View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
|
Παιδια, πριν αρχισω κι εγω να ριχνω το υλικο μου,θελω να σας αναφερω καποιες πληροφοριες για τον δρομο που οδηγει στο λιμανι της Κυμης ,στην Ευβοια ,οπου αν θυμαμαι καλα περυσι ειχε σκοτωθει μια κοπελα απο τις φοβερες κατολισθησεις ,καθως καταπλακωθηκε απο βραχο. Εμαθα λοιπον, κι ενω οι ευθυνες πανε κι ερχονται ,οτι ,οχι μονο δεν εχει γινει απολυτως τιποτα,αλλα ο δρομος ειναι ανοικτος μονο απο το ενα ρευμα κυκλοφοριας και η κινηση ρυθμιζεται απο παρανομο φαναρι ,που παιρνει ρευμα απο παρακειμενη ταβερνα!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 6:05 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Καλά αυτό το Boulgaria δεν το προσεξε κανείς??
Τέλος πάντων ο δρόμος μια χαρά είναι, με ωραία χαρακτηριστικά. Θα προτιμούσα να υπήρχαν τέτοιοι δρόμοι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας από το να κατασκευάζουμε αυτοκινητόδρομους σε περιοχές που δεν δικαιολογούνται
|
Για σου ariskop,
η Εθνική Οδός 59 για την Βουλγαρία ξεκινα 1100 μετρα μετά την διασταύρωση τις περιμετρικής με την E.Ο. 12.
δηλαδή βγαίνεις πρώτα στην E.Ο 12 για να φτάσεις στην E.Ο. 57.
Έχεις δίκιο όταν γραφής να μην κατασκευάζουν υπερβολικά Έργα. Αλλα αν κατασκευαζόταν 2 μετρα ποιο φαρδύς ο Δακτύλιος Δράμας θα μπορούσε να ήταν Ταχεία Οδός, το πρόβλημα αλλα είναι άλλο, ο Δρόμος Δράμα - Καβαλα E.Ο.12 είναι κυριολεκτικά συχνά φρακαρισμένος.
Αυτή είναι η Διασταύρωση στον Αμυγδαλεώνα όπου η Κυκλοφορία φρακάρει σε μήκος μέχρι 10 χιλιομετρων.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000001
Ο Κάθετος ¶ξονας που συνδέει A2 Εγνατία Οδός με Σύνορα Νευροκοπίου-Εξοχης μέσο Δράμας αρχικά σχεδιαζόταν σαν Ταχεία Οδός.
Μετά θα κατασκευαζόταν παράλληλα τις E.Ο 12 και 57 νέα Οδός.
Στο τέλος έμειναν δυο παράκαμψης, αυτή τις Δράμας
και τον Κρηνίδων:
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000002
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000003
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000004
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000005
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000006
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000007
δηλαδή θα συνεχίζει η κυκλοφορία να περνάει μέσα από τον ¶γιο Αθανάσιο (3500 κάτοικοι) το Δοξάτο (3500 Κάτοικοι) και τον Αμυγδαλεώνα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a332289/00000008
αν κοιτάξετε στο Google Earth φαίνεται ότι τα περνάει σύρριζα αλλα σε αυτόν τον Δρόμο επάνω είναι όλη η Ζωή αυτόν τον Οικισμών
Αγαπητό ΥΠΕΧΩΔΕ εφόσον βγήκε μάλλον οριστική απόφαση ότι η Δράμα (Δήμος Δράμας 55.600 Κάτοικοι) θα είναι πλέον προάστιο τις Καβαλας η τις Ξανθης, δημιουργήστε πρόσβασης για να μπορούμε από το προάστιο να πηγαίνουμε στα Κέντρα για Σχολες Σπουδές και Δουλειές. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 6:26 pm Post subject: |
|
|
Draminos,εισαι σε μεγαλα κεφια. Οργωσες χωμα. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:59 pm Post subject: |
|
|
Φιλε pindos10 όλο το χρόνο με πληροφορείται εσείς με σημαντικές εξέλιξης και νέα,
ήταν η σειρά μου να ποστάρω και εγώ καμια φωτογραφία !
Και ταυτοχρόνως θέλω να σας δείξω τον σεβασμό και την αγάπη μου σε εσάς όλους που έχετε τα ίδια ενδιαφέροντα με εμενα, μια σύγχρονη και προδευτική Μητέρα-Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 10:37 pm Post subject: |
|
|
Ξεκιναμε σιγα-σιγα την ανοδο προς τα βορεια.
Αθηνων-Λαμιας υπο ανακατασκευη
Ευθεια της Θηβας . Πολυ γρηγορη ανακατασκευη και τσιμεντενιο new jersey αρκετα ψηλο
Το συγχρονο ελληνικο κρατος δεν μπορει ουτε να κατασκευασει ουτε να συντηρησει τον βασικο οδικο αξονα της χωρας ,με αποτελεσμα ο ΠΑΘΕ απο δημοσιο αγαθο να μετατρεπεται σε αγρια μπιζνα.
Εδω νεα διοδια πριν το 90ο χλμ.
Συνεχιζουμε προς Θεσσαλια. Λαμια-Δομοκος-Καρδιτσα.
Αλλο σιχτιρι εδω. Δεν λεει να τελειωσει.
Οροπεδιο Ομβριακης
Πλησιαζοντας τον Δομοκο
Στον θεσσαλικο καμπο ,μετα το Ν. Μοναστηρι .Βλεπουμε και τσιμεντενιο στηθαιο.
Ετοιμο τμημα με μεταλλικο στηθαιο.
Last edited by pindos10 on Sun Sep 06, 2009 10:42 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 11:40 pm Post subject: |
|
|
Ωραίες φωτογραφίες pindos10 , για τα έργα στον Δομοκό επειδή απο τον προηγούμενο Σεπτέμβριο μέχρι τώρα έχω περάσει πολλές φορές, με πιο πρόσφατη πριν 2 εβδομάδες , δεν συνάντησα ποτέ συνεργεια να εκτελούν έργα.
Ξέρει κανείς έαν έχει κολλήσει το έργο ;
και επειδή μπερδεύτηκα ,αυτό το τμήμα αποτελεί κομματι του νέου Ε-65; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 12:19 am Post subject: |
|
|
Το εργο προχωραει σαν το γυμνοσαλιαγκα και δεν ειναι ο Ε65 αλλα βελτιωση της Ε.Ο. Λαμια- Ν.Μοναστηρι- Καρδιτσα. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 1:19 am Post subject: |
|
|
Έμεινα συγκλονισμένος με την ευθεία της Θήβας. Δεν μπορούσα με τίποτα να σχηματίσω εικόνα στο μυαλό μου, με τον δρόμο αυτό φτιαγμένο. Ένα μεγάλο και δύσκολο (τύφλα να έχει η Εγνατία) έργο επιτέλους ολοκληρώθηκε. Μπράβο στην εταιρεία μα πάνω από όλα στους μηχανικούς που ξόδεψαν χιλιάδες ώρες στα γραφεία τους. Υποκλείνομαι...
Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν θέλω να μειώσω την ανακατασκευή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας πήρε 20 χρόνια να βελτιώσουμε το ευκολότερο κομμάτι Εθνικής Οδού στον γαλαξία. Γ@!# το δημόσιό μου μέσα!!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 10:02 am Post subject: |
|
|
παντως εδω στον ψαθοπυργο οντως,πανε γρηγορα...καθε μερα τα βλεπω...
αλα προς την Πατρα δεν εχουν κανει τιποτα..περιμενουν να τελειωσει ο Αυγουστος και να πατησουν γκαζι.. |
|
Back to top |
|
|
gullit Junior Member
Joined: 10 Jun 2005 Posts: 128
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 3:39 pm Post subject: |
|
|
Στον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος (Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Παναγιά), υπάρχουν τμήματα που ήδη έχουν παραδοθεί; |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 3:52 pm Post subject: |
|
|
αγγελε μπορεις να ανεβασεις καμια φωτο απο την προοδο των εργων??γινεται διαπλατυνση της οδου ή δουλευουν μονο τις σηραγγες?
δυστυχως ο Ε-65 δεν εχει αρχισει καν να κατασκευαζεται.. |
|
Back to top |
|
|
primus Visitor
Joined: 20 Jun 2007 Posts: 8 Location: Αθήνα, Τρίκαλα
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 3:52 pm Post subject: ΠΑΘΕ-ΕΓΝΑΤΙΑ |
|
|
gullit wrote: | Στον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος (Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Παναγιά), υπάρχουν τμήματα που ήδη έχουν παραδοθεί; |
Δεν έχει παραδοθεί τιποτα, επειδή πολύ απλά δεν έχουν αρχίσει τα έργα. Ωστόσο άκουσα από φίλους πως στο ύψος του χωριού Αγία Τριάδα έχουν αρχίσει τα χωματουργικά. Λέγεται δε επίσης πως η Ε-65 θα συναντιέται με την Εγνατία όχι στην Παναγιά αλλά μάλλον στη θέση Πριόνια, επειδή εκεί το επιτρέπει η γεωφυσική μορφολογία της περιοχής.
Αυτά,,, |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 5:13 pm Post subject: ιονια οδος |
|
|
ΦΙΛΕ PREVEZANE,
σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο που εκανες να μου απαντησεις και μαλιστα τοσο κατατοπιστικα.
πραγματι εμαθα αρκετα νεα για τη χαραξη του δρομου αυτου μεχρι ΓΙΑΝΝΕΝΑ
και οντως ειναι ενδιαφεροντα νεα.
εκει που ειχα μεγαλη περιεργεια ηταν φυσικα η ΠΑΛΙΟΒΟΥΝΑ.
