View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 2:05 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση Engineer. Δηλαδη μεσα στο 2010 να υποθεσω οτι θα εχουμε νεωτερα και χαρτες με τα σχεδια του δρομου και τον κομβο; Στον χαρτη 2 εχει επισης κι ενα αλλο σχετικα ''ακυρο''... δειχνει γεφυρα στο σημειο Περαμα-Παλουκια. Ισχυει κατι τετοιο δεν εχω ακουσει τιποτα, η ιδεα υπαρχει πολλα χρονια τωρα αλλα επισημα δεν ακουσα πουθενα για ενα τετοιο project. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 3:28 pm Post subject: |
|
|
Σχεδιασμοί σίγουρα υπάρχουν για αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα - Θηβών αλλά δεν ξέρω πότε και αν θα προχωρήσει κάτι τέτοιο. Σίγουρα εχουν γίνει και γίνονται τοπικές βελτιώσεις σε κάποια τμήματα αυτού του άξονα.
Για τον σιδηρόδρομο η πρώτη φορά που προτάθηκε αυτή η λύση ήταν πολλά χρόνια πριν σε μία μελέτη για κατασκευή πραγματικά high - speed γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκης ανεξάρτητα από την υπάρχουσα. Το σχέδιο αυτό έμεινε, λογικά, στα χαρτιά. Αλλά η λύση για γραμμή από το Θριάσιο στην Θήβα ποτέ δεν ξεχάστηκε απλώς δεν υπάρχουν λεφτά. Μιλάμε για σειρά από τούνελ και πέρασμα της γραμμής από διάσελα της περιοχής.
Πριν από λίγο καιρό το θέμα το επανέφερε ο ΥΜΕ ως έργα που πρόκειται να γίνουν με ΣΔΙΤ (ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι). Η γραμμή αυτή (200άρα) και καλά θα εξυπηρετεί μόνο υπεραστικά express τρένα (μειώνει κανά 30λεπτο στο νερό το Α-Θ) και εμπορικά για Θριάσιο και η υπάρχουσα (που λόγω χάραξης είναι μέχρι 120 στο μεγαλύτερο μήκος της) προαστιακά κυρίως. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 4:57 pm Post subject: |
|
|
Απο δω και περα δεν θα εχουμε γιορτη για καθε 1,5 χλμ ,αλλα για καθε μετρο ασφαλτου που θα παραδιδεται. Αλλωστε απο χθες το βραδυ εχουμε την τιμη να ξερουμε πρωτοι και την ημερομηνια των εκλογων απο τον Prevezano. Φαινεται χθες ηταν στην Ραφηνα για playstation. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 4:59 pm Post subject: |
|
|
Τη σκοτώσατε την Παναγοπούλα . Παραθέτω πάλι όλες τις σήραγγες της Παναγοπούλας
αριστερός κλάδος δηλ προς Πάτρα 338+132+556+4.018μ
δεξιός κλάδος προς Αθήνα 3.182μ
που σημαίνει ότι η σήραγγα είναι δίδυμη και ο αριστερός κλάδος περιλαμβάνει ακόμα τρεις μικρές σήραγγες.
Το Πύργος (Αλφειός)-Τσακώνα και σύμφωνα με τη σύμβαση δεν θα περιλαμβάνει ΛΕΑ. Θα χει πλάτος 21μ.
Στην ιονία τουλάχιστον προχωράει εκείνο το χιλιόμετρο στον Αγ. Δημήτριο μεταξύ Άρτας-Ιωαννίνων? Γιατί όταν το τελειώσουν μπορούν να το παραδώσουν. (Κάτι σαν τα πρώτα τυφλά τμήματα της εγνατίας μες τα βουνά). |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 6:00 pm Post subject: |
|
|
Πως γίνεται ο κλάδος που είναι προς το βουνό (προς Αθήνα) να έχει μια σήραγγα και ο κλάδος που είναι προς το γκρεμό (προς Πάτρα) να έχει τις πολλές ? Μήπως είναι ανάποδα? |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 8:31 pm Post subject: |
|
|
Engineer , αν φέρεις στο μυαλό σου την Κακιά Σκάλα θα καταλάβεις τι εννοεί. ΤΟ τμήμα προς τη θάλασσα μία θα μπαίνει σε βουνό μια θα ξύνει απλά το βράχο...
Pindos, δεν πολυπάω Ραφήνα γιατί με τόσο κόσμο που πηγαινοέρχεται εκεί αυτές τις μέρες μποτιλιαριζόμαστε. Παίζω μέσω pc και διαδικτύου |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 8:57 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Στον χαρτη 2 εχει επισης κι ενα αλλο σχετικα ''ακυρο''... δειχνει γεφυρα στο σημειο Περαμα-Παλουκια. Ισχυει κατι τετοιο δεν εχω ακουσει τιποτα, η ιδεα υπαρχει πολλα χρονια τωρα αλλα επισημα δεν ακουσα πουθενα για ενα τετοιο project. |
μια και ανέφερες τη ζεύξη Σαλαμινας Περάματος, πιστεύω ότι αυτοκινητόδρομος Μεγάρων-Περάματος μέσω Σαλαμίνας (πράσινο στην εικονα) με κλαδο προς το Σκαραμαγκά (κόκκινο στην εικονα) θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμος και θα αποσυμφόριζε το υφιστάμενο τμήμα της εθνικής από Μέγαρα προς Αθήνα η οποία υποφέρει τα ΣΚ. Επίσης θα εξυπηρετούσε τα νότια προάστεια και το λιμάνι.
Δειτε την πρότασή μου. Ξέρει κανεις εάν ποτέ έχει προταθεί κάτι τέτοιο;
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 9:07 pm Post subject: |
|
|
Ναι βασικά μπερδεύομαι επειδή ακριβώς η Κακιά Σκάλα έχει δύο σήραγγες στην εξωτερική πλευρά και τρεις στην εσωτερική. Αλλά για να το λέτε το πιστεύω!
Υπάρχει κανένας ενδεικτικός χάρτης πουθενά για να ξεστραβωθούμε, γιατί έχω να περάσω από το σημείο από οταν παρουσιάστηκα φαντάρος στην Πατρα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 9:54 pm Post subject: |
|
|
Πάντως και εγώ μπερδέυτηκα. Το λογικό είναι να είναι στον κλάδο προς Αθήνα τα 3 μικρά τούνελ και το 1 μεγάλο των 4km και στον κλάδο προς Πάτρα το μοναδικό μεγάλο των 3km. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:11 pm Post subject: |
|
|
Παιδια ηρεμηστε. Εχει δικιο ο Engineer . O Βeethoven θα διορθωσει παραυτα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 1:29 am Post subject: |
|
|
Πριν ακουστούν κι άλλα φιλόδοξα σενάρια να διορθώσω τα προηγούμενα. Έχουμε και λέμε. Ο αριστερός κλάδος έχει τη μεγάλη σήραγγα με τις τρεις μικρές με κατεύθυνση προς...Αθήνα! Και ο άλλος προς Πάτρα έχει τη μία που είναι όμως κι αυτή μεγάλη σχεδόν 4 χλμ μην την αδικούμε. Όπως και να χει οι πολλές σήραγγες είναι στην πλευρά του βουνού. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στην Κακιά Σκάλα, η πλευρά του βουνού διαθέτει μια μεγάλη σήραγγα παραπάνω. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 8:18 am Post subject: ΕΘΝΙΚΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Εύχομαι σε όλους καλή δύναμη και κουράγιο για το φθινόπωρο που ξεκινάει και για τον χειμώνα που έρχεται σε λίγους μήνες. Πιστεύω οτι οι κουβέντες μας θα αποτελέσουν όαση δροσιάς μέσα στο κρύο τους επόμενους μήνες.
Αν και είχα δηλώσει οτι δεν θα ξανα ποστάρω σχόλιο μέχρι την ολοκλήρωση -τουλάχιστον- του τμήματος Κόρινθος - Τσακώνα (Αλλαγή) διαμαρτυρόμενος για τις συνεχείς αναβολές στις ημερομηνίες παράδοσης και τις αλλεπάληλες καθυστερήσεις, το φωτο-ρεπορτάζ του φίλου engineer, η δική μου διέλευση απο τον δρόμο-εργοτάξιο λόγω διακοπών, αλλά κυριότερα λόγω της χθεσινοβραδυνής ανακοίνωσης του πρωθυπουργού για πρόωρες εκλογές σε ενα μήνα απο σήμερα, με κάνουν να θέλω να ρωτήσω ενα και μόνο πράγμα.
Φίλε μου Engineer. Εσύ με το πάντα αξιόπιστο ρεπορτάζ σου και τις πληροφορίες σου, πές μας σε παρακαλώ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ??? Τι λέει η εμπειρία σου? Πάμε για νέες καθυστερήσεις ή να αισιοδοξούμε? Με πιθανό σενάριο -όπως όλα δείχνουν- την αλλαγή κυβέρνησης και την αλλαγή σκυτάλης στο ΥΠΕΧΩΔΕ. Ποιός θεωρείται κατά τη γνώμη σου επικρατέστερος για υπουργός ΠΕΧΩΔΕ σε μια πιθανή κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ?
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και την υπομονή σας.
Πάντως για άλλη μια χρονιά η νότια Μεσσηνία βούλιαξε απο τουρισμό!! Για μια εβδομάδα!!! Απο 15 - 22 Αυγούστου. Μετά ας είναι καλά οι Αθηναιοι που διαμένουν στα χωριά τους. Μήπως τώρα με την ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου σε 2 χρόνια πρέπει να χαράξουμε και μια τουριστική στρατηγική για τον τόπο? Μη φάει όλα τα λεφτά ο κουμπάρος!!!! Τώρα μάλιστα που αποχωρεί και το κουμπαράκι του!!!!
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 9:14 am Post subject: |
|
|
Quote: | ****Ελευσίνας (Α/Κ Θηβών - Α/Κ Κινέττας 33,2km)
****Καλαμάκι (Α/Κ Κινέττα - Α/Κ Τρίπολης 28,3km)
****μεταξύ Ζευγολατιού -Κιάτου (Α/Κ Τρίπολης - Α/Κ Ξυλόκαστρο 35,7km)
****μεταξύ Α/Κ καλαβρύτων - Α/Κ Αν.αιγίου (Α/Κ Ξυλόκαστρο - Α/Κ Ανατ. Αιγίου 50,6km)
****μεταξύ Α/Κ Αραχωβίτικων - Α/Κ Ρίου (Α/Κ Ανατ.Αιγίου - Α/Κ Κ1 Περιμετρική 35,4km)
**** Πλευρικούς όπου θέλει η κοινοπραξία (εκτός του Α/Κ Ρίου και Α/Κ Κ1 Περιμετρική) με ένα περίεργο αλλά δίκαιο σύστημα τιμολόγησης μέχρι τα όρια του επόμενου μετωπικού. |
αυτο σημαινει οτι μονο στο Αθηνα Πατρα μονο ενας καινουριος σταθμος διοδιων θα προστεθει..! αναμεσα στο Αιγιο και Διακοφτο..αρα δεν θα εχει μεγαλη διαφορα η χρηματικη επιβαρυνση..θα το αξιζει ο δρομος... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 10:07 am Post subject: |
|
|
Sxiza07 Καλημέρα!
Οπως είδες και εσύ κατηφορίζοντας προς τη ιδιαίτερη πατρίδα, η οποία πραγματικά γονάτισε από κόσμο το Δεκαπεντάυστο, ο Μορεας εργαζεται. Και ειναι ακριβως αυτο που εγραψα και στο post του φωτορεπορταζ που έκανα. Υπάρχουν κυριολεκτικά παρα πολλά διαφορετικά συνεργεία από το κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι και το ύψος της διασταυρωσης για Μελιγαλά, ενώ στο χθεσινό φύλο της "Ελευθερίας" της Καλαμάτας δημοσιεύετηκε ρεπορταζ για τις γεωτρήσεις που ξεκινησαν και αφορούν την επιτόπια γεωτεχνική μελέτη στα Λέικα, που είναι προαστιο της Καλαμάτας. Τυπικά η αλλάγή της κυβέρνησης (χωρις να είναι βεβαιο οτι θα υπαρξει οποσδηποτε αυτοδυναμη κυβερνηση μετα τις εκλογες) δεν θα επρεπε επουδενι να αλλάξει κάτι στη ροή υλοποιήσης του εργου αφου:
- Το έργο έχει εξασαφαλισμένη χρηματοδότηση τόσο από ευρωπαικούς πόρους όσο και από το ελληνικό κράτος κατά το ένα μέρος, ενώ για το αυτοχρηματοδοτουμενο μέρος, είναι γεγονός ότι η κίνηση στο τμήμα Κόρινθος-Τριπολη ειναι τετοια που εξασφαλιζει συνεχη εσοδα στην κοινοπραξία μέσω των σταθμών διοδίων, γεγονός που τις επιτρεπει να καλυπτει τα βραχυπροθεσμα ή μακροπρόθεσμα δάνεια που πιθανόν να έχει βάλει.
- Είναι στο συμφερον της κοινοπραξιας να ολοκληρωσει τα εργα το συντομοτερο δυνατον γιατι τότε θα της επιτραπει να ανεβασει το αντιτιμο των διοδιων στην ανωτατη τιμή. Για το τμήμα Κορινθος-Τριπολη σύμφωνα με τα οσα γνωριζουμε, αυτό θα συμβει περι τον Μαρτιο του 2010 οσο αφορα τα εργα διαπλατυνσης.
- Η οποιαδηποτε αλλαγη διακυβερνησης δεν θα επηρεασει ένα εργο που κυρωθηκε με συμβαση απο το Ελληνικο κοινοβουλιο και την οποια συμβαση παραχωρησης υπερψηφησαν τα δυο μεγαλα κοματα.
Τα τρια παραπανω σημεια θα ισχυαν 100% αν ειμασταν σε μια δυτικο-ευρωπαικη χωρα με δεδομενους θεσμους οι οποιοι ειναι πανω απο μικροπολιτικες επιδιωξεις και προστατευουν το συμφερον του κρατους αλλά και των πολιτων. Επειδη εδω ειναι Ελλαδα και εχουμε πολυ δρομο ακομη να διανυσουμε μεχρι να πιασουμε τον Ευρωπαικο μεσο ορο, θα έλεγα οτι εαν δεν σκασει κανενα απροοπτο (να τσουλησει ολη η πλαγια στη έξοδο της σήραγγας Ραψωματι που τωρα ριχνουν καινουργιους πασσαλους, και να βρουμε τιποτα ξεχασμενα αρχαια μεσα στον κάμπο της Μεσσηνίας), το έργο θα προχωρησει και θα ολοκληρωθει οπως προβλεπουν τα χρονοδιαγραμματα. Ακομη, η διαφαινομενη αλλαγη υπουργου ΠΕΧΩΔΕ ισως βοηθησει και το συνολο της παραγωγης δημοσιων εργων στην Ελλαδα αφου ενδεχομενως ο καινουργιος υπουργος να ασχολειται με την ουσια και οχι με τη διαμορφωση προσωπικου προφιλ. Να μας λεει αληθειες, να ασχοληθει και με το περιβαλλον, να μην πιεζει εργολαβους να τελειωσουν εργα σε 3 μηνες οταν απαιτουνται 13, και να σεβεται τα αυτια μας και τα μυαλα μας αποφευγοντας να ονομαζει τα TBM (μετροποντικες) Νινη, Γιωρίκα και Κωστίκα, και διαφορα αλλα κουλα που εχει κανει... |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 11:39 am Post subject: |
|
|
Παιδιά αν γνωρίζει κάποιος ας διευκρινίσει κάποια πράγματα για τα διόδια.
Στο χάρτη της ολυμπιας οδού φαίνεται να υπάρχουν/δημιουργούνται περίπου 15 κόμβοι στο τμήμα Πάτρα-Κόρινθος.
Θα τοποθετηθούν πλευρικά διόδια σε αυτούς τους κόμβους?
Τι γίνεται για παράδειγμα με κάποιον που θα μπαίνει απο τα αραχωβίτικα, το λόγγο, το αίγιο με κατεύθυνση προς Πάτρα ή π.χ. από το δερβένι, το ξυλόκαστρο κτλπ για Κόρινθο? Θα πλήρώνει διόδια και αν ναι που?
Θα ισχύσει τελικά αυτό που έλεγαν για χρέωση ανα χιλιόμετρο έτσι ώστε να σταματήσει αυτό που συμβαίνει τώρα ? (δηλαδή να πηγαίνει κάποιος από Κόρινθο δερβένι και να πληρώνει το ίδιο με αυτόν που πηγαίνει στην Πάτρα κτλπ)
Μόνο με πληρωμή στην έξοδο σε πλευρικά διόδια εξασφαλίζεται η χρέωση ανα χιλιόμετρο πάντως.
Επίσης σε ότι αφορά τις σήραγγες και την παναγοπούλα, γιατί δεν γίνεται χρήση της υπάρχουσας εθνικής οδού για το ένα ρεύμα , δηλαδή αυτό προς Πάτρα?
Μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να έχει ξεκινήσει η κατασκευή του άλλου κλάδου, τουλάχιστον από αυτα που φαίνονται απο την εθνική οδό, μόνο μία μονή σήραγγα φαίνεται να κατασκευάζεται.
Quote: |
Τη σκοτώσατε την Παναγοπούλα . Παραθέτω πάλι όλες τις σήραγγες της Παναγοπούλας
αριστερός κλάδος δηλ προς Πάτρα 338+132+556+4.018μ
δεξιός κλάδος προς Αθήνα 3.182μ
που σημαίνει ότι η σήραγγα είναι δίδυμη και ο αριστερός κλάδος περιλαμβάνει ακόμα τρεις μικρές σήραγγες. |
Πως γίνεται αυτό ?Μήπως είναι το αντίθετο? Μου φαίνεται εντελώς απίθανο μιας και υπάρχουν κατακόρυφοι βραχώδεις σχηματισμοί στη σειρά και οσό πιο νότια πάμε τόσο και απουσιάζει κάθε περίπτωση για ομαλό έδαφος. Το λογικό είναι το υπάρχον κομμάτι της εθνικής οδού να είναι αυτό στο οποίο θα γίνει η μία και μοναδική σήραγγα των 3.182 μέτρων (και έτσι φαίνεται για όποιον έχει περάσει από εκεί και γνωρίζει καλά την περιοχή). |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 12:08 pm Post subject: |
|
|
Pelops, φαντάζομαι ότι η λύση των δίδυμων σηράγγων προτιμήθηκε για να κρατηθεί η υπάρχουσα εθνική οδός ως εφεδρικός δρόμος. Επιπλέον να σου θυμήσω ότι το έδαφος είναι πολύ σαθρό στην παναγοπούλα και για αρκετά χρόνια έγιναν πολλές εργασίες για να μην γίνει ο δρόμος παραθαλάσσιος
Κατά τη γνώμη μου οι κοινοπραξίες θα ολοκληρώσουν τα έργα και δεν θα υπάρξουν πολύ σοβαρά προβλήματα. Πιστεύω ότι το κομμάτι Κόρινθος Πάτρα για παράδειγμα θα ολοκληρωθεί σίγουρα εντός χρονοδιαγράμματος αφού είναι σωστό χρυσωρυχίο, το ίδιο και το Τρίπολη Καλαμάτα του Μορέα. Από κει και πέρα αφόσον λεφτά θα υπάρχουν (διόδια ήδη πληρώνουμε και τα τσεπώνουν οι εταιρίες) και επιπλέον υπάρχουν και δικλείδες ασφαλείας (πρόστιμα αν υπάρξουν τυχόν καθυστερήσεις) γιατί να αργήσουν τα έργα? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 1:09 pm Post subject: |
|
|
Για σου φιλε Corfu,
δεν είδα να έχει ούτε χωματουργικά ακόμα για να συνδεθεί προς Θεσσαλονίκη η A25 ερχόμενος από Σέρρες,, ενώ αντίθετος προς Σέρρες ήτανε σχεδόν έτοιμος ο Κόμβος.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a328780/00000017 |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 1:46 pm Post subject: |
|
|
Μεγαλο παραμυθι η χιλιομετροχρεωση. Η κοντινη διαδρομη θα ειναι πανακριβη και για ολοκληρη θα θες μεροκαματο. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 2:04 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | ariskop wrote: | ****Ελευσίνας (Α/Κ Θηβών - Α/Κ Κινέττας 33,2km)
****Καλαμάκι (Α/Κ Κινέττα - Α/Κ Τρίπολης 28,3km)
****μεταξύ Ζευγολατιού -Κιάτου (Α/Κ Τρίπολης - Α/Κ Ξυλόκαστρο 35,7km)
****μεταξύ Α/Κ καλαβρύτων - Α/Κ Αν.αιγίου (Α/Κ Ξυλόκαστρο - Α/Κ Ανατ. Αιγίου 50,6km)
****μεταξύ Α/Κ Αραχωβίτικων - Α/Κ Ρίου (Α/Κ Ανατ.Αιγίου - Α/Κ Κ1 Περιμετρική 35,4km)
**** Πλευρικούς όπου θέλει η κοινοπραξία (εκτός του Α/Κ Ρίου και Α/Κ Κ1 Περιμετρική) με ένα περίεργο αλλά δίκαιο σύστημα τιμολόγησης μέχρι τα όρια του επόμενου μετωπικού. |
αυτο σημαινει οτι μονο στο Αθηνα Πατρα μονο ενας καινουριος σταθμος διοδιων θα προστεθει..! αναμεσα στο Αιγιο και Διακοφτο..αρα δεν θα εχει μεγαλη διαφορα η χρηματικη επιβαρυνση..θα το αξιζει ο δρομος... |
Δεν είναι ακριβώς έτσι, θα προστεθεί 1 σταθμός διοδιων στην διαδρομή αλλά με τη διαφορά ότι θα σταματάς σε όλους τους σταθμούς να πληρώσεις και στους 5 (το αντίστοιχο τίμημα για το τμήμα στην παρένθεση) και όχι μόνο στους 2 όπως τώρα...
@Pelops H κοινοπραξία σύμφωνα με τη σύμβαση μπορεί να τοποθετήσει πλευρικούς σταθμούς όπου θέλει εκτός από τον Α/Κ Ρίου, τον Α/Κ Κ1 περιφερειακού και τους κόμβους της περιφερειακής Πατρών με αντίτιμο στους πλευρικούς ανάλογο με την απόσταση από το σημείο εισόδου μέχρι την έναρξη επιρροής του επόμενου μετωπικού σταθμού (όπως φαίνεται στις παρενθέσεις για κάθε σταθμό στο παραπάνω quote). Η λογική (από θέμα κόστους λειτουργίας των σταθμών) λέει ότi θα τοποθετήσει πλευρικούς σταθμούς μόνο σε 1 (άντε το πολύ 2) κόμβους εκατέρωθεν του εκάστοτε μετωπικού σταθμού στην αντίστοιχη κατεύθυνση.
Το σύστημα αυτό δεν είναι ακριβώς χρέωση ανά χιλιόμετρο αλλά πλησιάζει αρκετά αυτή την ιδέα και σίγουρα είναι δικαιότερο από το σημερινό, με το μειονέκτημα όμως τον συνεχών στάσεων στα διόδια (όλοι e-pass πλέον!!!). Στην επιλογή της κοινοπραξίας είναι πάντως αν θέλει να εγκαταστήσει και κλειστό σύστημα διοδίων με πραγματική χρέωση ανά χιλιόμετρο και σημεία ελέγχου τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο κάθε κόμβου χωρίς ενδιάμεσους μετωπικούς σταθμούς. Σε πρώτη φάση φαίνεται ότι δεν επιλέχθηκε αυτό το σύστημα, ίσως λόγω κόστους. Ποιος ξέρει μπορεί να το δούμε σε κάποια χρόνια (30 χρόνια είναι αυτά)... |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 2:26 pm Post subject: |
|
|
Δεν ειναι μονο το κοστος, ειναι και η πρακτικη πλευρα του να εχεις σταθμους σε καθε εισοδο - εξοδο. Θελεις πολυ περισσοτερο χωρο και λογικα θα υπαρχουν περιπτωσεις που αυτο θα ειναι απο δυκολο μεχρι αδυνατο. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 3:18 pm Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Φίλε engineer,
Εύχομαι αυτά που αναφέρεις -χωρίς την σημείωσή σου οτι εδώ είναι Ελλάδα και μπορεί να δεις να συμβαίνει ξαφνικά το οτιδήποτε- να βγουν αληθινά, έτσι ώστε το επόμενο καλοκαίρι (2010) σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί, να πηγαίνουμε απο την ζούγκλα της Αθήνας μέχρι την Αλλαγή (όρια Μεσσηνίας) μέσω ενός σωστού οδικού άξονα που τουλάχιστον θα πληροί όσες περισσότερες προυποθέσεις ασφαλείας είναι δυνατόν. Για τον αξονα μέχρι την πόλη της Καλαμάτας μπορούμε να κάνουμε υπομονή ένα χρόνο ακόμη.
Έτσι και αλλιώς το δικό μου χωριό απέχει ακριβώς 1 ώρα απο τα όρια του νομού Μεσσηνίας, οπότε το να φτάνω στην Αλλαγή σε περίπου 2ώρες και 20λεπτά το συνολικό κέρδος που αρχικά θα έχω θα είναι της τάξεως των 40λεπτών. Οταν ο άξονας ολοκληρωθεί, το συνολικό χρονικό κέρδος μου θα είναι 60λεπτά. Και μόλις τελειώσουν και οι άξονες Καλαμάτα - Ριζόμυλος και Ριζόμυλος - Πύλος, τότε το χρονικό μου κέρδος θα είναι 75 λεπτά.
Τουλάχιστον γνωρίζω αρκετούς ανθρώπους απο κάτω που εύχονται η αυτοδυναμία στις εκλογές να υπάρξει για να μην μπούμε σε περιπέτειες. Και είναι έτοιμοι να πιέσουν και να παρακολουθούν απο κοντά τις εξελίξεις για να μη χαθεί ούτε μια μέρα. Μάλιστα ετοιμάζουν συνάντηση την επόμενη εβδομάδα και άνοδο στην Αθήνα για να συναντηθούν με Μεσσήνιους βουλευτές.
Πάντως, πραγματικά σκέφτομαι τι ωραία θα ήταν να είμαστε πραγματικά Ευρωπαικό κράτος σε νοοτροπία. Εγώ προσωπικά θα κρατούσα τον Αντώνη Σαμαρά στο Υπ.Πολιτισμού. Έκανε σπουδαίο έργο τόσο για το νομό όσο και για τη χώρα σε μικρό χρονικό διάστημα.
Εάν θες να βρεθούμε κάποια στιγμή και να τα πούμε απο κοντά βρες τρόπο μέσω του forum γιατί δεν ξέρω πως γίνεται.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 3:39 pm Post subject: |
|
|
Πάτα το πλήκτρο "pm" στο post του Engineer. Στο πεδίο subject βάζεις μία σύντομη φράση και στο μεγάλο λευκό πεδίο κειμένου γράφεις αυτά που θα αποτελέσουν την "ιδιωτική σας συνομιλία" . Πάτα submit και όταν ο Engineer μπει στο φόρουμ θα λάβει το προσωπικό μήνυμα σου (PM = Personal Message). |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
|
Εχει πεσει νεκρα και σιγη ιχθυος εδω και μερες για το αλλο μαγαζι της Εθνικης Οδου τον Αυτοκινητοδρομο Αιγαιου. Τι γινεται εκει ? Που βρισκονται οι σηραγγες των Τεμπων? Του Πλαταμωνα ? Σκαβουν κατω απο τον Αγ. Παντελεημονα? Οι βορειοελλαδιτες φιλοι μας δεν πηγαιναν για μπανιο να δουμε καμια φωτο? |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
|