View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 5:23 pm Post subject: |
|
|
Και επίσημα ξεκινησαν οι εργασίες για την κατασκευή του αυτοκινητοδρομου Τριπολης Καλαμάτας και στον νομό Μεσσηνίας. Από την τελευταία σελίδα της σημερινής "Ελευθερίας"
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=40 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 5:34 pm Post subject: |
|
|
Άντε !Τώρα που γυριζει!!!!!!
μια απορια :ο δρομος του Μωρεα πως θα λεγεται επισημως στις ταμπελες κλπ?πως λεμε νεα ,ολυμπια οδος? |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 5:42 pm Post subject: |
|
|
Ωραία τα νέα από τη Μεσσηνία. Α ρε πατρίδα....αποκτάς αυτοκινητόδρομο επι τέλους.
Engineer με πρόλαβες με την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 8:21 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Άντε !Τώρα που γυριζει!!!!!!
μια απορια :ο δρομος του Μωρεα πως θα λεγεται επισημως στις ταμπελες κλπ?πως λεμε νεα ,ολυμπια οδος? |
Ως Ανατολική Οδός Πελοποννήσου είναι γνωστός. Δεν νομίζω να αλλάξει αυτό.
Αν και τυπικά αυτά είναι βλακείες "Ολύμπια οδός", "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" κτλ...
Ο καθένας έχει τον αριθμό του, ας αρκεστούμε σε αυτόν όπως γίνεται και στις υπόλοιπες χώρες.
A7, E 65
|
|
Back to top |
|
|
agriniotis New Member
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 1:15 pm Post subject: |
|
|
Στο πιο πάνω λινκ που έδωσε ο agriniotis διαβάζουμε:
"Το πρώτο κομμάτι του έργου(τα 13 χιλ.) από το Κεφαλόβρυσο μέχρι το Αγγελόκαστρο, με βάση τη σύμβαση της Ιόνιας Οδού. θα παραδοθεί τον Αύγουστο του 2010. ενώ το δεύτερο τμήμα του έργου θα παραδοθεί τον Αύγουστο του 2009."
Για αυτούς που έχουν άποψη για το συγκεκριμένο έργο, κάνω την εξής ερώτηση:
με δεδομένο ότι το κομμάτι των 21 χλμ που θα παραδοδεί φέτος τον Αύγουστο είναι "τυφλό", δλδ δεν ενώνεται στο νότιο άκρο του με την παλαιά εθνική οδο, αυτό σημαίνει ότι τελικά στην κυκλοφορία θα δοθούν τα πάντα τον Αύγουστο του 2010; Άρα είναι χωρίς νόημα η ανακοίνωση για "παράδοση" του τμήματος φέτος τον Αύγουστο; (πέρα από τους προπαγανδιστικούς λόγους)
Αν είναι έτσι, αυτό θυμίζει τα εγκαίνια/"παράδοση" από τον υπουργό Βερελή της σήραγγας του Αη-Λιά πριν από μερικά χρόνια. Μιας σήραγγας που τότε βρισκόταν στο πουθενά, χωρίς συνδέσεις πριν και μετά με τίποτα απολύτως. Παρ όλα αυτά, τα εγκαίνια έγιναν μια χαρά με τηλεοράσεις, εφημερίδες, τυμπανοκρουσίες και τα σχετικά. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 4:49 pm Post subject: |
|
|
Εγκαινίασαν την σήραγγα Αγ. Ηλία?? Α τα λαμόγια και τώρα κάνουν την ολοκλήρωση της σήραγγας, εκτός των προσβάσεων.
Οι παραδόσεις των τμημάτων της παράκαμψης είναι σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, ωστόσο για το πρώτο των 13 χλμ θα πρέπει να το τελειώσουν και νωρίτερα, δεδομένου κι όλας ότι μέχρι στιγμής ξύνουν...την κοιλιά τους, δεν ξέρουμε με ακρίβεια τι άλλο πρόκειται να κάνουν στο τμήμα πέρα από ανασκαφές στο οδόστρωμα και τελειώματα και θέλουν 200 χρόνια για να μπορούμε να κρίνουμε αν είναι πολύ το διάστημα ή όχι. Πάντως μισά πράγματα είναι χαζά πράγματα και μάλλον θα διαφύγουν σε τέτοιες λύσεις παραδίδοντας τα 21 χλμ με σύνδεση μέσω της επαρχιακής Χαλικίου-Αγγελοκάστρου. Μια μικρή παράκαμψη είναι, απ'τον κύκλο μέσω Αγρινίου δε θα μας βλάψει περισσότερο. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 1:23 am Post subject: |
|
|
losada, το mail σου είναι losada7@ ή losanda7@ (όπως το έχεις γράψει στη σελίδα 61? ). Μόλις ονόμασα τις φωτογραφίες ( 103,πολύ πράμα ) και λέω να τις στείλω σιγά σιγά με περιγρσαφή από κάτω ). Λίγες λίγες γιατί στην επισύναψη υπάρχει περιορισμός κι επειδή θα πάρει ώρα κι ο χρόνος είναι περιορισμένος,δημοσίευσε τις φώτο όταν τις στείλω όλες.
Απλά απάντησέ μου γρήγορα. Τα παιδιά "διψάνε" για έργα |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 11:54 am Post subject: |
|
|
Δηλαδή δεν θα δώσουν ολόκληρη την παράκαμψη το καλοκαίρι?!!!Είναι δυνατόν?Αφου εγώ θυμάμαι στις εκλογές του 2004 τον Σημίτη να την εγκαινιάζει στο Κεφαλόβρυσο!Είχαν στησει και εξέδρα στην αρχή της!!!
Είναι όλοι τους άχρηστοι!!!
Εκτός από αυτούς στην γέφυρα Αράχθου στην οποία έπεσε και ο αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας και πάμε για 10 Απριλίου!!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 1:13 pm Post subject: |
|
|
εδω οι πληροφοριες στον κομβο Δρεπανου-Αραχωβιτικων απο αυτους που ειναι πλαι στο δρομο και θα μετακινηθουν και ειδαν τα σχεδια,ειναι οτι τα εργα θα γινουν πολυ γρηγορα...λογικο,,γιατι θα βγαλουν και τα λεφτα τους πιο γρηγορα...
ο κομβος Αραχωβιτικων θα γινει απο ότι ειδαν,στον πλατανο στην παλαια εθνικη στην εισοδο του Δρεπανου απο οτι λενε.. |
|
Back to top |
|
|
dpets Visitor
Joined: 20 Mar 2009 Posts: 3 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 3:34 pm Post subject: |
|
|
Χαιρετω τα μέλη του φόρουμ, και ειδικά εσας που ασχολείστε με αυτό το θέμα. Παρακολουθώ τα όσα γραφετε εδω απο ενδιαφέρον, αφου κανω το ταξίδι προς την Ηπειρο πολλά χρόνια. Ενα έχω να πώ ρε παιδια, ημουνα νιος και γερασα!!!.
Δε λέω η Εγνατία έχει σχεδον ολοκληρωθει μετα από 20 χρόνια, και από ότι φαινεται σε αναλογα χρονοδιαγραμματα θα κινηθούν και οι υπο καατασκευή αυτοκινητόδρομοι, και ειδικότερα η Ιονία που με ενδιαφέρει προσωπικά. Μεχρι τότε αναβαση Παλιοβούνας, μποτιλιαρισμα στο Αγρίνιο, 10 χλμ ουρά στην Αμφιλοχια κ.ο.κ. Οσον αφορά τον Αθήνα-Πατρα η κίνηση πια σε εξόδους είναι τέτοια που απο πλευράς ασφαλειας καλυτερα να μποτιλιάρει παρά να πηγαίνει το " ποτάμι " με 120-130.
Τέλος σχετικά με τον Αμφιλοχία-Ακτιο: Αν μετά από 2,5-3 ωρες χαλαρό ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο , χωρίς άγχος, προσπεράσεις με τερμα γκαζι, "τρενακια" με 50 αυτοκινητα πίσω από νταλίκα κ.ο.κ, ειναι καποιος στην Αμφιλοχία, με το χαμόγελο στα χείλη θα πάει στην Πρεβεζα στην Λευκαδα ή στην περιοχή τελος παντων.
Μην πιστευετε τους πολιτικούς ότι κι αν λένε, τα γραψατε μόνοι σας. Το μόνο που τους ενδιαφέρει ειναι να επανεκλεγούν. Αν εστω ένας απο τους ...decision makers του κοινοβουλίου είχε πηγαίο ενδιαφέρον για το αντικείμενο , όπως αρκετοι εδω μέσα, θα μπορούσε να επιταχύνει τα πραγματα.
Δεν είναι μόνο θέμα ασφαλειας οι δρομοι, είναι και θέμα αναπτυξης και θέμα αποκεντρωσης και γενικότερο θέμα δυνατοτήτων που παρέχονται στην επαρχία. Ακόμη και από το κέντρο της Αθήνας αντιστέκονται να αφήσουν να φύγουν τα υπουργεία.
Μετα από ...150-200 ταξίδια Αθήνα-Πρεβεζα αλε ρετουρ, νομίζω ότι δικαιουμαι να ποστάρω και εγώ την αποψη μου, εστω και χωρίς χρησιμες πληροφορίες! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 4:34 pm Post subject: |
|
|
Quote: | μετα από 20 χρόνια, και από ότι φαινεται σε αναλογα χρονοδιαγραμματα θα κινηθούν και οι υπο καατασκευή αυτοκινητόδρομοι |
αυτοχρηματοδοτουμενο εργο να γινει σε χρονο δημοσιου?δεν νομιζω.... |
|
Back to top |
|
|
dpets Visitor
Joined: 20 Mar 2009 Posts: 3 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 6:40 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει την 20ετια δεν θα την φτάσει...αλλά πότε προκυρηχθηκε ο ο διαγωνισμός της Ιονιας για παραδειγμα; Το '04 νομίζω. Ειμαστε ήδη στην πενταετια χωρίς να έχει ουσιαστικά ξεκινήσει. Αν φτάσουμε στα 13 ή 15 έτη για πραγματικά εγκαίνια, θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι; Δεν είναι μεγέθους εγνατίας αυτά τα έργα: είναι αυτοχ/τουμενα, υπάρχει τεχνογνωσία και εμπειρία, μικροτερες τεχνικές δυσκολίες και οι συνθήκες επιβαλλουν την αμεση αποπεράτωση τους.
28 χρόνια κοινοτικών χρημάτων, 2 ΜΟΠ, 2 Ντελορ, 4 ΚΠΣ και δεν θυμαμαι πως αλλιως τα λεγανε, και η χωρα δεν έχει αυτοκινητοδρομο Α) Αθήνα -Θεσ/νίκη Β)Αθήνα-Πατρα (δυτική πύλη πρός ευρώπη) Γ)Αθήνα-Ηγουμενίτσα, μεσω ιονίας και εγνατίας(δηλαδή μελλοντική δυτική πύλη) .
Μου θυμίζει την Αττική οδό και το μετρό (τα "μεγαλα εργα" της Αττικής ) που ολοκληρώθηκαν το 2000 κάτι, όταν οι υπόλοιποι έιχαν περιφερειακούς πρωτευουσών από το '60 και μετρό εδώ και εκατο χρόνια. Για το θεό τους δηλαδή. Ολα γίνονται με υστέρηση δεκαετιών στην καλυτερη περίπτωση.
Δεν μπορώ να σκεφτώ μεγαλύτερη απόδειξη κακοδιαχείρισης χρημάτων και αδιαφορίας πρός την κοινωνία. Με τις ντομάτες πρέπει να πάρουν και τον Σουφλιά και οποιονδηποτε αλλον κανει μαιμού εγκαινια, ενω ο κόσμος συνεχίζει να σκοτώνεται και να ταλαιπωρείται. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 8:58 pm Post subject: |
|
|
το 2001 προκηρυχθηκαν οι διαγωνισμοι (εκδηλωση ενδιαφεροντος)λογω των ολυμπιακων εργων αλλα και του πολιτικου κοστους(πολλοι στο πασοκ δεν ηθελαν να ιδιωτικοποιηθει το εθνικο οδικο δικτυο)οι διαγωνισμοι συνεχιστηκαν το 2005-2006 με εμποδια καθως μπλοκαριστηκε η υποθαλασσια αρτηρια θεσσαλονικης και ο διαγωνισμος για τα οδικα εργα αττικης ακυρωθηκε και ξαναρχιζει το καλοκαιρι(ειπαν ) πολυ καλα τα νεα για την ολυμπια οδο αλλα αν μπορεις μην τα γραφεις τοσο συγκεγχυμενα δινε περισσοτερες λεπτομερειες αν μπορεις και καμια φωτο(σε εχω πρηξει ).δυστυχως ειμαι αυτην την περιοδο αρκετα μακρια και δεν εχω επαφη με τα εργα...