παντως σε ευχαριστω πολυ.
χειρετω |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 6:05 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | Χτες γύρισα απο τις διακοπές μου, που τις σχεδίασα με τέτοιο τρόπο ώστε να περάσω ολόκληρη τη δυτική Εγνατία οδό. Προσθέτω λοιπόν κι εγώ τα θετικά μου σχόλια και την χαρά μου για το επίτευγμα αυτό που υλοποιήθηκε στη χώρα μας. Αισθάνθηκα κάποια στιγμή οτι πρέπει να καλέσουμε τους ξένους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν τέτοια έργα, για να....μάθουν τί σημαίνει ορεινή οδοποιία στην Πίνδο!!!!
Υπάρχει όμως και κάτι που με "πλήγωσε" γιατί νομίζω οτι αδικεί συνολικά το έργο και αναφέρομαι στο U της χάραξης στον κόμβο της σκάλας Παραμυθιάς (Νεοχωρίου)!! Είχα διαβάσει εδώ μέσα οτι αυτό έγινε λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς και πράγματι υπάρχει τέτοια. Θεωρώ όμως οτι υπήρχε τρόπος να αποφευχθεί αυτό το άσχημο αποτέλεσμα με διάφορους τρόπους.
Δεν είμαι τόσο ειδικός στην οδοποιία παρ' όλο που είμαι μηχανικός, ούτε γνωρίζω την περιοχή.
Θα παρακαλούσα λοιπόν, όποιον γνωρίζει καλά το θέμα να με ενημερώσει τεχνικά. |
Παιδιά τώρα που μαζευτήκαμε, θα τολμήσω για τελευταία φορά να θέσω το ερώτημα μου. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 7:17 pm Post subject: |
|
|
Μεχρι το Αιγιο δεν εχω δει πουθενα τρυπηματα..τα ετοιμαζουν ομως..
εδω στο Δρεπανο..,διαπλαταινουν βασικα την οδο.αλλα ολα εχουν παγωσει βασικα μεχρι να τελειωσει η τουριστικη περιοδος...
μολις ξεκινησουν φουλ τα εργα μεχρι Πατρα και Παναγοπουλα θα βγαλω φωτογραφιες...αλλωστε μπροστα θα ειναι συνεχεια τα εργα....
απο σημερα το πρωι,βαλαν κορινες στο δρομο και ξεκινησαν το εργα! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 2:58 am Post subject: |
|
|
Αγαπητοι φιλοι σας εχω ενα οδοιπορικο,που ηθελα παρα πολυ να σας παρουσιασω και αναφερομαι στην εθνικη οδο Τρικαλων-Αρτας. Προκειται για ενα θαυμασιο δρομο που διερχεται εγκαρσια απο την Πινδο και διασχιζει πανεμορφα τοπια με παρα πολυ ωραια τεχνικα εργα.Απο Τρικαλα μεχρι Αρτα σαν κυριους οικισμους συναντας την Πυλη(17 χλμ.), τα Στουρναρε'ι'κα(34 χλμ.), την Μεσοχωρα(80 χλμ.), και το Βουργαρελι(110 χλμ.). Η παρουσιαση αφορα μονο την διελευση της Πινδου απο το ανατολικο ακρο της οροσειρας(Στουρναρε'ι'κα) ως το δυτικο(Βουργαρελι). Τα υπολοιπα χλμ. αφορουν το πεδινο τμημα Τρικαλα-Πυλη που θα βελτιωθει:
http://www.e-enimerosi.gr/article/1394/,
την ξεπερασμενη πλεον διαβαση του Πορτα'ι'κου(στενος δρομος και στενοτατη γεφυρα), και το ημιορεινο, με αρκετες στροφες τμημα Βουργαρελι-Αρτα. Η συνολικη διαδρομη ειναι περιπου 160 χλμ. ο χρονος διελευσης 3 ωρες(με σηραγγα Γκροπας και παρακαμψη Στουρναρε'ι'κων μπορει να πεσει κατω απο δυομιση ωρες) και θα ειναι ανταγωνιστικος του Τρικαλα-Παναγια-Εγνατια-Ιωαννινα-Αρτα(τωρα 2ωρες και 30 λεπτα, με ολοκληρωση Ε-65 και Ιονιας 2 ωρες και χλμ. περιπου 200).
Πριν σας παρουσιασω το οδοιπορικο θελω να σας δειξω την αρχικη χαραξη του δρομου προ τριακονταετιας και ειναι η εξης: Τρικαλα,Πυλη,Ελατη,Περτουλι,Νερα'ι'δοχωρι(που λιγο πολυ την γνωριζετε οι περισσοτεροι)Δεση,Γαρδικι,γεφυρα Αλεξιου και απο δω 17χλμ. χωματοδρομος μεχρι το φραγμα της Μεσοχωρας και απο το φραγμα μεχρι Αρτα η χαραξη ειναι η ιδια.
Εδω μετα το Περτουλι η Πυρρα
Αγ. Νικολαος και στο βαθος το Δροσοχωρι
Προς Γαρδικι, Γεφυρα Αλεξιου, Αχελωος
Εδω σταματησε η παλια χαραξη. Σε 17χλμ χωματοδρομο συναντας το χωριο Αρματολικο και μετα το φραγμα.Βλεπετε το φραγμα και την πλευρα οπου θα γινει η πληρωση του νερου.
Μετα τις διευκρινισεις ,ξεκιναει το οδοιπορικο στην Τρικαλων-Αρτας.
Προς Στουρναρε'ι'κα
Στουρναρε'ι'κα
Η σηραγγα της Γκροπας ειναι αρκετα ψηλα. Μου θυμιζει εκεινη του Τυμφρηστου για Καρπενησι
Ανατολικο στομιο της σηραγγας
Εγκατασταση Ηλεκτρομηχανολογικων
Παραδοση αναμενεται περι τα τελη του ετους
Εδω στο εργαστηριο της εταιρειας.
Ο τσιμεντενιος κυβος(δοκιμι) δεχεται πιεση 26 τονων και συνθλιβεται.
Δειγματα χωματος και εξεταση της υδαροτητας και υγρασιας τους ,καθως θα χρησιμοποιηθουν για τις επιχωματωσεις του εργου(αν καταλαβα καλα).
Κι εδω η Γκροπα που παρακαμπτει η ομωνυμη σηραγγα
Συνεχιζουμε για Μεσοχωρα
Μικρη σηραγγα πριν τη Μεσοχωρα
Απο δω στην ουσια ξεκιναει το καινουργιο κομματι της Τρικαλων-Αρτας
Σηραγγα Μεσοχωρας(ανατολικη εισοδος)
Το φραγμα της Μεσοχωρας
Δυτικη πλευρα της σηραγγας Μεσοχωρας
Χωρος πληρωσης νερου του φραγματος
Εδω απο 5-10 Αυγουστου υπηρχαν εκδηλωσεις με καλλιτεχνες και κοσμο απο ολη την Ελλαδα με σκοπο την ματαιωση της εκτροπης.
Συνεχιζουμε προς Αρτα
Εδω πανω στο φραγμα
Αριστερα προς Αρτα, δεξια προς Αρματολικο
Το φραγμα
Σηραγγα Αετου
Σηραγγα Αετου(δυτικη πλευρα)
Σηραγγα Παχτουριου(ανατολικη εισοδος)
Σηραγγα Παχτουριου(δυτικη)
Cut and Cover(ανατολικη εισοδος)
Cut and Cover(δυτικη εισοδος)
Σηραγγα Αγ. Κυριακης(ανατολικη εισοδος)
Σηραγγα Αγ. Κυριακης(δυτικη εισοδος)
Κομβος Αγ. Κυριακης(προς Νερα'ι'δα 5χλμ, Ν. Τρικαλων και προς Θεοδωριανα 5χλμ. Ν. Αρτας). Ο κομβος βρισκεται στο συνορο των νομων.
Θυμηθειτε τον κομβο γιατι θα επανελθω
Συνεχιζουμε
Το χωριο Σκαρπαρι
Σηραγγα Αθαμανιου(ανατολικα)
Σηραγγα Αθαμανιου(δυτικο στομιο)
Πριν το Αθαμανιο
Οι νοτιες αποληξεις των Τζουμερκων
Αθαμανιο
Βουργαρελι και τελος οδοιπορικου
Last edited by pindos10 on Sun Sep 06, 2009 9:49 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 4:37 am Post subject: |
|
|
Pindos τι θεικά τοπία είναι αυτά! Αρχίζουμε και παίρνουμε και ψυχαγωγικό χαρακτήρα πέρα απ'τον ενημερωτικό σα φόρουμ και το ρίχνουμε που και που στα τοπία και τις κοιλάδες (καλό αυτό) τουλάχιστον όταν δεν υπάρχει κίνηση με τα μεγάλα έργα γιατί κακά τα ψέματα τελευταία όλοι έχουν πάει για μπάνια εκτός απ'το Μωρέα, κάλυψες ένα σημαντικό τμήμα του επαρχιακού δικτύου που λειτουργεί όμως ως εθνικό και ταυτόχρονα κάλυψες τη φυσική ομορφιά του τοπίου που πολλοί θα χουν την περιέργεια να δουν πώς είναι.
Για την Παναγοπούλα έχω την αποκλειστικότητα, σε πρόλαβα ¶γγελε και παραθέτω την πρώτη φωτογραφία σταθεροποίησης με τσιμέντο ενός μετώπου κάποιας απ'τις σήραγγες της Παναγοπούλας , δεν ξέρω ποια είναι, πάντως με κατεύθυνση προς Αθήνα βρίσκεται στην αρχή δηλ μετά το Δρέπανο. Επίσης στην περιοχή γίνονται πολλές χωματουργικές εργασίες επάνω στο βουνό, προφανώς για να προσεγγίσουν τα υπόλοιπα μέτωπα (συνολικά 5 σήραγγες στην Παναγοπούλα, 4 για τον αριστερό και 1 για το δεξιό κλάδο, άρα 10 μέτωπα) και πιθανόν σήραγγες διαφυγής.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_1843.jpg
Απ'τις 6 συνολικά σήραγγες στην Πατρών-Κορίνθου η μόνη που δεν έχει αρχίσει είναι αυτή του Ξυλόκαστρου. Παραθέτω σύντομα τις σήραγγες από παλιό (πολύ παλιό) ποστ.
Ξυλόκαστρο αριστερός 163μ
δεξιός 158μ
Δερβένι μόνο αριστερός 655+645 με μεταξύ τους γέφυρα
Μαύρα Λιθάρια αριστ. 1.224
δεξιός 1.225
Ακράτα μόνο αριστερός 839+305 με μεταξύ τους γέφυρα
Πλατάνου αριστερός 1.932
δεξιός 1.605
Παναγοπούλα αριστερός 338+132+556+4.018
δεξιός 3.182
Κι εδώ σ'αυτή τη φωτογραφία, ακριβώς την πέτυχα! το στόμιο στον κύκλο αριστερά είναι η έξοδος της δεύτερης σήραγγας του Δερβενίου με κατεύθυνση την Κόρινθο και το στόμιο στον κύκλο δεξιά είναι του σιδηρόδρομου, την έφτιαξε η Μηχανική και περνάει αμέσως κάτω απ'την εθνική οδό.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_1848a.jpg
Δραμινέ συγχαρητήρια και σε σένα για το κουράγιο σου με τα χιλιόμετρα, επιτέλους είδαμε ανταπόκριση απ'τον Θεσνίκη-Προμαχώνας, στην Παραμυθιά που λες, δεν είναι δα και καμιά τραγική καμπύλη, η γέφυρα έχει και την κλίση της, υπάρχουν χειρότερες στροφές στην εγνατία, πάντως εκεί επειδή η εγνατία περνάει απ'το ένα βουνό απέναντι στο άλλο, δηλ όπως έρχεται απ'το Βασιλικό περνώντας προς Κρυσταλλοπηγή, δεν είναι τόσο η υψομετρική διαφορά, γιατί έχει ήδη ύψος από πριν όσο ότι υπάρχει πεδιάδα στη μέση οπότε όσο πιο ανοιχτή καμπύλη έπρεπε να κάνουν στο δρόμο τόσο μεγαλύτερη θα ταν η γέφυρα της Κρυσταλλοπηγής (850μ ο μέγιστος κλάδος), δηλ όπως έρχεται απ'το Νεοχώρι, για να περάσει κατευθείαν απέναντι στην Παραμυθιά θα πρεπε να κάνουν μια γέφυρα άνω του 1,5 χλμ μπορεί και 2 και μεγαλύτερου ύψους. Οπότε δεν υπήρχε μάλλον πιο συμφέρουσα λύση απ'το να κάνει ο δρόμος όλον τον κύκλο μέχρι να φτάσει στο σημείο που πλησιάζουν πιο κοντά τα δύο βουνά και αυτό είναι εκεί που είναι σήμερα η γέφυρα Κρυσταλλοπηγής. Είναι ένα διαολεμένο σημείο.
Για τα έργα στην Πατρών-Κορίνθου διάβασα σε τοπική εφημερίδα ότι αρχίζουν αυτή τη βδομάδα και όσον αφορά στο τμήμα προς Πύργο, η Τέρνα ξεκινάει ή άμεσα τις εργασίες σε τμήμα 10 χλμ στο ύψος της Κυλλήνης όπου έχουν γίνει και οι απαλλοτριώσεις, οι οποίες μες τις μέρες θα γίνουν και για το κομμάτι στην Αμαλιάδα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 9:37 am Post subject: |
|
|
Quote: | ε πρόλαβα ¶γγελε και παραθέτω την πρώτη φωτογραφία σταθεροποίησης με τσιμέντο ενός μετώπου κάποιας απ'τις σήραγγες της Παναγοπούλας |
αυτα τα ειδα απο την παλια εθνικη...αλλα τρυπημα δεν ειναι....
αρα οπως ειπα τρυπηματα δεν εχουν ξεκινησει στην Παναγοπουλα...
οπως καταλαβαμε λογω διακοπων..αλλα μολις οι διακοπες τελειωσαν..και η περιοδος εργων ξεκινησε...
Quote: | Απ'τις 6 συνολικά σήραγγες στην Πατρών-Κορίνθου η μόνη που δεν έχει αρχίσει είναι αυτή του Ξυλόκαστρου. Παραθέτω σύντομα τις σήραγγες από παλιό (πολύ παλιό) ποστ.
