stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 421, 422, 423  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Βεβαίως και έχει αρχίσει η κατασκευή σήραγγας στο ύψος του Ευηνοχωρίου, στη δυτική όχθη του Ευήνου, η οποία θα διέρχεται κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο της Καλυδώνας.


αυτο εννοουσα .."πανω απο το μεσολογγι"..στην παλια εθνικη περιπου στο υψος του μεσολογγιου..

για την κλοκοβα ξερουμε κανα νεο?θα το κανουν το τουνελ τελικα?ποτε θα το παρουν αποφαση?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν εχει κανεις πληροφορηση απο "μεσα" να δουμε τι θα γινει με αυτη την ιστορια ,προς τα που γερνει η πλαστιγγα,μπαλκονι η σηραγγα? Ειλικρινα ,παντως ακομα και τωρα δυσκολευομαι να καταλαβω τις μελετες και τον αρχικο σχεδιασμο για μπαλκονι. Απο το Αντιρριο τραβας μια ευθεια τρυπας την Παλιοβουνα βγαινεις Γαυρολιμνη και συνεχιζεις για Ευηνο. Εκτος αν βρηκαν κανα ποταμι στην Παλιοβουνα οπως στο Καλλιδρομο και εκτος αν ειχε σουρρεαλιστικο και ποιητικο οιστρο ο σχεδιαστης για να μη χανουμε την ωραια θεα. Παντως η ιστορια ετσι κι αλλιως θα φερει το εργο πολυ πισω.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=64963
Και βασικα θα πρεπει να ετοιμαζομαστε για Κλεισουρα καποια στιγμη.
Υ.Γ. Να καλωσορισω το φιλο με το "νιαμ νιαμ" user name στο forum.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 64

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Το αρθρο αναφερει οτι δεν εχει μπει αντιολισθηρος στην παρακαμψη του Αγρινιου.
Ισχυει αυτο?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ με το F160/2009 χόρευα στην παράκαμψη, και σε ένα σημείο η κούρμπα ήταν τόσο μεγάλη που έσκασε η μπροστά αεροτομή στην άσφαλτο και σπάσαν τα ανθρακονίματα.
Ευτυχώς για τον Σούμι έχουμε άλλο μονοθέσιο για το επόμενο γκραν πρι και δεν την πλήρωσαμε ακριβα.... Exclamation Exclamation Exclamation Rolling Eyes Question

Ρε παιδιά να σοβαρευτούμε... Πού χόρευε το αμάξι? σε ποιό σημείο και με ποιά ταχύτητα? Και γιατί το είδε μόνο αυτός... Δεν ξέρω αλλά εγώ έχω περάσει τόσες φορές με αρκετά χλμ πάνω από το όριο και πρόβλημα δεν είδα. Ναι δεν είναι το τελικό στρώμα ασφάλτου αλλά αυτό έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι είναι η ακολουθούμενη πρακτική για τεχνικούς λόγους και μόνο μετά από κάποιους μήνες στρώνουμε το τελικό στρώμα.

Μακάρι, μάλλον ΜΑΚΑΡΙ όλοι οι ελληνικοί δρόμοι να ήταν σαν την παρ. Αγρινίου. Φίλε pindos δεν τα βάζω μαζί σου, μιας και μετέφερες αυτά που άκουσες. Το πρόβλημά μας είναι ότι τα υπόλοιπα έργα κινούνται με ρυθμούς χελώνας.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Prevezane, βεβαιως ο δρομος ειναι οαση,οπως αναφερει και ο φιλος Lalas ,στο δυσκολο οδικο τοπιο της Αιτωλοακαρνανιας. Μου το ανεφερε φιλος που πηγε Αθηνα-Γιαννενα την προηγουμενη βδομαδα και προφανως ειμαστε πριν το στρωσιμο του αντιολισθηρου ταπητα.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 12:26 am    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ που τον πέρασα τον δρόμο (παράκαμψη Αγρινίου) πριν από 2 εβδομάδες δεν διαπίστωσα κάποια ανωμαλία στο οδόστρωμα που να με ενόχλησε. Ο δρόμος ήταν πάρα πολύ καλός, από τους πιο καλούς αυτοκινητοδρόμους που έχω οδηγήσει στην Ελλάδα!
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 9:04 am    Post subject: Reply with quote

Χτες γύρισα απο τις διακοπές μου, που τις σχεδίασα με τέτοιο τρόπο ώστε να περάσω ολόκληρη τη δυτική Εγνατία οδό. Προσθέτω λοιπόν κι εγώ τα θετικά μου σχόλια και την χαρά μου για το επίτευγμα αυτό που υλοποιήθηκε στη χώρα μας. Αισθάνθηκα κάποια στιγμή οτι πρέπει να καλέσουμε τους ξένους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν τέτοια έργα, για να....μάθουν τί σημαίνει ορεινή οδοποιία στην Πίνδο!!!!

Υπάρχει όμως και κάτι που με "πλήγωσε" γιατί νομίζω οτι αδικεί συνολικά το έργο και αναφέρομαι στο U της χάραξης στον κόμβο της Παραμυθιάς!! Είχα διαβάσει εδώ μέσα οτι αυτό έγινε λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς και πράγματι υπάρχει τέτοια. Θεωρώ όμως οτι υπήρχε τρόπος να αποφευχθεί αυτό το άσχημο αποτέλεσμα με διάφορους τρόπους.
Δεν είμαι τόσο ειδικός στην οδοποιία παρ' όλο που είμαι μηχανικός, ούτε γνωρίζω την περιοχή.
Θα παρακαλούσα λοιπόν, όποιον γνωρίζει καλά το θέμα να με ενημερώσει τεχνικά.
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Προσφυγή κατοίκων για την Κλόκοβα.
http://www.artino.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1129:2009-07-20-07-52-30&catid=35:2009-04-08-11-06-35
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 10:33 am    Post subject: Reply with quote

καλα οι ανθρωποι ειναι ανεγκεφαλοι.ρε αφηστε τους ετσι με το παλιο δρομο Confused
προσφυγες προσφυγες προσφυγες!πολυ ασχολιθηκε το κρατος μαζι τους.
παρατιστε τους με το παλιο δρομο να τελειωνουμε.εκει μια ζωη στην αφανεια Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:05 am    Post subject: Reply with quote

η προσφυγη ειναι για να γινει τουνελ και οχι γεφυρα!καλα κανουν!
οταν λεει οτι μονο 5-8% θα αυξηθει το κοστος του δρομου με τη σηραγγα τι συζηταμε?

Cool
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:08 am    Post subject: Reply with quote

Αγγελε γιατι καλα κανουν?

μετα αν τα διοδια ειναι πιο ακριβα μην παραπονουμαστε...
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:15 am    Post subject: Reply with quote

Εμείς οι υπόλοιποι θα μείνουμε με τον παλιό δρόμο όσο καθυστερούν!Τα διόδια πάνε με το χιλιόμετρο,όχι με το πόσα τούνελ έχει...

Λοιπόν έχω νέα:
Μέχρι το τέλος Ιουλίου θα έχει τελειώσει και ο άλλος κλάδος της γέφυρας Αράχθου.Εχει ηδη ασφαλτοστρωθεί το 70%.
Και έχω φωτό από τα πρώτα χωματουργικά και τεχνικά της Ιονίας οδού στο νομό Ιωαννίνων!
ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ!!!
(Χτες το βράδυ πήρε φωτια μια νταλίκα κάπου μετά τα Γρεβενά προς Μέτσοβο και εκτρέπανε την κυκλοφορία μέσω Μηλιάς.Εμαθε κανείς κάτι?)
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της προσφυγής των κατοίκων. Το σημείο που υπάρχει η διαμάχη δεν είναι κοντά σε κατοικημένη περιοχή ούτε υπάρχουν ιδιοκτησίες καλλιέργειες ή οτιδήποτε άλλο. Επίσης δεν υπάρχει ίχνος δέντρου ή παραλίας από κάτω ώστε να θεωρηθεί περιοχή με φυσικό κάλος ή κάτι τέτοιο. Το άλλο με τα γεωλογικά προβλήματα το αφήνω ασχολίαστο..
Επίσης ο αρχαιολογικός χώρος που στο καλό βρίσκεται πάνω ή κάτω από τα βράχια που περνά ο δρόμος μέχρι τη Γαυρολίμνη?? Ξέρω για την ύπαρξη αρχαιολογικών ευρημάτων από αρχαίο κάστρο στην περιοχή αλλά είναι στο δίπλα βουνό (δυτικά της Κάτω Βασιλικής) και όχι στην Παλιοβούνα που περνά ο δρόμος.

Προσωπικά δεν με αφορά τι θα αποφασιστεί αλλά ας αποφασιστεί κάποια στιγμή κάτι. Και οι 2 λύσεις είναι εξίσου ασφαλείς ενώ δεν υπάρχει καμία διαφορά σε χρονικό κέρδος. Τι να κάνεις 2,5km μέσα σε τούνελ με τις ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας που επικρατούν (όριο 80km/h όπως σε όλα τα τούνελ μην το ξεχνάμε, απουσία ΛΕΑ) , τι σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο 3,5km με κλίση και εκτεταμένη καμπύλη όπως είναι τα μπαλκόνια.

Η απόφαση θα πρέπει να παρθεί με μοναδικό κριτήριο ποια λύση έχει τις περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα που δεν μπορούν να προβλεφθούν πριν την έναρξη κατασκευής (γεωλογικά προβλήματα στα μπαλκόνια, υπέδαφος στη λύση τούνελ). Επίσης θα πρέπει να παρθεί αποκλειστικά από ειδικούς μελετητές χωρίς παρεμβάσεις από τους τοπικούς άρχοντες ή εκπροσώπους της κοινοπραξίας
Επίσης να προσθέσω και μία ακόμα παράμετρο, από το τούνελ των 2,5km που ακριβώς θα υπάρχουν σήραγγες διαφυγής και που θα βγαίνουν??

Πάντως η όλη ιστορία είναι η χαρά της κοινοπραξίας καθώς βρίσκει το απόλυτο άλλοθι για να μην πιεστεί να παραδώσει το δρόμο μέχρι το Αγρίνιο μέχρι το 2011. Θα τραβήξει και μία αναπροσαρμογή προυπολογισμού (την διαφορά πρέπει σύμφωνα με τη σύμβαση να την καλύψει το ελληνικό δημόσιο) και όλοι θα είναι ευχαριστημένοι...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Και οι 2 λύσεις είναι εξίσου ασφαλείς


γιατι στην κακια σκαλα δεν κανανε μεγαλυτερο το μπαλκονι?
μη γελιομαστε...το τουνελ ειναι αιωνιο,με ελαχιστη συντηρηση,ενω το μπαλκονι παντα θα κινδυνευει απο βροχες,κατολισθήσεις κλπ.


.επισης θα καταργηθει και η παλια εθνικη με το μπαλκονι..κατι οχι καλο..τα τρακτερ και οι διαφοροι χωρικοι απο που θα πηγαινουν(ειναι παρανομο να μην υπαρχει και παλια εθνικη)?επισης με τα εργα θα κλείσει τελειως ο δρομος και θα υπαρχει κινδυνος και για εργατες και για κοσμο..

ελεος!τοσα τουνελ εχουν γινει στην ελλαδα,αυτο τους πειραξε?ας γινει τελευταιο το κομματι(μικρη η διαφορα θα ειναι με την υπολοιπη ιονια ετοιμη)..μια και εξω..οχι προσωρινα πραγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Για να λέμε την αλήθεια λοιπόν, είναι πραγματικά χαζό σε έναν καινούριο δρόμο να προκρίνουμε τη λύση του μπαλκονιού με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα από ένα τούνελ με όχι και τόσο μεγάλο μήκος, την ώρα μάλιστα που υπάρχει άφθονη τεχνογνωσία από τα τούνελ της Εγνατίας και της ΠΑΘΕ που έχουν κατασκευαστεί (και κατασκευάζονται). Ας βάλει κάτω τον κ.. της η Κ/Ξ κι ας επιταχύνει τους ρυθμούς αντί να βρίσκει προσχήματα στις προσφυγές κατοίκων που στο κάτω κάτω αφορούν ούτε το 1% του μήκους της Ιόνιας οδού. Έλεος δηλαδή!!!
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστός ο superas...Έτσι είναι τα πράγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ συμφωνώ τόσο με superas όσο και με Άγγελο, με μια παρατήρηση.
Οτι από ότι έχω καταλάβει και η κατασκευάστρια προτιμά το τούνελ, αλλά για να το κάνει πρέπει να συμφωνήσει και το υπουργείο που θα πληρώσει την αναπροσαρμογή.

Άρα θέμα υπουργείου είναι και από ότι καταλαβαίνω πέφτει παζάρι...

Το λάθος λοιπόν πέφτει στο μελετητή, που εξαρχής πρόκρινε μια λύση η οποία θα δημιουργούσε προβλήματα
Δύο για μένα τα σημαντικότερα.
Κίνδυνοι και καθυστερήσεις κατά την κατασκευή
Παραμονή ενός μοναδικού δρόμου ως διεξόδου προς βορρά.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Άρα θέμα υπουργείου είναι και από ότι καταλαβαίνω πέφτει παζάρι...


αφου δεν ειναι κρατικα τα λεφτα...δανεια και απο τα διοδια θα ειναι..τα κρατικα και ευρωπαικα λεφτα ειναι λιγοτερο απο το 1/5...

Quote:
Παραμονή ενός μοναδικού δρόμου ως διεξόδου προς βορρά.


αυτο θα γινει αν γινει το μπαλκονι..φανταστειτε να παθει κατι...συντηρηση ή κατολισθηση,ή τροχαιο..ειναι αποκλεισμενος ολος ο δρομος προς Ιωαννινα..
κακο πραγμα να εχεις μονο ενα δρομο..παντα πρεπει να υπαρχει και μια εναλλακτικη διαδρομη παλαιας εθνικης -επαρχιακου δρομου...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως για να είμαστε απόλυτα ακριβείς πρέπει να πούμε ότι τα σχέδια προβλέπουν μπαλκόνι σε πιο χαμηλό σημείο του βουνού και όχι εκεί που είναι ο υπάρχων δρόμος...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 8:24 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow AUGalos
Σωστό αυτό που λες, αλλά από ότι θυμάμαι είχα διαβάσει σε παλιότερο ποστ εδώ μεσα ότι αν και θα γίνει σε χαμηλότερο ύψος, το κύριο ποσοστό σκυροδέτησης θα γίνει από τον υπάρχοντα δρόμο. Δηλ ο υπάρχον δρόμος θα γίνει εργοτάξιο...

Χτες γύριζα από Λακωνία και πέρασα τον Κορίνθου Τριπόλεως. Είδα τα περίφημα τούνελ μετά το Αρτεμίσιο, και απορούσα για μια ακόμα φορά γιατί σε έναν υπάρχοντα δρόμο με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και γεωμετρικά χαρακτηριστικά που δεν είναι "απαράδεκτα" (είναι όμως άσχημα) δίνεται τέτοια έμφαση.
Δεν λέω να μη γίνει. Αλλά όπως και να το κάνουμε αν και το όριο είναι 70 τα 100 τα πας άνετα με μεσαίο αυτοκίνητο και στο κάτω κάτω είναι 5 χλμ απόσταση.
Και μετά καθόμαστε και λέμε ότι είναι ακριβό το τουνελ στην Παλαιοβούνα... Να κάνουμε τώρα μπαλκόνι και μετά από 5 χρόνια να ξανασκάβουμε!!!

Αυτά χωρίς καμία διάθεση να "τσακωθώ με Πελοπονήσιους". Κάθε δρόμος για καλό είναι.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Jul 20, 2009 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Prevezane ,δεν ειναι πολυτελεια οι συγκεκριμενες σηραγγες για την βελτιωση της χαραξης .Εχω πετυχει θανατηφορο τροχαιο με μηχανη στο συγκεκριμενο σημειο και ειναι αλλο πραγμα να το συζητας και αλλο να περνας και να βλεπεις τον αλλο να κειτεται στην ασφαλτο. Προφανως οι συγκεκριμενες στροφες θεωρηθηκαν σκοτωστρες γι'αυτο και τα εργα εκει ξεκινησαν νωρις και προχωρουν με γρηγορους ρυθμους για να παραδοθει το κομματι οσο γινεται πιο γρηγορα.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

damianos wrote:
Χτες γύρισα απο τις διακοπές μου, που τις σχεδίασα με τέτοιο τρόπο ώστε να περάσω ολόκληρη τη δυτική Εγνατία οδό. Προσθέτω λοιπόν κι εγώ τα θετικά μου σχόλια και την χαρά μου για το επίτευγμα αυτό που υλοποιήθηκε στη χώρα μας. Αισθάνθηκα κάποια στιγμή οτι πρέπει να καλέσουμε τους ξένους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν τέτοια έργα, για να....μάθουν τί σημαίνει ορεινή οδοποιία στην Πίνδο!!!!

Υπάρχει όμως και κάτι που με "πλήγωσε" γιατί νομίζω οτι αδικεί συνολικά το έργο και αναφέρομαι στο U της χάραξης στον κόμβο της Παραμυθιάς!! Είχα διαβάσει εδώ μέσα οτι αυτό έγινε λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς και πράγματι υπάρχει τέτοια. Θεωρώ όμως οτι υπήρχε τρόπος να αποφευχθεί αυτό το άσχημο αποτέλεσμα με διάφορους τρόπους.
Δεν είμαι τόσο ειδικός στην οδοποιία παρ' όλο που είμαι μηχανικός, ούτε γνωρίζω την περιοχή.
Θα παρακαλούσα λοιπόν, όποιον γνωρίζει καλά το θέμα να με ενημερώσει τεχνικά.

Μια και βλέπω πως...εκτονώθηκε η συζήτηση για το μπαλκόνι, θα επαναφέρω το ερώτημα μου.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Εχουμε αεροφωτογραφίες από τα έργα της Ιόνιας οδού στην περιοχή Πέστα.
Πρόκειται για αποψίλωση βλάστησης και χωματουργικά.




Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε μπράβο τέτοια θέλω! Να κινείται και το βόρειο τμήμα της Ιόνιας! Έχουμε κάποια στοιχεία για τη χάραξη του δρόμου; Και στο Γιάννενα-Άρτα αλλά και παρακάτω; Απ΄ότι είδα από το google earth αυτή το μέρος που κάνουν τα χωματουργικά βρίσκεται σε αρκετή απόσταση ανατολικά από την υφιστάμενη "εθνική" όδό.
Back to top
View user's profile Send private message
barabakos
New Member
New Member


Joined: 30 May 2009
Posts: 11

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

http://greek-motorway.net/html/body_a5.html

Εδώ θα βρεις δύο χάρτες που θα σου δώσουν μια καλή εικόνα για τον αυτοκινητόδρομο (αλλά και όλες τις οδούς της χώρας)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 421, 422, 423  Next
Page 99 of 423

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr