stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Θέμα Arrow ΜΜΜ της Αθήνας
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 10:57 am    Post subject: Reply with quote

http://assets.in.gr/assetservice/Image.ashx?c=10936184&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=

Από ΤΑ ΝΕΑ χάρτης των προτεινόμενων επεκτάσεων του μετρό.
Ο χάρτης περιέχει λάθη, π.χ. το σταθμό Μαρουσι τον αναφέρει Κηφισιά!!! και τη γραμμή 6Α τη σταματά στη Αττική Οδό στο Χαλάνδρι ενώ νομίζω ότι πάει μέχρι Βριλήσσια και Μελίσσια (εάν διέκρινα καλά από το χάρτη του ΥΠΕΧΩΔΕ).

Βρε παιδιά μπορεί κάποιος να βρει τους επίσημους χάρτες του υπουργείου σε καλή ανάλυση και να τους βάλει εδω;
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 11:58 am    Post subject: Reply with quote

A feast for the eyes, που λένε και στο χωριό μου Very Happy

Και όχι απλά wishful thinking κάποιων από εμάς τους πορωμένους με το Μετρό, αλλά "επίσημες" επιθυμίες της πολιτικής ηγεσίας!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ πρέπει να κρατάμε πολύ μα πολύ μικρό καλάθι. Προεκλογικές εξαγγελίες χωρίς αντίκρισμα είναι όλα αυτά.

Εδώ δεν έχουν βρει ακόμα λύση για τη χρηματοδότηση της γραμμής 4.
Οπότε μάλλον το 2050 (τα παιδιά και τα εγγόνια μας) θα δουν - εάν ποτε δουν - κάτι τέτοιο.

Απο την άλλη σωστά το θέτεις ότι κάποιοι αρμόδιοι τουλάχιστον το σκέφτονται να γίνει έτσι.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

επιτέλους βρήκα έναν καλό χάρτη του σχεδιαζόμενου μετρό από το site της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ (κάντε click στην εικόνα του άρθρου):
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9464&pubid=7649110#
Αναφέρεται:

"...το σχέδιο ανάπτυξης του Μετρό που περιλαμβάνεται στο επικαιροποιημένο ρυθμιστικό σχέδιο το οποίο προβλέπει:

Επέκταση της γραμμής ΗΣΑΠ από Πειραιά προς Κερατσίνι και από Κηφισιά προς Νέα Ερυθραία

Επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη προς Ίλιο, Καματερό και Ζεφύρι και από Ελληνικό στη Γλυφάδα

Νέα γραμμή 4 που σε πρώτη φάση θα ενώνει Γαλάτσι-Πανε­πι­στήμιο-Ζωγράφου-Κατεχάκη-Μαρούσι και σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί: από Γαλάτσι προς Ν. Χαλκηδόνα-Αγ. Αναργύρους-Ίλιον-Πετρούπολη και από Μαρούσι προς Πεύκη-Λυκόβρυση

Την γραμμή 5: Βύρωνας-Παγκράτι-Κέντρο-Πατήσια-Ν. Φιλαδέλφεια-Μεταμόρφωση-Αχαρνές-Άνω Λιόσια

Την γραμμή 6 που θα ξεκινά από Βριλήσσια και μέσω Χαλανδρίου-Ν. Ψυχικού-Γκύζη-Κέντρου θα φτάνει στο Θησείο. Από εκεί ένας κλάδος θα κατευθύνεται προς Καλλιθέα-Πειραιά-Χατζηκυριάκειο και ο άλλος κλάδος κατά μήκος της Π. Ράλλη θα πηγαίνει Νίκαια, Κερατσίνι και Πέραμα.

Η γραμμή 7 θα ξεκινάει από Χαϊδάρι και μέσω της Λ. Καβάλας θα πηγαίνει στο κέντρο και από εκεί στη Νέα Σμύρνη για να καταλήξει στην παραλία Αλίμου.

Η γραμμή 8 που θα είναι κυκλική και θα ξεκινά από Βύρωνα θα πηγαίνει νότια προς Δάφνη-Ν. Σμύρνη από εκεί Καλλιθέα και Ελαιώνα, έπειτα βόρεια προς Κολωνό, Σεπόλια και μετά δυτικά προς Κυψέλη καταλήγοντας στον Φάρο Ψυχικού."

Αντε με το καλό να το δούμε κατά το 2030-40!!!!

Βλέπω ότι η γραμμή 4 έχει 2 σταθμούς μετά τον κόμβο Κηφισίας - Αττ. Οδου! Μαλλον περι λάθους πρόκειται, εκτός εάν άλλαξε κάτι.
Πιστεύω ότι προτεραιότητα πρέπει να πάρει η γραμμή 8 και η 6 (μετά την 4).
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι το μετρό της Αθήνας σήμερα και όχι σε 30-40 χρόνια που μάλλον θα είναι έτσι...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

άντε.....30 χρόνια ταλαιπωρίας και μετα μια χαρα !!!!! Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Κάθησα λίγο και τον μελέτησα τον χάρτη. Αυτό το δίκτυο όχι σε 30 ούτε σε 130 χρόνια δεν πρόκειται να κατασκευασθεί. Laughing Πού θα βρεθούν τα χρήματα για κάτι τέτοιο; Το ΕΣΠΑ είναι το τελευταίο κοινοτικό κονδύλι που θα έρθει στην Ελλάδα, μετά... το χάος.
Στα θετικά να παρατηρήσω ότι πια αρχίζει και δημιουργείται έστω και μια υποτυπώδης κουλτούρα σχεδιασμού. Μπορεί να διαφωνούμε με πολλά από όσα λέγονται, αλλά τουλάχιστον "πέφτουν" ιδέες στο τραπέζι.
Επίσης, θα συμφωνήσω με τον Nomozi για την προκλητική αντιπάθεια του κ. Σουφλιά απέναντι στο τραμ. Μήπως θα πρέπει να το ξανασκεφτεί; Μήπως θα πρέπει να μειώσει λίγο το περιβόητο πείσμα του και να αποταθεί σε κάποιους λίγο πιο ειδικούς ζητώντας τη γνώμης τους; Είναι κρίμα να μη λειτουργήσει ένα αξιοπρεπέστατο δίκτυο τραμ στην Αθήνα συμπληρωματικά του μετρό, επειδή ο κ. υπουργός το βλέπει τόσο απαξιωτικά.
Τέλος, εγώ θα έκλεινα παντελώς το κέντρο στα ΙΧ, καθώς χρειάζονται δραστικά μέτρα για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στην Αθήνα και να αλλάξουν οι συνήθειες των πολιτών της. Όμως, δυστυχώς, οι πολιτικοί μας αποδεικνύουν συνεχώς πόσο πίσω έχουν μείνει... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Παρατηρήσατε ότι η γραμμή 7 πηγαίνει κάτω από το τραμ;
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 6:11 am    Post subject: Reply with quote

Μα δεν έμαθες, gmmour, ότι θα το ξηλώσουμε για να εξασφαλίσουμε επιπλέον χώρο στους ΙΧ-ήδες για να κυκλοφορούν και να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους ? Laughing
Κάναμε "λάθος" να στρώσουμε γραμμή Τραμ και να ενοχλήσουμε την κίνηση των ΙΧ στην επιφάνεια, και πρέπει να το διορθώσουμε ...
Γιατί να μην μοιάζουμε στην Αλβανία, που είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει Τραμ?
Σκέψου ότι τα "δικά μας παδιά" (οι γνωστοί διαπλεκόμενοι εργολάβοι) δεν έβγαλαν αρκετά με το Τραμ (ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και τροχαίο υλικό παράγουν άλλοι...), και πρέπει να τους εξασφαλίσουμε δουλειά (υπόγεια-αδιαφανή έργα) για τα επόμενα 30-50 χρόνια...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 11:14 am    Post subject: Reply with quote

καλά το να μην έχεις tram δε λέει πολλά αν έχεις πολύ καλο metro, ακόμη και λεωφορεία. Αλλα βεβαια αν δεν έχεις ούτε αυτό έχεις πρόβλημα.

όσο για τον χαρτί, πολύ καλο αυτό αλλα όπως είπατε συμφωνώ ότι μιλάμε για polaaa χρονια, και εγώ προς το παρόν σταματάω στο 2015, πέρα από αυτό θα δούμε.....η αλλιώς εύχομαι ότι καλύτερο στης επόμενες γενιές. Rolling Eyes

γιατί καλά είναι τα έργα, αλλα σκοπός είναι και να τα ζήσεις κάποια στιγμή.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Και θέλω να κάνω μια ερώτηση: Πιστεύετε ότι αυτή η (καλώς ή κακώς) παραπαίουσα και κατά τα φαινόμενα στα τελευταία της (κατά τα φαινόμενα λέω, το τι θα γίνει, κύριος οίδε Mr. Green ) κυβέρνηση είναι δυνατόν να δεσμεύσει κανέναν για οτιδήποτε;

Βέβαια, ναι, η γραμμή 4 μάλλον θα γίνει (ορίζοντας περάτωσης το 2020 και αν, ο Σουφλιάς μάλλον δεν "τα πάει" τα μέσα σταθερής τροχιάς άσχετα τι λέει). Από εκεί και πέρα το χάος, δεν ξέρουμε ποιες θα είναι οι ανάγκες ακόμα και τότε. Εμένα μου αρέσει το "βλέποντας και κάνοντας" πενταετές-δεκαετές πλάνο αλλά με μια προϋπόθεση: Να μην τελειώνουν ΜΟΝΟ τρείς σταθμοί ανά πενταετία, έτσι κύριε Σουφλιά μου;

Αλλά χαλάλι πες, έβαλε μπρος να τελειώσει ΠΑΘΕ και Εγνατία...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

gm223,ερωτω,αφου δεν συμπαθει το σιδηροδρομο ,γιατι θελει να παρει τα εργα του με συγχωνευση του υπουργειου μεταφορων?για να τα υποβαθμισει και άλλο?δυσκολο μου φαινεται..ή για να τα επιταχυνει?(που το ελπιζω..)
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los, εδώ γράφουμε για τα έργα γενικότερα και δεν κάνουμε κομματική συζήτηση.
Τι περιμένεις για να συνειδητοποιήσεις ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ εργάζεται συνειδητά κατά των Μέσων Σταθερής Τροχιάς? Στον σχεδιασμό του Τραμ προβλέποταν το πράσινο κύμα και το ΥΠΕΧΩΔΕ (με εντολή ξέρετε ποιού) αρνείται προκλητικά να το δώσει.
Αν υπολογίσετε τα φανάρια που περνάει το Τραμ και τα πολλαπλασιάσετε επί π.χ 2 λεπτά, θα δείτε ότι βγαίνει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.
Το Τραμ δεν είναι φετίχ. Αποτελεί ένα επιφανειακό Μέσο Σταθερής Τροχιάς που χρειάζεται κλάσμα του κόστους μιας αντίστοιχης γραμμής Μετρό για να κατασκευαστεί. Γι' αυτό προτιμάται για συγκοινωνιακούς άξονες χαμηλού φόρτου. Επίσης μπορεί να επεκταθεί εξίσου εύκολα σε γειτονικούς δήμους. Μπορεί να μην έχει την ταχύτητα του Μετρό, αλλά σε χώρες που δίνεται προτεταιότητα πάει ταχύτατα. Συχνά δε, του αφιερώνουν αποκλειστικές λωρίδες κυκλοφορίας για να πιάνει την Vmax του.
Σε πολλές γερμανικές πόλεις το χρησιμοποιούν ως Light Rail, διασχίζει το κέντρο υπογείως και συχνά χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο για να προσεγγίσει κοντινούς οικισμούς-χωριά.
Αποτελεί δε ένα εξαίρετο εργαλείο ανάπλασης του αστικού χώρου.

Οι προβλεπόμενες επεκτάσεις Μετρό του κ.Σουφλιά απαιτούν αρκετούς προϋπολογισμούς του ελλ.κράτους για να υλοποιηθούν και αρκετές ουσιαστικά αντικαθιστούν προτεινόμενες γραμμές και επεκτάσεις του Τραμ.
Φυσικά τίποτα (ή πολύ λίγα) απ' όλα αυτά δεν θα γίνει.
Το πρόβλημα είναι αλλού, και το εντόπισε πολύ σωστά ο γνωστός συγκοινωνιολόγος κ.Νάθενας.
Έχει σχέση και με το ερώτημα του gm2263.
gm2263 wrote:

Και θέλω να κάνω μια ερώτηση: Πιστεύετε ότι αυτή η (καλώς ή κακώς) παραπαίουσα και κατά τα φαινόμενα στα τελευταία της (κατά τα φαινόμενα λέω, το τι θα γίνει, κύριος οίδε Mr. Green ) κυβέρνηση είναι δυνατόν να δεσμεύσει κανέναν για οτιδήποτε;

Αν περάσει το ΡΣΑ ως νόμος του κράτους, κάθε επέκταση του Τραμ θα πατάει πάνω σε νομοθετημένο φανταστικό διάδρομο του Μετρό, και οι γνωστοί δημαρχαίοι θα την μπλοκάρουν απαιτώντας το υπεσχημένο Μετρό.
Δυστυχώς είναι πιθανόν ο (προσωρινός όπως όλα δείχνουν) κ.Σουφλιάς να κάνει μεγαλύτερη ζημιά, απ' ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως ...

Υ.Γ
Η Αθήνα χρειάζεται ακόμα μια γραμμή Μετρό, την Γραμμή 4 με πιθανές διακλαδώσεις σε Ολυμπιακό χωριό και Βριλήσσια, Πεντέλη. Κατόπιν αυτής η έμφαση πρέπει να δοθεί στην επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου και νέων γραμμών Τραμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 4:37 pm    Post subject: Reply with quote

δεν μιλαω κομματικα παντως ,απλα αναρωτιεμαι αν ειναι για καλο ή κακο του για το σιδηροδρομο (ιδιως τον Παθεπ) να κανει το Υπεχωδε όλα τα εργα...(εγω πιστευω για καλο προσωπικα)..
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Τι περιμένεις για να συνειδητοποιήσεις ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ εργάζεται συνειδητά κατά των Μέσων Σταθερής Τροχιάς?


Νοζόμι συμφωνώ με πολλά με τα οποία λες και σεβομαι τις γνώσεις σου αλλά συχνά υπερβάλεις και χάνεις το δίκιο σου. Τέτοια είδους σχόλια ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ εργάζεται συνειδητά κατα των ΜΣΤ (όλων και ανεξερέτως) είναι πραγματικά άσχετα και εν τέλη αντιπαραγωγικα. Γιατί στην Ελλάδα αυτό μας έχει φάει (μεταξύ των άλλων) είναι η συνεχή μαυρόασπρη κριτική και γκρίνια που καταστρέφει τόσο τα ξερα όσο και τα χλωρά (προσπάθειες που παρά τις οποιες αδυναμίες τους είναι στην σωστή κατευθυνση).

Όπως θα εχεις ήδη καταλάβει, πολλοί από εμάς στο σταδια που λατρεύουμε τα ΜΣΤ, δεν είμαστε οι μεγαλύτεροι φίλοι του τραμ, τουλάχιστον σε αυτή την φάση της Αθήνας. Μπορείς να διαφωνείς βέβαια αλλά τουλάχιστον πρέπει να μπορείς να αναγνωρίσεις ότι και η αντίθετη άποψη σε αυτό το θέμα είναι λογική. Προσωπικά είμαι εναντίων του επιφανιακού τραμ στην Αθήνα σε αυτή την φάση αλλά αναγνωρίζω ότι και η δική σου άποψη έχει σοβαρά επιχειρήματα. Χωρίς να θέλω να συζητήσω αυτό το θέμα εκτενως εδώ αυτή την στιγμή, σε μια πυκνοκατοικημένη πόλη σαν την Αθήνα, χωρίς (ακόμα) ένα κορμό γραμμών μετρό που μπορεί να αντικαταστήσει τα αυτοκίνητα, επιφανιακό τραμ δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Όπως είπες και εσύ σε άλλες πόλεις όπου υπάρχει τραμ (και συνήθως είναι μικρότερες πόλεις - οι περισσότερες μεγάλες πόλεις δεν στηρίζονται στο τραμ), το υπογειοποιούνε στο κέντρο ή σε πυκνες περιοχές. Τότε συμφωνώ και εγώ αλλά βέβαια εαν γίνει αυτό, μικρή είναι η διαφορά με το Μετρο (οικονομική και ουσιαστική).

Για το πράσινο ρεύμα δεν γνωρίζω όλες τις πτυχές του θέματος και σε πιστεύω ότι είναι πιθανότατα σκανδαλώδες που δεν έχει πληρως εφαρμοστεί - αν και αν θυμάμαι καλά είναι μικρό το κομμάτι του τραμ που δεν έχει πράσινο ρεύμα.

Επίσης, είναι σοβαρό επιχείρημα ότι στην Ελλάδα του σήμερα έχει προτεραιότητα να τελειώσει ο ΠΑΘΕ και η Εγνατία από την επέκταση του ΟΣΕ (για τον Ε65 το συζητάμε). Και αυτό εν μέρη γιατι όπως και να το κάνουμε - μας αρέσει ή όχι - η χώρα χρειάζεται πρώτα ένα βασικό οδικό δίκτυο και μετά επέκταση του σιδηροδρόμου. Πιθανότατα θα διαφωνίσεις με αυτό και δεν θέλω να συζητήσω όλα τα επιχειρήματα υπερ και κατά εδώ. Αλλά τουλάχιστον και πάλι πιστεύω ότι πρέπει να αποδεχτείς ότι η άποψη αυτή δεν είναι ούτε παράλογη, ούτε ιδιοτροπια του Σουφλιά αλλά μια λογική τεκμηριω μένη άποψη με την οποία μπορείς να διαφωνείς εν μέρη.

Συν το ότι με τον ΟΣΕ στην κατάσταση που είναι, ποιος μπορεί να κατηγορήσει τον Σουφλιά που δεν ενθουσιάζεται με την ιδέα των ελληνικών σιδηρόδρομων (αν και, όπως έχουμε συζητήσει εδω μέσα τελικά οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν σπαταλήσει αρκετά χρήματα στον ΟΣΕ, άλλο που δεν έχει γίνει το αντίστοιχο έργο). Βέβαια, γι αυτό την έχουμε την κυβέρνηση - για να λύσει αυτά τα προβλήματα και να διορθώσει την κατάσταση στον ΟΣΕ. Αλλά, για να είμαστε και ειλικρινείς, εμείς, η "κοινή γνώμη" δεν βοηθάμε την κυβέρνηση (την εκάστοτε κυβέρνηση) να κάνει ουσιαστικές μεταρυθμίσεις όταν τασόμαστε σχεδόν πάντοτε με τα "δίκια των εργαζομένων" κτλ κτλ.

Τέλος πάντων, νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε εδώ μέσα ότι μετά την ολοκλήρωση των υπο κατασκευή αυτοκινητόδρομων, του ΒΟΑΚ και ίσως μερικά από τα προτεινώμενα οδικά έργα της Αττικής, ΟΛΑ τα χρήματα θα δίνονται στα ΜΣΤ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Τέλος πάντων, νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε εδώ μέσα ότι μετά την ολοκλήρωση των υπο κατασκευή αυτοκινητόδρομων, του ΒΟΑΚ και ίσως μερικά από τα προτεινώμενα οδικά έργα της Αττικής, ΟΛΑ τα χρήματα θα δίνονται στα ΜΣΤ.



συμφωνω απολύτως!
και μετα όλα τα υπολοιπα!ας ειμαστε ρεαλιστες ...και ας μην εχουμε εμμονες -με τραμ ή άλλα μεσα..
όταν δεν εχουμε φαι,μην ζηταμε παντεσπανι...
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

...παιδιά, το ότι η κυβέρνηση φαίνεται να παραπαίει δεν είναι και ότι καλύτερο όταν υπάρχει προοπτική να φύγει ο μπούλης και να έρθει ο μπούφος - χαζοχαρούμενος ποδηλάτης με monkeys on his back δυο ζάπλουτους αλλά εγνωσμένους εχθρούς της αστικότητας σε όλες της τις εκφάνσεις.

Στην Ελλάδα ως γνωστόν συμβαίνουν πολλά ιδεοληπτικά παράδοξα. Από τη μια τη δεκαετία του 80 (και του 70 και του 90 και του 00) να ακούγονται ύβρεις και αναθέματα κατά του αυτοκινήτου, να μην προστίθεται ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΛΜ ΝΕΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ στην Αθήνα (που το να έχει κάποια πόλη 4.5 εκατομμυρίων και δυο-τρεις βαρβάτους ε, δεν είναι και ντροπή έτσι; Very Happy), να υπάρχει καταιγίδα απρογραμμάτιστων πεζοδρομήσεων (που την επόμενη των εγκαινίων μεταβάλλονταν σε πάρκινγκ) ΑΛΛΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ υπουργός να μην καταδέχεται να αφήσει τη Μερσεντές και τη Μπεμβέ... και ο ΟΣΕ να διολισθαίνει στα χάλια που είναι σήμερα ενώ όλοι όμνυαν και ομνύουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα οποία όμως θα μοιράζονται από εδώ και εμπρός τη δεξιά λωρίδα με την κίτρινη χολέρα της ασφάλτου, ενώ οι πολιτικάντηδες δεν καταδέχονται να βγούνε από την λιμουζίνα τους ούτε για... τσιγάρα. .

Όσο για τον κο Σουφλιά, καλός είναι, δούλεψε, αλλά ας έρθει και κανένας άλλος. Καλό είναι το πείσμα στην πολιτική αλλά αυτή η παλαιοπολιτική αντίληψη του να κινούμαι με το πείσμα μου δεν κάνει καλό στην πατρίδα. Η Αθήνα καλώς ή κακώς είναι μια πυκνοδομημένη πόλη και κατοικείται από 4.5 - 5 εκατομμύρια κατοίκους οι οποίοι δεν.... φαίνεται να θέλουν να μας κάνουν τη χάρη να μετακινηθούν. Χώροι για δρόμους δεν υπάρχουν πολλοί, οπότε τα υπόγεια μέσα σταθερής τροχιάς είναι μια καλή λύση όπως και το τραμ για την παραλία. Πρέπει με εμμονή να επιμείνουμε στην επέκταση του μετρό. Όχι με κωμικά σχέδια με οκτώ γραμμές αλλά τουλάχιστον να παραδίδονται τα έργα όσο πιο κοντά στην ώρα τους. Και όχι τα έργα του 2006 να καρκινοβατούν εν έτει 2009...

Α, και να λέμε και την αλήθεια. Η εξάμηνη διακοπή της γραμμής 3 προς αεροδρόμιο οφείλεται στο ότι οι Αγιοπαρασκευιώτες έκαναν τσαλιμάκια όταν χαρασσόταν η γραμμή (προ 2004... ) και στο ότι ο για κακή μας τύχη Αγιοπαρασκευιώτης και ψηφοθήρας Σουφλιάς τους έκανε εκ των υστέρων τη χάρη να τους κάνει ένα σταθμό 400μ πιο κάτω υποβάλλοντας σε εξάμηνη (ως τώρα γιατί το καλοκαίρι μπορεί να μας πούνε για Χριστούγεννα και κάτσε να μην έχουμε και πρόωρες εκλογές Mr. Green ) ταλαιπωρία άπαντες για χάρη 100 περίπου (μα γιατί είναι ΠΑΝΤΑ γύρω στους 100; ). διαμαρτυρομένων, και όχι φυσικά στο γεγονός ότι η "προηγούμενοι" έτσι απλά καθυστέρησαν και δεν έκαναν ούτε το κέλυφος από... βίτσιο. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 3:22 am    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:

Όπως είπες και εσύ σε άλλες πόλεις όπου υπάρχει τραμ (και συνήθως είναι μικρότερες πόλεις - οι περισσότερες μεγάλες πόλεις δεν στηρίζονται στο τραμ), το υπογειοποιούνε στο κέντρο ή σε πυκνες περιοχές.


Νομίζω ότι δεν έχουμε καταλάβει ακόμα σε αυτή τη χώρα τη σημασία του τραμ στις αστικές συγκοινωνίες. Πράγματι το τραμ γνώρισε μία μεγάλη περίοδο παρακμής και απαξίωσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά από τις αρχές της δεκαετίας του '90 τα πράγματα άλλαξαν και όλο και περισσότερα δίκτυα ξεφυτρώνουν σε πολλές ευρωπαικές πόλεις. Και καθόλου μικρές πόλεις. Αναφέρω ενδεικτικά πόλεις όπως το Μιλάνο, το Πάρισι, η Ρώμη, το Αμστερνταμ, η Λυών, η Ναντ, η Βιέννη, σχεδόν όλες οι γερμανικές πόλεις, το Δουβλίνο, Όσλο, Ελσίνκι, η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη, η Κωνσταντινούπολη, η Σμύρνη, το Μάντσεστερ, το Δουβλίνο κ.α. Και τα περισσότερα από αυτά τα δίκτυα δεν είναι παλιά όπως νομίζουμε αλλά της τελευταίας δεκαετίας. Επίσης έχει ξεκινήσει ένα ρεύμα υπε΄ρ του τραμ και σε αρκετές αμερικάνικες πόλεις. Ήδη στο seattle και στο phoenix δημιουργήθηκαν νέα δίκτυα τα τελευταία χρόνια με μεγάλη επιτυχία.

Επίσης δεν γίνονται τόσο εκτεταμένες υπογειόποίησεις στο τραμ στην ευρώπη όπως φανταζόμαστε. αυτό που πολλές φορές γίνεται είναι να υπογειοποιείται η γραμμή για 50 - 100 μέτρα ώστε να αποφύγει κάποια πολυσύχναστη διάσταυρωση και τις αντίστοιχες καθυστερήσεις . Για παράδειγμα σκεφτείται την περίπτωση το τραμ στη Γλυφάδα από την διαδόχου Παύλου να πέρναγε υπόγεια την παραλιακή για να βγει στη Μεταξά μέσα από μια μικρή και φτηνή τεχνικά διάβαση.

Θα ήθελα να αναφέρω μία σειρά από τα πλεονεκτήματα της χρήσης τραμ κυρίως σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και κυρίως σε άξονες με μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα αλλά επειδή ταξιδεύω αύριο θα πρέπει να κοιμηθώ. επιφυλάσσομαι για νέο post μετά το πάσχα. Απλώς να αναφέρω ότι τα τραμ είναι κατεξοχήν μέσο για πυκνοκατοικηνένες περιοχές αντίθετα με αυτό που σκεφτόμαστε.

Και επίσης ότι δεν μπορούμε να μπαίνουμε στο δίλημμα μετρό ή τραμ καθώς τα 2 μέσα εξυπηρετούν άλλους σκοπούς. Το μετρό είναι χρήσιμο για διαδημοτικές και μεγάλες μετακινήσεις ενώ το τραμ για τοπικές και μικρότερες μετακινήσεις. Για να φέρω λίγο το παράδειγμα του Πειραιά. Προφανώς και το τελειότερο σύστημα τραμ να είχε η Αθήνα δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ανταγωνιστικό του ΗΣΑΠ για μετάβαση στην Αθήνα ή της νέα γραμμής του Μετρό για μετάβαση από τη Νίκαια στον Πειραιά. Αλλά και το μετρό όσο και πυκνό να είναι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την τοπική κίνηση από τις γειτονιές και τις περιοχές κατοικίες στο εμπορικό κέντρο ή στον πλησιέστερο σταθμό του μετρό. Και αυτές οι μετακινήσεις επιβαρύνουν περισσότερο τον κυκοφοριακό φόρτο από ότι οι υπερτοπικές (διπλοπαρκαρίσματα, συχνές στάσεις, μποτιλιάρισμα ακόμα και σε δρόμους που δεν είναι άξονες διαμπερούς κίνησης κτλ ...). Και η επιτυχία του προβληματικού τραμ σε τοπικό επίπεδο στην περιοχή της Ν.Σμύρνης το επιβεβαιώνει...

Τελικά έγραψα κάτι... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Ariskop ο κόσμος είναι μεγάλος και τελικά όλοι μπορούμε να βρούμε τα παραδείγματα που θέλουμε να υποστηρίξουμε τις απόψεις μας. Ωστόσο δεν μου φαίνεται πως έχεις δίκιο για το τραμ:

1. Δεν υπάρχει μεγάλη πόλη στον κόσμο η οποία στηρίζεται στα τραμ ως βασίκο ΜΜΕ, ιδίως για μεγάλες αποστάσεις. Λονδίνο, Παρίσι, Νεα Υόρκη, Τόκυο κτλ κτλ. Οι οποιες εξαιρέσεις απλώς επιβεβαιωνουν τον κανόνα.

2. Οσες μικρομεσαίου μεγέθους πόλεις (πολύ μικρότερες απο την Αθήνα) έχουν τραμ ως (ένα από τα) βασικά ΜΜΕ, στο κέντρο της πόλης το υπογειοποιούνε (πχ Βρυξέλες, Φρανκφούρτη) οπου η διαφορά με πχ τον ΗΣΑΠ είναι πολύ μικρή.

3. Στις ελάχιστες μεγάλες πόλεις όπως το Βερολίνο (το Ανατολικό) όπου το τραμ παίζει σημαντικό ρόλο, η πόλη είναι τρομερά αραιοκατοικημένη αντίθετα με την Αθήνα, συν υπάρχει πολύ πυκνο δύκτιο Sbahn και Ubahn.

3. Πολλές πόλεις οι οποίες ξαναβάζουν το τραμ έχουν ήδη φτιάξει το κορμο των ΜΜΕ με μετρό/Sbahn έτσι ωστε τα τραμ δουλεύουν συμπληρωματικα συν έχουν λύσει το πρόβλημα της στάθμευσης των οχημάτων (περισσότερα πάρκινγκ, πραγματικός έλεγχος στάθμευσης στον δρόμο και απονθάρυνση των αυτοκινήτων στο κέντρο). Οι κάτοικοι μπορούν πραγματικά να ζήσουν χωρίς αμάξι (και πραγματικά πολλοί δεν έχουν αμάξι καν) και τα τραμ βοηθάνε τις μεταφορές για τις μικρομεσαίες αποστάσεις. Στην Ελλάδα δεν μπορουμε να το κάνουμε ανάποδα. Δυστιχώς πολύς κόσμος χρειάζεται να χρησιμοποιήσει αμάξι για να ζήσει και να δουλέψει στην πόλη και το τραμ χειροτερεύει την κατάσταση χωρίς να βοηθάει ιδιαίτερα τις μεταφορές για τις μεσαιές/μεγάλες αποστάσεις που σήμερα καλύπτουν κατά βάση τα ΙΧ.

Ελπίζω και εγώ να φτάσει η Αθήνα στο σημείο όπου μπορούμε να έχουμε ένα πυκνό δίκτυο τραμ αλλά αυτό μετά από τα εξης:

1) Ένα πυκνό δίκτυο μετρό / προαστιακού, ίσως εν μέρη επιφανιακού σε ορισμένα σημεία όπου έχει λογική να γίνει έτσι.

2) Περισσότερα πάρκινγκ τα οποία μένουν ανοικτά 24 ώρες και είναι βολικά στην χρήση. Και αυτά μπορούν να γίνουν σχετικά γρήγορα από ιδιώτες ΕΑΝ το κράτος/δήμος τους υποσχεθεί ότι θα ελενχθεί το παρκάρισμα στους δρόμους. Γιατί πόσες φορές δεν υπάρχουν άδεια πάρκινγκ με αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε κάθε πεζοδρόμιο απο έξω (ακόμα και στο Μαλλ όπου το πάρκιγκ είναι ουσιαστικα δωρεάν!). Και το περισσότερο που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι τα πάρκιγκ, μεσοπρόθεσμα θα γίνουν και περισσότερα και φθηνότερα.

3) Δρακόντιος έλεγχος της στάθμευσης συν απαγόρευση στάθμευσης στην άκρη του δρόμου σε πολλά σημεία. Μεγαλύτερα πεζοδρόμια με δέντρα και πεζόδρομοι που δεν είναι στην ουσία παρκινγκ. Γιατί τα ΙΧ δεν "αποθαρύνονται" με το να μην υπάρχουν πάρκιγκ αλλα ταυτόχρονα να παρκάρουν σε κάθε πεζοδρόμιο/πεζόδρομο. Τα ΙΧ αποθαρύνονται με το να υποχρεώνονται οι κάτοικοι να τα βάζουν σε πάρκινγκ και να πληρώνουν γι αυτό συν το να υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο Μετρό που πραγματικά επιτρέπει την ζωή χωρίς αυτοκίνητο.

4) Και μόνο τότε ενα εκτεταμένο δίκτυο τραμ που καλύπτει τα κενά του μετρό, πάνω στους πεζόδρομους και τους δρόμους άδειους από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vshadow
New Member
New Member


Joined: 12 Apr 2005
Posts: 25
Location: Athens

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να σχολιάσω λίγο τις προτεινόμενες νέες γραμμές του μετρό.

Επέκταση γραμμής 2 (Ανθούπολη - Ζεφύρι):
Απαραίτητο έργο για τα ΒΔ προάστια.

Επέκταση γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου - Πετρούπολη):
Υπέρ-Απαραίτητο έργο για τα Β-ΒΔ προάστια. Και κακώς δεν το έχουν συμπεριλάβει στον αρχικό σχεδιασμό της γραμμής 4. Κάποιος που μένει Γαλάτσι και θέλει να πάει Ηράκλειο με το μετρό, θα πρέπει να κατεβαίνει στο κέντρο για να πάρει τον ηλεκτρικό; Ποιος ανεύθυνος (μην πω τίποτα πιο βαρύ) το σκέφτηκε αυτό; Έχει περάσει απόγευμα από τον Οδό Βεΐκου να δει τι γίνεται;

Γραμμή 5 (Βύρωνας - Άνω Λιόσια):
Ανούσια και άχρηστη γραμμή. Τι σκέφτηκαν; Από περιοχές που περνάει ήδη μετρό και προαστιακός (κέντρο, Πατήσια, Λιόσια) ή προβλέπεται άλλη γραμμή (γραμμή 8 ), ας περάσουμε άλλη μια γραμμή; Πεταμένα χρήματα.

Γραμμή 6α (Πέραμα- Μοναστηράκι-Πεντέλη):
Άλλη μια γραμμή που θα περνάει από το κέντρο. Ωραία αποκέντρωση κάνουμε... Πρώτον, τα δυτικά προάστια χρειάζονται επιπλέον γραμμή όπως και οι περιοχές Χαλανδρίου και Πεντέλης, αλλά γιατί να μη σταματάει η γραμμή στα όρια της γραμμής 8 (Ρουφ; ) και να συνεχίζει από το Φάρο Ψυχικού ή από την Αλεξάνδρας και πάνω;

Γραμμή 6β (Πειραιάς-Τζιτζιφιές-Μοναστηράκι):
Πάλι το ίδιο. Γιατί να περνά από το κέντρο; Ας το έκαναν Νίκαια (ένωση με γραμμή 3 ή 6), Μοσχάτο (ένωση με ηλεκτρικό), Καλλιθέα (Τζιτζιφιές), Παλαιό Φάληρο, Νέα Σμύρνη (ένωση με τραμ ή μια λίγο πιο χαμηλωμένη γραμμή 8 ), Άλιμος (προς παραλία), Άλιμος (Βουλιαγμένης, ένωση με γραμμή 2) ή προς Μπραχάμι μεριά.

Γραμμή 7 (Μπουρνάζι-Σύνταγμα-Άλιμος):
Με όσα περιγράφω πιο πάνω είναι χωρίς λόγο η παραπάνω γραμμή. Περνά από κέντρο (γιατί; ) και ο Άλιμος μπορεί να εξυπηρετηθεί από τη διαφοροποιημένη γραμμή 6β που αναφέρω. Το Μπουρνάζι θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από μια γραμμή που θα διασχίζει όλα τα δυτικά προάστια από Βορρά προς Νότο. Γιατί περνά και αυτή η γραμμή από κέντρο;

Κυκλική Γραμμή 8 (Φάρος-Κυψέλη-Σεπόλια-Ελαιώνας-Καλλιθέα-Νέα Σμύρνη-Δάφνη-Βύρωνας)
Η πιο σημαντική γραμμή που υπάρχει σε αυτή την πρόταση. Θα τη μετέτρεπα ίσως λίγο ως εξής:
Παπάγου - Εθνική Άμυνα (σύνδεση με γραμμή 3) - Φάρος (σύνδεση με γραμμές 4 και 6α) - Δικαστήρια - Κυψέλη (σύνδεση με γραμμή 4) - Κάτω Πατήσια (σύνδεση με ηλεκτρικό)- Άγιος Αντώνιος (σύνδεση με γραμμή 2) - Αιγάλεω (σύνδεση με γραμμή 3) - Ρουφ (σύνδεση με γραμμή 6α) - Καλλιθέα(Δαβάκη) - Νέα Σμύρνη (σύνδεση με γραμμή 6β που πρότεινα) - Δάφνη (σύνδεση με γραμμή 2) - Άνω Ηλιούπολη - Βύρωνας - Καισαριανή (σύνδεση με γραμμή 4)

Συνδέι όλες τις γραμμές, στηρίζει καινούριες γραμμές, ελαττώνει την κίνηση στο κέντρο και προσφέρει μετρό σε γειτονιές που δεν έχουν ως τώρα.

Αυτή είναι η άποψή μου. Σκοπέυω να φτιάξω και ένα χάρτη και να στείλω πρόταση σε υπουργείο και κόμματα, μπας και δούμε προκοπή.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

vshadow, καταλαβαίνω τη λογική στην οποια χτίζεις τα επιχειρήματά σου, νομίζω όμως οτι δεν έχει λάβει υπόψη σου ένα κρίσιμο παράγοντα.

Σκοπός δεν είναι η κάλυψη του λεκανοπεδίου με γραμμές υπό μορφή πλέγματος, δεχόμενοι την άπειρη χωρητικότητα μιας γραμμής. Όσο περισσότερες γραμμές φτιάχνουμε και όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το μετρό, τόσο οι γραμμές -του κέντρου ειδικά- θα πλησιάζουν το όριο της χωρητικότητας τους. και για το λόγο αυτό χρειαζόμαστε και περισσότερες γραμμές να διασχίζουν το κέντρο. Ήδη και σήμερα σε πολλά κεντρικά σημεία τα τραίνα είναι ασφυκτικά γεμάτα τις ώρες αιχμής. Ενδεχομένως με χρήση ακόμα πιο εξελιγμένων συστημάτων να μπορέσουμε να αυξήσουμε παραπάνω τη συχνότητα (κάτι το οποίο δεν γνωρίζω), αλλά όσο πληθαίνουν οι γραμμές θα αυξάνεται και το complexity του συστήματος, ειδικά όπου υπάρχουν διακλαδώσεις γραμμών.

Οπότε για να καταλήξω, φαντάσου να φτιάχναμε τις νέες γραμμες εκτός κέντρου, με λογική να φτιάξουμε ένα τέλειο πλέγμα στο λεκανοπέδιο, καταλήγοντας όμως να ασφυκτιούν οι γραμμές του κέντρου από το φόρτο. Να πρέπει δλδ να παρεισ μετρό για να φτάσεις ως τη Δάφνη και μετά να πάρεισ λεωφορείο για την περιοχή του κέντρου, μέχρι να βγεις π.χ στα πατήσια...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Μα οι γραμμές δαχτυλίδι σαν την 8 αυτό ακριβώς κάνουν. Απομακρύνουν από το κέντρο την διαμπερή κίνηση που το φρακάρει!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι η γραμμή 8 αυτό ακριβώς το σκοπό έχει. Να μπορεί κάποιος να αποφύγει το κέντρο. Προσωπικά, δεν είμαι κατά του να φτιάξουμε γραμμές που να περνάνε από το κέντρο, αλλά η .. πικρή πείρα που έχουμε όλοι μέχρι τώρα υπαγορεύει ότι αυτές οι γραμμές πολύ δύσκολα θα γίνουν.

Αυτό που με ενοχλεί ιδιαίτερα είναι ότι ο χάρτης των γραμμών στο Ρ.Σ.Α. που ανακοινώθηκε, δείχνει προχειροδουλειά, με αρκετά σημεία να δείχνουν παράλογα ή έστω αμφιλεγόμενα. Παραδείγματα:
- Η γραμμή 1 θα φτάνει μέχρι Νέα Ερυθραία; Συγγνώμη, εκείνη η επέκταση μέχρι τον Αγ.Στέφανο τι έγινε;
- Η γραμμη 3 θα σταματάει στο Δημ.Θέατρο; Εκείνες οι ιδέες για περαιτέρω επέκταση, τέλος;
- Η γραμμή 5 θα πηγαίνει -στο μεγαλύτερο μήκος της- παράλληλα με τη γραμμή του ΗΣΑΠ χωρίς σαφείς διαφοροποιήσεις;
- Η γραμμή 6 θα κινείται παράλληλα με τη γραμμή 3, στο μεγαλύτερο μήκος της;
- Η γραμμή 7 από Νέο Κόσμο και κάτω θα κινείται παρεούλα με το τραμ;
- Τα νότια προάστια, πάντα σε ορίζοντα 25ετίας, θα έχουν μόνο μια γραμμή μετρό (γραμμή 2);
- Τραμ / ελαφρύ μετρό για να συνδέσει τη Γλυφάδα (τέλος γραμμής 2) με το Κορωπί (Προαστιακός) και να κλείσει ο "συγκοινωνιακός κύκλος" το σκέφτηκαν ποτέ;
- Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά; Άκυρη; Και οι μελλοντικές επεκτάσεις προς Πέραμα; Γράψτε λάθος;
- Τα μεσόγεια θα μείνουν με τις τρέχουσες υποδομές; Θεωρούν μήπως ότι οι αυτοκινητόδρομοι αντικαθιστούν επάξια τα μέσα σταθερής τροχιάς;

Τελοσπαντων, σταματάω εδώ γιατί ήδη έγινα κουραστικός. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δε βλέπω σοβαρότητα από την πλευρά του υπουργείου. Νιώθω ότι έγινε μια προεκλογική εξαγγελία χωρίς αντίκρυσμα και ουσία.

Αλήθεια, τα αποτελέσματα της νέας μελέτης ανάπτυξης του μετρό, πότε θα ανακοινωθούν; Γιατί στο ΡΣΑ γράφει καθαρά ότι ο χάρτης που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι work-in-progress και ότι θα γίνουν αλλαγές στο (άμεσο;) μέλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Έστω ότι στις υπάρχουσες γραμμές (3 προσ το παρόν) είχαμε και μια τέταρτη, μια περιμετρική σαν την γραμμή 8 του ΡΣΑ. και έστω΄κάποιος ο οποίος θέλει να π΄΄αει από Κηφισιά προς Ελληνικό.
Εχει δύο επιλογές
1 Χρήση ΗΣΑΠ μέχρι το κέντρο και αλλαγή με τη γραμμή που βγάζει Δάφνη
2 χρήση ΗΣΑΠ μέχρι να βρεί την περιμετρική, μετά χρήση περιμετρικής μέχρι να βρει την γραμμή που πάει Ελληνικο και τέλος χρήση γραμμής που πάει στο Ελληνικό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση που οι δύο διαδρομές θα έχουν περίπου την ίδια απόσταση και ίδιο αριθμό στάσεων (αναλογικά) είναι σαφώς προτιμότερη η πρώτη λύση γιατί έχει μια μόνο μετεπιβίβαση.

Το αντίθετο θα γινόταν αν π.χ κάποιος ήθελε να πάει από κηφισιά προς Χαλάνδρι, όπου η χρήση της περιμετρικής αν και θα σήμαινε πάλι 3 μετεπιβιβάσεις θα είχει λιγότερες στάσεις και λιγότερη απόσταση οπότε θα ήταν προτιμητέα.

Το παραπάνω παράδειγμα το παραθέτω για να γίνει κατανοητό ότι η Περιμετρική θα μειώσει αλλά δεν θα λύσει το θέμα της διέλευσης από το κέντρο.

Όσο για το σχόλιο του Nameles, συμφωνώ μαζί του ότι το ΡΣΑ δεν είναι τίποτα παραπάνω από πρόχειρες ασκήσεις επί χάρτου. Για ποιό λόγο 8 γραμμές και όχι 11 ή 6. Για ποιό λόγο καθόλου τραμ? (Nozomi πάρε φόρα).
Νομίζω αυτό που πρέπει να περιμένουμε είναι η επικαιροποιημένη μελέτη του μετρό. Και μέχρι να φτάσουμε στι 8 γραμμές (ή 18 τα εγγόνια μου) ίσως να φτιάχναμε στην ίδια θέση γραμμή τραμ ( και όταν μετά από 15 χρόνια ξεκινήσει η 6η γραμμή ας ξηλώσουμε τις ράγες του τραμ).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Next
Page 4 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr