stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Jun 14, 2009 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Άστα κάθε φορά που πάω Αθήνα και περνώντας από την λίμνη Κουμουνδούρου βλέπω τις σύραγγες με πιάνουν τα νεύρα μου Evil or Very Mad Πιστεύω ότι είναι καθαρό δείγμα ελληνικής νοοτροπίας η κατάληξη αυτού του έργου... και αυτό πάει σε όλους τους εμπλεκόμενους
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Jun 14, 2009 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:
Eίναι απορίας άξιον τι θα γίνει ΑUGALE. Στο κομμάττι αυτό γίνονται έργα σιδηροδρομικής σύνδεσης Θριάσιου-Ικόνιου. Από που θα περάσει το τρένο και δε μπορεί να περάσει ο δρόμος ?


Ευτυχώς η σιδηροδρομική γραμμή δεν περνάει από το επίμαχο σημείο με τις απολλοτριώσεις. Λίγο πριν τελειώσει η ήδη κατασκευασμένη περιφερειακή Αιγάλεω η σιδηροδρομική γραμμή ακολουθεί ανατολικότερη χάραξη μέσα από το βουνό μέσω σήραγγας και τέμνει κάθετα την Εθνική οδο Αθηνών - Κορίνθου λίγο μετά το νοσοκομείο στο Δαφνί πάνω από γέφυρα.

Βέβαια και αυτή η γραμμή είχε τα προβλήματα της με το ΣτΕ καθώς είχε μπλοκάρει η γέφυρα πάνω από την εθνική αλλά τουλάχιστον τώρα ξεμπλόκαρε και έχει αρχίσει να κατασκευάζεται.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 8:36 am    Post subject: Reply with quote

Κλειστή η Εγνατία στα τμήματα Νέστου- Χρυσούπολης και Αγίου Ανδρέα-Στρυμόνα.


Κλειστή θα παραμείνει για δύο μήνες περίπου, έως τις 30 Ιουλίου, η Εγνατία οδός από τον κόμβο του Βανιάνο στο Νέστο μέχρι τον κόμβο της Χρυσούπολης, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την Καβάλα. Το διάστημα αυτό θα πραγματοποιούνται εργασίες για την αποκατάσταση των πρανών.

http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1245020983.php
Αποκατασταση πρανών?
Ειχαμε κατολίσθηση ή εκκρεμουν εργασιες που δεν έγινα για να παραδοθεί ο δρόμος αρον αρον για εγκαίνια? Mad
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 9:05 am    Post subject: Reply with quote

δεν ξέρω αν είναι και για πρανή, το σίγουρο είναι ότι θα περάσουν τον αντιολισθητικό τάπητα
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Η γέφυρα του ΟΣΕ για τη γραμμή Ν Ικονιου Θριασιου έχει ξεκινησει να κατασκευαζεται και ειναι στο πολυ πρωιμο σταδιο της. Μπορει κανεις να το δει περνωντας απο την Εθνική οδό περίπου 1000 μέτρα μετά το τελευταιο φανάρι στο Δαφνί.
Για οσους χρησιμοποιουν την περιφερειακη οδο στον ΟΛΠ και θελουν να βγουν στο Σχιστο και στην Αθηνων Κορινθου, δεν χρειαζεται να μπλεξουν με τα φαναρια. Αμεσως μετα τη σήραγγα εκεί που βγαίνει στο σταυροδρομι που αριστερα ειναι η ιχθυοσκαλα, συνεχιζουμε ευθεια και στον κομβο που σε βαζει στον ΟΛΠ παμε αριστερα περναμε κατω απο τον κομβο της Λεωφορου Περαματος και ανηφορίζουμε μετα από 1,5 Km βγαίνουμε στο κόμβο της Λ. Σχιστού, αριστερά και βγήκαμε στη Λεωφορο αρκετά ψηλά επάνω στο βουνό. Ο δρόμος έχει δύο λωρίδες και νισίδα στη μέση αλλά συνήθως η δεξιά είναι πιασμένη από νταλίκες. Σε κάθε περίπτωση είναι πιο γρήγορη λύση από τα φανάρια της Λαμπρακη. Το ιδιο ισχύει και όταν ερχόμαστε από το Σκαραγκά. Πρόσφατα μάλιστα ανακατασκευαστηκε και το οδοστρωμα που το ειχαν βουλιαξει οι νταλικες.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το αίσχος που υπάρχει στις παρυφές του ευρύτερου κέντρου των μεγαλουπόλεων, αλλά ακόμη και στο κέντρο των μικρότερων πόλεων με τη στάθμευση των βαρέων οχημάτων, πότε επιτέλους θα τελειώσει?
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 1:35 pm    Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Εχθές το απόγευμα επέστρεψα απο ενα καλό 3ήμερο (ελέω και 1 ημέρας άδειας) απο Μεσσηνία. Και για όσους πραγματικά ενδιαφέρστε, σας έχω ενα σπαρταριστό, φρέσκο και σημαντικό νέο.

Εχθές το μεσημέρι, ως συνδαιτημόνας σε γνωστή ψαροταβέρνα στη μαρίνα της Καλαμάτας, είχα την ευκαιρία μαζί με φίλους να γευματίσω παράλληλα και με 2 νομαρχιακούς παράγοντες καθώς και με 1 αντιδήμαρχο δήμου της βόρειας Μεσσηνίας.

Μέσα απο τη εκτενή συζήτηση (βοήθησε και το κρασάκι να λυθούν οι γλώσσες) έμαθα οτι υπάρχει νεότερη εντολή απο τον Σαρακατσάνο και το ΥΠΕΧΩΔΕ, να κάνουν λίγο κράτει στις ημερομηνίες σταδιακών παραδόσεων των έργων και ότι κομμάτι του δρόμου θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του 2009 ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ έτσι ώστε να εγκαινιαστεί Μάρτη ή Απρίλη του 2010 επειδή εκείνη την περίοδο θα γίνουν τελικά οι βουλευτικές εκλογές!!!!!

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ. Λες και ζούμε στην εποχή του Μαυρογυαλούρου -Κωνσταντάρα- που ο λαός για να αποφασίσει τι θα ψηφίσει έπρεπε να δεί έργα!!! Ήμαρτον. Δυστυχώς στην Ελλάδα του 21ου αιώνα ακόμη παίζουν με τη νοημοσύνη μας. Αμ δε θα σας ψηφίσουν κύριοι (ανεξαρτήτως παρατάξεως) όταν καταλαβαίνουν οι πολίτες οτι το έργο δίνεται για προεκλογικό σκοπό. Θα σας ψηφίσουν, όταν επιταχύνετε τους ρυθμούς κατασκευής και το παραδώσετε νωρίτερα απο το χρονοδιάγραμμα και σε άρτια κατάσταση. Φίλε engineer βοήθεια!! Μάθε κάτι απο μέσα και επιβεβαίωσε αυτά που άκουσα εχθές το μεσημέρι και έφριξα.

Α, και μιας και το θέμα αφορά αυτόν τον πολύπαθο εθνικό δρόμο. Την Παρασκευή το πρωί που κατέβαινα, στο ύψος του Αθήναιου (για όσους γνωριζουν) υπήρχαν καμιά 20αριά μηχανήματα αριστερά στις προσωρινές προσβάσεις, αλλά κανένα δεν δούλευε. Δεν είδα ούτε εναν εργάτη.

Αυτά φίλοι μου για να μην απογοητευόμαστε. Εχθές το απόγευμα στις 19.30μμ, είχε 4 χιλιόμετρα ουρά στην κακιά σκάλα. Συνολικός χρόνος ταξιδίου Καλαμάτα-Διόδια Ισθμού 1 ώρα και 50λεπτά, Διόδια Ισθμού - Χαιδάρι 2 ώρες. Τελικά η σκάλα αυτή θα παραμείνει κακιά.

Σας Χαιρετώ και Καλό Καλοκαίρι

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Κατι εχει παρει το αυτι μου αλλά το θεωρω εντελως αβασιμο να παμε απο Σεπτεμβρη του 2009 στην Ανοιξη του 2010. Ειδικά όταν ο κόσμος περιμενει πως και πως να καταργηθουν οι στροφες της Μεγαλοπολης το Σεπτεμβρη. Από την άλλη δες το και αλλιως σε σχεση με τα σεναρια που παιζουν για εκλογες τον προσεχή Οκτωβρη Wink

Και εγώ εχτες το απογευμα ταλαιπωρηθηκα απο τη βραδυπορια στην Κακια Σκαλα που οφειλοταν στο ατυχημα στην αρχή του κοματιου στην αριστερη λωριδα αλλα και απο τη βραδυπορια απο την Παχη μεχρι και το Σκαραμαγκα. Και ετσι θα ειναι πλεον σε καθε επιστροφη (αλλά και εξοδο).

Το σαββατο (αν δεν μου τυχει καμια αναποδια) κατεβαινω Μεσσηνια και ετοιμαζομαι για εκτενες φωτορεπορταζ.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Xθες γύρισα από Αλεξ/πόλη και κατέβηκα στη σήραγγα Σ2 στην Αγ. Αναστασία να τσεκάρω την κατάσταση.
Ο φύλακας που βρήκα στην είσοδο δε με άφησε να μπω μέσα και έτσι τράβηξα φώτο μόνο το μέτωπο από ανατολικά.
Πραγματικά άρχισε η αντίστρωφη μέτρηση για την παράδοσή της.
Ο αριστερός κλάδος φάνηκε πιο έτοιμος τα φώτα στην οροφή λειτουργούσαν σε αντίθεση με τον δεξιό. Ο αριστερός ήταν και αφαλτοστρωμένος αλλά και διαγραμισμένος σε αντίθεση με τον δεξιό.
Κατά τη γνώμη μου όμως χρειάζεται άλλη μία στρώση ασφαλτόστωσης γιατί κάνει ''σκαλάκι'' η παρούσα άσφαλτος με το τσιμεντένιο ρείθρο στην άκρη.

Aριστερός κλάδος.

Δεξιός κλάδος. Για το πρόβλημα της φωτ. μηχανής μου τα έχουμε ξαναπεί.

Όπως και να 'χει το αργότερο μέχρι της 10 Ιουλίου θα το περπατάμε κι αυτό.
Τελικά σαν ψέματα μου φαίνονται όλα αυτά.
Τώρα θα σας πω χρόνους αλλά μη με κράξετε.
Στον πηγαιμό με γυναίκα και προπάντων με παιδιά για Θεσ/νίκη (Κόμβος Τιτάν) 2 ώρες και 45 λεπτά.
Στην επιστρωφή έβαλα και 100άρα βενζίνη και είπα να τα δώσω όλα!!!
Αποτέλεσμα 2 ώρες και 15 λεπτά. Σημείωση πως στη σήραγγα Δρίσκου λειτουργεί μία λωρίδα ανά κλάδο, οπώτε αν βρεις μπροστά σου κυκλοφορία και ειδικά φορτηγό πας με 60 χιλ./ώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu μπορεις να ρωτήσεις τους γνωστούς που δουλεύουν στην Εγνατία για πότε προβλέπεται η παράδοση του κόμβου στο Βασιλικό μετά την Ηγουμενίτσα?
Εγω εξακολουθώ να επιμένω πως απο Ακτιο μετά την ολοκλήρωση της Σ-2 και την παράδοση του κόμβου αυτού , η διαδρομή αυτή θα αξίζει για να παει κανείς Γιάννενα και όχι η κλασική και θα ήθελα να ξέρω πότε υπολογίζουν την αποπεράτωση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Kosimo,

το ίδιο ερώτημα (που αφορά όχι μόνο τον ΑΚ Βασιλικού αλλά και την κατασκευή του συνδετήριου δρόμου με την υπάρχουσα ΕΟ Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας στο ύψος του Καρτερίου) έθεσα και εγώ μεσω του φόρουμ (και μάλιστα ΔΥΟ φορές) αλλά την ανάρτηση του σχολίου την έφαγε η μαρμάγκα! περίεργα πράγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 1:15 am    Post subject: Reply with quote

O A/K Bασσιλικού λειτουργεί κανονικά από την παράδοσή του.
Αυτό που δεν είναι έτοιμο είναι ο συνδετήριος δρόμος Βασσιλικό - Καρτέρι.
Δε γνωρίζω ακριβή ημερομηνία παράδοσης του συγκεκριμένου τμήματος.
Αν πας όμως Πάργα πιο πολύ συμφέρει να βγεις στον Α/Κ Παραμυθιάς και από εκεί με νότια πορεία θα πάρεις προς Καρβουνάρι - Μόρφιο και θα βγεις 200 μέτρα πριν τη διασταύρωση της Πάργας στην ΕΟ Ηγουμενίσας - Πρέβεζας.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 1:24 am    Post subject: Reply with quote

Για τον ΑΚ Σκαραμαγκά έχω ακούσει το τρελλό σενάριο να ταπωθούν οι σήραγγες και να γίνει άλλη λύση με γέφυρες που παρακάμπτουν τη γριά. Κάτι από Παλιοβούνα μου θυμίζει με αμοιβές μελετών για γέφυρες κλπ. μόνο που εδώ οι σήραγες έχουν ήδη Evil or Very Mad μισοκατασκευαστεί με δικά μας λεφτά...
Αν δεν το είχα ακούσει από μηχανικό που εργάζεται στον Άκτορα (που απορρόφησε την Πανεχνική, που έχει αφήσει στη μέση τις σήραγγες αυτές) σε γειτονικό έργο δεν θα το πίστευα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 1:42 am    Post subject: Reply with quote

Βλεπω πολυ ξυπνιο κοσμο στα γερμανικα νουμερα.Σας ετοιμαζω θεματακι αλλα εχω δουλιτσα ακομα ,λιγες μερες υπομονη.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 1:47 am    Post subject: Reply with quote

Είναι περίεργη ιστορία το θέμα του Α/Κ Σκαραμαγκά. Το ότι μία ηλικιωμένη γυναίκα δε δίνει την ιδιοκτησία της για να περάσει ο δρόμος δε στέκει σαν μοναδική αιτία για να σταματήσει τέτοιο έργο. Ο καθένας θα εμπόδιζε κάθε δρόμο τότε από ένα καπρίτσιο. Τότε γιατί γίνονται οι απλοτριώσεις ? Η δικαίωση της από το ΣτΕ κάπου πρέπει να στηρίζεται και ίσως έχει να κάνει με την εγκυρότητα των τίτλων ιδιοκτησίας που το κράτος αμφισβητούσε και δε δεχόταν να την αποζημιώσει. Μάλλον θέλουμε τα φώτα νομικού.
Ισως να κάνουμε και καμία τριμελή επιτροπή από δύο άτομα όπως είχε πει και ένας φωστήρας του ποδοσφαίρου.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 2:07 am    Post subject: Reply with quote

Εχουμε λιωσει τα αυτοκινητα καθε μερα Χαιδαρι-Ασπροπυργος (οσοι πηγαινουν).Και πανω απο τα δυο εγκαταλελειμενα στομια υπαρχουν και ενα δυο μικρα ,αν δεν κανω λαθος?Ειναι εκει που σκαει η περιφεριακη Αιγαλεω ερχομενη απο Νεοκτιστα?
Εντωμεταξυ μεγαλη θλιψη μου εχει προκαλεσει(σαν Χαιδαριωτης που ειμαι)το ξεκοιλιασμα του δασους για να περασει το τρενο,μεσω της μεγαλης γεφυρας του Δαφνιου,τοση οση δεν μου προκαλεσε η Εγνατια,διερχομενη μεσα απο τα απεραντα δαση της Πινδου και τον τοπο καταγωγης μου.Μυστηρια πραγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 3:42 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα,

Οι περισσότερες λεπτομέρειες που έχω βρει από αυτή την ωραία ιστορία είναι εδώ:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_25/01/2004_91418 (το άρθρο είναι από τις 25/1/2004 αλλά πάντα επίκαιρο).
Νομίζω πως δένει και με τη συζήτηση περί χρηματοδότησης και πληρωμών στα Δημόσια Έργα, αν σκεφτούμε τι είναι σήμερα η Παντεχνική. Διαβάστε και την προφητική τελευταία πρόταση του άρθρου:
"Oσο για την Παντεχνική, φαίνεται ότι πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη..."
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 10:48 am    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
O A/K Bασσιλικού λειτουργεί κανονικά από την παράδοσή του.
Αυτό που δεν είναι έτοιμο είναι ο συνδετήριος δρόμος Βασσιλικό - Καρτέρι.
Δε γνωρίζω ακριβή ημερομηνία παράδοσης του συγκεκριμένου τμήματος.
Αν πας όμως Πάργα πιο πολύ συμφέρει να βγεις στον Α/Κ Παραμυθιάς και από εκεί με νότια πορεία θα πάρεις προς Καρβουνάρι - Μόρφιο και θα βγεις 200 μέτρα πριν τη διασταύρωση της Πάργας στην ΕΟ Ηγουμενίσας - Πρέβεζας.


Αυτό το δρόμο εννοούσα και εγώ (Βασιλικό - Καρτέρι)και έλεγα μηπως πάρουμε καμιά πληροφορία.
Απο Παραμυθιά για Πάργα ο δρόμος είναι πολυ άσχημος ,τον έκανα μια φορά και δεν ξανακάνω το λάθος αυτό . Anyway ευχαριστώ πολύ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Aχ δε μπορώ μαζέψτε τον. Mad Evil or Very Mad
http://www.youtube.com/watch?v=aaYtSWcLk0Q&eurl=http%3A%2F%2Fwww.enp.gr%2Fcomponent%2Foption%2Ccom_seyret%2FItemid%2C84%2Ftask%2Cvideodirectlink%2Fid%2C4156%2F&feature=player_embedded

Κι εδώ κάτι ενδιαφέρον περί Ιόνιας.
http://www.youtube.com/watch?v=ww4pwxTSxzM&feature=related
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

Εκτενές ρεπορταζ της σημερινής Ελευθερίας της Καλαμάτας 16/06/2009 για το Τρίπολη Καλαμάτα που εκτελεί ο Μορέας.

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=5
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή για να καταλάβουμε, μετά απο 7 χρόνια πλήρης ακινησίας στο σκαραμαγκά, λόγο ΣτΕ μεσω μιας γιαγιας και έλλειψης κονδυλίων απο Γ'ΚΠΣ λύση δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα και η περ. Αιγαλεο θα παραμενει ημιτελής;;;
Και όλα τα λεφτά που δώθηκαν (22εκ €) θα τα αφήσουμε να τα πάρει ο ανεμος ή μάλλον θα χρειαστει να πληρώσουμε και κάτι ακόμα για να τα κουκουλώσουμε;;; Shocked
Το κερ@το μου, αυτο δεν γίνεται πουθενα!!! Evil or Very Mad
Και πάλι ο Σουφλιάς τι είχε πει πριν απο ενα χρονο περιπου ότι γίνονται μελέτες για την ολοκλήρωση στην περιφερειακη Αιγαλεω και για το κομματι ελευσινα μέχρι το φανάρι στο δαφνί στο να γίνει αυτοκινητόδρομος; Που λογικά θα περιλαμβάνει και τους κομβους της περ.Αιγαλέου και του Σχιστού. Μεχρι το 2213 θα μπορέσουν να παραδώσουν κάτι ολοκληρωμένο σε αυτο το κράτος;
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Aχ δε μπορώ μαζέψτε τον. Mad Evil or Very Mad
http://www.youtube.com/watch?v=aaYtSWcLk0Q&eurl=http%3A%2F%2Fwww.enp.gr%2Fcomponent%2Foption%2Ccom_seyret%2FItemid%2C84%2Ftask%2Cvideodirectlink%2Fid%2C4156%2F&feature=player_embedded


Για να λέμε και την αλήθεια, όσον αφορά τις ατέλειες και το βιαστικό της παράδοσης δεν έχει και πολύ άδικο... Ο κόσμος ακούει για παραδόσεις, όμως στη συνέχεια του έρχονται οι κατραπακιές όταν πάει να χρησιμοποιήσει το δρόμο. Καπάκια που βγαίνουν, τμήματα κλειστά λόγω ασφαλτόστρωσης (πχ ένα μήνα κλειστή η μεσόγεια στην Καβάλα καλοκαιριάτικα!!!, κλείνει ο Νέστος δεν ξέρω για πόσο διάστημα κλπ). Χώρια η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ καθυστέρηση στην παράδοση των ΣΕΑ και των ΧΣΑ. Δεν νοείται αυτοκινητόδρομος συνεχόμενος 680 χιλιομέτρων να μην έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ βενζινάδικο στη διαδρομή του και να έχει (με τις τελευταίες παραδόσεις ΧΣΑ που έγιναν) το πολύ 5-10 σημεία σε όλον τον άξονα όπου μπορεί κάποιος να κάνει την ανάγκη του.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

πρόσφατο άρθρο 2/6/2009
Quote:
Το μεγάλο έργο της «Ολοκλήρωσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω» που κατασκευάζει η ΝΑΔΑ, επισκέφθηκε την Τρίτη 2/6 ο Νομάρχης Δυτικής Αττικής


http://www.nada.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=564&Itemid=230

Αλλά δυστυχώς δεν αναφέρεται στην ολοκλήρωση του νότιου τμήματος της περιφερειακής στον Σκαραμαγκά αλλά του βόρειου στα Αν.Λιόσια. Ουσιαστικά είναι ο δρόμος σύνδεσης από εκεί που τελείωνει ο αυτοκινητόδρομος στο Ολυμπιακό κέντρο Αν.Λιοσίων μέχρι τη Λεωφ.Φυλής μήκους 2,4km
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

superas wrote:
τμήματα κλειστά λόγω ασφαλτόστρωσης (πχ ένα μήνα κλειστή η μεσόγεια στην Καβάλα καλοκαιριάτικα!!!

Πρόκειται για την αντιολισθητική στρώση.
Έτσι γίνεται πάντα.
Πατιέται ο δρόμος για κάποιο διάστημα και μετά πέφτει αυτή.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Ουσιαστικά είναι ο δρόμος σύνδεσης από εκεί που τελείωνει ο αυτοκινητόδρομος στο Ολυμπιακό κέντρο Αν.Λιοσίων μέχρι τη Λεωφ.Φυλής μήκους 2,4km


Πάντως το άρθρο έχει την πλάκα του. Ισχυρίζεται πως ένα έργο της νομαρχίας δυτικής Αττικής που είναι στα χώματα με βάση τις φωτογραφίες θα έχει ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2009 - μόνο εγώ δεν το πιστεύω;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 420, 421, 422  Next
Page 93 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr