View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αυτό ισως πρέπει να το σκεφτούν και για άλλους νομους, που προβλέπεται η τοποθετηση διοδιων εντος τους, χωρις να υπάρχει αξιόλογο εναλλακτικο οδικό δίκτυο!
|
μακαρι να γινει και εδω στην ολυμπια οδο...στα ορια του δημου ριου ή της αχαιας να μην πληρωνεις διοδια για να πας στην Πατρα..τα διοδια να ειναι στην αλλαγη νομου..( στα μαυρα λιθαρια στη πχ συγκεκριμενη περιπτωση..) |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
|
pindos10, στη φωτογραφία με το αυτοκίνητο που έχεις ανεβάσει, κάνε ένα σβήσιμο στον αριθμό της πινακίδας καλύτερα και ξαναανέβασέ τη. Δε χρει'αζονται όλα τα στοιχεία φάτσα φόρα στο διαδίκτυο. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 5:10 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Agr-Engineer, ξέρεις καμιά άλλη πληροφορία για τον δρόμο σύνδεσησ Πλατυγιαλίου?
Χάραξη ή τεχνικά χαρακτηριστικά? Θα έχει 2+ΛΕΑ ή όχι?
Πόσα χλμ θα είναι και που θα καταλήγει? |
prevezane, δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά : Η σήραγγα Αγίου Ηλία όπως θα ξέρεις είχε κατασκευαστεί αρκετά παλιά, την εποχή νομίζω που είχε μισοκατασκευαστεί και το πρώτο τμήμα της παράκαμψής μας.Είναι περίπου 800 μέτρα, αλλά με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, δηλαδή κοινή σήραγγα. Τώρα δεν ξέρω αν έχουν σκοπό να κατασκευάσουν και δεύτερη. Αν μείνει η μία, αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος θα είναι 1+1 λωρίδα με σχετικά μεγάλο έρεισμα . Άποψή μου ότι αυτός ο δρόμος πρέπει να γίνει τουλάχιστον 2+2 λωρίδες κι ας μην έχει λώρίδα έκτατης ανάγκης, καθώς η κίνηση από το λιμάνι θα είναι σχετικά μεγάλη όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος, όπως επίσης και η κίνηση προς Αστακό, Μύτικα, Πάλαιρο, δηλαδή προς τα δυτικά παράλια της Αιτωλοακαρνανίας που είναι τουριστικά, θα αυξηθεί πολύ. Όπως είδα το επίχωμα που κατασκεύαζαν λίγο πιο κάτω από την Ιόνια Οδό ( Α/Κ Αγίου Ηλία, ανάμεσα από Α/Κ Χαλικίου -- Α/Κ Αγγελοκάστρου ), φαινόταν μεγάλο πλάτος, δηλαδή για 2+2 λωρίδες σίγουρα, μην πω και ΛΕΑ. Πιο κάτω που είδα και μια υπό κατασκευή γέφυρα, μου φάνηκε μικρή για 2+2, εκτός κι αν ήταν η πρώτη από τις δύο.
Θα δείξει το επόμενο διάστημα. Όπως έχουν τα πράγματα , παρατηρούμε ότι στο νομό υπάρχουν εργασιές σε ν'έο οδικό δίκτυο σε πολλά μέτωπα ( Ιόνια Οδός, Αυτή η κάθετος για Πλατυγιάλι - Αστακό, και περιμένουμε να αρχίδσουν οι διαδικασίες για την κατασκευή του άξονα Αμβρακία - Άκτιο , αν και για τον τελευταίο δε ε΄μαι και πολύ αισιόδοξος ότι θα αρχίσουν και πολύ σύντομα, όπως με την Ιόνια ). Επίσης μέχρι τέλος του έτους όπως υποσχέθηκε ο mr Σουφλιάς θα δημοπρατηθεί και το τμήμα Βόνιτσα - Λευκάδα νομίζω ). Στα λόγια βέβαια πολλά δημοπρατούνται και κατασκευάζονται, στην πράξη όμως;
Οψόμεθα. Σε 10-12 χρόνια ίσως όλα αυτά να έχουν κατασκευαστεί. Μακάρι, γιατί μόνο όσοι χρησιμοποιούν συχνά το οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας μπορούν να καταλάβουν τί συμβαίνει στην περιοχή μας. Δείτε πόσα εικονοστάσια υπάρχουν κατα μήκος των δρόμων, δείτε πόσες κάθετοι βγαίνουν στα "υπέροχα" αυτά οδικά δίκτυα του 1950 από τα χωράφια, οδηγείστε σε αυτό το υπέροχο οδόστρωμα πολυτελείας, σκασμένο, φαγωμένο, με αντίθετες κλίσεις κλπ κλπ.
Την επόμενη φορά θα φροντίσω να κάνω καμιά χαλαρή βόλτα παρέα με τη φωτογραφική μηχανή, γιατί και τώρα τυχαία βρέθηκα σε αυτά τα έργα. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 7:27 pm Post subject: |
|
|
Aquis Granum wrote: | Μακάρι να διαψευστώ... |
+1
Παιδιά σας ικετεύω χωρίς να μπορώ να σας το επιβάλω ...
μακάρι να μην ανεβάζατε ποτέ τέτοια οδοιπορικά με τέτοιο φυσικό περιβάλλον.
Αφήστε μόνο λήψεις που αφορούν στην Εγνατία και μόνο. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι μεταξύ μας που θέλουν να εκμεταλλευτούν το περιβάλλον.
Είχα αρκετές φωτογραφίες από Πάρνηθα και ποτέ δεν τις δημοσιοποίησα γιατί ξέρω ότι στην Ελλάδα γίνονται πολύ κακά και άδικα πράγματα από κάποιους.
Τέτοιους παράδεισους να τους κρατάτε μέσα στη καρδιά σας και μέσα στο φωτογραφικό άλμπουμ σας. Υπάρχουν πολλοί κακοί άνθρωποι εκεί έξω(δίκτυο).
H τεχνολογία και η πληροφορική έχουν αναπτυχθεί υπερβολικά σε σχέση με την ανθρώπινη κοινωνία και σε σχέση με την ευαισθησία των ανθρώπων. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 9:35 pm Post subject: |
|
|
prevezane, επειδή το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι, σου έχω μια φωτογραφία που δείχνει έστω και λίγο το τμήμα από Α/Κ Αγιόυ Ηλία μέχρι λίγο πριν από την ομόνυμη σήραγγα ( ανάμεσα από Άγιο Ηλία και Σταμνά ).
Μπες στο www.airphotos.gr, ημερομηνία 25/6 ( Καρδαράς--Λιμνοθάλασσα Αιτωλικού, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ).
Ε, ο χωμάτινος δρόμος που βλέπεις παράλληλα με το κανάλι και στρίβει δεξιά είναι αυτός, πάει για τη σήραγγα. Όπως είχα γράψει πιο πάνω, παρατηρούμε μόνο μια γέφυρα. Οψόμεθα. Αν και για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, δε βλέπω άλλο χώρο από αυτή την αεροφωτογραφία για 2η γέφυρα, οπότε...
Ίσως γίνει το ένα σενάριο που έγραψα, 1+1 λωρίδα με μεγάλο έρεισμα, δηλαδή 2 με 2,5 μέτρα, γι'αυτό είναι τόσο πλατύς. Κατ'εμέ λάθος μεγάλο, πιο σωστό 2+2 λωρίδες με διάζωμα στη μέση. Όχι άλλο αίμα στην άσφαλτο. Έλεος.
Υ.Γ. corfu, έχεις καμιά σχέση με το airphotos όσον αφορά Κέρκυρα μεριά?? |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 2:20 pm Post subject: |
|
|
PINDOS 10 καταπληκτικο το οδοιπορικό σου ...και σε ευχαριστώ γιατί με έκανες να διαλέξω τον επόμενο ορειβατικό μου προορισμό ...(Περιστέρι- βερλίγκα πηγες Αχελώου(ασπροπόταμου) όσο για το σχόλιο του losada συμφωνώ απόλυτα όσοι πραγματικά θέλουν να πάνε σ'αυτά τα μέρη πρέπει να αφιερώσουν λίγο χρόνο... Πάντως ούτε περνάει απο το μυαλό μας οτι υπάρχουν τέτοια μέρη κι ίσως ακόμη καλύτερα.. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 2:37 pm Post subject: |
|
|
είπαν οτι θα βαλουν αμεσα στην εγνατια ηλεκτροφορους φρακτες για τις αρκουδες!μακαρι! |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 4:32 pm Post subject: |
|
|
Πολλά συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο οδοιπορικό pindos10 και επίσης μπράβο στον Engineer για το αρτιότατο ρεπορτάζ από τα εργοτάξια της Πελοπονήσου
Φανταστείτε πόσο ομορφότερες θα ήταν οι τελευταίες φωτογραφίες με τη γέφυρα μετσοβίτικου αν αντί για αυτήν είχε κατασκευαστεί η κρεμαστή γέφυρα που είχε προταθεί στην αρχή |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Jun 27, 2009 10:04 am Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ -ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
Αγαπητέ φίλε Engineer, Αγαπητοί Λοιποί Φίλοι,
Τελικά -μάλλον- γίνεται αυτό που είχα αναφέρει σε αυτό το forum πριν απο λίγες ημέρες. Και έρχεται το κατατοπιστικό φωτο-ρεπορτάζ του φίλου engineer να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου.
Είναι λογικό και επόμενο, όταν κάθεσαι στο ίδιο τραπέζι με νομαρχιακούς και δημοτικούς παράγοντες της Μεσσηνίας, να είσαι αναγκασμένος να ακούσεις μόνο πικρές αλήθειες. Και η αλήθεια είναι οτι υπάρχει ΕΝΤΟΛΗ απο πολύ ψηλά να παραδοθεί μεγάλο τμήμα του έργου πριν τις εκλογές ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΥΝ. Και επειδή συζητάνε για Μάρτη του 2010, μπορείτε να καταλάβετε πότε πρέπει να περιμένουμε εγκαίνια και τυμπανοκρουσίες στην Τρίπολη.
Φίλε engineer, για το πολύπαθο Παραδείσια - Αλλαγή (Τσακώνα), έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας. Αλλά ποιός θα κινήσει το θέμα για να γίνει η παρέμβαση και να πάρει δημοσιότητα το θέμα?? Εγώ και εσύ? Δε νομίζω. Εκτός εάν έχεις τη δύναμη πράγμα που θα εκτιμήσω πολύ και θα έρθω μαζί σου. Και απο την άλλη, τα τοπικά τηλεοπτικά κανάλια της Καλαμάτας, όποτε έχουν ρεπορτάζ, μιλάνε για παράδοση του έργου νωρίτερα απο την προκαθορισμένη ημερομηνία!!!!
Εχω στείλει επιστολές σε όλα σχεδόν τα κανάλια. Κανένα μα κανένα δεν ενδιαφέρθηκε να στείλει μια κάμερα να κάνει ρεπορτάζ. Εχω γράψει σε αμέτρητα blogs Μεσσηνίων για να οργανωθούμε και να πιέσουμε καταστάσεις. Δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση. Και το πιο ωραίο είναι οτι πριν απο λίγες ημέρες, ενα group επενδυτών απο την Μελβούρνη που είχε αποφασίσει το Σεπτέμβρη να έρθει στην περιοχή του Δήμου Κορώνης και να διαπραγματευτεί την αγορά γης για τη δημιουργία και λειτουργία ενός οικολογικού τουριστικού χωριού με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αποφάσισε λόγω της καθυστέρησης του οδικού έργου να εξετάσει επένδυση στην Κροατία. Και αν καταλάβατε καλά, δεν εννοούν οι άνθρωποι την καθυστέρηση στο Αθήναιο - Παραδείσια ή στο Τσακώνα-Καλαμάτα. Αυτά νόμιζαν οτι θα ήταν έτοιμα τέλος του 2009. Μιλάνε για την νέα αναβολή της συζήτησης!!!του δρόμου Ριζόμυλος-Κορώνη. Για όσους ξέρουν την περιοχή και το δρόμο καταλαβαίνουν.
Λοιπόν, για να μην σας κουράζω. Προτείνω ειλικρινά να μην ξανα-ασχοληθούμε με το θέμα του συγκεκριμένου έργου και να περιμένουμε όταν παραδοθεί να ξανα-μιλήσουμε και να τα πούμε. Ισως, εάν πραγματικά υπάρχει η δυνατότητα απο τους 2 φίλους, να γίνει και η πτήση πάνω απο τα έργα για να επιβεβαιώσουμε τις απαισιόδοξες προβλέψεις. Σας εύχομαι πραγματικά καλή επιτυχία και καλό κουράγιο, αλλά δε νομίζω οτι θα βγάλετε άκρη με τις υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας της Καλαμάτας. Και κάτι τελευταίο.. Απλό ενοικιαζόμενο δωμάτιο στην Κορώνη χωρίς θέα χωρίς πρωινό, κοστίζει 95 ευρώ!!!! την βραδιά. Για ποιό λόγο? Δεν είναι 1 ώρα απο την Αθήνα. Χρειάζεται κάποιος 4 ώρες να φτάσει. Πάλι θα κλαίνε τον Σεπτέμβρη για τον τουρισμό στην περιοχή. Καλά που υπάρχουν και οι Γερμανοί συνταξιούχοι που έχουν αγοράσει σπίτια στην περιοχή και προσκαλούνε που και που κανένα δικό τους.
Καλό καλοκαίρι φίλοι. Εάν με χρειαστείτε οτιδήποτε για εξυπηρετήσεις κάτω στείλτε μου μήνυμα και θα είμαι στην διάθεσή σας.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Jun 27, 2009 3:32 pm Post subject: |
|
|
Πρόσθετα μέτρα για την προστασία της αρκούδας στην Εγνατία
Μέρος από την ανακοίνωση τύπου:
Για να αποφευχθούν αυτά τα ατυχήματα, σήμερα αποφασίσαμε το ταχύτερο δυνατό να μπει μια ισχυρή περίφραξη και ταυτόχρονα, στα ευαίσθητα σημεία, στα περάσματα δηλαδή της αρκούδας, να τοποθετηθεί και ένα ηλεκτροφόρο σύρμα. Κρίθηκε ότι δεν είναι δυνατό μια ισχυρή περίφραξη να είναι απολύτως ασφαλής.
Αποφασίστηκε επίσης να υπάρχει μια συνεχής επιτήρηση, μέχρι να κατασκευαστεί η πρόσθετη περίφραξη, από το απόγευμα μέχρι το άλλο πρωί, από αυτοκίνητα με φάρους, έτσι ώστε να αποτρέπονται οι αρκούδες να μπαίνουν στην Εγνατία.
Ολόκληρη μπορείτε να τη κατεβάσετε από εδώ. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 9:17 pm Post subject: |
|
|
Τον επόμενο μηνα σύμφωνα με την εφημερίδα Κέρδος η προκήρυξη των νέων αυτοκινητοδρομων Αττικής ...και του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο της Κρήτης
Στην προκήρυξη δύο σημαντικών έργων πρόκειται να προχωρήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ ως το τέλος του μήνα ή το αργότερο στις αρχές του επόμενου.
Πρόκειται για τους νέους αυτοκινητόδρομους Αττικής, προϋπολογισμού 1,658 δισ. ευρώ, που θα αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη του Λεκανοπεδίου και για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι της Κρήτης, κόστους 1,2 δισ. ευρώ, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» του Ηρακλείου.
Οι δύο διαγωνισμοί επρόκειτο να προκηρυχθούν τον περασμένο μήνα, ωστόσο, υπήρξαν καθυστερήσεις και λόγω της διαδικασίας της διαβούλευσης του υπουργείου με τους διάφορους φορείς, αλλά και λόγω της διεξαγωγής των ευρωεκλογών, που έστρεψε το ενδιαφέρον των παραγόντων του υπουργείου προς άλλες κατευθύνσεις.
http://www.kerdos.gr/ |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jun 30, 2009 10:58 am Post subject: |
|
|
Για άλλη μια φορά τα μέλη στα stadia.gr θα έχουν πρώτοι την πληροφορία της παράδοσης τμήματος της εγνατίας οδού.
Την επόμενη Τρίτη 7/7/09 και ώρα 12.30 παραδίνεται το τμήμα των 3 χιλ. μετά τον Α/Κ Τύριας που περιλαμβάνει τις σήραγγες Σ2 & Σ3. Έτσι θα έχουμε συνεχόμενη πλέον ''ροή'' από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα.
Επίσης μέχρι 31/7 παραδίνεται και ο δεύτερος κλάδος της γέφυρας Αράχθου.
Για την Τ9 & Τ11 το Σάββατο που μας πέρασε ξεκίνησε η προβολοδόμηση.
Εκτιμάται παράδοση της γέφυρας αυτής τέλος του έτους ή τέλος Ιανουαρίου του 2010. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 30, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
|
Αντιγράφω από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας. Παραθέτω ολόκληρο το δημοσίευμα γιατί είναι μικρό και οι σύνδεσμοι στο site της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ δε λειτουργούν την επόμενη μέρα:
"Η ΔΕΗ “φρενάρει” τον εθνικό δρόμο
Η ΔΕΗ “φρενάρει” τις εργασίες κατασκευής του νέου εθνικού δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, στα όρια της Αρκαδίας. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σε αρκετά σημεία της καινούργιας διαδρομής του δρόμου στο Καλογερικό, στην Ασέα και αλλού πρέπει να μετακινηθούν κολόνες του ηλεκτρικού ρεύματος για να προχωρήσουν οι εργασίες του αυτοκινητόδρομου, που έχουν ήδη ξεκινήσει από τον όμιλο “Μορέα”. Η μετακίνηση των στύλων, όμως, γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερεί και να χάνεται αδικαιολόγητα χρόνος. Επιβάλλεται, όπως επισημαίνουν στελέχη που ασχολούνται με την κατασκευή του εθνικού δρόμου, η ΔΕΗ να επιταχύνει τις σχετικές εργασίες."
www.eleftherianews.gr
Ελπίζω να μην έχουμε σοβαρές καθυστερήσεις. Χθές που πέρασα από την περιοχή, διαπίστωσα ένα "κενό" στο μέτωπο των έργων μεταξύ Καλογερικού και Αθήναιου, στην περιοχή της Κάτω Ασέας. Ισως να μη φαίνεται από τον υπάρχοντα δρόμο ή ίσως λόγω ΔΕΗ.
Το μεγάλο έγκλημα όμως είναι που οι εργασίες στην Τσακώνα καθυστερούν αδικαιολόγητα. Θα προσπαθήσω να κάνω φωτορεορτάζ μέσα στον Ιούλιο. Εαν τα καταφέρει και έλθει ο φίλος corfu θα το κάνουμε από ψηλά - ΟΛΕ! |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Tue Jun 30, 2009 3:27 pm Post subject: |
|
|
Βασικά επειδή περπάτησα μεγάλο μέρος του κοματιού από το Καλογερικό μέχρι και το Αθηναιο την προηγουμενη εβδομαδα, δεν ειδα καποια κολωνα η καλυτερα πυλώνα υπερ υψηλης τάσης να στέκεται μέσα στη μέση των ήδη αναπτυγμένων εργοταξιων. Για παράδειγμα στην έξοδο του Καλογερικού οι πυλώνες είναι αριστερά του δρόμου επάνω στο βουνό ενώ ο αυτοκινητόδρομος περνάει στην πλαγιά. Στο σημείο όπου οι κολώνες θα περάσουν πάνω από το δρόμο σίγουρα υπάρχει θέμα αλλά το θέμα πάντα λύνεται με σχετική επιτάχυνση εργασιών σε κάποιο σημείο του εργοταξίου και καθυστέρηση αλλού και αυτό είναι σύνηθες. Μην φέρνουμε και τον πανικό... Εδώ μάλλον φτιάχνεται κλίμα και η καλή εφημερίδα τσίμπησε στο αγκιστρι που της έριξαν.
Κάτι άλλο συμβαίνει και ο νοών νοείτω.... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 2:38 am Post subject: |
|
|
Καθυστερήσεων συνέχεια στην Ιονία....
[url] http://www.ixotisartas.gr/(A(gFDK2wYqygEkAAAAMjg4MjUyNDYtNjhhMS00YzVlLTk0MzgtNzY4YzM4ODIyOTA5v-NmA1QGFABN9MKwIcX4GzREYu81))/ShowArticle.aspx?ID=6479&AspxAutoDetectCookieSupport=1 [/url] |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 3:01 am Post subject: |
|
|
πρεβεζανε το λινκ δεν οδηγει σε καποιο αρθρο...με την ΙΟΝΙΑ υπαρχουν ακομη προβληματα με τις απαλλοτριωσεις? |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 10:22 am Post subject: |
|
|
με ταχείς ρυθμούς προχωρούν και τα πρώτα 3-4 χιλιόμετρα του κάθετου Σερρών-Προμαχώνα στη σύνδεση με Εγνατία που δεν είχανε παραδοθεί με το υπόλιπο κομμάτι. Τα χωματουργικά σχεδόν ολοκληρώθηκαν και τελείωσε και το jersey. Δεν βλέπω όμως ακόμα να ξεκίνησαν εργασίες για τους συνδετήριους από Εγνατία για τον κάθετο |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 12:45 pm Post subject: |
|
|
Gouperman,
είναι το link που έβαλε ο vag1 (thanx).
Όσον αφορά στις απαλλοτριώσεις εγώ είχα μείνει με την εντύπωση ότι αυτές έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Αγρίνιο και μόνο. Από εκεί και πάνω μόνο τμηματικά (δλδ χάος ακόμα).
Μετά τον Κουβαρά και μέχρι την Αμφιλοχία ζητούν αλλαγή χαραξης, διαφωνίες υπάρχουν και σε σχέση που θα ξεκινά η παράκαμψη της Αμφιλοχίας και το σοου συνεχίζεται.
ΑΚόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί επίσης η μελέτη για την Κλόκοβα (για το θέμα αυτό έχει γίνει και ανακοίνωση από την αξ. αντιπολίτευση αλλά προτίμησα να μην βάλω το λινκγια να μην κομματικοποιήσω το θέμα).
Ζητήματα επίσης προκύπτουν με τη χωροθέτηση των εργοταξίων, τα μέρη από τα οποία θα πάρουν αδρανή, αλλά ακόμα και με την παραχ΄φρηση δημοσίων εκτάσεων...
Μένουν λιγότερο από δύο χρόνια για την προθεσμία του Αντίρριο-Κεφαλόβρυσο, και λιγότερο από 4 για όλο τον δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 3:50 pm Post subject: |
|
|
Ελάτε ρε παιδιά ποιος τη χέ...ζει την ιονία και ποιά συνέχιση των έργων, ποιων έργων αφού δεν έχουν κάνει τίποτα, σφάζονται εκεί με τα χωράφια και τις γεωτρήσεις, δεν είναι σοβαρό θέμα να ασχοληθούμε, επί δύο χρόνια δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, και ποιος σας είπε ότι θα κρατηθούν τα χρονοδιαγράμματα? Δε γίνεται αυτό η μεσόγεια που ήταν μια ευθεία σκάψιμο και μια σήραγγα και τελείωσε σε χρόνο ρεκόρ 2,5 χρόνια από πού κι ως πού θα τελειώσει το Αντίρριο-Αγρίνιο σε 2 με τόσα τεχνικά? Ας μιλήσουμε για κανα άλλο έργο που κατασκευάζεται κι ας μην επαναλαμβάνουμε συνέχεια ότι η ιονία δεν έχει αρχίσει και έχει συνεχώς προβλήματα. Το ξέρουμε και το έχουμε εμπεδώσει εδώ και δύο χρόνια. Και θα συνεχίσει για καιρό έτσι. Αν είναι δυνατόν δηλ μετά από δυο χρόνια να μην έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις. Και να ζητάνε οι Αμφιλοχιώτες αλλαγή χάραξης. Τριτοκοσμικά πράγματα που προσωπικά δεν θα θελα να χρίζουν της προσοχής κανενός εφόσον υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούμε και ας αφήσουμε τους Αμφιλοχιώτες και τους κάθε Χιώτες να βράσουν στο ζουμί τους. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Για άλλη μια φορά τα μέλη στα stadia.gr θα έχουν πρώτοι την πληροφορία της παράδοσης τμήματος της εγνατίας οδού.
Την επόμενη Τρίτη 7/7/09 και ώρα 12.30 παραδίνεται το τμήμα των 3 χιλ. μετά τον Α/Κ Τύριας που περιλαμβάνει τις σήραγγες Σ2 & Σ3. Έτσι θα έχουμε συνεχόμενη πλέον ''ροή'' από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα.
Επίσης μέχρι 31/7 παραδίνεται και ο δεύτερος κλάδος της γέφυρας Αράχθου.
Για την Τ9 & Τ11 το Σάββατο που μας πέρασε ξεκίνησε η προβολοδόμηση.
Εκτιμάται παράδοση της γέφυρας αυτής τέλος του έτους ή τέλος Ιανουαρίου του 2010. |
Αυτά είναι νέα! Ρε θηρίο και την ακριβή ώρα έμαθες?
Μακάρι να αληθεύει για άραχθο! |
|
Back to top |
|
|
sak Visitor
Joined: 30 Aug 2006 Posts: 9
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 9:07 am Post subject: |
|
|
Επειδή τυγχάνει και είμαι από την Αμφιλοχία, θα ήθελα να απαντήσω στο σχόλιο του φίλου Beethoven και να του πω ότι η ιόνια είναι ένα έργο το οποίο πρέπει να προχωρήσει το συντομότερο δυνατό, για τους γνωστούς λόγους. Άπο την άλλη όμως θα πρέπει να σημειώσω , και να συμφωνήσω μαζί του,ότι δεν είναι δυνατόν η διαδικασία των απαλλοτριώσεων να κολλάει σε τέτοιου είδους ζητήματα,και στις επιθυμίες 5 ταβερνιάρηδων που “τρενάρουν” τις εξελίξεις. θα ήθελα όμως να μην τσουβαλιάζει τους πολίτες μιας ολόκληρης περιοχής με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς,που περιμένουν δεκαετίες αυτόν το δρόμο για να βγουν από την απομόνωση. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 1:45 pm Post subject: |
|
|
αυτό με την ακύρωση της υποθαλασσιας εχει μισο χρόνο που το ακούω~
κατι επίσημο...? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
|