View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 11:17 pm Post subject: |
|
|
Βασικά δεν φταίει το μετρικό ΚΑΙ γι' αυτό !
Το θέμα ότι περιοδικά οι σιδηροτροχιές (οποιουδήποτε εύρους) θέλουν λείανση που εκτελούνται απ' αυτά τα μηχανήματα, ονόματι Speno.
Σχετικά πρόσφατα πέρασε απ' το δίκτυο του Μετρό ένα τέτοιο μηχάνημα και λείανε τις γραμμές ώστε να μειωθεί ο θόρυβος και οι φθορές στις γραμμές της ΑΜΕΛ.
Αν κρυώσει λίγο ο καιρός, δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην κατηφορίσει προς Πελλοπόνησο ένα τέτοιο μηχάνημα.
Οι σιδηροδρομικοί της Πελλοπονήσου, πέρα απ' την γνωστοποίηση αυτών των καταστάσεων (καλά κάνουν) ας κόβουν και εισητήρια στα τοπικά της Μεσσηνίας γιατί έχω πληροφορηθεί ότι προτρέπουν στην τζαμπέ μτακίνηση που μόνο κακό κάνει στον Σιδηρόδρομο (τα κομμένα εισητήρια κοιτούν στην Καρόλου).
Όσον αφορά την ανακαινισμένη μετρική γραμμή, είναι ΧΑΛΙ !
Έκανα την διαδρομή Κόρινθος-Ναύυπλιο και την ΑΠΟΛΑΥΣΑ. Κάντε μια βόλτα όσοι μένετε Αθήνα και θα με θυμηθείτε.
Στο αντίθετο άκρο ο "Προαστιακός". Μεγάλη μπίχλα, το επιβατικό κοινό παραπέμπει σε ινδοπακιστανικό τραίνο.
Πέρα απ' την ταχύτητα, μεγάλη σημασία παίζει και η ποιότητα της μετακίνησης, με την μετρική βλέπεις δίπλα σου την φύση, το φαράγγι και όχι τα τσιμέντα της Εθνικής Οδού.
Για άλλη μια φορά, επιβεβαίωθηκε αυτό που λέμε μερικοί, ότι η ΣΠΑΠ έχει κάτι που κανένας "Προαστιακός" δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσει (με όσα kmph και να πηγαίνει). |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 5:30 pm Post subject: |
|
|
παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι? ο προαστικος γα ξυλοκαστρο ποτε θα φτασει? κανονικα δεν θα επρεπε να ειναι ετοιμος? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 8:28 pm Post subject: |
|
|
plati wrote: | Το βρήκα τυχαία στο διαδίκτυο , μα καλα ακόμη και στο μετρο ττρυπώνουν και μουτζουρώνουν τα πάντα ,τι να πω !!
|
Για σένα είναι μουτζούρα για άλλους όμως είναι τέχνη. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 9:09 pm Post subject: |
|
|
Δεν μηδενίζω πραγματά που όντως αξίζουν της προσοχής μας για την καλλιτεχνική τους άποψη ,αλλά κάποια είναι πραγματικά μουτζούρες ,
και με συγχωρείται έαν έθιξα κάποιον με αυτό που έγραψα.
αλλά δεν μπορώ να βλέπω το φορτηγάκι του γείτονα που τρυγυρνά στις λαϊκες αγορές να πουλήσει κάνενα παπούτσι να είναι γεμάτο tags ,αυτον τον σκεφτήκανε όταν βάφανε την περιουσία του,που θα βρει τα έξοδα για να καλύψει το κόστος του βαψίματος.
τέλος πάντων ,δεν γράφω κάτι αλλό γιατί βγήκα εκτός θέματος. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 1:27 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: |
Για σένα είναι μουτζούρα για άλλους όμως είναι τέχνη. |
Και για μένα μπορεί να είναι τέχνη να ζωγραφίσω (μουτζουρώσω) το αυτοκίνητό σου chr.04, προτίθεσαι να μου το διαθέσεις (για λίγο) για να "δημιουργήσω" ?
Σε έναν άδειο τοίχο και εγώ το αποδέχομαι το γκράφιτυ, αλλά όχι σε ΜΜΜ.
Ναι, το κάνουν και στο Μετρό (υπάρχει και σχετικό βίντεο στο youtube), αλλά η ΑΜΕΛ έχει υιοθετήσει τον κανόνα να αποσύρει τα τραίνα που ζωγραφίζονται απ' την κυκλοφορία και έτσι οι "καλλιτέχνες" δεν απολαμβάνουν το αποτέλεσμα της "τέχνης" τους στις γραμμές του Μετρό.
Ο ΟΣΕ απ' την άλλη δεν μπορεί να το κάνει γιατί δεν έχει το back-up συρμών της ΑΜΕΛ, και έτσι κυκλοφορούν συχνά γκραφιτιασμένα τα τραίνα του...
Μιας και βλέπω ότι οι νεαροί "καλλιτέχνες" έλκονται απ' το απαγορευμένο, έχω να τους προτείνω να δοκιμάσουν να βάψουν λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
Μόνο που θα ήταν φρόνιμο να ενημερώσουν πρωτύτερα τους γονείς τους για το νοσοκομείο απ' το οποίο θα τους παραλάβουν, γιατί οι ΚΤΕΛατζήδες δεν είναι δημ.υπάλληλοι για να αδιαφορούν για τα οχήματά τους... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 8:56 am Post subject: |
|
|
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε και οι δυο σας... |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 9:08 am Post subject: |
|
|
κοίτα δεν ξέρω εάν η απάντηση που έδωσες έχει δόση ειρωνείας , εμένα έτσι μου φάνηκε, αλλά έαν θες να πεις κάτι πες το ευθέως.
και για να μην 'χαλάμε'' την ενότητα ,στείλε μας pm. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 11:10 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Τόσα ξέρετε τόσα λέτε και οι δυο σας... |
Δεν υπάρχει καν συζήτηση,
πάνω από όλα το Σύνταγμα και η Ελληνική ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
Παράνομο είναι παράνομο.
δεν μπορεί να κάνει ο κάθε ένας την Ελλάδα μονο δικια του.
Αυτή η χωρα ανήκει και σε εμενα ,
εμενα με ρώτησε αν θέλω να βλέπω τις "τέχνες" του στα Metro και σε κάθε γέφυρα ?
κοιτάτε που καταλήξατε την χωρα (θράσος δες)
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a330719/00000001 |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 1:05 am Post subject: |
|
|
Ξερετε για ποιό λόγο ΟΣΕ απαγορεύει την φωτογράφηση των εγκαταστάσεων?
Και αν σε "συλλάβει" ο σεκιουριτάς και φωνάξει την Αστυνομία,για ποια παρανομη πράξη θα διωχθείς?? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 2:43 am Post subject: |
|
|
Δεν απαγορεύεται η Φωτογράφιση. Ευτυχώς πρέπει και ο ΟΣΕ να υποτάσσεται στο Ελληνικό Σύνταγμα και στην Ελληνική Νομοθεσία,
όπως πρέπει να το κάνουμε όλη όση πατάνε Ελληνικό έδαφος. Και είναι ευθύνη όλον να πληροφορούν τις υπεύθυνες υπηρεσίες για παρανομίες. Επικρατεί μια παράδοξη σχέση του Λαου απέναντι στον Νομο.
Βεβαια με τρελαίνανε η Υπάλληλοι του ΟΣΕ να με κράζουν και πολλές φορες με πολύ άσχημο τρόπο, στην Θεσσαλονίκη φώναζε ένας υπάλληλος από μια απόσταση 50 Μέτρον ώστε να γίνω το ενδιαφέρον του Κοινού.
Εφόσον τον παρακάλεσα να μου το πει με έναν ποιο ήπιο τόνο και την υπόσχεση ότι έσβησα την Φωτογραφία με άφησε ήσυχο.
http://www.synigoros.gr/pdf_01/6732_2_DELTIO_TYPOU_OSE.pdf
απόσπασμα από την επάνω ιστοσελίδα:
Σε πόρισμά της (Δεκέμβριος 2005), η Αρχή επισήμανε ότι η πρακτική απαγορεύσεων δεν διαθέτει νόμιμο έρεισμα, καθ’ όσον το βασιλικό διάταγμα
του 1884, το οποίο επικαλείται ο ΟΣΕ, απαγόρευε την υλική επέμβαση και όχι την απλή θέαση ή απεικόνιση. Άλλωστε, η φωτογράφηση ανοικτών ή
υπαίθριων κοινόχρηστων χώρων δεν θέτει σε κίνδυνο την ασφάλειά τους, ενώ διαδικασία αδειοδότησης είναι δυνατό να προβλεφθεί μόνο για εγκαταστάσεις κλειστές ή μη προσιτές στο κοινό. Το αντίθετο θα αποτελούσε δυσανάλογο περιορισμό του συνταγματικού δικαιώματος στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας.
Τρία χρόνια αργότερα, μετά από νεώτερα έγγραφα του Συνηγόρου του Πολίτη και του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών, ο ΟΣΕ αποδέχεται πλήρως τις εισηγήσεις εκείνου του πορίσματος, διαπιστώνει ότι «δεν υφίσταται νομοθετικό πλαίσιο που ν’ απαγορεύει την φωτογράφηση του τροχαίου υλικού» και δεσμεύεται ότι εφεξής «διατηρεί το δικαίωμα χορήγησης σχετικής άδειας [μόνο] για τη φωτογράφηση εγκαταστάσεων όπου η είσοδος του κοινού δεν είναι δυνατή. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 11:27 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο κλουβί και συγκεκριμένα στο Τέχνη και Πολιτισμός στην Ελλάδα. Losada |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 8:24 pm Post subject: |
|
|
Ο κ. Στυλιανίδης επισκέπτεται την γέφυρα μιας γραμμής της οποίας πετσοκόβει τα δρομολόγια...
"Θεός" ο τύπος, πρέπει να το παραδεχτούμε ! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:41 pm Post subject: |
|
|
Να σου πω την αληθεια Nozomi, ηθελα να βαλω το αρθρο χωρις αυτους που την επισκεπτονται, αλλα τελος παντων... |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 7:28 pm Post subject: |
|
|
Να υποθέσω ότι αυτή η γραμμή θα είναι αποκλειστικά εμπορευματική??? Δεν είχα πάντως την παραμικρή ιδέα για το έργο. Μπράβο για το "ρεπορτάζ".
Και με την ευκαιρία να θέσω πάλι ενα παλιοτερο μου ερώτημα, λίγο άσχετο με την παραπάνω γραμμή. Το Σ.Κ.Α., ποιον σκοπό εξυπηρετεί? Θα είναι η αφετηρία όλων των τρένων? Αν ναι, ο Λαρίσσης γιατί επεκτείνεται? Γενικότερα δεν έχω πολυκατλάβει ποια θα είναι η νέα δομή του σιδηροδρόμου όταν οοοολα τα έργα τελειώσουν. Θα ξεκινάνε τα τρένα απο ΣΚΑ ή απο Λαρίσσης? Θα φεύγουν τρένα κατευθείαν απο Αθήνα για Πελοποννησο ή θα υπάρχει ανταπόκριση μέσω προαστιακού όπως τώρα? Αν γνωρίζει κάτι κανείς, ας ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο για εμάς τους λιγότερο λάτρεις των σιδηροδρόμων (στην Ελλάδα, γιατί έξω μια χαρά τους χρησιμοποιω ). |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 8:00 pm Post subject: |
|
|
Το σίγουρο είναι ότι ΟΛΑ τα τρένα θα ξεκινανε απο τον Σταθμό Λαρίσης(Δεν ξέρω για Πειραιά) και οχι απο το ΣΚΑ.Κατα τα άλλα δεν ξέρω ποιά 8α είναι η λειτουργία του. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:08 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Το σίγουρο είναι ότι ΟΛΑ τα τρένα θα ξεκινανε απο τον Σταθμό Λαρίσης |
Λαρισης και πελοποννησου συνενώνονται σε ενα τεραστιο κεντρικο σταθμο Αθηνων με υπογεια συνδεση με τον σταθμο μετρο λαρισης....
ενας σταθμος με 10-11 γραμμες ..το κεντρο ολων των γραμμων... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:20 pm Post subject: |
|
|
Το ΣΚΑ δεν θα είναι αυτό που λέμε ένας τυπικός σταθμός. Ουσιαστικά θα είναι (και σύντομα γιατί οι εργασίες έχουν προχωρήσει πολύ) ένα κέντρο μετεπιβιβάσεων με πολλές αποβάθρες και πεζογέφυρες που θα συνδέουν και τις 4 κατευθύνσεις. Σε αυτό το σταθμό θα σταματάνε όλα τα προαστιακά, αστικά, υπεραστικά τρένα και θα είναι εφικτή η αλλαγή κατεύθυνσης στον επιβάτη. Π.χ. οι επιβάτες από την Πελ/σο που έχουν προορισμό κάποια πόλη στον Βορρα (Λάρισα, Θεσ/κη), ή κάποια περιοχή που θα εξυπηρετεί ο προαστιακός (Μεσόγεια, Χαλκίδα, αστική στάση του Προαστιακού) δεν θα χρειάζεται να κατεβαίνουν στην Αθήνα αλλά θα αλλάζουν στο ΣΚΑ τρένο.
Στον αρχικό σχεδιασμό εντός ΣΚΑ υπήρχαν οι απευθείας διάδρομοι
-/Αθήνα-ΣΚΑ-..-Θεσσαλονίκη
-/Αθήνα-ΣΚΑ-..-Θριάσιο-Κόρινθος
-/Αθήνα-ΣΚΑ με τερματικές αποβάθρες (με πρόβλεψη σε μερικές από αυτές να συνεχιστούν οι γραμμές μέσω τούνελ κάτω από το στρατόπεδο προς Βορρά για παράκαμψη Μενιδίου)
-/Μεσόγεια-ΣΚΑ στις τερματικές αποβάθρες (με παλινδρόμηση του τρένου επιτυγχάνεται η σύνδεση Αθήνα-Μεσόγεια μέσω ΣΚΑ)
-/ Κόρινθος-Θριάσιο-ΣΚΑ-Θεσσαλονίκη (μην σας ξενίζει δημιουργήθηκε κυρίως για εμπορευματική χρήση προς το Θριάσιο)
Επίσης εκτός του ΣΚΑ υπήρχε ο διάδρομος Μεσόγεια -Αθήνα για express απευθείας δρομολόγια χωρίς να παρεμβάλεται το ΣΚΑ
Το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών κατασκευάζεται ακριβώς με αυτή τη μορφή με μία επιπλέον προσθήκη. Την περίοδο των Ολυμπιακών και επειδή το ΣΚΑ είχε καθυστερήσει πάρα πολύ υπήρχε η ανάγκη να ενωθεί η γραμμή προς Κόρινθο με τη γραμμή προς Αθήνα. Οπότε αποφασίστηκε να στρωθεί προσωρινά μονή γραμμή στο διάζωμα της Αττικής Οδού στο ύψος του ΣΚΑ οπότε τα τρένα από Κόρινθο να συνεχίζουν ευθεία στο ΣΚΑ να φτάνουν στον σταθμό στο Ηράκλειο να να γυρνάνε πίσω μέσω του έτοιμου express κλάδου Μεσόγεια- Αθήνα εκτός ΣΚΑ.
Τα επόμενα χρόνια κατασκευάστηκε κανονικά και ο κανονικός κλάδος Κόρινθος-Αθήνα μέσω ΣΚΑ (διαδρομή που ακολουθεί σήμερα ο Προαστιακός) αλλά ευτυχώς πάρθηκε η απόφαση να διατηρηθεί η προσωρινή γραμμή, να ενταχθεί στην Η/Κ και την τηλεδιοίκηση, να κατασκευαστεί σταθμός μίας αποβάθρας (δεν υπάρχει χώρος) που ακόμα δεν λειτουργεί αν και έτοιμος και να συνδεθεί με το υπόλοιπο συγκρότημα μέσω πεζογέφυρας πάνω από την Α.Ο. Επομένως πλεόν υπάρχει και ο μονός "οριζόντιος" διάδρομος Κόρινθος - Θριάσιο - ΣΚΑ - Μεσόγεια (ο διάδρομος που χρησιμοποιούν τα desiro για να πάνε από τα Μεσόγεια στα Λιόσια.
Μετά την ολοκλήρωση όλων των έργων στην περιοχή της Αθήνας (στην καλύτερη σε 3-4 χρόνια) τα υπεραστικά τρένα (για Πάτρα - Θεσσαλονίκη) θα ξεκινάνε από τον Πειραιά, θα σταματάνε στο στ.Λαρίσης και μετά στο ΣΚΑ όπου και θα ακολουθεί καθένα την πορεία του.
Τώρα για τα προαστιακά τρένα σίγουρα θα ξεκινάνε από το στ.Λαρίσης προς όλες τις κατευθύνσεις (Μεσόγεια, Χαλκίδα, Κιάτο). Σίγουρα κάποια να φτάνουν μέχρι τον Πειραιά αλλά όχι όλα.
Επίσης σε επίπεδο σχεδιασμού υπάρχει και η πρόταση για δρομολόγηση αστικών τρένων Πειραιά-στ.Λαρίσης-ΣΚΑ που να σταματούν σε όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς (Λεύκα, Ρέντη, Ταύρο, Ρουφ, Θυμαράκια, Αγ.Ανάργυροι, Λυκότρυπα, Πύργος βασίλισσης) ώστε τα προαστιακά τρένα για πιο μακρινούς προορισμούς(π.χ. Χαλκίδα-Κιάτο) να μην πραγματοποιούν όλες τις στάσεις εντός Αθήνας αλλά μόνο σε συγκεκριμένους σταθμούς (Πειραιά, Αθήνα, ΣΚΑ, ίσως και Αγ.Ανάργυροι).
Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί χρειάζεται 4πλος διάδρομος ΣΚΑ-Αθήνα και 11 αποβάθρες στον στ.Λαρίσης.... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 12:06 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ήταν παραπάνω από αναλυτική, αν και καπου το εχασα εκει που λες για την μονη γραμμη του προαστιακου κατα την διαρκεια των Αγωνων, αλλα δεν πειραζει. Απλά δεν μπόρεσα να καταλάβω κατι. Τα τρένα προς βορειο Ελλάδα, ξεκινάνε τώρα απο Σ.Λαρίσσης, και φεύγουν καρφί προς βορά. Μετά την ολοκλήρωση του ΣΚΑ, θα κάνουν αριστερά σους Αγ.Αναργυρους, θα μπαινουν στις γραμμες του προαστιακου, θα φτανουν ΣΚΑ, και μετα παλι πίσω προς Αγίους για να πανε προς βορά? Με τα τραίνα είμαι λίγο άσχετος, και για τις γραμμές συμβουλεύομαι το GoogleEarth, το οποίο τουλάχιστον στον αστικό ιστό, είναι σχετικά καινούριο. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 2:25 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω ότι τώρα με το παρακάτω σχεδιάγραμμα θα σου λυθούν οι απορίες. Συγκεκριμένα για τα τρένα προς Βορρά που αναφέρεις δεν θα κάνουν κανένα πισωγύρισμα. Η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη περνά μέσα από το ΣΚΑ. Οπότε έχουμε τη διαδρομή Αθήνα - Αγ.Ανάργυροι - ΣΚΑ - Θεσσαλονίκη.
Εδώ επίσης φαίνεται και η μονή γραμμή στην νησίδα στης Α.Ο.
Ίσως σε μπερδεύει το google earth στην περιοχή των Αγ.Αναργύρων που βλέπεις τις σιδηροδρομικές γραμμές να χωρίζονται. Αυτό δεν ισχύει πλέον. Παλιότερα τα τρένα προς Βόρεια Ελλάδα συνέχιζαν δεξιά στον Αγ.Αναργύρους και τα τρένα προς Πελοππόνησο αριστερά στην μετρική γραμμή. Η μετρική γραμμή πλέον έχει καταργηθεί και πλεόν τα τρένα του προαστιακού προς Κόρινθο σε αυτή τη φάση και τα υπεραστικά κανονικά τρένα προς Πάτρα στο μέλλον, συνεχίζουν και αυτά δεξιά και χωρίζονται στο ΣΚΑ.
Η παλία μετρική γραμμή αυτή τη στιγμή σχεδόν δεν χρησιμοποιείται καθόλου. Μετρικά τρένα από τους Αγ.Αναργύρους προς την Αθήνα δεν μπορούν να κατέβουν γιατί έχει ξηλωθεί η μετρικού εύρους γραμμή. Ενώ δεν υπάρχει και κανένα επιβατικό δρομολόγιο από Αγ.Αναργύρους έως Κόρινθο από την παλία γραμμή, παρά μόνο ελάχιστα υπηρεσιακά δρομολόγια (για συντήρηση συρμών, πετρέλαια κτλ.). Στον σχεδιασμό της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό του 1996 η γραμμή αυτή προβλεπόταν να λειτουργεί ως αστική- προαστιακή (για Καματερο - Ασπρόπυργο - Ελευσίνα - Διυλιστήρια τουλάχιστον που περνάει μέσα από τον αστικό ιστό) ανεξάρτητα από τη νέα γραμμή του προαστικού που ξέρουμε. Αυτό δεν έγινε ποτέ. Έχουν ακουστεί διάφορα ότι ενδιαφέρεται η Αττικό Μετρό για τη γραμμή αυτή για να τη μετατρέψει σε light metro αλλά τίποτα δεν έχει γίνει. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
Η παλία μετρική γραμμή αυτή τη στιγμή σχεδόν δεν χρησιμοποιείται καθόλου. Μετρικά τρένα από τους Αγ.Αναργύρους προς την Αθήνα δεν μπορούν να κατέβουν γιατί έχει ξηλωθεί η μετρικού εύρους γραμμή. |
Απ' τα μεγαλύτερα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ που έχουν γίνει, ήταν η άρνηση του ΟΣΕ να στρώσει ΜΙΚΤΗ (μετρική-κανονική) γραμμή στο εν λόγω κομμάτι.
Έτσι υπονομεύθηκε η προοπτική της μετρικής γραμμής για προαστιακή εξυπηρέτηση στο εν λόγω αστικό κομμάτι που αναφέρεις (έπρεπε φυσικά να εξασφαλίσουν πάσει δυνάμει την επιτυχία του "Προαστιακού"!).
Μικτού εύρους γραμμές έχουν στρωθεί παντού στον κόσμο και τεχνικές λύσεις με ψαλίδια μικτού εύρους υπάρχουν, όπως και λύσεις για την Σηματοδότηση (μπορώ να το τεκμηριώσω για να διαπιστώσετε την μπουρδολογία κάποιων).
Κοστίζουν παραπάνω μεν, αλλά το κέρδος στην περίπτωση της μικτής γραμμής δεν μπορεί να συγκριθεί μ' αυτό...
-edit-
Δείτε ένα φρέσκο βιντεάκι από Shinkansen (πολύ καλή ποιότητα εικόνας, ακόμα και στο normal mode):
http://www.youtube.com/watch?v=EwgWbWl1clQ |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 4:04 pm Post subject: |
|
|
Δευτερο συνεχώμενο ευχαριστώ στον ariskop... Βασικά εννιωσα λίγο χαζός με τον χαρτη που ανέβασες, διότι τόσο καιρό νόμιζα ότι το ΣΚΑ είναι η εγκατάσταση του Θριασίου... Γιαυτό δε μου κολλούσαν οι διαδρομές. Τωρα αν ψαχνεις να βρεις με ποια λογική είχα καταλλήξει σε αυτό το σκεπτικό, δεν θα βρεις άκρη. Μια πλάνη 4 ετών και βάλε, έφτασε στο τέλος της. Thanx... |
|
Back to top |
|
|
|