φιλε dpets καταλαβαινω τους προβληματισμους σου αλλα ξερεις ποση διαδικασια χρειαζεται ενα τετοιο εργο?αλλωστε ηταν και οι ολυμπιακοι αγωνες στη μεση..η γραφειοκρατια κοστιζει δυστυχως πολυ χρονο..οπως και τα συμφεροντα μεταξυ των κοινοπραξιων(πχ η VINCI ειχε μπλοκαρει τον διαγωνισμο της ιονιας οδου επειδη δεν κερδισε τον διαγωνισμο.. ) |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 11:32 pm Post subject: |
|
|
Ρεπορτάζ του zougla.gr για τα διόδια. Έχει ενδιαφέρον το δεύτερο βιντεο. Αν δεν πληρώσεις λέει περνάει σαν κλήση. Τι κλήση ξέρουμε?
Στο τρίτο βίντεο έχει τέτοια παραπληροφόρηση που δεν λέγεται. Αθροίζει όλα τα διόδια και τον εξόδων και τα βγάζει 20 σε κάθε άξονα... Ελεος
http://www.zougla.gr/news.php?id=29887 |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 11:53 pm Post subject: |
|
|
Τώρα αν είναι να ακούμε τι λέει ο Τριανταφυλλόπουλος σωθήκαμε...
Εντυπωσιακοί οι αριθμοί με τους σταθμούς των διοδίων. Αλλά θα μπορούσε ο φίλτατος να αναφέρει ότι αυτοί θα είναι σταθμοί εισόδου και εξόδου όπως στην Αττική Οδό, και ότι το αντίτοιμο θα καταβάλεται ανάλογα με την απόσταση. Και η Αττική Οδός έχει γύρω στους 20 σταθμούς σε κάθε ρεύμα. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος πληρώνει 60 ευρώ για να πάει απο Ελευσίνα στο Αεροδρόμιο?
Και επίσης σχετικά με το πρώτο βίντεο, η έννοια της παραχώρησης των έργων δεν είναι ότι οι εταιρείες πληρώνουν για ανακατασκευές και συντήρηση? Ενδιαφέρει κάποιον πολίτη αν θα δώσουν 4 ή 104 δίς ευρώ για τα έργα? Άλλωστε οι τιμές των διοδίων καθορίζονται από το Υπουργείο?
Για το πρώτο βίντεο δεν είμαι σίγουρος, αλλά για το τρίτο, μπορώ να πώ ότι τέτοια δημοσιογραφία μόνο απογοήτευση προκαλεί. Και δυστυχώς αυτά τα βλέπουν και άνθρωποι που έχουν πλήρη άγνοια, και μετά πιστεύουν ότι ζούμε στην χώρα του παραλόγου. Και επίσης θα ήταν καλό ο κύριος Τριανταφυλλόπουλος, εφόσον επικαλείται το Ευρωπαικό Δίκαιο, να έκανε ταυτόχρονα και ένα ρεπορτάζ για τις τιμές των διοδίων στην υπόλοιπη Ευρώπη, να δούμε ποιος είναι ο αδικημένος και ποιος όχι. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 12:07 am Post subject: |
|
|
καλα,τα μεσα "ενημερωσης"ειναι..@#$@ τα μισα δεν αναφερουν τιποτα σε σχεση με τα διοδια,τις αυξησεις τα διαφορα προβληματα επειδη ανηκουν σε γνωστους κατασκευαστες-εκδοτες και φιλους τους..και τα αλλα μισα λαικιζουν ασυστολα οχι φυσικα για το καλο του πολιτη...χθες ο πατερας μου εβλεπε την ζουγκλα που ειναι ασχετος με αυτα και ειχε αγανακτησει
φυσικα πρεπει να νοιαζει τον φορολογουμενο ποσο κοστιζουν τα εργα παραχωρησης καθως χρηματοδοτουνται κι αυτα εν μερη απο το κρατος(π.χ για την ολυμπια οδο το κρατος πρεπει να δινει 250εκ και αλλα τοσα η Ε.Ε ) |
|
Back to top |
|
|
PEFKI Junior Member
Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 12:48 am Post subject: |
|
|
Kαλησπέρα στη παρέα.
1)Σχετικά με το άγχος την αγωνία και τη λαχτάρα για την ΙΟΝΙΑ θέλω να πω ότι οι καθυστερήσεις που υπάρχουν θα γίνουν εντονότερες διότι οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες είναι πάρα πολύ δύσκολες και η χρηματοδότηση τέτοιων projects που γίνεται μέσω δανεισμού είναι τρομακτικά δύσκολη τώρα. Ευτυχώς υπάρχει η κάβα των διοδίων από ΑΘήνα-Σχηματάρι που θα δώσει κεφάλαιο κίνησης για να ξεκινήσει σε λίγους μήνες το έργο το οποίο να μην ξεχνιόμαστε είναι πάρα πολύ αντιοικονομικό για τον ιδιώτη που το έχει πάρει και με τσακισμένη τιμή. Σε κάθε περίπτωση θα γίνει γρηγορότερα από ότι αν ήταν δημόσιο. Απλά θα υπάρξει μία καθυστέρηση 2-3 έτη ανάλογα με την ένταση και τη διάρκεια της κρίσης. Τα ίδια δυστυχώς είδα και στο DUBAI το οποίο έχει γονατίσει και γλίτωσε στο τσάκ τη χρεοκοπία. Να ανησυχείται για έργα που μελετώνται ή δημοπρατούνται όχι για έργα που έχουν ανατεθεί και σε ξένους ειδικά.
2) Σχετικά με τον Ε-65 θέλω να πω ότι ορθότατα γίνεται για να βγεί από την απομόνωση η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και τα Γρεβενά από Νότο . Η μεγάλη διαφωνία που έχω εκφράσει σχετικά με το τέρμα του βόρεια, έχει να κάνει με το ότι δε φτιάχνεται ένας δρόμος κόστους 1.5 δις για να επιλέγει ο οδηγός ανάλογα με την αισθητική του ή αν μένει βόρεια ή νότια της πρωτεύοθυσας. Αυτά είναι ανέκδοτα κλάσεως Τοτού. Σε όλο τον κόσμο η πρωτεύουσα αντιμετωπίζεται ωσ ενιαία οντότητα. Τα Β.Π. εκτός του ότι αντιπροσωπεύουν ισχνή πληθυσμιακή μειοψηφία στο λεκανοπέδιο εξυπηρετούνται για Γιάννενα αρκούντως καλά από την ΑΤΤΙΚΉ ΟΔΟ. Η Κηφησιά απέχει από τον κόμβο Μεταμόρφωσης μόλις 3-4 Κm. To τέρμα λοιπόν του Ε-65, μια και η ΙΟΝΙΑ ελέω VINCI για τη τσέπη της θα γίνει όλη αυτοκινητόδρομος ,δεν υπάρχει κανένας λόγος να στρίβει στην Παναγιά. Αντίθετα πρέπει να συνεχίσει βόρεια για Γρεβενά και ίσως θα έπρεπε να πάει λίγο πιο ανατολικά στον επόμενο κόμβο για να πιάσει και Κοζάνη. Έτσι δε θα κάνουμε τα 20+20 km για να πάμε Γρεβενά και θα ενωθεί ο Ε-65 με τον Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή τερματίζοντας στο διπλανό νομό των Ιωαννίνων, της Καστοριάς. Οταν και αν γίνει ο Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα θα είναι ακόμα καλύτερα για όλους. Μη γίνουμε θύματα του Ηπειρώτικου Λόμπι (Καλογιάννη-Μπέζα-Ζαγορίτη-Προέδρου Δημ.) Υπάρχει και αλλού Ελλάδα που κινδυνεύει.
3) Ο άξονας Πρέβεζα-Άρτα-Τρικαλλα-Λάρισα-Βόλος σχεδιάζονταν από το 1990 παράλληλα με την Εγνατία και είναι στρατηγικής σημασίας και ασ μην έχει τη λάμψη και τη δημοσιότητα της Ιονίας. Τον καιρό εκείνο οι Σύριοι πάλλαι ποτέ σύμαχοι μας όταν έιχαν κάκιστες σχέσεις με την Τουρκία εκλιπαρούσαν να γίνει ο δρόμος γιατί θέλανε το εμπόριο τους να περνά μέσω Ελλάδας και Βόλου-Λατάκειας όπως πολύ σωστά ανέφερε ένας φίλος. Η ΕΕ βλέπει πολύ θετικά τις συνδυασμένες μεταφορές. Ο άξονας αυτός πέρα ότι θα προσέφερε εμπορευματικό έργο στην Ηγουμενίτσα θα ανέσταινε και το πεθαμένο λιμάνι του Βόλου και θα προσέφερε μία ταχύτατη οριζόντια σύνδεση Ιονίου-Αιγαίου σε 2,5 ώρες. Παραάλληλα θα μπορούσες να προτείνεις και στο Λίβανο αλλά και την Τουρκία (ΣΜΎΡΝΗ) με διακρατικές συμφωνίες να τρβήξεις εμπόριο μέσω του εδάφους σου Έτσι ανεβαίνει η αξία του οικοπέδου Ελλάδα, σε υπολογίζουν γεοπολιτικά και αποκτάς συμμάχους στη πλάτη του εχθρού σου για την έσχατη ώρα. Με μόνιμα καρφιτσωμένα χαμόγελα τύπου Μπακογιάννη και φλουφλομπούληδες τύπου Βαρβιτσιώτη και άλλων δε γίνεται δυστυχώς δουλειά. Να δούμε τι θα γίνει με το Ορμένιο-Αλεξ/πολη που ανοίγει παράθυρο στη Μαύρη Θάλασσα εκει που υπάρχει ελληνικό στοιχείο και συμφέροντα. Θα την χάσουμε και αυτή την ευκαιρία? |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 2:04 am Post subject: |
|
|
η αναδοχη κοινοπραξια της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ δεν πρεπει να βιαστει να τελειωσει το τμημα αντιρριο-αγρινιο συν το πρωτο ημιτελες τμημα της παρακαμψης? αμα δεν το εχει κανει ως τον μαιο του 2011 θα της επιβληθει δυσβαστακτο προστιμο..για τον Ε-65 δεν εχει γινει ακομα η εναρξη της παραχωρησης ετσι?θα γινει οταν τελειωσει το πεταλο του μαλιακου για να παραχωρηθει(συν τα διοδια )στην κοινοπραξια???οποτε πρεπει να εχουμε πολυ δρομο για την εναρξη των εργων εκει... δεν μπορω να καταλαβω παντως γιατι οι ιδιες εταιρειες αναλαβαν να κατασκευασουν δυο ανταγωνιστικους αξονες( που δεν θα ειναι βεβαια αμα δεν τερματιζει παναγια ο Ε-65 αλλα δεν το βλεπω πολυ πιθανο)δεν ειναι λιγο χαζη επιλογη??ισως προσβλεπουν βεβαια στις επιδοτησεις κυκλοφοριας του δημοσιου..τι να πω.. PEFKI (πρωην)γειτονα ξερεις να μας διαφωτισεις? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 3:43 am Post subject: |
|
|
PEFKI wrote: | Kαλησπέρα στη παρέα.
3) Ο άξονας Πρέβεζα-Άρτα-Τρικαλλα-Λάρισα-Βόλος σχεδιάζονταν από το 1990 παράλληλα με την Εγνατία και είναι στρατηγικής σημασίας και ασ μην έχει τη λάμψη και τη δημοσιότητα της Ιονίας. Τον καιρό εκείνο οι Σύριοι πάλλαι ποτέ σύμαχοι μας όταν έιχαν κάκιστες σχέσεις με την Τουρκία εκλιπαρούσαν να γίνει ο δρόμος γιατί θέλανε το εμπόριο τους να περνά μέσω Ελλάδας και Βόλου-Λατάκειας |
Ο Άξονας Πρέβεζα Άρτα Τρίκαλα Λάρισα Βόλος δεν σχεδιαζότανε ποτε επίσημα , και πάλι με αναγκάζεις να σου παρουσιάσω τον Χαρτί τις Κυβέρνησις εκείνης τις εποχής (1991) ο οποιος αποδεικνύει ότι δεν υπήρχε καν τέτοιο σχέδιο ούτε σαν Αυτοκινητόδρομος ούτε καν σαν Ταχεία Οδός. http://www.greek-motorway.net/html/proj_21.html
πριν συνέχισης φέρε κάποιες απόδειξης γιατί γίνετε πολύ βαρετό το θέμα του Πρέβεζα Άρτα Τρίκαλα Λάρισα Βόλος . |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 6:56 am Post subject: |
|
|
PEFKI wrote: | (η ιονία οδός)είναι πάρα πολύ αντιοικονομικό για τον ιδιώτη που το έχει πάρει και με τσακισμένη τιμή. |
Γιατί δηλ είναι πάρα πολύ αντιοικονομικό έργο? Και πάλι ούτως ή άλλως δεν είναι αυτό το θέμα, αυτό το ξέρουν οι ειδικοί και για να παραχωρηθεί έκαναν τις κατάλληλες κινήσεις δηλ με το τμήμα του ΠΑΘΕ. Το βασικό είναι ότι αντικαθιστά έναν απ'τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης.
PEFKI wrote: |
(ο Ε65) δεν υπάρχει κανένας λόγος να στρίβει στην Παναγιά. Αντίθετα πρέπει να συνεχίσει βόρεια για Γρεβενά και ίσως θα έπρεπε να πάει λίγο πιο ανατολικά στον επόμενο κόμβο για να πιάσει και Κοζάνη. |
Γιατί να μην βγει και Καβάλα? Δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα στο χάρτη. Υπάρχει Βόλος, Λαμία, Λάρισσα, Τρίκαλα, Καρδίτσα και όλη η Θεσσαλία τέλος πάντων που θα πάνε αναγκαστικά μέσω Παναγιάς, ο Ε65 βγαίνοντας στην Παναγιά θα αποτελεί τη μοναδική σύνδεση νοτιοανατολικής και δυτικής Ελλάδας και δυτ. Ευρώπης μέσω Ηγουμενίτσας σε συνδυασμό με την εγνατία. Αν βγει πιο πάνω θα πάψει να παίζει αυτό το ρόλο. Δεύτερον μήπως μπερδεύεις το δρόμο Βόλος-Τρίκαλα-Άρτα που δεν προβλέφθηκε ποτέ με έναν άλλον που συζητήθηκε που και που δηλ τον Βόλο-Λάρισσα-Γιάννενα-Ηγουμενίτσα? Ο οποίος βέβαια ουσιαστικά υπάρχει αφού αποτελείται από τμήματα διαφόρων αυτοκ/μων. Τρίτον προβλέπεται η κατασκευή του αυτοκ/μου Λάρισσα-Κοζάνη-Νίκη που καλύπτει το κενό που βλέπεις πάνω στο χάρτη.
Και τελευταίο η Αλβανία δεν έχει μόνο είσοδο από Κρυσταλλοπηγή-Κορυτσά αλλά και από Κακαβιά, αυτή τη στιγμή οι Αλβανοί κατασκευάζουν αρκετά τμήματα του λεγόμενου αδριατικού άξονα δηλ μέσω Κακαβιάς που έχουν και πιο ομαλό ανάγλυφο σε σχέση με την άλλη οδό που περνάει από πολύ ορεινό ανάγλυφο, επίσης η απόσταση Ε65(Παναγιά)-Καστοριά-Κορυτσά-Ελμπασάν-Τίραννα ή χειρότερα Δυρράχιο είναι μεν κατά 5-10χλμ μικρότερη απ'το Παναγιά-Γιάννενα-Κακαβιά-Τίραννα αλλά σε χειρότερη κατάσταση οπότε παίζει πολύ να επιλέξει κανείς να πάει Αλβανία μέσω Καστοριάς εφόσον τελειώσουν όλα τα έργα στην Ελλάδα.
Και τώρα που το είδα στο google οι Αλβανοί έχουν κατασκευάσει (ελληνικές εταιρείες: Ευκλείδης κλπ) ως άνετη οδό δηλ 1,5 λωρίδα περίπου ανά κατεύθυνση τα δύο μεγάλα τμήματα δηλ Κακαβιά-Αργυρόκαστρο και από κει μέχρι Τεπελένι (ένα δύσκολο τμήμα με αρκετές στροφές) με ωραίες εξομαλυμένες καμπύλες σε συνολικό τμήμα γύρω στα 40 χλμ. αλλά για Αλβανία καλά είναι. Επίσης αν δεν απατώμαι κατασκευάζουν και το τμήμα Fier-Lushnje πιο πάνω σε μήκος γύρω στα 30 χλμ (δε φαίνεται στο google). Κάνουν δουλειά δίπλα . Επίσης έχουν πολλές πεδιάδες κατά μήκος της διαδρομής όλου του άξονα αυτού. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 1:56 am Post subject: |
|
|
PEFKI
Είσαι τελειως λάθος στο σημείο 2 της απαντησης σου σχετικά με την κινηση που επικρατει στο Λεκανοπεδιο Αττικης. Και κάτι ακομα. Η Ολυμπία οδός (Κορινθος - Πάτρα) θα είναι 2 + ΛΕΑ στο τμήμα Κιάτο Ριο και όχι 3 + ΛΕΑ οπως θα επρεπε. Συνεπώς στις μεγάλες αργίες και στα τριημερα θα είναι ρίσκο να αποφασίσεις να πας Γιάννενα από την Αθήνα μέσω Ρίου. Ε-65 και σίγουρα σε 4 ωρες (Αθήνα-Λαμία 2, Λαμία-Παναγιά 1.30, Παναγιά-Γιάννενα 00.30, για να μην γραψω κανενα νουμερο κατω απο 4 ώρες και αρχισουμε να κουβεντιαζουμε περι επικυνδυνης οδηγησης) θα είσαι στην πρωτεύουσα της Ηπειρου. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 2:17 am Post subject: |
|
|
Quote: | Η Ολυμπία οδός (Κορινθος - Πάτρα) θα είναι 2 + ΛΕΑ στο τμήμα Κιάτο Ριο και όχι 3 + ΛΕΑ οπως θα επρεπε. |
επισημως λενε για 3 κανονικες λωριδες και η τριτη θα ειναι για ΛΕΑ(αρα αρκετα μεγαλυτερη απο τη συνηθη,,
και θα υπαρχει χωρος στο εργο για προσθηκη μιας επιπλεον συνηθισμενης ΛΕΑ,ετσι ωστε να εχουμε 3+ΛΕΑ...
θα ειναι κατι ενδιαμεσο δηλαδη(και...τα τουνελ θα ειναι πιστευω 3 λωριδων σκετα(χωρις λεα, οχι όπως στην κακια Σκαλα δηλ.),οποτε δεν θα χρειαστουν να αλλαξουν με προσθηκες στο μελλον..
λογικο ειναι..πλατυτερος πιο ανετος απο την εγνατια ,αλλα οχι τοσο πλατυς εξαρχης οσο η κορινθου αθηνων..
απο οτι εχω διαβασει βεβαια..
ο Σουφλιας πχ ειπε για 3 πλατιες ανετες λωριδες,οποτε οτι λεω παραπανω. (3 κανονικες και οχι 2 και μια βοηθητικη) |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 4:52 am Post subject: |
|
|
Μαλακίες μπλε δλδ.... Ο Σουφλιάς προσπαθεί να ισσοροπίσει ανάμεσα στα θέλω της κοινοπραξίας και τις διαμαρτυρίες της περιφέρειας και των νομαρχιών.
Πάντως η μεγάλη ταλαιπωρία τώρα ξεκινάει.. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια κατα τη διάρκεια των εργασιών θα επιβαρυνθεί πάρα πολύ η κατάσταση... Ελπίζω η κοινοπραξία να πάρει πολύ στα σοβαρά την οδική ασφάλεια για να αποφύγουμε όσο είναι δυνατόν τα πολλά ατυχήματα. Κουράγιο παίδες, ελπίζω ότι το 2015 θα κυκλοφορούμε με ασφάλεια σε όλους τους μεγάλους οδικους άξονες. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 5:33 am Post subject: |
|
|
τι ανετες λωριδες και μ@#$κιες??? με ΛΕΑ ή χωρις???τι ειναι οι λωριδες να ειναι ανετες?καναπες?
η συμβαση λεει οτι κιατο-ριο ειναι 2+ΛΕΑ με κατασκευη των τεχνικων εργων για 3+ΛΕΑ για να διαπλατυνθει μελλοντικα..(τωρα δεν εχει λεφτα εε ) ελεος τι αλλο θα ακουσουμε μην χασουνε καμια ψηφο...τοσο ζωα που ειμαστε οι ελληνες,τα παραπανω δεν εχουν και πολυ σημασια..νομιζουμε οτι η ΛΕΑ ειναι λωριδα οδηγησης.. αντε να εγκατασταθουν και οι αλλοι εταιροι της κοινοπραξιας(hochtief,ακτωρ,αβαξ) να αρχισουν επιτελους...γιατι τα εργα που εχει η τερνα με τους ισπανους θα μας ταλαιπωρησουν για πολυ απο οτι φαινεται..δεν ρεει το λαδακι στη μηχανη... δικιο εχει ο φιλος PEFKI οταν λεει τι λοζανη τι κοζανη |
|
Back to top |
|
|
|