View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fisherboy Visitor
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 11:43 am Post subject: Re: Προαστιακός για Χαλκίδα |
|
|
andreaskm wrote: | Τελικά πότε παραδίδεται στο κοινό το τμήμα του προαστιακού Αθήνα - Χαλκίδα και υπο ποίες συνθήκες; Τι προβλήματα υπάρχουν και δεν ξεκινούν τα δρομολόγια για τι κοινό; |
Η γραμμή της Χαλκίδας ξαναάνοιξε εδώ και λίγες μέρες με 12 ζεύγη δρομολογίων και καθόλου διαφήμιση.
Στο σάιτ του ΟΣΕ έχει τα δρομολόγια. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 8:48 pm Post subject: |
|
|
που μπορώ να βρω τον χαρτί του προαστιακού με όλους τους σταθμούς αλλα να ξεχωρίζουν αυτοί που λειτουργούν η τη λειτουργήσουν σύντομα? |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 12:14 pm Post subject: Προαστιακός Αθήνα - Χαλκίδα |
|
|
Κανονικό τρένο πάει στη Χαλκίδα και όχι προαστιακός. Έτσι μού απάντησε ορθά - κοφτά η τηλεφωνήτρια του 1110 όταν την ρώτησα αν άνοιξε η γραμμή του προαστιακού για τη Χαλκίδα. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
|
Και μαλιστα η διαδρομή (σύμφωνα με το site του ΟΣΕ) από τον Κεντρικό Σταθμό Αθηνών μέχρι την Χαλκίδα διαρκεί μιάμιση περίπου ώρα.... Και μάλλον πρόκειται για κανονικό τρένο αφού στην ιστοσελίδα του Προαστιακού που μπήκα τελευταία δεν έχει ως επιλογή διαδρομής την Χαλκίδα...Πόση ώρα προβλέπεται να διαρκεί η διαδρομή με τον προαστιακό; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 8:07 pm Post subject: |
|
|
από τι ξέρω ανοίγει οκτώβριο και κάνει 45 λεπτά χαλκίδα-νερατζιώτισσα....(?) |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 10:57 am Post subject: Μετρό |
|
|
Είπαν ότι μετά το δεκαπανταύγουστο θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό για το αεροδρόμιο με ενδιάμεση στάση στο Νομισματοκοπείο. Τα δρομολόγια δηλαδή ξεκινούν από Δευτέρα 17/8; Πότε παραδίδονται στο κοινό; Μήπως υπάρξει και εδώ πρόβλημα με την πολεοδομία (όπως στη Μεταμόρφωση); Όταν θα βγαίνει το μετρό στις γραμμές του προαστιακού θα επηρεασθεί η ταχύτητα του τελευταίου; |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 1:25 pm Post subject: |
|
|
Μέχρι τώρα που πήγαινε δηλαδή το μετρό στο αεροδρόμιο στην κοινή γραμμή με τον προαστιακό, είχε επίπτωση στην ταχύτητα του? |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 4:43 pm Post subject: Απάντηση Μετρό αεροδρομίου |
|
|
Συχνά το μετρό ανεβαίνει στις ράγες του προαστιακού με καθυστέρηση με αποτέλεσμα το ακολουθούν δρομολόγιο του προαστιακού να αναγκάζεται να ανακόψει ταχύτητα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 6:03 pm Post subject: |
|
|
Στην ταχύτητα του Προαστιακού δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Ο χρόνος διαδρομής Πλακεντίας- Αεροδρόμιο είναι ο ίδιος και τώρα και πριν κλείσει το μετρό. Αυτό που ίσως επηρεαστεί είναι η συχνότητα των δρομολογίων. Ίσως στον προαστιακό γυρίσουμε στην προ 14/2 κατάσταση με 3 δρομολόγια ανά ώρα αντί για 4 που είναι τώρα. ΄
Αν ο προαστιακός διατηρήσει τα 4 δρομολόγια τότε σίγουρα δεν θα μπορεί να τα έχει "στρογγυλά" ανά 15'. Ίσως άλλα τα κάνει ανά 10' και όταν υπάρχει μετρό ανάμεσα ανά 20'.
Αυτό το πρόβλημα υπάρχει γιατί τα desiro του προαστιακού έχουν Vmax=160km/h με τρομερή επιτάχυνση ενώ τα Rotem του μετρό Vmax=120km/h (ήξερα ότι είναι τα 80 αλλά το site της Αττικό Μετρό αναφέρει 120 για τα διρευματικά) που σπάνια τα πιάνουν λόγω της πιο αργής επιτάχυνσης. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 6:13 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι θέμα επιτάχυνσης για τα Rotem. Ηλεκτρικά είναι και αυτά, και μάλιστα βγάζουν και περισσότερη ισχύ απ'τα Desiro.
Απλά είναι αστικά τραίνα με Vmax=120kmph, αλλά συνήθως πιάνουν τα 100, με αποτέλεσμα να περιορίζεται η χωρητικότητα της γραμμής (κοινώς τα χρονοκάναλα).
Και αυτό διορθώνεται απ' την Hanwa Rotem αν ζητηθεί, αλλά δεν ξέρω αν οι τροποποιήσεις θα μας κοστίσουν "καραβίσιες" !
Όσον αφορά το γιατί τα Rotem δεν πιάνουν την Vmax, ακούμε διάφορες θεωρίες κατά καιρούς, με πιθανότερη ότι γι' αυτό ευθύνεται το ATP. |
|
Back to top |
|
|
vshadow New Member
Joined: 12 Apr 2005 Posts: 25 Location: Athens
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 10:50 am Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω καθόλου τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προαστιακού, αλλά να σας πω την αλήθεια, εντυπωσιάστηκα με αυτόν πριν μια εβδομάδα.
Πήγαινα με 130-140 στην Αττική Οδό και την ώρα που προσπερνούσα ένα αυτοκίνητο, το οποίο προσπερνούσε μία νταλίκα, η οποία προσπερνούσε ένα μηχανάκι και ένιωθα και εγώ ότι πάω γρήγορα, βλέπω στα αριστερά μου να με προσπερνάει ο προαστιακός ο οποίος πρέπει να πήγαινε με 150 με 160 χαλαρά...
Δεν το είχα παρατηρήσει άλλοτε ότι πήγαινε έτσι γρήγορα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 11:29 am Post subject: |
|
|
Επισήμως πάει με 160 kmph, ανεπισήμως (Ελλάδα γαρ) ορισμενοι εξυπνάκηδες πατάνε τα Desiro και 180 !
Θα ήθελα να ήξερα αν θα επιδείκνυαν την ίδια συμπεριφορά (υπέρβαση ορίου ταχύτητας του κατασκευαστή) και στα ΙΧ τους ορισμένοι μηχανοδηγοί της ΤΡΕΝΟΣΕ ... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 2:47 pm Post subject: |
|
|
vshadow wrote: | Πήγαινα με 130-140 στην Αττική Οδό |
Την έχω υπολογίσει και εγώ γύρω στα 150 χ.α.ω σε παρόμοια κατάσταση με την δική σου. Πραγματικά είναι εντυπωσιακό το θέαμα. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 8:14 am Post subject: |
|
|
Ρεπορτάζ του Mega για την επαναλειτουργία της γραμμής 3 προς το αεροδρόμιο και την παράδοση του σταθμού Νομισματοσκοπείου.
http://www.megatv.com/articles.asp?catid=14541&subid=2&pubid=3442727
Παίρνοντας την τελευταία κλισέ πρόταση στο βίντεο "...αρκεί να δούμε τι γίνεται και στις άλλες πόλεις του εξωτερικού" θα ήταν ευκαιρία να θυμηθούμε το χάσμα της Αθήνας με άλλες ευρωπαϊκές και δυτικές πόλεις:
-Η απουσία (; ) εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων και η απαγόρευση μεταφοράς ποδηλατών στα βαγόνια του Μετρό...
-Στο Παρίσι και στο Μόντρεαλ έχει αναπτυχθεί η επινοικίαση ποδηλάτων (ΒΙΧΙ) στους σταθμούς του Μετρό και σε άλλα κεντρικά σημεία, ανάλογες κινήσεις θα υλοποιηθούν στο Λονδίνο και στη Βοστώνη...
-Το μη εκτεταμένο δίκτυο άλλων δικτύων σταθερής τροχιάς της Αθήνας, όπως ο προαστικακός και το τραμ.Περισσότερο Μετρό και επιτάχυσνη έργων και νέων γραμμών...
- Ηλεκτρονικές πινακίδες πληροφόρησης σε σταθμούς Μετρό, ηλεκτρικός, στάσεις λεωφορείων (όπως στην Θεσ/κη)...
- Η αποθάρρυνση με όχι απαρραίτητα εισπρακτικά μέτρα της χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου...
- Οι έξυπνες επαναφορτιζόμενες κάρτες διαδρομών (OPUS-Μετρό Μόντρεαλ) για εύκολη μετεπιβίβαση από Μετρό σε λεωφορείο και αντίστροφα...
- Περισσότερες λεωφορειακές γραμμές ανάμεσα στους δήμους και σε εμπορικά κέντρα και ειδικές διαδρομές εξπρές και τουριστικές...Εξέταση της σύνδεσης των γραμμών των λεωφορείων με σταθμούς μετρό (κάτι που ήδη προτείνεται)...Επέκταση ωραρίου όταν υπάρχουν εκδηλώσεις (π.χ. Αυγουστιάτικη Πανσέληνος, Φεστιβάλ κτλ)
- Εξυπηρέτηση των οδηγών και εργαζομένων των ΜΜΜ με ευγένεια, συνέπεια και επαγγελματισμό προς το επιβατικό κοινό...Ανοιχτή γραμμή παραπόνων, google maps directions ή ανάλογο χαρτογραφικό λογισμικό με Μετρό, ΟΑΣΘ, λεωφορεία και προαστιακό αφού τηρηθούν με θρησκευτική ευλάβεια οι χρόνοι διελεύσεων...Σύνδεση του με ελαφρύ πρόγραμμα που υποστηρίζεται από τα κινητά της αγοράς...
- Καθαρότερα και πιο οικολογικά λεωφορεία για την προστασία του Περιβάλλοντος...Μονόδρομοι κατασκευασμένοι με πλακόστρωτο και δεντροστοιχίες αποκλειστικής διεύλεσης λεωφορείων και στάθμευσης μόνιμων κατοίκων...
- Διαγραμμίσεις, διαβάσεις πεζών, αστυνόμευση, ελεγχόμενη στάθμευση και στις περιοχές που δεν υπάρχουν παρκόμετρα για να μην υπάρχουν διπλοπαρκαρίσματα, πεζόδρομοι αποκλειστικής διέλευσης πεζών για την σύνδεση εμπορικών κέντρων, κέντρων αναψυχής και πρασίνου, σχολικών συγκροτημάτων, αρχαιολογικών χώρων με παράλληλη φύτευση πρασίνου...
- Σταθμούς στάθμευσης στους τερματικούς σταθμούς λεωφορείων και μέσων σταθερής τροχιάς....κ.ά.
-------------
Προσθέθηκε αργότερα: Φώτο από την αποβάθρα του σταθμού Νομισματοκοπείο. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 4:53 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | ...
Προσθέθηκε αργότερα: Φώτο από την αποβάθρα του σταθμού Νομισματοκοπείο. |
Αυτός είναι ο σταθμός Αιγαλέου (γράφει από κάτω φωτό αρχείου, κάνει συχνά τέτοιες ταρζανιές το in.gr με άσχετες φωτό...)! Ο σταθμός Νομισματοκοπείου έχει δύο πλευρικές αποβάθρες! |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 6:36 pm Post subject: |
|
|
το παρατήρησα και εγώ και είπα να τους στείλω e-mail αλλά μετά ξεχάστηκα.
off-topic : η σωστή λέξη είναι του Αιγάλεω όχι του Αιγαλέου |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 6:58 pm Post subject: Γραμμή 4 |
|
|
Ξέρει κανείς τι θα γίνει με τη γραμμή 4; Λένε ότι έως το τέλος του τρέχοντος έτους θα δημοπρατηθεί και ότι η πρόταση του Σουφλιά για χρηματοδότηση με τιτλοποιήση των εσόδων από τα διόδια της Αττικής Οδού όταν αυτή περιέλθει στο Ελληνικό Δημόσιο πέρασε. Αναρωτιέμαι αν ο διαγωνισμός συναντήσει τις ίδιες δυσκολίες με αυτόν της επέκτασης προς Πειραιά, δεδομένου ότι γίνεται λόγος για καινούρια γραμμή πολλαπλάσιου μήκους από την επέκταση της ήδη υπάρχουσας γραμμής 3. Εν τω μεταξύ ακούγεται ότι και ο δεύτερος διαγωνισμός της επέκτασης προς Πειραιά αντιμετωπίζει πρόβλημα. Τι γίνεται τελικά; |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 1:58 pm Post subject: Διαγωνισμός επέκτασης Γραμμής 3 προς Πειραιά |
|
|
Οι ενστάσεις από την πρώτη φάση του διαγωνισμού απερρίφθησαν και ακολουθεί η δεύτερη φάση. Ελπίζω να μην καθυστερήσουν οι ενστάσεις στη φάση αυτή τόσο πολύ το διαγωνισμό, καθώς αυτός φέτος κλείνει ήδη τρία χρόνια και το μήκος της επέκτασης είναι μεγάλο (7,5 km).
Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 2:04 am Post subject: Λεωφορεία αεροδρομίου και νυχτερινή συγκοινωνία |
|
|
Τον τελευταίο καιρό, αναγκάζομαι να βρίσκομαι αργά στην περιοχή του Ερρίκος Ντυνάν και πρέπει να πάρω κάποιο νυχτερινό λεωφορείο αεροδρομίου για να γυρίσω σπίτι μου. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα αλλά και στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ, στα λεωφορεία του αεροδρομίου παύουν να ισχύουν οι περιορισμοί στην απο/επιβίβαση κατά τις νυχτερινές ώρες ώστε αυτά να λειτουργούν ως νυχτερινή συγκοινωνία.
Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι ότι οι οδηγοί των λεωφορείων δεν εφαρμόζουν αυτή την απόφαση του ΟΑΣΑ. Μου έχουν τύχει οδηγοί που δεν σταματούν, ενώ σήμερα που ένας σταμάτησε για να αποβιβάσει κόσμο, πρόλαβα να μπω και απαίτησε να κατεβώ, παρόλα αυτά, γνωρίζοντας τα δικαιώματά μου, παρέμεινα στο λεωφορείο και απαίτησα να με πάει στο Σύνταγμα.
Άρχισε λοιπόν ο εν λόγω οδηγός να μου εξηγεί ότι παρόλο που ΠΡΑΓΜΑΤΙ υπάρχει απόφαση του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ, τα λεωφορεία του αεροδρομίου, να εξυπηρετούν και ως νυχτερινή συγκοινωνία μετά τα μεσάνυχτα, δηλαδή να σταματούν κανονικά και να απο/επιβιβάζουν επιβάτες και πέραν αυτών που έρχονται ή πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, οι οδηγοί και οι σταθμάρχες με απόφαση του ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΤΟΥΣ, έχουν αυτοβούλως αποφασίσει να μην εφαρμόζουν αυτή την εντολή. Συνεπώς η πολυδιαφημισμένη από τον ΟΑΣΑ και το ΥΜΕ νυχτερινή συγκοινωνία στην οποία συμμετέχουν τα λεωφορεία του αεροδρομίου έχει στην πράξη καταργηθεί με απόφαση και εσωτερική ενημέρωση των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ, ενώ ακόμα η διοίκηση του ΟΑΣΑ, της ΕΘΕΛ και του ΥΜΕ δηλώνει ότι η νυχτερινή συγκοινωνία των γραμμών του αεροδρομίου υφίσταται!
Έστειλα ήδη επιστολή στον ΟΑΣΑ, την ΕΘΕΛ και το ΥΜΕ και περιμένω απάντηση... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς εάν όντως ξεκίνησαν τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο;
Υποτίθεται ότι θα ξεκινούσαν χτές, αλλά σιγή ιχθύος έχει πέσει.
Θέλουμε και φωτογραφίες από το Νομισματοκοπείο, από όποιον μπορέσει και περάσει από εκεί.
Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 5:30 pm Post subject: |
|
|
Τώρα που είχα λιγο χρόνο, το έψαξα και η γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο δε λειτούργησε ακόμα παρά τα όσα επισήμως λέγονταν πριν λίγες μέρες!
Δειτε τα δρομολόγια στο site του μετρό:
http://www.amel.gr/index.php?id=46
καμιά κουβέντα για την καθυστέρηση. |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 9:33 pm Post subject: ΕΠέκταση τραμ προς τον Πειραιά |
|
|
Ξέρει κανείς πώς πάει ο διαγωνισμός της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά και της υπογειοποίησης των γραμμών των ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά; Έμαθα ότι τις επόμενες ημέρες θα δικασθεί η προσφυγή στο ΣτΕ των 45 περίπου συμπολιτών μας εναντίον της επέκτασης του τραμ. Ελπίζω η απόφαση να δικαιώσει τις υπόλοιπες 100000 επιβατών που αναμένεται να χρησιμοποιούν καθημερινά την επέκταση.
Το έργο αυτό σε συνδυασμό με την επέκταση του μετρό προς Πειραιά θα επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 12:30 pm Post subject: |
|
|
Vas8 wrote: | Τώρα που είχα λιγο χρόνο, το έψαξα και η γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο δε λειτούργησε ακόμα παρά τα όσα επισήμως λέγονταν πριν λίγες μέρες!
Δειτε τα δρομολόγια στο site του μετρό:
http://www.amel.gr/index.php?id=46
καμιά κουβέντα για την καθυστέρηση. |
Από τις 11 το πρωί πραγματοποιούνται τα δρομολόγια προς αεροδρόμιο με ανοιχτό τον σταθμό Νομισματοκοπείο...
http://www.capital.gr/News.asp?id=805469
Quote: | Όλα δείχνουν ότι τις τελευταίες ημέρες το επιτελείο του υπουργείου Περιβάλλοντος δουλεύει ασταμάτητα σαν να βιάζεται να ολοκληρώσει όλες τις σημαντικές υποθέσεις του χαρτοφυλακίου του πριν την προσφυγή στις κάλπες.
Όπως και να’ χει πάντως, οι «μεγάλες παρεμβάσεις» του ΥΠΕΧΩΔΕ φαίνεται να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Στην... ξηρά οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής, στον αέρα το αεροδρόμιο του Καστελλίου και στη θάλασσα οι Νέοι λιμένες Ηγουμενίτσας και Πατρών που δημοπρατήθηκαν χθες. Στην ατζέντα του αρμόδιου υπουργείου εντός των προσεχών 48 ωρών αναμένεται να βρεθούν, μεταξύ άλλων, τα μέτρα (αντιπλημμυρικά κ.α.) για την πυρόπληκτη Β.Α. Αττική και ενδεχομένως και η δημοπράτηση της γραμμής U. Άλλωστε ο ίδιος ο κ. Σουφλιάς ανέφερε τη Δευτέρα ότι «σύντομα θα ξεκινήσει και ο διαγωνισμός για τη μεγάλη γραμμή σχήματος U με 20 νέους σταθμούς»... |
Παιδιά αυτό ήταν...Έχουμε εκλογές...!
---------------------------------------
Προσθέθηκε αργότερα: Αυτό για τις εκλογές, το έγραψα πριν βγάλουν τα κανάλια έκτακτο δελτίο.
Το ρεπορτάζ του Μέγα (όπως το λένε το κανάλι εδώ οι απόδημοι Έλληνες) για το μετρό: http://www.megatv.com/articles.asp?catid=14541&subid=2&pubid=3690739
μετρό: είναι γαλλική λέξη, '(chemin de fer) métropolitaine-métro', που βγαίνει από την ελληνικότατη λέξη 'μητροπολικός σιδηρόδρομος'. Η αγγλική αντίστοιχη λέξη είναι 'Underground'. Θα μπορούσαμε στην Ελλάδα, αντί να χρησιμοποιούμε το αντιδάνειο, να λέμε 'μητροπολιτικός (σιδηρόδρομος)', με χρήση του όρου γιατί όχι, στην σήμανση και την ονοματοδοσία, αρχικά στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΘΗΝΑΣ | ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=
-----------------------------------------
Μια που πήρε φόρα ο Σουφλιάς, δεν βάζει και την σφραγίδα για να ανοίξει επιτέλους και ο ταλαιπωρημένος σταθμός Μεταμόρφωση; |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:01 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Προσθέθηκε αργότερα: Αυτό για τις εκλογές, το έγραψα πριν βγάλουν τα κανάλια έκτακτο δελτίο. |
Όπως και να χει... σε πρόλαβα! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:14 pm Post subject: |
|
|
To παραδέχομαι...πάω πάσο...Απλά ειδα πιο μετά το ποστ σου στο άλλο τόπικ....
Ελπίζω λόγω εκλογών, να ακούσουμε συγκεκριμένες ημερομηνίες έναρξης κατασκευής/δημοπράτησης των γραμμών 3 (προς Πειραιά) και την Γραμμή U (ή αλλιώς ''βε" εκ της γαλλικής προφογάς του V, όπως το λένε οι δημοσιογράφοι και στις ειδήσεις !). Και ας παραδοθεί επιτέλους και ο ταλαιπωρημένος σταθμός Μεταμόρφωση που κόλλησε στην γραφειοκρατεία όπως είπε πριν λίγο και το Σκάι...!
Δεν κάνουμε και ένα facebook group ή κίνηση πολιτών καλύτερα να γίνεται η χρήση του όρου ΄μητροπολιτικός΄, από τη λέξη ΄μετρό΄; |
|
Back to top |
|
|
|