View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 11:54 am Post subject: |
|
|
ναι .αλλα στο αθηνα πατρα και αθηνα θεσσαλονικη μπορουν να στηριχτουν και δρομολογια 250 χιλ και ανω...μιλαμε για συνδεση με το κεντρο της χωρας..
οπως και η τουρκια μεσω Θεσσαλονικης προς ευρωπη στο μελλον μπορει να στηριξει..250 γραμμη..οι Τουρκοι πως τη φτιαχνουν? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 2:07 pm Post subject: |
|
|
"Και άνω" όχι, γιατί θα μπλέξεις με Προαστιακούς που χρησιμοποιούν τον ίδιο διάδρομο (Χαλκίδα, Λάρισα-Θεσσαλονίκη).
Ατυχής η σύγκριση με Τουρκία.
Εξ όσων γνωρίζουμε, αυτοί έχουν συνεπή σιδηροδρομική πολιτική (παρότι έχουν τις παλινωδίες τους), δεν προωθούν τα δικά τους ΚΤΕΛ (όπως οι δικοί μας) και δεν άφησαν τα τραίνα τους χωρίς τροχούς... |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 12:30 pm Post subject: |
|
|
Να κάνω μια ερωτηση για τους φιλους του τραινου; Στην λεγόμενη εξυγιανση του οσε, εκοψαν τα δρομολογια με συνεχεια την μαζικη "εξυγιανση" και απο το προσωπικό (περι 3500 εργαζομενων ...) ως μια καλη δικαιολογια (του στυλ δεν σε χρειαζομαστε πια, ευχαριστουμε για τις υπηρεσίες σας κτλ) για να αποφύγουν τα ξεσηκωματα απο τα συνδικατα και αρχισουν τις κλασσικες απεργιες καταλληψεις γραμμων κ.ο.κ. ωστε να ξεκαθαρισουν και με το προσωπικο μια και καλη χωρις αλλες καθυστερησεις;;;;
Πιστεύω ότι, εαν υποστηριχτει απο τους πολίτες το τρενο και καθαρισει πια, δεν νομιζω να παραμεινουμε στον ιδιο ρυθμο δρομολογιων. Έξυπνη λύση ο προαστιακος, εφόσων σημερα ειναι ο καλύτερος τροπος για να μαθουμε να εμπιστεύομαστε ξανα τα τρενα, εφοσων θα ειναι αξιόπιστα στην ώρα τους και ασφαλείς. Τα 160 max 200km/h είναι μια σουπερ ταχύτητα, ετσι κι αλλιως δεν φημιζόμαστε για την βιασύνη μας για κατι πιο γρήγορο αυτη τη στιγμη θα το θεωρούσα πεταμένα λεφτά κ ότι κάποιος απο τους πειναλέους εργολάβους και τα συνάφη θέλει να ξεκοκκαλίσει πάλι τους ελληνες φορολογούμενους. Έτσι κι αλλιως το όριο είναι πολυ μεγαλύτερο απο το αντίστοιχο στους αυτοκινητόδρομους (Vmax=130Km/h), και κατα πολύ φθηνότερο κυρίως για άτομα που ταξιδεύουν μονοι, για φοιτητες κτλ. και αβλαβες για το περιβαλλον κτλ οπότε με μια σωστη παρουσιαση, πιστευω ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει το μεσο αυτο.
Τώρα εαν θέλουμε να συγκρίνουμε κάτι με τους υπολοιπους ευρωπαιους, εγω θα ελεγα να κοιτάξουμε τις τιμες των άλλων κρατων και την ζήτηση του τρενου απο τα αντιστοιχα πριν λεμε για μικρες ταχυτητες και δίκτυο στην Ελλαδα. Κάθε πράγμα στον καιρό του, κι εγω θα ήθελα να δω κάποια μερα το τρένο να περνάει απο όλους τους νομούς της Ελλαδας με μονες ή με διπλές γραμμές όπου χρειάζεται, ενα τρενο καθαρο ανετο και εξυπηρετικό και όχι space bullet train, γιατί χρειάζεται να αναπτυχθουν και τα αεροδρόμια στην χωρα μας βρε αδερφε , οποτε οποιος βιαζεται, να περνει και το αεροπλάνο...σωστα; Μην καταντήσει ΚΤΕΛ το τρένο!!! Κανονικα ολα αυτα θα επρεπε να υπηρχαν ήδη και να ήταν σήμερα ανταγωνιστηκα μεταξύ τους. Τώρα έχουμε μείνει τόσο πίσω που πέσαμε με τα μούτρα στους αυτοκινητόδρομους, γιατι εχει πεσει καμπανα απο ψηλα. Κατα πάσα πιθανότητα μελλοντικά να γίνει το ίδιο και με το τρένο και να βρεθουμε προ εκπλήξεων. Ποιος ξέρει; Μακαρι. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 10:48 pm Post subject: |
|
|
Χαίρομαι ν' ακούω τέτοιες απόψεις από άτομα που δεν δηλώνουν Σιδηροδρομόφιλοι. Είναι ώριμες και δείχνουν ευρύτητα πνεύματος.
Έχω μπουχτίσει από τύπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της περιοχής τους, και μάλιστα μαξιμαλίζουν ζητώντας Γραμμές Υψηλών Ταχυτήτων σε πόλεις 20-30.000 κατοίκων, παρότι γνωρίζουν ότι ΚΑΜΜΙΑ οικονομοτεχνική μελέτη δεν τις δικαιολογεί.
Όσον αφορά αυτά που έθεσες Greekbiz.
Για τους εργαζόμενους, όντως θέλουν να ξεσκαρτάρουν χωρίς να επωμιστούν το πολιτικό κόστος (βλ.έρχονται εκλογές). Άλλωστε έχουν δηλώσει ανεπίσημα ότι στοχεύουν σε ένα δίκτυο 900 χλμ. (ΠΑΘΕΠ+Προαστιακοί). Αντί λοιπόν να συγκρουστούν με το τέρας που οι ίδιοι εξέθρεψαν, απλά το διώχνουν. Αυτό θα έχει επίπτωση στο δίκτυο, αλλά όπως αναφέραμε έχουν αποφασίσει να το πετσοκόψουν.
Αυτή την πρεμούρα με τις ταχύτητες δεν την έχω καταλάβει.
Αν δεν κάνω λάθος η νόμιμη ταχύτητα στους αυτοκινητόδρομους είναι τα 130 χλμ. Για τα δε λεωφορεία (που είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές του Σιδηροδρόμου) είναι τα 100.
Ακόμα και ένα μετρικό δίκτυο, λοιπόν, που επιτυγχάνει ταχύτητες 130-150 kmph είναι άμεσα ανταγωνιστικό με ΚΤΕΛ-ΙΧ, και έχει μάλιστα συγκριτικά πλεονεκτήματα (ακρίβεια δρομολογίων, άνεση κτλ.) Θα αναφέρω ενδεικτικά ότι το διήμερο που πέρασε είχαμε τεράστια μποτιλιαρίσματα στις εθνικές οδούς της χώρας, ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους (με αποτέλεσμα διαδρομή που διαρκεί 2 ώρες να γίνεται σε 3 κ.ο.κ)
Η επιλογή μας πρέπει να είναι να μην μείνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ γραμμής αναξιοποίητο, και όσον αφορά το λειτουργικό έλλειμα να εφαρμοστούν επιτέλους οι γνωστοί τρόποι για την μείωσή του.
Η λογική "δεν μπορώ να λειτουργήσω ανταγωνιστικό Σιδηρόδρομο άρα κλείνω (πρακτικά αυτό σημαίνει η μείωση δρομολογίων σε αρκετούς κλάδους του δικτύου) μέρος του δικτύου" ΠΡΕΠΕΙ να μας βρει ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ, γιατί εξυπηρετεί τα ανταγωνιστικά του Σιδηροδρόμου μέσα.
Όσον αφορά τα εισητήρια στις Γραμμές Υψηλών Ταχυτήτων, και εδώ ο Greekbiz έχει δίκιο.
Να αναφέρουμε ενδεικτικά 80άρια euros σε ICE των DB, 120 δολλάρια σε ιαπωνικά Shinkansen κτλ. (οι Γάλλοι έχουν επιτύχει αρκετά ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, αλλά τα TGV δεν είναι ακριβώς το απόγειο της πολυτέλειας).
Θα ήθελα να δω ορισμένους Έλληνες θιασιώτες γραμμών υψηλής ταχύτητας, αν διατείθονται να πληρώσουν π.χ 50 ευρώ για να πάνε σε Ναύπλιο-Τρίπολη σε 1 ώρα (αν μας περίσσευαν κάποια δις ευρώ για να κατασκεύασουμε LGV γι' αυτές τις πόλεις)... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 2:10 am Post subject: |
|
|
Εφημερίδα της Μεσσηνίας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
http://www.eleftherianews.gr/index.php
Ανατρέξτε στο φύλλο της 08/07.
Γράφει ότι το ΚΤΕΛ πυκνώνει τα δρομολόγιά του προς Κυπαρισσία ως συνέπεια της κατάργησης (για την ακρίβεια πετσόκομμα) αρκετών δρομολογίων της ΤΡΕΝΟΣΕ...
Το ότι έχουμε την πλέον αντισιδηροδρομική κυβέρνηση των τελευταίων ετών (άφησε τα τραίνα χωρίς τροχούς, ουδεμμία παραγγελία τροχαίου υλικού για 5 ολόκληρα χρόνια) το γνωρίζαμε, αλλά εδώ μιλάμε για το ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ !
Αυτό επιδιώκατε κ.Στυλιανίδη ?
Να βάλετε στο συγκοινωνιακό παιχνίδι τα ΚΤΕΛ ακόμα και εκεί που το τραίνο είχε επικρατήσει πλήρως στις τοπικές μετακινήσεις (Μεσσήνια) ?
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ ... |
|
Back to top |
|
|
agriniotis New Member
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 3:30 pm Post subject: |
|
|
Μια χαρά ιδέα είναι να μπουν γλάστες πάνω στις σιδηροτροχιές μέχρι να λειτουργήσουν! |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 3:56 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 1:34:00 μμ
ΟΣΕ: Πολύμηνη διακοπή των δρομολογίων ΚΙΑΤΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ
Ύστερα από απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. για την πραγματοποίηση έργων στο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου ΚΙΑΤΟΥ – ΠΑΤΡΩΝ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ A.E. υποχρεούται να αναστείλει από τη Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009 και μέχρι νεωτέρας την κυκλοφορία όλων των δρομολογίων της στο ίδιο τμήμα. |
πηγή: http://www.naftemporiki.gr/presspoint//release.asp?id=138952
Αλλο και τουτο παλι....!!!! πρωτη φορά το ακουω.
Μέχρι νεωτέρας????? δηλαδή μέχρι το 2015?????
Αντε βρε τεμπέληδες....να πληρώνεστε και να μη δουλεύετε. Κλείστε το το μαγαζί εντελως. Η χαρα του ΚΤΕΛ. Μήπως τα αρπαξατε και απο τα ΚΤΕΛ; |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 7:06 pm Post subject: |
|
|
αν πραγματικα επιταχυνουν τα εργα..ας το κοψουν... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 1:08 am Post subject: |
|
|
Γράφετε κάποιοι για τους μεγάλους χρόνους της ανακαικισμένης μετρικής. Καλά κάνετε, αυτό είναι που κοιτά πρώτα ο επιβάτης, αλλά όχι μόνο αυτό (όποιος έχει κάνει πολύωρο ταξίδι με λεωφορείο του ΚΤΕΛ γνωρίζει περί τίνος ομιλώ...)
Το ΒΑΣΙΚΟ είναι ότι άνοιξε η γραμμή. Περιθώρια βελτιώσεων υπάρχουν, και είναι τεράστια.
Κάποια περιέγραψε ο ariskop σε προηγούμενη σελίδα.
