View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:51 pm Post subject: |
|
|
Αν σε παρηγορεί σε πολλά επίσημα έγγραφα (π.χ. συμβάσεις, προκηρύξεις κτλ.) χρησιμοποιείται ο προσδιορισμός "μητροπολιτικός σιδηρόδρομος Αθήνας" Τουλάχιστον παλιότερα στην έναρξη των κατασκευών χρησιμοποιούταν κατά κόρον, τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει το μετρό.
Πάντως μετρό είναι η "εμπορική" ονομασία που δόθηκε στο έργο, όπως το "ηλεκτρικός" τον ΗΣΑΠ καθώς το "μητροπολιτικός σιδηρόδρομος" δεν είναι βολικό. Κάτι σαν το subway της Ν.Υ. , το underground στο Λονδίνο, το U-Bahn στις γερμανόφωνες χώρες και το metro στις γαλλικές. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 1:18 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Δεν κάνουμε και ένα facebook group ή κίνηση πολιτών καλύτερα να γίνεται η χρήση του όρου ΄μητροπολιτικός΄, από τη λέξη ΄μετρό΄; |
θα το λέμε ΜHΤΡΟ' |
|
Back to top |
|
|
Kalashnikov Senior Member
Joined: 26 Feb 2004 Posts: 597 Location: Brussels
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 2:14 am Post subject: |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
|
Είχε καιρό να γίνει και το αφήνω έτσι .
Υπενθυμίζω ότι πρέπει να σεβόμαστε το χώρο που μας φιλοξενεί και να μην κάνουμε chat, βάσει του κανονισμού λειτουργίας.
Δεν χρειάζεται να σχολιάσετε το παρόν. |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 9:44 am Post subject: Σταθμός Νομισματοκοπείο |
|
|
Προχθές ταξίδεψα για πρώτη φορά με το μετρό προκειμένου να γνωρίσω το σταθμό Νομισματοκοπείο. Σκοπός βέβαια δεν ήταν να γνωρίσω μόνο το νέο σταθμό, αλλά να παρατηρήσω από κοντά την πρόοδο των έργων και στους άλλους δύο σταθμούς. Για το σκοπό αυτό απιβιβάσθηκα στο μετρό από το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Μετά το Χαλάνδρι είδα το κέλυφος του σταθμού Αγία Παρασκευή. Οι αποβάθρες είναι έτοιμες και στρωμένες με πλάκες. Το ίδιο συμβαίνει και με το σταθμό του Χολαργού. Άραγε θα παραδοθούν στο τέλος του έτους ο τελαυταίος και το καλοκαίρι του 2010 όπως εξήγγειλς ο υπουργός; Τέλος ο σταθμός Νομισματοκοπείο είναι πράγματι εντυπωσιακός με την κόκκινη επιτοίχια επένδυσή του, ενώ είναι και εξυπηρετικός λόγω της θέσης του.
Θα ήταν ευχής έργο βέβαια τα πάσης φύσεως σιδηροδρομικά έργα να παραδίδονται στο κοινό με τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων τους. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 6:29 pm Post subject: |
|
|
Άλλαξε το site του προαστιακού και πλέον είναι κοινό με της τραινοσ΄΄ε.
Στην επιλογή δρομολογίου μπορείς να επιλέξεις και το σταθμό Μεταμόρφωση (άνοιξε λες αρχικά) αλλά στο 1110 σε ενημερώνουν ότι όχι ακόμα... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 12:11 pm Post subject: |
|
|
rush ευχαριστούμε πολύ για το φωτορεπορταζ!!!
Ωραία τα πράγματα πάνω από τις 3Γέφυρες πάνε ικανοποιητικά. Ο 4πλος διάδρομος μετά τους Αγ.Αναργύρους είναι στα τελειώματα ενώ και ο αριστερός ημιδιάδρομος στους Αγ.Αναργύρους με τα τούνελ φαίνεται να τελειώνει. Άντε να ρίξουν την κυκλοφορία σε αυτόν ώστε να ξεκινήσουν οι εκσκαφές και στον άλλον!! |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:34 am Post subject: |
|
|
Πριν τους Ολυμπιακούς, ο σταθμος του Βοτανικού ήταν να γίνει στην πλατεία του Γκαζίου να συνδέεται και με την μπλε γραμμή, στον σταθμό "Κεραμεικός" του οποίου η δυτική έξοδος είναι 5 μέτρα από τις γραμμές του τρένου, αλλά...
Τώρα με την πολυδιαφημισμένη υπογειοποίηση, υπάρχει περίπτωση να προβλεφθεί κανένας σταθμός κοντά στο μετρό; Γιατί ο σημερινός είναι 10 λεπτά περπάτημα... |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 2:10 pm Post subject: |
|
|
πολύ καλά νέα....άραγε ποτε θα πάνε προς άγιο στέφανο?
μήπως μπορεί κάποιος να μου πει το πρόγραμμα για τους επόμενους σταθμούς του προαστιακού? ξέρω πως ανοίγει η χαλκίδα σε μερικές βδομάδες, αλλα οι επόμενοι σταθμοί? το SKA?
να περιμένουμε τίποτε άλλο φέτος? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 7:57 pm Post subject: |
|
|
Η Χαλκίδα έχει ανοίξει από την 1η Αυγούστου με ελλείψεις και μεγάλους σχετικά δρομολογιακούς χρόνους (Αθήνα - Χαλκίδα 1h 25min) αλλά δεν έχει ενταχθεί στο δίκτυο του Προαστιακού.
To πιο πιθανό είναι να ενταχθεί στο δίκτυο του Προαστιακού όταν ολοκληρωθούν όλα τα έργα στον κλάδο Οινόη - Χαλκίδα μαζί με την Η/Κ, τελειώσουν οι εργασίες συντήρησης στην Η/Κ Οινόη -ΣΚΑ (τόσα χρόνια εγκατεστημένη αλλά ποτέ σε χρήση είχε σημαντικές φθορές και ένα κενό στην Σφενδάλη λόγω μιας χαμηλής γέφυρας), παραδοθεί ο αριστερός ημιδιάδρομος με Η/Κ ΣΚΑ - 3Γέφυρες και τελείωσει και η προσωρινή Η/Κ από 3Γέφυρες μέχρι στ.Λαρίσης. Οπότε θα μειωθεί ο χρόνος (κάτω από 1h) και θα αυξηθούν τα δρομολόγια.
Τα σχετικά με την Η/Κ θα πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε μέχρι το τέλος του 2009 γιατί αλλιώς κινδυνεύουμε με τεράστιο πρόστιμο από την Ε.Ε. Αν μέχρι 31/12/2009 η Η/Κ δεν λειτουργεί από Τιθορέα μέχρι Αθήνα (και Δομοκό -Θεσσαλονίκη αν και εκεί είναι σχεδόν όλα έτοιμα και στο τελευταίο τμήμα Λάρισα-Δομοκός) τότε πρέπει να επιστραφούν στην Ε.Ε. όλα τα κονδύλια για Η/Κ σε όλο τον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (εκτός του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός)!!! Για αυτό έχει πάρει φωτιά ο κώλος τους και στήνουν πυλώνες από 3Γέφυρες έως Στ.Λαρίσης για προσωρινή Η/Κ, η οποία θα ξηλωθεί μετά με την υπογειοποίηση των γραμμών σε αυτό το σημείο και τους μόνιμους πυλώνες μέσα στο στ.Λαρίσης.
Για τους υπόλοιπους σταθμούς του Προαστιακού.
-Η Μεταμόρφωση έτοιμη εδώ και 6 μήνες περιμένει ακόμα ρεύμα
-Οι αποβάθρες με όνομα "Κάτω Αχαρνές" πάνω στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη στο σύμπλεγμα του ΣΚΑ και η αποβάθρα στο ΣΚΑ πάνω στην μονή γραμμή Μεσόγεια - Θριάσιο (στην νησίδα της Α.Ο) έτοιμες περιμένουν να προχωρήσουν τα υπόλοιπα έργα στην περιοχή του ΣΚΑ για να γίνουν προσβάσιμοι από έξω. Η περιοχή είναι τεράστιο εργοτάξιο.