Ξυλόκαστρο αριστερός 163μ
δεξιός 158μ
Δερβένι μόνο αριστερός 655+645 με μεταξύ τους γέφυρα
Μαύρα Λιθάρια αριστ. 1.224
δεξιός 1.225
Ακράτα μόνο αριστερός 839+305 με μεταξύ τους γέφυρα
Πλατάνου αριστερός 1.932
δεξιός 1.605
Παναγοπούλα αριστερός 338+132+556+4.018
δεξιός 3.182
|
μπραβο για την συμπτυξη ...κατα τυχη ειχα βρει αυτα τα στοιχεια στο
tunnelbuilder http://www.tunnelbuilder.com/
ξαναβαζω το αυθεντικο αρχεο .ετσι να βρισκεται.. αλλα ειναι καπως δυσκολο στην κατανοηση..
http://www.tunnelbuilder.com/Athens-Tsakona_List-tunnels.xls
παντως απο οτικαταλαβαινω η σημερινη εθνικη στην Παναγοπουλα θα χρησιμοποιηθει σενα μεγαλο κομματι(αλλωστε μονο τα 3 χιλ θα ειναι τρυπημα) ως το ενα ρευμα(προς Πατρα απο οτι καταλαβα..)στο νεο εργο..δεν θα χρειαστουν ομως ανανεωση τα τεραστια τοιχια που κρατανε την εθνικη εδω και 40 χρονια?
χθες ειπανε στα τοπικα καναλια οτι το ρευμα προς πατρα τωρα με τα εργα θα κατεβαινει στον Λογγο ... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:52 am Post subject: |
|
|
pindos10 ευχαριστούμε πολύ για το οδοιπορικό!! Εκπληκτικές φωτογραφίες. Κυνηγάω τα τελευταία χρόνια μία ευκαιρία για να ξανακάνω αυτόν τον δρόμο ολόκληρο(οι φωτογραφίες μου ξύπνησαν αναμνήσεις όταν είχα κάνει αυτό το δρόμο μικρό παιδί πριν από 15 χρόνια και θυμάμαι τις έτοιμες σήραγγες Αετού(μάλλον) και τη μεγάλη του Αθαμανίου). Τα τελευταία χρόνια έχω πλησιασει τα 2 άκρα αυτού του δρόμου. Νομίζω η ονομασία αυτής της τελευταίας σήραγγας είναι σήραγγα Σκάλα Σκόρλιγκα και όχι Αθαμανίου. Ελπίζω τον Οκτώβρη να τα καταφέρω.
Μήπως ξέρεις αν στην εργολαβία για την κατασκευή της σήραγγας της Γκρόπας υπάρχουν και εργασίες για τη βελτίωση του δρόμου από τα Στουρναρείκα μέχρι εκεί και στη συνέχεια έως τη Μεσοχώρα??
Να αναφέρω ένα hint για όποιον κάνει τη διαδρομή. Ακριβώς πριν μπεί στην σήραγγα στο Αθαμάνιο-Σκάλα Σκόρλιγκα ας κοιτάξει αριστερά απέναντι στο βουνό υπάρχει το στόμιο μιας εγκαταλελειμμένης σήραγγας (ορατή και στο google earth). Ήταν η πρώτη σήραγγα που κατασκευάστηκε στην περιοχή το 1970 μήκους 700m με την προοπτική ότι θα κατασκευαζόταν σε εκείνο το σημείο το φράγμα και ο δρόμος θα πέρναγε απέναντι πάνω από το φράγμα. Στην πορεία τα σχέδια άλλαξαν, το φράγμα ανέβηκε βορειότερα στη Μεσοχώρα και η σήραγγα ξέμεινε μόνη στο βουνό. Το ίδιο έγινε χρόνια αργότερα και με τη γέφυρα στον ποταμό Γκούρα κοντά στη διασταύρωση προς Νεράιδα στις φώτο του pindos.
Μία παρατήρηση που θέλω να κάνω, κάποια στιγμή θα πρέπει να δωθεί μία λύση στο θέμα με τα έργα για την εκτροπή του Αχελώου. Προσωπική εκτίμηση είναι ότι πλεόν είναι αργά για διαμαρτυρίες τέτοιου τύπου. Ότι ήταν να κατασκευαστεί στην περιοχή της Μεσοχώρας και της Συκιάς και να καταστρέψει το περιβάλλον έχει ήδη κατασκευαστεί. Τουλάχιστον με τη δημιουργία των λιμνών θα αποκατασταθεί σε ένα βαθμό το περιβάλλον της περιοχής. Σε αυτό που θα πρέπει να γίνουν αγώνες πλεόν είναι μόνο στη διαχείριση των υδάτινων πόρων.
Η πλάκα είναι ότι όλες αυτές οι εκδηλώσεις γίνονται και σε λάθος φράγμα!!!!! Το φράγμα της Μεσοχώρας δεν είναι το φράγμα της εκτροπής αλλά το φράγμα για τη λειτουργία ενός μεγάλου Υ/Η σταθμού. Από το έτοιμο φράγμα ξεκινάει έτοιμη σήραγγα προσαγωγής 7,5km (από το 1996) που οδηγεί τα νερά στον έτοιμο από το 2002 ΥΗΣ στη Γλύστρα (είναι κάτω από το δυτικό στόμιο της σήραγγας Αθαμανίου). Το έργο αυτό είναι έτοιμο αλλά δεν λειτουργεί γιατί υπάρχει πρόβλημα με απολλοτριώσεις στον οικισμό της Μεσοχώρας, απαραίτητες για να κλείσει το φράγμα και να δημιουργηθεί η λίμνη.
Η εκτροπή του Αχελώου θα γίνεται από τον ταμιευτήρα του φράγματος Συκιάς (γύρω στα 20km ΝΑ της Γλύστρας στη συνέχεια του ρου του Αχελώου). Το φράγμα στη Συκιά είναι το φράγμα που αντιμετωπίζει τα πολλά προβλήματα με το ΣτΕ και η κατασκευή του έχει μείνει πολλά χρόνια πίσω. Οι εργασίες ξεκίνησαν πάλι το 2007 και παρά της πολλές προσφυγές νομίζω ότι το έργο συνεχίζεται... Από αυτό το ταμιευτήρα ξεκινά η σήραγγα εκτροπής 17,5km (ολοκληρώθηκε φέτος τον Απρίλιο). Επίσης στο έργο περιλαμβάνεται ένας ακόμα ΥΗΣ στην βάση του φράγματος Συκιάς καθώς και ένας ΥΗΣ σταθμός στην έξοδο της σήραγγας στο Πευκόφυτο (3km από το Μουζάκι), ο οποίος μάλιστα θα είναι σε μεγάλο κομμάτι υπόγειος.
Last edited by ariskop on Thu Aug 27, 2009 4:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 1:10 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | και αναφέρομαι στο U της χάραξης στον κόμβο της σκάλας Παραμυθιάς (Νεοχωρίου)!! Είχα διαβάσει εδώ μέσα οτι αυτό έγινε λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς και πράγματι υπάρχει τέτοια. Θεωρώ όμως οτι υπήρχε τρόπος να αποφευχθεί αυτό το άσχημο αποτέλεσμα με διάφορους τρόπους.
Δεν είμαι τόσο ειδικός στην οδοποιία παρ' όλο που είμαι μηχανικός, ούτε γνωρίζω την περιοχή.
Θα παρακαλούσα λοιπόν, όποιον γνωρίζει καλά το θέμα να με ενημερώσει τεχνικά. |
Δαμιανέ, αν και πέρασα από το σημείο δεν χρησιμοποίησα την έξοδο που μου λες. Πάντως δεν μου φάνηκε τίποτα περίεργο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 1:50 pm Post subject: |
|
|
παιδια καλυτερα μη βαζετε κατευθειαν τοσες πολλες φωτογραφιες γιατι αργει πολυ να φορτωσει η σελιδα...καλυτερα για πολλες φωτογραφιες να βαζετε τις συνδεσεις.. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 1:55 pm Post subject: |
|
|
Pindos10 σε ευχαριστούμε για το οδοιπορικό στη ραχοκοκκαλιά της χώρας μας!
Ένιωσα συγκίνηση βλέποντας τη γέφυρα Αλεξίου όπως ακριβώς την είδα το 1989 με αγελάδες και κίτρινα κίγκλιδώματα! Μια σύγχρονη γέφυρα σε καμπύλη για έναν δρόμο που δεν έγινε ποτέ. Φαίνεται ότι προτιμήθηκε η διαδρομή μέσω Στουρναρέϊκων λόγω μικρότερου μήκους. Σημειωτεόν ότι εκεί ήταν να "σβήνει" η τεχνητή λίμνη Μεσοχώρας, γι' αυτό η γέφυρα είναι κάπως ψηλή. Δεν ξέρω αν εντωμεταξύ έχει τροποποιηθεί ο σχεδιασμός και έχει κατέβει η ανώτατη στάθμη της λίμνης.
Προσπάθησα να εντοπίσω τις σήραγγες στο Google earth και κάπως μπερδεύτηκα: Εντόπισα τις σήραγγες Αετού, Παχτουρίου και Αγ. Κυριακής αλλά δεν εντόπισα ούτε το cut and cover της ΑΕΓΕΚ (φαίνεται ότι είναι πρόσφατο), ούτε τη σήραγγα Σκάλας Σκορλίγκα ή Αθαμανίου, ούτε την ημισήραγγα Αθαμανίου, ούτε τη σήραγγα απέναντι από το ποτάμι που εγκαταλήφθηκε κατά τον ariskop. Πάντως μετά την Αγ. Κυριακή ο δρόμος φαίνεται να απομακρύνεται από το ποτάμι προς τα δυτικά (Αθαμάνιο - Βουλγαρέλι) Ειδικά οι σήραγγες Αθαμανίου είναι παλαιές και θα έπρεπε να φαίνονται. Μήπως έχω μπερδεψει την σήραγγα Αγ Κυριακής με του Σκάλα Σκορλίγκα; Ποιά είναι αυτή στο ύψος του Σταθμού Παραγωγής Γλύστρας που έχει καπάκι cut and cover σε κάτι σαν κατολίσθηση; Μπορείτε να με βοηθήσετε; Γιατί η τελευταία σήραγγα φαίνεται να έχει δυο μέτωπα εξόδου ένα πεταλοειδές και ένα ορθογώνιο;
Με την ευκαιρία, η ποιότητα των φωτογραφιών στο google earth χειροτέρευσε πρόσφατα. Αφαιρέθηκαν αναλυτικές φωτογραφίες και έμεινε μια γενική κάλυψη της χώρας αρκετά παλιά. (ευτυχώς πλην Αθήνας - Θεσσαλονίκης)
Κάτι ακόμα: |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 2:05 pm Post subject: |
|
|
Aπ' ότι βλέπω Draminos και Pindos 10 γράφουν ιστορία στα stadia.
Συγχαρητήρια κι ένα μεγάλο μπράβο κι από μένα.
Όσο αναφορά τη γέφυρα της Κρυσταλοπηγής στην εγνατία δεν μπορώ να καταλάβω την εκπληξή σου dramine. Όπως ο ίδιος λες η υψομετρική διαφορά από την Γκρίκα στη Σκάλα Παραμυθιάς είναι εμφανής και με γυμνό μάτι. Κάπως λοιπόν έπρεπε να αναιβούν εκεί πάνω δε νομίζεις?
Χρησιμοποίησαν το πρανές του βουνού για να ανεβούν, μόνο που η χάραξη υποχρεωτικά στο σημείο κάνει αυτό το U κι έτσι το έλεισαν με την πεταλοειδή γέφυρα Κρυσταλοπηγής. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 2:54 pm Post subject: |
|
|
mike η σήραγγα που βρήκες στο google earth και θεώρησες ότι είναι της Αγ.Κυριακής είναι η σήραγγα στη Σκάλα Σκόριγκα ή Αθαμάνιο. H σήραγγα της Αγ.Κυριακής είναι καινούργια και δεν φαίνονται ίχνη της στο google earth. Στο περίπου και όχι με σιγουριά (κυρίως για το σημείο εισόδου) την σημειώνω στους παρακάτω χάρτες.
Το παλίο cut&cover (ή ημισήραγγα) είναι αμέσως μετά από την έξοδο της σήραγγας Αθαμανίου. Με πολύ zoom διακρίνεται.
Γενικός χάρτης της περιοχής
Η σήραγγα Μεσοχώρας και το φράγμα. Ο δρόμος σε αυτό το σημείο ακολουθεί τελείως νέα πορεία και περνά πάνω από το φράγμα.
Η περιοχή με τη νέα σήραγγα Αγ.Κυριακής και τη "λαθος" γέφυρα στον ποταμό Γκούρα.
Τέλος η περιοχή της σήραγγας Σκάλας Σκόριγκα με το "λαθος" τούνελ. Στην έξοδο της σήραγγας εκεί που φαίνονται τα χωματουργικά στο ποτάμι με λίγο zoom φαίνεται ο ΥΗΣ της Γλίστρας.
Ελπίζω να βοήθησα..
edit: H είσοδος της σήραγγας της Αγ.Κυριακής δεν είναι εκεί που έχω σημειώσει. Δεδομένου ότι έχει μήκος 1030m η είσοδος θα είναι αμέσως μετά το cut&cover στην απότομη ρεματιά του δρόμου. Pindos καλά υποθέτω??
Last edited by ariskop on Wed Aug 26, 2009 3:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 3:10 pm Post subject: |
|
|
pindos10 ευχαριστούμε για τις ομολογουμένως καταπληκτικές φωτογραφίες.
Επειδή πολλοί δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για τη διαδρομή αυτή συγκέντρωσα σε ένα αρχείο kmz (με κάλυψε ο ariskop) με τη βοήθεια του google earth όσα σημεία (σήραγγες, τοπωνύμια κλπ) μπόρεσα να βρω.
Αν μπορείς εσύ ή κάποιος άλλος ας το εισάγει στο google earth του υπολογιστή του ώστε να το εμπλουτίσει διότι αρκετά τεχνικά δεν φαίνονται ίσως λόγω παλαιότητας των φωτογραφιών (2003).
Επίσης ariskop επισήμανε αν θέλεις και εσύ την εν λόγω σήραγγα.
Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω αν θέλετε να επισυνάψετε πολλές φωτογραφίες κάντε το μέσω links ώστε να μην βαραίνει η σελίδα.
Ανανέωσα/διόρθωσα το αρχείο! |
|
Back to top |
|
|
|