stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Kalimera se olous, tha ithela na parathesw thn apopsi mou epi kapoiou shmantikou ergou pou ylopoieitai sthn ELLADA anexartitou perioxhs...kai ayto einai h Ionia Odos...
Tha ithela na shmeiwsw pws katagomai apo thn Arta thn opoia tha exipiretisei o neos aytos axonas opote einai enas dromos pou prokeitai na xrhsimopoihsw kata koron an kai diamenw sthn Athina...
Den mporw na xexasw poses ateleiwtes wres kathisterisis exw ypostei kata to parelthon k idiaitera prin th gefyra Riou. Einai ena ergo pnois gia th xwra OLOKLHRH kai den ginetai mono gia na exipiretisei toys katoikous twn perioxwn pou diasxizei poy dexomai oti einai oi ftwxoteroi kai syneisferoun ta ligotera sto AEP-pou san oikonomologoi oloi mathame ti akribws shmainei k pws ypologizetai.....-alla exipiretei dyo apo ta megalytera limania ths xwras, syndeei thn Egnatia me to noto kai mporei na exipiretisei touristes apo thn B Ellada h thn Italia pou den kateythinontai mono sta Ioannina alla kai sta eptanisa, thn Axaia thn Ilia kai th Messinia, h akoma kai thn Italia (gia Ellines) mesw twn limaniwn ths Patras kai ths Igoumenitsas...Mporw na entopisw kai alla simeia pou anadeiknyoun th xrhsimothta toy ergou, alla de thelw na sas kourasw...
Oso gia ola ayta poy akouw gia lompi einai asteia, giati en etei 2009 den ifistatai akoma Eipirotiko lompi an kai tha to ithela.Otan eklegei prwthipourgos h YPEXWDE Eipirotis nai tha isxyrizomaste pws yparxei..Ews tote ta mona lompi en Elladi, einai to Kritiko kai to Pelop/siako....
Eyxaristw poli kai zitw sygnwmi apo tous Moderators/Admins toy forum an xefyga apo texnikes kataskeyastikes leptomereies
ps
oi fwto apo to Agrinio prosegmenes, mprabo kali douleia!!!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow nikolasarta

Σε παρακαλώ να μην γράφεις με greeklish, βάσει του κανονισμού λειτουργίας.

Σε περίπτωση που δεν έχεις δυνατότητα ελληνικού πληκτρολογίου, υπάρχει αυτό το εργαλείο
http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp


Αναλυτικά ΕΔΩ
Back to top
View user's profile Send private message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

OK σεβαστό
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Agr - Engineer

Καταπληκτικές φωτό, μας έδωσες την πραγματική εικόνα των εργασιών. Ευχαριστούμε !

PEFKI

Μίλησες για εθνική πολιτική όσο αφορά την κατασκευή των διάφορων οδικών αξονων και το πως αυτοί εξηπηρετουν την Ελλάδα στη βαλκανικη και γενικοτερα στην Ευρωπη. Για το λογο αυτο σου ανεφερα την Εγνατια οδο το οποίο ειναι ενα εργο που εξηπηρετει μεταξυ αλλων και αυτους τους σκοπους. Τωρα ερχεσαι και μας λες οτι η Εγνατια κόστισε παρα πολυ και αργησε να ολοκληρωθει γιατι το ελληνικο κρατος αποφασισε να την φτιαξει κοματακι κοματακι ωστε να την κατασκευασουν οι ελληνες εργολαβοι και οχι να την δωσει σε μια ξενη εταιρεια έτσι ώστε να φτιαχτει ταχυτατα και να κοστισει λιγοτερο. Μα καλα εσυ δεν εισαι που τα βαζεις με τις μεγαλες ξενες εταιρειες που ερχονται να κανουν εργα στην Ελλαδα (βλέπε VINCI) ? Τώρα γιατι επικαλεισαι ενα τετοιο επιχειρημα? Και αν κατσεις να διαβασεις λιγο την ιστορια της Εγνατιας οδου θα βγαλεις μερικα καλυτερα συμπερασματα σχετικα με τις αιτιες που το εργο προχωρησε οπως προχωρησε και γιατι κατασκευαστηκε αμεσα στους καμπους Γρεβενά - Πολυμιλος, Εξωτερικη περιφερειακη Θεσσαλλονίκης - Νυμφοπετρα και Ξανθη - Κομοτινη κλπ και γιατι εγινε οτι εγινε στην Πινδο.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 4:35 pm    Post subject: Reply with quote

ENGINEER

Θέλω να μου δείξεις σε ποιο σημείο εγώ κατηγόρησα τη VINCI γιατί αρχίζω και πιστεύω περί ανοιξιάτικου παραληρήματος. Διάβαζε προσεκτικότερα τι γράφω. Τό λογοπαίγνιο Λωζάνη(VINCI-HOECHTIEF) Kοζάνη ΄(FCC, DRAGADOS) δε το διάβασες, το ότι είναι ατυχία που δε πήρε την Ιονία η VINCI δε το πρόσεξες, τις πλάτες, το παρασκήνιο, τα cone, τα γαλλικά στο ΥΠΕΧΩΔΕ ούτε αυτά τα πήρες χαμπάρι.

Τι σχέση έχει το κόστος της εγαντίας, ο χρόνος περαίωσης και η μεθοδολογία ανάθεσης. Είπα εγώ ποτέ γιατί γίνεται η Εγνατία όταν είμαι υπερμαχος των εθνικών αξόνων. Σαν οδηγός , φορολογούμενος πολίτης να βγεί και να πει ποιος είναι ικανοποιημένος από την ποιότητα κατασκευής το χρόνο περαίωσης (20 χρόνια) και το άγνωστο τελικό κόστος.
Αν κατάλαβες ότι εγώ είμαι εναντίον των ξένων κατασκευαστών και ήθελες να πεις αυτά που εξηγείς τώρα στο προηγούμενο postarisma σου τότε έχεις θέμα αντίληψης και έκφρασης μέσω γραπτού λόγου.


Για το φίλο από την ΑΡΤΑ και κάθε άλλο παραπονιάρη Ηπερώτη.

Παπούλιας Πρόεδρος Δημοκταρίας
Καλογιάννης Υφυπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ
Μπέζας '' Οικονομικών
Ζαγορίτης Γραμματέας Κυβερνητικού Κόμματος

Ξέρεις να μας πεις κάποια άλλη περιφέρεια που εκπροσωπείται σε ανώτατο επίπεδο τόσο καλά και σε καίρια πόστα. Μήπως θες να γίνει καμία σύγκριση με το δήθεν Κρητικό λόμπι. Μήπως θες να κάνουμε σύγκριση Κρήτης- Ηπείρου σε άλλο κριτήριο πέρα του ΑΕΠ, πληθυσμός, κατά κεφαλην εισόδημα, επενδύσεις, τουρισμό, στρατιωτική σημασία, επιβατική επισκεψιμότητα

Η ιονία οδός σαφώς και πρέπει να γίνει γιατί ο υπάρχον δρόμος είναι απαράδεκτος, επικίνδυνος, εξευτελιστικός για τη χώρα χάνονται άδικα ζωές και γιατί η Ηπειρος πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση προς Νότο. Είναι διαφορετικό πράγμα όμως η μονόμερεια, το προτιμισιακό καθεστώς εις βάρος άλλων περιοχών της Ελλάδος. Αυτό γίνεται αυτη τη στιγμή. Πως να το κάνουμε?

Για αυτό κάντε και κανένα σταυρό που η τύχη τα έφερε και γίνεται ορυμαγδός έργων στη περιοχή τέτοιου προυπολογισμού ταυτόχρονα Αφήστε τους άλλους εκτός Ηπείρου να κρίνουν. Η πολλή κλάψα , τα απωθημένα και η διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι βαρετά και κουραστικά.
Back to top
View user's profile Send private message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ αυτά που είπα ισχύουν...Τα περί κλάψας και απωθημένων δεν συνιστούν απάντηση.Επέτρεψέ μου να γνωρίζω πολύ καλά τι πάει να πει λόμπι, το ότι παρέθεσες 4 ονόματα που είναι Ηπειρώτες και έχουν πόστα δε μου λέει απολύτως τίποτα.Η Ήπειρος έχει χάσει το τρένο της ανάπτυξης από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, και όλες οι ηγεσίες φρόντισαν να βοηθήσουν την Κρήτη και άλλα παραθαλλάσια μέρη για την ενίσχυση του τουρισμού που αποτελεί τη μόνη αξιόπιστη πηγή εσόδων της χώρας, με αποτέλεσμα να αναπτυχθεί υπέρμετρα και κάποιοι Κρητικοί να αισθάνονται τόσο υπερήφανοι που να φτάνουν σε σημεία αλαζονίας. Αν την πραγματικότητα τη μεταφράζεις σε κλάψα τι να πω κρίμα....Η Ιονία Οδός θα γίνει και βοηθήσει αυτόν τον τόπο να αναπτυχθεί επιτέλους
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχίζει να σχηματίζεται και η χάραξη στη βόρεια Ιονία (Ιωάννινα-Κακαβιά).
Ο νομάρχης Ιωαννίνων ζητά να γίνουν cut & cover στην Κοσμηρά και στο Καλπάκι για να σταματήσει και η ένταση με τους κατοίκους της πρώτης.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=2639
εδώ και με εικόνα.
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3830/
Να θυμίσω πως η Κοσμηρά είναι στο σημείο που θα γίνει και ο νέος κόμβος που θα διασταυρώνεται η Ιόνια με την Εγνατία.

Σήμερα μίλησα με τον προιστάμενο της ΕΟΑΕ στα Ιωάννινα και μου διαβεβαίωσε πως τη γέφυρα Αράχθου θα την έχουμε για το Πάσχα. Τελείωσε και η αντιολησθιτική στρώση στη γέφυρα, ο φωτισμός είναι σε πλήρη λειτουργία (αν περάσει κανείς νύχτα θα τη δει και ''αναμένη'') και εδώ και τρεις μέρες τη βάφουν. Μάλιστα είχε τα νεύρα του γιατί τις τρεις τελευταίες μέρες τους βρέχει και δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Το ίδιο και για το Μέτσοβο - Παναγιά. Από πίσω είναι τίγκα στο χιόνι και ενώ έπρεπε να είχαν τελειώσει με τη διαγράμμιση περιμένουν την ''καλή'' μέρα. Τώρα για το κομάτι σύνδεσης του με την ΕΟ Ιωαννίνων - Τρικάλων που το έχει η ΑΤΙΚΑΤ δε μου το ξεκαθάρισε. Δηλαδή δεν ήξερε επ' ακριβώς αν έχει τελειώσει η ΑΤΙΚΑΤ ή γενικότερα σε ποιο σημείο βρίσκεται.
Γι' αυτό επιφυλάκτηκε να μου πει με σιγουριά για παράδοση αυτού του τμήματος το Πάσχα.
Θα έχουμε απάντήσεις τις επόμενες μέρες.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή εγώ δε ξέρω τι εστί λόμπι και εσύ προβάλεσαι ως ειδικός μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις? Τα 4 ονόματα που σου ανέφερα τα παραβλέπεις αβρόχοις ποσίν γιατί δεν έχεις κανένα επιχείρημα. Δε μας απάντησες όμως ποια περιφέρεια έχει καλύτερη και μεγαλύτερη εκπροσώπηση σε καίρια πόστα σε τόσο υψηλό επίπεδο. Τι άλλο θα σου έλεγε ? Ολο το υπουργικό συμβούλιο? Είχες και στο παρελθόν τέτοια συγκυρία και εκπροσώπηση και δε σου γεμίζουν τα 4 ονόματα. Ποιείς τη νήσσα επίσης ως οικονομολόγος όπως μας δήλωσες για τα συγκριτικά κριτήρια Κρήτης-Ηπείρου.
Εγώ σου συνιστώ να βάλεις πλάτη τώρα που γυρίζει να γίνει και ο Πρεβεζα-Φιλλιπιάδα για να κάνεις μπάνια από την Αρτα ευκολότερα και να γίνει και μία ορίζόντια σύνδεση που χρειάζεται ο τόπος.

Κάτι άλλο εκτός από αμπελοφιλοσοφίες αυτόχθονων ?
Back to top
View user's profile Send private message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 5:57 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ,
θα συμφωνήσω πως η συγκυρία είναι ευνοική για την Ήπειρο, ίσως για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί παραπονιέσαι για την Κρήτη. Εγώ υποστηρίζω όλα τα έργα στην επικράτεια, γιατί ταξιδεύω συχνά και θέλω να φτάνω άνετα στον προορισμό μου...Βλέπεις δεν είμαι αυτόχθονας Αρτινός γιατί γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα αλλά το ότι η περιοχή δεν έχει υποστηριχθεί για δεκαετίες ισχύει και δε μειώνει κανένα άλλο σημείο της χώρας...Όσο για αυτοκινητόδρομο Φιλιππιάδας Πρέβεζας συμφωνώ ότι δεν είναι αναγκαίος, εξάλλου δεν το ισχυρίστηκα σε κανένα σημείο...
Και θα συμφωνήσω ότι χρειάζεται και ο ΒΟΑΚ γιατί βλέπεις για μπάνια κατεβαίνω πιο συχνά στην Κρήτη από ό,τι στην Άρτα και όχι μόνο εγώ αλλά οι περισσότεροι...Ας μην συνεχίσουμε επί προσωπικού σε παρακαλώ, γιατί γινόμαστε κουραστικοί για τους υπόλοιπους...Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μπορούμε να συζητήσουμε σε forums που ασχολούνται με οικονομικά, αλλά όχι εδώ...
Ευχαριστώ
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Όσον αφορά στα λόμπι που ανέφερες χαίρομαι πολύ που για πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω για Ηπειρώτικο λόμπι, καθώς μέχρι τώρα αυτό που άκουγα ήταν λόμπι Αρκαδίας-Μεσσηνίας-Λακωνίας, λόμπι Κρήτης, λόμπι πόλης Θεσσαλονίκης και τέλος Λόμπι κάμπου. Αυτή είναι η σειρά που τα ήξερα.

Αυτό πρώτη φορά το ακούω.
Μάλλον αναφέρεσαι σε κάποιο λόμπι πριν 35 χρόνια, γιατί σοβαρό έργο είχε να δει η Λακωνία από τότε.

-------------------------------------------------------------------------

losada7 wrote:

Συνεχίζουμε σε ασφαλτοστρωμένο τμήμα. Διακρίνουμε στο μέσον το υπό κατασκευή διάζωμα ( new jersey ) το οποίο όπως θα δείτε και παρακάτω δε θα έχει μεγάλο πλάτος ( όπως αυτό στην Κορίνθου - Πατρών ), αλλά περίπου όπως υπολογίζω σαν αυτό της Αττικής Οδού ( το οποίο είναι γεμάτο τσιμέντο κι όχι χώμα ). Θα δούμε στο τέλος.

agr-engineer ευχαριστούμε για το φοβερό και λεπτομερές φωτορεπορταζ.
Μόνο 3 παρατηρήσεις διότι σε βλέπω να ανησυχείς για κάποια πράγματα όπως το μεσαίο διάζωμα τύπου jersey.
Απ ό,τι βλέπω (βάσει μια σχετικής εμπειρίας που έχω πάνω στο θέμα, χωρίς όμως να είμαι μηχανικός) το jersey θα είναι διπλό δεντροφυτεμένο και όχι μονό.


losada7 wrote:

Μη ασφαλτοστρωμένο τμήμα. Πινακίδα του έργου και φορτηγό.

Κλασσικό ελληνικό έργο… Πρώτα η πινακίδα ενημέρωσης της κατασκευής και μετά όλα τα υπόλοιπα. Laughing


losada7 wrote:

Μου έκανε εντύπωση για αρκετά μεγάλο μήκος. Προσέξτε την υψομετρική διαφορά της ασφάλτου από το αυλάκι.2,5-3 εκατοστά περίπου ( όσο και η 2η στρώση αφάλτου που λογικά πρέπει να ρίξου. Ελπίζω να είναι αυτό που συμβαίνει κι όχι κάποιο ...λάθος στους υπολογισμούς )

Μη ξεχνάς τη τελική στρώση με τον αντιολισθητικό τάπητα.
Πιστεύω τότε θα έρθει στα ίσα του.
Πάντως αυτό που αναφέρεις, δηλαδή να προεξέχει το αυλάκι αντί της ασφάλτου θα ήταν μια πρωτοτυπία καθώς οπουδήποτε αλλού η άσφαλτος προεξέχει έναντι του αυλακιού με αποτέλεσμα στις άκρες να η άσφαλτος σπορίζει και να γεμίζει ο τόπος χαλικάκια.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

Πεύκη, μπαίνω στον πειρασμό να σου απαριθμήσω ένα ένα τα επιχειρήματα που ποτέ δεν έχεις απαντήσει, τα σημεία που έχεις διαστρεβλώσει, τις απαντήσεις που έκανες πως δεν άκουσες...

Δεν θα το κάνω γιατί είμαι πεπεισμένος ότι δεν θα ακούσεις. Έχεις εκθέσει κάποιες θέσεις (καί έχεις εκτεθεί μέσω αυτών) που δεν νομίζω ότι θα μπεις στον κόπο να χρησιμοποιήσεις κρίση πλέον.
Το ότι όμως post με post γίνεσαι όλο και πιο επιθετικός, όλο και πιο ειδήμων και τελαυταία όλο και πιο είρωνας ( με αποκορύφωμα τη φράση "Κάτι άλλο εκτός από αμπελοφιλοσοφίες αυτόχθονων ?") χρειάζεται μια απάντηση από όλους εμάς, που θέλουμε να κρατήσουμε το φόρουμ εκεί που είναι, σε πλαίσια ήπιας ανταλλαγής θέσεων και ενημέρωσης.

Στα 30 σου ποστ πάνω από τα μισά είναι σε σχέση με αυτή την αντιπαράθεση. Εδώ όμως θέλω να παρακαλέσω και τους υπόλοιπους να πάρουν θέση.

Arrow Agr-engineer - big big bravo Exclamation Exclamation Είναι γνωστό ότι περίμενα με ανυπομονησία τις΄φώτο σου. Αν και το μεγάλο μου άγχος ήταν το πρώτο κομμάτι, αλλά σύντομα θα περάσω και εγώ απο εκεί (το πάσχα είναι κοντά) και θα προσπαθήσω να συμπληρώσω το φωτορεπορτάζ σου. Πάντως η εξάλιξη των εργασιών είναι εμφανής σε σχέση με τις δικές μου φώτο από το Δεκέμβρη, το οποίο είναι ενθαρρυντικό για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος για καλοκαίρι (Θυμίζω ότι στη σελίδα http://www.terna.gr/dyn.php?main_cell=article&sid=648 ακόμα και σήμερα λέει ότι το έργο θα τελειώσει ... πριν 15 μέρες...).

Από ότι κατάλαβα επίσης περπατιέται και η πρώτη γέφυρα πριν τον Αχελώο, που συνδέει τα δύο έργα. Αυτό είναι τέλειο καθώς βλέπω να μπαίνω Κεφαλόβρυσο και να βγαίνω Κουβαρά.

Τέλος ξέρει κανείς αν γίνεται κάποιος δρόμος από Καμμένα Βούρλα προσ Χ. Κ. Παρνασσού? Φίλος από την περιοχή μου λέει ότι είναι πολλά έργα σε εξέλιξη στην περιοχή. Παρνασσός χωρίς να περνάς από Αράχωβα θα ήταν perfect για όλους εμάς του χειμερινού που μποτιλιαριζόμαστε τζάμπα καθε ΣΚ.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 12:16 am    Post subject: Reply with quote

PEFKI, με το συμπάθειο, αλλά έχεις ζαλίσει τον έρωτα όλων εδώ μέσα. Είναι πολύ κουραστικό αυτό που κάνεις. Κανόνισε έναν καφέ με αυτόν ή αυτούς που διαφωνείς να τα πείτε από κοντά ή πείτε τα μέσω pm.
Μια δουλειά που είναι να γίνει,ας γίνει όσο καλύτερα γίνεται. Έτσι και το φωτορεπορτάζ της παράκαμψης.
Έλα ο επόμενος!! Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ προσοχή στον όρο 5 του κανονισμού λειτουργίας γιατί στα τελευταία post έχει γίνει παραβίαση του.

Ο μόνος λόγος που δεν κλειδώθηκε το topic είναι η ψυχραιμία που επέδειξαν τα περισσότερα μέλη.

Δεν είναι δυνατόν να απαξιώνει κάποιο μέλος την άποψη κάποιου άλλου ακόμη και αν είναι λάθος καθώς αυτό αντιβαίνει προς τους όρους που αποδεχτήκατε κατά την εγγραφή σας στο φόρουμ.

Αυτοί που παραβήκαν τον όρο 5 το γνωρίζουν. Να μην επαναληφθεί διότι θα εφαρμοστούν δραστικά αντίμετρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Από ότι καταλαβαινω απο τις φωτο που ειδαμε η παρακαμψη του Αγρινίου δεν θα έχει τσιμεντενιο στηθαιο τυπου New Jersey αλλά μεταλλικό. Το λεω αυτο επειδή έχει πέσει ασφαλτος σε πολλά σημεια χωρις να εχει φτιαχτει το αντιστοιχο στηθαιο που συνήθως προηγήται στην κατασκευή αφού θεμελιώνεται πιο χαμηλά. Αυτό είναι μάλλον συνέπεια παλιών μελετών που δεν επικαιροποιηθηκαν.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

γνωρίζει κανείς γιατί η Εγνατία δημοπρατεί όλη την συντήρηση του άξονα?

http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=2313

δηλαδή ποιος θα είναι ο ρόλος της από εδώ και πέρα? τα διόδια προφανώς θα πανε στους αναδόχους? και γιατί το κομμάτι Κλειδί-Καλοχώρι δεν το θεωρεί μέρος της Εγνατίας? Παραμένει στη ευθύνη του ΥΠΕΧΩΔΕ?
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

prevezane

μέχρι στιγμής σου έχω αποδείξει ότι κάνεις εσύ λάθος με επειχηρήματα και ερωτήσεις για τις οποίες μάλλον δεν έχεις απαντήσεις ή ποιείς τη νήσσα και αναφέρομαι στο λόμπι, στον τουρισμό της Ηπειρου και στη βαρύτητα της.

Δε θυμάμαι να επικαλέτηκα το αλάθητο του πάπα, να δήλωσα οικονομολόγος ενώ δεν είμαι ή λομπίστας ή να πρόβαλλα την επαγγελματική μου ιδιότητα αν και ρωτήθηκα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποδεκτώ ότι κάνω λάθος και να ζητήσω και συγνώμη αρκεί να το αποδείξεις, όχι βέβαια με ψαρια,νερά και κοτόπουλα. Στοιχεία της Στατιστικής υπηρεσίας. της Τράπεζας της Ελλάδας του ΚΕΠΕ θα ήταν χρήσιμα. Αν δε θες ή δε μπορείς είναι δικό σου θέμα και είναι σεβαστό. Μη παριστάνεις ομως, τον τιμητή του forum ούτε να σηκώνεις το λάβαρο της επανάστασης.

Sorry φίλε Agr-Eng. δεν είχα τέτοια πρόθεση. Ωραίες φωτό και μπράβο στο μεράκι σου.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

kostis wrote:
γνωρίζει κανείς γιατί η Εγνατία δημοπρατεί όλη την συντήρηση του άξονα?δηλαδή ποιος θα είναι ο ρόλος της από εδώ και πέρα?

Η ΕΟΑΕ θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας και της συντήρησης ολόκληρου του οδικού άξονα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Η κουβέντα που ξεκίνησε με αφορμή τον Ε-65 και έχει εξελιχθεί σε σήριαλ είναι προφανές ότι κούρασε. Ό,τι ήταν να ειπωθεί, σχετικό με το θέμα του thread, έχει ειπωθεί. Όσα επιχειρήματα ήταν να καταγραφούν, έχουν καταγραφεί. Όποιος είχε διάθεση να ακούσει την άλλη άποψη και να πειστεί, έχει πειστεί.

Σε αυτό το σημείο η ανωτέρω κουβέντα τελειώνει. Το επόμενο σχετικό post θα διαγραφεί, με ταυτόχρονη εφαρμογή των προβλεπόμενων στον κανονισμό λειτουργίας του forum.

Thanks and let us move on.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Στην προηγούμενη σελίδα έκανα μια ερώτηση και δεν πήρα απάντηση.
Αναφέρωμαι στο τμήμα Κεφαλόβρυσσο - Αγγελόκαστρο σε τί κατάσταση βρίσκεται? Ρωτάω τους φίλους Αγρινιώτες και Πρεβεζάνους που κατέχουν καλύτερα.
Γιατί agr-enginneer δεν μπήκες από το Κεφαλόβρυσσο για να κάνεις το οδειπορικό σου? Δεν υπάρχει εξέλιξη στο τμήμα ή είναι κλειστό?
Γενικότερα δεν κατάλαβα αν το συγκεκριμένο είναι έτοιμο από παλιά.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Διότι την τελευταία φορά που πήγαινα Αγρίνιο είδα εκτός από τις μπαριέρες και σωρούς από χαλίκια,κοινώς η δίοδος κλειστή. Και για να μην διακινδυνεύσω να μην μπω και κάνω κύκλους ( μιας και η απόσταση δεν είναι και τόσο κοντινή όπως σε άλλες παρακάμψεις,μπήκα από Αγγελόκαστρο.
Όσον αφορά το τμήμα Κφαλόβρυσο - Αγγελόκαστρο, απλά είχαν κατασκευαστεί τα βασικά,κοινώς επίχωμα κάποιες στρώσεις με σκύρα ( υποδομή ), ενώ είχε ριχτεί μια στρώση ασφαλτοτάπητα,προφανώς για ο θεαθήναι ( αφού χρονοδιάγραμμα παράδοσης οτυ τυφλού αυτού τμήματος δεν υπήρχε επουδενί ). Στηθαία,αυλάκια,διαχωριστικό διάζωμα,φωτισμός,στρώσεις αφαλτοτάπητων κλπ κλπ άλλα έλειπαν. Γενικά αυτό το τμήμα δεν έπρεπε να είχε κατασκευαστεί τότε κι αντί αυτού γνώμη έχρηζε μεγαλύτερης προσοχής η παράκμαψη Αμφιλοχίας και στις 2 πλευρές ( Γιάννενα και Βόνιτσα ), αφού θα εξαλειφόταν η ταλαιπωρία παιρνώντας μέσα από την πόλη ( όσοι έχουν περάσει από κει περιμένοντας έως και μία ώρα,κυρίως καλοκαίρι,καταλαβαίνουν τί εννοώ ). Χώρια την επικινδυνότητα που δημιουργεί η διέλευση του δρόμου μέσα από την πόλη με ταυτόχρονη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στην Αμφιλοχία.
Κάπου είχα διαβάσει ότι σε κάποια σημεία του τμήματος Κεφαλόβρυσο - Αγγελόκαστρο είχαν καθιζήσεις κι έπρεπε να γίνουν από την αρχή.
Υ.Γ Οδοιπορικό κι όχι οδ"ει"πορικό corfu Cool Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu & agr-engineer, τα παρακάτω από τη σελίδα 40, στις αρχές Δεκέμβρη:
prevezanos wrote:
Και κάποια σχόλια για το τμήμα Κεφαλόβρυσο - Αγγελόκαστρο
Στο τμήμα αυτό είχαν 5 σημεία με καθιζήσεις ( 1 στον κλάδο προς βορρά και 4 στον άλλο.) Στα σημεία αυτά σηκώσαν όλο το χώμα (υπάρχει μια τρύπα εκεί) και κάνουν την κατασκευή από την αρχή.
Στα υπόλοιπα σημεία τοποθετούν το Jersey.
Υπάρχει πυρετός εργασιών ( την προηγούμενη Κυριακή που είχα περάσει δούλευαν μέχρι να βραδυάσει)


Κάπου έχω φώτο από την επίσκεψή μου αυτή αλλά είναι πλέον 3μηνών

prevezanos wrote:

Στο κομμάτι που ενώνονται τα δύο τμήματα υπάρχουν 400 μέτρα περίπου που δεν περπατιέται εύκολα με αμάξι Ι.Χ ειδικά αν έχει βρέξει. Η λύση είναι να βγεις στη γέφυρα αράχθου και κινούμενος.....

Από ότι κατάλαβα το γεφυράκι αυτό που ένωνε τις δύο εργολαβίες είναι πλέον μια χαρά, με βάση το ρεπορτάζ του agr-engineer, αλλιώς από το σημείο που μπήκε δεν θα μπορούσε να ανέβει καθόλου προς τα πάνω.

Προσωπικά ειμαι πεπεισμένος ότι όλη η παράκαμψη περπατιέται (και στο νότιο τμήμα της, με κάποια χωμάτινα τμήματα βέβαια). Η μόνη δυσκολία θα είναι στην είσοδο-έξοδο στο Κεφαλόβρυσο, όπου θέλει "πατέντα". Όποιως ενδιαφέρεται ας μου στείλει pm και θα του εξηγήσω τηλεφωνικά... Ανυπομονώ να έρθει το Πάσχα να περπατήσω το δρόμο e2e.

Idea μεταγενέστερο Edit: και κάποιες φώτο ακόμη από ένα blog Arrow http://trixonidanews.blogspot.com/2009/03/blog-post_26.html


Last edited by prevezanos on Fri Mar 27, 2009 7:36 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Από το τμήμα A5 παράκαμψης Αγρινίου που μας παρουσίασε πολύ όμορφα ο agr-engineer, εβαλα απλούστατα για σύγκριση φωτογραφίες από τον Αύγουστο του 2008.
Πιστεύω ότι εργαστήκανε σχετικά με γρήγορους ρυθμούς.
http://mmv-productions.de/html/unbenannt2.html


σίγουρα και το τμήμα Άγιος Δημήτριος-Σελάδες θα έχει προχωρήσει αρκετά, ποιος θα τις ανανέωση τις φωτογραφίες? Very Happy
http://mmv-productions.de/html/unbenannt3.html
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Sat Mar 28, 2009 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μολις επεστρεψα απο επαγγελματικη επισκεψη στην περιοχη της Θηβας. Για να παω χρησιμοποιησα την Π.Ε.Ο Ελευσίνας Θήβας και επέστρεψα απο τον αυτοκινητοδρομο. Δυστυχως δεν ειχα προνοησει να εχω μαζι τη φωτογραφικη μου μηχανη και ειναι κριμα γιατι ειδα πολλα ωραια πραγματα.
- Καταρχας ο κατσικοδρομος από Ελευσινα για Θηβα ανακατασκευαζεται σε αρκετα σημεία οπως στην Παλαιοκουνδουρα και στο Καραουλι με τοπικες αλλαγες της χαραξης ωστε να καταργηθουν οι επικυνδυνες στροφες και να αποκτησει δυιχνη διατομη στο ενα ρευμα και σε οποια σημεια εχουμε ανωφερειες. Πολυ καλό νεο απο την μια οι βελτιωσεις που γινονται πλην ομως φαινεται οτι η κατακευη νεου δρομου Ελευσινας - Θηβας μάλλον δεν θα προχωρησει άμεσα.
- Στην επιστροφή στον αυτοκινητοδρομο στην ευθεια της Θηβας εχει ξεκινησει επιτελους η ανακατασκευη της οδου. Αυτη την στιγμη ειναι στην αρχη ακομη και εκτελουν διαπλατυνση της υποβασης της οδου εκατερωθεν του δρομου. Υπεργολαβος των εργασιων φαινεται οτι ειναι η εταιρεια "ΓΑΝΤΖΟΥΛΑΣ". Στη συνεχεια στην ευθεια των Οινοφυτων, στο ρευμα προς Λαμια, οι τεσσερις λωριδες κυκλοφορίας (3+ΛΕΑ) εχουν γινει 2 διότι η Νεα Οδος ξυλωνει το παλιο μεταλλικο διαχωριστικο στηθαιο και κατασκευαζει νεο τσιμεντενιο τυπου New Jersey! Και αμεσως μου ήρθε στο μυαλο η εικονα απο το Κορινθος Τριπολη που ανακατασκευαζει ο Μωρεας. Δεν ειναι ιδιες οι εργασιες ανακατασκευης που θα γινουν σε ολα τα ήδη κατασκευασμενα τμηματα αυτοκινητοδρομων? Θα επρεπε λεει η κοινη λογικη. Οι εργασιες εδω εκτελουνταν απο συνεργεια της ΤΕΡΝΑ.
- Ποιο κατω, απο την Μαλακασα μεχρι τα διοδια των Αφιδνων στο ρευμα προς Αθηνα και εδω οι κυκλοφορια γινεται σε 2 λωριδες γιατι αποξηλωνεται ο παλιος ασφαλτοταπητας για να αντικατασταθει με καινουργιο.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω τελικά ότι πριν τον κόμβο του Βαϊοχωρίου στην περιοχή της Νυμφόπετρας Θεσσαλονίκης, οι εργασίες δεν αφορούν διόδια, αλλά τον πρώτο ΣΕΑ της Εγνατίας στο Νομό Θεσσαλονίκης. Δείτε την παρακάτω φωτογραφία. Κινούμαι με κατεύθυνση από ανατολικά προς δυτικά:



Νομίζω ότι είναι σαφές πως μιλάμε για ΣΕΑ.

ΥΓ Το είπε και ο admin... ΚΟΥΡΑΣΕ η αναστάτωση στο forum από τις παρεμβάσεις του PEFKI. Το θέμα μας είναι οι δρόμοι και με αυτό θέλουμε να ασχοληθούμε!!!
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

ΣΕΑ?
μονο παρκινγκ και φωτισμο βλέπω. Κάποιο κτίριο να ανεγείρετε όχι! Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 420, 421, 422  Next
Page 69 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr