|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 5:22 pm Post subject: |
|
|
Nozomi (ή όποιος άλλος μπορεί να ξέρει) να ρωτήσω κάτι με αφορμή τα βινταάκια από τ α Shinkansen που τα βλέπω να ναι ένα χλμ τρένο το καθένα. Θυμάμαι πολλές φορές που έχω ταξιδέψει Γερμανία τα τρένα είναι σε αρκετές περιπτώσεις φίσκα και ο κόσμος είναι όρθιος...
Δεν μπορούν να βάλουν παραπάνω βαγόνια?
Αν μπορείς να μου απαντήσεις με κάποια αντικειμενικότητα για την αιτία, δλδ αν δεν υπάρχει αρκετή ελκτική δύναμη στα Γερμανικά τρένα π.χ ή αν είναι θέμα ξαφνικών peak στη ζήτηση εισιτηρίων.
Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:58 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Θυμάμαι πολλές φορές που έχω ταξιδέψει Γερμανία τα τρένα είναι σε αρκετές περιπτώσεις φίσκα και ο κόσμος είναι όρθιος...
Δεν μπορούν να βάλουν παραπάνω βαγόνια? |
Θυμάσαι μήπως τι τύπου συρμοί ήταν αυτοί με τους οποίους έχεις ταξιδέψει?
S-Bahn, InterReggio, IC, ICE ? |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 9:42 pm Post subject: |
|
|
@ ariskop: Ωραίος
Μου έλυσες και την απορία που μου δημιουργήθηκε τις προάλλες, όταν είδα ένα τραίνο στην παλιά μετρική γραμμή, στο ύψος του Ζεφυρίου. Είχα την εντύπωση ότι δεν την χρησιμοποιούσαν καθόλου πλέον, τη διέσχιζα χωρίς να κοιτάξω καν, και ξαφνικά αρχίζουν πίσω μου να χτυπούν οι... καμπάνες και να κατεβαίνουν οι μπάρες. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 10:24 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω γιατί δεν έχω ταξιδέψει και τόσες φορές με τραίνο, και δεν τα ξεχωρίζω... (Συνήθως ταξιδεύω στην πόλη που θέλω να παω απευθείας πτήση και μετά αυτοκίνητο)
Ειδικά την τελευταία φορά που είναι σχετικά πρόσφατα ήταν μεγάλη απόσταση και όχι τοπικό (Ροστοκ - Αμβούργο, σαν να λέμε η Ελλάδα από άκρη σε άκρη...)
Και το τραίνο ήταν δίπατο με οικονομική και Α θέση. Σύγχρονο τρένο αλλά δε υθμάμαι πολλά. Ίσως βρω το εισητήριο και σου πω περισσότερα. Άλλά σε σχέση με αυτά του βιντεο που ανέβασες ήταν τουλάχιστον το 1/3 με 1/4 σε μήκος. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 11:26 pm Post subject: |
|
|
Εικάζω ότι θα ταξίδεψες με κάποιο Interregio Express, το οποίο διαθέτειτέτοια βαγόνια.
Κοίτα, είναι καταφανές άδικο να συγκρίνουμε ένα τοπικό γερμανικό τραίνο με ένα super express Shinkansen (όπως του βίντεο που παρατέθηκε).
Δικαιότερο θα ήταν να καβαλούσες ένα ICE-3 των DB και να μας έλεγες τις εντυπώσεις σου. Έχουν πανάκριβα εισητήρια (κάτι 80άρια για μεγάλες αποστάσεις συνηθίζονται), αλλά είναι τα top των Γερμανών.
Κατά τα άλλα όντως είναι μέρες και εποχές που τα απλά-τοπικά τραίνα των Γερμανών γεμίζουν ασφυκτικά (και ειδικά κάτι weekends με προσφορές για οικογένειες).
Δεν έχω εμπειρία από Γερμανία, αλλά αυτά που αναφέρεις είναι σίγουρα υποτιμητικά για τους DB (προφανώς και σε ένα τοπικό τραίνο δικαιούται να έχει κάποιος κάθισμα-ειδικά αν είναι μακρινή διαδρομή).
@Admin
Καλά κάνει ο ΟΣΕ και λειτουργεί την μετρική γραμμή σε λειτουργική κατάσταση.
Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να διατηρηθεί ο μετρικός διάδρομος καθώς εξυπηρετεί εντελώς διαφορετικές περιοχές απ' τον "Προαστιακό".
Υπάρχουν διάφορες προτάσεις, και αυτή που ανέφερε ο ariskop σχετικά με την ΑΜΕΛ, είναι μία απ' αυτές.
Ας μην διαπράξουμε και άλλο εγκλήμα στις συγκοινωνίες αυτής δύστυχης πόλης...