- Η ταχύτητα με την δρομολόγηση των ΜΑΝ4, μπορεί να αυξηθεί.
Υπόψιν ότι ακόμα και τα RB στις ανωφέρειες τα πάνε μια χαρά, παρά το ότι οι επιδόσεις τους δεν προδιέθεταν για κάτι τέτοιο.
- η Η/Κ για Κιάτο τελειώνει, συντόμως θα μπορούν να δρομολογηθούν τα ηλεκτρικά Ντεζίρο και θα αυξηθούν οι πυκνότητες στον Προαστιακό.
Το ιδανικό θα είναι να μπουν EXPRESS δρομολόγια για Κόρινθο (με χρόνο διαδρομής 50 λεπτών), τα οποία θα ανταποκρίνονται με τα ΣΠΑΠικά, προσφέροντας σίγουρη εξασφάλιση θέσης για όσους επιβάτες ταξιδεύουν νοτίως Κορίνθου.
- σταδιακά θα πρέπει γίνουν παραλλαγές χάραξης (με προδιαγραφές για μελλοντική κανονικοποίηση) στο μετρικό, με σκοπό να εξομαλυνθούν κάποιες καμπύλες, ώστε να γίνει εφικτή η δρομολόγηση συρμών tilting που θα ρίξουν κι άλλο τον χρόνο διαδρομής.
Δυνατότητες υπάρχουν πολλές, το βασικότερο είναι ότι άνοιξε η γραμμή και πρέπει να υποστηριχθεί από ΟΛΟΥΣ μας ... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 9:42 pm Post subject: |
|
|
Μιας και κάποιοι δηλώσατε εντυπωσιασμένοι απ' τις διελεύσεις των Desirex στην γραμμή του αεροδρομίου, ορίστε ένα ωραίο video για το πως φαίνονται τα αυτοκίνητα από ένα Shinkansen 500:
http://www.youtube.com/watch?v=9QUI1h4r0oE
Ένα πραγματικά ιπτάμενο αποστράπτον όχημα Ν700 επιδεικνύεται στο κοινό στο μηχανοστάσιο Hamamatsu προ ενός μηνός:
http://www.youtube.com/watch?v=tAE9Hwo2F70
(Off-Topic: βλέποντας αυτό το βίντεο αναρωτήθηκα πως αισθάνονται για την χώρα τους και τα προϊοντα της οι Ιάπωνες που παρακουλουθούν το demonstration και πως εμείς για την δική μας για την βαριά βιομηχανία του souvlaki, tzatziki, rooms fo rent κτλ. )
Έχουμε εξελίξεις στην Ιαπωνία αυτές τις μέρες, με παράδοση νέων Σινκανσέν Σειράς-800.
Θα ενημερωθείτε (οπως πάντα) αναλυτικότερα από οποιοδήποτε άλλο ελληνικό site-forum. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 10:12 pm Post subject: |
|
|
Παιδια ,επειδη λειπω μερες υπαρχει καθολου υλικο για την επαναλειτουργια της γραμμης Κορινθος-Τριπολη ? Δεν ξερω καν αν εγκαινιαστηκε. Λιγο τηλεοραση που ειδα τις προηγουμενες μερες δεν ακουσα τιποτα. Τι εγινε πως πηγε? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 10:49 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή Κόρινθος Αργος Τρίπολη λειτουργεί εδώ και μερικές ημέρες. Χρησιμοποιούνται τα rail bus τα οποία στο 95% των δρομολογίων που έχουν κάνει μέχρι σήμερα πηγαινοέρχονται σχεδόν χωρίς επιβάτες για πολλούς λόγους. Ποιο βασικός ότι ο κόσμος δεν έχει ενημερωθεί για την επαναλειτουργία της γραμμής. Θα σηκώσω σύντομα σχετικές φωτό που τράβηξα από τον ΣΣ των Μύλων Αργολίδας.
Δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να στηγματίσω την τραγική συμπεριφορά του οργανισμού που λέγεται ΟΣΕ (ΕΡΓΟΣΕ και λοιπές παπαριές) διότι έδωσαν εκ νέου στην κυκλοφορία την γραμμή χωρίς να έχουν κάνει τους στοιχειώδεις ελέγχους για τις αυτόματες διαβάσεις! Χαρακτηριστικά η αυτόματη διάβαση που βρίσκεται στο πέρας του ΣΣ των Μύλων Αργολίδας δεν λειτουργεί όσο αφορά τις μπάρες οι οποίες δεν πέφτουν όταν περνά το τραίνο ενώ και οι προειδοποιητικοί φωτεινοί - ηχητικοί σηματοδότες μια λειτουργούν και μια όχι. Σήμερα το πρωί Κυριακή 16 Αυγούστου 2009 υπήρξα αυτόπτης μάρτυρας του ακόλουθου περιστατικού: Ο σύρμός προερχόμενος από την Τρίπολη προσσέγγιζε κανονικά το ΣΣ περι τις 12 και 19 το μεσημέρι και ειδοποίησε τα αυτοκίνητα στην αφύλακτη (πλέον) διάβαση με την κόρνα του!. Και για να είναι σίγουρος ο μηχανοδηγος ότι δεν θα πάρει κανέναν μαζί του σταμάτησε εντελώς το rail bus πρωτού περάσει την διάβαση! Ευτυχώς το rail bus ειναι αρκετά ελαφρύ και φρενάρει σαν λεωφορείο (σε σχέση με άλλους συρμούς). Σε κάθε περίπτωση βέβαια αυτό είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να διορθωθεί πρωτού έχουμε θύματα. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 1:37 am Post subject: |
|
|
Έβγαλα μερικές φωτογραφίες από τον υπό κατασκευή βρισκόμενο σταθμό Αθηνας. Το γυάλινο σκέπασμα όπως φαινόταν σε μερικές μακέτες δεν θα υπάρχει. αλλα στις φωτό φαίνεται η Σήραγγα για Πειραιά και τα Λαμαρινένια Σκέπαστρα.
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327176 |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 2:29 am Post subject: |
|
|
Στο site του ΟΣΕ δεν ξέρω αν δεν εχει γίνει αναβάθμιση, αλλά η απόσταση Κορινθος-Τριπολη γίνεται σε 2:20. Αν το πάρεις με τα πόδια, πιο γρήγορα δε θα φτάσεις? Μπορεί να έλεγα λίγο πιο πάνω ότι η ταχύτητα δεν είναι το ζητούμενο της αναβάθμισης του ΟΣΕ, αλλά και με 100 να πηγαίνει το τρένο, δε θελει πολύ πιο πάνω από μία ώρα μαζί με τις στάσεις για να φτάσει |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 1:08 pm Post subject: |
|
|
Σκοπιανων αρκει... |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 6:47 pm Post subject: Παράδοση τμήματος Τιθορέα - Δομοκός |
|
|
Σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών είπε ότι το έργο Λιανοκλάδι - Δομοκός θα παραδοθεί το 2013 με ηλεκτροκίνηση και τηλεδιοίκηση. Η ΕΡΓΟΣΕ λέει ότι το τμήμα Τιρορέα - Δομοκός θα πραδοθεί έτοιμο το 2015. Παρόμοια απόκλιση υπάρχει στους χρόνους του ταξιδιού Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ο Υπουργός είπε ότι το 2013 η διαδρομή θα συντομευθεί κατά μισή ώρα και ότι η συνολική διάρκεια διαδρομής δεν θα υπερβαίνει τις 3,5 ώρες, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ δίνει ότι ο χρόνος αυτός θα επιτυγχάνεται το 2015. Τι ισχύει τελικά; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 2:16 am Post subject: |
|
|
Θα αμφισβητήσεις τις δηλώσεις του παν-μέγιστου Υπουργού μας μπροστά στα κανάλια?? Μπορεί αν ήταν σε κανένα πολιτιστικό κέντρο το προηγούμενο βράδυ..
Πέρα από την πλάκα και οι 2 λένε την αλήθεια, απλώς ο καθένας την παρουσιάζει όπως θέλει..
Τα έργα το τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός (με τη δίδυμη σήραγγα Όθρυος) πάει πάρα πολύ καλά και εντός χρονοδιαγραμμάτων. Το 2013 είναι μία πολύ πιθανή ημερομηνία για την ολοκλήρωση των έργων (ίσως όχι όλων π.χ. Η/Κ). Με τη νέα γραμμή σε αυτό το κομμάτι θα υπάρχει χρονικό κέρδος περίπου 30 λεπτών από το σημερινό χρόνο.
Το άλλο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι (με τη δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου) τα πράγματα πλέον πάνε εξίσου καλά αλλά είναι τόσες μεγάλες οι τεχνικές δυσκολίες στη διάνοιξη της δίδυμης σήραγγας (με τις γνωστές γεωλογικές συνθήκες της περιοχής) που γύρω στο 2013 υπολογίζουν να τις "ξετρυπήσουν", οπότε η ολοκλήρωση της γραμμής υπολογίζεται στο 2015. Από τη νέα χάραξη σε αυτό το τμήμα χοντρικά υπάρχει κέρδος άλλων 30 λεπτών. Και με αυτό το κομμάτι πέφτουμε στις 3,5 ώρες Αθήνα-Θεσσαλοική για το ICE (και όχι για το απλό τρένο..) |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 2:35 am Post subject: |
|
|
Να κρατάτε μικρό καλάθι με τις αναγγελίες των υπουργών...
Δεν ψεύδονται φυσικά, αλλά οι δηλώσεις τους μπορεί να απέχουν κάποια χρόνια (!) απ' την υλοποίησή τους.
Μπορεί μεν και τα δύο έργα να πηγαίνουν καλά, αλλά όπως πολλοί γνωρίζετε είναι εργολαβίες που αφορούν την υποδομή.
Επομένως, έπεται άλλη εργολαβία για Η/Κ-Σ/Δ. Μπορεί να είναι λίγα χιλιόμετρα, αλλά όλα θα εξαρτηθούν απ' την πολιτική κατάσταση που θα επικρατεί τότε.
Θα θυμήσω το πλέον κλασσικό παράδειγμα, αυτό των Τεμπών (τμήμα γραμμής Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά), που τα εγκαίνια "συνέπεσαν" με την προεκλογική εκστρατεία του κ.Σημίτη... Ουδείς αναρωτήθηκε πως συνέβη αυτό !
Φυσικά το έργο ήταν τελειωμένο πολύ νωρίτερα, και απλά "περίμενε" ( ) τον τέως πρωθυπουργό να το "επιθεωρήσει"... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 3:19 am Post subject: |
|
|
Πάντως υπάρχει και κάτι ακόμα παρήγορο σε αυτό το τμήμα του δικτύου. Η ΕΡΓΟΣΕ σύμφωνα με τον προγραμματισμό της (στο μέλλον μπορεί να αλλάξει απόφαση) θα προκηρύξει όλες τις εργασίες του τμήματος (Επιδομή, Η/Κ, Ανακαινίσης σταθμών σε όλο το τμήμα Τιθορέα-Λιανιοκλάδι-Δομοκός) πακέτο σε μία σύμβαση και όχι όπως μας έχει συνηθίσει σε σπαστές συμβάσεις.
Αντιγράφω από τον προγραμματισμό έργων για το 2009 (2009 αποκλείεται να βγει ο διαγωνισμός αλλά λέμε τώρα..)
Quote: | Κατασκευή Επιδομής της Ν.Δ.Σ.Γ. Τιθορέα - Δομοκός (με Ηλεκτροκίνηση και Ανακαίνιση Σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Δομοκού και Κατασκευή Άνω Διάβασης στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου). |
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 11:11 pm Post subject: |
|
|
Απίθανα πράγματα στην ανακαινισμένη μετρική γραμμή της Πελλοπονήσου!!!
Από την "Ελευθερία" της Καλαμάτα, σήμερα Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009, σελίδα 10.
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=10 |
|
Back to top |
|
|
|