stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους σας,
μετά από καιρό καθώς το καλοκαίρι δουλεύουμε και τρέχουμε βρήκα την ευκαρία να ξαναγράψω.
Λοιπόν πριν λίγες μέρες πέρασα από την περιοχή που θα συνδεθεί η Εγνατία οδός με την εθνική οδό Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας στον Α/Κ Βασιλικού .
Αν θυμάστε φίλος ρωτούσε για την εξέλιξη των έργων εκεί.
Από το χωριό Καρτέρι πάνω στην εθνική μέχρι και τη Μαζαρακιά έχει στρωθεί άσφαλτος και ο δρόμος είναι παραπάνω απο φαρδύς , αλλά δεν είναι τελικα 2+2 λωρίδων όπως πίστευα. Συνεχίζει για λίγο ακόμη βόρεια , αλλά μετά σταματάει και απο εκεί και πέρα θέλει δουλειά για τη σύνδεση.
Από τη μεριά της Εγνατίας μηχανήματα σκαπτικά δουλεύαν διανοίγοντας το βουνό . Προσωπική μου γνώμη είναι πως θα αργήσει τουλάχιστον 8-10 μήνες να ολοκλήρωθει αν δουλέψουν συνεχώς.
Φωτογραφίες δυστυχώς αν και τράβηξα δεν μπορώ να τις ανεβάσω γιατι μου βγήκαν πολύ μικρές σε ανάλυση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 8:20 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

1. η Αύξηση Θερμοκρασίας-
2. η Ατμοσφαιρική Ρύπανση στις γειτονίες από τις οποίες θα διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος,
3. η Σχέση με το Βουνό και η Πρόσβαση των Κατοίκων στο Βουνό αλλάζει,
4. ο Κίνδυνος Αλλαγής Χρήσης Γης
5. η Ηχορύπανση-Φωτορύπανση,
6. η Κυκλοφοριακή Επιβάρυνση των οδών πρόσβασης και ροής (Πρέπει να σκεφτούμε επίσης ότι για να πάει κάποιος από τα Προάστια, από την Δυτική και την Νότια Αθήνα στην Ανατολική Αττική θα προτιμήσει να διέλθει από το κέντρο για να περάσει την σήραγγα του Υμηττού, αφού τον συμφέρει λόγω χρόνου και χιλιομετρικής απόστασης,
7. η Προτίμηση Χρήσης του ΙΧ και Ταξί για την πρόσβαση στα Μεσόγεια και στο Αεροδρόμιο από την χρήση του μετρό και το υπάρχοντος-μελλοντικού προαστιακού... Αν και δεν είμαι συγκοινωνιολόγος, απλά μηχανικός με κάποιες παραπάνω εξειδικεύσεις, μπορεί κάλλιστα να επιβαρρυνθεί το κυκλοφοριακό στο κέντρο σε άξονες από Δυτικά προς τα Ανατολικά και αντίστροφα...(Κάποιος Αθηναίος φορουμίστας ή καλύτερα ειδικός μπορεί να απαντήσει με περισσότερη ακρίβεια σε αυτό το ερώτημα)

Απαντώ στο post του φίλου Σκίουρου(Squirel),2 σελίδες πρίν.
Για τα 1,2,3,4,5 το μόνο που έχω μπορώ να πω είναι ότι μου μοιάζουν απο λαικίστικα εως αστεία.Αλλα στην τελική ας απαντήσει κάποιος ειδικός.

Για το 6:Δεν βλέπω γιατί κάποιος απο τα Δυτικά(και τον Πειραιά ακόμα) θα διασχίσει όλο το κέντρο(με καμια 30-40 φανάρια) για να βγεί στα Μεσόγεια,και όχι την διαδρομή Κηφισό-Αττική Οδό.
Χρησημοποιόντας την Αττική Οδό θα χρειαστεί πολύ λιγότερο χρόνο,απο το να διασχίσει το κέντρο(ακόμα και το βράδυ όταν αυτό είναι τελείως άδειο).Και αν σκεφτούμε ότι αυτή η σήραγγα θα "απορροφά" αυτοκίνητα απο το κέντρα και νοτιοτερα,σκεφτείτε τι ανάσα 8α είναι για την Αττική Οδό.Το ιδανικό 8α ήταν και η διαδρομή παραλιακή-Βάρης/Κορωπίου να ήταν στην μορφή(και χρόνοαποστάσεις) Αττ/Οδού, ώστε τα Νότια Προάστια να μην χρησημοποιούν την σήραγγα.