- Επίσης και οι σταθμοί στους Αγ.Αναργύρους, Λυκότρυπα (με ερωτηματικό νομίζω ότι έχουν ξεκινήσει και εκεί), Πύργο Βασίλισσης είναι σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής (πιθανώς να ανοίξουν όταν παραδοθεί στην κυκλοφορία ο αριστερός ημιδιάδρομος ή λίγο αργότερα αν δεν είναι έτοιμοι)
- Η τύχη του σταθμού στα Μυκονιάτικα δεν ξέρω ποια θα είναι τώρα με την απόφαση για υπογειοποίηση. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 8:56 pm Post subject: |
|
|
Ο σταθμος του Προαστιακου Αγιοι Αναργυροι ειναι ο ιδιος με τον σταθμο Μυκονιατικα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 10:08 pm Post subject: |
|
|
Όχι, στους αρχικούς σχεδιασμούς του προαστιακού προβλεπόταν και ένας ακόμα σταθμός μεταξύ Αγ.Αναργύρων και Στ.Λαρίσης στην περιοχή Μυκονιάτικα με ονομασία "Θυμαράκια". Ουσιαστικά στην περιοχή αμέσως μετά την διάβαση των γραμμών κάτω από την Εθνική και λίγο πριν μπει η γραμμή στην στενή πυκνοκατοικημένη λωρίδα των Σεπολίων.
Για του λόγου το αληθές δες αυτό τον [url=http://el.wikipedia.org/wiki/Αρχείο:Proastiakos2.JPG]χάρτη[/url] από το 2004.
Το πρόβλημα είναι πια ότι σε αυτό το σημείο θα ξεκινάει η γραμμή την κάθοδο της για να υπογειοποιηθεί και δεδομένου ότι ακόμα δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για την υπογειοποίηση δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά με τον σταθμό αυτό. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 10:42 pm Post subject: |
|
|
ευχάριστο. το χρονοδιάγραμμα του metro και του προαστιακού είναι η μέρα με τι νύχτα.....
για της επεκτάσεις προς λαύριο και ραφήνα ξέρουμε τίποτα? |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 12:44 am Post subject: |
|
|
Επιμενω. Τα Μυκονιατικα ειναι συνοικια των Αγιων Αναργυρων. Τα Θυμαρακια ειναι συνοικια της Αθηνας. Τα ορια του δημου των Αγιων Αναργυρων ειναι ακριβως πριν την Εθνικη.
Ο σταθμος που κατασκευαζουνε στους Αγιους Αναργυρους ειναι στην συνοικια Μυκονιατικα, απεναντι απο την πρωτη πυλη του στρατοπεδου. Τον φτιαχνουν εκει επειδη εχει περισσοτερο χωρο και ειναι σχετικα κοντα στην κεντρικη πλατεια.
Ο σταθμος Θυμαρακια, μαλλον θα κατασκευαστει, εφοσον πρωτα αποφασισουν αν οι γραμμες θα γινουν υπογειες ή επιφανειακες και αρχισουν τα σημαντικα εργα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 8:37 am Post subject: |
|
|
Ευτυχώς η ΑΜΕΛ δεν είναι ΟΣΕ (για να χρειάζεται 10 χρόνια απ' την υπογραφή της σύμβασης μέχρι να παραλάβει το τροχαίο υλικό) !
Υπογράφηκε χθες η σύμβαση για την προμήθεια 17 νέων συρμών με την Hanwa-Rotem για τις επεκτάσεις του δικτύου.
http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=38&pl=281&ap=261&pk=140
Η ανακοίνωση της κορεάτικης εταιρείας απ' το site της:
The quality of Korean-made railcars was once again acknowledged in Athens.
The consortium of Hyundai Rotem Company (Yeo Sung Lee, Executive Vice Chairman & CEO) and Hanhwa, announced on 16, Sept that it has won the contract to supply 102 Electric Multiple Units for the Athens Metro Line 2 & 3 worth 160 million euro(KRW 270 billion won).
Hyundai Rotem first tapped into the European railway market in 2002, by supplying 126 units of electric railcars to Attiko Metro A.E., for the Athens Olympics.
In 2002 Hyundai Rotem was delivered its railcars to Athens 3 months in ahead of schedule, in time for the Athens Olympics. Such contributions and good word of mouth from citizens, led to the success of winning its second contract from the Attiko Metro A.E..
In 2004 during the first run of the metro line for the Olympics, George Superes (Minister of Construction and Environment) said, "The new railcar from Korea, that will connect the airports to the Olympic Stadium is among world's finest. As I took a test ride along the line, I am impressed with the advanced technology , and I am confident that passengers will be satisfied with the quality of the vehicles."
The contract signing, held at the headquarters of Attiko Metro A.E., was attended by Yeo-sung Lee (Executive Vice Chairman & CEO of Hyundai Rotem), Tae-jin Yang (President of Hanhwa), Young Han Bae (Korean Ambassador to Greece) and George Yanis (Chairman of Attiko Metro A.E.) among other officials.
Hyundai Rotem will design and manufacture the vehicles, which will be delivered to Athens by 2011. Hanhwa, with a local office in Greece, will be in charge of the export operation.
Hyundai Rotem received the highest score for the design of the vehicle, which symbolizes a strong and solid helmet of a Greek warrior. It also received the top scores in other technical evaluation such as energy efficiency, reliability and maintainability, out winning other competitors from Europe by far.
For this project, Hyundai Rotem is determined to supply vehicles that meet the high quality standards of the European railway market. To make the cars lighter, Hyundai Rotem applied aluminum alloy for the exterior and the Nomax Honey Comb, a light interior material structured like a bee hive. The energy efficiency of the vehicles will also be highly increased by adapting the Regenerative Brake System, which reuses the energy that is generated during braking.
The city of Athens, populated by 4 million people, is currently operating metro lines 1 to 3, and preparing to build fourth line. The need for other railway vehicles such as locomotives and diesel multiple units is also expected to increase, since the Greek government is seeking to reorganize and improve its urban transportation system.
An official of Hyundai Rotem said "Through this contract we were able to prove our quality of our cars." He also added, "We are currently bidding for projects in Amsterdam and Copenhagen. We hope to continue the 'mythical success' in the Western European market, as we did in Athens."
Οι νέοι συρμοί:
-edit-
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι ίσως χρειαστεί να αγοράσουμε μηχανές και DMU για τις ανάγκες των αστικών δικτύων μας.
Δεν είναι απίθανο, όπως δεν είναι απίθανο αυτά να είναι Made in Turkey (έχουν εργοστάσιο εκεί).
Εμείς βλέπετε είμαστε πάντα αγοραστές, και ουδέποτε δεν φιλοξενούμε εργοστάσια στο έδαφος μας ("ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία μας")... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 11:13 am Post subject: |
|
|
η τελευταία φράση είναι πολύ σωστή!
και το καλύτερο όλους τους άλλους τους βγάζουμε υποανάπτυκτους χωρίς να κοιτάμε να φέρουμε καμια δουλειά και από εδώ...
πολύ ωραίοι συρμοί, αλλα τώρα θα έχουμε metro με 3 διαφορετικά είδη συρμών??
άραγε θα είναι κίτρινα η θα έχουν κάποιο χαρακτηριστικό χρώμα για το αθηναϊκό metro.. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 12:26 pm Post subject: |
|
|
πολυ ομορφοι συρμοι!
πολυ ωραια και μοντερνα δυναμικη φατσα..η καλυτερη απο ολα αυτα που εχουμε τωρα...
καποια απο αυτα θα εχουν και κεραιες για να πηγαινουν και αεροδρομιο ή οχι? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 2:20 pm Post subject: |
|
|
rush wrote: | Επιμενω. Τα Μυκονιατικα ειναι συνοικια των Αγιων Αναργυρων. Τα Θυμαρακια ειναι συνοικια της Αθηνας. Τα ορια του δημου των Αγιων Αναργυρων ειναι ακριβως πριν την Εθνικη.
Ο σταθμος που κατασκευαζουνε στους Αγιους Αναργυρους ειναι στην συνοικια Μυκονιατικα, απεναντι απο την πρωτη πυλη του στρατοπεδου. Τον φτιαχνουν εκει επειδη εχει περισσοτερο χωρο και ειναι σχετικα κοντα στην κεντρικη πλατεια.
Ο σταθμος Θυμαρακια, μαλλον θα κατασκευαστει, εφοσον πρωτα αποφασισουν αν οι γραμμες θα γινουν υπογειες ή επιφανειακες και αρχισουν τα σημαντικα εργα. |
Rush έχεις δίκιο. Όπως θα κατάλαβες μπέρδεψα τις ονομασίες των περιοχών. Από την αρχή αναφερόμουν στον σταθμό που σχεδιαζόταν ανάμεσα στους Αγ.αναργύρους - Στ.Λαρίσης (μετά τις 3Γέφυρες) και δεν ξέρουμε πια την τύχη του. Ο σταθμός των Αγ.Ανργύρων ξέρω ακριβώς που είναι.
Απλώς κάπου άκουσα Μυκονιάτικα και το μπέρδεψα με τα Θυμαράκια. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
Καλη φαση. Οι Κορεατες καμωνονται και καλα κανουν για την εμπιστοσυνη που τους ξαναδειχνει η Αθηνα ,μετα τους συρμους του 2004. Αυτος ο υπουργος George Superes ειναι υπαρκτο προσωπο? Μου διαφευγει κατι? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
|
Τον Σουφλιά θα εννοούν ... |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 9:26 am Post subject: |
|
|
Αν και λίγο off-topic σκέφτηκα μιας και αναφερόμασταν στους νέους συρμούς που παρήγγειλε η Αττικό Μετρο ,
να σας ανεβάζω δυο φωτογραφίες από το εσωτερικό τον συρμών στην Βαρκελώνη .
Το εσωτερικό του συρμου στο οποίο η φωτοφραφια εστιάζεται κυρίως στον πίνακα ανακοινώσεων όπου από ότι βλέπουμε έχει περισσότερες πληροφορίες απο του αθηναϊκου μετρο.
αλλη μια απο το εσωτερικό του συρμου
και μια από ένα σταθμό
υ.γ. ευχαριστώ την κοπέλα που τράβηξε τις φωτογραφίες σε ενα πολυ προσφατο ταξίδι της στην Ισπανία |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 3:19 pm Post subject: |
|
|
plati wrote: | Αν και λίγο off-topic σκέφτηκα μιας και αναφερόμασταν στους νέους συρμούς που παρήγγειλε η Αττικό Μετρο ,
να σας ανεβάζω δυο φωτογραφίες από το εσωτερικό τον συρμών στην Βαρκελώνη .
Το εσωτερικό του συρμου στο οποίο η φωτοφραφια εστιάζεται κυρίως στον πίνακα ανακοινώσεων όπου από ότι βλέπουμε έχει περισσότερες πληροφορίες απο του αθηναϊκου μετρο.
|
Μετά τις απαντήσεις των φιλων του amnizia διορθώνω το λάθος μου ,ενημερώνοντας σας πως οι φωτογραφίες απεικονίζουν το AVE (Alta Velocidad Espana) το οποίο είναι ένα πολύ γρήγορο τρένο στην Ισπανία.
η παραπάνω δημοσιέυση είχε πολλά λάθος στοιχεία που δυστηχώς δεν μπορουσα να τα γνωρίζω εκ των προτέρων , όποτε έαν κρίνουν οι διαχειριστές πως ειναι περιττο το post ,μπορούν να το διαγράψουν ή μεταφέρουν.
ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
|
|