Last edited by Nozomi on Thu Aug 27, 2009 11:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 11:36 pm Post subject: |
|
|
πρέπει να ήτανε Regio (όχι Inter Regio η Inter Regio Express, το Inter Regio Express λειτουργεί μονο στην Νότια Γερμανία - Βαυαρία, Βάδη Βυρτεμβέργη και Σαξονία),
το R20 κάνει την διαδρομή Rostock-Schwerin-Hamburg και είναι διώροφο.
Κοίτα στον χαρτί κάτω δεξιά:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Bahnlinien_im_HVV.png
Στις μεγάλες Πόλης όπως Αμβούργο, Βερολίνο, Κολωνία και Μοναχο είναι δεδομένο ότι στις ώρες έντασης τα Τρένα είναι υπερφορτωμένα.
Τα Τρένα έχουν πλέον άσχημη φήμη στην Γερμανία, καθυστέρησης, Υπερφόρτωση, Τεχνικές Βλάβες και κάθε άλλο από Άνετο Ταξίδι.
Πρόσφατα έκλεισε μια Γραμμή για μια εβδομάδα πάλι:
http://www.abendblatt.de/region/stormarn/article1141515/Regionalbahn-nach-Hamburg-faellt-aus.html
Ωραία ταξιδεύεις με τα ICE, αλλα δεν είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση λόγο υψηλών Τιμών.
Από Βόνη για Κολωνία πλήρωσα αρχές τις χρονιας 24 Ευρώ για 32 χιλιόμετρα.
Η Deutsche Bahn πρέπει να λειτουργεί κερδοφόρα και έτσι το service μειώθηκε στα φτηνά Τρένα κάπου στο 0. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 4:17 pm Post subject: |
|
|
Δείτε αυτό:
http://sankei.jp.msn.com/economy/business/090825/biz0908250810004-n1.htm
Quote: | Cases of JR and private railways entering the agriculture business are becoming more common. As interest in domestic food products increases, railways are looking at agriculture as a future area for business diversification.
JR Central group company Hida Forest Urban Planning, which operates the Ciao Ontake Snow Resort (Takayama City, Gifu Prefecture), entered the agricultural business in 2009. Borrowing approximately 5,300 sq m of farmland in Takayama City, the company is growing Takane corn, a high-sugar content, local variety of corn. The first harvest will begin in early September, and Hida Forest will begin accepting orders via its website, at the price of ¥2,500 for eight ears.
JR Central has also developed an agricultural business in Tokoname City, Aichi Prefecture. The business produces lettuce and tomatoes all year round, grown without the use of chemosynthetic pesticides.
Included among JR Central’s group companies are JR Central Food Service, JR Central Hotels, and other companies that deal in the food service industry and use a given amount of the produce. With increasing concern over food safety, the company is advertising the use of its in-house organic produce as a means of increasing consumer trust in the JR Central Group as a whole. “Assuming our production stabilizes in the future, we are looking forward to the possibility of offering our produce to companies outside of the group as well,” says the business promotion department.
Nippon Restaurant Enterprise (NRE), a subsidiary of JR East, under the agricultural guidance of JA-Yasato (Ishioka City, Ibaraki Prefecture), has its own experimental farm, Tomobe Organic Recycle Farm, which reuses food scraps from NRE station shops and other facilities as compost. The company has conducted experiments growing several different crops, but formally established an agricultural union in April as part of an effort to begin a stable production.
Using 30,000 sq m of farmland, the company grows high-quality and healthy crops, using them as ingredients for in-station food service business. The company is hoping to eventually sell the produce to buyers as well.
The company is also looking at expanding similar businesses in other areas around the country. One motive is to revitalize regional economies. By coordinating with central cities and special sales events, the company hopes that the venture generates a bi-directional movement between urban and rural areas, leading to increased revenue in the group’s main business, passenger railway service.
There are other examples of railway companies sponsoring agricultural-related events. Starting August 25, Keihin Electric Express Railway (Keikyū) will run a Keikyū Akita Fair special event train. The relationship between Keikyū and Akita Prefecture runs deep, and is partially a result of the prefecture running its own special shop inside Keikyū’s Wing Takenawa, a commercial facility inside Shinagawa Station in Tōkyō. As part of an effort to strengthen the ties between the company and the prefecture, Keikyū Group employees participated in a special event in May to plant rice paddies. The rice being grown is a special variety called “Akita eco-rice,” and uses less than half the typical amount of pesticides. The Keikyū Akita Fair, which runs until November 3 at the group’s department stores and supermarkets, will feature the rice as a showpiece.
|
Σας ξαφνιάζει ότι οι ιαπωνικές σιδηροδρομικές εταιρείες ασχολούνται (και) με agriculture ?
Δεν θα έπρεπε, γιατί ασχολούνται με τα πάντα-όλα από business που μπορούν να παράγουν yen και όχι μόνο με real estate (όπως π.χ πίστευε ο τέως διευθύνων του ΟΣΕ, κ.Γιαννακός).
Έτσι π.χ η JR-Kyushu διαθέτει 36(...) θυγατρικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται (εκτός από σιδηροδρομικές υπηρεσίες) σε real estate, θαλάσσσιες μεταφορές, χρηματοπιστωτικό τομέα, πωλήσεις και συντήρηση αυτοκινήτων, συμβουλευτικές υπηρεσίες, ξενοδοχεία-ρεστοράν, κατασκευές, οδικές μεταφορές (λεωφορεία), ασφάλειες κ.α
Αναφέρεται ενδεικτικά η JR-Kyushu, καθότι είναι μια εταιρεία με συγκρίσιμο δίκτυο με αυτό του ΟΣΕ (2,121 km), 9,710 εργαζόμενους και κεφαλαιακή βάση που ξεπερνάει (κρατηθείτε) τα 120 δισεκατομμύρια ευρώ ! ! !
Συγκριτικά ο ΟΣΕ, έχει δραστηριοποιηθεί στις επιβατικές μεταφορές, στο real estate ακόμα περιμένουμε να δούμε αποτελέσματα (...) και στο παρελθόν είχε αναφερθεί πιθανή παροχή ευρυζωνικών υπηρεσιών.
Κατά την γνώμη μου οι ευθύνες είναι αμφίπλευρες.
Και το κράτος έχει σφιχταγκαλιάσει τον ΟΣΕ απαγορεύντας του ακόμα και τα αυτονόητα (το real estate πλησίον των Σταθμών), αλλά και ο ΟΣΕ στερείται προσωπικού που θα του δώσει ώθηση σε τέτοιου είδους δραστηριότητες.
Τεσπά, η απόσταση που χωρίζει την Ελλάδα απ' την Ιαπωνία δεν είναι μόνο κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα γεωγραφικά, αλλά και κάποια έτη φωτός σε επίπεδο νοοτροπίας-εργατικότητας ! |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 3:18 pm Post subject: |
|
|
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας, http://www.eleftherianews.gr σελίδα 12, 31/8/2009:
Quote: | “Προμελετημένο έγκλημα” για απαξίωση και κατάργηση του τρένου στην Πελοπόννησο ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
..... ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
“Φαίνεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια σιωπηρή στρατηγική κατάργησης του τρένου στην περιοχή μας, με τη μέθοδο της διαρκούς υποβάθμισης και απαξίωσής του στα μάτια των πολιτών. Μετά και τις πρόσφατες “ενοχλητικές” διεκδικήσεις μας για την επαναλειτουργία του τραίνου, όπως και με την επιστολή μας που λάβατε τον Ιούλιο και στην οποία επισημαίναμε και τα απαράδεκτα σενάρια (τότε) των δρομολογιακών χρόνων Αθήνας - Τρίπολης, προστέθηκαν άλλα 25 λεπτά βραδυπορίας! Ετσι στο ανακαινισμένο τμήμα Κορίνθου - Τρίπολης φορτώθηκε περισσότερο από μια ώρα (δηλαδή επιβάρυνση γύρω στο 70% περίπου) στον τεχνικά επιτρεπόμενο χρόνο διαδρομής. Ετσι πλέον Αθήνα - Τρίπολη αισίως φτάσαμε στις 3 ώρες και 49’. Προφανώς, για να «πειστούμε» τελεσίδικα ότι η γραμμή Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας δεν αξίζει να λειτουργεί και πρέπει οριστικά να κλείσει. Οτι πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα των «κερδοφόρων» αυτοκινητόδρομων. Γιατί πώς αλλιώς να ερμηνεύσουμε την επανακυκλοφορία του τρένου από Κόρινθο - Τρίπολη με εξευτελιστικούς δρομολογιακούς χρόνους... χειρότερους και από εκείνους που εξασφάλιζε παλιότερα στην παλιά προβληματική μετρική γραμμή και χωρίς διέλευση (τότε) από τη νέα διπλή «κανονική» γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθηνών - Κορίνθου......
.............
Πώς επομένως να μην θεωρηθεί προμελετημένο έγκλημα ο ευτελισμός ή ο μηδενισμός των όποιων αποτελεσμά των των έργων ανακαίνισης της γραμμής; Ετσι «εξουδετερώθηκαν» όσα προβλέπανε οι επιστημονικές μελέτες που θέλανε δρομολογιακό χρόνο Αθήνας - Τρίπολης 2 ώρες και 20΄. Ετσι ματαιώθηκαν και όσα είναι εφικτά σε πρώτη φάση (χωρίς δηλαδή την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κορίνθου - Αθηνών) για 2 ώρες και 45΄ περίπου, Αθήνα- Τρίπολη.
Ετσι «διαψεύστηκαν» όσα οι ίδιες οι δοκιμές του τροχαίου υλικού που έχουν επαληθεύσει έμπρακτα, σαν εφαρμοσμένη και βεβαιωμένη πλέον δυνατότητα επιδόσεων στη νέα ανακαινισμένη μετρική γραμμή. Ετσι γίνανε «αναξιόπιστοι» και οι μηχανοδηγοί που λειτουργούν στην πράξη τα τρένα και γνωρίζουν, αλλά και «αισθάνονται» από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του τροχαίου υλικού και της γραμμής. Αυτοί πρώτοι υφίστανται την εκνευριστική και διαρκή εξοντωτική τροχοπέδη που επιβάλλει η σήμανση της βραδυπορίας, με διάφορα μάλλον ατεκμηρίωτα σε ορισμένες περιπτώσεις -και πάντως αδικαιολόγητα- επιχειρήματα μετά από τόση καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων της γραμμής. |
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 10:03 pm Post subject: |
|
|
Στην ανιση μαχη που δινει ο σιδηροδρομος στην Ελλαδα και στις σημερινες ανακοινωσεις του Σουφλια για την δημιουργια νεων αυτοκινητοδρομων, που θα κοστισουν περιπου 2 δις ευρω, η Ισπανια αντιπαραβαλει ,για την αντιμετωπιση της κρισης πακετο για το σιδηροδρομο 4 δις ευρω.
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=30/08/2009&id=77235 |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 11:54 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: |
Και η αναχώρηση όπου ο συρμός διέρχεται προσεκτικά από την αυτόματα φυλασόμενη διάβαση όπου οι μπάρες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ενώ τα φώτα και η ηχητική προειδοποίηση ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. |
ΑΥΤΆ λέμε και ξαναλέμε.
Με τον τρόπο που ξεκίνησε η επαναλειτουργία σαν να θέλουν να την ξανακλείσουν την γραμμή...Υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα στις ισόπεδες διαβάσεις.
Επ' ευκαιρία να πούμε και κάποια πραγματάκια για τις συνέπειες (σε περίπτωση ατυχήματος) που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί.
Πέρα απ' το ότι σε μια σύγκρουση σε ισόπεδη κινδυνεύει άμεσα ο μηχανοδηγός (ειδικά στο RB που είναι "κούφιο" μπροστά), ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ του αν φταίει (που δεν φταίει) σε περίπτωση σύγκρουσης με Ι.Χ (που έχει παραβιάσει κατάφωρα την προτεραιότητα του τραίνου), αυτός ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ περνά την Αυτώφορη διαδικασία παρότι στο τέλος απαλάσσεται.
Για όσους δεν γνωρίζουν Αυτόφωρο: συλλαμβάνεται, περνάει την νύχτα στο κρατητήριο και δικάζεται την επόμενη.
Όπως καταλαβαίνετε η διαδικασία είναι κομμάτι ταλαιπωρία () και επαναλαμβάνω ότι συμβαίνει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ αν ευθύνεται ολοφάνερα ο οδηγός του Ι.Χ.
Μπορείτε επομένως να καταλάβετε γιατί οι μηχανοδηγοί κυριολεκτικά τρέμουν τα ατυχήματα στις ισόπεδες.
Έχουν κάθε δικαίωμα αν σκεφτείτε το απηρχαιωμένο νομικό πλαίσιο... :win |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 12:51 am Post subject: |
|
|
Το άλλο με το Τοτό το ξέρεις...;
Δηλώσεις του υπουργού (βίντεο) κ. Ε. Στυλιανίδη για ολοκλήρωση του ΠΑΘΕ το 2013 με Αθήνα-Θεσ/κη σε 3,5 ώρες (Επιμένει..!!!), για την επέκταση του προαστιακού προς Κιλκίς και Έδεσσα με ολοκλήρωση το επόμενο εξάμηνο, αναφορά ότι η ΕΡΓΟΣΕ μελετά τη προαστιακή σύνδεση του αεροδρομίου 'Μακεδονία' με Επανομή, Ν. Καλλικράτεια, Ν. Μουδανιά, ("κάτι που θα βοηθήσει τον ιστό της πόλης να επεκταθεί προς εκείη τη πλευρά.. ", καινούργιο φρούτο) αλλά και δηλώσεις...κρατηθείτε...για την σιδηροδρομική Εγνατία, παράλληλη της οδικής σε πρώτη φάση από Κεντρική Μακεδονία μέχρι την Θράκη (σύνδεση με το λιμάνι της Καβάλας) η οποία μελετάται να γίνει μέσω σύμπραξης με ιδιώτη... (δεν παίρνει τον ΟΣΕ ο Βγενόπουλος να τελειώνουμε...?)
Και πάνω στο καλύτερο, εκεί που είχαμε κάνει χάζι με τις (προεκλογικές; ) υποσχέσεις του (φανταστικού μεταρρυθμιστή) υπουργού (πρώην αποτυχημένου Παιδείας, μπουζουκιών και Δεκεμβριανών, αν σας θυμίζει κάτι), λες και τα δισεκατομμύρια είναι καραμέλες, πάνω στο καλύτερο, τον διακόπτει ο παρουσιαστής για να μιλήσουνε για...τα νέα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και το τουριστικό λεωφορείο που θα κάνει βόλτα στο ιστορικό κέντρο της πόλης...
Μετά την 'διακοπή' του παρουσιαστή ειδήσεων, ...ο υπουργός επανέρχεται στον σιδηρόδρομο και δηλώνει ότι έχουν προχωρήσει οι μελέτες για το εμπορευματικό σιδηροδομικό κέντρο στο παλαιό στρατόπεδο Γκόνου -Ελευθέριο Κορβελιό (η οποία έκταση παραδόθηκε στον ΟΣΕ το 2003 και έχουμε 2009), που θα αυξήσει την εμπορική κίνηση του ΟΣΕ κατά 25%...Κλείνοντας αναφέρεται στον προαστιακό Ξάνθης-Κομοτηνής-Αλεξανδρούπολης που ξεκινά δρομολόγια από τις 10 Σεπτεμβρίου και επίσης το τοπικό τρένο για τον υπόλοιπο Έβρο...(τι είδους τραίνο θα χρησιμοποιείται στον προαστιακό; )
Υ.Σ.: Μαργαριτάρια-> "...έχουμε δεσμευτεί ότι θα στηρίξουμε το κοινωνικό μέσο των ΚΤΕΛ" "(η Χαλκιδική) αποτελεί χώρος συγκέντρωσης τουριστών" (όχι στρατόπεδο συγκέντρωσης είναι !) , "πολιτιστική σιδηροδρομική, εεε...λεωφορειακή, γραμμή" κ.ά. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 11:32 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | (δεν παίρνει τον ΟΣΕ ο Βγενόπουλος να τελειώνουμε...?) |
Μια ΤΡΕΝΟΣΕ επικεντρωμένη στο υπεραστικό κομμάτι Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη, πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα.
Νομίζω ότι θα ήταν η καλύτερη επιλογή (ο ιδιώτης)...
RASPUTIN wrote: | Αν μάλιστα συνοδεύονταν με την ανάπτυξη και προαστιακού Γιάννενα-Φιλλιπιάδα-Πρέβεζα ικανοποιώντας και το τοπικό αίτημα για σιδηρόδρομο θα μιλάγαμε για την τέλεια ολοκληρωμένη υποδομή με ανυπολόγιστες θετικές συνέπειες στην ευρύτερη περιοχή. |
Να σημειώσω αυτό από άλλο τόπικ.
Είχα κάνει παλαιότερα αυτή την πρόταση (δημιουργία σιδ.δικτύου στην Δυτική Ελλάδα) με βάση το ανακατασκευαζόμενο δίκτο των ΣΒΔΕ (Σιδηρόδρομοι Βορειοδυτικής Ελλάδας) και σε μελλοντικό χρόνο να ενωθεί με το κύριο δίκτυο της χώρας (η διέλευση της Πίνδου είναι κομμάτι προβληματική, κοστοβόρα και χρονοβόρα).
Δυστυχώς ΒΟΥΛΗΣΗ για την δημιουργία Σιδηροδρόμου στην Δυτική Ελλάδα, ΔΕΝ υπάρχει και έχει αφεθεί το γήπεδο ελεύθερο στα ΚΤΕΛ...
Αυτά. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 11:42 pm Post subject: |
|
|
Δεν εχω καμμια διαθεση να χρωματισω ,αλλα με την πιθανοτητα πολιτικων ανακαταταξεων εντονη και την επανακαμψη Αιτωλοακαρνανα πολιτικου δεδομενη δεν αποκλειεται τιποτα ,ακομα και επαναλειτουργια των ΣΒΔΕ. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 12:20 am Post subject: |
|
|
Καλά pindos10, πανηγύρι η κατάσταση τότε. Καταλαβαίνουμε για ποιον μιλάς. Τότε που είχε μια αυτοκινητάμαξα αραγμένη στο Αιτωλικό κι έκανε και 2 βόλτες μπρος πίσω και καλά δοκιμαστικό δρομολόγιο , χωρίς καν να έχει κατασκευαστεί σταθμός στο Αγρίνιο, χωρίς να έχουν ανακατασκευαστεί οι παλαοί σταθμοί στις άλλες περιοχές. Πίστεψε κόσμος και τελικά αυτή η αυτοκινητάμαξα κατέληξε στην Καλαμάτα.
Μα είναι δυνατόν απλώς να ανακατασκευάζεις την υφιστάμενη γραμμή που είχε σχεδιάσει ο Τρικούπης προ 100 ετών χωρίς ΚΑΜΙΑ βελτίωση της χάραξης?? Αυτά δε γίνονται πουθενά,μα πουθενά. Κινείται πάνω ΑΚΡΙΒΩΣ στην παλιά χάραξη.
Πάντως ο Δυτικός Άξονας είναι ενταγμένος στα διευρωπαικά δίκτυα, 29η θέση απ'ότι θυμάμαι. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 12:39 am Post subject: |
|
|
Η γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου όπως ανακατασκεύαστηκε, δεν είχε προοπτική. Δεν γίνεται να μην έχεις Μηχανοστάσιο.
Που θα γίνει η συντήρηση του RB ? Στην ύπαιθρο ?
Πάντως, έστω και στρεβλά η γραμμή θα μπορούσε να λειτουργήσει αν φτιάχνονταν το πασάγιο με την Εθνική πλησίον του Αγρινίου και ο Σταθμός της πόλης.
Πιστεύω ότι επεκτεινόμενη αυτή η γραμμή (ως κανονική) βορείως, θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάλλιστα ένα σιδ.δίκτυο στην Δ.Ελλάδα που θα εξυπηρετούσε τις τοπικές και διανομαρχιακές μετακινήσεις.
Υπόψιν ότι οι Ιταλοί είχαν κατασκεύασει έργα υποδομής για την κατασκευή αυτής της γραμμής-φαντάσματος κοντά στην Αμφιλοχία και 50 χρόνια μετά ακούμε ακόμα υποσχέσεις από ελεεινούς πολιτικάντηδες...
Να τους χαιρόμαστε. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 3:16 am Post subject: |
|
|
Με ξάφνιασε, αλλά αξίζει της προσοχής μας !
http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/nn20090902b2.html
Μια πρώτη ανάγνωση μας δείχνει ότι οι Ιάπωνες σπάνε τον σιδηροδρομικό απομονωτισμό τους !
Οι κακές γλώσσες όμως λένε ότι η JR-East δεν καλοβλέπει το Maglev που θα εκμεταλλεύεται η JR-Central στην περιοχή της, και έτσι ανοίγει νέες αγορές για τα προϊόντα της ("κλασσικά" Shinkansen).
Πάντως έχω μια απορία !
Japan's bullet-train system costs less in maintenance than its rivals, such as the French TGV and German ICE systems, and features excellent safety features including an early earthquake detector to prevent derailments, the officials said.
Πως ένα σύστημα με αισθητήρες στο έδαφος (για την αποφυγή εκτροχιασμών σε περίπτωση σεισμού) και EMU με κινητήρες σχεδόν σε κάθε άξονα, είναι φτηνότερο απ' το TGV (ουσιαστικά push-pull συνθέσεις) και ICE, αυτό είναι απορίας άξιο !
Πάντως αυτοί ήδη προωθούν δυναμικά τα προϊόντα τους σε ΗΠΑ (έχουν σχέδια για HSR), Βιετνάμ (έχουν εξασφαλίσει ήδη συμβόλαια) και αλλού (λένε ότι θα επιχειρήσουν και στην Ευρώπη...) |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 12:29 pm Post subject: |
|
|
Μιας κι αναφερθήκαμε στους ΣΒΔΕ, εδώ ένα σάιτ με καλό υλικό. Υπάρχει και η χάραξη που αναφέρεις Nozomi προς Αμφιλοχία ( που δεν κατασκευάστηκε )
http://sbde.freehostia.com/
Όσο για κάποιους που λένε ότι δε σηκώνει τεχνικοοικνομικά αυτή τη γραμμή το δημόσιο. Θα μπορούσε να λειτουργεί υπό την εποπτεία των Δήμων Αγρινίου, Μεσολογγίου κατά κύριο λόγο, Αμφιλοχίας αν επεκτεινόταν μέχρι εκεί, η εταιρεία που έχει το Πλατυγιάλι ένα άλλο μέρος όταν θα έφτανε μέχρι το λιμάνι κλπ. Δηλαδή να είχαν μετοχές, όπως έχει γίνει και με τα ΚΤΕΛ που πλέον είναι ΚΤΕΛ Α.Ε. Όποιος θέλει κάτι πολύ, λύσεις μπορεί να βρει. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 10:45 am Post subject: |
|
|
Που ακριβώς το maglev της JR-Central θα ανταγωνίζεται τα τρένα της JR-East? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 1:37 pm Post subject: |
|
|
Το Maglev εξελίχθηκε απ' το Ερευνητικό Ινστιτούτο Σιδηροδρομικής Τεχνικής (Railway Technical Research Institute) και προορίζονταν για την γραμμή Chuo Shinkansen η οποία σχεδιάζονταν (αρχικά) να διασχίζει περιοχές της JR-East.
Σε μεταγενέστερο χρόνο εδόθη στην Central Japan, και αυτό όπως είναι κατανοητό δεν χαροποίησε ιδιαίτερα την JR-East.
Υπάρχει δυνατός ανταγωνισμός ανάμεσα στην JR-Central και στην JR-East !
Υ.Γ
Προσέξτε πως σε τέτοια προηγμένα κράτη υπάρχει ανταγωνισμός για το ποιός θα παράσχει τις καλύτερες υπηρεσίες.
Στο Ελλάντα ενώ μπορεί μια σιδ.εταιρεία να ξεκινήσει καλά, στην πορεία ζηλεύει και μιμείται την ρέκλα του συγγενούς μαγαζιού που λέγεται ΟΣΕ.
Γιατί να εργαστεί ο άλλος, όταν γνωρίζει ότι είτε το κάνει είτε όχι, θα πάρει τον ίδιο (παχυλό) μισθό ?
Αποδοτικότερο (γι αυτόν) είναι να "γλύφει" τους εκάστοτε κρατούντες... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 10:37 pm Post subject: |
|
|
Ειδήσεις από Βαλκάνια:
- Οι Σκοπιανοί ανακοίνωσαν την ανάθεση μελέτης σκοπιμότητας στην βουλγαρική εταιρεία Evrotrans για την γραμμή Kicevo - Οχρίδα - Αλβανικά σύνορα.
Η μελέτη θα κοστίσει 840 χιλ.ευρώ και η γραμμή 354.000.000 euros.
Μια μελέτη δεν λέει και πολλά (στον ΟΣΕ υπάρχει ολόκληρη "βιομηχανία" μελετών!), καθώς δεν είναι η πρώτη φόρα που ανακοινώνεται αυτή η γραμμή. Υπόψιν ότι η Οχρίδα είναι γνωστό τουριστικό θέρετρο των Σκοπιανών.
Για να δούμε...
- Τι κάνουν στην Σερβία όταν το τραίνο Beograd-Novi Sad αργεί να ξεκινήσει 55 λεπτά ?
Πηγή: εφημερίδα Danas
Παίζουν badminton ...
Τα τραίνα στην Σερβία αργούν κατά μέσο όρο 4 λεπτά και οι συνεχείς βραδυπορείες σε μεγάλο τμήμα (σε 585χλμ. έχουν επιβληθεί βραδυπορείες με ταχύτητες μικρότερες των 60kmph!) του δικτύου απλώς χειροτερεύουν τα πράγματα (και τις καθυστερήσεις).
Το 60% των μηχανών και των επιβατικών οχημάτων είναι ηλικίας άνω των 30 ετών και το ίδιο ισχύει για το 40% των φορταμαξών.
Οι Σέρβοι υπολογίζουν ότι για την κατάργηση των βραδυπορειών χρειάζονται περίπου 150 εκατ. ευρώ, και για την ηλεκτροκίνηση και αύξηση των ταχυτήτων στα 160-200kmph των σημαντικότερων γραμμών είναι αναγκαίο το ηλιγγιώδες ποσο των ...10 δις ευρώ ! ! ! |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 11:26 pm Post subject: |
|
|
είδα πρόσφατα μερικές φωτό από το σταθμό λαρίσης και τα έργα που γίνονται με κάτι κόκκινα στέγαστρα. Μήπως ξέρετε τι ακριβώς γίνετε και αν υπάρχει κάποια μακέτα? πρόκεται για ένα απλό σκέπαστρο η θα χτιστεί τίποτα? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:13 am Post subject: |
|
|
Bεβαια χτιζεται billy8181. H καινουργια μεγαλη παραγκουπολη ,που θα ονομαζεται Σιδηροδρομικος σταθμος Αθηνων ή κεντρικος σιδηροδρομικος σταθμος Αθηνων ή Gare Centrale ή Central Station ή οπως αλλιως θες γιατι ιδιο χάλι θα'ναι. Και αν η χωρα απεκτησε ενα μουσειο ανταξιο της ιστοριας της ετσι αποκταει και εναν σταθμο ανταξιο των σιδηροδρομικων υποδομων της. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:40 pm Post subject: |
|
|
http://ypodomes.blogspot.com/2009/09/blog-post_07.html
Quote: | ΟΣΕ: εξελίξεις για την αναβάθμιση Ροδοδάφνη- Πάτρα
Τα έργα του ΟΣΕ μας έχουν απασχολήσει πολλάκις στο παρελθόν. Τόσο για την αργοπορία τους όσο και για τη σημαντική προσπάθεια που γίνεται ώστε η Ελλάδα να βγεί απο το Σιδηροδρομικό Μεσαίωνα που βρίσκεται ακόμα και σήμερα η χώρα μας.
Είναι απογοητευτικός σίγουρα ο ρυθμός υλοποίησης των έργων αλλά τουλάχιστον σε αυτή την ενημέρωση μάθαμε επιτέλους για την τύχη του τμήματος Ροδοδάφνη- Πάτρα που μέχρι τώρα υπήρχε σκοτάδι σχετικά με την πρόοδο τους. Ετσι λοιπόν (και προφανώς λόγω της ΔΕΘ και των εκλογών) ο υφυπουργός Μεταφορών (κος Μπεκιάρης) μας έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για την εξέλιξη του έργου και πέρα απο το Αίγιο (Ροδοδάφνη). Σύμφωνα με τις δηλώσεις λοιπόν έχουμε την παρακάτω εξέλιξη στην πορεία του έργου:
Τμήμα Α : Κιάτο – Αίγιο (Μήκος 72 χλμ.). Οι συμβάσεις που είναι σε εξέλιξη είναι τέσσερις συνολικού συμβατικού ποσού 313,5 εκ. €. για την κατασκευή υποδομής της γραμμής, που καλύπτουν όλο το τμήμα εκτός της περιοχής Διακοπτού – Ελαιώνα. Επίσης υπάρχουν και συμβάσεις ποσού 55εκ€για προμήθειες όπως και έργα αρχαιολογίας.
Τα τμήματα που ακόμα περιμένουν να δημοπρατηθούν είναι τα
α. Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από Χ.Θ. 73+135 έως Χ.Θ. 79+000 και σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος) στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 88,5 εκ. €
β. Κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, Η/Μ σηράγγων, φυτοτεχνικές εργασίες και ολοκλήρωση έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από Χ.Θ. 21+200 έως ΧΘ 91+500», εκτιμώμενου προϋπολογισμού 126,5 εκ. €
Οπότε καταλαβαίνετε ότι τουλάχιστον θα περιμένουμε μέχρι τα μέσα του 2010 για να ολοκληρωθούν οι συμβάσεις που οι διαγωνισμοί εκρεμμούν απο το 2008.... Και αυτά είναι τα νέα για τη γραμμή μέχρι το Αίγιο.
Για πρώτη φορά λοιπόν μαθαίνουμε επιτέλους και την κατάληξη της γραμμής μήκους 41χλμ απο το Αίγιο μέχρι την Πάτρα.
- Το τμήμα Ροδοδάφνη (Αίγιο) (Χ.Θ. 91+500) έως Ψαθόπυργο (Χ.Θ. 113+000) προετοιμάζεται η δημοπράτηση της πρώτης εργολαβίας υποδομής «Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος από χλμ. 91 έως χλμ. 113 και σήραγγα Παναγοπούλας», εκτιμώμενου προϋπολογισμού 305 εκ. €, που προβλέπεται να δημοπρατηθεί εντός του 2010. Ο χρόνος αποπεράτωσης εκτιμάται (δηλαδή αποκλείεται) το 2014.
- Το τμήμα από Ψαθόπυργο (χλμ. 113) έως τη περιοχή του Ρίου (χλμ 120) είναι σε εξέλιξη οι οριστικές μελέτες έργων υποδομής, που προβλέπεται να ολοκληρωθούν εντός του 2010. Εκτιμάται ως χρόνος ολοκλήρωσης του έργου το 2014. Εδώ δεν αναφέρεται καν πότε θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός και πότε αναμένεται η ανάθεση. Θεωρώ εντελώς θεωρητικό το 2014..
- Το τμήμα από τη περιοχή του Ρίου (χλμ 120) έως το νέο ΣΣ Αγ. Διονυσίου (χλμ 126,4) είναι σε εξέλιξη οι οριστικές μελέτες έργων υποδομής, οι οποίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν εντός του έτους 2010. Σε αυτό το τμήμα δεν αναφέρεται ούτε καν ο εκτιμώμενος χρόνος αποπεράτωσης τωνς έργων.
- Τέλος στο τμήμα από το νέο ΣΣ Αγ. Διονυσίου (χλμ 126,4) έως τη συναρμογή της γραμμής με αυτή προς Πύργο (χλμ. 132), είναι σε εξέλιξη οι μελέτες, οι οποίες βρίσκονται στη διαδικασία συγκεκριμένα στη διαδικασία έκδοσης των Περιβαλλοντικών Όρων του υπόψη τμήματος και οι οποίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν, με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, μέχρι το τέλος του 2011. Αρα ο διαγωνισμός μετά το Σταθμό Αγίου Διονυσίου θα γίνει με τις καλές προυποθέσεις το 2012 και εμείς να υποθέσουμε ότι το 2015 θα είναι κιόλας έτοιμη; Δεν έχουμε συνηθίσει τέτοια γρηγοράδα..
Με την δική μου εκτίμηση σύμφωνα με και με την προιστορία των έργων σιδηροδρόμου στην Ελλάδα ειδικά το τελευταίο τμήμα δεν πρόκειται να είναι έτοιμο πριν το 2016- 2017...
**Στο δελτίο τύπου δεν υπήρξε καμία αναφορά στην ηλεκτροκίνηση τόσο μέχρι τη Ροδοδάφνη οσο και μέχρι την Πάτρα
Αναρτήθηκε από Νίκος Καραγιάννης στις 11:32 πμ |
μεσα στο 2010 δηλαδη θα ξεκινησει το τρυπημα της Παναγοπουλας για το τρενο?
παρεα με την ολυμπια οδο?χαμος θα γινει... |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|