Όσο για το 7 και την σχέση δρόμου/ΜΜΕ ,κρίνω απαραίτητο παράλληλα με τον δρόμο και Μετρο μέχρι την στάση Κορωπί(χονδρικά).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω με τον Vag.
Οι αυτοκινητοδρομοι απο μονοι τους δεν μολυνουν το περιβαλλον ουτε αυξανουν τον αριθμο των αυτοκινητων Ι.Χ.
Επιπλεον το μονο θετικο των διοδιων ειναι οτι δεν αυξανει τοσο τις μετακινησεις,( σε αυτους τους αυτοκινητοδρομους ) εφοσον δεν υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος να τους χρησιμοποιησεις, γιατι απλουστατα θα πρεπει να πληρωσεις.
Αναμφισβητητα αν υπαρχει ανταγωνιστικο μεσο σταθερης τροχιας ακομα καλυτερα.
Οσο για το ατοπο σχολιο οτι οι ανεπτυγμενες Ευρωπαικες χωρες εχουν σταματησει να κατασκευαζουν αστικους δρομους, (που τυπωνονται σε πολλες σελιδες του διαδικτυου) το Παρισι για παραδειγμα (με το μεγαλυτερο δικτυο μετρο στην Ευρωπη), πριν απο μερικα χρονια τελειωσε ενα τεραστιο δικτυο αυτοκινητοδρομων με τεραστια τουνελ αλλα και επιφανειακα τμηματα στην περιοχη La Defense, ενω ειχε ηδη τρεις περιφερειακους δακτυλιους εξ ολοκληρου αυτοκινητοδρομων.
Για την Βαρης Κορωπιου συμφωνω και επισης πρεπει να βελτιωθει και η Ποσειδωνος απο το Παρκο εως την Λ. Συγγρου.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 9:14 pm    Post subject: Reply with quote

Για τους λόγους 1,2,5 δεν μπορώ να απαντήσω, αν και δεν τους θεωρώ λαικισμό, γιατί σίγουρα χρίζουν επιστημονικής μελέτης.

Ο λόγος 3, όσο και να φαίνεται αστείος, είναι μεγάλη παγίδα για τη σωτηρία του Υμηττού. Ο νέος δρόμος δεν είναι τόσο πρόβλημα, καθώς είναι σε μεγάλο τμήμα υπόγειος, όσο το νέο Ρυθμιστικό (που ευτυχώς δεν πρόλαβε να ψηφιστεί) για την μετατροπή του Υμηττού από δάσος απόλυτης προστασίας σε περιαστικό πάρκο. Στα δάση δεν μπορούν να γίνουν πολλές παρεμβάσεις ενώ στα πάρκα μπορούν να ξεφυτρώσουν ένα σωρό δραστηριότητες (από αναψυκτήρια, εκπαιδευτικά ιδρύματα, κοινωφελή ιδρύματα (π.χ. της Εκκλησίας), εγκαταστάσεις υγείας, γηροκομεία, αθλητικές εγκαταστάσεις κτλ. που θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του δάσους.

Ο λόγος 4 από την άλλη είναι ίσως και ο σημαντικότερος λόγος που πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν για τους νέους αυτοκινητόδρομους. Δεν αναφερόμαστε προφανώς στα km στα δυτικά του Υμηττού (που δεν υπάρχει χώρος για αλλαγή των χρήσεων γης) αλλά στα υπόλοιπα 50+ km νεών αυτοκινητοδρόμων στα Μεσόγεια που θα διέρχονται σε μεγάλο βαθμό από περιοχές που ακόμα δεν έχουν γνωρίσει τεράστια οικιστική ανάπτυξη. Για να καταλάβεις τι θα συμβεί λίγα χρόνια μετά στην περιοχή, ρίξε μία ματιά δεξιά και αριστερά της Α.Ο. στο τμήμα από Γέρακα έως Αεροδρόμιο και τις διαφορετικές χρήσεις που συγκεντρώνει (επιχειρήσεις, βιομηχανίες, εκθεσιακά κέντρα, αποθήκες κτλ.). Ουσιαστικά με τους νέους δρόμους δίνεις κίνητρα για την ανάπτυξη μιας 2ης Αθήνας στα Μεσόγεια χωρίς σχέδιο και ενώ το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας δεν έχει εξαντλήσει τα περιθώρια του.

Τώρα για αυτό που λες. Από το Περιστέρι ίσως το παράδειγμα είναι άκυρο αλλά να σου πω για τα νοτιότερα Δυτικά Προάστια το δίλημμα θα είναι μεγάλο. Αν μένω π.χ. στο Αιγάλεω, ή την Νίκαια υπάρχουν 2 λόγοι για να προιμήσω τη νέα διαδρομή
1) Το απίστευτο κυκλοφοριακό έμφραγμα του Κηφισσού σε ώρες αιχμής που μπορεί να χρειαστώ μέχρι και 45' - 1h για να φτάσω από τη Πέτρου Ράλλη εώς την Α.Ο (και η συμφόρηση της Α.Ο. έως Πλακεντίας). Στο ίδιο χρονικό διάστημα ίσως και παραπάνω ακόμα και με τρελή κίνηση μέσω οδικών αξόνων περιμετρικά του κέντρου (π.χ. χαμοστέρνας - Καλλιρόης - Υμηττού) θα έχω φτάσει στην Καισαριανή. Μετα μέσω της σήραγγας θα είμαι καρφί στο αεροδρόμιο σε πολυ οπιο λίγο χρόνο από ότι από τη Μεταμόρφωση.
2) Για οικονομικούς λόγους. Στην Α.Ο. θα πληρώσω 2,70 ενώ και καλά οι νεοι αυτοκινητόδρομοι θα λειτουργούν με χρέωση ανά km (κατά τη γνώμη μου απαράδεκτο για αστικό αυτοκινητόδρομο) και θα μου έρχεραι φθηνότερα.

Αν στο Αιγάλεω έχω δίλημμα, σε περιοχές όπως η Καλλιθέα, η Ν.Σμύρνη, η Δάφνη, ο Ν.Κόσμος, το "καθαρό" κέντρο, οι Αμπελόκηποι, το Γκάζι δεν θα μπω καν στο δίλημμα.

Δεν είμαι αντίθετος με τη νέα σήραγγα στον Υμηττό απλώς προτιμάω την παλία χοροθέτηση. Σε κάθε περίπτωση ο νέος αυτοκινητόδρομος θα απορροφήσει κίνηση από το κέντρο και τα νότια προς τα Μεσόγεια σε βάρος της Α.Ο (και αυτό είναι λογικό και θεμιτό). Απλώς με αυτή τη λύση αναγκάζει την ροή αυτή των αυτοκινήτων να κινηθεί στα όρια του κέντρου και περιμετρικά αυτού σε δρόμους ήδη κορεσμένους και χωρίς περιθώρια βελτίωσης λόγω χώρου, ενώ στην αρχική χωροθέτηση (στην Αργυρούπολη) αυτή η κίνηση θα κατευθυνόταν ακτινικά μακριά από το κέντρο στους άξονες της Βουλιαγμένης και της Ποσειδώνος. Και αυτοί οι άξονες παρουσιάζουν προβλήματα αλλά τουλάχιστον εδώ υπάρχει η δυνάτοτητα βελτιώσεων (ανισόπεδοι κόμβοι, μείωση φαναριών κτλ.).

Το να περάσει Μέσο σταθερής τροχιάς κάθετα κάτω από τον Υμηττό παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο είναι τεχνικώς πολύ δύκολο. τα τρένα δεν μπορούν να ανέβουν ανηφόρες για να φτάσει στο υψόμετρο στον Υμηττό που θα ξεκινάει ο αυτοκινητόδρομος, καθώς η επιτρεπόμενη κλίση των γραμμών είναι πολύ μικρή. Για αυτό ακριβώς τον λόγο στην υπο μελέτη γραμμή 4 δεν μπορεί να κατασκευαστεί σταθμός στην Άνω Κυψέλη (από την πλατεία της Κυψέλης θα ανεβαίνει σταδιακά μέχρι το ύψος του Γαλατσίου και θα περνάει σε πολύ μεγάλο βάθος από την περιοχή της Α.Κυψέλη- στην βάση του λόφου) και επίσης η ίδια γραμμή δεν ανεβαίνει προς το κέντρο του Ζωγράφου και τα πανεπιστήμια (όπως θα ήταν λογικό) αλλά από καισαριανή στρίβει απότομα προς το κάτω μέρος του Ζωγράφου (μέχρι την πλατέια Γαρδένιας) και γυρναέι προς Γουδί.
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 1:33 am    Post subject: Reply with quote

Αφου η υπογειοποίηση έχει γίνει μόδα και αναγκαιότητα τότε το ΥΠΕΧΩΔΕ πρέπει να ξεκινήσει να σκέφτεται δύο ακόμη ιδέες του ΔΟΞΙΆΔΗ του ποιο σημαντικού ανθρώπου που ανέδειξε η χώρα στα συγκοινωνιακά (προαστιακός, μετρό, περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι) τα είχε προτείνει 40 χρόνια πριν.

Οι ιδέες λοιπόν που μένουν προς υλοποίηση είναι
α)τούνελ από το Χίλτον μέσω Τουρκοβούνια στην Αθηνών-Λαμίας
β)τούνελ Αεροδρόμιο Ελληνικού Δέλτα Φαλήρου.

Ξέρει κανείς γιατί η επέκταση της Δ.Π. Υμητού δεν έφτασε μέχρι τη Γλυφάδα ώστε να βρεί τη Ποσειδώνος? Τα νότια προάστια δε σταματούν στο Ελληνικό. Η Γλυφάδα που είναι ο σημαντικότερος δήμος της περιοχής μένει έξω όπως έγινε και με το μετρό προς το παρόν ελπίζω.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:08 am    Post subject: Reply with quote

Φίλοι συμφορουμίτες, μήπως απο εδώ και πέρα σε ότι έχει να κάνει με τους νέους δρόμους της Αθήνας του Σουφλιά, θα έπρεπε να γράφουμε στο topic "Η Αθήνα των ονείρων μας"? Τώρα με όποια κυβέρνηση έρθει, με αυτό το μπάχαλο, τα σχέδια αυτά θα πάνε πολύ καιρό πίσω μάγκες! Μέχρι το 2020 που θα ολοκληρωθούν ... καλά κρασιά.
Επίσης θα συμφωνήσω με τον Pindos10, έχουμε και έναν καροτσόδρομο Αθηνων-Θεσσαλονίκης. Κανένα νέο απο κανέναν? (Και να πω οτι είναι ακόμα καλοκαίρι).
Υ.Γ Σήμερα δώθηκε στην κυκλοφορία το Σχηματάρι - Χαλκίδα. Τί έγινε? Όλοι της περιοχής πηγανε για κόντρες στον νέο δρόμο?

Και κάτι που ξέχασα.

Σταύρο, οι μπουλτόζες στην Μακρυνάρα δουλεύουν πολύ καλά! Απο περιφερειακό Σπάρτης κανένα νέο? Απο παράκαμψη Βουτιάνων?
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:18 am    Post subject: Reply with quote

vag3721 wrote:
.....Απαντώ στο post (λινκ) του φίλου Σκίουρου-Squirrel),2 σελίδες πρίν.
Για τα 1,2,3,4,5 το μόνο που έχω μπορώ να πω είναι ότι μου μοιάζουν απο λαικίστικα εως αστεία.Αλλα στην τελική ας απαντήσει κάποιος ειδικός.

Οσον αφορά το 1.Αύξηση Θερμοκρασίας, θα πρέπει να σκεφτείς αυτό που ειπαν επιστήμονες τελευταία για τις προσφατες πυρκαγιές: Ότι τα δάση της ΒΑ Αττικής λειτουργούσαν σαν φυσικό κλιματιστικό για την Αθήνα και οτι η απώλειά τους, θα ανεβάσει την θερμοκρασια κατα 3 βαθμούς (που είναι τεράστιο νούμερο). Ακόμα και σε πιο μεγάλη κλίμακα μιας πόλης (ρώτησε εναν παππού τι βαρυς χεμώνες είχαν παλιά) ή σε ποιό μεγάλη κλίμακα (π.χ. Νέα Υόρκη-Παρατήρησε πως διαγραφονται οι κεντρικοί δρόμοι και Αθήνα). To φαινόμενο των Θερμικων Νησίδων που προκαλείται σε εντονα δομημένες επιφάνειες και επιβαρύνεται με τα καυσαέρια και τα μικροσωματίδια (δηλ. σκόνη) επιδρούν την υγεία των κατοίκων σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και δίπλα σε μεγάλους οδικούς άξονες(και στο συγκεκριμένο ειμαι ο ειδικός-Ι'm busted now Embarassed ).
rush wrote:
2. Οι αυτοκινητοδρομοι απο μονοι τους δεν μολυνουν το περιβαλλον ουτε αυξανουν τον αριθμο των αυτοκινητων Ι.Χ. Επιπλεον το μονο θετικο των διοδιων ειναι οτι δεν αυξανει τοσο τις μετακινησεις,( σε αυτους τους αυτοκινητοδρομους ) εφοσον δεν υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος να τους χρησιμοποιησεις, γιατι απλουστατα θα πρεπει να πληρωσεις.
Ελπίζω να μην μιλάς σοβαρά! Τα ΙΧ είναι ο βασικότερος λόγος ατμ. ρύπανσης στην πόλη. Και ακόμα ο αυτοκινητόδρομος σχεδιάζεται έτσι ώστε να δέχεται περισσότερο αριθμό αυτοκινήτων. Είναι σαν να μου λες ότι ο καρόδρομος που έγινε μετά αυτοκινητόδρομος, θα έχει τον ίδιο αριθμό διέλευσης αυτοκινήτων! Ο ρόλος των διοδίων δεν ειναι να αποτρέπει την χρήση του. Και κανένας Αθηναίος δεν θα τσιγγουνευτεί το αντίτιμο για να πιεί τον καφέ του 7 Ευρώ στην Γλυφάδα! Με τους λόγους 3. και 4. ο ariskop με κάλυψε αρκετά,με μια ενσταση: να μην τα κάνουμε όλα τσιμεντο στην Αν, Αττική. Ο λόγος 5. μπορει να θεωρειται πασσέ (ξεπερασμένος), αλλά δεν παύει να ισχύει. Δεν λέω, ωραία η Περιφερειακή Υμηττου, αλλά για ρώτησε κάποιον π.χ. που μένει στα Κωνσταντινοπολίτικα Θεσ/κης που αισθάνεται όλο το 24ωρο συνεχή οχληση με το κάθε μ***κα Έλληνα να βαράει την κόρνα όποτε του καπνίσει; Οσο για την Φωτορύπανση, δες εδώ. Πότε τελευταία είδες αστέρια στην Αθήνα;
Αυτά τα φιλικά σχόλια και χαίρομαι που συμφωνούμε ότι πρεπει να κατασκευαστεί παράλληλα μέσο σταθερής τροχιάς παράλληλα με την σήραγγα του Υμηττού και έργα υποδομών στα αναπτυσσόμενα ταχύτατα Μεσόγεια.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε σκιουρε στο θετω πολυ απλα για να καταλαβεις τι εννοω.
Κανενας Ελληνας δεν προκειται να αγορασει αυτοκινητο επειδη επεκτειναν την Α.Ο. Ο Αθηναιος, ειτε η Αθηνα εχει αυτοκινητοδρομους, ειτε καροδρομους (πριν την Ολυμπιαδα), θα εχει απο δυο αυτοκινητα.
Πολυ απλα. Ο αυτοκινητοδρομος δεν αυξανει τη ζητηση για αγορα αυτοκινητου στην Αθηνα με τα υπαρχοντα στοιχεια και την υπαρχουσα νοοτροπια. (στην Ευρωπη ειναι διαφορετικα)
Αν αυξανουν τις μετακινησεις αυτο ειναι αλλο θεμα.
Οσο για τα διοδια ειναι δυνατον να πιστευεις οτι υπαρχει ανθρωπος που θεωρει οτι τα διοδια τα βαζουν για να μειωσουν τις μετακινησεις? Shocked
Λεω πολυ απλα οτι επειδη πρεπει να πληρωσεις θα το ξανασκεφτεις να την χρησιμοποιησεις. Ξερεις υπαρχουν και ανθρωποι που δεν εχουν τη δυνατοτητα ή ο μονος τους στοχος δεν ειναι να πανε στην Γλυφαδα να πιουν καφε με 7ευρω...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Οι φιλοι που θα πανε το χειμωνα στην Ευρυτανια ισως γλιτωσουν την ταλαιπωρια της διελευσης απο το χωριο Τυμφρηστος και την αναβαση σχεδον στις Ραχες και μετα παλι καταβαση για να μπουν στη σηραγγα. Το ξυλουργειο που αναφερεται ειναι μια χαρακτηριστικη σανιδοκατασκευη που βρισκεται στα αριστερα πριν μπουμε στον Τυμφρηστο. Να θυμησω οτι η δυτικη Φθιωτιδα και κυριως η Μακρακωμη, ο Αγ. Γεωργιος και ο Τυμφρηστος ,με τη βοηθεια παραγοντισκων ,πολιτευταδων και βουλευτισκων ,κραταει ομηρο για δεκαετιες ολοκληρο το νομο Ευρυτανιας, μεχρι να δεησει το ελληνικο κρατος να κατασκευασει τον καινουργιο αξονα Λαμια-Καρπενησι-Αγρινιο, που δεν εχει καμμια σχεση με τον υπαρχοντα δρομο.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=1315
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ κι ένα χρόνο ακούγεται έντονα στο Αγρίνιο και γενικά σε συζητήσεις ότι τα χρήματα για τη μελέτη και κατασκευή του νέου άξονα Αγρίνιο-Καρπενήσι, που αφορούσαν το 1ο τμήμα Αγρίνιο-Άγιος Βλάσιος,περίπου 20 χιλιόμετρα, ως διά μαγείας "έφυγαν,χάθηκαν" και πήγαν προς Φθιώτιδα μεριά για να προχωρήσει το Ανατολικό τμήμα της οδού Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία. Τί ισχύει δεν ξέρω, αλλά εδώ δεν κουνιέται φύλλο, οπότε....
Όσον αφορά τον κ.Μαρίνο που αναφέρει το άρθρο των ευρυτανικών, όντως είναι από τους κορυφαίους. Είναι καθηγητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
Κατά μήκος του άξονα Πατρών - Κορίνθου οι εργασίες που γίνονται στα δεξιά είναι εμφανείς.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς pindos , όπως είχε γραφτεί και παλιότερα εδώ μέσα, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το ξυλουργείο δεν είναι στην είσοδο του χωριού Τυμφρηστός αλλά στη έξοδο αυτού. Ουσιαστικά λόγω αντιδράσεων δεν κατασκεύασαν τον νέο δρόμο που θα έβγαινε στο γήπεδο του Τυμφρηστού απλώς διαπλάτυναν και ασφαλτόστρωσαν τον υπάρχον δασικό δρόμο που συνέχιζε ευθεία από τη σήραγγα και σκάει πάνω από το χωριό (στο ξυλουργείο) (προσωρινή λύση και καλά). Μεγάλη ατυχία της Ευρυτανίας ότι το έργο είναι στα διοικητικά όρια Φθιώτιδας...

Βέβαια μπορεί να μην γλιτώνεις την διέλευση μέσα στο χωριό Τυμφρηστός αλλά κάποια βελτίωση θα υπάρχει σίγουρα καθώς γλιτώνεις τις φουρκέτες μετά το χωριό (7 σύνολο) και το σπαστικό (προσωρινό εδώ και τόσα χρόνια) κατέβασμα προς την σήραγγα...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Οντως ariskop διεπλατυναν τον υπαρχοντα δασικο δρομο (και εφαγαν και ενα καρο ελατα). Η πλακα ειναι agr-engineer οτι συζηταμε για το Καρπενησι-Αγρινιο που ειναι 110 χλμ. απιστευτης ταλαιπωριας (Μπαγασακι, Φραγκιστες κτλ.) αλλα και απιστευτης ομορφιας ,ενω Καρπενησι-Αγρινιο μεσω Προυσσου,Λαμπιριου,Παραβολας ειναι 80χλμ και τον ξερουν σχεδον μονο οι Αγρινιωτες και οι Ευρυτανες .Βεβαια ειναι κι αυτος...ασε να πανε.

Last edited by pindos10 on Fri Sep 04, 2009 2:18 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδια περασα προσφατα απο αυτον τον δρομο και στην μερια προς Λαμια που ειναι η σηραγγα εχει ανοιχτει ενας αρκετα φαρδυς δρομος για περιπου 1 - 2 χιλιομετρα, (χωματοδρομος) ο οποιος καταληγει σε εναν χωματοδρομο πολυ στενο, σαν και αυτους που υπαρχουν στα βουνα και πανε οι κυνηγοι για να βρουν φασσες.
Δεν συνεχισα για να δω που ακριβως σκαει ο χωματοδρομος, παντως δεν ειδα ουτε να γινονται εργα, ουτε μηχανηματα,παρα μονο μια μπουλντοζα που μου φανηκε να ειχε μεινει εκει απο τοτε που ανοιξαν τη σηραγγα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Η πλακα ειναι agr-engineer οτι συζηταμε για το Καρπενησι-Αγρινιο που ειναι 110 χλμ. απιστευτης ταλαιπωριας (Μπαγασακι, Φραγκιστες κτλ.) αλλα και απιστευτης ομορφιας ,ενω Καρπενησι-Αγρινιο μεσω Προυσσου,Λαμπιριου,Παραβολας ειναι 80χλμ και τον ξερουν σχεδον μονο οι Αγρινιωτες και οι Ευρυτανες .Βεβαια ειναι κι αυτος...ασε να πανε.


Αυτή την απορία την εχω και εγώ εδώ και πολλά χρόνια. Έπειδη τις έχω κάνει και τις 2 διαδρομές αρκετες φορές μπορεί ο δρόμος μέσω Προυσού να έχει τα μαύρα του τα χάλια αλλά πάντα τον θεωρούσα πιο ξεκούραστο. Προσωπικά μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο "ομαλός" χωρίς πολλά ανεβοκατεβάσματα...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

Να σας πω τη μαύρη αλήθεια μου, από Φραγκίστα έχω να πάωψ από μικρός,οπότε δε θυμάμαι και πολλά. Μέχρι Άγιο Βλάσιο έφτασα το χειμώνα, απαράδεκτος δρόμος.
Πριν λίγους μήνες πήγα από Λαμπίρι κλασικά ( Όσοι πάνε Προυσσό από Αγρίνιο από εκεί πάνε, και είναι πάρα πολλοί ). Ε,μετά μπορεί να πεταχτούν για βόλτα στο Καρπενήσι , 35-40 λεπτά,δε θυμάμαι ακριβώς.
Ο δρόμο αυτός κάνει ένα καλό ανέβασμα μετά το Λαμπίρι και πριν τον Προυσσό. Βέβαια, έχει κι αρκετό ανέβασμα καθώς στρίβεις από Παραβόλα ( 10-11 χιλιόμετρα από Αγρίνιο ) για Καλλιθέα και πιο πάνω, αλλά στη συνέχεια η διαδρομή είναι ωραία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Aυτοκινητοδρομος "Μωρεας".Περιοχη Ραψομματη. Το οδοιπορικο ,ολες οι φωτογραφιες και τα σχολια ειναι απο τον φιλο rush. Εγω απλως τις παραθετω, καθως ο ιδιος δεν μπορει να τις ανεβασει λογω τεχνικων προβληματων.
Η 2η μικρη σηραγγα μετα τον Ραψομματη
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/image001.jpg
Καμερα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/3.jpg
Ο κλαδος προς Κορινθο της μικρης σηραγγας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/4.jpg
Ο κλαδος προς Καλαματα της μικρης σηραγγας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/5-1.jpg
Αμεσως μετα την εξοδο
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/6.jpg
Η μικρη σηραγγα και στο βαθος το cut and cover
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/7.jpg
Γεφυρα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/8.jpg
Κοντα στο cut and cover
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/9.jpg
Το cut and cover
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/10.jpg
Η ΒΑ πλευρα του cut and cover
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/11.jpg
Η ΝΔ πλευρα του cut and cover
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/12.jpg
Η σηραγγα Ραψομματη
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/13.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/14.jpg
Ενα AUDI100 του '74 εργαζεται σκληρα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/15A.jpg
Γεφυρα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/16.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/17.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/18.jpg
ΔΔ Ραψομματη(η ταμπελα δηλ.)
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/19.jpg
Το προφιλ της σηραγγας Ραψομματη
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/20.jpg
Εδω ολο το τμημα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/21.jpg
Ανω διαβαση βορεια της σηραγγας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/22.jpg
Ανω διαβαση η αλλη πλευρα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/23.jpg
Ανω διαβαση
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/24.jpg


Last edited by pindos10 on Sun Sep 06, 2009 10:23 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

Φοβερές Φωτό !
Μπράβο στο φίλο Rush που μας έδωσε φωτό από ένα δυσπρόσιτο σημείο στο οποίο δεν είναι ευκολη η προσβαση εαν δεν εισαι του εργοταξιου. Και η ερώτηση: Πως έφτασες εκεί (για να πάω και εγώ και την επόμενη φορά...) ?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες rush.
Να ρωτήσω και εγώ κάτι... κατέβηκες ακολουθόντας το δρόμο για Μαλλωτά/Ραψωμάτη, σωστά;
Δεν συνάντησες security;
Το 2006 που είχα πάει εγώ δεν κατάφερα να μπω στο κατασκευασμένο τμήμα διότι είχα συναντήσει security.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ανεβαινοντας για Κορινθο, μετα την Μεγαλοπολη εχει στα δεξια πινακιδα που λεει για Ραψομματη. Ακολουθεις τον δρομο και μετα απο λιγο ο αυτοκινητοδρομος φαινεται. Τον προσεγγιζεις απο εναν χωματοδρομο στα δεξια που καταληγει διπλα στον αυτοκινητοδρομο εκει που λεω οτι ειναι το δευτερο μικρο τουνελ. Αφηνεις το αμαξι και πας με τα ποδια.

Οταν πηγα γινοντουσαν εργασιες σε μια απο τις γεφυρες και στην σηραγγα Ραψομματη και ενω με ειδαν δεν μου ειπαν τιποτα. Βασικα νομιζα οτι θα με εδιωχναν αλλα δεν αντεδρασαν.
Οταν ημουν στη γεφυρα ηρθε ενα βανακι και πηρε τους εργατες και τους πηγε μεσα στη σηραγγα. Οποτε σκεφτηκα να πω στον οδηγο 'Ρε μαστορα δεν με φορτωνεις και μενα μεσα να την τραβηξω με την καμερα?' Laughing
Σε αυτη την περιπτωση μαλλον θα με κλωτσαγανε εξω.

Σταυρο, δεν ειχε security. Μπορει επειδη ηταν κοντα 15Αυγουστος.

Εχω τραβηξει με την καμερα την σηραγγα Στερνας την πρωτη υπο κατασκευη που συνανταμε κατεβαινοντας για Τριπολη. Μια απο αυτες τις μερες θα την ανεβασω.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Σιατιστα - Νεαπολη ετοιμο τμημα.

Εξοδος απο Εγνατια και εισοδος στον καθετο αξονα.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/1-.jpg
Τα πρωτα μετρα του αυτοκινητοδρομου.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/2.jpg
Ανωτατο οριο ταχυτητας 130.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/3130.jpg
Μια ανω διαβαση.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/4.jpg
Εξοδος για Καλονερι και κομβος Καλονεριου.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/5.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/6.jpg
Περιφραξη.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/7.jpg
Ισως το πιο εντυπωσιακο τμημα του αυτοκινητοδρομου.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/8.jpg
Τμημα Νεαπολη - Βογατσικο υπο κατασκευη.
Μπαινουμε στην παρακαμψη που δεν ειναι αλλη απο την παλια εθνικη.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/9.jpg
Χωματουργικες εργασιες.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/10.jpg
Ο παλιος δρομος και διπλα ο υπο κατασκευη αυτοκινητοδρομος. Εχει αρχισει η ασφαλτοστρωση.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/11.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/12.jpg
Παλια γεφυρα και στο βαθος διακρινεται ο αυτοκινητοδρομος με φωτισμο στον κομβο.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/13.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/14.jpg
Ο υπο κατασκευη κομβος.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/15.jpg
Μια κοιλαδογεφυρα.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/16.jpg
Τελος παρακαμψης, ξαναμπαινουμε στον αυτοκινητοδρομο.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/17.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/18.jpg
Τμημα Βογατσικο - Καστορια ετοιμο.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/19.jpg
Μια κοιλαδογεφυρα.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/20.jpg
Κομβοι Καστοριας Αργος Ορεστικο και Καστοριας Μανιακοι.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/211.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/222.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/232.jpg
Τμημα Καστορια - Κρυσταλλοπηλη βελτιωμενα τα πρωτα 2-3 χιλιομετρα. Καμια εξελιξη μετα εως την διασταυρωση της Κρυσταλλοπηγης.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/24.jpg
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/25.jpg
Ο δρομος για Κρυσταλλοπηγη και Φλωρινα. Δρομος αντικα, αλλα καθολου συλλεκτικος στην Ελλαδα αφου εχουμε πολλους απο δαυτους.
http://i631.photobucket.com/albums/uu37/rushrushrushrush/26.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, έλα δυτική Ελλάδα και θα δεις μόνο δρόμους-αντίκες. Αντίρριο-Αγρίνιο-Γιάννενα
Αμφιλοχία-Άκτιο και Λευκάδα.
Αιτωλικό-Αστακός.
κλπ κλπ
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

ναι αλλά οι δρόμοι φτιάχνονται ήδη... αμφιβάλλει κανείς???
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

Μην μου το λες το ξερω.
Αφου περασα και δεν χρειαστηκε να βγαλω ουτε μια φωτογραφια...
Μαλλον τη Δυτικη Ελλαδα την προοριζουν για Μουσειο παλαιων δρομων.

Μουσειο καροδρομων η Δυτικη Ελλαδα. Εισοδος ελευθερη...

Τι φτιαχνουν ρε συ Πρεβεζανε.
το Αμφιλοχια-Ακτιο το κοψανε.
Πρεβεζα-Φιλιππιαδα μουγκα.
Το ιδιο και Πρεβεζα Ηγουμενιτσα,Βονιτσα Λευκαδα κοκ.
Για το Αγρινιο Καρπενησι ουτε λογος.
Το μονο ειναι η Ιονια Οδος που εχει κολλησει και αυτη.
Α...και ο δηθεν δρομος ταχειας κυκλοφοριας Αστακος Μεσολογγι η Αγρινιο.. Που ακριβως τον φτιαχνουν?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Πανεμορφη δουλεια φιλε rush. Ταξιδευουμε ηδη. Λοιπον παιδια τωρα που ο rush βρισκεται στην Δυτ. Μακεδονια ειναι ευκαιρια να αναφερω αυτο που μου ειχαν πει οταν εκανα τη διαδρομη απο τη Φλωρινα προς την Πτολεμα'ι'δα, στον καινουργιο δρομο, και δεν πιστευα στα αυτια μου. Μετα τη διασταυρωση για Φανο -Νυμφαιο ,με κατευθυνση την Πτολεμα'ι'δα ειχε ,αν θυμαμαι δυο ισοπεδους κομβους ,τους οποιους τους περναγα μερα.Το βραδυ ,μου ειπαν, αν περναγες αυτους τους κομβους ,και ενω απο μακρια εβλεπες σκοτεινια οταν πλησιαζες αναβαν τα φωτα και οταν απομακρυνοσουν απο τον κομβο ,εσβηναν.Εννοειται οτι αν η κινηση ηταν συνεχης ,τα φωτα παρεμεναν ανοιχτα και οταν απομακρυνοταν και το τελευταιο αυτοκινητο ,εσβηναν. Το εχετε ακουσει αυτο το un-πιστευαble?
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 10:59 pm    Post subject: Reply with quote

Για να χαρακτηριστεί δρόμος ταχείας κυκλοφορίας επιβάλλονται 2+2 λωρίδες με διαχωριστικό. Απ'ότι θυμάμαι όταν είχα περάσει από παραλία Σταμνάς προς Αγγελόκαστρο για βόλτα είχα δει ένα σχετικό πλάτος, αλλά μόνο μια γέφυρα να κατασκευάζεται στο βάθος. Και η διατομή ήταν κοινή. Που σημαίνει ότι λογικά κατασκευάζουν ένα δρόμο 1+1 λωρίδα με μεγάλο έρεισμα, στυλ Κορίνθου-Πατρών. Το έχω ξανατονίσει ότι κατ'εμε αυτό είναι λάθος γιατί ήταν ευκαιρία να κατασκευαστεί 2+2 μια και καλή, καθώς η κίνηση ,ε τις νταλίκες από το Πλατυγιάλι θα είναι μεγάλη και ανυπόφορη και μετά την κατασκευή αυτού θα αυξηθεί κατά πολύ και η κίνηση προς Αστακό-Μύτικα παραλιακά.

pindos10, αυτό προφανώς γίνεται για εξοικονόμηση ενέργειας και το είχα ακούσει πρόσφατα σε εκπομπή, αλλά γίνεται σε επίπεδο πόλης-κωμόπολης στη Γερμανία νομίζω. Περνάς από ένα δρόμο, στέλνεις με το κινητό την οδό ή κάτι άλλο, δε θυμάμαι καλά κι ανάβουν τα φώτα. Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 420, 421, 422  Next
Page 113 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr