View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
|
Corsakias μόλις είδα στο google earth πως τα info links στις σήραγγες της Ασπροβάλτας φέρουν την υπογραφή σου!
Είναι πράγματι απο σένα ή απλή συνονυμία; |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 2:43 pm Post subject: |
|
|
...και φύσικά σύνδεση με τον υπό μελέτη ( ; ) αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία μέσω της υποθαλάσσιας Ακτίου, οπότε θα έχουμε σητν Δυτική Ελλάδα:
-Ιόνια οδό (Αντίρριο-Κακαβιά)
-Παραλιακή παραλλαγή Ιόνιας (Αμβρακία-Άκτιο-Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα-Σαγιάδα και συνέχεια στην Αδριατική Οδό σε Αλβανία-Μαυροβούνιο-Κροατία)
...και μετά ξυπνήσαμε.... |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 3:25 pm Post subject: |
|
|
Θετικές εξελίξεις για τη νέα γέφυρα της Σκάλας
Τρεις μήνες μετά τη συνάντηση του Νομάρχη Λακωνίας Κωνσταντίνου Φούρκα με τον Πρόεδρο του Ειδικού Ταμείου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών τ. Υπουργό Εξωτερικών Πέτρο Μολυβιάτη στον οποίο και είχε θέσει το θέμα ένταξης και χρηματοδότησης νέας Γέφυρας στον Ευρώτα στην έξοδο της Σκάλας από το Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών, οι εξελίξεις είναι θετικές.
Συνέχεια... |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
takista Visitor
Joined: 26 Oct 2006 Posts: 8 Location: Ιωάννινα
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 11:03 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα δόθηκε σε κυκλοφορία και ο δεύτερος κλάδος στην γέφυρα Αράχθου |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 12:12 am Post subject: |
|
|
Τελικα η σηραγγα του Αρτεμησιου δεν θα δωθει αυριο στην κυκλοφορια αλλα μετα τις 12 Αυγουστου |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 1:04 am Post subject: |
|
|
Η νέο-παραδοθείσα παράκαμψη Αγρινίου είναι. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 9:19 am Post subject: |
|
|
Όχι quote το αμέσως προηγούμενο post!
Admin
Είπα και εγώ μήπως είναι τίποτα νέα κομμάτια γιατί στην αρχική τους σελίδα έχει ημερομηνία 27.07 από την κατασκευή όπως λένε!!
http://www.airphotos.gr/index.php |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 11:30 pm Post subject: |
|
|
http://www.tharrosnews.gr
αντιγράφω από το την εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, 31/7/09:
Quote: | «Μάχη» δίνεται για την ολοκλήρωση του τμήματος Αθήναιο-Λεύκτρο, με το οποίο θα παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης.
«Παλεύουμε με το χρόνο», είπε στο «Θ» ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής της ΕΥΔΕ Μελετών-Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, αναφέροντας ότι στόχος είναι να σταματήσουν τα συνεργεία να εργάζονται μόνο τις 3 ημέρες του Δεκαπενταύγουστου. Η προθεσμία περαίωσης του έργου είναι το τέλος της χρονιάς και ο κ. Καρνέσης ήταν λίγο επιφυλακτικός ως προς το χρόνο ολοκλήρωσης.
Όσον αφορά στις επιτάξεις από την Τσακώνα μέχρι την Καλαμάτα, επιτυγχάνεται ο στόχος να φτάσουν μέχρι την είσοδο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας μέσα στο καλοκαίρι. Οι πληρωμές των επιτάξεων θα συνεχιστούν μετά το Δεκαπενταύγουστο για το τμήμα από το 10ο μέχρι το 21ο χιλιόμετρο (νέο Νοσοκομείο).
.......
Η πιο σύνθετη γέφυρα μετά του Ρίου
Σχετικά με το κατακρημνισθέν το 2003 τμήμα Παραδεισίων-Τσακώνας, «ο στόχος ν’ ανεβούμε από το έδαφος πριν μας πιάσουν οι βροχές έχει επιτευχθεί», είπε ο κ. Καρνέσης, που είναι υπεύθυνος και για το κομμάτι αυτό, χαρακτηρίζοντας πολύ καλές τις γεωτεχνικές εργασίες που έχουν γίνει. Μάλιστα, γίνονται και εργασίες ανάντη του πρανούς για αποστράγγιση. Επίσης, προχωρούν οι εργασίες για την πιο σύνθετη γέφυρα μετά αυτήν του Ρίου, που θα γεφυρώσει το χάσμα στη μεγάλη κατολίσθηση. Η γέφυρα έχει παραγγελθεί, τα κομμάτια της κατασκευάζονται και αναμένεται να έρθουν το Σεπτέμβριο με Οκτώβριο. Ο στόχος είναι να παραδοθεί το τμήμα αυτό το 2010.
......
Αυξήσεις διοδίων
Θέσαμε υπόψη του κ. Καρνέση χθεσινό δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», με τίτλο «Για αυξήσεις στα διόδια πιέζουν οι... τράπεζες», στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρονταν τα εξής: «Σε... θεματοφύλακες των συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους αναδεικνύονται οι τράπεζες και, σύμφωνα με πληροφορίες, πιέζουν για προβλεπόμενες αυξήσεις στα διόδια για να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση των έργων, συνολικού ύψους 8 δισ. ευρώ, από τα οποία το 40% αντιπροσωπεύουν τα δάνεια.
Αφορμή για την “γκρίνια” είναι η σχεδόν καθολική μείωση των διελεύσεων Ι.Χ. και κυρίως φορτηγών από τις εθνικές οδούς, που θεωρείται άλλο ένα σημάδι της οικονομικής κρίσης». Ο κ. Καρνέσης επεσήμανε πως ο ίδιος αγνοεί τις αναφερόμενες πιέσεις εκ μέρους των τραπεζών και τόνισε ότι ο τρόπος αύξησης των διοδίων περιγράφεται ρητά, κατηγορηματικά και δεσμευτικά στους νόμους με τους οποίους κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης. Οι τράπεζες γνωρίζουν τις συμβάσεις και δεν υπάρχει πρόθεση του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ να αλλάξουν οι νόμοι. Ο κ. Καρνέσης ανέφερε ακόμα πως, γενικά, για να γίνει αύξηση διοδίων, θα πρέπει να τελειώσουν οι εργασίες σε ένα κομμάτι. Για παράδειγμα, στο τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη προβλέπεται να τελειώσουν το Μάρτιο του 2010, οπότε θα γίνει αύξηση διοδίων. |
Αυξήσεις διοδίων!!! ....ε αρκετά δε μας γ....νε οι τράπεζες σε αυτή τη χώρα!!!!
Δε τους φτάνει που έχουμε τα υψηλότερα επιτόκια δανεισμού στην ευρωζώνη.... |
|
Back to top |
|
|
agriniotis New Member
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 8:14 am Post subject: |
|
|
Μήπως ο Τάσος GR, ή κάποιος Θεσπρωτός που παρακολουθεί το φόρουμ γνωρίζει τίποτε για την εξέλιξη του έργου σύνδεσης του ΑΚ Βασιλικού με το Καρτέρι της παλαιάς Ε.Ο. εκεί στη Θεσπρωτία;
Σε παλαιότερη ανάρτηση κάποιος είχε αναφέρει πως κατασκευάζεται συνδετήριος με πολύ καλές προδιαγραφές... |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 10:15 am Post subject: |
|
|
vag1 wrote: | Όχι quote το αμέσως προηγούμενο post!
Admin
Είπα και εγώ μήπως είναι τίποτα νέα κομμάτια γιατί στην αρχική τους σελίδα έχει ημερομηνία 27.07 από την κατασκευή όπως λένε!!
http://www.airphotos.gr/index.php |
Ox...πολύ επιθετικό αυτό το κόκκινο χρώμα ρε παιδιά ..δεν το αλλάζετε με κάτι πιο φιλικό (όχι ότι δεν είστε φιλικοί!!)
Όπως οι δάσκαλοι ας πούμε που δεν διορθώνουν τα γραπτά με κόκκινο αλλα με...πράσινο!!! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 4:57 pm Post subject: |
|
|
Γιατί κλείνουν τα πάρκινγκ στην Εθνική οδό;
Εντύπωση έχει προκαλέσει σε αρκετούς οδηγούς που καθημερινά χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους την Εθνική Οδό και συγκεκριμένα το κομμάτι από τον Βόλο μέχρι την Κατερίνη, το γεγονός ότι κλείνουν τα περισσότερα από τα ήδη υπάρχοντα πάρκινγκ με...
μπαριέρες.
Μάλιστα κάποιοι από τους οδηγούς αποδίδουν το κλείσιμο τον πάρκινγκ στη δημιουργία ΣΕΑ στον Ευαγγελισμό.
Μάλλον για τον ίδιο λόγο δεν κατασκευάστηκαν παρκινγκ στην Εγνατία οδό.
Πηγή: http://www.kosmoslarissa.gr/article/1971/
ΥΓ: Το ίδιο συμβαίνει και στη Κορίνθου-Τριπόλεως. |
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 7:48 pm Post subject: |
|
|
agriniotis wrote: | Μήπως ο Τάσος GR, ή κάποιος Θεσπρωτός που παρακολουθεί το φόρουμ γνωρίζει τίποτε για την εξέλιξη του έργου σύνδεσης του ΑΚ Βασιλικού με το Καρτέρι της παλαιάς Ε.Ο. εκεί στη Θεσπρωτία;
Σε παλαιότερη ανάρτηση κάποιος είχε αναφέρει πως κατασκευάζεται συνδετήριος με πολύ καλές προδιαγραφές... |
Εγώ ήμουν ο κάποιος .... συμπτωματικά ένας φίλος θα περάσει αύριο και μόλις έχω νέα θα σας τα μεταφέρω. Πάντως οι εργασίες την τελευταία φορά που πέρασα ήταν σε εξέλιξη .... |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 1:59 am Post subject: |
|
|
Σημερα περασα απο το Αρτεμισιο και είδα οτι η σηραγγα προχωραει αρκετα καλα. Τα περισσοτερα συνεργεια του Μορεα ηταν συγκεντρωμενα εκει για την αποπερατωση. Παντως εχει δουλεια να γινει, γιατι ξήλωναν το παλιο οδοστρωμα ακομα. Πολυ πιθανο παντως να την παραδωσουν κατα 15αυγουστο.
Και για τους Λακωνες, ειδα στην παρακαμψη Σελλασιας ότι έχουν ξεκινήσει την ασφαλτόστρωση, πολυ πιθανό να την παραδώσουν κι αυτη κατα 15αυγουστο. Δυστυχως δεν εχω φωτο. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 10:38 am Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων έχει δουλειά ακόμη.
Κατά το τέλος του έτους να τη περιμένετε.
Τα 2 από τα 5 cut&cover δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, ενώ τα ήδη ασφαλτοστρωμένα κομμάτια δεν έχουν τη τελική στρώση.
Εγώ πάντως όταν θέλω να κατευθυνθώ βόρια αυτή χρησιμοποιώ. Έχω πολύ καιρό να περάσω από τους Βουτιάνους.
ΥΓ: Σύντομα θα ανεβάσω φωτογραφίες, ίσως και βίντεο. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 3:46 pm Post subject: |
|
|
Όχι quote το αμέσως προηγούμενο post!
Admin
Η παρακαμψη Σελλασίας Βουτιάνων έγινε για να φάνε λεφτα οι εργολάβοι και μόνο! Όλοι το ξέρουν αυτό. Διότι τι χρειάζονται τόσα πεταμένα εκατομμύρια Ευρώ όταν σε 2-3 χρόνια η παράκαμψη αυτή θα είναι τελείως άχρηστη λόγω του νέου δρόμου Λεύκτρο-Σπάρτη! Αντιθέτως η παράκαμψη Σπάρτης θα μπορούσε να απορροφήσει περισσότερα λεφτά και να γίνει πιο γρήγορα και πιο μεγάλη σε πλάτος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εργολάβος που παράτησε την εργολαβία Σκούρα-ΚΕΕΜ (κομμάτι του περιφεριακού) θα βγεί έκπτωτος τον Οκτώβριο 2009 και μετά θέλει νέο διαγωνισμό που περιπου θα ολοκληρωθεί τέλη Δεκεμβρίου. Απο εκεί και πέρα θέλει πολύ χρόνο να τελειώσει. Βάλτε και τα αρχαιολογικά στην μέση και το γλυκό έδεσε. Οπότε θα έχουμε να ασχολούμαστε πολύυυυυ καιρό ακόμα με αυτά τα θέματα. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 6:04 pm Post subject: |
|
|
Ο δρομος Λευκτρο-Σπαρτη ειναι ακομα σε σχεδιασμο και με τον καιρο θα δουμε και αλλες υποβαθμισεις οπως αυτες που προαναγγειλαν πριν λιγο καιρο. Η λακωνια δεν φημιζεται για τα προοδευτικα της εργα... αν και τα τελευταια χρονια θα μπορουσαν να γινουν περισσοτερα εργα, δεν αλλαξαν πολλα πραγματα. Η παρακαμψη αυτη τωρα, τουλαχιστον διορθωνει το χειροτερο κομματι της ε.ο. Τριπολης Σπαρτης, δεν τα θεωρω πεταμενα λεφτα για κατι που επρεπε να είχε ήδη γινει χρονια τωρα!
Αλλη μια απογοητευση ακομα με την ευρεια παρακαμψη Σπαρτης, το δευτερο μερος του δρομου Σκουρα ΚΕΕΜ δεν λεει να ξεκολλησει...
Εντωμεταξυ θελω να ρωτησω τους συμφορουμιτες απο αλλες περιοχες στην Ελλαδα για ενα φαινομενο που παρατηρησα εδω κατω. Ολα τα αυτοματα μηχανηματα ελεγχου ταχυτητας AutoVelox οπως τα λενε κ στην ιταλια που δεν εχουν κλεισει χρονο ακομα ειναι "πυροβολημενα!!!" Τα εχουν παρει τα σκαγια στην κυριολεξια! Αυτο εχει γινει και αλλου;
Πεταμενα λεφτα αυτα δεν ειναι;;; Η παρακαμψη που θα γλιτωσουμε τα κολληματα με τα φορτηγα που πανε με 20 χμ/ωρα στην ανηφορια ειναι πεταμενα λεφτα φιλε jollyroger, ή τους κατοικους που θα ησυχασουν κι αυτοι μετα απο τόσα και τόσα χρονια ταλαιπωριας κ φόβου μην ξυπνησουν αγκαλια με κανα αμαξι; |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 6:26 pm Post subject: |
|
|
Το Πάσχα έβαλαν αυτές τις "κάμερες" γα την ταχύτητα στον δρόμο Σπάρτη Γύθειο. Δεν είναι πυροβολημένες. Η μία μόνο είναι σπασμένη. Δεν έχουν λειτουργήσει ποτέ. Δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί ακόμα. Πάντως τις έχουν τοποθετήσει σε πολύ ύπουλα σημεία και πιστεύω έχουν καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα...... |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 7:45 pm Post subject: |
|
|
http://epirus-ellas.blogspot.com/2009/07/blog-post_26.html
Παιδια υπαρχει καποιος Γιαννιωτης που να γνωριζει κατι σχετικα με αυτη την υπογειοποιη?
Χαρακτηριστικα,λωριδες,ποσα μετρα ειναι και που ακριβως στα Ιωαννινα βρισκεται αυτη η Λ.Παπανδρεου.?.. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 11:27 am Post subject: |
|
|
εδω στην εισοδο της Πατρας στα Μποζαιτικα πηγαινοερχονται φορτηγα της Μηχανικης με μπαζα για να φτιαξουν τον κομβο!τι εγινε?ξυπνησανε?
και τα εργα προχωρανε λιγο και στο Δρεπανο της vinci...φτιαχνουν παρακαμψη της εθνικης στο δρεπανο...ωρε τι εχει να περασει η παλαια εθνικη...
τι να κανουμε..χωρις θυσιες εργα δεν γινονται.. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 11:57 am Post subject: |
|
|
Στην Αθηνών Λαμίας, στην ευθεία των 15 χιλιομέτρων της Θήβας, η ανακατασκευή του κλάδου προς Αθήνα έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό. Το Σάββατο το βράδυ που επέστρεφα στην Αθήνα διέσχυσα όλο το τμήμα το οποίο έχει πλέον πολύ καλή ασφαλτική στρώση και τσιμεντένιο στηθαίο τύπου New Jersey στη μέση. Η ασφαλτική στρώση δεν είναι η τελευταία αφού ο δρόμος έχει ακόμη κίτρινη διαγραμμιση. Φοβερή εντύπωση μου έκανε το στηθαίο που έχει πολύ μεγάλο ύψος σε σχέση με ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Από την άλλη πλευρά το ρεύμα προς Λαμία έχει αρκετή δουλειά ακόμη. Πάντως την Παρασκευή το βράδυ που ανέβαινα προς Θήβα τα συνεργεία εργάζονταν ακόμη στις 10 και 20 τη νύχτα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 1:13 pm Post subject: |
|
|
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_01/08/2009_324241
Quote: | Από Σεπτέμβριο η ταλαιπωρία στην Κορίνθου - Πατρών
Του Γιωργου Λιαλιου
Τον Σεπτέμβριο τελικά μετατίθεται η ταλαιπωρία των οδηγών στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών. Οι εργασίες ανακατασκευής του άξονα, που θα οδηγήσουν στον περιορισμό της κυκλοφορίας σε μια λωρίδα ανά κατεύθυνση για μεγάλο χρονικό διάστημα, αποφασίστηκε να ξεκινήσουν μετά το τέλος της θερινής περιόδου. Τώρα τον Αύγουστο όμως τα διόδια στον Ισθμό και την Ελευσίνα θα γίνουν αμφίπλευρα, ενώ θα τοποθετηθούν διόδια στην είσοδο από τον κόμβο Μεγάρων.
Σύμφωνα με την κοινοπραξία Ολύμπια Οδό, που έχει την ευθύνη του άξονα (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα) για την επόμενη 30ετία, οι εργασίες ανακατασκευής θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα σε πολλά μέτωπα τον Σεπτέμβριο, προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα (ολοκλήρωση του τμήματος Κορίνθου - Πύργου σε τρία χρόνια από σήμερα). Η μετάθεση των εργασιών αποφασίστηκε καθώς εκτιμήθηκε ότι η έναρξη των εργασιών μέσα στο καλοκαίρι -όπως είχε αρχικά αποφασιστεί- θα επηρέαζε την τουριστική κίνηση των θιγόμενων περιοχών (δυτικής Ελλάδας και Ηπείρου), σε μια κρίσιμη περίοδο. Σήμερα έχει ξεκινήσει η κατασκευή τεσσάρων σηραγγών του έργου: Δερβενίου (620 μ.), Μαύρων Λιθαριών (1.150 μ.), Πλατάνου (1.500 μ.) και Παναγοπούλας (4 χλμ.).
Οπως ανακοίνωσε η Ολύμπια Οδός, από τον Αύγουστο τα διόδια του Ισθμού και της Ελευσίνας θα γίνουν αμφίπλευρα, με ταυτόχρονη μείωση του κομίστρου (1,20 ευρώ στο καθένα, αντί 2,80 ευρώ σε ένα από τα δύο). Η μείωση βέβαια είναι προσωρινή, καθώς στη συνέχεια η κοινοπραξία έχει δικαίωμα αύξησης. Διόδια θα λειτουργήσουν και στον κόμβο Μεγάρων, για όσους εισέρχονται στην Εθνική Οδό. Σε εκκρεμότητα μένει η τύχη του ΤΕΟ Pass. Το ΥΠΕΧΩΔΕ φέρεται να έχει ζητήσει μια μικρή παράταση, ωστόσο η Ολύμπια Οδός επιθυμεί να αποζημιώσει άμεσα τους κατόχους του ΤΕΟ Pass και να χρησιμοποιήσει τη λωρίδα που το σύστημα σήμερα δεσμεύει στα διόδια. Ανθρωποι της Ολύμπιας Οδού, πάντως, επισήμαναν στους δημοσιογράφους τον τεράστιο αριθμό «αγνώστων» διελεύσεων με ΤΕΟ Pass, δηλαδή πομπών που δόθηκαν διά της γνωστής οδού σε ημέτερους και μη, προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.
Το κόστος των διελεύσεων απασχολεί τον όμιλο και για την Αττική Οδό, όσον αφορά στους 4.500 πομπούς των εργαζομένων στην Ολυμπιακή, που καταργείται από το φθινόπωρο. Η εταιρεία φέρεται να χρωστάει στην Αττική Οδό ήδη 1 εκατ. ευρώ σε πραγματοποιημένες διελεύσεις. Η κίνηση, πάντως, στην Αττική Οδό παραμένει ιδιαίτερα υψηλή, αυξάνοντας την ώρα αιχμής του δρόμου. Σε έρευνα κοινού που πραγματοποίησε η εταιρεία, το 30% των χρηστών του δρόμου δήλωσαν ότι τους τυχαίνει πολύ ή αρκετά συχνά να πετύχουν κυκλοφοριακή συμφόρηση στον άξονα. Ωστόσο, το 66% επιμένει στη χρήση του δρόμου, κρίνοντας ότι εξακολουθεί να είναι ο πιο γρήγορος δρόμος, παρά την καθυστέρηση. |
τι εννουν εργα στην παναγοπουλα?γιατι τρυπηματα δεν εχω δει πουθενα..!
γιατα διοδια..νομιζω οτι ειναι καλο...πιο συχνα διοδια,αλλα πιο φτηνα..κοινως πιο δικαιο συστημα..καποιος πχ που μπαινει στην εθνικη πριν τα διοδια και κατεβαινει μετα,,θα του ερθει μιση τιμη..
χιλιομετροχρεωση ειναι το καλυτερο..οσο διανύεις πληρωνεις...θα δουμε.. |
|
Back to top |
|
|
|