά έργα!!!!
Γιατί οι λωρίδες είναι ακόμα κίτρινες? Λογικά, για να περάσει και άλλο στρώμα ασφάλτου, αλλά η ποιότητα είναι πολύ καλή ήδη! |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 3:19 am Post subject: |
|
|
Μπράβο rush, μόλις 4 εβδομάδες έχει που έκανα την διαδρομή και ήταν υπό κατασκευή και τώρα μας παρουσιάζεις φωτογραφίες οδηγώντας απάνω τις.
δυστυχώς αλλα Νούμερο δεν μπήκε ακόμα στις Πινακίδες για να έχουμε επίσημη Ονομασία.
Ωραία δουλειά Rush αλλα και ωραία δουλειά από την κατασκευαστική, συνεπής και σύντομη.
Να μην παραπονιέμαι ότι αργούν τα Έργα !!!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 8:37 am Post subject: |
|
|
γιατι δεν μπαινουν παντου κανονικα οι κιτρινες γραμμες στους δρομους?αφου ειναι πιο εντονες στο ματι και σβηνουν πιο δυσκολα...
εγω τις προτιμω απο τις λευκες... |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 11:45 am Post subject: |
|
|
Γιατί οι λωρίδες είναι ακόμα κίτρινες? Λογικά, για να περάσει και άλλο στρώμα ασφάλτου, αλλά η ποιότητα είναι πολύ καλή ήδη![/quote]
Για τον λογο που αναφερεις παραπανω.
Καλος ειναι, εκανα να τον διασχισω 6 με 7 λεπτα. Το μονο που με χαλαει ειναι η νησιδα αλλα δεν πειραζει. Ισως βαλουν jersey αργοτερα.
Οι κιτρινες γραμμες χρησιμοποιουνται στους υπο κατασκευη δρομους. Προσωπικα με κουραζουν οταν προκειται για μεγαλες αποστασεις.
Επισης το παλιο τμημα (κανα χιλιομετρο ειναι το πολυ) ειναι γεματο σαμαρια και καμπουρες. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 12:42 pm Post subject: |
|
|
Στο παρόν topic των υποδομών, έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή μία "κεκαλυμμένη" σύγκρουση μεταξύ μελών με χρήση παροιμιωδών φράσεων και ειρωνικών σχολίων.
Ως διαχείριση επικροτούμε την -ενίοτε σκληρή - ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ αντιπαράθεση για κάποιο ζήτημα, που αφορά στην θεματολογία μίας θεματικής ενότητας, ΑΡΚΕΙ να μην παραβιάζεται ο κανονισμός λειτουργίας του φόρουμ και πιο συγκεκριμένα το άρθρο του που αναφέρεται στην αποφυγή ειρωνικών και προκλητικών σχολίων.
Παρακαλείστε άπαντες να συμορφοθείτε με τα της προηγούμενης παραγράφου άμεσα.
ΥΓ: Θα γίνουν κάποιες μεταφορές post γιατί βγήκαμε εκτός θέματος. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 4:39 pm Post subject: |
|
|
και από επίσημα χείλη πλεον:
Quote: | ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΛΕΩΝ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΟ
Οριστικά χωρίς λωρίδες έκτακτης ανάγκης
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΥΡΓΟΣ - ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ - ΤΣΑΚΩΝΑ ΚΑΙ ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ
..........Αναλυτικά η απάντηση του υφυπουργού Θεμιστοκλή Ξανθόπουλου:
“Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής ερώτησης και σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας Υπηρεσίας Εργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, σας πληροφορούμε ότι, στη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη, οι τεχνικές απαιτήσεις τέθηκαν μετά από την εκπόνηση κυκλοφοριακών μελετών, μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, γεωλογικών μελετών κ.α. και ενσωματώθηκαν πλήρως στη σύμβαση παραχώρησης, οι όροι της οποίας τηρούνται απαρέγκλιτα. Η σύμβαση παραχώρησης συζητήθηκε αναλυτικά στην Βουλή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά και οικονομικά στοιχεία όλου του έργου και κυρώθηκε με το Ν. 3559/2007.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Ν. 3559/2007, η μελέτη και η κατασκευή για τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη πρέπει να ικανοποιεί τις παρακάτω τεχνικές απαιτήσεις, όπως αυτές ορίζονται στην ειδική συγγραφή υποχρεώσεων (άρθρο 2, παρ. 2.2.2.), η οποία αποτελεί προσάρτημα της σύμβασης.
- Κατηγορία Α με ταχύτητα μελέτης 90 χλμ./ώρα. Διατομή με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με μεσαία νησίδα τύπου new jersey από σκυρόδεμα και χωρίς ΛΕΑ. |
το απόσπασμα από τη σημερινή (6/9/09) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας, σελίδα 23.
www.eleftherianews.gr |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 8:48 am Post subject: |
|
|
Μου φαίνεται ότι η απάντηση του υφυπουργού όπως την αναφέρει το σχετικό αρθρο στην "Ελευθερία" περιλμβάνει κάτι που δεν στεκει: Η Εγνατία οδός στο μέγιστο τμήμα της έχει την ίδια διατομή με εκεινη που θα έχει το τμήμα Λευκτρο Σπαρτη (2 λωρίδες ανα κατευθυνση χωρις ΛΕΑ, με τσιμεντενιο New Jersey). Τι κουλό είναι πάλι αυτό?
Συγνώμη για την επαναληψη αλλά νομίζω ότι πρεπει να το δουμε σοβαρα το ζήτημα....
“Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής ερώτησης και σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας Υπηρεσίας Εργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, σας πληροφορούμε ότι, στη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη, οι τεχνικές απαιτήσεις τέθηκαν μετά από την εκπόνηση κυκλοφοριακών μελετών, μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, γεωλογικών μελετών κ.α. και ενσωματώθηκαν πλήρως στη σύμβαση παραχώρησης, οι όροι της οποίας τηρούνται απαρέγκλιτα. Η σύμβαση παραχώρησης συζητήθηκε αναλυτικά στην Βουλή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά και οικονομικά στοιχεία όλου του έργου και κυρώθηκε με το Ν.
3559/2007. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Ν. 3559/2007, η μελέτη και η κατασκευή για τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη πρέπει να ικανοποιεί τις παρακάτω τεχνικές απαιτήσεις, όπως αυτές ορίζονται στην ειδική
συγγραφή υποχρεώσεων (άρθρο 2, παρ. 2.2.2.), η οποία αποτελεί προσάρτημα της σύμβασης.
- Κατηγορία Α με ταχύτητα μελέτης 90 χλμ./ώρα
- Διατομή με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με με σαία νησίδα τύπου new jersey από σκυρόδεμα και χωρίς ΛΕΑ.
Υπενθυμίζεται ότι τόσο οι ελληνικοί όσοι και οι άλλοι διεθνείς αυτοκινητόδρομοι, με αντίστοιχα ή και λίγο μεγαλύτερα κυκλοφοριακά φορτία, έχουν προδιαγραφές και κατασκευάζονται ή κατασκευάστηκαν με την παραπάνω διατομή του κλάδου Λεύκτρο- Σπάρτη (το μέγιστο τμήμα της Εγνατίας οδού, το τμήμα Πύργος - Καλό Νερό - Τσακώνα, κλπ.)”. |
|
Back to top |
|
|
|