View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 4:54 pm Post subject: |
|
|
η περιοχη Πεστα που βρισκεται?
Μεταξυ Ιωαννινων και Αρτας? |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 5:14 pm Post subject: |
|
|
Κανονικά το παρακάτω "άρθρο" θα έπρεπε να μπει σε τόπικ που να λέγεται "απίστευτα και ελληνικά", το αναρτώ όμως εδώ μιας και έχει σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους στην Ελλάδα και την ανάπτυξή τους σε "ασφαλείς" δρομους.
Quote: | «Έκλεισαν» τις στάσεις του ΚΤΕΛ
Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009, 16:17
Τις στάσεις των υπεραστικών λεωφορείων που βρίσκονται επί της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας στον κόμβο της Ατάλαντης έκλεισε η ιδιωτική εταιρία που διαχειρίζεται το εθνικό δίκτυο. Η εταιρία τοποθέτησε προστατευτικές μπάρες μπροστά από τις στάσεις, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κινδυνεύουν όσοι χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους, καθώς καλούνται, προκειμένου να επιβιβαστούν στα λεωφορεία, να υπερπηδήσουν εμπόδια! |
ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54273&cid=4
Καλά, να δεχτώ πως απο την Ζούγκλα δε χρειάζεται κανείς να περιμένει σοβαρό ρεπορτάζ. Παρ΄ολα αυτά είναι αρκετοί αυτοί που την διαβάζουν ή την βλέπουν και δέχονται μια άσχετη πληροφόρηση.
Απο την άλλη όμως το άρθρο αυτό αντικατοπτρίζει και την οδική παιδεία των ελλήνων. Είναι δυνατόν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο να υπάρχουν στάσεις λεοφορείων πάνω στις ΛΕΑ;
Είναι δυνατόν να σταματάνε τα ΚΤΕΛ στη μέση του αυτοκινητοδρόμου για να πάρουν κόσμο, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των επιίδοξων επιβατών του λεοφορείου, των επιβαινόντων του και των υπόλοιπων ΙΧ και ΔΧ;
Είναι δυνατόν να κλείνει ΣΩΣΤΑ η νέα εταιρία διαχείρησης του δρόμου αυτές τις παράνομες στάσεις και να διαμαρτύρονται γι' αυτό κάποιοι, υποδυόμενοι μάλιστα τους υπερασπιστές της ασφάλειας των επιβατών;
Πάμε καλά σε αυτη την χώρα;
Τις προάλλες σκοτώθηκε εργάτης μιας εταιρίας διαχείρησης των νέων αυτοκινητοδρόμων την ώρα που έκανε εργασίες συντήρησης στον ΛΕΑ, επειδή κάποιος ανόητος πάλι οδηγούσε σε αυτήν.
Τι να πω. Θα αποκτήσουμε σύγχρονους δρόμους, αλλά θα σκοτωνόμαστε λόγω έλλειψης παιδείας |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:22 pm Post subject: |
|
|
Corfu μήπως εννοούσες το Πέτα της Άρτας?
Superas, έχει ανανεωθεί ο χάρτης με έργα που γίνονται τώρα? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:51 pm Post subject: |
|
|
Πάντως Πέστα υπάρχει μεταξύ Ιωαννίνων και Άρτας και είναι κοντά στα Γιάννενα και λίγο ανατολικότερα της σημερινής χάραξης της εθνικής οδού. Κάντε search με τη λέξη "Πέστα" στο google earth.
Prevezane δεν πόσταρα εγώ κάποιον χάρτη!!! ο Barabakos έστειλε! |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 11:05 pm Post subject: |
|
|
Aquis Granum wrote: | Κανονικά το παρακάτω "άρθρο" θα έπρεπε να μπει σε τόπικ που να λέγεται "απίστευτα και ελληνικά", το αναρτώ όμως εδώ μιας και έχει σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους στην Ελλάδα και την ανάπτυξή τους σε "ασφαλείς" δρομους.
Quote: | «Έκλεισαν» τις στάσεις του ΚΤΕΛ
Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009, 16:17
Τις στάσεις των υπεραστικών λεωφορείων που βρίσκονται επί της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας στον κόμβο της Ατάλαντης έκλεισε η ιδιωτική εταιρία που διαχειρίζεται το εθνικό δίκτυο. Η εταιρία τοποθέτησε προστατευτικές μπάρες μπροστά από τις στάσεις, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κινδυνεύουν όσοι χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους, καθώς καλούνται, προκειμένου να επιβιβαστούν στα λεωφορεία, να υπερπηδήσουν εμπόδια! |
ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54273&cid=4
Καλά, να δεχτώ πως απο την Ζούγκλα δε χρειάζεται κανείς να περιμένει σοβαρό ρεπορτάζ. Παρ΄ολα αυτά είναι αρκετοί αυτοί που την διαβάζουν ή την βλέπουν και δέχονται μια άσχετη πληροφόρηση.
Απο την άλλη όμως το άρθρο αυτό αντικατοπτρίζει και την οδική παιδεία των ελλήνων. Είναι δυνατόν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο να υπάρχουν στάσεις λεοφορείων πάνω στις ΛΕΑ;
Είναι δυνατόν να σταματάνε τα ΚΤΕΛ στη μέση του αυτοκινητοδρόμου για να πάρουν κόσμο, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των επιίδοξων επιβατών του λεοφορείου, των επιβαινόντων του και των υπόλοιπων ΙΧ και ΔΧ;
Είναι δυνατόν να κλείνει ΣΩΣΤΑ η νέα εταιρία διαχείρησης του δρόμου αυτές τις παράνομες στάσεις και να διαμαρτύρονται γι' αυτό κάποιοι, υποδυόμενοι μάλιστα τους υπερασπιστές της ασφάλειας των επιβατών;
Πάμε καλά σε αυτη την χώρα;
Τις προάλλες σκοτώθηκε εργάτης μιας εταιρίας διαχείρησης των νέων αυτοκινητοδρόμων την ώρα που έκανε εργασίες συντήρησης στον ΛΕΑ, επειδή κάποιος ανόητος πάλι οδηγούσε σε αυτήν.
Τι να πω. Θα αποκτήσουμε σύγχρονους δρόμους, αλλά θα σκοτωνόμαστε λόγω έλλειψης παιδείας |
Αν είναι δυνατόν....και μετά απορούμε γιατί έχουμε τόσα πολλά θύματα τροχαίων...
Με τα μυαλά που κουβαλάμε δεν είναι και περίεργο |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Jul 23, 2009 9:38 am Post subject: |
|
|
Το χωριό Πεστά είναι μεταξύ Αρτας και Ιωαννίνων αλλά πάνω στην νέα διαδρομή που θα περνά η Ιονια οδός.Αυτός είναι ο δρόμος που χρησιμοποιούνταν επί τουρκοκρατίας για την σύνδεση των Ιωαννίνων και είναι πιο ευθύς και σύντομος από τoν σημερινό.
Το τμήμα που φαίνεται στις φωτό είναι μόλις 1100 μέτρα και βρίσκεται μεταξύ των χωριών Πεστά και Μυροδάφνης.Εφτιαξα και έναν χάρτη αλλά μάλλον θα τον ανεβάσει σε λίγο ο corfu... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jul 23, 2009 11:10 am Post subject: |
|
|
Iδού
|
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 10:42 am Post subject: |
|
|
Παραπέμπονται για κακούργημα λόγω σοβαρών παραλείψεων στον Περιφερειακό Βόλου
Πέντε άτομα παραπέμπονται στο Κακουργιοδικείο Λάρισας με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Βόλου σχετικά με τις σοβαρές παραλείψεις στο έργο του περιφερειακού, που είχαν ως αποτέλεσμα την πρόκληση δύο θανατηφόρων τροχαίων...
Περισσότερα: http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_3572.html |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 3:06 pm Post subject: |
|
|
Σημερα, τα "Οδικα Εργα", οι αυτοκινητοδρομοι ,οι εθνικες οδοι, οι τοπικες οδοι ,οι παραδρομοι(κυριως αυτοι),αλλα και οι σιδηροδρομοι οδηγουν σε ενα προορισμο, στο topic ''τι μουσικες ακουει το Stadia.gr'' |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 4:27 pm Post subject: |
|
|
Ετοιμη η δευτερη σήραγγα στο Αρτμεμήσιο. Φαίνεται μάλιστα ότι προσωρινά για το καλοκαιρι θα λειτουργήσουν και οι δυο σήραγγες πρωτού ξεκινήσουν οι εργασίες βαριάς συντήρησης της παλιάς σήραγγας
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/07/24/1694399.htm |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 5:50 pm Post subject: |
|
|
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία (πλήρους ανάλυσης) έχουν τελειώσει τα η/μ (υποθέτω...) και ασχολούνται με την ασφαλτόστρωση.
(ανατολικό στόμιο)
Ημερομηνία: 19-07-2009
Επίσης...
Σήραγγα Νεοχωρίου:
(δυτικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο)
Σήραγγα Στέρνας:
(δυτικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο) |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 6:40 pm Post subject: |
|
|
Δίδεται στην κυκλοφορία η νέα σήραγγα Αρτεμισίου
Έτοιμος είναι ο νέος κλάδος της σήραγγας Αρτεμισίου στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Τριπόλεως και αυτές τις ημέρες πραγματοποιούνται οι τελευταίες εργασίες από την κατασκευάστρια κοινοπραξία, προκειμένου να δοθεί στην κυκλοφορία από 1ης Αυγούστου.
Με απόφαση του αστυνομικού διευθυντή Αρκαδίας από 1ης Αυγούστου έως και 31 Αυγούστου, αποφασίστηκαν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αφορούν τη λειτουργία και των δύο κλάδων της σήραγγας Αρτεμισίου και μόνο όμως της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας ανά κλάδο (δηλαδή σε ένα στοίχο ανά σήραγγα) και ανώτατο όριο ταχύτητας 60 χιλιόμετρα.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AΠΕ-ΜΠΕ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/07/2009_290063 |
|
Back to top |
|
|
Alexandros Junior Member
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 5:06 am Post subject: |
|
|
Γιατι ρε παιδια μονο μια λωριδα ??? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 7:17 am Post subject: |
|
|
Τούνελ, η ενδεδειγμένη λύση
- Στο στάδιο της σύνταξης βρίσκονται οι μελέτες για την υπόγεια διάβαση
- Σταμάτησαν οι απαλλοτριώσεις στη Ρίζα, για να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις
«...Αυτό σημαίνει ότι προκρίνεται η λύση της υπόγειας διάβασης, αφού ο ίδιος ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, διαβεβαίωσε το δήμαρχο ότι κατά 95% θα γίνει τούνελ, κρατώντας όμως μια ελάχιστη επιφύλαξη σε ότι αφορά τη δαπάνη, δεδομένου ότι η κατασκευή του είναι σαφώς πιο δαπανηρή από το λύση των προβολών....»
Τελικά υποχωρεί κατά πάσα πιθανότητα το ΥΠΕΧΩΔΕ στο θέμα της διέλευσης της Κλόκοβας στην Ιόνια Οδό.
«...Από την κατασκευή του τούνελ, προκύπτει και ένα επιπλέον όφελος, αφού τα αδρανή υλικά που θα εξορυχτούν θα αρκούν για την κατασκευή του έργου και δεν θα απαιτηθεί η λειτουργία του λατομείου της Καλαβρούζας, για το οποίο αντιδρά η τοπική κοινωνία και ο δήμος Χάλκειας. Αξίζει να παρατηρήσουμε ότι τα υλικά που θα εξασφαλιστούν θα είναι υπεραρκετά, αφού ουσιαστικά μιλάμε για δυο τούνελ, ένα για κάθε κατεύθυνση, μήκους 2,4 χλμ., το καθένα, δηλαδή συνολικά πρόκειται για ένα δρόμο μήκους 5 χλμ. περίπου...»
Η τελευταία διατύπωση της συντάχτριας του άρθρου είναι πολύ, μα πολύ γελοία...Άκους εκεί τα δύο τούνελ 2,4 χλμ το καθένα θα σχηματίζουν έναν δρόμο πέντε χιλιομέτρων... 25/07 http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=301&Itemid=22 |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 9:11 am Post subject: |
|
|
Μου προξενεί πραγματικά εντύπωση παιδιά το γεγονός οτι κανείς σας δε θέλει να ασχοληθεί πλέον με τα θέματα της Εγνατίας οδού. Εκτός κι αν με αγνοείτε προσωπικά, οπότε να σας ευχαριστήσω. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 10:03 am Post subject: |
|
|
Quote: | Γιατι ρε παιδια μονο μια λωριδα ??? |
για ασφαλεια..πολυ εξυπνο...μια λωριδα ανα σηραγγα..αντι μια σηραγγα και για τα δυο ρευματα..ελπιζω να μπορουν να κανουν τα εργα ανανεωσης της παλιας σηραγγας με ενα ρευμα.. σε κυκλοφορια,..
μπραβο για την Κλοκοβα....
η λογικη πρυτανευσε....καλα για 2,4 χιλκ σηραγγα μιλαγαμε τοσο καιρο?
και ειναι και η πιο οικολογικη λυση...γιατι θα βγουν τα αδρανη απο τις σηραγγες...οι σηραγγες ειναι παντα πιο οικολογικες λυσεις..λιγοτερη επιβαρυνση στο περιβαλλον.. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 12:10 pm Post subject: |
|
|
@ damianos: Δεν νομίζω ότι έχει κανείς προσωπικά μαζί σου! Προς Θεού δηλαδή! Ρώτησες κάτι. Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που γνωρίζει και διάβασε το post σου, θα σου απαντούσε. Επειδή προφανώς όσοι το διάβασαν δεν ήξεραν την απάντηση, δεν έλαβες και απάντηση. Τόσο απλό και τίποτα προσωπικό. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 5:27 pm Post subject: |
|
|
στα νεα εχει αφιερωμα στην εγνατια οδο |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 1:28 pm Post subject: |
|
|
Σημαντικές αλλαγές στο νέο αυτοκινητόδρομο
Συμπληρωματική περιβαλλοντική για Τσακώνα - Καλαμάτα
Τροποποιήσεις στη διέλευση του Παμίσου στον Άγιο Φλώρο, νέα χάραξη στο ύψος
του Νοσοκομείου και αλλαγές στον περιμετρικό της Καλαμάτας με ανισόπεδο κόμβο
στα Λέικα και κυκλικό κόμβο στη Σπάρτης, καθώς και άλλες τεχνικές μεταβολές, περιλαμβάνει η συμπληρωματική μελέτη για την τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Τσακώνα - Καλαμάτα. Η συμπληρωματική μελέτη κατατέθηκε στο Ν.Σ. Μεσσηνίας από την ΕΥΠΕ του ΥΠΕΧΩΔΕ και θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης. Συγκεκριμένα, στην περιοχή του νοσοκομείου εξετάζονται τρεις νέες παραλλαγές της χάραξης, με επικρατέστερη αυτή που θίγει λιγότερες κατοικίες και δεν είναι τόσο κοντά στο Νοσοκομείο. Η περιμετρική της Καλαμάτας λειτουργεί ως “κλειστός” αυτοκινητόδρομος από την αρχή μέχρι και τον κόμβο Σπάρτης, ενώ μετά η περιμετρική έχει χαρακτήρα “ανοικτής” αρτηρίας αστικού τύπου. Στα Λέικα δημιουργείται ανισόπεδος κόμβος. Στον κόμβο του Νέδοντα γίνονται αλλαγές για να μην επηρεαστεί το Σχέδιο Πόλεως. Ο κόμβος της Σπάρτης
προβλέπεται κυκλικής μορφής, δεδομένου ότι ο ανισόπεδος είχε επιπτώσεις στους περίοικους, δυσχέραινε την τοπική κυκλοφορία και καθιστούσε προβληματική την πρόσβαση στο Στρατόπεδο.
Πηγή: Ελευθερία, φύλλο 25-07-2009 |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 2:53 pm Post subject: |
|
|
Τοσες επιπτωσεις ενας ανισοπεδος κομβος? ουαου...
Με τον αυτοκινητοδρομο Λευκτρο Σπαρτη τι γινεται?
Στον δρομο 'σκοτωστρα' Καλαματα - Σπαρτη προκειται να κανουν καποια βελτιωση? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 3:26 pm Post subject: |
|
|
Έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας για να δούμε χωματουργικά στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη.
Όσο αφορά την Ε.Ο. 82 στο τμήμα Σπάρτη-Καλαμάτα, προβλέπονται μερικές βελτιώσεις όσο αφορά την οδική ασφάλεια με μικρές παρεμβάσεις ασφαλτόστρωσης, οριζόντιας & κάθετης οδοσήμανσης καθώς και κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης σε κάποια σημεία.
Το ανάγλυφο (πέρασμα της Λαγκάδας) είναι πάρα πολύ δύσκολο για να υπάρξει κάτι καλύτερο όπως πχ παραλλαγή χάραξης σε δύσκολα σημεία κλπ. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 4:16 pm Post subject: |
|
|
Θα μπορουσε να γινει καποια σηραγγα στον ταυγετο οπως εγινε και στον τυμφρηστο στο Καρπενησι. (Ετσι για να λεμε κατι τωρα) |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 4:35 pm Post subject: |
|
|
αυτος δεν ειναι ο δρομος που περναει καθετα τον Ταυγετο?δεν του βαρανε και εκει ενα τουνελ λεω γω..τωρα που βρηκαμε παπα ας θαψουμε πεντε εξι..
ποση αποσταση να ειναι καθετα? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 5:02 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αυτός είναι.
Η κίνηση που έχει ο δρόμος δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το κόστος μιας σήραγγας, η οποία θα πρέπει να έχει μήκος αρκετά km για να πει κανείς πως όντως βελτιώνεται η κατάσταση. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 5:04 pm Post subject: |
|
|
Ναι αυτος ειναι.
Ο υπαρχον δρομος εχει μηκος 60 χιλιομετρα και τα 40 ειναι συνεχης στροφες σαν κυκλικος κομβος.
Οντως για να βελτιωθει ενας τετοιος δρομος θελει αλλαγη χαραξης το οποιο ειναι πολυ δυσκολο οπως αναφερει και ο stavros86 λογω αναγλυφου.
Παντως η αποσταση φαινεται πολυ μεγαλυτερη απο την αντιστοιχη στον Τυμφρηστο που ειναι 1850 μετρα. |
|
Back to top |
|
|
|