View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 11:25 am Post subject: |
|
|
τελικα στην Ελλαδα δεν παμε καλα!
δεν εχουμε δρομο φωναζουμε οτι σκοτωνομαστε...
εχουμε δρομο μας φταιει το περιβαλλον!
ελεος ρε παιδια παντα κατι μας φταιει! |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 11:55 am Post subject: |
|
|
Καλά το να πούμε συγχαρητήρια στον corfu είναι το λιγότερο
Aκουσα σήμερα στον ραδιοσταθμό σκαι να λέει ένας εκπρόσωπος της εταιρίας που ανέλαβε την κατασκευή της Ιωνίας Οδού ότι για την καθυστέρηση της έναρξης για την κατασκευή ευθύνονται οι απολλοτριώσεις και ότι σύντομα τα έργα θα αρχίσουν σε όλο το μήκος της οδού.
Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε.... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 12:10 pm Post subject: |
|
|
Από την ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ το παρακάτω άρθρο σχετικό με αυτό που άκουσε ο vag1.
Ενώ ο τίτλος του είναι "Προχωρεί η Ιονία οδός", στην τελευταία παράγραφο υπάρχει δήλωση του κυρίου Λαμπρόπουλου ότι λόγω των απαλλοτριώσεων υπάρχει καθυστέρηση. Αναρωτιέμαι λοιπόν πως προχωράει; Εδώ και πόσους μήνες ακούμε ότι τα έργα ξεκινούν "άμεσα". Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης για το τι ακριβώς συμβαίνει.
Παραθέτω το άρθρο:
"Προχωρεί η Ιονία οδός"
Στις καταγγελίες ακροατών του ΣΚΑΪ για προβλήματα σε τμήματα του ασφαλτοτάπητα λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης αναφέρθηκε ο τεχνικός σύμβουλος και εκπρόσωπος της εταιρείας "Νέα Οδός" Στέργιος Λαμπρόπουλος.
Το πρόβλημα εντοπίζεται κοντά στα διόδια Αφιδνών. Ο κ. Λαμπρόπουλος απάντησε ότι το έργο της ασφαλτόστρωσης ήταν απαραίτητο να αρχίσει το συντομότερο δυνατόν, ενώ πρόσθεσε ότι θα προστεθούν νέα τμήματα ασφαλτοτάπητα στα συγκεκριμένα σημεία που έχουν γίνει καταγγελίες.
Ο εκπρόσωπος της "Νέας Οδού" αναφέρθηκε και στο έργο της κατασκευής της Ιονίας Οδού που έχει αναλάβει η εταιρεία, δηλώνοντας ότι υπάρχει καθυστέρηση στο έργο επειδή πρέπει να προηγηθούν οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις. Ανέφερε πάντως, ότι οι σχετικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 12:38 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με την αποκατάσταση του τοπίου στο Παναγιά Γρεβενά. Η απάντηση είναι μέσα στο άρθρο: Ο Ακτωρ και η Παντεχνική φέρανε τα αδρανή στο εργοτάξιο από μακρυά. Η Αττικάτ κατάφερε να βγει "υπουργική απόφαση" για να στήσει λατομείο αδρανών εκει που έπρεπε πασει θυσία να προστατευτεί το δάσος. Το τραγικό είναι ότι η Αττικατ και δεν κατάφερε να τελειωσει στην ώρα της το έργο και περισσοτερη καταστροφή προκάλεσε. |
|
Back to top |
|
|
ChristosP New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 12 Location: Vasteras/Sweden
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 1:40 pm Post subject: Erga Amfilochias? |
|
|
Καλημέρα από Σουηδία και καλο Πάσχα σε όλους!
Έχω στείλει πολλά e-mail στους αρμοδιους της Ιωνίας οδού αλλα δεν απαντάνε. Ξέρει κανένας από το Forum ποτε θα αρχίσουν τα έργα στην Αμφιλοχία, ίσως τον πιο σημαντικό κόμβο του έργου? |
|
Back to top |
|
|
megail Visitor
Joined: 09 Apr 2009 Posts: 4 Location: IMATHIA
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 4:51 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα. Συγχαρητήρια στον corfu για τις φωτογραφίες. Μήπως ξέρει κανείς αν θα γίνει ο κόμβος της Αγ. Παρασκευής; |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 5:26 pm Post subject: |
|
|
Συγγνώμη ρε παιδιά από που κι ως που στο όνομα της γρήγορης κατασκευής ενός μεγάλου έργου που το χρειαζόμαστε αδιαμφισβήτητα, έχουμε το δικαίωμα να καταστρέφουμε το περιβάλλον πέραν της νορμάλ καταστροφής που προκαλεί ένα μεγάλο έργο σε μια τόσο ευαίσθητη περιοχή, όπως αυτή της Βόρεια Πίνδου;
Και πολύ καλά τα λέει ο engineer: Γιατί οι άλλες εταιρείες αποκατέστησαν το περιβάλλον, ετρεχαν 30 και 40 χιλιόμετρα μακριά για να πάρουν αδρανή και η αττικάτ ξεκοίλιασε ένα βουνό με δάσος μαύρης πεύκης (ξέρουμε πόσο ευαίσθητο οικολογικά είναι ένα τέτοιο δάσος) και μάλιστα είναι πιο πίσω από την άλλη εργολαβία της "αρκούδας" ;
Είμαι μεγάλος υπέρμαχος της Εγνατίας οδού (και επειδή είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της περιοχής, αλλά και λόγω της τρέλας μου με τους μεγάλους δρόμους), αλλά κάπου υπάρχει και ένα περιβάλλον που ΠΡΕΠΕΙ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να το σεβαστούμε. Και πρώτα απ' όλα να το σεβαστεί η πολιτεία και οι εταιρείες στις οποίες αναθέτει την κατασκευή τέτοιων έργων μέσα σ΄ένα από τα πιο παρθένα οικοσυστήματα της Βόρειας Ελλάδας.
Το αυτοσχέδιο λατομείο της αττικάτ και οι τραγικές εικόνες εκατέρωθεν της οδού στο τμήμα της εν λόγω εταιρείας, είναι ντροπή και κηλίδα στην κατασκευή της Εγνατίας.
ΥΓ Corfu πραγματικά δεν παίζεσαι ρε φίλε, είναι τέλειες οι φωτογραφίες σου... Ανυπομονώ να περπατήσω τα νέα τμήματα...!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 6:05 pm Post subject: |
|
|
Aπίθανες φωτογραφίες! Συγχαρητήρια. Πολύ κατατοπιστικές.
Ελπίζω να κοιτάς και λίγο μπροστά ανάμεσα στις λήψεις όταν φωτογραφίζεις έργα.
Αν βελτιωθεί η οδός Μουργκάνη - Παναγιά όπως στην περιοχή του κόμβου Παναγιάς, ας καταλήξει ο Ε65 και στην Κοζάνη. Μια χαρά βολευόμαστε όσοι κατευθυνόμαστε προς τα Γιάννενα!
Δυστυχώς η ΑΤΤΙΚΑΤ έχει κάνει μεγάλη καταστροφή στο τοπίο. Πρόκειται για γνωστό ύποπτο που προσπαθεί με κάθε μέσο να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Καλά κάνανε και προσφύγανε στο ΣτΕ. Ο Σουφλιάς σφυρίζει αδιάφορα αυτός εγκαίνια θέλει, το ίδιο έγινε και στο Μαλιακό κοντά στο Μώλο, όπου κυριολεκτικά δίπλα στη ΝΕΟ η ΑΤΤΙΚΑΤ κατέβασε ένα βουνό χωρίς άδεια και η απάντηση στελεχών του ΥΠΕΧΩΔΕ σε σχετικό σχόλιο ήταν ότι δεν υπάρχει καταγγελία!
Δυστυχώς (πάλι) η αρμόδια για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ κάνει το παν για να ευχαριστήσει τον πολιτικό της προϊστάμενο και τρέχει τα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ με τα χίλια (βλ. π.χ. επεκτάσεις Αττικής Οδού) τηρώντας αυστηρά τις ελάχιστες προθεσμίες του νόμου, ενώ από ότι ακούω, αν πρόκειται π.χ. για σιδηροδρομικό έργο κάνει το παν να καθυστερήσει αφήνοντας τα αιτήματα να σιτέψουν καλά, ζητώντας απίστευτα πράματα και περιμένοντας και την τελευταία υπηρεσιούλα να γνωμοδοτήσει, έστω και αν έχει παρέλθει η προθεσμία του νόμου για γνωμοδότηση. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 5:49 pm Post subject: |
|
|
Όπως και τα κουζινομάχαιρα δεν κόβουν μόνο...ψωμί! |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 11:57 am Post subject: |
|
|
αν πρόκειται όντως για μαύρη πεύκη τότε τα πράγματα είναι σοβαρά καθώς πρόκειται για ιδιαίτερο είδος που προστατεύεται και από Ευρωπαική Οδηγία και δεν είναι εύκολη η αναπαραγωγή του με φυσικό τρόπο όπως τα υπόλοιπα είδη πεύκων.
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω την ΜΠΕ που εγκρίθηκε για το έργο όπως και τι προβλέπουν για αποκατάσταση. Υποψιάζομαι ότι το βάρος θα πέσει στην Εγνατία Α.Ε. και όχι στο φιλότιμο του αναδόχου. Πρέπει να γίνει πολύ σοβαρή μελέτη για την αποκατάσταση.
Πάντως οπτικά μου φαίνεται πολύ μεγάλη η ζώνη διάνοιξης για το πλάτος της εγνατίας και αυτό που ήθελαν να αποφύγουν δηλαδή διάσπαση του βιότοπου της αρκούδας δεν το βλέπω να το καταφέρνουν εύκολα. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 2:24 pm Post subject: |
|
|
Ευκαιρίας δοθείσης - βλέπε προηγούμενο - αυτές οι διαβόητες μικρές σήραγγες κάτω από την Εγνατία, οι οποίες θα αποτελούσαν τα περάσματα της καφέ αρκούδας γνωρίζετε αν είναι πραγματικό μέρος του έργου ή αποτελούν προϊόν "ραδιοαρβύλας" ; |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 5:35 pm Post subject: |
|
|
είπαν στις ειδησεις για συσκεψη στο Μαξιμου και επιταχυνση των μεγαλων εργων ..για να κρατηθει καπως η αναπτυξη....λετε να το εννοουν,ή απλα ειναι λογια του αερα? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 8:28 pm Post subject: |
|
|
losada7 wrote: | Ευκαιρίας δοθείσης - βλέπε προηγούμενο - αυτές οι διαβόητες μικρές σήραγγες κάτω από την Εγνατία, οι οποίες θα αποτελούσαν τα περάσματα της καφέ αρκούδας γνωρίζετε αν είναι πραγματικό μέρος του έργου ή αποτελούν προϊόν "ραδιοαρβύλας" ; |
κατω απο την εγνατια?
Εγω νομιζα τα τουνελς και τα cit n cover επιτελουν αυτό το έργο! |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 9:46 pm Post subject: |
|
|
Ναι,θα βάλουν και σήματα για τις αρκούδες να βλέπουν πού να στρίβουν για τις διαβάσεις...
Παιδιά, η καταστροφή έχει συντελεστεί για το περιβ΄σλλον της αρκούδας και είναι μη αναστρέψμη ότι και να γίνει. Αυτά είναι έργα-διαβάσεις αρκούδας για να λέμε. Δε γίνεται να είναι όλα καλά για όλους,δυστυχώς. 8 |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 10:02 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα έκανα το Αθήνα Πρέβεζα και έχω τα εξής:
Έργα στον άξονα Κορίνθου Πατρών στα εξής σημεία
114 χλμ Μηχανική τούνελ στα αριστερά του δρόμου σχδόν κάθετα στην υπάρχουσα Ε.Ο
140-144 χλμ J&P Αβαξ (κοντά στο Δερβένι) τούνελ στα αριστερά μετά τοιχείο στα δεξιά και μετά ξανά τούνελ στα αριστερά
155 χλμ Άκτωρας
177 χλμ τούνελ που το άφησα πίσω μου στα αριστερά
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τραβήξω φώτο. Ποιά από τα παραπάνω έργα είναι οδικά και ποιά σιδηροδρομικά δεν είμαι σε θέση να ξέρω. Ξέρει ποιό απο τα παραπάνω είναιτης Παναγοπούλοαςπου έχει αναφερθεί παλιότερα στο φόρουμ?
________________________________
Στη συνέχεια στο νομό Αιτωλοακαρνανίας, τα πράγματα είναι προεκλογικά (και πολύ ευχάριστα). Ο δρόμος προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς σε σχέση με τα χριστουγεννα που τον είχα ξαναπεράσει. Εκτός από μικρά τμήματα οι ασφαλτοστρώσεις έχουν προχωρήσει πάρα πολύ.
Αν τον Ιούνη έχουμε διπλές εκλογές το τμήμα θα παραδοθεί εγκαινιαστεί και αμέσως μετά τις εκλογές θα ξαναμπούν τα συνεργεία να ολοκληρώσουν τα "μερεμέτια"δηλ ηλεκτρομηχανολογικά (φωτισμός)καθώς και το New Jersey(ναι είναι αλήθεια προκειμένου να επιταχύνουν τις εργασίες το έχουν αφήσει για το τέλος και τώρα βάζουν μεταλλικές μπάρες...). Πάντως τα οδικά θα είναι έτοιμα μέσα στους επόμενους δύο μήνες. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 10:39 pm Post subject: |
|
|
παναγοπουλα δεν εχουν ξεκινησει ακομα ,εδω ειμαι και τα βλεπω...κατι επιχωματωσεις μονο στην πναγοπουλα ,και το κεντρικο εργοταξιο της vinci,προχθες πηγα και το ειδα κατω απο την εθνικη,,όπου μαζευονται σιδερα,διαχωριστικα κλπ..γραφεια..
η μηχανικη δεν συμμετεχει στην ολυμπια οδο...
οι άλλες ναι... |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 10:54 pm Post subject: |
|
|
έχω την εντύπωση ότι τα περάσματα της αρκούδας είναι ΠΑΝΩ από τις σήραγγες και τον δρόμο και όχι από κάτω για αυτό και η αλλαγή της αρχικής χάραξης, ώστε να περιορίσουν τον ανοιχτό δρόμο και να αυξήσουν τα υπόγεια τμήματα |
|
Back to top |
|
|
engineer86 New Member
Joined: 05 Feb 2009 Posts: 10
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 11:48 pm Post subject: |
|
|
@ prevezanos
Ως έργα αιτωλοακαρνανίας εννοείς την περιμετρική του Αγρινίου?
@ Agg3los
Τα έργα ακριβώς πάνω από τον ψαθόπυργο εννοείς λέγοντας Παναγοπούλα? Ή υπάρχουν και άλλα χωματουργικά μετά την Ροδινή? .. Εγώ πάντως μέχρι την Ροδινή που πάω βλέπω κάποια χωματουργικά πάνω από την νέα Εθνική (προς το βουνό). |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 12:10 am Post subject: |
|
|
ναι..αυτα λεω που βλεπεις και εσυ..και μετα τον Ψαθοπυργο και το ποταμι,στο βουλκανιζατερ προς την παραλια εχει πινακιδα...vinci..εκει προς τα κατω μετα τη γραμη του ΟΣΕ ειναι το κεντρικο εργοταξιο της Vinci...αποπανω μενω οποτε τα βλεπω συχνα..
πρωτα παντως θα φτιαξουν το δρομο προς Πατρα και μετα την σηραγγα ..
ετσι λενε τα σχεδια τα δεσμευτικα που εχουν..
εγω περιμενω πως και πως τον κομβο Αραχωβιτικων(που θα γινει στην εισοδο του Δρεπανου στον πλατανο απο ότι εμαθα) για να ξεφυγω απο το παλαιο δρομο με τα φορτηγα να σε πανε τρενακι και τις στροφες με τα εκκλησακια. .σε 7 λεπτα στην Πατρα!ελπιζω να φτιαξουν και πληρη κομβο στο πανω ριο για περισσοτερη ευκολια...γιατι τωρα πρεπει να κατεβεις στη γεφυρα για να πιασεις εθνικη,,..
Αααα...ωραια ονειρα ,εεε...? |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 12:43 am Post subject: |
|
|
Μάγκες, όσοι εκδράμετε για Πάσχα πάρτε μαζί στο αυτοκίνητο και μια φωτογραφική μηχανή να μας στείλετε φωτο απο τα έργα στις Εθνικές και οχι μόνο οδους.
@Corfu : Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις καμμιά κατεβασιά απο Πελοπόνησο μεριά, Ολυμπιά Οδό και Μωρέα να δούμε και εμείς οι νότιοι επιτέλους φωτογραφίες απο ψηλά?
@Stavros : Έχει πολύ πλάκα η κατάσταση στην Λακωνία! Οι παρακάμψεις Σελλασίας Βουτιάνων πάγωσε, η Μακρυνάρα 4 μήνες τώρα δεν έχει επισκευαστεί ( http://www.apela.gr/22-41.html), και ο περιφεριακός Σπάρτης έμεινε .... στην μέση!
Τους χάσαμε τους δρόμους πατριώτηηηηη |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 4:04 pm Post subject: |
|
|
Για τη παράκαμψη Σπάρτης το έμαθα εχθές.
Δυστυχώς ο εργολάβος με απλά λόγια έμεινε από χρήμα με αποτέλεσμα να έχουν παγώσει οι εργασίες και να έχουν μείνει απλήρωτοι οι εργάτες.
Όσο αφορά τη Μακρυνάρα, τι να πω...
Οι άνθρωποι είναι ανεκδιήγητοι. 4 μήνες τώρα δεν έχουν κάνει τίποτα ώστε να ανασκευάσουν το δρόμο με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χαρούν ολοκαίνουργιο δρόμο οι κάτοικοι της νότιας Λακωνίας.
Ντροπή!
Το μόνο που προχωρά (αργά μεν, αλλά σταθερά) είναι η παράκαμψη Σελασίας.
Σύντομα θα έχω και υλικό. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 5:04 pm Post subject: |
|
|
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/491423/Article.aspx
Ωραία νέα...
και πάλι η δημοπράτηση απο την αρχή... αν στην τρίτη προσπαθεια συνεχίζεται η απεργία... αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω. Γιατί να πρέπει να ακυρωθεί και να επαναδημοπρατηθεί. Θα αλλάξει κάτι, ή είναι ένα παραθυράκι για να κάνουμε τις τροποποιήσεις μας...
Αν γίνουν αυτά, σε δύο μήνες που θα επαναδημοπρατηθεί θα έχουν προκύψει εκλογές, θα χουμε άλλο υπουργό που θα πρέπει να ενημερωθεί κτλ κτλ... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 5:40 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: |
@Corfu : Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις καμμιά κατεβασιά απο Πελοπόνησο μεριά, Ολυμπιά Οδό και Μωρέα να δούμε και εμείς οι νότιοι επιτέλους φωτογραφίες απο ψηλά?
|
Από μένα καθόλου δύσκολο.
Το πρόβλημα είναι πως η πελοπόννησσος έχει μόνο δύο αεροδρόμια για πολιτική χρήση και αυτά ανοίγουν μόνο τα Σαββατοκύριακα για να μας δεχτούν (Καλαμάτα και Άραξος). Και το άλλο είναι ο ανεφοδιασμός που επίσης αυτά τα αεροδρόμια δεν έχουν καύσιμο.
Για το δεύτερο κάτι μπορεί να γίνει στον Άραξο με την τοπική αερολέσχη.
Πληρώστε εσεις τα καύσιμα και σας παίρνω μαζί μου να μου δείχνετε που να πάμε αλλά και για να τραβάτε φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 6:21 pm Post subject: |
|
|
Corfu, πλάκα κάνεις. Το άκτιο έχει την υποδομή που χρειάζεται? Η μάλλον ποιά αεροδρόμια είναι κατάλληλα? και πόσο πάει το καύσιμο?
Λοιπόν, ακολουθούν φωτογραφίες απο την πρώτη ολοκληρωμένη διάσχιση της Παράκαμψης Αγρινίου για λογαριασμό του φόρουμ.
Είσοδος στο νότιο Άκρο της Παράκαμψης Αγρινίου ( 3χλμ μετά το Κεφαλόβρυσο). Είναι το νότιο κομμάτι της παράκαμψης που είχε αρχίσει να κατασκευάζεται αλλά είχε μείνει μισό, χωρίς Jersey, αυλάκια, ολοκλήρωση ασφαλτόστρωσης και πολλά άλλα. Είχαν γίνει απλά τα χωματουργικά και είχε στρωθεί ένα λεπτό στρώμα ασφάλτου.
Είσοδος λοιπόν, και.. το Jersey έχει τοποθετηθεί αλλά τα ασφαλτικά είναι εμφανώς πίσω.
μπορείτε να δείτε πόσο μεγάλο είναι το στρώμα ασφάλτου που λείπει απο τη μορφή του διαχωριστικού...
και λίγο πιο κάτω ένα κομμάτι που είχε υποστεί καθίζηση και το ξαναφτιάξαν (για αυτό λείπει η "άσφαλτος" και το Jersey)
Στο σημείο αυτό οφείλω να πω ένα συγγνώμη για την ποιοτητα των φωτογραφιών μου αλλά λόγω βροχής έπρεπε να συντονίζω τη λήψη με την κίνηση των υαλοκαθαριστήρων, και αυτά ενώ οδηγούσα... Υπομονή σε λίγο σταματά η βροχή (τελειώνει όμως και η μπατταρία της μηχανής και γίνεται χρήση κινητού)
Συνεχίζουμε σε πιο έτοιμα τμήματα, με Jersey και το δείγμα ασφάλτου που σας έλεγα, και πάνω από μικρές γέφυρες.
ώσπου φτάνουμε στο εργοτάξιο του τμήματος -μηχανήματα και κακό...
και συνεχίζουμε στα ίδια
εδώ η φωτ. μηχανή τα φτύνει και επιστρατεύεται το κινητό Πιο αργό κλείστρο, δύσκολος χειρισμός και συνεχίζουμε...
Άλλη μια μικρή καθίζηση
και ξανασυνεχίζουμε
εδώ μας την πέσανε ένα κομβόι φορτηγά
μέχρι που φτάνουμε στην έξοδο προς Αγγελόκαστρο. Αυτό είναι το σημείο που μπήκε ο Agr-engineer στο δικό του οδοιπορικό, χαρίζοντάς μας πολύ όμορφες φώτο πριν δύο μήνες περίπου.
Αυτό είναι και το πέρας της πρώτης εργολαβίας.
Το σημείο αυτό πριν την μικρή γέφυρα ήταν απροσπέλαστο το Δεκέμβρη (τότε γινόταν η διάνοιξη και στρώσιμο με τις μεγάλες κροκάλες...).
Ως εδώ θα φτάσω σήμερα.
Οι λοιπές φώτο σε επόμενο ποστ γιατί έχουμε και δουλειές.
Last edited by prevezanos on Thu Apr 16, 2009 9:15 pm; edited 13 times in total |
|
Back to top |
|
|
|