View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Και εδώ φωτογραφία από το ζωντανό που χαροπαλευει.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/111.jpg
Προφανως και δεν φταιει ο ανθρωπος που χτυπησε την αρκουδα, χώρια η ζημιά που θα έπαθε το αμάξι του. Είναι όμως πλέον γεγονός ότι όλοι οι μεγάλοι δρόμοι της Δυτικής Μακεδονίας (και όχι μόνο η Εγνατία Οδος) θα πρέπει να αποκτήσουν περιφράξεις που να αντεχουν στην επιθεση των συμπαθών τετράποδων. Επίσης καλό θα ήταν να γίνει και καμιά μέτρηση του πλυθυσμού τους γιατί έχουμε ένα συμβάν σχεδόν κάθε μέρα (είτε ατύχημα είτε είσοδος αρκούδας σε χωριό κλπ). |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 5:53 pm Post subject: |
|
|
απο αυριο κυκλοφοριακες ρυθμισεις απο τη ΝΕΑ ΟΔΟ στο τμημα της Ε.Ο αθηνων-λαμιας μεταξυ Α/Κ ριτσωνας και ανισοπεδης διαβασης υπατου..η κυκλοφορια θα διεξαγεται απο τους παραδρομους για τρεις μηνες..υπομονη λοιπον.. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 6:28 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | αυτό με την ακύρωση της υποθαλασσιας εχει μισο χρόνο που το ακούω~
κατι επίσημο...? |
Δεν χρειάζεται κάτι επίσημο. Κολλητός μου δουλεύει στην Κ/Ξ της Θερμαϊκής οδού. Κοινοποιήθηκαν απολύσεις, η Κ/Ξ διαλύεται και το έργο ακυρώνεται οριστικά. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 9:07 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | ..Είναι όμως πλέον γεγονός ότι όλοι οι μεγάλοι δρόμοι της Δυτικής Μακεδονίας (και όχι μόνο η Εγνατία Οδος) θα πρέπει να αποκτήσουν περιφράξεις που να αντεχουν στην επιθεση των συμπαθών τετράποδων. Επίσης καλό θα ήταν να γίνει και καμιά μέτρηση του πλυθυσμού τους γιατί έχουμε ένα συμβάν σχεδόν κάθε μέρα |
Για τμήματα που κατασκευάζονται στην Δυτ. Μακεδονία πρέπει να τοποθετήσουν τις νέες περιφράξεις και να μην ξηλώνουν αυτές που αναμένεται να τοποθετήσουν.
Μια που αναφέρθηκε το ατύχημα με την αρκούδα στον καθέτο άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστας-Ιεροπηγής-Κρυσταλλοπηγής σύμφωνα με νεότερη δημοσίευση αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Κωσταράζι-Αλιάκμων στις 15 Νοεμβρίου 2009, από τα τέλη καλοκαιριού που είχε ανακοινωθεί προεκλογικά.
http://www.radioargos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1122
Πάντως αυτό το έργο έχει καθυστερήσει πολύ...Πριν από λίγο καιρό είχαν βρει λίρες σε ένα τμήμα του δρόμου που κατασκεύαζαν.. Edit:Add link
Last edited by Squirrel on Tue Jul 07, 2009 6:53 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
tunneling Visitor
Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 8:38 am Post subject: |
|
|
Υπάρχει ειδικό thread για την υποθαλάσσια. Εκεί θα σχολιάσω. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 12:31 am Post subject: |
|
|
από τη σελιδα 9 της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ (αρχείο 4/7/2009), αντιγράφω μέρος της ανακοίνωσης του βουλευτή Μεσσηνίας Λαμπρόπουλου σχετικά με τα έργα του Κορίνθου-Καλαμάτας:
www.eleftherianews.gr
Quote: | - Η διαπλάτυνση με λωρίδα ασφαλείας στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη γίνεται διότι έτσι προβλέπεται να είναι όλα τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και θα τελειώσει το καλοκαίρι του 2010.
- Η δεύτερη Σήραγγα Αρτεμισίου θα είναι έτοιμη τον ερχόμενο Αύγουστο.
- Η Σήραγγα Στέρνας μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα από τον Αύγουστο του2010.
- Το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο θα παραδοθεί το αργότερο στις 3-8-2010.
- Ο κόμβος στο Αθήναιο καταβάλλεται προσπάθεια να δοθεί μέχρι τέλος του χρόνου (31-12-2009), ώστε το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο να λειτουργήσει μέσω του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών και όχι με προσωρινή σύνδεση.
- Το Αθήναιο - Λεύκτρο καταβάλλεται προσπάθεια να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο 2009, ώστε οι στροφές της
Μεγαλόπολης σε λιγότεροαπό τρεις μήνες να αποτελούν πλέον παρελθόν.
- Το Λεύκτρο - Παραδείσια, θα παραδοθεί το αργότερο το Μάρτιο του 2011.
- Το Παραδείσια - Τσάκωνα μέχρι το καλοκαίρι του 2010, διότι γίνονται όλα από την αρχή. Δεν υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης και τα μεταλλικά τμήματα της Γέφυρας έχουν παραγγελθεί.
- Το τμήμα Τσάκωνα - Καλαμάτα κατασκευάζεται και καταβάλλονται ήδη οι απαλλοτριώσεις |
και για το άλλο σημαντικό έργο του νομού μας αναφέρει:
Quote: | Για το δρόμο από το Ριζόμυλο μέχρι την Πύλο και τη Μεθώνη, που όπως είναι γνωστό εκπονείται η οριστική μελέτη, της οποίας τις διαδικασίες είχαμε ξεκινήσει από το 2007, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις , που μου έδωσε ο κ. Σουφλιάς αφού σε λίγους μήνες παραδοθεί έτοιμη η μελέτη, θα προχωρήσει αμέσως στη δημοπράτηση, για κατασκευή πλέον και αυτού του σημαντικού οδικού άξονα για την ανάπτυξη του Νομού μας. |
Πολυ ρόδινα τα αναφέρουν. Μακάρι. Ο Λαμπρόπουλος είναι γενικά σοβαρός, οπότε ας πιστέψουμε πολλά από αυτά που λέει.
Πάντως το Αθήναιο-Λεύκτρο το βλέπω να παραδίδεται προς το τέλος του 2009 και όχι τον Οκτώβριο. Οπως είδατε στις δηλώσεις ήδη βρήκαν και τη δικαιολογία. "ο κόμβος στο Αθήναιο" |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 10:33 am Post subject: |
|
|
Ανακοινώσεις
Από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ανακοινώνεται ότι ενόψει της παράδοσης του τμήματος της Εγνατίας Οδού σε κυκλοφορία, από τον Α/Κ Σελλών έως την Σήραγγα Σ2 (τοποθεσία Τζαμαλή Αγά) την Τρίτη 07/07/2009, θα διακόπτεται η κυκλοφορία για τεχνικούς λόγους κατά διαστήματα, από την θέση Τζαμαλή Αγά έως τον Α/Κ Δωδώνης την Δευτέρα 06/07/2009 και την Τρίτη 07/07/2009.
Η κυκλοφορία αυτό το διάστημα θα γίνεται από την 12η Επαρχιακή οδό από τον Α/Κ Δωδώνης έως τον Α/Κ Σελλών.
www.egnatia.gr
Πως και το έπαθαν και ανακοινώνουν παράδοση τμήματος? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 6:43 pm Post subject: |
|
|
Το Σ/Κ ταξίδεψα από Θεσσαλονίκη μέχρι το Νομό Ηλείας και διαπίστωσα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα για το οδικό δίκτυο!
Κατ' αρχή τόλμησα να χρησιμοποιήσω Εγνατία και Ιόνια οδό μέχρι τον Αντίρριο αντί της κλασικής διαδρομής από Λαμία-Μπράλο-Ιτέα-Ναύπακτο. Και νομίζω ότι το πείραμα αυτό ήταν επιτυχημένο καθ' ότι και στο πήγαινε και στο έλα διένυσα την απόσταση Θεσσαλονίκη-Αντίρριο σε 4,5 ώρες. Πάνω κάτω δηλαδή ίδια ώρα με την κλασική διαδρομή, όμως από εκεί που πήγα είχα την τεράστια τύχη να περάσω από τα νέα κομμάτια της Εγνατίας και της Ιόνιας!
Κατ' αρχήν, Θεσσαλονίκη-Κόμβος Ιωαννίνων, 2 ώρες ακριβώς. Με βροχή μάλιστα στο Μέτσοβο στο δύσκολο (ομολογουμένως) κομμάτι με τις αρκετά κλειστές στροφές και τον σχετικά στενό δρόμο. Δεν το συζητάμε φυσικά για τα τοπία εκεί πάνω και την αίσθηση ότι ένας αυτοκινητόδρομος τα διασχίζει. Εκπληκτική εμπειρία, σε κάνει να αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι κάπου στις Άλπεις και σίγουρα όχι στην Ελλάδα!
Από τα Γιάννενα και κάτω... το δράμα... Μέχρι και λίγο πριν την Άρτα ο δρόμος είναι απλά απαράδεκτος, όπως πολύ καλά γνωρίζετε όλοι οι δυτικοί φίλοι του φόρουμ. Η παράκαμψη Άρτας, ανακαινίζεται σε αυτοκινητόδρομο ενώ από Άρτα μέχρι Φιλιππιάδα ακόμη φαίνεται ότι έχουμε δρόμο μέχρι την παράδοση. Άρτα-Αμφιλοχία-Αμβρακία... τραγικές καταστάσεις, συνεχή χωριά με μπλόκα της τροχαίας παντού, πολύ στενός δρόμος, φορτηγό κακό... πραγματικά η κατασκευή της Ιόνιας οδού είναι ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ κατά τη γνώμη μου! Είναι ντροπή το 2009 η δυτική ραχοκοκκαλιά της Ελλάδας να διασχίζεται από αυτό το έκτρωμα! Και ξαφνικά εκεί μετά την Αμβρακία η απόλυτη αλλαγή! Αυτό που εδώ στη Βόρεια Ελλάδα μας έγινε πια συνήθεια με την Εγνατία, ένας άνετος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος δηλαδή, εκεί είναι σαν μια όαση στην έρημο! Ωραίο το τμήμα, αλλά λίγο... Γιατί από κει κάτω μέχρι το Αντίρριο πάλι το δράμα. Το μόνο σημείο που αντίκρυσα έργα, ήταν στα στενά της Κλεισούρας, λίγο πριν την Παλιοβούνα, όπου υπήρχαν εκτεταμένα χωματουργικά.
Για το τμήμα Πάτρας-Πύργου, τι να πει κανείς... Άλλη μια ντροπή, άλλο ένα αίσχος. Εδώ ο δρόμος μπορεί να έχει χαρακτηριστικά οδού ταχείας κυκλοφορίας αλλά αυτή η είσοδος σε χωριά είναι εγκληματική! Κι εδώ το νότιο τμήμα της Ιόνιας οδού είναι επιβεβλημένο να αρχίσει να κατασκευάζεται αμέσως!
Πάντως με την ολοκλήρωση της Ιόνιας (λέμε τώρα) και όσο δεν φαίνεται φως για την κατασκευή ενός σύγχρονου δρόμου από Λαμία μέχρι Αντίρριο είναι ξεκάθαρο ότι συμφέρει 100% από Νοτιοδυτική Ελλάδα να πηγαίνεις Θεσσαλονίκη και γενικά βόρεια Ελλάδα μέσω Ιωαννίνων και Ιόνιας-Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 12:18 am Post subject: |
|
|
superas, αυτον τον δρομο δεν τον χορταινεις με τιποτα Μετσοβο- Γρεβενα μια γειτονια.Με τις κακομοιρες τις αρκουδες τι θα κανουμε που εχουν αποσυντονιστει και δεν ξερουν που να πανε.Επισης ,φιλος μου ,απο Καλαμαρια εκανε το Σ/Κ Καλαμαρια- Ραπτοπουλο Ευρυτανιας(βρισκεται στη δυτικη Ευρυτανια ,στα συνορα με το νομο Αρτας) 5 ωρες μεσω Εγνατιας, Α/Κ Ιωαννινων,Αρτα , Κομποτι,Φλωριαδα, ορεινος Βαλτος,Ραπτοπουλο, εναντι 7 ωρων μεσω Ε.Ο. Θεσ/νικης-Αθηνων,Λαμια,Καρπενησι,Κρεντης,Γρανιτσα,Ραπτοπουλο. Μιλαμε για τεραστια διαφορα στους χρονους.Και βεβαια αν και ολοι παρακαλαμε να αρχισουν τα εργα στη σκοτωστρα ταχειας αποδημιας Πατρας-Πυργου ,που να δεις κατι αλλες περιοχες(στην περιπτωση μας ενας ολοκληρος νομος)που ειναι δεσμιες στη λογικη του μπακαλικου και της δεκαετιας του '50.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=656
http://www.evrytanika.com/article.php?id=701 |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 1:00 am Post subject: |
|
|
Αυτό το Λαμία Καρπενήσι Αγρίνιο σε tι κατάσταση βρίσκεται?
(όχι τοπικές δημοτικές και νομαρχιακές εξαγγελίες...)
Πρόκειται να γίνει ποτέ αυτοκινητόδρομος?
Πάντως μια φορά που το κοίταζα στο Google Earth μου φάνηκε πιο εύκολο να φέρουν το δρόμο στον κόμβο της Αμφιλοχίας.
Πιο κοντά είναι. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 2:34 am Post subject: |
|
|
Περίπτωση να γίνει αυτός ο άξονας (Λαμία-Καρπενήσι- Αγρίνιο) αυτοκινητόδρομος δεν υπάρχει στον αιώνα αυτό. Και προσωπικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται αυτοκινητόδρομος σε τέτοια παρθένα μέρη . Εκτός αυτού το κόστος είναι απαγορευτικό.
Αυτό που χρειάζεται είναι μία σύγχρονη εθνική οδό με καλά χαρακτηριστικά (π.χ. όπως είναι τώρα το κομμάτι από την δυτική έξοδο της σήραγγας έως το Καρπενήσι)
Επειδή το δρόμο μέχρι το Καρπενήσι τον κάνω 2-3 φορές το χρόνο σίγουρα χρειάζεται βελτιώσεις και νέες χαράξεις σε κάποια σημεία όπως
1) Η παράκαμψη του χωριού Τυμφρηστός
2) Η παράκαμψη στον Αγ.Γεώργιο
3) Η παράκαμψη στην Μακρακώμη (δεν θα σχολιάσω καν τις αντιδράσεις των κατοίκων)
Αν γίνουν αυτά τα έργα ο δρόμος μέχρι το Καρπενήσι θα είναι μια χαρά. Πάντως και σήμερα το κομμάτι αυτό θα το χαρακτήριζα υποφερτό ( σε σχέση με άλλους ελληνικούς περιφεριακούς δρόμους)
Βλέποντας το άρθρο πριν είδα ότι έχουν ξεκινήσει εργασίες για την προσωρινή ανατολική σύνδεση την σήραγγας στο ύψος του ξυλουργίου του χωριού μέσω του προ-υπάρχοντος δασικού δρόμου.
Αυτό σίγουρα θα δώσει μία κάποια ανάσα στη διαδρομή καθώς θα γλιτώνεις τις πάνω "φουρκέτες" στον Τυμφρηστό αλλά και το σπαστικό "κατέβασμα" από τον παλιό δρόμο μέχρι την είσοδο της σήραγγας (η πρώτη προσωρινή λύση εδώ και 10 (νομίζω?) χρόνια).
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν λύνει το πρόβλημα καθώς δεν γλιτώνεις καμία από τις "φουρκέτες" που είναι μέσα στο χωριό και στις οποίες συνήθως δημιουργούνται τα προβλήματα με τα λεωφορεία λόγω των παρκαρισμένων, των μαγαζιών, και της στενότητας του χώρου.
Η οριστική λύση που θα έβγαζε τον νέο δρόμο στο γήπεδο του Τυμφρηστού κάτω από το χωριό και για την οποία οι μελέτες είναι έτοιμες χρόνια δεν υλοποιείται ελέω των ψήφων των εμπόρων του Τυμφρηστού.
Αυτό το κομμάτι του δρόμου έχει την ατυχία να πέφτει και στα σύνορα των 2 νομών οπότε το πράγμα μπλέκει πολύ. Από τη μία η νομαρχία Ευρυτανίας πιέζει να προχωρήσει η οριστική λύση ώστε να αποκτήσει εύκολη πρόσβαση ο νομός ενώ από την άλλη η νομαρχία Φθιώτιδος στην οποία διοικητικά ανήκει το έργο δεν θέλει να προχωρήσει το έργο καθώς δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους εμπόρους του Τυμφρηστού (διοικητικά ανήκει στη Φθιώτιδα) ενώ δεν θα έχει και κανένα επικοινωνιακό όφελος η ίδια από αυτό το έργο στην επικράτεια της. Μύλος δηλαδή
Το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν επεμβαίνει???
Τώρα για το κομμάτι Καρπενήσι-Αγρίνιο τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Ο δρόμος είναι σε απαράδεκτη κατάσταση και χρεάζεται πολλά λεφτά και πολλά έργα για να θεωρηθεί έστω και υποφερτός. Πάντως ακόμα και τα χρήματα να υπήρχαν το ανάγλυφο είναι τόσο δύσκολο που χρειάζονται γενναία τεχνικά και ίσως και γενναίες επαναχαράξεις του δρόμου. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 10:13 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Αυτό το Λαμία Καρπενήσι Αγρίνιο σε tι κατάσταση βρίσκεται?
(όχι τοπικές δημοτικές και νομαρχιακές εξαγγελίες...)
Πρόκειται να γίνει ποτέ αυτοκινητόδρομος? |
Κάτι τέτοια διαβάζω και απορώ πως ονομάζετε (ορισμένοι των οδικών) εμάς τους τρενόφιλους μη ρεαλιστές !
Δεν πρέπει να υπάρχει μια ιεράρχηση για τα έργα δεδομένου του ότι οι πόροι του ελληνικού κράτους είναι περιορισμένοι ?
ΟΚ, η Εγνατία ήταν εθνικής σημασίας και έπρεπε να την κατασκεύασουμε (χωρίς προοπτική άμεσης απόσβεσης) για χίλιους δυό λόγους !
Αλλά δρόμους τόσο μικρής κυκλοφορίας γιατί να τους μετατρέψουμε σε αυτοκινητόδρομους ?
Για να βγάλουν και άλλα οι εργολάβοι μας ή για να πηγαίνουν κάποιοι στα χωριά τους ?
Αν μιλάμε για το ίδιο "φιλέτο" των οδικών έργων, κατά την γνώμη μου προτεραιότητα έχει ο ΒΟΑΚ (και δεν έλκω καμμία καταγωγή από Κρήτη-για να μην παρεξηγηθώ... ) |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 12:19 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για την αναγκαιότητα ή μη της κατασκευής αυτοκινητοδρόμων. Μια μικρή ένσταση έχω για την Εγνατία, της οποίας η κατασκευή δεν έγινε μόνο για εθνικούς λόγους, αλλά και για την αδήριτη ανάγκη της ανάπτυξης κάποιων περιοχών. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 3:26 pm Post subject: |
|
|
@damianos
Γι' αυτό έγραψα "χίλους δυό λόγους" ! Ουδείς αμφισβητεί την αναγκαιότητα του έργου.
Σε τέτοιες περιοχές εκτελείς τέτοια έργα για να σπάσεις την απομόνωση και να βοηθήσεις την ανάπτυξη, και δεν περιμένεις η ανάπτυξη από μόνη της να καταστήσει εφικτή την κατασκεύη τους. Επομένως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Το ερώτημα είναι, μέχρι πότε ΜΟΝΟ αυτοκινητόδρομοι και σε ποιές περιοχές ?
Υπάρχει κάποιο πλάνο προτεραιοτήτων ή ο κάθε υπουργός έχει την δικιά του λίστα ?
Προσωπικά βλέπω το δεύτερο ... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 3:27 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά συγγνώμη, αλλά όταν λέω αυτοκινητόδρομους δεν εννοώ κατ΄ανάγκη 2+2+Λεα και Jersey (πιθανόν να κανω εγώ λάθος, δεν ξέρω). Δεν ζητάω Εγνατία στο Καρπενήσι (όχι ότι τι θεωρώ άχρηστη...), αλλά συμφωνώ με αυτά που είπατε.
Θεωρώ όμως ότι ένας δρόμος προδιαγραφών καλύτερων από τις υπάρχουσες χρειάζεται.
Και τι προδιαγραφές εννοώ, παράκαμψη οικισμών, περίφραξη, ομαλές κλίσεις ανοικτές στροφές ταχύτητα 80χλμ / ώρα.
Μπορεί και να ναι υπερβολικό, εγώ θα θελα να είναι δεδομένο.
Και επειδή όλα αναγονται σε κόστος, έχει κανείς μια εκτίμηση του πόσα χρήματα μπορεί να χρειαζόνταν το συγκεκριμένο τμήμα για να κατασκευαστεί?
Όσο για τα τρένα, ποτέ δε θεώρησα υπερβολικές τις απαιτήσεις που παρουσιαάζονται στο αντίστοιχο φόρουμ.
Και τέλος όσον αφορά στον ΒΟΑΚ, όλοι συμφωνούν ότι θα πρέπει να είναι ο επόμενος αυτοκινητόδρομος που θα γίνει... Δεν χωρά συζήτηση μεγάλη νομίζω από όλους. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 3:38 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ κι εγώ ότι στο Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο απλώς χρειάζεται ένας αξιοπρεπής δρόμος με καλούτσικα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Από Λαμία μέχρι Καρπενήσι νομίζω ότι θα ήταν καλό να έχουμε έναν ταχείας κυκλοφορίας δρόμο χωρίς νησίδα και με μεγάλη ΛΕΑ(για ταχύτητες 80 με 100 km/hr) και από Καρπενήσι μέχρι Αγρίνιο έναν δρόμο μέχρι 80 km/hr σε στυλ ορεινής εθνικής οδού.
Εντωμεταξύ μετά από αυτό που πέρασα το Σ/Κ με την Ιόνια έχω πωρωθεί να μάθω όσο το δυνατόν περισσότερα!! Έχουμε κανά νέο; Στο Αντίρριο-Αγρίνιο κάτι φαίνεται να κινείται... στα άλλα τμήματα; Διάβασα ότι υπάρχουν προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις στο Νομό Άρτας. Πάντως τα τμήματα Γιάννενα-Παράκαμψη Άρτας και Μενίδι-Αμφιλοχία είναι τα πιο ζόρικα, θέλουν πολλή δουλειά και δυστυχώς κολλάμε ακόμη στις απαλλοτριώσεις. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 6:26 pm Post subject: |
|
|
Θα ήθελα την βοήθειά σας για χρόνους διαδρομών στην Κρήτη,την οποία 8α επισκευτώ στα τέλη Ιουλίου,διότι δεν γνωρίζω τις προδιαγρφές των δρόμων.Ευχαριστώ προκαταβολικά.Υπόσχομαι πλούσιο φωτορεπορταζ.
Μιλάω πάντα για αυτοκίνητο με 4 άτομα και φυσιολογικές ταχύτητες.
Απο Ηράκλειο προς 1)Αγ.Νικόλαος ,2)Ρέθυμνο , 3)Τυμπάκι.
Απο Τυμπάκι μέχρι Μονή Πρέβελη και απο Μονή Πρέβελη μέχρι Φρακγοκάστελο.
Απο Χανιά προς Ελαφόνησο(μέσω Τοπολιάς). |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 8:19 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Πάντως μια φορά που το κοίταζα στο Google Earth μου φάνηκε πιο εύκολο να φέρουν το δρόμο στον κόμβο της Αμφιλοχίας. |
Υπαρχει πλεον η εθνικη οδος Καρπενησιου-Αμφιλοχιας.Απο το Καρπενησι μεχρι τη Φραγκιστα τα πραγματα παραμενουν δυσκολα καθως δεν εχει αλλαξει τιποτα.Απο κει ομως για Αμφιλοχια εχουν γινει βελτιωσεις στο οδοστρωμα και εντυπωσιακη αλλαγη χαραξης.Συγκεκριμενα, απο Φραγκιστα παμε βορειοδυτικα στη γεφυρα της Ταταρνας.Περναμε τη γεφυρα (προκαλει δεος και θαυμασμο και μενεις αφωνος οταν μαθαινεις οτι κατασκευαστηκε το 1966 στη μεση του πουθενα,καθως οι προσβασεις εγιναν αρκετα αργοτερα.Ο καθηγητης Αρισταρχος Οικονομου,που την κατασκευασε νομιζω οτι ζει και εδιδασκε η διδασκει ακομα στο πανεπιστημιο της Πατρας).Μετα τη γεφυρα 2χλμ συνανταμε διασταυρωση.Ευθεια ο δρομος παει για Τρικλινο,Χαλκιοπουλο,αλλα ανεβαινεις βουνο.Εμεις θα παμε αριστερα για Αλευραδα οπου εδω υπαρχει ολοκαινουργια χαραξη με εντυπωσιακα τεχνικα.Συνεχιζεις και γρηγορα φτανεις Ποδογορα και μετα Αμφιλοχια. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 11:39 pm Post subject: |
|
|
Φιλε corsakias,ευχαριστουμε για τις φωτο.Ενα εργο πρωτοποριακο και αγνωστο στους περισσοτερους συμπατριωτες μας. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 11:41 pm Post subject: |
|
|
Στο site της Νέας Οδού (www.neaodos.gr) αναρτήθκαν οι νέες εξαμηνιαίες εκθέσεις περιβαλλοντικής διαχείρισης για την ΠΑΘΕ και την Ιονία. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Jul 07, 2009 2:15 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: |
Υπαρχει πλεον η εθνικη οδος Καρπενησιου-Αμφιλοχιας.Απο το Καρπενησι μεχρι τη Φραγκιστα τα πραγματα παραμενουν δυσκολα καθως δεν εχει αλλαξει τιποτα.Απο κει ομως για Αμφιλοχια εχουν γινει βελτιωσεις στο οδοστρωμα και εντυπωσιακη αλλαγη χαραξης.Συγκεκριμενα, απο Φραγκιστα παμε βορειοδυτικα στη γεφυρα της Ταταρνας.Περναμε τη γεφυρα (προκαλει δεος και θαυμασμο και μενεις αφωνος οταν μαθαινεις οτι κατασκευαστηκε το 1966 στη μεση του πουθενα,καθως οι προσβασεις εγιναν αρκετα αργοτερα.Ο καθηγητης Αρισταρχος Οικονομου,που την κατασκευασε νομιζω οτι ζει και εδιδασκε η διδασκει ακομα στο πανεπιστημιο της Πατρας).Μετα τη γεφυρα 2χλμ συνανταμε διασταυρωση.Ευθεια ο δρομος παει για Τρικλινο,Χαλκιοπουλο,αλλα ανεβαινεις βουνο.Εμεις θα παμε αριστερα για Αλευραδα οπου εδω υπαρχει ολοκαινουργια χαραξη με εντυπωσιακα τεχνικα.Συνεχιζεις και γρηγορα φτανεις Ποδογορα και μετα Αμφιλοχια. |
Όσες φορές και να την περάσω αυτή τη γέφυρα δεν την χορταίνω. Επειδή τα 2 μου χωριά (το ένα λίγο πιο πάνω από το Χαλκιόπουλο και το άλλο σύνορα Ορεινής Ναυπακτίας - Ευρυτανίας αλλά πιο κοντά στο Καρπενησί) τυχαίνει να συνδέονται μεταξύ τους μεσω αυτού του δρόμου έχω ζήσει αυτή τη διαδρομή σε πολλές εκδοχές όταν ο δρόμος στην Αιτωλοακαρνανία ήταν ακόμα χωματόδρομος (όχι και πολλά χρόνια πριν καμια δεκαριά) μέχρι σήμερα.
Βέβαια εμείς χρησιμοποιούμε το δρόμο από Τρίκλινο μέχρι Χαλκιόπουλο. Και εδώ έχουν γίνει εκτεταμένες βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια ειδικά προς την πλευρά του Τρίκλινου.
Πάντως με χαρά μαθαίνω ότι και ο δρόμος από Αλευράδα είναι έτοιμος. Ήξερα ότι κατασκευάζεται,είχα δει τα χωματουργικά και επίσης έχω οδηγήσει τα πρώτα χιλιόμετρα από Πετρώνα έως Αλευράδα που πράγματι τα χαρακτηριστικά είναι πολύ καλά για την περιοχή!! Και το σημαντικότερο είναι ότι μιλάμε για ουσιαστικό νέο δρόμο!!!
Να προσθέσω ότι η διαδρομή αυτή εξυπηρετεί και τη σύνδεση Καρπενήσι - Άρτα. Μετά τη γέφυρα Τατάρνας συνεχίζει προς Τρίκλινο και Χαλκιόπουλο. Στο Χαλκιόπουλο στρίβεις δεξιά προς Πατιόπουλο συνεχίζεις για Χρυσοπηγή-Φλωριάδα-Κομπότι και βγαίνεις στην εθνική Άρτας - Ιωαννίνων λίγο πριν την Άρτα (στο Κομπότι). Ο δρόμος σε γενικές γραμμές είναι καλός σε όλη τη διαδρομή (ίσως είναι δύσκολος για κάποια km μετά το Πατιόπουλο έως τη διασταύρωση με το δρόμο από Φλωριάδα για Κλειδί.)
Τέλος να προσθεσω μια πληροφορία. Όποιος βρεθεί στη γέφυρα της Τατάρνας να πάει να δει εκεί δίπλα και την άβυσσο, μία τρύπα με πραγματικά τεράστιο βάθος που έριχναν εκεί μέσα αντιπάλους οι αντάρτες του ΕΑΜ στον Εμφύλιο. Υπάρχει και το αντίστοιχο μνημείο. Βεβαία είναι περιφραγμενη η τρύπα αλλά το καταλαβαίνεις το βάθος!!
Για τη γέφυρα δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο καθώς τα διεθνή βραβεία μιλάνε από μόνα τους!!! Πάντως για να καταλάβουμε πόσο μπροστά για την εποχή ήταν αρκεί να δούμε την ομοιότητα της με τη σύγχρονες γέφυρες της Εγνατίας!!!!! |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Jul 07, 2009 8:44 am Post subject: |
|
|
όσον αφορά τους ΣΕΑ που γίνονται ΧΣΑ 2 σενάρια σκέφτομαι
είτε προχωρούν στο πρώτο στάδιο κατασκευής για να υπάρχουν χώροι στάθμευσης τουλάχιστον και να μειώσουν τις φωνές διαμαρτυρίας για έλλειψή τους
είτε επωμίζεται η ΕΓΝΑΤΙΑ μεγάλο μέρος της κατασκευής τους ώστε να γίνουν πιο ελκυστικοί αργότερα για τους αναδόχους μετά την δυσπραγία των τελευταίων διαγωνισμών.
Όσον αφορά τον κάθετο Σερρών που πλεον "ακούμπησε" την έξοδο της εγνατίας προς την παλιά εθνική φαίνεται ότι θα ξηλωθεί πλήρως η υφιστάμενη έξοδος και θα κατασκευαστεί εξαρχής όλος ο κόμβος. Θα προσπαθήσω αύριο για φωτογραφίες |
|
Back to top |
|
|
|