View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 7:48 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια του Post του tunneling (στο thread των οδικών έργων) που αναφέρεται σε δημοσίευση της εφημερίδας "Μακεδονία" την 2/7/09, σχετικά με την σχεδόν βέβαιη ακύρωση του έργου της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσαλονίκης τουλάχιστον με τη σημερινή της σχεδίαση....
Έχω γράψει και στο παρελθόν οτι λυπάμαι όταν ακυρώνονται έργα και ειδικά όταν αυτά επρόκειτο να υλοποιηθούν εκτός λεκανοπεδίου. Το έργο της υποθαλάσσιας όμως μου αφήνει μια "γλυκόπικρη" αίσθηση γιατί έτσι όπως ΠΡΟσχεδιάστηκε, μάλλον θα δημιουργούσε προβλήματα, παρά θα έλυνε. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Thu Jul 09, 2009 7:46 am Post subject: |
|
|
καλά εκεί στο σταθμό Συντριβανίου τι ανασκαφές κάνουν πάλι? πριν 50 χρόνια ανοίχτηκε ο δρόμος, δεν τα είδανε αυτά 10 εκατοστά από την άσφαλτο? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Jul 11, 2009 1:31 am Post subject: |
|
|
Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση δημοπράτησης με την εκδήλωση ενδιαφέροντος από έξι (6) κατασκευαστικές εταιρίες και κοινοπραξίες για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά. http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1032178&rss=yes
Άντε να δούμε πότε θα ξεκινήσουν τα έργα...
(Και μια ανάλυση των εταιριών/σχημάτων πριν τον διαγωνισμό που βρήκα ενδιαφέρουσα http://www.capital.gr/News.asp?id=773023)
Last edited by Squirrel on Sat Jul 11, 2009 1:51 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Jul 11, 2009 1:37 am Post subject: |
|
|
@ΕΓΕΚ ΟΛΕ, όπως πάντα !
Ξέρεις εσύ Σαρακατσάνε ...
Πως φαίνεται ότι τα "έχεις" τα έργα του Μετρό (ή σε "έχουν" οι εργολάβοι...) |
|
Back to top |
|
|
Kakalos New Member
Joined: 25 Jul 2005 Posts: 59 Location: Italia\ Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 14, 2009 1:07 am Post subject: |
|
|
Αναλυτικότατο άρθρο της εφημερίδας "Μακεδονία" για την μετεγκατάσταση της ΔΕΘ. Εκτός των άλλων, περιγράφει όλες τις υποψηφιότητες που έχουν προκριθεί στην τελική φάση, ενώ αναμένεται να ανακοινωθεί ο "νικητής" από τον πρωθυπουργό στην 74η ΔΕΘ. Η τωρινή έκταση που καλύπτει, στο κέντρο της πόλης, προορίζεται για μητροπολιτικό πάρκο.
Άντε να δούμε... Δέκα χρόνια σχεδόν σέρνεται αυτή η ιστορία και ακόμα δεν έχουν αποφασίσει καν που θα την πάνε...
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=41758 |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
στην εφημεριδα 'θεσσαλονικη' αναφερει οτι το ΥΠΕΧΩΔΕ στρεφεται στην επαναδημοπρατηση της υποθαλλασιας αρτηριας. Γνωριζει κανεις κατι παραπανω? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 9:45 pm Post subject: |
|
|
Πρόκειται για μια επιστολή καθηγητών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ στον Υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ για νεο σχεδιασμό της υποθαλάσσιας αρτηρίας με διαπλάτυνση και μπάζωμα στην Λεωφόρο Νίκης, και πλωτό αυτοκινητόδρομο που θα παρακάμπτει τις ανατολικές περιοχές...
24.07 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42302
Τώρα για επαναδημοπράτιση δεν διάβασα κάτι καινούργιο στο διαδίκτυο...Μπορείς να επισυνάψεις το συγκεκριμένο απόσπασμα; Γιατί μου φαίνεται ότι το θέμα αυτό θάφτηκε για τα καλά...Γιατί πολύ απλά παραγκωνίστηκαν ή έπαψαν απλά να μιλάνε αυτοί που υποστήριζαν το ενχείρημα...Και επειδή οι δημοτικές εκλογές κοντοζυγώνουνε, δεν βλέπω να βγαίνει κανένας υποψήφιος να το υποστηρίξει εκ νέου...
Πάντως είναι ένας καλός τρόπος να πούνε ότι ακυρώθηκε...με την πολιτική υπόσχεση ότι θα επανασχεδιαστεί και θα επαναδημοπρατηθεί, για να μην φανεί η παταγώδης αποτυχία του ενχειρήματος και φωνάζει η αντιπολίτευση...Απλά όπως οι πολιτικοί υπόσχονται πράγματα και όλο υπόσχονται πως θα...θα...θα...χωρίς χειροπιαστά αποτελέσματα...
Πάντως ενδιαφέρων παρουσιάζει και μια άλλη πρόταση, αυτή τη φορά από μπλογκ πριν από λίγες μέρες.... http://kataskeui.blogspot.com/2009/07/2025.html ....με πρόταση επέκτασης της εξωτ. περιφερειακής στη θάλασσα ανατολικά και ξεύξη της Μίκρας με την Σίνδο ή διαφορετικά με χάρτη του ΤΕΕ που αναδημοσιεύεται πάλι στο ίδιο ιστολόγιο http://kataskeui.blogspot.com/2009/07/blog-post_18.html που προτείνει να γίνει μελλοντικά από την Επανομή έως το Δέλτα του Αξιού. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 12:03 am Post subject: |
|
|
Αυτο για την επαναδημοπρατηση το διαβασα στο διαδικτυο στα πρωτοσελιδα των εφημεριδων και συγκεκριμενα για την εφημεριδα 'θεσσαλονικη΄ που δημοσιευτηκε στις 20 ιουλιου. Επειδη ομως ειμαι απο Αθηνα δεν μπορεσα να την αγορασω για να δω τι ακριβως γραφει.
Το θεμα περι ζευξης αγγελοχωριου - καλοχωριου με γεφυρες 6 χιλιομετρων το εχω ξαναακουσει. Υπαρχει ομως ενα σοβαρο προβλημα διοτι εκει βρισκεται το οικοσυστημα του Αξιου και θα υπαρχουν φοβερες αντιδρασεις αν παει να συμβει κατι τετοιο.
Επισης εχω διαβασει οτι μελλοντικα (σε πολλα χρονια δηλαδη) σκεφτονται να 'μετακομισουν' το αεροδρομιο στην αλλη μερια του Θερμαικου επειδη ειναι αρκετα μικρο και προκειμενου να εξυπηρετει και τους κατοικους της Βεροιας και της Κατερινης. (το εχεις ξαναακουσει?)
Παντως για την συνδεση Μικρας - Σινδου η αποσταση ειναι περιπου 10 χιλιομετρα, αποσταση υπερτεραστια για τα ελληνικα δεδομενα.
Τη λυση του πλωτου αυτοκινητοδρομου δεν μπορω να καταλαβω πως θα λειτουργει, ουτε πως θα ειναι αισθητικα.
Παντως για να παρθει μια αποφαση (ειτε υποθαλασσια, ειτε ζευξης Θερμαικου , ειτε πλωτου αυτοκινητοδρομου) θα περασουν τοσα χρονια που θα ειμαστε γεροι οταν και αν υλοποιηθει.
Δεν ξερω πως επισυναπτουν φωτο, αλλα υπαρχει ενας χαρτης της εξωτερικης περιφερειακης και στις μελλοντικες επεκτασεις εχει με διακεκκομενες γραμμες την προεκταση της μεχρι τον Θερμαικο κοντα στο Αγγελοχωρι. Αρα πολυ μελλοντικα και γεματοι αισιοδοξια ισως ενωθει με το Καλοχωρι στην απεναντι μερια. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 1:28 am Post subject: |
|
|
Πάντως λόγω ακύρωσης της υποθαλάσσιας έχουν πολλές υποσχέσεις να ακούσουν οι Θεσσαλονικείς...
Όσο για νέο αεροδρόμιο, το βλέπω δύσκολο να γίνεται μελλοντικά, καθώς ρίχνουν πολλά χρήματα στο υπάρχων αεροδρόμιο Μακεδονία... 250 εκατομμύρια ευρώ δαπανώνται για την κατασκευή του νέο αεροδιαδρόμου 10/28 προς την θάλασσα... Και υπάρχει σχεδιασμός για επέκταση του μετρό στο αεροδρόμιο... Πιστεύω ότι μετά από 15-20 χρόνια όταν η Θεσσαλονίκη επεκταθεί προς την Επανομή, αυξηθεί το κυκλοφοριακό και η ομίχλη παραμείνει το μόνιμο πρόβλημα, βλέπω να σκέφτονται να κατασκευάσουν νέο στην Δυτική Θεσσαλονίκη...
Δεν προσθέτω κάτι άλλο γιατί φεύγουμε από το θέμα του τόπικ και θα μας κατσαδιάσουνε... Και μάλλον είναι θέμα του τόπικ Αεροδρόμια & Αερομεταφορές ...
Όσον αφορά την ζεύξη του Θερμαϊκού μέσω Αγγελοχωρίου και Δέλτα Αξιού και τα περιβαλλοντικά θέματα που θίγονται, θα υπάρξουν προσφυγές αλλά αν γίνει υπόγειο έργο κοντά στις ακτές (με ημικυκλικό σχήμα και υπόγειο μέχρι την Ε.Ο.) και με διαβούλευση μεταξύ των περιβαλλοντικών φορέων μπορεί να προχωρήσει το έργο... Με το ΟΚ του ΣτΕ και της Ε.Ε. Πάντα υπάρχουν προσφυγές, και μαζί με αυτές καθυστερήσεις και αύξηση κόστους, με επιτροπές επί επιτροπών, με μελέτες επί μελέτων, αλλά στο τέλος με τις κατάλληλες αλλαγές το έργο μπορεί να εκτελεστεί...
Όσον αφορά γεωλογικά και τεχνικά στοιχεία των γεφυρών ή υποθαλάσσιων ζεύξεων, δεν έχω γνώσεις πάνω σε αυτό, αλλά σίγουρα θα πρόκειται για πολυδάπανο έργο... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 11:39 am Post subject: |
|
|
Άσχετο, αλλά ομίχλη πιάνει και στα δυτικά, και είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει εκεί λόγω των δέλτα των 4 ποταμών. Είμαστε δεκαετίες μακριά για νέο αεροδρόμιο.
Μετρό μετά το 2016
"Το έργο άρχισε εδώ και τρία χρόνια και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ούτε σε έναν σταθμό"
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42428 |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
??? μετά το 2016 να είναι καλά οποιος ακόμα κρατάει.....εγώ μετά το 2014 δε ξέρω αν θα έχω πια όρεξη για να παρακολουθώ τόσο εντατικά... |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 3:39 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Και υπάρχει σχεδιασμός για επέκταση του μετρό στο αεροδρόμιο... |
δεν υπάρχει κανένας τέτοιος σχεδιασμός |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 5:43 am Post subject: |
|
|
Jackohara, στον Τύπο και στις ομιλίες υπευθύνων και πολιτικών έχει καταγραφεί σαν α' φάση επεκτάσεων προς την Καλαμαριά και την Σταυρούπολη και β΄φάση προς Αεροδρόμιο και Κορδελιό, δεν καταλαβαίνω την ένστασή σου... Μιλήσαμε για σχεδιασμό, όχι ότι άρχισαν και οι μελέτες...! Δες στο τέλος της σελίδας: http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=135 (ύστερα από σχετικές έρευνες...) Και από μια άλλη οπτική γωνία, αυτή του εργάτη http://taxalia.blogspot.com/2009/07/blog-post_3262.html
Ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων προτείνει και προτρέχει να κατασκευαστεί νέο αεροδρόμιο δυτικά που θα ονομάζεται 'Μέγας Αλέξανδρος', ξεχνώντας ότι το αεροδρόμιο της Καβάλας ονομάζεται Μέγας Αλέξανδρος. 26.07 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42452
Πάντως είναι σίγουρα κακά μαντάτα ότι με βάση την επιστολή του διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονικής, της πιο νευραγλικής θέσης στο έργο, ότι θα καθυστερήσει άλλα δυο χρόνια, δηλαδή από τα τέλη του 2013 που είναι μέχρι (και)σήμερα επίσημως, στα τέλη 2015 ή 2016. Πάντως αν διέρρευσε εσκεμμένα η επιστολή αυτή, μάλλον θέλει να προετοιμάσει το έδαφος για ακόμη 6-7 χρόνια (από σήμερα μέχρι τη προβλεπόμενη ολοκλήρωση) κυκλοφοριακού χάους, πτώσης του τζίρου στα καταστήματα επί της Εγνατίας που δεινοπαθούν και μεγάλης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Πάντως κοντοζυγώνει η ΔΕΘ και να δούμε πως θα τα μπαλώσουν... |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 1:34 pm Post subject: |
|
|
Το 2015 ή 2016 η βασικη γραμμη...?
ΕΛΕΟΣ... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 7:15 am Post subject: |
|
|
Και να μην ήταν η μεγάλη καθυστέρηση...Η βουλευτής Δ. Αράπογλου υπέβαλε μια απλή ερώτηση που θα έκανε και ένα απλό παιδί...Όλοι ξέραμε ότι τα προϊόντα των εκσκαφών του μετρό Θεσσαλονίκης πήγαιναν στο λιμάνι για την κατασκευή της νέας προβλήτας, που τελικά ακυρώθηκε σαν έργο από τον ΟΛΘ και έπειτα μαθαίνουμε ότι απαγορεύτηκε η απόθεση τους λόγω του ότι περιείχαν επικίνδυνες χημικές ουσίες που μόλυναν τον ήδη επιβαρυμένο Θερμαϊκό.
Ο μετροπόντικας όταν διανοίγει την σήραγγα, χρησιμοποιεί χημικές ουσίες που μπορούν να μολύνουν τους χώρους απόθεσης των μπαζών.
http://taxalia.blogspot.com/2009/07/blog-post_8773.html
Που καταλήγουν τα μπάζα του μετρό; Κανείς αρμόδιος δεν θέλει να βγεί και να απαντήσει σε αυτό το απλό ερώτημα...Στην Αθήνα που καταλήγουν τα μπάζα από τις εκσκαφές; |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 11:28 am Post subject: |
|
|
Αυτό που σίγουρα ήξερα ήταν ότι τα προϊόντα εκσκαφής της Αττικής Οδού χρησιμοποιήθηκαν για την αποκατάσταση ανενεργών λατομείων (π.χ. στην Πεντέλη). Για το μετρό δεν θυμόμουν, να πω την αλήθεια, τι έγινε.
Ο μαγικός όμως Γκούγκλης μας έδωσε την απάντηση:
http://library.tee.gr/digital/m2134/m2134_metaxas.pdf
Παράδειγμα επιτυχημένης αξιοποίησης προϊόντων εκσκαφών αποτελεί η συνεργασία μεταξύ του Ενιαίου Σύνδεσμου Δήμων και Κοινοτήτων Ν.Αττικής (Ε.Σ.Δ.Κ.Ν.Α.) και της Αττικό Μετρό ΑΕ για την αξιοποίηση μεγάλου μέρους των προϊόντων από το Μετρό Αθηνών, με αποτέλεσμα την περιβαλλοντική αποκατάσταση ως προς τις χωματουργικές εργασίες, της παλαιάς χωματερής των Αθηνών στο Σχιστό. Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ είχε το πρόβλημα της απόθεσης των υλικών εκσκαφής (υψηλό κόστος, περιορισμένες θέσεις) και ο Ε.Σ.Δ.Κ.Ν.Α. είχε το πρόβλημα της κάλυψης της χωματερής του Σχιστού με έδαφος μεγάλου όγκου της τάξεως του 1000000m3, που θα στοίχιζε κατ’ ελάχιστον δύο εκατομμύρια Ευρώ. Έτσι ωφελήθηκαν οι δύο πλευρές και προφανώς το περιβάλλον. |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 11:07 pm Post subject: |
|
|
Εληφθη αν και στην προκειμενη περιπτωση δεν εχω να κανω καποιο σχολιο, απλα εβαλα το λινκ γιατι νομιζω οτι θα ενδιεφερε τους Θεσ/νικεις |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 11:17 pm Post subject: |
|
|
Κανένα πρόβλημα, συνεχίζουμε στο θέμα μας. |
|
Back to top |
|
|
rush Junior Member
Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 4:13 pm Post subject: |
|
|
Rush ωραίο η ανάρτηση για το Τραμ στην Θεσσαλονίκη, είναι κάτι που πρέπει να γίνει, αλλά θα πρέπει να τελειώσουν πρώτα οι εργασίες του μετρό (βασική γραμμή), γιατί δεν η πόλη άλλα κυκλοφοριακά προβλήματα με την κατασκευή του έργου...
....................................................
Μετά το δημοσίευμα με την αποκάλυψη της επιστολής του προέδρου του Μετρό Θεσσαλονίκης, που αναφέρει το αλαλούμ που υπάρχει και την καθυστέρηση για άλλα δυο χρόνια, τώρα φαίνεται ότι βγήκαν όλα στην φόρα...Γεφύρι της Άρτας θα καταντήσει το μετρό καθώς φαίνεται ότι θα θυσιαστούν πολλοί στο βωμό της κόντρας...
Όμηρος της Αθήνας το μετρό Θεσσαλονίκης
* Οι κόντρες βορείων-νοτίων καθυστερούν το έργο. * Οι υπηρεσίες που ορίζουν την εξέλιξη του έργου έχουν συγκεντρωθεί στην Αθήνα, με συνέπεια οι παράγοντες του μετρό στη Θεσσαλονίκη να θεωρούνται δευτεροκλασάτοι. * Ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό Α.Ε.” Γιώργος Γιαννής βάλλει εναντίον του διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονίκης Ευάγγελου Γαλούση, αμφισβητώντας ευθέως την επιλογή Σουφλιά. * Παράγοντες της Θεσσαλονίκης δεν απέκλειαν ο κ. Γαλούσης να είναι το “επόμενο θύμα των ανθρώπων που έχουν ιδιαίτερη ικανότητα στο ροκάνισμα της συγκεκριμένης θέσης”.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42578
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κόντρα μεταξύ του προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ με τον πρόεδρο του μετρό Θεσσαλονίκης("συμμαθητή του Σουφλιά και ατόμου χωρίς εμπειρία μετρό"), ο τελευταίος παίρνει πίσω την δήλωσή του για υπερβολική καθυστέρηση λέγοντας ότι "τι επιστολή την είχα γράψει τον Ιούνιο και έχει βελτιωθεί πολύ η κατάσταση", λες και άλλαξαν πολλά σε ένα μήνα, και οι εργαζόμενοι που δηλώνουν ότι τα εργαλεία και τα μηχανήματα είναι λίγα και σε κακή κατάσταση, καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων “Σε κανέναν σταθμό τα σκάμματα δεν έφτασαν στο επίπεδο της τρύπας του μετροπόντικα”. Μετέφερε ακόμη πως σε αρκετά εργοτάξια υπάρχουν προβλήματα, όπως στο σταθμό Βενιζέλου και στο σταθμό του Σιντριβανίου, όπου οι εργασίες έχουν διακοπεί επί αρκετά μεγάλο διάστημα. “Υπολογίζω πως είμαστε πίσω για περισσότερα από τρία χρόνια. Εάν δεν αλλάξει η οργάνωση, το μετρό δεν θα γίνει ούτε το 2020”
---------------------------------------------
Προσθέθηκε Αργότερα:
Για όσους έχουν γερό στομάχι και δεν έχουν πρόβλημα να διαβάσουν για ακόμα μια φορά τον ξύλινο λόγο των πολιτικών αυτού του τόπου, ας δουν τις δηλώσεις Γ.Μαγκριώτη από την επίσκεψη του στα έργα του μετρό όπου μέσω του προέδρου του Μετρό Θεσσαλονίκης, επιτίθεται εναντίον του Γ.Σουφλιά και την απάντηση του ΥΠΕΧΩΔΕ, που δεν απαντά στα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν...
Δηλώσεις Τ.Δ.Ε. Πασόκ: http://metro-thessalonikis.blogspot.com/2009/07/blog-post_2971.html http://metro-thessalonikis.blogspot.com/2009/07/blog-post_9917.html Που μιλά για υποχρηματοδότηση και για λειτουργία τέλη 2015 και άνω
Απάντηση Υπουργείου: http://taxalia.blogspot.com/2009/07/blog-post_3122.html που επιμένει για το 2012 και δεν αναφέρεται καθόλου για την επιστολή που διέρρευσε.. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 10:04 am Post subject: |
|
|
bye bye υποθαλάσσια!
«Το project της Υποθαλάσσιας σήραγγας της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στη δίνη μίας πολύ περίπλοκης πολιτικής κατάστασης και κρίνουμε συνετό να το διαγράψουμε από το βιβλίο των παραγγελιών μας»
Εγκαταλείπει κάθε ελπίδα να ολοκληρωθεί το έργο της Υποθαλάσσιας Οδική Αρτηρία Θεσσαλονίκης ο ολλανδικών συμφερόντων όμιλος Boscalis που μαζί με την Ελλάκτωρ και την Αρχιρόδον έχει αναλάβει την υλοποίηση του φιλόδοξου αυτού project.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=798690
----------------------------------------------------
Από το μέτωπο του μετρό. Ο ένας μετροπόντικας βρίσκεται στο ύψος της Αριστοτέλους, ο άλλος λίγο πριν την Βενιζέλου. Υπήρχαν φόβοι ότι Χαμζά Μπέη Τζαμί (Αλκαζάρ ) θα είχε πρόβλημα με την στατικότητα του, αλλά έγιναν ενέσεις τσιμέντου και έμεινε αλώβητο από τους κραδασμούς των ποντικών. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 12:07 pm Post subject: |
|
|
Ενώ η Θεσσαλονίκη έναντι στην Πρωτεύουσα έχει ένα ωραίο λειτουργικό Κέντρο, θα προτιμούσα επένδυσης σε υπόγεια parking περιμετρικά του κέντρου τις πόλεως για να μπορέσει να κράτηση την Αγορά και τους Πολίτες τις στο Κέντρο, ίσος γίνετε να εφαρμοστεί "ιπογιοπισσι" τις Τσιμισκή και η πεζοδρόμηση τις, θα το θεωρούσα πολύ ποιο σημαντικό από ότι μια Υποθαλασσία που από την αρχή το έβλεπα σαν Έργο Prestige.
Η Γέφυρα από Αγγελοχώρι που αναφέρει ο φίλος Squirel ποιο επάνω δεν είναι καλύτερη λύση ?
Διαπλάτυνση τις οδούς Νίκης στην Παραλια για περισσότερο περιθώριο Πεζοδρομου και μεγαλύτερης ανάπτυξης του Boulevard, ας φυτευτούν και φοίνικες για να εκμεταλλευτεί τα προσόντα τις η Πολύ που έχει το κέντρο τις διπλα στην Θάλασσα, όχι απαγόρευση κυκλοφορίασ Αυτοκινήτων, απλά διαπλάτυνση 10-15 μετρα για Πεζοδρόμια. (Cannes, Nizza, Barcelona)
Πρέπει να προσέξει η Θεσσαλονίκη μην πάθη το ίδιο όπως η Αθηνα που γεμίζει Πολυκαταστήματα στα Προάστια όπως The Mall και αλλα.
Δεν είναι κάτι θετικό να γεμίσει Mediterranean Cosmos και IKEA, Νεκρώνουν την Πολύ μέσα, Δεν είναι και αναγκαία αυτά για το Πανέμορφο Κέντρο τις Θεσσαλονίκης με μια Πλατιά, από τις σπάνιες στον Πλανήτη, η Αριστοτέλους. Με όμορφες και επιτέλους συντηρημένες Νεοκλασικές Οικοδομές στην Εγνατία.
Parking, Μεγαλύτερη Πεζόδρομοι και ποιο εύκολη πρόσβαση με τα MMM είναι νομίζω τo Θέμα.
http://www.kiat.net/putra/images/boulevard.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_Rp3IAHuUo18/RvjGttKxZrI/AAAAAAAAAiE/rLdlb2s9yg8/s400/Rizal+Boulevard.jpg |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 8:28 am Post subject: |
|
|
Όταν διατυπώνουμε αρχιτεκτονικές και πολεοδομικές απόψεις, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Αυτό που είπες π.χ. για φοίνικες στην παραλία της Θεσσλονίκης...... |
|
Back to top |
|
|
|